Список форумов Загальна категорія Суди та судочинство Идеи борьбы с письмом ВАСУ об отмене перерасчетов

Идеи борьбы с письмом ВАСУ об отмене перерасчетов

Суди, підсудність, виконавче провадження. Судочинство.
Предлагаю перенести эту тему в общий доступ

Да. Там нет ничего крамольного.
0
Голосов нет
Нет. Она может быть использована нам во вред.
0
Голосов нет
Затрудняюсь определить...
0
Голосов нет
 
Всего голосов : 0

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
atnest писал(а):
В связи с письмом ВаСУ от 19 июля сг перерасчетов не будет вообще...
Апел суді будут отказівать всем полностью даже по искам удовлетвореннім.
И путей борьбі с письмом васу об отменен перерасчетов вооще -я не вижу.
Один человек лично взял и отменил все переасчеті работающим пенсионерм.
Насовсем.
Идеи борьбі за свои права с письмом васу..
плз.


Даже, если найдутся серьезные судьи в апелляционных судах, ПФУ подаст в ВАСУ и ясно чем закончится.

Главная проблема в несовершенстве законов, что 1058, что будущий, что чернобыльский, что о "детях войны".

Взять про тех же "детей", как можно было принять процент доплаты для них выше, чем для истинных участников ВОВ ( участникам 10%, детям 30%), выполнять смешно и не выполнять нарушение.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
leo писал(а):
atnest писал(а):
Идеи борьбі за свои права с письмом васу..
плз.


Даже, если найдутся серьезные судьи в апелляционных судах, ПФУ подаст в ВАСУ и ясно чем закончится.
Единственный путь опровергнуть,например такое:
Отже, починаючи з 28 травня 2008 року діють два нормативно-правові акти (Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та постанова Кабінету Міністрів України), які регулюють спірні правовідносини.

При цьому, умови перерахунку пенсії, визначені в наведеному підпункті постанови Кабінету Міністрів України не відповідають умовам, викладеним в частині 1 статті 40, частині 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції Закону від 09 липня 2003 року № 1058-ІV.

Виходячи з загальних засад пріоритетності законів над урядовими нормативними актами, суд вважає, що при вирішенні даного спору слід застосовувати правила ч. 1 ст. 40, ч. 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

З огляду на викладене суд приходить до висновку про відсутність у відповідача правових підстав для перерахунку пенсії із застосуванням показника заробітної плати (доходу) в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески за рік, що передує року звернення.

1.Доказать, что ПКМУ №530 не могла ,изначальнно противоречить Закону- иначе не должна была быть зареестрирована в МинЮсте,то есть опровергнуть следующее:
умови перерахунку пенсії, визначені в наведеному підпункті постанови Кабінету Міністрів України не відповідають умовам, викладеним в частині 1 статті 40, частині 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції Закону від 09 липня 2003 року № 1058-ІV.

В подобных случаях суд превышает свои полномочия,подменяя полномочия КСУ,куда суд обязан обратиться,если считает действующую часть ПКМУ №530, не соответствующей Конституции. При этом,именно трактовка судом ЗУ 1058,-не соответствует Конституции, так как дискриминирует работающих пенсионеров
Мало того- Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії - один для всех пенсионеров:
5. Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії
Для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 1 липня 2000 року, незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року. У разі якщо страховий стаж становить менший період, ніж передбачено абзацом першим цієї частини, враховується заробітна плата (дохід) за фактичний страховий стаж. За вибором особи, яка звернулася за пенсією, з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, виключається період до 60 календарних місяців підряд за умови, що зазначений період становить не більше ніж 10 відсотків тривалості страхового стажу.

Заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку. До заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії враховуються:

1) суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою після набрання чинності Законом “про Загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, з яких згідно із цим законом були фактично обчислені та сплачені страхові внески до Пенсійного фонду в межах встановленої законодавством максимальної величини заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески;

2) суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою до набрання чинності вказаним Законом, у межах сум, на які відповідно до законодавства, що діяло раніше, нараховувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, а за періоди до запровадження обмеження максимального розміру заробітної плати (доходу), з якої сплачувалися зазначені внески (збір), - у межах сум, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, включалися до заробітної плати, з якої обчислювалася пенсія відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення";
39. Не пізніше 10 днів після надходження заяви з необхідними для призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший та поновлення раніше призначеної пенсії документами орган, що призначає пенсію, розглядає подані документи та приймає рішення щодо призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший та поновлення раніше призначеної пенсії без урахування періоду, за який відсутня інформація про сплату страхових внесків до Пенсійного фонду України. Після надходження даних про сплату страхових внесків проводиться перерахунок пенсії з урахуванням цього періоду з моменту призначення пенсії. В аналогічному порядку здійснюється перерахунок пенсії у разі відсутності на момент призначення пенсії даних про середню заробітну плату працівників, зайнятих у галузях економіки України, за попередній рік.

КСУ-,в 2008- не менял порядок,который ВАСУ не удосужился прочитать и, фактически заочно ,вычеркнул из действующего Порядка словосочетаниепроводиться перерахунок пенсії з урахуванням цього періоду з моменту призначення пенсії. и за попередній рік,чем фальцифицировал НПА,выпущенный ПФУ.
Середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за попередні місяці чи рік.,может быть неизвестна на момент спорных перерасчетов 2009,2010,2011 исключительно в случае,если это не
заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за 2007 рік чи місяці 2007 року
:nono:
2.Доказать,что для страховых пенсий любой перерасчет эквивалентен назначению пенсии в связи с изменением условий пенсионного страхования:увеличением параметров,определенных ЗУ 1058:
Стаття 1. Визначення термінів
страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов'язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески;
,что и подтверждено действующим порядком:
Після надходження даних про сплату страхових внесків проводиться перерахунок пенсії з урахуванням цього періоду з моменту призначення пенсії.

здійснюється перерахунок пенсії у разі відсутності на момент призначення пенсії
:idea:

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
Likvidator писал(а):
1.Доказать, что ПКМУ №530 не могла ,изначальнно противоречить Закону- иначе не должна была быть зареестрирована в МинЮсте,то есть опровергнуть следующее:
Цитата:
умови перерахунку пенсії, визначені в наведеному підпункті постанови Кабінету Міністрів України не відповідають умовам, викладеним в частині 1 статті 40, частині 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції Закону від 09 липня 2003 року № 1058-ІV.

Вроде Постановление 530 противоречит Закону в редакции 2003 года в части неоптимизации заработков из стажа после назначения пенсии, а в части применения Зс не противоречит.

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
Likvidator писал(а):
Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії

Читая это пришла такая мысль: результатом перерахунку пенсії є призначення пенсії в новому розмірі.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
ngeology писал(а):
atnest писал(а):
Идеи борьбі за свои права с письмом васу..
плз.

Не знаю.
Є думка, що перерахунок пенсії працюючим пенсіонерам має бути схожим (за ідеологією) для всіх категорій пенсіонерів. .

Ця думка ясно викладена в діючому
Документі z1566-05, редакцiя вiд 22.01.2010 на пiдставi z1279-09, чинний Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 р. за N 1566/11846
Лист ВАСУ, який НЕ Зареєстровано в Міністерстві юстиції , з перевищенням повноваважень, фактично фальсифікує положення п.39 діючого нормативно правового акта ПФУ,в частині урахування у розмірі пенсії періоду (останні 24 місяці), за який ,працюючим пенсіонером,бажаючим застосувати при перерахунку,наприклад збільшений коефіцієнт заробітку, який визначено на підставі наданої інформації про сплату страхових внесків до Пенсійного фонду України.
Згідно такої думки ВАСУ- протиправно заборонено перерахунок пенсії "по стажу і заробітку" ,навіть, в випадку збільшеного Кз
:nono: :nono: :nono:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
leo писал(а):
Likvidator писал(а):
Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії

Читая это пришла такая мысль: результатом перерахунку пенсії є призначення пенсії в новому розмірі.

ВАСУ потрібно звертатись до КСУ,чи ВР,для тлумачення недокументованих в законі термінів:
1. Призначення пенсії
2.Обчислення розміру пенсії
3.Розрахунок пенсії
4.Нарахування пенсії
5.Перерахунок пенсії
6.Нараховані суми пенсії,на які пенсіонер мав право ,але не одержав з вини ПФУ.
7.Нараховані суми пенсії,на які пенсіонер мав право ,але не одержав з своєї вини
.
Кроме того: відкрити кримінальне провадження до В.о. Голови ВАСУ Д. Ліпського,в звязку з службовим підробленням принципів загальнообовязкового державного пенсійного страхування:
Стаття 5. Сфера дії Закону
2. Виключно цим Законом визначаються:
принципи та структура системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування; коло осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню;
Стаття 7. Принципи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування
1. Загальнообов'язкове державне пенсійне страхування здійснюється за принципами:
рівноправності застрахованих осіб щодо отримання пенсійних виплат та виконання обов'язків стосовно сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування;
диференціації розмірів пенсій залежно від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати (доходу);

Д.Ліпський ,фильсифікував рішення КСУ та позбавив з 28.05.2008 р., працюючих пенсіонерів страхового стажу,фактично замінивши виключно ,для працюючих пенсіонерів страховий стаж, на трудовий,який застосовувався раніше для трудових пенсій.
Навіть Никитенко ніколи так протиправно не марила :mda:
Последний раз редактировалось Likvidator 26-07-2011, 15:28, всего редактировалось 1 раз.

Сообщение 26-07-2011, 15:27
atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Давайте все таки пока не поздно подготовим материал в ксу по факту не однозначнного применения судами ч4 ст 42 ч1.2 ст.40 зу 1058
и приложим решения Васу.
Конституцыйне подання фызычноъ особи.
Какие там требования в трех экземплярах.
Ссылки на реестр -являются ли офицциальными или нужны копии с мокрыми печатями?

Что еще?

Сообщение 26-07-2011, 15:36
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
atnest писал(а):
Давайте все таки пока не поздно подготовим материал в ксу по факту не однозначнного применения судами ч4 ст 42 ч1.2 ст.40 зу 1058
и приложим решения Васу.
Конституцыйне подання фызычноъ особи.
Какие там требования в трех экземплярах.
Ссылки на реестр -являются ли офицциальными или нужны копии с мокрыми печатями?

Что еще?

1.Скорее всего,формально суд станет в позу:право обращение о пересмотре реш. но н.в.о. имеет исключительно сторона иска с несправедливым решениием.
2.Не в КСУ ,а в ВССУ(ВСУ) :?:
P/s ВССУ я проверял:ВССУ против власть не имущих :evil:
Последний раз редактировалось Likvidator 26-07-2011, 15:46, всего редактировалось 1 раз.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Итого, что мы имеем?

1. Перерасчеты до 2009 года с использованием Зс за год, предшествующий перерасчету (новой Зс) в пределах действия конституционной редакции Закона;
2. Огляд №9 от 23.03 2006 (хоть и отозван), где четко указано применение новой Зс;
3. ПОРЯДОК подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій...от 25.11.2005, где подчеркивается применение новой Зс, возможно неизвестной при перерасчете в начале года, в отличии от уже известной Зс при первоначальном начислении пенсии. Действующий по н.в.;
4. ПКМУ №530, не проиворечащей Закону в части использования новой Зс, применяющейся ранее, действующей по н.в.;
5. Превышения полномочий ВАСУ. (Письмо ВАСУ)
6. Различные постановления ВАСУ по применению. ч.4 ст.42

Кто скажет ВСЕГО

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
Al418 писал(а):
Итого, что мы имеем?


Кто скажет ВСЕГО


Существует издание:
Київ
Юрінком Інтер 2007
Комітет Верховної Ради України у справах пенсіонерів. ветеранів та інвалідів
Борис Надточій, Лариса Демчук
"Пенсія в Україні"

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
leo писал(а):
Likvidator писал(а):
1.Доказать, что ПКМУ №530 не могла ,изначальнно противоречить Закону- иначе не должна была быть зареестрирована в МинЮсте,то есть опровергнуть следующее:
Цитата:
умови перерахунку пенсії, визначені в наведеному підпункті постанови Кабінету Міністрів України не відповідають умовам, викладеним в частині 1 статті 40, частині 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції Закону від 09 липня 2003 року № 1058-ІV.

Вроде Постановление 530 противоречит Закону в редакции 2003 года в части неоптимизации заработков из стажа после назначения пенсии, а в части применения Зс не противоречит.

На мой взгляд проблема не в письме ВАСУ, проблема шире. Она, по моему, заключается в том, что в законе отсутствуют четкие определения понятий "призначення" и "перерахунок". Используя это, ПФУ и суды практически отнимают право на осовременивание пенсий у работающих пенсионеров. Т.е. это возведено в ранг государственной политики. Отсюда следует, что перебороть это будет крайне сложно, но бороться с этим нужно. Путей борьбы может быть несколько. Это и обращение в Конституционный суд, самостоятельно или с попыткой привлечения депутатов, это и борьба в судах каждого конкретного пенсионера с доведением дела до логического конца, т.е. до Европейского суда. Но для этого нужно выработать общую позицию, нужно определить "корень зла", то, с чем нужно бороться. С кем - вроде бы понятно.
В моем понимании пенсия "призначается" не только первый раз, но и в результате каждого перерасчета. А перерасчет является составляющей часть "призначення". Перерасчет - это чисто математическая процедура, это расчет сделаный вновь. Результатом любого расчета или перерасчета размера пенсии есть число, которое приказом, решением и т.п. руководства РУПФУ доводится до бухгалтерии. Если в приказе написано "призначити пенсію в розмірі...", то это уже что-то...
с надеждой на лучшее

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
vic писал(а):
Она, по моему, заключается в том, что в законе отсутствуют четкие определения понятий "призначення" и "перерахунок"

Смотрим
- не вызывает сомнения, что призначення=перерахунок только по наименованию статей 44, 45
Статья 44. Порядок обращения за назначением (перерасчетом) пенсии
Статья 45. Сроки назначения (перерасчета) и выплаты пенсии

- название ст.43 смущает немного:
Статья 43. Перерасчет пенсий, назначенных до вступления в силу настоящего Закона


Все же "назначение" и "перерасчет" непосредственно связан с определением размера заработной платы работника, по этому закону описан только один способ в части 2 ст.40.
В формуле, определяющей размер Зп, величина Зс постоянная, она не может меняться в зависимости от "назначения" или "перерасчета", если в расчете Кз принимают участие заработки за предыдущий год, в таком случае нарушается весь смысл зависимости заработка от средней по Украине.
Возможно кто-то может это доказать в форме экономического или математического представления.

Нельзя же просто взять и написать: "так рахувати", должно быть обоснование другой формулы, пусть оно будет абсурдным, но оно должно присутствовать в законе, если хотят пересчитывать не так как насчитывать.

ngeology Аватара пользователя
участник

Сообщения: 308
Откуда: Київ
leo писал(а):
- название ст.43 смущает немного:
Цитата:
Статья 43. Перерасчет пенсий, назначенных до вступления в силу настоящего Закона


Ні, це нормально - якщо пенсію призначено до 1058, то її вже не треба призначати. тільки ПЕРЕРАХУВАТИ.

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
ngeology писал(а):
leo писал(а):
- название ст.43 смущает немного:
Цитата:
Статья 43. Перерасчет пенсий, назначенных до вступления в силу настоящего Закона


Ні, це нормально - якщо пенсію призначено до 1058, то її вже не треба призначати. тільки ПЕРЕРАХУВАТИ.


Хто сказав, що нормально? Ви говорите взагалі, за своєю особистою логікою, а треба виходити з формулювань закону та НПА.

Читайте вище посилання Ліквідатора "Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії", з нього виходить, що перерахунок пенсії - це призначення її в новому розмірі.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
leo писал(а):
vic писал(а):
Она, по моему, заключается в том, что в законе отсутствуют четкие определения понятий "призначення" и "перерахунок"

Все же "назначение" и "перерасчет" непосредственно связан с определением размера заработной платы работника, по этому закону описан только один способ в части 2 ст.40.
В формуле, определяющей размер Зп, величина Зс постоянная, она не может меняться в зависимости от "назначения" или "перерасчета", если в расчете Кз принимают участие заработки за предыдущий год, в таком случае нарушается весь смысл зависимости заработка от средней по Украине.

Обратите внимание на формулировку
ст.40, ЗУ №1058 писал(а):
Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях
економіки України, за календарний рік, що передує року звернення
за призначенням пенсії;

Как я понимаю, ПФУ и суды решили, что призначення пенсии - это особое событие и бывает один раз в жизни. А всё остальное перерасчеты.
А зависимость пенсии от среднего заработка - это моему главное ради чего придумывался этот закон. Эта зависимость прослеживается в привязке зарплаты к средней по месяцам (вычисление коэффициентов), это привязка размера пенсии к среднемесячной по Украине за предшествующий год(хоть как-то нивелировалась инфляция). В 2003 году не приняли норму осовременивания пенсий для всех пенсионеров, оставили только для работающих. А теперь и работающим пенсионерам убирают осовременивание.
ngeology писал(а):
Ні, це нормально - якщо пенсію призначено до 1058, то її вже не треба призначати. тільки ПЕРЕРАХУВАТИ.

ПЕРЕРАХУВАННЯ - это определенная последовательность математических операций согласно определенным выражениям, в результате которых получается число, выраженное в гривнах. Но кроме этого для того, чтобы расчитать это число необходимо подставить в выражения нужные числа (зарплаты, месяцы, стаж). Для этого пенсионер подает соответствующие сведения. После определения размера пенсии издается циркуляр для бухгалтерии - выплачивать пенсии в размере, который получен в результате перерасчета. И как назвать эту совокупность действий (подчеркнутых)? Я думаю, что на самом деле их больше, чем я написал. И чем отличается совокупность действий при "назначении" и перерасчете "пенсии"? И есть ли там отличия в процедуре расчета размера пенсии?
Поэтому предлагаю сделать следующее - найти или самим четко определить с точки зрения закона(лучше всего) или с точки зрения формальной логики определения понятий "призначення" и "перерахунок". Иначе наши обсуждения будут беспредметными.
с надеждой на лучшее

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
vic писал(а):
Как я понимаю, ПФУ и суды решили, что призначення пенсии - это особое событие и бывает один раз в жизни. А всё остальное перерасчеты.

Они не решили, а воспользовались этой формулировкой.
Раньше они использовали другие доводы, которые потерпели крах в судах, юристы сумели доказать безосновательность, если вспомните:
Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008р. зміни, що були внесені до статей 40,42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в частині визначення зазначеного вище показника заробітної плати та порядку проведення перерахунку пенсій були визнані неконституційними, а рішення щодо відновлення дії зазначеної норми в попередній редакції не приймалось.
.
Так что вопрос не в значении слов "призначення" "перерахунок", а в способе определения размера заработной платы.
Должно быть четкое обоснование причины использования Зс не за предыдущий год или пусть внесут изменения в закон и оставят перерасчет только по стажу.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
leo писал(а):
... Так что вопрос не в значении слов "призначення" "перерахунок", а в способе определения размера заработной платы.
Должно быть четкое обоснование причины использования Зс не за предыдущий год или пусть внесут изменения в закон и оставят перерасчет только по стажу.

1. Способ (алгоритм) определения зарплаты для расчета размера пенсии один единственный (ст.40 ЗУ №1058). А вот числа туда можно подставлять разные и поэтому можно получать разные результаты. И если "призначення" и "перерахунок" понятия одинаковые, то и результаты будут одинаковые, поскольку числа будут подставлятся одинаковые.
2. У них это обоснование достаточно четкое. Логика такая - призначення бывает один раз, например в 2004 г, а остальное перерасчеты. И в этих случаях при определении зарплаты для расчета размера пенсии нужно брать среднюю по Украине за 2003 г, причем всегда, даже при перерасчетах в 2030г (если пенсионер доживет). Потому, что так написано в законе. Это при условии, что "призначення" и "перерахунок" разные понятия.
3. Никто никому ничего обосновывать не будет. Они молча будут делать так, как им надо, а если нам не нравится, то мы и должны что-то обосновывать в судах.
с надеждой на лучшее

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
leo писал(а):
vic писал(а):
Она, по моему, заключается в том, что в законе отсутствуют четкие определения понятий "призначення" и "перерахунок"

Смотрим
- не вызывает сомнения, что призначення=перерахунок только по наименованию статей 44, 45
Статья 44. Порядок обращения за назначением (перерасчетом) пенсии
Статья 45. Сроки назначения (перерасчета) и выплаты пенсии

Добавлю
ст.58, ЗУ № 1058 писал(а):
1. Пенсійний фонд є органом, який ... призначає пенсії та підготовляє документи
для її виплати...

Как видно функция перерасчета пенсии отсутствует, значит она отождествляется с назначением пенсии.
Еще один документ http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 384%2F2011
ПОЛОЖЕННЯ про Пенсійний фонд України писал(а):
3. Основними завданнями Пенсійного фонду України є:
....................................................................................
призначення (перерахунок) пенсій, ... та підготовка документів
для їх виплати; ...

В этом документе понятия "призначення" та "перерахунок" тоже отождествляются.
Из процитированого следует, что ПФ кроме призначення (перерахунок) пенсий осуществляет еще підготовку документів для їх виплати. Следовательно підготовка документів не является составной частью понятия "призначення (перерахунок)", т.е. это отдельная, самостоятельная функция ПФ. Отсюда возникает естественный вопрос - что ж такое "призначення (перерахунок)"? Что, какие процедуры включает в себя это понятие? Какие действия должен провести РУПФ, чтобы человек смог получить законную пенсию?
с надеждой на лучшее

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
vic писал(а):
1. Способ (алгоритм) определения зарплаты для расчета размера пенсии один единственный (ст.40 ЗУ №1058). А вот числа туда можно подставлять разные и поэтому можно получать разные


В части 2 ст.40 "Зп" расчетная величина заработной платы.

Расчеты "Зп" проводятся с целью осовременивания заработной платы.

В данной статье 40 показан только один способ (алгоритм) осовременивания,

поэтому нельзя в этой формуле изменить значение Зс, полностью теряется смысл, задача этой формулы и всей статьи.

Читать эту формулу в двух вариантах, как предлагает ВАСУ и ПФУ, значит надо согласиться с тем,

что для первого назначения пенсии зарплата осовременивается,

а для последующих она не осовременивается,

и размер пенсии можно увеличить за счет роста "Кз" и роста "Кс",

но в таком случае необходимо ввести в ст.40 еще один пункт о
перерасчетах пенсии, в связи с ростом "Кз".

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
leo писал(а):
vic писал(а):
Как я понимаю, ПФУ и суды решили, что призначення пенсии - это особое событие и бывает один раз в жизни. А всё остальное перерасчеты.


Так что вопрос не в значении слов "призначення" "перерахунок", а в способе определения размера заработной платы.
Должно быть четкое обоснование причины использования Зс не за предыдущий год или пусть внесут изменения в закон и оставят перерасчет только по стажу.
Почему то,все забыли о основном Законе:
Посилання представника відповідача на те, що підприємством, на якому працює позивач несвоєчасно сплачуються страхові внески, є безпідставними, оскільки із заробітної плати позивача щомісячно утримуються суми страхових внесків і позивач не може нести відповідальність за неналежне виконання своїх обов,язків підприємством, на якому він працює, тому позовні вимоги в частині скасування рішення є обгрунтованими і підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання стосовно проведення перерахунку пенсії з урахуванням середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України за 2010 рік, суд виходить з того, що перерахунок пенсії працюючим пенсіонерам здійснюється на підставі пункту 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». Відповідно до частини 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», в редакції, яка діяла з 07 грудня 2006 року по 31 грудня 2007 року та відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року № 10-рп/2008, з 22 травня 2008 року, у разі якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії. Кожний наступний перерахунок пенсії провадиться не раніш як через два роки після попереднього перерахунку з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії. Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія, або за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону.
Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія, або за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону.

Постановляючи судове рішення у даній справі, суд виходить з того, що конституційні принципи, на яких базується здійснення прав і свобод людини і громадянина в Україні, включаючи і право на пенсійне забезпечення, передбачені статтями 1, 3, частиною 2 статті 6, статтею 8, частиною 2 статті 19, статтями 22, 23, частиною 1 статті 24 Конституції України, набуте у сфері пенсійного забезпечення, не може бути скасоване, звужене. Правовою гарантією забезпечення державою даного права є виконання прийнятих на себе зобов'язань, виходячи з положень принципу верховенства права, закріпленого як статтею 8 Конституції України, так і статтею 8 Кодексу адміністративного судочинства України.

Враховуючи викладене, суд задовольняє позовні вимоги в повному обсязі.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/16795792

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
1. Способ (алгоритм) определения зарплаты для расчета размера пенсии один единственный (ст.40 ЗУ №1058). А вот числа туда можно подставлять разные и поэтому можно получать разные результаты. И если "призначення" и "перерахунок" понятия одинаковые, то и результаты будут одинаковые, поскольку числа будут подставлятся одинаковые.
2. У них это обоснование достаточно четкое. Логика такая - призначення бывает один раз, например в 2004 г, а остальное перерасчеты. И в этих случаях при определении зарплаты для расчета размера пенсии нужно брать среднюю по Украине за 2003 г, причем всегда, даже при перерасчетах в 2030г (если пенсионер доживет). Потому, что так написано в законе. Это при условии, что "призначення" и "перерахунок" разные понятия.

А что ВАСУ может возразить на это:
06.06.2011 р. позивач звернувся до Управління Пенсійного фонду України в Московському районі м. Харкова з заявою про перерахунок пенсії, відповідно до ст.42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

На час звернення позивача до Управління Пенсійного фонду України в Московському районі м. Харкова з заявою про перерахунок пенсії, ч.4 ст. 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” діяла у такій редакції: у разі якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв в роботі. Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної сплати (доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії провадиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. При цьому з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії, період після призначення пенсії не підлягає виключенню згідно із абзацом третім частини першої статті 40 цього Закону.

Редакція ч.4 ст. 42 Закону України “Про загальнообов”язкове державне пенсійне страхування” діяла в період з 01.01.2008 р. по 21.05.2008 року, відповідно до внесених змін Законом України «Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України».

З 22.05.2008 року відновлена дія ч. 4 ст. 42 Закону України “Про загальнообов”язкове державне пенсійне страхування” (в первинній редакції), оскільки рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 р. за № 10-рп/2008 (справа щодо предмета та змісту закону про Державний бюджет України) зміни внесені Законом України «Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України»визнані неконституційними.

Відповідно до ч.2 ст. 152 Конституції України, закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.

За вимогами ч. 4 ст. 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (в редакції, що діє з 22.05.2008 року), у разі якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії. Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія, або за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону.

28.05.2008 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян», п.п.3 п.11 якої визначено, що у разі, коли застрахована особа після призначення пенсії відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” продовжувала працювати, проводиться перерахунок пенсії з урахуванням не менш як 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. При цьому з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії, період, що настає після призначення пенсії, не підлягає виключенню згідно з абзацом третім частини першої статті 40 вказаного Закону.
Постановою Пенсійного фонду № 4-4 від 01.02.2008 року затверджений Порядок визначення показників середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка, відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, враховується для [u]обчислення пенсії.[/u]

Таким чином, на момент звернення позивача з заявою про перерахунок її пенсії у червні 2011 року у відповідача були наявні всі необхідні правові підстави та повноваження для задоволення вимог заявника про врахування при перерахунку пенсії показника середньої заробітної плати по Україні за 2010 рік (що передує року перерахунку пенсії), а не за 2008 рік.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17248771
[quote="П О С Т А Н О В А 01.02.2008 N 4-4 Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2008 р.
за N 146/14837
"]
показник заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії за
рік використовується для визначення заробітної плати (доходу)
застрахованої особи для обчислення пенсії, скоригованої згідно з
частиною другою статті 40 Закону ( 1058-15 ).
[/quote] :mda:
ВАСУ лучше понимает пенсионный закон,чем Правління ПФУ :?:
Вищим органом управління Пенсійного фонду є правління. Правління Пенсійного фонду формується на основі паритетності представників держави, застрахованих осіб і роботодавців.

До складу правління Пенсійного фонду входять по п’ять представників від держави, застрахованих осіб і роботодавців.
Рішення правління Пенсійного фонду, прийняте в межах його компетенції, є обов'язковим для виконання, у тому числі всіма страхувальниками та застрахованими особами, якщо воно їх стосується. Рішення правління оформляються постановами.

Постанови правління Пенсійного фонду підлягають обов’язковому офіційному оприлюдненню.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
leo писал(а):
vic писал(а):
... 1. Способ (алгоритм) определения зарплаты для расчета размера пенсии один единственный (ст.40 ЗУ №1058). А вот числа туда можно подставлять разные и поэтому можно получать разные

...Читать эту формулу в двух вариантах, как предлагает ВАСУ и ПФУ, значит надо согласиться с тем,
что для первого назначения пенсии зарплата осовременивается,
а для последующих она не осовременивается...

Так они ее и трактуют - есть призначення, а остальное перерасчеты без осовременивания - потому, что так написано в законе.
с надеждой на лучшее

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
...Почему то,все забыли о основном Законе:...
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/16795792

Это решение конкретного суда по поводу конкретного дела. Если бы у нас в стране было прецедентное право тогда можно было бы его использовать, а у нас нет этого права, поэтому решение суда можно принять к сведению и не более того.
с надеждой на лучшее

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
... А что ВАСУ может возразить на это: ...

Исходя из наших украинских законов ВАСУ может возразит всё, что ему вздумается и не только на это, но и на то... Отакэ...
Я еще раз призываю народ подумать над тем, как на основании действующих законов и формальной логики доказать, что понятия "призначення" и "перерахунок" - тождественны.
Вопрос - может быть у кого-то есть положение о районных управлениях ПФ, какие-нибудь инструкции об их функционировании, должностные инструкции специалистов по назначению пенсий, ведущих специалистов. Почитать бы.
с надеждой на лучшее

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
vic писал(а):
Так они ее и трактуют - есть призначення, а остальное перерасчеты без осовременивания - потому, что так написано в законе.


Я говорю о том, что у них нет оснований так трактовать потому,

что в законе отсутствует формула, по которой они хотят делать расчеты,

ведь при первом назначении "Зп" - это размер з/п осовремененный.

При их методике расчета "Зп", получается величина не имеющая определения в законе.

Нет в законе формулы или хотябы оговорки или ссылки, что при перерасчете заработок не осовременивается

След.

Вернуться в Суди та судочинство

cron