Так как, о ответах на основной вопрос:
Кто виноват что
на данный момент г-н Азаров нарушил присягу госслужащего, нарушил Конституцию Украины (ст. 5, ст. 6, ст. 124),п. 3, ст. 382 Уголовного Кодекса Украины - и ни какой ответственности за это не несет
, а также о ответах на другие вопросы ничего не известно,может быть следует поискать уже имеющие силу закона,ответы
Например на вопрос
Goldfish писал(а):
Дмитрий Исаев писал(а):
Если вы не хотите менять заработок по которому вам сегодня начисляют пенсию, то тогда все пересчёты сделают и без вашей помощи. Так, что не волнуйтесь.
Так они и делают... все эти годы... И я не хочу им помочь... я понять не могу (а они не могут объяснить), почему, если дана справка, что за 8 дней мая 1986 года человек получил 287 рублей, в итоге среднемесячная зарплата для начисления пенсии получилась 650 рублей. Как такое получается?
Имеется,например следующий (
секретный ответ-как должно получаться):
ОСОБА_2 звернувся до суду 04 грудня 2009 року із вказаним позовом, зазначивши, що був призваний на учбові збори Міністерством оборони СРСР в період з 09.12.1986 по 20.01.1987 року, перебуваючи у складі військової частини № 53893 приймав участь у ліквідації наслідків на Чорнобильській АЕС (далі ЧАЕС).
За вказаний період йому виплатили заробітну плату, яка, на думку позивача, була нарахована невірно, в зв’язку з тим, що не були використані нормативні документи колишнього СРСР з грифом «Секретно» та «Для службового користування», згідно яких працівникам зайнятим на роботах по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, оплата праці, повинна була проводитись по підвищеним ставкам на 100% при максимальній виплаті премії в 60% від тарифної ставки, збільшеної відповідно до підвищених тарифних ставок, а також оплату праці в чотириразовому розмірі в порівнянні з нормами, передбаченими чинним законодавством.
З приводу перерахунку середньомісячного заробітку за вказаний період, позивачу, по місцю постійної роботи на той час, Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих, було видано відповідну довідку, але, управлінням Пенсійного Фонду України в Довгинцівському районі м. Кривого Рогу перерахунок пенсії згідно цієї довідки не був проведений.
Позивач, зазначив, що згідно п.4 постанови Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС № 665-195 від 05.06.1986 року «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств, організацій і установ, залучених до робіт, пов’язаних з ліквідацією наслідків на ЧАЕС і запобіганню забрудненню навколишнього середовища», було встановлено максимальний розмір премії - 60% тарифної ставки.
Окрім цього, постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок № 207-7 від 10.06.1986 року «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств, організацій і установ, залучених до робіт, пов’язаних з ліквідацією наслідків на ЧАЕС і запобіганню забрудненню навколишнього середовища» до відома міністерств і відомств УРСР було доведено вимоги постанови № 665-195, згідно якого на працівників, у тому числі військовослужбовців, що виконували роботи, пов’язані з ліквідацією наслідків на ЧАЕС, поширюються положення постанови ЦК КПРС, Президіума Верховної Ради СРСР, Ради міністрів СРСР і ВЦРПС від 07.05.1986 року «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств і організацій зони ЧАЕС», у якій йдеться мова про збільшення тарифних ставок до 100%.
При цьому, премія, згідно п.1 постанови Державного комітету СРСР по праці і соціальних питаннях і секретаріату ВЦРПС від 07.05.1986 року № 153/10-43, нараховується виходячи з підвищених тарифних ставок, передбачених постановою ЦК КПРС, Президіума Верховної Ради СРСР, Ради міністрів СРСР і ВЦРПС № 524-156 від 07.05.1986 року «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств і організацій зони ЧАЕС».
Також позивач вважає, що оскільки на ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС військовозобов’язані призвані на військові збори, які згодом були залучені до робіт по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, то оплата їх праці повинна проводитись згідно розпорядження Ради Міністрів СРСР № 1031рс від 23.05.1986 року, в якому зазначено, що на військовослужбовців призваних на військові збори і безпосередньо зайнятих на роботах по ліквідації аварії на ЧАЕС, порядок оплати праці проводиться за місцем постійної роботи.
До того ж, позивач посилається на інструкцію Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 22.04.1982 року № 95/4-132, згідно якої середній місячний заробіток обчислюється на підставі фактично нарахованої заробітної плати за два останніх місяці роботи, що передують зборам. При цьому, в середній заробіток, крім основної заробітної плати, включаються премії, річні винагороди з фонду матеріального заохочення та за вислугу років.
З урахуванням вищезазначених нормативно-правових актів та довідки від 16.10.2009 року про середньомісячну заробітну плату за період роботи в зоні відчуження, виданої Криворізьким учбово-виробничим підприємством Українське товариство сліпих, позивач вважає, що в довідці зазначений значно менший заробіток, що безпосередньо впливає на розмір пенсії.
ОСОБА_2 просить суд задовольнити його позовні вимоги та визнати незаконними дії Криворізького учбово-виробничого підприємства Українського товариства сліпих щодо відмови провести перерахунок заробітної плати та видачі довідки й зобов’язати директора Криворізького учбово-виробничого підприємства Українського товариства сліпих провести перерахунок середнього заробітку у відповідності з діючими нормативними актами СРСР та УРСР та видати довідку для перерахунку пенсії, стягнути з відповідача судові витрати.
Представник відповідача в судове засідання не з”явився, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, причини неявки суду не повідомив. Клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надходило.
Представник третьої особи – УПФ в Довгинцівському районі м. Кривого Рогу в судове засідання не з”явився, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, надав до суду заперечення, згідно яких просить відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Приймаючи до уваги заперечення, заяву позивача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
ОСОБА_2 був призваний на військові збори Міністерством оборони СРСР в період з 09.12.1986 по 20.01.1987 року, перебуваючи у складі військової частини № 53893 - приймав участь у ліквідації наслідків на ЧАЕС (а.с.30 – копія листа з центрального архіву Міністерства оборони України).
Згідно ст.54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках.
Порядок обчислення пенсії по інвалідності затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.1997 року № 523, якою передбачено, що у випадках, коли особа звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення менше 12 місяців, її середньомісячний заробіток визначається шляхом поділу загальної суми заробітку за календарні місяці роботи на кількість цих місяців.
Відповідно до п.4 постанови Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС № 665-195 від 05.06.1986 року «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств, організацій і установ, залучених до робіт, пов’язаних з ліквідацією наслідків на ЧАЕС і запобіганню забрудненню навколишнього середовища», було встановлено максимальний розмір премії - 60% тарифної ставки (а.с. 5,16-20 – копія постанови).
Постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради профспілок № 207-7 від 10.06.1986 року «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств, організацій і установ, залучених до робіт, пов’язаних з ліквідацією наслідків на ЧАЕС і запобіганню забрудненню навколишнього середовища» до відома міністерств і відомств УРСР було доведено вимоги постанови № 665-195, згідно якого на працівників, у тому числі військовослужбовців, що виконували роботи, пов’язані з ліквідацією наслідків на ЧАЕС, поширюються положення постанови ЦК КПРС, Президіума Верховної Ради СРСР, Ради міністрів СРСР і ВЦРПС від 07.05.1986 року «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств і організацій зони ЧАЕС», у якій йдеться мова про збільшення тарифних ставок до 100% (а.с.6-10 – копія постанови).
Премія, згідно п.1 постанови Державного комітету СРСР по праці і соціальних питаннях і секретаріату ВЦРПС від 07.05.1986 року № 153/10-43, нараховується виходячи з підвищених тарифних ставок, передбачених постановою ЦК КПРС, Президіума Верховної Ради СРСР, Ради міністрів СРСР і ВЦРПС № 524-156 від 07.05.1986 року «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств і організацій зони ЧАЕС» (а.с.15 – копія постанови).
Відповідно до вимог розпорядження Ради Міністрів СРСР № 1031рс від 23.05.1986 року, в якому зазначено, що на військовослужбовців призваних на військові збори і безпосередньо зайнятих на роботах по ліквідації аварії на ЧАЕС, порядок оплати праці проводиться за місцем постійної роботи (а.с.13 – копія розпорядження).
Згідно інструкції Держкомпраці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 22.04.1982 року № 95/4-132, середній місячний заробіток обчислюється на підставі фактично нарахованої заробітної плати за два останніх місяці роботи, що передують зборам. При цьому, в середній заробіток, крім основної заробітної плати, включаються премії, річні винагороди з фонду матеріального заохочення та за вислугу років.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.4,17,53,158-163 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Позов ОСОБА_2 задовольнити.
Визнати незаконними дії Криворізького учбово-виробничого підприємства Українського товариства сліпих щодо відмови провести перерахунок заробітної плати та видачі довідки учаснику ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
Зобов’язати Криворізьке учбово-виробниче підприємство Українське товариство сліпих зробити перерахунок середнього заробітку у відповідності з діючими нормативними актами СРСР та УРСР та видати довідку для нарахування пенсії інваліду ліквідації наслідків на ЧАЕС.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/9473521