LF писал(а):
....
Решение суда писал(а):
Враховуючи, що відповідно до ч. 2 ст. 152 Конституції України закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визначені неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність, з 22 травня 2008 року при вирішенні питань щодо перерахунку пенсії застрахованим особам, які після призначення пенсії продовжували працювати, застосуванню підлягають приписи ч. 2 ст. 40, ч. 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» у редакції Закону від 09.07.2003р.
Отже, з 22.05.2008 року чинною є редакція статтей 40, 42 якими показник середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії, не передбачений, а тому він не підлягає застосуванню при перерахунку пенсії.
Показник заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески, для обчислення пенсії підлягав застосуванню з 1 січня по 22 травня 2008 року.
Між тим, статтею 92 Конституції України встановлено, що основи соціального захисту визначаються виключно законами.
Таким чином, виходячи із загальних засад пріоритетності законів над підзаконними нормативними актами, п.п. З п. Постанови Кабінету Міністрів України № 530 від 28.05.2008 р. не підлягає застосуванню, оскільки показник середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії, Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» не передбачений, а тому не підлягає врахуванню при перерахунку пенсії.
Уникальное решение суда, суть которого сводится к следующему - поскльку законом в 2007 году не было предусмотрено название показателя средней заработной платы, которое придумали в 2008 г, то этот показатель использовать нельзя. А что это значит7 Это значит, что расчеты и перерасчеты пенсий надо отменить. Средней-то заработной платы нет. Размер пенсий подсчитать невозможно. Закон 1058 лишен смысла. Одним своим решением районный суд отменяет закон, лишает пенсионеров права на пенсию - вот это ПроФФФесионализм с большой буквы.
Показатель средней заработной платы для определения размера пенсий вседа был
один. Только в разные времена в законе его называли по разному. Этот показатель в разные годы подсчитывали по якобы разным методикам согласно постановы ПФ №22-1 от 2003 г и постановы ПФ 4-4 от 2008 года. Анализ этих методик показал, что они абсолютно одинаковы, величины, используемые для расчетов, тоже абсолютно одинаковы. Поэтому
показатель средней заработной платы, расчитанный по якобы разным методикам, в численном выражении будет один и тот же (число будет одинаковое). А поскольку при расчете размера пенсии используется число, а не формулировка, то это число и нужно брать для расчета размера пенсии (потому, что суть этого числа - показатель средней заработной платы, используемый при расчете размера пенсии), независимо от того как оно называется в законе. Тем более, что число это одно, иными словами - существует только один показатель средней заработной платы за каждый год для расчета размера страховых пенсий, другого показателя нет.
Кстати, число это (
показатель средней заработной платы) должен подсчитывать ПФ и он несет всю отвественность за отсутствие этого показателя или за несоответствие его закону. Если суд вынес решение, что такого показателя нет или он не соответствует закону, то ПФ надо привлекать к ответственности.