Список форумов Проблеми чорнобильців Загальні питання чорнобильців Какие льготы следует оставить

Какие льготы следует оставить

Крім пенсійних
ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
Олдыш писал(а):
Я пишу что озвучили нам: заявление надо писать, если хочешь получать льготы по чернобыльскому закону. Если по инвалида войны- заяву пока писать не обязательно, компенсировать ЖКХ будут именно по этому закону за умолчаним. Пайковые не будут начислять всем 2ух льготникам до выяснения. Хочешь получать-пиши на льготы ЧАЭС .


В пятницу 13.02.15г., после собрания, УПСЗН объявила паузу, до выяснения. unsure
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
Ігор Райнін зустрівся з представниками ініціативної групи чорнобильських організацій Харківщини

За підсумками зустрічі Ігор Райнін дав доручення Департаменту соціального захисту населення Харківської ОДА підготувати лист щодо визначення проблематики і роз'яснення трактування ст. 60 Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України». Також представники чорнобильських організацій отримали підтримку голови ХОДА в питаннях співпраці з Координаційною радою чорнобильських організацій.



15 лютого 2015
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Чому чорнобильцям потрібно обрати пільги і що буде, якщо цього не зробити?
http://alder.pp.ua/2015/02/blog-post_25.html
В разі, якщо громадяни не напишуть таку заяву, то управління соціального захисту автоматично почне нараховувати їм пільги лише по Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", так як він передбачає більший розмір пільг.
Смерть рашистским оккупантам!

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
mekena писал(а):
Чому чорнобильцям потрібно обрати пільги і що буде, якщо цього не зробити?
http://alder.pp.ua/2015/02/blog-post_25.html
В разі, якщо громадяни не напишуть таку заяву, то управління соціального захисту автоматично почне нараховувати їм пільги лише по Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", так як він передбачає більший розмір пільг.


Спрашивается - зачем тогда вызывать для написания заявления ? Шоб потом выглядело будь то мы сами отказались от льгот... - заберите, мол у меня, я не нуждаюсь.

Забезпечення соціально-економічних прав є важливим завданням для держави, яка за Конституцією є правовою і соціальною державою, де людина визначається найбільшою соціальною цінністю. А відповідно, рівень дотримання цих прав відображає рівень розвитку держави, рівень досягнення нею тих цілей, що проголошені в основному законі.


Не звужувати і не зменшувати, кажете ;)

ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
ВЛАДИМИР К. писал(а):
Олдыш писал(а):
Я пишу что озвучили нам: заявление надо писать, если хочешь получать льготы по чернобыльскому закону. Если по инвалида войны- заяву пока писать не обязательно, компенсировать ЖКХ будут именно по этому закону за умолчаним. Пайковые не будут начислять всем 2ух льготникам до выяснения. Хочешь получать-пиши на льготы ЧАЭС .


В пятницу 13.02.15г., после собрания, УПСЗН объявила паузу, до выяснения. unsure


Выяснили, пришло письмо с УПСЗН :

У разі ненадання письмової згоди щодо отримання пільг та компенсацій
згідно з одним із законів : " Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи " або " Про статус
ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту " Дніпропетровським
обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат будуть
припинені компенсаційні виплати до Закону України " Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ". :mda:
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Значит все совпадает.
Наши еще разъяснения не получили.
Если так, то тогда желающим оставаться на инвалидских льготах не обязательно письменно это подтверждать, а значит никто не тыкнет потом, что сам отказался от чернобыльских.
Смерть рашистским оккупантам!

ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
mekena писал(а):
Значит все совпадает.
Наши еще разъяснения не получили.
Если так, то тогда желающим оставаться на инвалидских льготах не обязательно письменно это подтверждать, а значит никто не тыкнет потом, что сам отказался от чернобыльских.


Посмотрим трактовку ст.60 от Харькова:
За підсумками зустрічі Ігор Райнін дав доручення Департаменту соціального захисту населення Харківської ОДА підготувати лист щодо визначення проблематики і роз'яснення трактування ст. 60 Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України».
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

alex47. Аватара пользователя
участник

Сообщения: 78
Откуда: Луганская обл.
mekena писал(а):
Значит все совпадает.
Наши еще разъяснения не получили.
Если так, то тогда желающим оставаться на инвалидских льготах не обязательно письменно это подтверждать, а значит никто не тыкнет потом, что сам отказался от чернобыльских.

Вот заключительная цитата из письма счастья: "Уразi не надання Вашоi згоди на вибiр Закону, пiльги та компенсацii , будуть надаватися по первинному статусу, який Вам був визначений вiдповiдно до Законодавства Украiни." Вот такие у нас "граматеи", в то время ст.60 наделяет меня правом выбора пiльг, а не закона....

ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
alex47. писал(а):
Вот заключительная цитата из письма счастья: "Уразi не надання Вашоi згоди на вибiр Закону, пiльги та компенсацii , будуть надаватися по первинному статусу, який Вам був визначений вiдповiдно до Законодавства Украiни." Вот такие у нас "граматеи", в то время ст.60 наделяет меня правом выбора пiльг, а не закона....


14) статтю 60 викласти у такій редакції:

"Стаття 60. Право вибору пільг та компенсацій особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які мають одночасно право на інші пільги та компенсації, передбачені законодавством України, надаються за їх вибором пільги та компенсації відповідно до одного із законів України".


76-VIII
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Только что сообщили из УТСЗН:
Пришел ответ из Киева - ненаписавших заявление о выборе льгот оставлять на чернобыльских льготах.
Срок написания - до 28 февраля.

В районном УТСЗН сдуру выплатили уже пайковые за январь. Теперь не знают, как возвращать или, как вариант, за месяц считать их только на чернобыльских льготах.
Смерть рашистским оккупантам!

viciv посетитель

Сообщения: 46
mekena писал(а):
Только что сообщили из УТСЗН:
Пришел ответ из Киева - ненаписавших заявление о выборе льгот оставлять на чернобыльских льготах.
Срок написания - до 28 февраля.

В районном УТСЗН сдуру выплатили уже пайковые за январь. Теперь не знают, как возвращать или, как вариант, за месяц считать их только на чернобыльских льготах.


Ну у вас хоть какая то конкретика, а то я был вчера в нашем УТСЗН, они никакой официальной информации по этому поводу с Киева не получали, ничего конкретно объяснить не могут, пишите заявления и всё. По поводу перехода в любое время с одного вида льгот на другие тоже не всё так просто. Ну не может человек, например, как ИВ получить выплату к 9 мая, а потом в июне или в июле перейти на 1 категорию и получать кормовые, ну или наоборот. Я им задавал этот вопрос, они не знают. Всё ждут разъяснений с Киева, хотя прошло уже почти 2 месяца. Дурдом.

Искандер Аватара пользователя
участник

Сообщения: 390
Откуда: Сумы
Валерій Головко зауважив, що він мав розмову з головою Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення Людмилою Денисовою. На 25 лютого готується позачергове засідання сесії Верховної Ради, на неї Кабмін виносить пропозицію щодо врегулювання розбіжності у чорнобильському законодавстві.
http://chernobylpres.blogspot.com/2015/02/blog-post_20.html#more
Хорошо сформулированный вопрос отпадает сам собой.

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Интересно почитать этот проект...
Смерть рашистским оккупантам!

lyezan активист

Сообщения: 1598
Откуда: Україна Славутич

Давно я не заходил на этот чернобыльский сайт, там уже и поменялся не только дизайн, но и отношение к бывшей "переговорной" группе с азаровским КМУ... :mrgreen: судя по топикам в разделе "Гумор" (в комментариях)
Из разряда говорят (Ранее не публиковалось)
http://chernobylpres.blogspot.com/2014/ ... .html#more
как резко меняется "общественное" мнение от всеобщего "одобрямс" до "Геть!!!"
Сегодня хорошо, а будет ещё хуже.

Искандер Аватара пользователя
участник

Сообщения: 390
Откуда: Сумы
lyezan писал(а):

Давно я не заходил на этот чернобыльский сайт, там уже и поменялся не только дизайн, но и отношение к бывшей "переговорной" группе с азаровским КМУ... :mrgreen: судя по топикам в разделе "Гумор" (в комментариях)
Из разряда говорят (Ранее не публиковалось)
http://chernobylpres.blogspot.com/2014/ ... .html#more
как резко меняется "общественное" мнение от всеобщего "одобрямс" до "Геть!!!"

С тех времён этот ресурс трижды менял владельцев и ориентацию. :yes:
Хорошо сформулированный вопрос отпадает сам собой.

Искандер Аватара пользователя
участник

Сообщения: 390
Откуда: Сумы
mekena писал(а):
Интересно почитать этот проект...

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо відновлення соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта
Учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та її наслідків ціною свого життя і здоров’я врятували людство від згубних наслідків Чорнобильської катастрофи – катастрофи планетарного масштабу, за що заслуговують на велику вдячність, шану і належний соціальний захист. Десятки тисяч наших співвітчизників змушені були назавжди залишити рідні домівки на радіоактивно - забрудненій території. Понад 2 млн. українців до тепер відчувають негативний вплив Чорнобиля. Статтею 16 Конституції України встановлено, що подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, збереження генофонду Українського народу є обов’язком держави.
Разом з тим, з прийняттям Закону України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" № 76-VIII від 28 грудня 2014 року відбулось скасування низки соціальних гарантій особам, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, встановлених Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", змінено порядок їх здійснення, чим всупереч вимогам ст. 22 Конституції України звужено обсяг прав цих громадян на соціальний захист, а також порушені права на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, які передбачені статтями 46 та 48 Конституції України.
Аналізуючи категорію "звуження змісту прав і свобод" Конституційний Суд України в мотивувальній частині свого Рішення від 11 жовтня 2005 року N 8-рп/2005 (справа про рівень пенсії і щомісячного довічного грошового утримання) констатував: "Зміст прав і свобод людини - це умови і засоби, які визначають матеріальні та духовні можливості людини, необхідні для задоволення потреб її існування і розвитку. Обсяг прав людини - це кількісні показники відповідних можливостей, які характеризують його множинність, величину, інтенсивність і ступінь прояву та виражені у певних одиницях виміру.
Звуження змісту прав і свобод означає зменшення ознак, змістовних характеристик можливостей людини, які відображаються відповідними правами та свободами, тобто якісних характеристик права. Звуження обсягу прав і свобод - це зменшення кола суб'єктів, розміру території, часу, розміру або кількості благ чи будь-яких інших кількісно вимірюваних показників використання прав і свобод, тобто їх кількісної характеристики".
Крім того, Конституційний Суд України у своєму Рішенні від 22 вересня 2005 року № 5-рп/2005 (справа про постійне користування земельними ділянками) роз’яснив своє розуміння словосполучення "звуження змісту та обсягу прав і свобод людини і громадянина", що міститься в частині третій статті 22 Конституції України. Так, Конституційний Суд України вважає, що "конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Скасування конституційних прав і свобод - це їх офіційна (юридична або фактична) ліквідація. Звуження змісту та обсягу прав і свобод є їх обмеженням. У традиційному розумінні діяльності визначальними поняття змісту прав людини є умови і засоби, які становлять можливості людини, необхідні для задоволення потреб її існування та розвитку. Обсяг прав людини - це їх сутнісна властивість, виражена кількісними показниками можливостей людини, які відображені відповідними правами, що не є однорідними і загальними". При цьому Конституційний Суд України зазначив, що "загальновизнаним є правило, згідно з яким сутність змісту основного права в жодному разі не може бути порушена".
У зв'язку із цим Конституційний Суд України вважає, що визнання Законом правових актів такими, що втратили чинність, зупинення їх дії, внесення до них змін і доповнень стосовно закріплених в них прав і свобод людини і громадянина є скасуванням або обмеженням цих прав і свобод.
Таким чином, Верховна Рада України, приймаючи Закон № 76-VIII, відійшла від припису статті 22 Конституції України і допустила звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод, яке полягає у:
1) повній відміні наданих державою соціальних гарантій для окремих категорій постраждалих від чорнобильської катастрофи осіб;
2) зменшенні кола суб'єктів соціальних гарантій;
3) зменшенні розмірів соціальних благ.
Тому розроблення законопроекту зумовлене необхідністю відновлення належного соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

2. Цілі і завдання прийняття акта
Основною метою прийняття законопроекту є відновлення рівня соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, який був встановлений Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" до внесення змін Законом України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" №76-VIII від 28 грудня 2014 року.

3. Загальна характеристика і основні положення проекту акта
Проектом акта пропонується відновити дію пункту 2 частини першої статті 21, пунктів 2 і 13 частини першої статті 22, статтю 23, частини першої статті 24, пунктів 1,3, 5, 8, 10 та 12 частини першої статті 30, статті 31, 37, 39, частини першої та другої статті 52, статті 54 та 60 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", які були скасовані чи змінені Законом України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" №76-VIII від 28 грудня 2014 року.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Питання, яких торкається законопроект, регулюються Конституцією України та Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Реалізація законопроекту не потребує внесення змін до інших законодавчих актів України.

5. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація проекту потребуватиме додаткових фінансових витрат за рахунок Державного бюджету України.
Враховуючи, що у Державному бюджеті України на 2015 рік Міністерству соціальної політики за програмою 2501200 "Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" передбачено 2146,6 тис. грн., а у 2014 році (до скасування пільг) було передбачено 2623,1 тис. грн., на реалізацію законопроекту необхідно 476,5 млн. грн. Тобто суму, на яку скорочено видатки за вказаною програмою на 2015 рік.
Видатки Державного бюджету України на реалізацію проекту передбачено окремим законопроектом "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" щодо видатків на соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття акта
Прийняття законопроекту та його реалізація сприятиме відновленню конституційних прав громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на належний соціальний захист, а також покращення їх соціально-економічного становища та умов життя.



Народний депутат України Королевська Н.Ю.


И следом поривняльна таблица. Но она некорректно отобразилась. Пусть модератор удаляет, если не пригодится.
P.S.Некорректную таблицу заменил проектом закона.

Проект

Вноситься народними
депутатами України

Королевською Н.Ю.
Дунаєвим С.В.
Павленком Ю.О.
Солод Ю.В.

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" щодо відновлення соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Верховна Рада України постановляє:
І. Внести до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 13, ст. 178 із наступними змінами) такі зміни:
1. Частину першу статті 21 доповнити пунктом 2 такого змісту:
"2) першочергове безоплатне надання санаторно-курортних путівок або путівок на відпочинок чи одержання компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування. Порядок надання путівок, розмір та порядок виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування визначається Кабінетом Міністрів України;";
2. Частину першу статті 22 доповнити пунктами 2 та 13 такого змісту:
"2) першочергове забезпечення пільговою санаторно-курортною путівкою або путівкою на відпочинок чи одержання компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування. Порядок надання путівок, розмір та порядок виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування визначаються Кабінетом Міністрів України;";
13) особам, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років, - надання пільг, передбачених пунктом 18 статті 20, а також позачергове безоплатне надання санаторно-курортних путівок або одержання компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування. Порядок надання путівок, розмір та порядок виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування визначаються Кабінетом Міністрів України;";
3. Доповнити Закон статтею 23 такого змісту:
"Стаття 23. Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 4
Особам, віднесеним до категорії 4 (пункт 4 статті 14), надаються такі гарантовані державою компенсації та пільги:
1) пільги, передбачені пунктами 1, 6, 8, ст. 20, пунктами 3, 6, 15 ст. 22 цього закону;
2) першочергове забезпечення пільговою санаторно-курортною путівкою або путівкою на відпочинок чи компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування. Порядок надання путівок, розмір та порядок виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування визначаються Кабінетом Міністрів України;
3) першочергове зубопротезування із зниженням його вартості на 50 відсотків (за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та матеріалів, прирівняних за вартістю до них, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я);
4) відшкодування 50 відсотків вартості палива, придбаного в межах установлених норм, особам, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення.
Усі компенсації та пільги, передбачені цією статтею, надаються громадянам на час постійного проживання або постійної роботи чи постійного навчання у зоні посиленого радіоекологічного контролю.";
4. Абзац перший статті 24 доповнити словами та цифрами "і пунктом 2 статті 23".
5. Частину першу статті 30 доповнити пунктами 1, 3, 5, 8, 12 такого змісту:
"1) повне державне забезпечення дітей до вступу їх до школи (не старше 8 років) шляхом безплатного виховання (утримання) їх у державних та комунальних дошкільних навчальних закладах і надання щомісячної грошової допомоги, розмір якої визначається Кабінетом Міністрів України;
3) безплатний проїзд у межах України на всіх видах транспорту (крім таксі) дитині та особі, яка супроводжує хвору дитину до місця лікування (реабілітації), оздоровлення та назад (за направленням медичних закладів), з правом позачергового придбання квитків;
5) щорічне безплатне забезпечення потерпілих дітей за місцем роботи одного з батьків путівками на оздоровлення строком до двох місяців.
Потерпілі діти віком до 10 років забезпечуються путівками разом з одним із батьків або особою, яка їх замінює, за умови, що останні належать до постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. У разі неможливості надання путівки виплачується компенсація вартості самостійного санаторно-курортного лікування. Порядок надання путівок, а також розмір та порядок виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування визначаються Кабінетом Міністрів України.
При цьому, в разі недостатньої тривалості щорічної відпустки одному з батьків або особі, яка доглядає за потерпілою дитиною, надається додаткова відпустка без збереження заробітної плати;
8) щомісячна виплата в порядку та розмірі, встановлених Кабінетом Міністрів України, сім'ям на кожну дитину шкільного віку, яка стала інвалідом або перебуває на диспансерному обліку по захворюванню внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також дітям шкільного віку, батьки яких стали інвалідами I або II групи чи померли внаслідок Чорнобильської катастрофи, замість виплати, передбаченої пунктом 6 цієї статті, якщо вказана дитина не перебуває на повному державному забезпеченні. Необхідність взяття дитини на такий диспансерний облік визначається лікарською консультаційною комісією;";
12) виплата грошової компенсації батькам потерпілих дітей, які не відвідують дитячі дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади (у тому числі і тих, які не знаходяться в обліковому складі шкіл), якщо діти не перебувають на повному державному забезпеченні, здійснюється в порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України;";
6. Пункт 10 частини першої статті 30 доповнити абзацами другим такого змісту:
"Жінкам, які проживають на території радіоактивного забруднення, під час вагітності надаються путівки для оздоровлення у спеціалізованих оздоровчих закладах.";
7. Доповнити Закон статтею 31 такого змісту:
"Стаття 31. Допомога сім'ям, що мають дітей шкільного віку, які проживають на територіях радіоактивного забруднення
Сім'ям, що мають дітей віком від 7 до 16 років (учнів віком до 18 років), які проживають на територіях радіоактивного забруднення, допомога, передбачена чинним законодавством України, виплачується у подвійному розмірі.";
8. Доповнити Закон статтею 37 такого змісту:
"Стаття 37. Компенсації громадянам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення
Громадянам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення, виплачується щомісячна грошова допомога у зв'язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та особистого підсобного господарства в порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Перелік населених пунктів, жителям яких виплачується щомісячна грошова допомога, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Ця допомога виплачується щомісячно органами праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації. Виплата за два і більше місяців забороняється.";
9. Доповнити Закон статтею 39 такого змісту:
"Стаття 39. Доплата громадянам, які працюють на територіях радіоактивного забруднення
Громадянам, які працюють на територіях радіоактивного забруднення, встановлюється доплата в порядку та розмірах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Громадянам, які працюють у зоні відчуження, а також у зоні безумовного (обов'язкового) відселення після повного відселення жителів, за рішенням Адміністрації зони відчуження, встановлюється доплата у порядку та розмірах, визначених Кабінетом Міністрів України.";
10. Частини першу статті 52 викласти в такій редакції:
"Щомісячна компенсація в разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім'ї, який був на його утриманні, в розмірі 10 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.";
11. Статтю 54 викласти в такій редакції:
"Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством.
В усіх випадках розмір середньомісячної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
Обчислення і призначення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи із заробітку за межами зони відчуження провадиться на загальних підставах відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування".
У всіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильської катастрофою, не можуть бути нижчими:
по І групі інвалідності – 10 мінімальних пенсій за віком;
по ІІ групі інвалідності – 8 мінімальних пенсій за віком;
по ІІІ групі інвалідності – 6 мінімальних пенсій за віком;
дітям-інвалідам – 3 мінімальних пенсій за віком.
Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.";
12. Статтю 60 викласти в такій редакції:
"Стаття 60. Інші пільги та компенсації особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, можуть надаватись й інші пільги та компенсації, передбачені законодавством України.".
ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.


Голова Верховної Ради
України

Хорошо сформулированный вопрос отпадает сам собой.

Олдыш участник

Сообщения: 397
Проект хорош. Судя по "ориентации" авторов и наличии ст. 54 ( против которой та же Королевская грудью стояла) шанс есть но о-о-очень маленький.

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Олдыш писал(а):
Проект хорош. Судя по "ориентации" авторов и наличии ст. 54 ( против которой та же Королевская грудью стояла) шанс есть но о-о-очень маленький.

Редакция ст. 54 и автор законопроекта = шанс принятия НУЛЕВОЙ!

Очередная пиар-акция, не более того.
Все ясно.
Смерть рашистским оккупантам!

Олдыш участник

Сообщения: 397
Искандер писал(а):
С тех времён этот ресурс трижды менял владельцев и ориентацию. :yes:

:yes: :D :D :D

lyezan активист

Сообщения: 1598
Откуда: Україна Славутич
viciv писал(а):
Ну у вас хоть какая то конкретика, а то я был вчера в нашем УТСЗН, они никакой официальной информации по этому поводу с Киева не получали, ничего конкретно объяснить не могут, пишите заявления и всё...

У нас только сегодня появилась официальная информация в местных СМИ:
Право вибору пільг для чорнобильців
Управління соціального захисту населення Славутицької міської ради Київської області повідомляє, що в зв’язку з прийняттям Закону України №76-VIII «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 розпочато реформування системи пільг та компенсаційних виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Звертаємо увагу, що статтею 60 Закону визначається право вибору пільг та компенсацій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Тобто пільговик із числа осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, який має право на пільги та компенсації згідно з декількома законами України, може користуватися пільгами та компенсаціями відповідно до одного з вибраних ним законів України.

До основних пільг та компенсацій у разі вибору пільговиком Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали Чорнобильської катастрофи» належать такі:

• 50%-на знижка плати за користування житлом, комунальними послугами в межах середніх норм споживання, передбачених законом про користування послугами зв’язку;
• грошова компенсація вартості продуктів харчування;
• позачергове щорічне безплатне забезпеченняч сеанаторно-курортними путівками;
• щорічна допомога на оздоровлення.

Також зазначаємо, що норми Закону України №76-VIII «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 не передбачають вилучення посвідчень у пільгових категорій населення.

Просимо всіх пільговиків, які мають право на пільги та компенсації згідно з декількома законами України, звернутися до управління (каб. 110 приміщення міськвиконкому) для визначення закону для користування пільгами. У разі відмови щодо підвердження громадянином вибору одного із законів України компесаційні виплати та надання пільг будуть здійснюватися згідно із тим законом України, який був першочерговим у визначенні статусу і надавав право на певні пільги і компенсації.
Сегодня хорошо, а будет ещё хуже.

ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ДЛЯ ПОСТРАЖДАЛИХ
ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ


Вчора, 18 лютого 2015 року, відбулась нарада представників ВГОІ “Союз Чорнобиль України” з Міністром соціальної політики України та директорами департаментів Мінсоцполітики. Під час зустрічі обговорювались ряд питань, які необхідно, на нашу думку, невідкладно вирішити.

Одним із основних питань було питання практичного застосування , статті 60 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастроф”, в редакції Закону N 76-VIII від 28 грудня 2014 року.

Питання не було вирішено.


19 Февраль, 2015
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

Олдыш участник

Сообщения: 397
ВЛАДИМИР К. писал(а):
Питання не було вирішено. 19 Февраль, 2015

По ссылке дают совет как писать заяву с предполагаемым результатом- оттянуть время и возможно получить еще несколько выплат. Не знаю, стаття 60 гласит :
Право вибору пільг та компенсацій особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які мають одночасно право на інші пільги та компенсації, передбачені законодавством України, надаються за їх вибором пільги та компенсації відповідно до одного із законів України".
По ссылке совет тянуть резину, писать
стосовно якої конкретно пільги чи компенсації я повенен визначитись;
стосовно терміну, протягом якого я повинен зробити свій вибір.
вибираємо конкретну пільгу, а не закон в якому вона прописана.

Думаю Верховной Раде будет проще внести изменения в ст. 7 закона о статусе ветеранов войны, и все вопросы о двойных статусах отпадут. А мы можем к этому придти, потому как сегодня для нас финансовый бог -МВФ, которому чихать кто, где и как получил статус инвалида войны вне зоны боевых действий . В них ничего подобного нет и это вне их понятия. Мы заставим их более подробно изучить нашу социалку :-) Может есть смысл отказаться от меньшего? Тем более это не постанова КМУ, а закон. ИМХО
Прошла информация в тему : МВФ в обмен на деньги требует поднять цену на газ для населения до $300 за 1000куб. Это 8:15 за 1 куб.м. в нашей валюте. Кабмин стойко стоит на своем: уже пообещал, слово надо держать, 280% -и пока точка :-)... точнее пока лето. До отопительного еще далеко... Еще раз 280 от сегодняшнего повышения и будет в самый раз. Так что пайковые уже лет 10 заморожены, а коммуналка будет очень "теплая" . Выбор для любящих цивилизацию невелик :-)

ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ДЛЯ ПОСТРАЖДАЛИХ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ

Партизан 1986: 19.02.2015 в 18:13

Да ни каких тут разъяснений не требуется, так как сама статья своим содержанием не даёт того, чего хотят от нас.
И как это можно ожидать справедливого разъяснения от Минсоцполитики, когда они там все заинтересованные лица, чтобы с нас содрать, и наверняка инициаторы ст.60.



Александр: 20.02.2015 в 00:25

Я поддерживаю тебя и у меня нету слов,что бы выразить возмущения к вчерашней новостью от…… не подберу диликатного слова к этому типу яценюка и министра соцполитики розенка и кабинета министров они вырешили выплатить ПОВТОРНО так называемой небесной сотне погибшей на майдане которая привела их к власти вдумайтесь погибшим майдановцам -по 121000 тысячей гривен тяжело раненим по 60000 тысяч гривень и майдановцам которые получили групы инвалидности так им к пенсии КАЖДЫЙ месяц в ДОБАВОК к пенсии от 5000тысяч грв.до 8500тысяч гривень.

А Чернобыльцам инвалидам которые умерают каждый день им не положено выделили минималку до 2500 тысяч гривень и все. Которые защитили прежде всего всю Украину и Европу от радиоционного заражения.
Не было бы сейчас не Киева не их самих не майдана разве они этого не понимают.Так наглядно издиваться над инвалидами Чернобыльцами которые по закону заслужили получать 6-8-10 минимальных пенсий.Терпец уже на исходе так дальше жить нельзя.
Согласен на все 1000%

http://veteranychernobyl.org/informacij ... i#comments
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

viciv посетитель

Сообщения: 46
Сегодня пришла и к нам весточка от Розенко в УТСЗН. Не написавшие заявления остаются на чернобыльских льготах. Срок 3 дня.
:shok:

ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
viciv писал(а):
Сегодня пришла и к нам весточка от Розенко в УТСЗН. Не написавшие заявления остаются на чернобыльских льготах. Срок 3 дня. :shok:


По Днепропетровской обл. - не написавшие заявления :

У разі ненадання письмової згоди щодо отримання пільг та компенсацій
згідно з одним із законів : " Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи " або " Про статус
ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту " Дніпропетровським
обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат будуть
припинені компенсаційні виплати до Закону України " Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
".


Остаются на льготах по ИВ :unknown:
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

Пред.След.

Вернуться в Загальні питання чорнобильців