Список форумов Загальна категорія Суди та судочинство Судова практика працюючих пенсіонерів

Судова практика працюючих пенсіонерів

Суди, підсудність, виконавче провадження. Судочинство.
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Герман писал(а):
я же интересовался, есть смысл идти дальше, чтобы получить позитивный результат

Свежая волна исков:
15 лютого 2012 р.
...
Положення постанови Кабінету Міністрів України від 28 травня 2008 року №530 «Про деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян», які визначають порядок перерахунку пенсії працюючим пенсіонерам, суперечать вимогам Закону „ Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, який має вищу юридичну силу, а тому не можуть бути застосовані до спірних правовідносин.

Всупереч вказаному, перерахунок пенсії позивача, як це вбачається із листа відповідача був проведений відповідно до спільного листа Міністерства праці та соціальної політики України і Пенсійного фонду України від 11.03.2009 року №20/0/18-09/039 із використанням показника середньої заробітної плати працівників в цілому по Україні на 2007 рік, замість аналогічного показника на 2009 рік . Законного обґрунтування, чому саме при наявності нормативно-правового акту, який мав вищу юридичну силу, відповідач користується листом, який має рекомендаційне значення, відповідачем не надано.
Адміністративний позов ОСОБА_1 щодо зобов’язання відповідача здійснити перерахунок пенсії як особі, яка продовжує працювати після призначення пенсії задовольнити.

Визнати відмову Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі Харківської області щодо перерахунку пенсії відповідно до ст.42 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” ОСОБА_1 протиправною.

Зобов’язати Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі Харківської області провести перерахунок пенсії ОСОБА_1 за віком із застосуванням індивідуального коефіцієнту заробітку в 2,72869 відповідно до ст.ст. 40, 42 Закону України « Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» з 01.01.2012 року і по теперішній час.

Зобов`язати відповідача і в подальшому проводити виплати пенсії ОСОБА_1 з урахуванням індивідуального коефіціенту заробітку в 2,72869.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/21464827
24.02.2012 р.

Суддя Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Демиденко Ю.Ю. розглянувши в порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом позивача - ОСОБА_2 до відповідача - Управління Пенсійного Фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області про визнання дій протиправними та зобов’язання вчинити певні дії,-



В С Т А Н О В И В:

23.01.2012 р. ОСОБА_2 звернувся до суду з позовом до управління Пенсійного фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської /далі Управління/, яким просить визнати дії неправомірними та зобов’язати Управління провести перерахунок пенсії в розмірах передбачених ч.4 ст.42 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»- з застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) за 2009р. на рівні 1650,43грн. за період з 22.06.2011 р. в подальшому до настання обставин що тягнуть перерахунок.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 8, 10, 70, 71, 94, 99,100, 159-163,256ч.2 КАС України, ст.3, ч.2 ст.19, ч.3 ст.51 Конституції України, Закону України «Про пенсійне забезпечення», ст.40, 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»,суд –

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративну позовну заяву ОСОБА_2 до управління Пенсійного фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області про визнання дій протиправними та зобов’язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати неправомірними дії Управління Пенсійного Фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області щодо відмови у перерахунку пенсії ОСОБА_2, з застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) за 2009р. на рівні 1650,43грн..

Зобов’язати Управління Пенсійного Фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_2 з 23.07.2011 року з застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) за 2009р. на рівні 1650,43грн. до настання права на наступний перерахунок пенсії згідно Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» .

Копії постанови направити сторонам.

Постанова підлягає негайному виконанню в повному обсязі.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/21600649
24.01.2012 року позивач звернулася до суду з адміністративним позовом, в якому прохає:

- поновити їй строк на подачу цього позову з 05.05.2011 року, до шестимісячного строку, який передував подачі цього позову;

- зобов’язати відповідача здійснити їй перерахунок та виплату пенсії у розмірі, що визначається відповідно до ст. 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», пункту 11 Постанови КМУ № 530 від 28.05.2008 року «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян», із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників в галузях національної економіки за 2009 рік, що складає –1650,43 грн., з 05.05.2011 року по час винесення рішення за цим позовом з врахуванням фактично сплачених на її користь сум;

Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в м. Вільногірську, Дніпропетровської області, код ЄДРПОУ 21928924, юридична адреса: вул. Жовтнева, буд. 14, в м. Вільногірську, Дніпропетровської області, здійснити перерахунок пенсії ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженці м. Верховцево, Верхньодніпровського району, Дніпропетровської області, і/к № НОМЕР_1, пенсіонерці, яка мешкає АДРЕСА_1, з 05.05.2011 року, відповідно до вимог ст. ст.40, 42 ЗУ “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, в його первісній редакції, виходячи з розміру показника середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка згідно Закону враховується для обчислення пенсії, за 2009 рік, що складає 1650.43 грн., з виплатою позивачу недоплаченої частини пенсії за періоди: з 05.05.2011 р. по 31.12.2011 року, включно, та з 01.01.2012 р. по 29.02.2012 р., включно, з врахуванням фактично отриманих позивачем сум.

Стягнути з відповідача, за рахунок Державного бюджету України, на користь позивача – 32.19 грн. для відшкодування судових витрат в виді судового збору.

Зобов’язати відповідача виконати постанову негайно в частині здійснення перерахунку та виплати пенсії позивачу в межах одного місяця.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/21623404

Денис посетитель

Сообщения: 34
Откуда: Киев
Как виртуозно апелляционные суды и ВАСУ обходят стороной вопрос правомерности использования УПФУ показателя средней зарплаты именно за 2007 год. Включают дурака по полной программе. При этом не замечают пункт 2 статьи 71 КАСУ

2. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.


То есть УПФУ должен доказать в суде, что применив при перерасчете пенсии работающего пенсионера, например, в 2010 году показатель средней зарплаты за 2007 год, он действовал правомерно, при этом сославшись на конкретный нормативно-правовой акт. А такого нормативно-правового акта нет и суды как бы этого обстоятельства не замечают, прикидываясь дураками, рассуждая о том, что применение при перерасчете пенсии показателя средней зарплаты за 2009 год (чего требует пенсионер), на их взгляд, безосновательно. А применение УПФУ показателя за 2007 год обосновано? Каким нормативно-правовым актом? В решениях судов об этом нет ни слова. Суды, фактически, своими действиями развернули пункт 2 статьи 71 КАСУ на 180 градусов. Полная профанация. "Улучшение уже сегодня", короче.

Я уже 3 месяца жду ответа апелляционного суда на заявление об уточнении судебного решения в чести того, каким нормативно-правовым актом предусмотрено использование УПФУ показателя средней зарплаты за 2007 года при перерасчете пенсии работающего пенсионера в 2010 году. Молчат. Оно и понятно, т.к. сказать-то по сути им нечего.
Последний раз редактировалось Денис 29-02-2012, 17:00, всего редактировалось 1 раз.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Денис писал(а):
Как виртуозно апелляционные суды и ВАСУ обходят стороной вопрос правомерности использования УПФУ показателя средней зарплаты именно за 2007 год. Включают дурака по полной программе.
Год назад- выключали этого дурака:
"24" лютого 2011 р. м. Київ



Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - судді Парінова А.Б.,

суддів: Земляної Г.В., Петрика І.Й.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу управління Пенсійного фонду України в Оболонському районі м. Києва на постанову Оболонського районного суду м. Києва від 20.12.2010 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до управління Пенсійного фонду України в Оболонському районі м. Києва про визнання дій протиправними та зобов’язання провести перерахунок та виплату пенсії,
В своїй апеляційній скарзі апелянт посилається на те, що перерахунки пенсій проводяться відповідно до пп. 3 п. 11 постанови КМУ від 28.05.2008 року № 530 «Про деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян», тобто із застосуванням показника заробітної плати (доходу) в середньому на одну особу в цілому по Україні , з якої сплачено страхові внески, та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії за 2007 рік (1197,91грн.).

Вказаною постановою не визначено, що для перерахунку пенсії застосовується, зокрема, середня заробітна плата в галузях національної економіки за 2007 рік, а передбачено застосування середньої заробітної плати в галузях національної економіки за рік, що передує року перерахунку пенсії, тобто даною постановою фактично відображено положення статті 40 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

Таким чином, виходячи із зазначеної законодавчої норми та змісту постанови Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року № 530 «Про деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян», для перерахунку пенсії позивача повинен застосовуватися показник середньої заробітної плати в галузях економіки України за 2009 рік (1650, 43 грн.).

За таких обставин суд апеляційної інстанції зазначає, що доводи апеляційної скарги спростовуються матеріалами справи, а постанова суду першої інстанції прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права.

Виходячи з цього, апеляційна скарга відповідача не підлягає задоволенню

Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 197, 198, 200, 205 та 206 КАС України, колегія суддів,



У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу управління Пенсійного фонду України в Оболонському районі м. Києва залишити без задоволення.

Постанову Оболонського районного суду м. Києва від 20.12.2010 року залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та подальшому оскарженню не підлягає.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/14152463 :Search:

toshaj посетитель

Сообщения: 61
Откуда: м. КИЇВ
1. На открытом заседании суда судья шопотом (НИЧЕГО НЕ БЫЛО СЛЫШНО) огласил решение суда: "У задоволенні позову - відмовити. Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до КААС через Дніпровський районний суд м. Києва шляхом подання в десятиденний строк з дня проголошення постанови апеляційної скарги. Постанова суду набірає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набірає законної сили після розгляду справ апеляційним судом". Секретарь, через 30 минут відала копию "вступительной и результативной" части, при этом я расписалась в журнале, что получмла этот документ 29.02.2011 г.
Через 5 дней, 6 марта по заявлению получила копию Постанови, оформленною в полном объеме. Вопрос: какой последний день подачи апеляционной жалобы? С дня "оголошення постановы" или с дня полученя копии в полном виде? Помошник судьи сказал, что последний срок подачи ап. жалобы - 10 числа. А мое мнение, что счет начинается с 6 марта и последний день отпраки 15.03.2012г. КТО ОТВЕТИТ, КАК ПРАВИЛЬНО СЧИТАТЬ СРОК!!! Кончно, отправлю в субботу почтой, 9 марта - чтобы не рисковать!!!

2. На мои предоставленные документы о том, что в 2007 году мне сделали перерасчет, применив Зс за 2006 год, т.е. год, предшествующий году перерасчета, Судья никак не отреагировала и об этом ничего не упомянула в Постанове. Это такое изучение обстоятельств дела и подтверждающих реальных доказательств. Сложилось впечатление, что вообще мое дело никто не читал...
Не сдавайтесь. Победа будет за нами!!!

Сообщение 07-03-2012, 12:02
Доран посетитель

Сообщения: 30
Likvidator писал(а):
Свежая волна исков:



Что бы это значило??? Как думаете? :victory:

toshaj посетитель

Сообщения: 61
Откуда: м. КИЇВ
Доран писал(а):
Likvidator писал(а):
Свежая волна исков:



Что бы это значило??? Как думаете? :victory:

Я думаю, это или честные судьи, которые давали присягу и не хотят ее нарушать или, принимая решения в пользу пенсионеров, знают, что КААС или другие ап. суди - ОТКАЖУТ. Значит, на КАСАЦИЮ. А это - судебный сбор и пополнение БЮДЖЕТА, чтобы потом увести деньги в ОФШОР или на другие цели!!! Ничего другого придумать не могу?
Не сдавайтесь. Победа будет за нами!!!

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Доран писал(а):
Likvidator писал(а):
Свежая волна исков:



Что бы это значило??? Как думаете? :victory:

Ложь ВАСУ всплывает:
КСУ не признавал неконституционной Сз(за предидущий перерасчету год),неконституционной была признана норма 24 месяца страхового стажа , которая ,в нарушение Конституции,заменяла 2 календарных года:
Колегія суддів суду апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції викладеними у оскаржуваній постанові та звертає увагу на ту обставину, що неконституційними, згідно до з Рішенням Конституційного суду України від 22.05.2008 р. №10-рп/2008, визнано ч.4 ст.42 в редакції Закону №107-VI , що передбачала: «Установити, що у 2007 р. перерахунок пенсії відповідно до ч.4 ст.42 провадиться з урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії згідно із Законом №489-V від 19.12.2006 р.».

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/16579554
Тобто, починаючи з 22 травня 2008 року і станом на 21 вересня 2010 року (час звернення позивача з заявою про перерахунок пенсії) діяла редакція частини 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції Закону від 09.07.2003 року № 1058-IV.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»цей Закон регулює відносини, що виникають між суб'єктами системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону. Види пенсійних виплат; умови набуття права та порядок визначення розмірів пенсійних виплат визначаються виключно цим Законом.

Відповідно до частини 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»в редакції від 09.07.2003 року № 1058-IV, яка діяла на час звернення позивача за перерахунком пенсії, перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія, або за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону.

Відповідно до частини 1 ст. 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»в редакції від 09.07.2003 року № 1058-IV, яка діяла на час звернення позивача за перерахунком пенсії, для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 1 липня 2000 року, незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року до призначення пенсії.

Згідно частини 2 ст. 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»в редакції від 09.07.2003 року № 1058-IV, заробітна плата, з якої відповідно до частини 1 ст. 40 зазначеного Закону обчислюється пенсія, визначається за формулою: Зп = Зс х (Ск : К), де:

Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, у гривнях;

Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії;

Ск - сума коефіцієнтів заробітної плати (доходу) за кожний місяць (Кз1 + Кз2 + Кз3 + ... + Кзn);

К - кількість місяців страхового стажу, за які розраховано коефіцієнти заробітної плати (доходу) застрахованої особи.

Тобто, якщо перерахунок пенсії відповідно до частини 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»здійснюється із заробітної плати (доходу) за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону, то ця заробітна плата відповідно до частини 2 ст. 40 цього Закону обчислюється з урахуванням середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням (перерахунком) пенсії. В даній справі –за 2010 рік.

Оскільки позивач звернувся із заявою про перерахунок пенсії 20 квітня 2010 року, суд вважає, що для перерахунку пенсії треба брати показник середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії, зокрема за 2009 рік та не приймає доводи відповідача, щодо застосування постанови Кабінету Міністрів України від 28 травня 2008 року № 530, із зазначенням відповідного показника за 2007 рік у розмірі 1197,91 грн., оскільки вони не ґрунтуються на законі. Цей висновок суду здійснений на підставі конституційних норм пункту 6 частини 1 статті 92 Конституції України, згідно якої основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення визначаються виключно законами України.

Враховуючи вимоги частини четвертої статті 45 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», суд вважає, що перерахунок призначеної пенсії слід провадити з першого числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії, якщо відповідну заяву з усіма необхідними документами подано ним до 15 числа включно. Оскільки позивачем таку заяву подано 20 квітня 2010 року, то перерахунок необхідно здійснювати з 1 травня 2010 року.

На підставі Конституції України, ст.ст. 40, 42, 45 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», керуючись ст.ст. 11, 17-18, 99-100, 107, 158-163, 1832, 185-186, 256 КАС України, суддя,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов ОСОБА_2 до Управління Пенсійного фонду України в Центрально-Міському районі м. Горлівки в Донецької області про визнання неправомірними дій щодо незастосування при проведенні перерахунку пенсії показника середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України за 2009 рік задовольнити.

Визнати дії Управління Пенсійного фонду України в Центрально-Міському районі м. Горлівки в Донецької області щодо незастосування при проведенні перерахунку пенсії позивачу показника середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України за 2009 рік, неправомірними.


Зобов’язати Управління Пенсійного фонду України в Центрально-Міському районі м. Горлівки в Донецької області здійснити перерахунок пенсії та виплатити недоотриману пенсію ОСОБА_2 згідно ст.ст. 40, 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»із застосування показника середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України за 2009 рік з 1 травня 2010 року.

Постанова підлягає негайному виконанню.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/16579554

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Денис писал(а):

Я уже 3 месяца жду ответа апелляционного суда на заявление об уточнении судебного решения в чести того, каким нормативно-правовым актом предусмотрено использование УПФУ показателя средней зарплаты за 2007 года при перерасчете пенсии работающего пенсионера в 2010 году. Молчат. Оно и понятно, т.к. сказать-то по сути им нечего.
Суды могут сказать,что пенсионер,согласно ст.100 КАСУ,более 6 месяцев назад- вообще не работал:
З матеріалів справи вбачається, що позивач звернувся до суду з вимогою про визнання дій протиправними та зобов’язання відповідача провести перерахунок пенсії позивача, як працюючого пенсіонера з 15.06.2011 року.

При цьому, позивач оскаржує дії відповідача щодо проведення виплат, які мають регулярний характер, виплачуються щомісяця. Таким чином, суддя вважає, що про порушення своїх прав позивач мала дізнатися в день проведення виплати пенсії, тобто ще в червні 2011 року.

Разом з тим, відповідний позов поданий позивачем 03.02.2012 року.

Пропуск позивачем строку, визначеного КАС України для звернення до суду є очевидним. Об’єктивні підстави для його поновлення відсутні.

Виходячи з наведених вище обставин, суддя приходить до висновку про те, що позивачем пропущено строк звернення до суду з вимогами про визнання дій протиправними та зобов’язання відповідача провести перерахунок пенсії за період з 15.06.2011 року по 02.08.2011 року.

Згідно зі ст. 100 КАС України адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала.

Враховуючи обставини викладені вище, суддя вважає за необхідне залишити позовну заяву без розгляду в частині позовних вимог про визнання дій протиправними та зобов`язання провести перерахунок пенсії за період 15.06.2011 року по 02.08.2011 року.

Що стосується позову в частині визнання дій протиправними та зобов`язання провести перерахунок пенсії з 03.08.2011 року, то суд вважає, що в цій частині в справі має бути відкрито провадження.

Керуючись статями 99, 100, 104-106, 107, КАС України, суддя, -

у х в а л и в:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва про визнання дій протиправними та зобов’язання вчинити перерахунок пенсії за період з 15.06.2011 року по 02.08.2011 року – залишити без розгляду.

Відкрити провадження у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва про визнання дій протиправними та зобов’язання вчинити перерахунок пенсії з 03.08.2011 року.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/21730702
Нужно обращаться в суд ежемесячно :!:

Сообщение 13-03-2012, 14:29
Доран посетитель

Сообщения: 30
Likvidator писал(а):
Внимание работающим пенсионерам!

Если апеляционный суд или ВАСУ упреджденно отказал Вам в восстановлении права на перерасчет пенсии,с использованием среднего заработка за 2008,2009,2010 годы(предидущие году обращения за перерасчетом), определением или постановлением, вынесенными после 19.07. 2011 г., обратитесь за помощью на форуме .Обстоятельства отказа кратко изложите в окне, которое откроется после нажатияя кнопки "Цитата" в теме "Судова практика працюючих пенсіонерів". После проверки и исправления ошибок,нажмите кнопку "Отправить".

Эксперты форума предлагают безвозмездную помощь в восстановлении нарушенных судами принципов общеобязательного государственного пенсионного страховавания, удвержденных действующими редакциямы Законов и подзаконних актов,в части корректировки размера начисленной пенсии.

Васу стал отказывать в приеме кассаций ссылаясь на отсутствие аргументации( необгрунтованність) нарушений материального и процессуального права...Такова селяви... как поступать народу???
:sad2:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Доран писал(а):
Likvidator писал(а):
Внимание работающим пенсионерам!

Если апеляционный суд или ВАСУ упреджденно отказал Вам в восстановлении права на перерасчет пенсии,с использованием среднего заработка за 2008,2009,2010 годы(предидущие году обращения за перерасчетом), определением или постановлением, вынесенными после 19.07. 2011 г., обратитесь за помощью на форуме .Обстоятельства отказа кратко изложите в окне, которое откроется после нажатияя кнопки "Цитата" в теме "Судова практика працюючих пенсіонерів". После проверки и исправления ошибок,нажмите кнопку "Отправить".

Эксперты форума предлагают безвозмездную помощь в восстановлении нарушенных судами принципов общеобязательного государственного пенсионного страховавания, удвержденных действующими редакциямы Законов и подзаконних актов,в части корректировки размера начисленной пенсии.

Васу стал отказывать в приеме кассаций ссылаясь на отсутствие аргументации( необгрунтованність) нарушений материального и процессуального права...Такова селяви... как поступать народу???
:sad2:

1.Подавать до ВСУ Заяву про перегляд ухвали ВАСУ в звязку з неодинаковим застосуванням матеріального та процесуального права.
Стаття 237. Підстави для подання заяви
про перегляд судових рішень

1. Заява про перегляд судових рішень в адміністративних
справах може бути подана виключно з мотивів:

1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної
інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло
ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних
правовідносинах;

2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція
якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань
при вирішенні справи судом.

Стаття 238. Строки подання заяви про перегляд судових рішень

1. Заява про перегляд судових рішень подається протягом
трьох місяців з дня ухвалення судового рішення, щодо якого
заявлено клопотання про перегляд, або з дня ухвалення судового
рішення, на яке здійснюється посилання на підтвердження підстав,
установлених пунктом 1 частини першої статті 237 цього Кодексу,
якщо воно ухвалено пізніше, але не пізніше одного року з дня
ухвалення судового рішення, про перегляд якого подається заява.
{ Частина перша статті 238 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 3932-VI ( 3932-17 ) від 20.10.2011 }



2.Одновременно с 1 подавать жалобу в ЕСПЧ.

Сообщение 14-03-2012, 12:25
Доран посетитель

Сообщения: 30
Likvidator писал(а):
1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної

інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло

ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних

правовідносинах;


А)Но ведь это идет через тот же ВАСУ в Верховный - решает ВАСУ о допуске!
Б)Можно ли Кассацию на этом строить и как??? ( имеется ввиду прикладывать копии решений ВАСУ и апеляционок с положительными решениями, или только на номера решений ВАСУ ссылаться, или как?)
в)Было бы неплохо пример кассационной жалобы дать с конкретными примерами нарушений:1) процессуальных норм и 2) норм метериального права (чтобы как по проф. Преображенскому : такая бумага получилась- броня. Ведь у нас у всех по теме перерасчета, практически одинаковые мотивы и ВАСУ не "...досліджує докази"!(пожалуста очень надо - в инете есть, но она как макет)!

:Yahoo!:

Сообщение 14-03-2012, 12:31
Доран посетитель

Сообщения: 30
Likvidator писал(а):
2.Одновременно с 1 подавать жалобу в ЕСПЧ.

2.Одновременно с 1 подавать жалобу в ЕСПЧ.


Но ведь ЕСПЧ не пересматривает решений национальнsх судов? он ведь только константируе наршение прав человк допустим на справедливое судебное разбирательство и правовую защиту! Что потом - будет изменено решения ВАСУ в пользу пенса!?

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Доран писал(а):
Likvidator писал(а):
2.Одновременно с 1 подавать жалобу в ЕСПЧ.

2.Одновременно с 1 подавать жалобу в ЕСПЧ.


Но ведь ЕСПЧ не пересматривает решений национальнsх судов? он ведь только константируе наршение прав человк допустим на справедливое судебное разбирательство и правовую защиту! Что потом - будет изменено решения ВАСУ в пользу пенса!?

Вы и не просите ЕСПЧ пересмотреть решения судов :nono:
Судом последней инстанции нарушено Ваше право на справедливое судебное разбирательство и правовую защиту,что, в свою очередь нанесло Вам материальный и моральный ущерб, денежную сумму которого Вы и просите удержать из государства Украина в Вашу пользу.
Последний раз редактировалось Likvidator 14-03-2012, 13:09, всего редактировалось 1 раз.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Доран писал(а):
Likvidator писал(а):
1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної

інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло

ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних

правовідносинах;


А)Но ведь это идет через тот же ВАСУ в Верховный - решает ВАСУ о допуске!


Есть надежда на отсуствие тех же судей в пятерке:
Стаття 240. Допуск Вищим адміністративним судом України
справи до провадження

1. Вирішення питання про допуск справи до провадження
здійснюється колегією у складі п'яти суддів Вищого
адміністративного суду України, яка формується без участі суддів,
що прийняли рішення, яке оскаржується
, в порядку, встановленому
частиною третьою статті 15-1 цього Кодексу.

Доран писал(а):
Б)Можно ли строить на этом кассацию

Вы ранее спрашивали о другом:
Васу стал отказывать в приеме кассаций ссылаясь на отсутствие аргументации( необгрунтованність) нарушений материального и процессуального права...Такова селяви... как поступать народу???

Для действий относительно перестройки кассации, нужен,хотя-бы реальный пример текста "селяви"(ухвалы ВАСУ) от народа :?:

Доран посетитель

Сообщения: 30
Likvidator писал(а):
Вы ранее спрашивали о другом:

Цитата: Васу стал отказывать в приеме кассаций ссылаясь на отсутствие аргументации( необгрунтованність) нарушений материального и процессуального права...Такова селяви... как поступать народу???


Нас работающих судится 7 человек - троим моим соратникам( они впереди меня) Васу отказал( по "... видсутности обгрунтовання порушень материального и процесуального права...", хотя кассационные жалобы им писали юристы "Надежды" - я имел ввиду отказ на их примере, а не на моем!
Мое дело назначено в апелляции на 31августа 2012 года - а суд первой прошел еще 3 мая 2011 года!? Вот такя моя судьба - я сужусь по двум перерасчетам 2011 и 2009года(аппеляция по этому делу назначена на 11.09.12г, а суд первой состоялся 27 марта 2011г). И это несмотря на то что я обратился в суд с заявлением соблюдать месячный срок по КАСУ - ответа ноль. А спрашиваю сдесь на форуме о кассации и ее содержании, так как понимая, что откажут хочу серьезно подготовится: собрать необходимые аргуметы и т.д. и попытаться найти это самое"обгрунтування"

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Доран писал(а):
Likvidator писал(а):
Вы ранее спрашивали о другом:

Цитата: Васу стал отказывать в приеме кассаций ссылаясь на отсутствие аргументации( необгрунтованність) нарушений материального и процессуального права...Такова селяви... как поступать народу???


Нас работающих судится 7 человек - троим моим соратникам( они впереди меня) Васу отказал( по "... видсутности обгрунтовання порушень материального и процесуального права...", хотя кассационные жалобы им писали юристы "Надежды" - я имел ввиду отказ на их примере, а не на моем!
Мое дело назначено в апелляции на 31августа 2012 года - а суд первой прошел еще 3 мая 2011 года!? Вот такя моя судьба - я сужусь по двум перерасчетам 2011 и 2009года(аппеляция по этому делу назначена на 11.09.12г, а суд первой состоялся 27 марта 2011г). И это несмотря на то что я обратился в суд с заявлением соблюдать месячный срок по КАСУ - ответа ноль. А спрашиваю сдесь на форуме о кассации и ее содержании, так как понимая, что откажут хочу серьезно подготовится: собрать необходимые аргуметы и т.д. и попытаться найти это самое"обгрунтування"

Если выложите сюда дословный текст или изображение одной из касационных жалоб и ухвалы по ней ВАСУ,будет проще подумать над "броней" не от "Надежды" :?: :mda:

toshaj посетитель

Сообщения: 61
Откуда: м. КИЇВ
Уважаемые, форумчане и лично вопрос к Likvidator!
Вопрос: после того, как в суде 1 инстанции иск удовлетворен, а УПФ состряпало "ап. скаргу", УПФ Украины и Головное управление Пенсионного фонду на "Звернення" пенсионера ответило, что пенсия перасчитана по ЗУ 1058 верно, "МОЖНО ЛИ ПОДАВАТЬ ЗАЯВЛЕНИЕ В ПРОКУРАТУРУ на предмет того, что эти органы обкрадывают пенсионеров? СПАСИБО ЗА ОТВЕТ! Рассуждаем, рассуждаем, находим дальнейшие пути борьбы!!
Не сдавайтесь. Победа будет за нами!!!

toshaj посетитель

Сообщения: 61
Откуда: м. КИЇВ
LUSI писал(а):

Порадьте. будьласка. чи варто робити перерахунок і по стажу і по зарплаті після 19.07.11. поскільки :
- пенсія перерахована з приміненням з/ти за 2008 рік по рішенню суда
- виникає право на ще один перерахунок з серпня 2011 р.,але впав коефіціент по з-ті, і якщо примінять показник 2008р./або щей можуть взяти 2007 р./
то пенсія зменшиться

Здравствуйте, LUSI!
Скажите, Вам пересчитали пенсию в 2011 году с применение Зс за 2010 год? Если нет, то какой применили Зс: 2007,2008-по решению суда.
Заранее, спасибо за ответ!!!
С ув, работающий пенсионер, у которого 2 иска в судах и неизвестность исхода!!!
Не сдавайтесь. Победа будет за нами!!!

toshaj посетитель

Сообщения: 61
Откуда: м. КИЇВ
slavan писал(а):
Я же написал, у меня аналогичная ситуация и сейчас я тоже получаю пенсию по предыдущему суду за 2008 год. А всё написаноое выше касается уже нового суда в 2011 году.


Уважаемый! Можете Вы выслать решение суда о применении Зс за 2008 год? Может пригодиться для касации!!
Заранее, спасибо!
e-mail:toshaj@ukr.net
Не сдавайтесь. Победа будет за нами!!!

Доран посетитель

Сообщения: 30
Likvidator писал(а):
Если выложите сюда дословный текст или изображение одной из касационных жалоб и ухвалы



К сожалению "чайник" - не умею и даже нет сканера!

Гардемарин посетитель

Сообщения: 21
Откуда: Украина, Мелитополь
В лютому 2012р. направив в суд 1И заяву про звернення постанови суду ( яке вже набрало законної сили) до негайного виконання. Ждав місяць повістки до суду, про всякий випадок взяв офіційну довідку на пошті про ненадсилання на мою адресу від суду ніякої кореспонденції за цей період. Потім звернувся з запитом до суду про надання інформації про час та дату розгляду моєї заяви у суді.
Зараз отримав з суду відповідь, що ,згідно супроводного листа суду, ви були повідомлені про дату та час розгляду заяви та не з'явилися. Справа вирішена без вас (відмовлено в задоволенні). Додатком до відповіді є ухвала суду з штампом та печаткою суду, що вже набрала законної сили.
Порушуючи норми КАСУ, суд сам є порушником. Не надсилає повістки ло суду та самі рішення, щоб мати можливість оскаржити в надані законом строки.
Є у кого - небудь думка з цього приводу?
Подавати до апеляц. суду апеляцію на цю ухвалу чи заяву до прокуратури на суддю?

toshaj посетитель

Сообщения: 61
Откуда: м. КИЇВ
Гардемарин писал(а):
Подавати до апеляц. суду апеляцію на цю ухвалу чи заяву до прокуратури на суддю?

Меня тоже интересует вопрос:"Можно ли подавать иск против судьи, которая приняла противозаконное решение, отказав в иске, когда по всей стране уже многие пенсионеры получают новую пенсию, рассчитанную по Зс за 2009,2010 год или заявление в Высшую раду юстиции или куда еще? ". Кто може дать квалифицированный ответ, а не простые рассуждения?
А второй вопрос аналогичний. Отправила письмо с уведомлением в суд 1 инстанции с вопросом "уведомить какого числа и № регистрационный номер отправки ап. жалобы УПФ на положительное решение решение 1 инстанции". Получила уведомление, что пмсьмо вручено 29.01.2012 года. До сих пор не получила ответа. Дозвониться в канцелярию не возможно - не берут трубку"""
С уважением к форумчанам,toshaj.
Не сдавайтесь. Победа будет за нами!!!

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
toshaj писал(а):
Отправила письмо с уведомлением в суд 1 инстанции с вопросом "уведомить какого числа и № регистрационный номер отправки ап. жалобы УПФ на положительное решение решение 1 инстанции". Получила уведомление, что пмсьмо вручено 29.01.2012 года. До сих пор не получила ответа. Дозвониться в канцелярию не возможно - не берут трубку"""

Рекомендую направлять "Iнформаційний запит" до голови суду:
ЗАПИТ НА ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ

Відповідно до ст. 34 Конституції України, ст. 5 Закону «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.Відповідно до вимог частини 1 ст.32 Закону України «Про інформацію» інформаційним запитом вважається звернення щодо доступу до офіційних документів з вимогою про надання можливості ознайомлення з офіційними документами.
Прошу надати поштою за адресою _____________ інформацію про направлення справи № до ап.адм. суду.

Відповідно до вимог Закон України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.


Иногда срабатывает.

toshaj посетитель

Сообщения: 61
Откуда: м. КИЇВ
Уважаемые Форумчане!
Сегдня по радио-Эра прозвучало, что в ближайшее время будет произведен массово перерасчет пенсий, у который был применен Зс за 2006 год. Всем пересчитают пенсии с применением Зс за 2007 год!
Вопрос: пересчет не работающим пенсионерам или работающим, у которвх была зарплата маленькая и с каждым перерасчетом им применяли Зс из пенсионной справи, т.е применяли только стаж работы.
Я рада, что увеличат пенсии малоимущим. Но мой вопрос заключается в следующем:
Нам, работающим пенсионерам, которые платили страховые взносы, пенсии перерасчитывали с применением Зс за 2007 год. Т.е. произошла УРАВНИЛОВКА - кто платил и кто не платил страховые взносы, всем применили Зс за 2007 год.
Является ли это событие "нововыявленным обстоятельством", для того чтобы начать подавать новые иски по старым перерасчетам? Я имею ввиду иски, которые находяться на апеляции или касации?
С ув. toshaj.
Не сдавайтесь. Победа будет за нами!!!

Kaa прохожий

Сообщения: 1
Доброго времени всем!
В данный момент судится моя мать за пенсию работающим пенсионерам (2а-1391/11). Вместо показателя за 2008 г. был применен показатель за 2007 г. Деснянский райсуд удовлетворил иск 18.02.2011. Потом Киевский апеляционный продлил сроки для аппеляции и 21.03.2012 судья Борисюк Л.П. отменила решение райсуда.
Аргументация - цитаты слово в слово из письма ВАСУ 1049 и ссылка на постановление ВАСУ от 26.05.2011 № К/9991/3960/11. Ткните меня, пожалуйста, в аргументированную касацию.

Заранее благодарю

Пред.След.

Вернуться в Суди та судочинство