Список форумов Загальна категорія Суди та судочинство Идеи борьбы с письмом ВАСУ об отмене перерасчетов

Идеи борьбы с письмом ВАСУ об отмене перерасчетов

Суди, підсудність, виконавче провадження. Судочинство.
Предлагаю перенести эту тему в общий доступ

Да. Там нет ничего крамольного.
0
Голосов нет
Нет. Она может быть использована нам во вред.
0
Голосов нет
Затрудняюсь определить...
0
Голосов нет
 
Всего голосов : 0

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
Nickolas писал(а):
leo писал(а):
Очевидна опасность, в случае неблагоприятной для пенсионеров трактовки КСУ, тогда будут признаны незаконными все перерасчеты проведенные ранее.

С какой стати? ПФУ по каждому иску подаст в ВСУ кассацию на пересмотр по вновь выявленным обстоятельствам?

Речь не о пересмотре ранее назначенных пенсий. Какой стороной обернется неблагоприятное решение, пока трудно предположить, но, ожидать от ПФУ можно чего угодно.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
логика ВАСУ не связана с содержанием самого Закона 1058, это силовой вариант давления. Сами они до этого не додумались, возникла такая версия трактовки, в связи с принятием нового закона, в котором перерасчет проводится с использованием Зс при первом назначении. Чтобы прекратить поток пенсионных слушаний, они воспользовались таким вариантом трактовки, не задумываясь, учитывая, что они Власть и им не будут перечить.

Нет такого закона или проекта :nono:
atnest писал(а):
Господа пенсионеры -мы в глухой цейтноте.
Нам -НИКТО НЕ ПОМОЖЕТ НАЙТИ УПРАВУ НА ВАСУ.
Давайте звернення..
Кто знает про звернення?
Разве что в ВСУ?
Любое вмешательство в деятельность судов уголовнo наказуемо:
ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

13.06.2007 N 8


Про незалежність судової влади
...
недопустимість втручання у здійснення правосуддя, впливу
на суд або суддів у будь-який спосіб

11. Втручанням у діяльність судових органів слід розуміти
вплив на суддю у будь-якій формі (прохання, вимога, вказівка,
погроза, підкуп, насильство, критика судді в засобах масової
інформації до вирішення справи у зв'язку з її розглядом тощо) з
боку будь-якої особи з метою схилити його до
вчинення чи
невчинення певних процесуальних дій або ухвалення певного судового
рішення. При цьому не має значення, за допомогою яких засобів, на
якій стадії процесу та в діяльність суду якої інстанції
здійснюється втручання.

19. Відповідно до статей 8 та 22 Конституції України
( 254к/96-ВР ) не підлягають застосуванню судами закони та інші
нормативно-правові акти, якими скасовуються конституційні права і
свободи людини та громадянина, а також нові закони, які звужують
зміст та обсяг встановлених Конституцією України і чинними
законами прав і свобод.
Суди при визначенні юридичної сили законів та інших
нормативно-правових актів щодо їх діяльності повинні керуватися
Конституцією України ( 254к/96-ВР ) як актом прямої дії
, а тому
постанови Верховної Ради України та інші підзаконні акти державних
органів, якими визначаються питання судоустрою, судочинства і
статусу суддів,
у тому числі щодо встановлення порядку призначення
суддів на адміністративні посади та їх звільнення, терміну
повноважень суддів, не підлягають застосуванню як такі, що
суперечать Конституції України.
:bomb:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
leo писал(а):
vic писал(а):
И нет у него фунции "перераховує пенсії", а есть только "призначає пенсії", что является еще одним подтверждением того, что "призначення" и "перерахунок" - это одно и то же.

Что тогда ПФУ должен совершать, выполняя предписания Закона 1058, в котором указано: "призначення (перерахунок)"?
Призначення пенсії, обчисленої в більшому( перерахованому на підставі заяви пенсіонера) розмірі :mda:
Стаття 44. Порядок звернення за призначенням (перерахунком)
пенсії
Стаття 45. Строки призначення (перерахунку) та виплати
пенсії
4. Перерахунок призначеної пенсії, крім випадків,
передбачених
частиною першою статті 35, частиною другою статті 38,
частиною третьою статті 42 і частиною п'ятою статті 48 цього
Закону, провадиться в такі строки: ( Абзац перший частини
четвертої статті 45 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2291-IV ( 2291-15 ) від 23.12.2004 )

у разі виникнення права на підвищення пенсії - з першого
числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії,
якщо відповідну заяву з усіма необхідними документами подано ним
до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо
заяву з усіма необхідними документами подано ним після 15 числа;
. Документи про призначення (перерахунок) пенсії розглядає
територіальний орган Пенсійного фонду та не пізніше 10 днів з дня
їх надходження приймає рішення про призначення (перерахунок) або про відмову в призначенні (перерахунку) пенсії.

Вообще не понятно, зачем нужна ст.42,если право на на підвищення пенсії визначено ст.ст.7 ,16,24,27,28,40,41 ЗУ 1058 :?: Ст.42 предназначена исключительно для автоматического перерасчета без заяви пенсионера(ни слова о заяве,кроме бажання використати вигіднішу для пенсіонера фориулу,якщо Зс*Кз збільшилось за 24 місяці):
Стаття 42. Індексація та перерахунок пенсій у зв'язку із
збільшенням середньої заробітної плати
працівників, зайнятих у галузях економіки
України, прожиткового мінімуму та страхового
стажу
2. Крім індексації пенсії, передбаченої частиною першою цієї
статті, у разі якщо величина середньомісячної заробітної плати
штатного працівника в Україні за даними спеціально уповноваженого
центрального органу виконавчої влади у галузі статистики за
минулий рік зросла, то з 1 березня поточного року розмір пенсії
підвищується

3. У разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб,
які втратили працездатність, визначеного законом, підвищується
розмір пенсії,
визначений відповідно до статті 28 цього Закону.

4. У разі якщо застрахована особа після призначення пенсії
продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з
урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу
За бажанням пенсіонера
перерахунок пенсії провадиться із заробітної плати за періоди
страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40

:nono:
Последний раз редактировалось Likvidator 04-08-2011, 23:08, всего редактировалось 8 раз(а).

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
OLD писал(а):
Так пенсионный фонд вообще не утруждается что-то грамотно и последовательно формулировать - у них защитников куча.
Так, а что же делать - смириться и ждать, куда вывезет? Надеяться еще на какой-нибудь их промах и тогда что-то формулировать?
Необходимо добиваться изменений формулировок в тексте закона. Это наиболее радикальный путь, хотя и самый длительный.
Случайно,не эксперт от ПАДКО помогает ободрать работающих пенсионеров:
<Владимир>, Відповідь експерта: Частина 3 ст. 42 у редакції згідно із Законом № 2291-ІV (2291-15) від 23.12.2004 стосується перерахунку пенсії у зв'язку з встановленням нового розміру прожиткового мінімума для осіб, які втратили працездатність, - з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімума. Частна третя у старій редакції (у новій редакції третя частина стала четвертою) стосується перерахунку пенсії у разі, якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати. При перерахунку пенсії в 2006 році за періоди страхового стажу, передбачені статтею 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (60 будь - яких місяців підряд до 1 липня 2000 р. плюс весь період після зазначеної дати) застосовується середня заробітна плата у галузях економіки України за 2005 рік.
kla (April 12, 2005, 1:35 pm)
Експерт від ПАДКО, Але в ст.40 сказано: Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії; Зверніть увагу, що "Року звернення за призначенням пенсії", а не ПЕРЕРАХУНКУ !! Так що є у мене підозри, що коли справа дійде до перерахунку пенсій з 01.01.06, то про це згадають.
:?: :mda: :?:

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
Likvidator писал(а):
Nickolas писал(а):
OLD писал(а):
Так пенсионный фонд вообще не утруждается что-то грамотно и последовательно формулировать - у них защитников куча.
Так, а что же делать - смириться и ждать, куда вывезет? Надеяться еще на какой-нибудь их промах и тогда что-то формулировать?
Необходимо добиваться изменений формулировок в тексте закона. Это наиболее радикальный путь, хотя и самый длительный.
Случайно,не эксперт от ПАДКО помогает ободрать работающих пенсионеров:
<Владимир>, Відповідь експерта: Частина 3 ст. 42 у редакції згідно із Законом № 2291-ІV (2291-15) від 23.12.2004 стосується перерахунку пенсії у зв'язку з встановленням нового розміру прожиткового мінімума для осіб, які втратили працездатність, - з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімума. Частна третя у старій редакції (у новій редакції третя частина стала четвертою) стосується перерахунку пенсії у разі, якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати. При перерахунку пенсії в 2006 році за періоди страхового стажу, передбачені статтею 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (60 будь - яких місяців підряд до 1 липня 2000 р. плюс весь період після зазначеної дати) застосовується середня заробітна плата у галузях економіки України за 2005 рік.
kla (April 12, 2005, 1:35 pm)
Експерт від ПАДКО, Але в ст.40 сказано: Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії; Зверніть увагу, що "Року звернення за призначенням пенсії", а не ПЕРЕРАХУНКУ !! Так що є у мене підозри, що коли справа дійде до перерахунку пенсій з 01.01.06, то про це згадають.
:?: :mda: :?:

Там же:
Експерт від ПАДКО (December 12, 2005, 3:35 pm)
<makcim>, Відповідь експерта: Як у газеті "Праці і зарплата", так і в газеті "Пенсійний кур'єр" невірно подана трактовка статей 42 та 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" щодо року застосування середньої заробітної плати у галузях економіки України при перерахунку пенсії. При врахуванні заробітку зо 60 місяців до 1 липня 2000 р. плюс заробітку за весь період після 1 липня 2000 р.базовою заробітною платою повинна бути заробітна плата, що передує року звернення за перерахунком пенсії. Тобто при зверненні за перерахунком у 2006 році буде застосовуватися заробітна плата за 2005 рік.

atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
У разі якщо застрахована особа після призначення пенсії
продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з
урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу
За бажанням пенсіонера
перерахунок пенсії провадиться із заробітної плати за періоди
страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40

НЕ ЧІННИЙ текст ч.4 ст 42 зу1058 с 22 мая 2008


=======================================
Moderator:
Прошу придерживаться Правил форума!
Предупреждение: Смена темы!! - Нарушение п.1.12 Правил форума
.

Эта тема из без того уже расползалась на четыре-пять тем.
Научитесь, наконец, пользоваться кнопкой "Цитата".
Или мне еще раз таки закрыть все остальные возможности постинга?
-----------------------
Moderator

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
atnest писал(а):
У разі якщо застрахована особа після призначення пенсії
продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з
урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу
За бажанням пенсіонера
перерахунок пенсії провадиться із заробітної плати за періоди
страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40

НЕ ЧІННИЙ текст ч.4 ст 42 зу1058 с 22 мая 2008

Чинний текст с несуществующей Зс:
Заработная плата (доход) для исчисления пенсии определяется по формуле:

Зп = Зс х (Ск : К), где:

Зп - заработная плата (доход) застрахованного лица для исчисления пенсии, в гривнях;

Зс -средняя заработная плата работников, занятых в отраслях экономики Украины, за календарный год, который предшествует году обращения по назначению пенсии;
В случае, если застрахованное лицо после назначения пенсии продолжало работать, осуществляется перерасчет пенсии с учетом страхового стажа после назначения пенсии.

Каждый следующий перерасчет пенсии осуществляется не раньше чем через два года после предыдущего перерасчета с учетом страхового стажа после назначения пенсии.

Перерасчет пенсии осуществляется с заработной платы (дохода), с которой была исчислена пенсия, или за периоды страхового стажа, отмеченные в части первой статьи 40 данного Закона.
:?:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
Вопрос - решение какой задачи мы ищем? Предлагайте формулировки задач, будем обсуждать.

Задача была задана КСУ, фактически отменившим показники Зс для обчислення пенсії Ответ лежит на поверхности-Зс (последнего года с заработка за который уплачены его страховые взносы):
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17302834
12" липня 2011 р. справа № 2а-250/11
Колегія суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі: головуючого судді: Божко Л.А.

суддів: Богданенка І.Ю. Прокопчук Т.С.

при секретарі судового засідання: Крупці М.Г.

Згідно з ч.1 ст.40 названого Закону для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 01.07.2000р., незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу починаючи з 01.07.2000р.

Відповідно п.1 ст.41 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»до заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії враховуються суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою після набрання чинності цим Законом, з яких згідно із цим Законом були фактично обчислені та сплачені страхові внески до Пенсійного фонду в межах встановленої законодавством максимальної величини заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески.

Таким чином, на час виникнення спірних правовідносин, перерахунок пенсії позивачу повинен проводитись у відповідності до положень ч.4 ст.42 та ч.1 ст. 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», чинних на час виникнення спірних правовідносин ( з урахуванням рішення Конституційного суду України від 22.05.2008 року).

Оскільки вищевказані статті Закону № 1058 у чинній редакції після рішення Конституційного суду України від 22.05.2008 року, не у повній мірі передбачають порядок проведення перерахунку пенсії на зазначених підставах, суд першої інстанції вірно послався на положення підпункту третього пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 травня 2008 року №530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян», у якому [b]чітко передбачено, що за бажанням пенсіонера перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені у частині першій статті 40 Закону ( № 1058), із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка, відповідно до Закону, враховується для обчислення пенсії , за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. Іншого нормативно-правового акту, який би регулював спірні правовідносини, а саме, визначав порядок проведення перерахунку пенсії на підставі ч.4 ст. 42 та ч.1 ст. 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», на даний час не приймалось.

Вказана Постанова Кабінету Міністрів України дійсна і на теперішній час та не протирічить положенням ч.4 ст. 42 та ч.1 ст. 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», що діяли на час виникнення спірних правовідносин.[/size]

Колегія суддів приходить до висновку, що позивач має право на перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу, набутого після призначення пенсії із застосуванням показника заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено внески
...(розпорядження про перерахунок пенсії прийняте у 2010 році, отже, попереднім роком є 2009 рік).
.
:good:
ВАСУ использует неизвестный с 2009 г. показатель:
середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України :nono:
Показники середньої заробітної плати (доходу) на одного працюючого, зайнятого в галузях національної економіки, обчислені за відповідною методикою, що застосовуються під час визначення коефіцієнта заробітної плати за 2003-2007 рр. для призначення пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове
державне пенсійне страхування"

Единственный известный и используемый для обчислення пенсій з заробітної плати (доходу) застрахованої особи(з якої сплачено страхові внески) ,
в 2009,2010 ,2011 годах, показник, принципиально отличается от никем не визначеного за 2008,2009,2010,2011 показника за месяцы и годы ,указаного в письме ВАСУ:

П О С Т А Н О В А

01.02.2008 N 4-4

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2008 р.
за N 146/14837


Про затвердження Порядку визначення показників
середньої заробітної плати (доходу) в середньому
на одну застраховану особу
в цілому по Україні,
з якої сплачено страхові внески та яка відповідно
до Закону України "Про загальнообов'язкове
державне пенсійне страхування" враховується
для обчислення пенсії
:!:
ПФУ руководствуется ПКМУ №530,а не чинною редакцією ЗУ 1058:
http://pfu.dn.ua/ua/news/detail.php?ID=61664
Середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, визначена відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 01.02.2008 р. №4-4 “Про затвердження Порядку визначення показників середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” враховується для обчислення пенсії” становить за 2010 рік – 1982,63 грн.

[quote="П О С Т А Н О В А
від 28 травня 2008 р. N 530
"]11. Установити, що:
3) у разі коли застрахована особа після призначення пенсії відповідно до Закону (1058-15) продовжувала працювати, проводиться перерахунок пенсії з урахуванням не менш як 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 Закону (1058-15) , із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону (1058-15) враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. [/quote]
Кількість працюючиих в галузях економіки України і кількість застрахованих особ в цілому по Україні, за яких сплачено страхові внески не співпадає :nono:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
leo писал(а):
vic писал(а):
leo писал(а):
... Главное в содержании ст.42 и её связи с первой частью ст.40. В этом случае формулировка второй части ст.40 распространяется и назначение , и на перерасчет, так как определить размер заработной платы с учетом всего стажа работы возможно только в случае применения Зс за предыдущий год.

Но где же то место в логической цепочке закона, куда вклинивается ВАСУ, где именно и как ВАСУ передергивает карту? До тех пор пока это не будет понятно, ничего им противопоставить будет невозможно.

Логика ВАСУ не связана с содержанием самого Закона 1058, это силовой вариант давления.
Однозначно связана :!:
В предидущем сообщении я уже показал фальшивую карту ВАСУ.
Иначе:
В заключении ВАСУ
28 травня 2008 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову N 530 "Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян", яким встановлено порядок перерахунку пенсій особам, які після її призначення продовжували працювати, відмінний від того порядку, який визначений частиною четвертою статті 42 Закону N 1058-IV, у редакції Закону від 9 липня 2003 року.

Отже, виходячи із загальних засад пріоритетності законів над іншими підзаконними нормативними актами, під час розгляду та вирішення справ зазначеної категорії застосуванню підлягає Закон N 1058-IV, а саме нормативні положення статті 42 цього Закону, що діяли в редакції до скасування змін, внесених за Законом України від 28 грудня 2007 року N 107-VI "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", та були і залишаються чинними на момент проведення перерахунку пенсії. Як зазначалося вище, зі змісту цих положень випливає, що під час перерахунку пенсії величина середньої заробітної плати (доходу) враховується та, яка використовувалася під час призначення пенсії.
не учтено,что 6 дней после решения КСУ из-за неопределенности Зс(працюючих за месяцы 2008 года) не возможно было в принципе определить размер пенсии по ЗУ 1058.
Единственный НПА,который является основанием для законного порядка расчета всех пенсий с 28.05.2008 года: ПКМУ №530, действующим пунктом 11 которого ,неопределенные Зс(працюючих за 2008,2009,2010,2011 годы(месяцы)),заменены на Зс(застрахованих осіб за 2008,2009,2010,2011 годы(месяцы),з якої сплачені страхові внески в ПФУ) :mda:
Другими словами,если:

ПКМУ 530 писал(а):
З метою збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян Кабінет Міністрів України постановляє:

то,в нарушение Конституции и действующего п.11 ПКМУ № 530
лист ВАСУ писал(а):
З метою заборонити збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян- працюючих пенсіонерів,який був збережений з 28.05.2008 р., прем’єр - міністром Ю.Тимошенко , ВАСУ роз’яснює судам:
:bomb:

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
Likvidator писал(а):
leo писал(а):
vic писал(а):
leo писал(а):
... Главное в содержании ст.42 и её связи с первой частью ст.40. В этом случае формулировка второй части ст.40 распространяется и назначение , и на перерасчет, так как определить размер заработной платы с учетом всего стажа работы возможно только в случае применения Зс за предыдущий год.

Но где же то место в логической цепочке закона, куда вклинивается ВАСУ, где именно и как ВАСУ передергивает карту? До тех пор пока это не будет понятно, ничего им противопоставить будет невозможно.

Логика ВАСУ не связана с содержанием самого Закона 1058, это силовой вариант давления.
Однозначно связана :!:
В предидущем сообщении я уже показал фальшивую карту ВАСУ.
Иначе:
В заключении ВАСУ
28 травня 2008 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову N 530 "Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян", яким встановлено порядок перерахунку пенсій особам, які після її призначення продовжували працювати, відмінний від того порядку, який визначений частиною четвертою статті 42 Закону N 1058-IV, у редакції Закону від 9 липня 2003 року.

Отже, виходячи із загальних засад пріоритетності законів над іншими підзаконними нормативними актами, під час розгляду та вирішення справ зазначеної категорії застосуванню підлягає Закон N 1058-IV, а саме нормативні положення статті 42 цього Закону, що діяли в редакції до скасування змін, внесених за Законом України від 28 грудня 2007 року N 107-VI "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", та були і залишаються чинними на момент проведення перерахунку пенсії. Як зазначалося вище, зі змісту цих положень випливає, що під час перерахунку пенсії величина середньої заробітної плати (доходу) враховується та, яка використовувалася під час призначення пенсії.
не учтено,что 6 дней после решения КСУ из-за неопределенности Зс(працюючих за месяцы 2008 года) не возможно было в принципе определить размер пенсии по ЗУ 1058.
Единственный НПА,который является основанием для законного порядка расчета всех пенсий с 28.05.2008 года: ПКМУ №530, действующим пунктом 11 которого ,неопределенные Зс(працюючих за 2008,2009,2010,2011 годы(месяцы)),заменены на Зс(застрахованих осіб за 2008,2009,2010,2011 годы(месяцы),з якої сплачені страхові внески в ПФУ) :mda:
Другими словами,если:

ПКМУ 530 писал(а):
З метою збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян Кабінет Міністрів України постановляє:

то,в нарушение Конституции и действующего п.11 ПКМУ № 530
лист ВАСУ писал(а):
З метою заборонити збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян- працюючих пенсіонерів,який був збережений з 28.05.2008 р., прем’єр - міністром Ю.Тимошенко , ВАСУ роз’яснює судам:
:bomb:


Как же связана?
Пишут одно:
Таким чином, з 22 травня 2008 року відновили дію положення частини другої статті 40 та частини четвертої статті 42 Закону N 1058-IV у первинній його редакції, які й підлягають застосуванню.

А потом совершенно противоположное, никакой логики:
Як зазначалося вище, зі змісту цих положень випливає, що під час перерахунку пенсії величина середньої заробітної плати (доходу) враховується та, яка використовувалася під час призначення пенсії.


Потому, что використовувалась не та, що була при призначенні, а Зс по Украине за год, предшествующий перерасчету.
А где написано то, что процитировали:
З метою заборонити збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян- працюючих пенсіонерів,який був збережений з 28.05.2008 р., прем’єр - міністром Ю.Тимошенко , ВАСУ роз’яснює судам:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
leo писал(а):
А где написано то, что процитировали:
З метою заборонити збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян- працюючих пенсіонерів,який був збережений з 28.05.2008 р., прем’єр - міністром Ю.Тимошенко , ВАСУ роз’яснює судам:

ВАСУ тисне на суди з метою зменшення пенсій працюючим пенсіонерам.
якщо постанова №530 , підписана 28 травня 2008 року прем’єр - міністром Ю.В. Тимошенко , з метою збереження рівня соціального захисту працюючих пенсіонерів,то, лист ВАСУ, підписаний 19 липня 2011 р. виконуючим обов’язки голови суду Д. Ліпськиим, надісланий головам апеляційних судів з метою вимоги прийняття однакових не правосудних рішень, для зменшення розміру пенсій мільйонам працюючих пенсіонерів , законно збільшених за рішеннями місцевих судів.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Рассмотрим применение Закона 1058 на примере мужчины 1948 года рождения, для определенности 01.07.1948г.р.
Пенсионный возраст 60 лет достигнут 01.07.2008г.

1. В июле 2008 года он обратился за назначением пенсии.
Согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп был использован среднеукраинский заработок Зс за 2007 год.
Правильно? Соответствует тексту Закона?

2. Затем, проработав два года (24 месяца),
в 2010 году он обращается за перерасчетом по ч.4 ст.42.
При этом год обращения за назначением пенсии не может измениться - он по-прежнему 2008-й.
Потому согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп снова используется среднеукраинский заработок Зс за 2007 год.

Кто-нибудь может указать нарушение буквы Закона в таком рассуждении?
Какое именно положение, какая норма Закона нарушается? Процитируйте!

PS. Ранее я уже писал и показывал, что при таком подходе
заработки за 2007, 2008, 2009 и 2010 годы, не осовремениваются , а приводятся их к уровню 2007 года.
(Как и при назначени заработки за 2007 и 2008 годы не осовремениваются, а приводятся к уровню 2007года, ).
-= Пенсионер - это профессия! =-

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Nickolas писал(а):
Рассмотрим применение Закона 1058 на примере мужчины 1948 года рождения, для определенности 01.07.1948г.р.
Пенсионный возраст 60 лет достигнут 01.07.2008г.

1. В июле 2008 года он обратился за назначением пенсии.
Согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп был использован среднеукраинский заработок Зс за 2007 год.
Правильно? Соответствует тексту Закона?

2. Затем, проработав два года (24 месяца),
в 2010 году он обращается за перерасчетом по ч.4 ст.42.
При этом год обращения за назначением пенсии не может измениться - он по-прежнему 2008-й.
Потому согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп снова используется среднеукраинский заработок Зс за 2007 год.

Кто-нибудь может указать нарушение буквы Закона в таком рассуждении?
Какое именно положение, какая норма Закона нарушается? Процитируйте!

PS. Ранее я уже писал и показывал, что при таком подходе
заработки за 2007, 2008, 2009 и 2010 годы, не осовремениваются , а приводятся их к уровню 2007 года.
(Как и при назначени заработки за 2007 и 2008 годы не осовремениваются, а приводятся к уровню 2007года, ).

Интересно, при этих условиях и таком подходе, на сколько же процентов увеличивается, скажем, средняя пенсия? Какой процент дает увеличения стажа? Какой процент - "учет" новой зарплаты? Сколько процентов на этом "экономит" государство по сравнению с предыдущим подходом (назначение=перерасчет)?
Не могли бы Вы сделать количественные оценки?
Последний раз редактировалось vic 08-08-2011, 08:52, всего редактировалось 1 раз.
с надеждой на лучшее

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

vic писал(а):
Интересно, при этих условиях и таком подходе, на сколько же процентов увеличивается, скажем, средняя пенсия? Какой процент дает увеличения стажа? Какой процент - "учет" новой зарплаты? Сколько процентов на этом "экономит" государство?
Не могли бы Вы сделать количественные оценки.
Простите, но в тексте Закона ничего об этом не сказано :подмигиваю:
А потому и никакого доказательства закононности или незаконности на этом не построить - только уйдем от темы.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Рассмотрим применение Закона 1058

Можно немножко видоизменить Ваш пример:
на примере мужчины 1945 года рождения, для определенности 01.07.1945г.р.
Пенсионный возраст 60 лет достигнут 01.07.2005г.

1. В июле 2005 года он обратился за назначением пенсии.
Согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп был использован среднеукраинский заработок Зс за 2004 год.
Правильно? Соответствует тексту Закона?

2. Затем, проработав 2 года (24 месяца),
в 2007 году он обращается за перерасчетом по ч.4 ст.42.
При этом год обращения за назначением пенсии не может измениться - он по-прежнему 2005-й.
Потому согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп снова используется среднеукраинский заработок Зс за 2004 год.Пенсионер продолжает работать.
В 2008 году,ему,массово перерасчитывают ("осовременивают") пенсию по Зс(2006).
В 2009 году он обращается за перерасчетом.
Ему производят перерасчет по Зс(2004)
Правильно? Соответствует тексту Закона?

Кто-нибудь может указать нарушение буквы Закона в таком рассуждении?
Какое именно положение, какая норма Закона нарушается? Процитируйте!
:?:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Рассмотрим применение Закона 1058 на примере мужчины 1948 года рождения, для определенности 01.07.1948г.р.
Пенсионный возраст 60 лет достигнут 01.07.2008г.

1. В июле 2008 года он обратился за назначением пенсии.
Согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп был использован среднеукраинский заработок Зс за 2007 год.
...
Правильно? Соответствует тексту Закона?
Какое именно положение, какая норма Закона нарушается? Процитируйте![/size]
Для точной унификации цитируемых норм Закона(распространения на следующие за 2007 годы), уточните название показника(Зс) :?: :mda:
Последний раз редактировалось Likvidator 08-08-2011, 11:28, всего редактировалось 1 раз.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
Для точной унификации цитируемых норм Закона(распространения на следующие за 2007 годы), уточните название показника(Зс) :?: :mda:

Как бы он не назывался, этот показатетель, используемый для расчета размера пенсий, он в каждом конкретном году был ОДИН, другого такого показателя НЕ БЫЛО.
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
Likvidator писал(а):
Для точной унификации цитируемых норм Закона(распространения на следующие за 2007 годы), уточните название показника(Зс) :?: :mda:

Как бы он не назывался, этот показатетель, используемый для расчета размера пенсий, он в каждом конкретном году был ОДИН, другого такого показателя НЕ БЫЛО.

Откуда(НПА?) такая уверенность :?:Например,для расчета в 2004 году какой?
Последний раз редактировалось Likvidator 08-08-2011, 11:32, всего редактировалось 1 раз.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Likvidator писал(а):
Процитируйте! Для точной унификации цитируемых норм Закона(распространения на следующие за 2007 годы), уточните название показника(Зс) :?: :mda:

Likvidator! Не забалтывайте вопрос и не уводите его в сторону (флуд)!
-= Пенсионер - это профессия! =-

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Likvidator писал(а):
Процитируйте! Для точной унификации цитируемых норм Закона(распространения на следующие за 2007 годы), уточните название показника(Зс) :?: :mda:

Likvidator! Не забалтывайте вопрос и не уводите его в сторону (флуд)!
Вы выбирая пример,не учли,что в июле 2008 законная Зс(2007)как и Зс за 01,02,03,04,05,06 месяцы 2008 года,(как и за последующие годы и месяцы)
определяетсяс исключительно ПКМУ №530,а не законом :nono:
Среднеукраинские показники "на одного працюючого" ,после 22.05.2008,по воле КСУ,"приказали долго жить"., а,к сожалению:
докази не можуть грунтуватись на припущеннях
:nono:
ИМХО:Флуд- это обсуждаемое и предидущее письма ВАСУ,касающиеся перерасчета,например:
Який порядок здійснення кожного наступного перерахунку
пенсії з урахуванням страхового стажу?

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Nickolas писал(а):
Рассмотрим применение Закона 1058

Можно немножко видоизменить Ваш пример:
на примере мужчины 1945 года рождения, для определенности 01.07.1945г.р.
Пенсионный возраст 60 лет достигнут 01.07.2005г.

1. В июле 2005 года он обратился за назначением пенсии.
Согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп был использован среднеукраинский заработок Зс за 2004 год.
Правильно? Соответствует тексту Закона?

2. Затем, проработав 2 года (24 месяца),
в 2007 году он обращается за перерасчетом по ч.4 ст.42.
При этом год обращения за назначением пенсии не может измениться - он по-прежнему 2005-й.
Потому согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп снова используется среднеукраинский заработок Зс за 2004 год.Пенсионер продолжает работать.
В 2008 году,ему,массово перерасчитывают ("осовременивают") пенсию по Зс(2006).
В 2009 году он обращается за перерасчетом.
Ему производят перерасчет по Зс(2004)
Правильно? Соответствует тексту Закона?

Кто-нибудь может указать нарушение буквы Закона в таком рассуждении?
Какое именно положение, какая норма Закона нарушается? Процитируйте!
:?:
А вот в этом что-то есть: ВАСУ напроч лишил возможности воспользоваться ст.42 пенсионерам, вышедшим на пенсию до 2008 года. Тут не только 24-я статья конституции, а еще что-то

OLD участник

Сообщения: 145

Мне очередной перерасчет после 24 месяцев был выполнен в феврале 2008 г. по Зс преславутого 2007 года (он-то как раз и был для меня предшествующим году обращения за перерасчетом!). По Закону ли, по Постановлению ли - меня даже не интересовало.
Так теперь даже этот последний перерасчет может оказаться незаконным? К какому же году вернется ПФУ в моем случае? К 2003-му?
Так всем работающим пенсионерам по их заявлению был выполнен массовый осовременивавший пенсию перерасчет исходя из, не понятно каких, 306 грн.

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
Nickolas писал(а):
Рассмотрим применение Закона 1058 на примере мужчины 1948 года рождения, для определенности 01.07.1948г.р.
Пенсионный возраст 60 лет достигнут 01.07.2008г.

1. В июле 2008 года он обратился за назначением пенсии.
Согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп был использован среднеукраинский заработок Зс за 2007 год.
Правильно? Соответствует тексту Закона?

2. Затем, проработав два года (24 месяца),
в 2010 году он обращается за перерасчетом по ч.4 ст.42.
При этом год обращения за назначением пенсии не может измениться - он по-прежнему 2008-й.
Потому согласно ч.2 ст.40 при вычислении его среднего заработка Зп снова используется среднеукраинский заработок Зс за 2007 год.

Кто-нибудь может указать нарушение буквы Закона в таком рассуждении?
Какое именно положение, какая норма Закона нарушается? Процитируйте!

PS. Ранее я уже писал и показывал, что при таком подходе
заработки за 2007, 2008, 2009 и 2010 годы, не осовремениваются , а приводятся их к уровню 2007 года.
(Как и при назначени заработки за 2007 и 2008 годы не осовремениваются, а приводятся к уровню 2007года, ).

Надо уточнить какой редакцией Закона 1058 сейчас руководствуются.
На данный момент в сети на сайте ВР "весит" вот такая:
4. У разі якщо застрахована особа після призначення пенсії
продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з
урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу після
призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв
у роботі. Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати
(доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера
перерахунок пенсії провадиться із заробітної плати за періоди
страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього
Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати
працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по
Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до
цього Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний
рік, що передує року перерахунку пенсії.
При цьому з періоду, за
який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії,
період після призначення пенсії не підлягає виключенню згідно із
абзацом третім частини першої статті 40 цього Закону.

OLD участник

Сообщения: 145

Все перерасчеты вплоть до 2008 года и производились в соответствии с этой формулировкой.
А теперь, значит, исходя из письма ВАСУ, на сайте ВР размещена недействующая, вернее неверная редакция Закона 1058?
А, для особо тупых, на основании этого нельзя обратиться в КСУ?

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Поскольку на вопросы моего абстрактного примера от 08-08-2011, 06:56
никто не дал прямого ответа
(все лишь так или иначе пытались его заболтать, уточнить, перенести во времени и т.д.)
полагаю, что трактовка письма ВАСУ соответствует закону.
Ничего мы противопоставить не смогли!


PS.
Википедия писал(а):
Абстрагирование — это мысленное выделение, вычленение некоторых элементов конкретного множества и отвлечение их от прочих элементов данного множества.
Это один из основных процессов умственной деятельности человека, опирающийся на знаковое опосредствование и позволяющий превратить в объект рассмотрения разные свойства предметов.
Это теоретическое обобщение позволяет отразить основные закономерности исследуемых объектов или явлений, изучать их, а также прогнозировать новые, неизвестные закономерности.
В качестве абстрактных объектов выступают целостные образования, составляющие непосредственное содержание человеческого мышления — понятия, суждения, умозаключения, законы, математические структуры и др.
Потребность в абстракции определяется ситуацией, когда становятся явными отличия между характером интеллектуальной проблемы и бытием объекта в его конкретности. В такой ситуации человек пользуется, например, возможностью восприятия и описания горы как геометрической формы, а движущегося человека — в качестве некой совокупности механических рычагов.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Пред.След.

Вернуться в Суди та судочинство