Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців начисление пенсии после решения суда

начисление пенсии после решения суда

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
ВЛАДИМИР К. писал(а):
Богдан писал(а):
Так, але враховуючи, що це стосується навіть КС - явний перебор ...


Это не перебор - указание от действующей власти - "как хочу, так и ворочу", а Законы вместе с Конституцией пока отдыхают.

Указание тоже может отдыхать:
02 лютого 2012 р.


Справа № 2-а-545/09/1507



Категорія:10.3.2


Головуючий в 1 інстанції: Шевера В.Д.


Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

доповідача –судді Стас Л.В.

суддів-Турецької І.О., Косцової І.П.



розглянувши у порядку письмового провадження заяву управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області про роз’яснення постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 07 липня 2011 року по справі за позовом ОСОБА_2 до управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області про перерахунок та виплату пенсії , -

ВСТАНОВИВ:

У липні 2009 року ОСОБА_2 звернувся до суду з позовом до управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області про визнання протиправними дій, зобов’язання зробити перерахунок та виплатити недораховану пенсію відповідно до ст. ст. 49, 50, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»за 2006-2009 роки з майбутнім перерахунком у відповідності до змін діючого законодавства.
Зобов’язано управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області провести нарахування та виплату ОСОБА_2, як особі, віднесеної до 1 категорії, починаючи з 1 травня 2009 року державної пенсії не нижче 8 мінімальних пенсій за віком і додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю в розмірі 75 % мінімальної пенсії за віком відповідно до ст.ст. 50, 54 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи».

Не погоджуючись з постановленим по справі судовим рішенням, представник відповідача подав апеляційну скаргу на постанову Болградського районного суду Одеської області від 14 серпня 2009 року.

Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 07 липня 2011 року апеляційну скаргу управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області - задоволено частково.

Постанову Болградського районного суду Одеської області від 14 серпня 2009 року - скасовано.

Прийнято нову постанову, якою позовні вимоги ОСОБА_2 - задоволено частково.

Визнано протиправною відмову управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області в перерахунку державної та додаткової пенсії ОСОБА_2 у відповідності зі ст. ст. 49, 50, 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»як інваліду - чорнобильцю ІІ групи першої категорії.

Зобов’язано управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області здійснити перерахунок ОСОБА_2 державної та додаткової пенсії з 01 травня 2009 року відповідно до ст. 49, 50, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», виходячи з розміру державної пенсії в вісім мінімальних пенсій за віком та додаткової пенсії за шкоду, завдану здоров’ю, у розмірі 75 % мінімальної пенсії за віком, з урахуванням виплачених сум.

В іншій частині відмовлено ОСОБА_2 у задоволенні позовних вимог.

26 грудня 2011 року до Одеського апеляційного адміністративного суду надійшла заява від управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області про роз’яснення постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 07 липня 2011 року.

В заяві про роз’яснення рішення відповідач просить надати роз’яснення, чи необхідно нараховувати та виплачувати у подальшому з 01.05.2009 року позивачу державну та додаткову пенсії, та з якого прожиткового мінімуму робити цей перерахунок.
Заяву управління Пенсійного фонду України в Болградському районі Одеської області про роз’яснення постанови Одеського апеляційного адміністративного суду від 07 липня 2011 року - задовольнити.

Роз’яснити постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 07 липня 2011 року, зазначивши, що виплати ОСОБА_2 державної та додаткової пенсії з 01 травня 2009 року повинні здійснюватись відповідно до ст. ст. 49, 50, ч. 4 ст. 54, 67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її прийняття, однак може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів.

Magnit Аватара пользователя
участник

Сообщения: 118
Откуда: Мариуполь
Likvidator писал(а):
Указание тоже может отдыхать:

А может быть ещё указание с намёком: суд тебе не поможет.
Україна ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА Іменем України
16 грудня 2011 року справа № 2а-17501/08/0570
зал судового засідання у приміщенні суду за адресою: м, Донецьк, бульвар Шевченка. 26
Колегія суддів Донецького апеляційного адміністративного суду у складі: головуючого судді: Гаврищук Т.Г, суддів: Сухарька М.Г. Білак С.В.

розглянувши в порядку письмового провадження заяву Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Маріуполя Донецької області про роз'яснення судового рішення Донецького апеляційного адміністративного суду від 16 січня 2009р. у справі № 2а-17501/08 за позовом особа - 1до Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Маріуполя Донецької області визнання дій неправомірними та зобов'язання зробити перерахунок пенсії.
ВСТАНОВИЛА:
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2008 року по справі № 2-а-17501/08 задоволено позов особа - 1 до Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Маріуполя Донецької області, внаслідок чого визнані неправомірними дії Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Маріуполя Донецької області щодо відмови у перерахунку основної та додаткової пенсії по інвалідності особа - 1 зобов'язано Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Маріуполя Донецької області здійснити особа - 1 перерахунок державної пенсії Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 16 січня 2009р. у справі № 2а-17501/08 апеляційна скарга Управління Пенсійного фонду України в Приморському районі м. Маріуполя Донецької області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2008 року по справі № 2-а-17501/08 - залишена без задоволення, постанова Донецького окружного адміністративного суду від 14 жовтня 2008 року по справі № 2-а-17501 /08 - залишена без змін.
Управління Пенсійного Фонду України в Приморському районі м. Маріуполя 15.11.2011р. звернулось з заявою про роз'яснення наведеної ухвали суду, у якій просив роз'яснити порядок виконання ухвали, а саме: чи підлягає виконанню постанова суду після 23.07.2011р. у зв'язку із зміною законодавства, а саме внесенням змін до Закону України «Про державний бюджет України на 2011р.» та прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 06.07.2011р.
Статтею 170 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо судове рішення є незрозумілим, суд, який його ухвалив, за заявою осіб, які беруть участь у справі, або державного виконавця ухвалою роз'яснює своє рішення, не змінюючи при цьому його змісту.
Тобто, за приписами наведеної норми роз'яснення судового рішення надає суд, який ухвалив це судове рішення.
Колегія суддів також зазначає, що ст. 170 КАС України передбачає можливість роз"яснення судом ухваленого ним рішення у разі, якщо без такого роз"яснення її тяжко виконати, оскільки високою є ймовірність неправильного виконання внаслідок неясності резолютивної частини рішення. Механізм, визначений цією статтею, не може використовуватися стосовно вимог по яким не було прийнято рішення суду.
Управлінням Пенсійного Фонду України в Приморському районі м. Маріуполя подана заява про роз'яснення судового рішення, прийнятого стосовно виплат з 01.08.2008р., при виплаті за який у відповідача не виникало ніяких незрозумілостей. Тобто, фактично заявник ставить питання про порядок виконання судового рішення після прийняття Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік » від 14.06.2011 р. № 3491-6, що не є роз'ясненням її змісту в розумінні ст.170 КАС України.
Колегія суддів вважає, що Управління Пенсійного Фонду України _в Приморському районі м. Маріуполя, як суб’єкт владних повноважень, повинен діяти на підставі закону та у спосіб, визначений законом, і тому наділений повноваженнями самостійно визначитися щодо порядку та розміру сплати пенсії у відповідності до Закону України від 14.06.2011 р. № 3491-6 «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 06.07.2011 р. № 745 «Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету».
З урахуванням вищевикладеного. колегія суддів вважає, що заяву Управління Пенсійного Фонду України в Приморському районі м. Маріуполя про роз'яснення ухвали Донецького апеляційного адміністративного суду від 16 січня 2009р. у справі № 2а-17501/08 слід залишити без задоволення.
Керуючись статтями 24, 170, 211. 212 Кодексу адміністративною судочинства України, колегія суддів, -
УХВАЛИЛА:
Заяву Управління Пенсійного Фонду України в Приморському районі м. Маріуполя про роз'яснення ухвали Донецького апеляційного адміністративного суду від 16 січня 2009р. у справі № 2а-17501/08 - залишити без задоволення.
Відмовити Управлінню Пенсійного Фонду України в Приморському районі м. Маріуполя в роз’ясненні ухвали Донецького апеляційного адміністративного суду від 16 січня 2009р. у справі № 2а-17501/08.
Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участі, у справі, та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстаь
Головуючий: Т.Г. Гаврищук
Судді:
С.В. Білак М.Г. Сухарьок

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Magnit писал(а):
Likvidator писал(а):
Указание тоже может отдыхать:

А может быть ещё указание с намёком: суд тебе не поможет.

Відмовити Управлінню Пенсійного Фонду України в Приморському районі м. Маріуполя в роз’ясненні ухвали Донецького апеляційного адміністративного суду від 16 січня 2009р. у справі № 2а-17501/08.
Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участі, у справі, та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстаь
Головуючий: Т.Г. Гаврищук
Судді:
С.В. Білак М.Г. Сухарьок

Намек на незалежність виконання від позивача:
26. 10 .2011 року ОСОБА_1 вдруге звернувся до апеляційного суду з заявою про роз'яснення судового рішення. У даній заяві просить роз'яснити питання, що стосується кінцевої дати виконання.
Дослідивши матеріали справи колегія суддів приходить висновку, що заява ОСОБА_1 задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Згідно вимог ст.170 КАС України, якщо судове рішення є незрозумілим, суд, який його ухвалив, за заявою осіб, які беруть участь у справі, або державного виконавця ухвалою роз'яснює своє рішення, не змінюючи при цьому його змісту.

Тобто, роз'яснення судового рішення є за своєю суттю одним із способів усунення його недоліків, але без виправлення і постановлення додаткового рішення цим же судом. Також роз'яснення судового рішення зумовлено його нечіткістю за змістом, коли воно є неясним та незрозумілим для осіб, стосовно яких воно ухвалене, так і для тих, що будуть здійснювати його виконання. Це стосується випадків, коли судом недотримані вимоги ясності, визначеності рішення, а саме, мають місце положення, які викликають суперечки щодо його розуміння та під час виконання.

Таким чином, з аналізу наведеної статті вбачається, що роз'яснено може бути постанову або ухвалу суду у разі, якщо без такого роз'яснення її неможливо виконати, оскільки високою є ймовірність неясності резолютивної частини рішення. Тому механізм, визначений цією статтею, не може використовуватись, якщо хтось із осіб, які беруть участь у справі, не розуміє, мотивації судового рішення. У разі незгоди з мотивацією судового рішення особи, які беруть участь у справі, можуть оскаржити це судове рішення, якщо таке право надане КАС України.

За своїм змістом, щодо суті позовних вимог ОСОБА_1, постанова апеляційного суду відрізняється від змісту постанови суду першої інстанції, тим, що судом апеляційної інстанції позовні вимоги задоволено частково та до частини позовних вимог були застосовані наслідки пропуску строку звернення до суду. Даному рішенню колегії суддів у постанові міститься чітке обгрунтування.

Згідно чч. 2, 3 ст. 14 КАС України постанова та ухвала суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України. Невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Таким чином, підстав для невиконання постанови Вінницького апеляційного суду від 18.07.2011 року ухваленої у справі № 2-а-421/10/0227 немає, оскільки постанова суду набрала законної сили.

У разі незрозумілого змісту судового рішення або неоднакового його тлумачення (в даному випадку кінцевий термін проведення перерахунку та виплат), саме відповідач, або державний виконавець можуть звернутись до суду з заявою про роз'яснення судового рішення , оскільки у конкретній справі обов'язок здійснити певні дії по виконанню судового рішення покладено на відповідача.


Враховуючи, що роз'яснено може бути постанову чи ухвалу суду у разі, якщо без такого роз'яснення її тяжко виконати та можливе неоднакове тлумачення висновків суду, колегія суддів не вбачає підстав для задоволення заяви позивача, оскільки постанова апеляційного суду від 18.07.2011р. виключає такі можливості, а будь-яких дій по виконанню рішення суду на позивача не покладено.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/21102426

Сообщение 21-03-2012, 16:45
Deeppurple гость

Сообщения: 8
Всем добрый день!
Я солдат-срочник. Хочу обратиться в общий суд с иском к УПФУ о взыскании задолженности по пенсии, назначенной решением суда - с ноября получаю минималку - 1849 грн. 50 коп.
Может кто-нибудь уже обращался с такими исками - подскажите, пожалуйста, есть ли уже практика в судах. Имеется точная информация, что пенсию по решению суда УПФУ все-таки начисляет, но выплачивает по постановам КМУ.

гуцул посетитель

Сообщения: 22
Откуда: Черновицкая область
Проект Закону про Гарантії держави Щодо виконан судових рішень № 9127 (друге читання), згідно Розклад засідань Верховної Ради УКРАЇНА На 5-8 червня 2012 року , буде розглянуто 7 червня.

4. Невиплачені кошти за рішенням суду, винесеним на підставі
правовідносин, які мали місце до набрання чинності цим Законом, визнаються заборгованістю, якщо виконавчий документ, виданий для виконання зазначеного рішення, було подано в порядку, визначеному абзацами другим і третім цієї частини. Погашення заборгованості здійснюється в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, починаючи з 2013 року.
Виконавчі документи за рішеннями суду про стягнення коштів, боржниками за якими є суб’єкти, визначені частиною першою статті 2 цього Закону, та які винесені до набрання чинності цим Законом, подаються до Державної виконавчої служби України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом.
Виконавчі документи за рішеннями суду про стягнення коштів, боржниками за якими є суб’єкти, визначені частиною першою статті 2 цього Закону, та які винесені за результатами розгляду звернення осіб в межах строку позовної давності, встановленого абзацом четвертим цієї частини, подаються до Державної виконавчої служби України протягом одного місяця з дня набрання законної сили зазначеними рішеннями суду.
Строк позовної давності для заявлення вимог про стягнення коштів, підставами для яких є правовідносини, що виникли до набрання чинності цим Законом, до суб’єктів, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, становить шість місяців з дня набрання чинності цим Законом.
Рішення суду про стягнення коштів, боржниками за якими є суб’єкти, визначені частиною першою статті 2 цього Закону, та виконавчі документи за якими не було подано в строк, встановлений абзацами другим і третім цієї частини, вважаються виконаними.
Заборгованість, зазначена в абзаці першому цієї частини, погашається за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду.
5. Кабінетові Міністрів України:
забезпечити проведення протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом інвентаризації заборгованості з виплат за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою та які було винесено на підставі правовідносин, які мали місце до набрання чинності цим Законом;
розробити до 2013 року на підставі даних інвентаризації та результатів аналізу наявних фінансових ресурсів графік та порядок погашення зазначеної заборгованості з Державного бюджету України;
подати в установленому порядку протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом до Верховної Ради України проекти законів щодо приведення положень законодавчих актів у відповідність із цим Законом;
привести протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
Голова
Верховної Ради України

Як це розуміти?
не помиляється той,хто не працює

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
гуцул писал(а):
Як це розуміти?
4. Невиплачені кошти за рішенням суду, винесеним на підставі
правовідносин, які мали місце до набрання чинності цим Законом, визнаються заборгованістю, якщо виконавчий документ, виданий для виконання зазначеного рішення, було подано в порядку, визначеному абзацами другим і третім цієї частини. Погашення заборгованості здійснюється в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, починаючи з 2013 року.
Если не пропустите сроки, указанные абзацем третьим или вторым, то задолженность, допущенную по отношению к Вам, признают (это не означает, что выплатят)
гуцул писал(а):
Виконавчі документи за рішеннями суду про стягнення коштів, боржниками за якими є суб’єкти, визначені частиною першою статті 2 цього Закону, та які винесені до набрання чинності цим Законом, подаються до Державної виконавчої служби України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом.
ИЛ по решениям судов, принятых до вступления Закона 9127 в силу, должны быть представлены в ДВС в течении трех месяцев после вступления Закона 9127 в силу.
гуцул писал(а):
Виконавчі документи за рішеннями суду про стягнення коштів, боржниками за якими є суб’єкти, визначені частиною першою статті 2 цього Закону, та які винесені за результатами розгляду звернення осіб в межах строку позовної давності, встановленого абзацом четвертим цієї частини, подаються до Державної виконавчої служби України протягом одного місяця з дня набрання законної сили зазначеними рішеннями суду.
После вступления Закона 9127 в законнцю силу, ИЛ по новым решениям судов Вы должны успеть подать в одномесячный срок
гуцул писал(а):
Строк позовної давності для заявлення вимог про стягнення коштів, підставами для яких є правовідносини, що виникли до набрання чинності цим Законом, до суб’єктів, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, становить шість місяців з дня набрання чинності цим Законом.
срок давности однозначно устанавливается в размере шести месяцев, не более (и никаких там Венских конвенций и прочей билиберды)
гуцул писал(а):
Рішення суду про стягнення коштів, боржниками за якими є суб’єкти, визначені частиною першою статті 2 цього Закону, та виконавчі документи за якими не було подано в строк, встановлений абзацами другим і третім цієї частини, вважаються виконаними.
Кто не успел, тот пролетел
гуцул писал(а):
Заборгованість, зазначена в абзаці першому цієї частини, погашається за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду.
То есть никогда
гуцул писал(а):
5. Кабінетові Міністрів України:
забезпечити проведення протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом інвентаризації заборгованості з виплат за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою та які було винесено на підставі правовідносин, які мали місце до набрання чинності цим Законом;
Посмотреть, много ли обездоленных успело подать ИЛ в ДВС
гуцул писал(а):
розробити до 2013 року на підставі даних інвентаризації та результатів аналізу наявних фінансових ресурсів графік та порядок погашення зазначеної заборгованості з Державного бюджету України;
Скорректировать это количество до нуля
гуцул писал(а):
подати в установленому порядку протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом до Верховної Ради України проекти законів щодо приведення положень законодавчих актів у відповідність із цим Законом;
привести протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
Поотменять все, что упустили или не смогли отменить этим законом...
гуцул писал(а):
Голова
Верховної Ради України
А этот здесь причем?

Goldfish Аватара пользователя
активист

Сообщения: 884
Откуда: Кропивницький
Закон 1058 ст.46:
2. Нараховані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком з нарахуванням компенсації втрати частини доходів.
Компенсація втрати частини пенсії у зв'язку з порушенням строків її виплати пенсіонерам здійснюється згідно із законом.

Интересно, как состыковать это с
Рішення суду про стягнення коштів, боржниками за якими є суб’єкти, визначені частиною першою статті 2 цього Закону, та виконавчі документи за якими не було подано в строк, встановлений абзацами другим і третім цієї частини, вважаються виконаними.
в том случае, когда есть письменный ответ ПФУ, где сказано: "Пенсия по решению суда была пересчитана и будет выплачена при наличии средств"...? Человек в ДВС не обращался... Теперь что, в случае принятия этого закона, долг будет считаться уже выплаченным, или как?
"Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть еще хуже"(Тувим)

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Goldfish писал(а):
...в том случае, когда есть письменный ответ ПФУ, где сказано: "Пенсия по решению суда была пересчитана и будет выплачена при наличии средств"...? Человек в ДВС не обращался... Теперь что, в случае принятия этого закона, долг будет считаться уже выплаченным, или как?
Если не подадите ИЛ в ДВС, думаю, что да. Для этого и дается три месяца (после принятия закона), чтобы выбить исполнительный и т.д. А за это время и КМ "приведет" все в соответствие... и жаловаться будет некуда....

Goldfish Аватара пользователя
активист

Сообщения: 884
Откуда: Кропивницький
Al418 писал(а):
Goldfish писал(а):
...в том случае, когда есть письменный ответ ПФУ, где сказано: "Пенсия по решению суда была пересчитана и будет выплачена при наличии средств"...? Человек в ДВС не обращался... Теперь что, в случае принятия этого закона, долг будет считаться уже выплаченным, или как?
Если не подадите ИЛ в ДВС, думаю, что да. Для этого и дается три месяца (после принятия закона), чтобы выбить исполнительный и т.д. А за это время и КМ "приведет" все в соответствие... и жаловаться будет некуда....

То есть, принятые изменения будут иметь обратную силу? И то, что уже считалось долгом, теперь долгом считаться не будет? Хотя, впрочем, ПФУ свободно сможет оперировать словами "Нараховані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком"... Что им стоит сказать, что это было не по их вине не выплачено, а по вине тех, кто денег не выделил... значит, с них и спроса никакого...
"Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть еще хуже"(Тувим)

Goldfish Аватара пользователя
активист

Сообщения: 884
Откуда: Кропивницький
Если суд был в июле 2011 года, решением суда - пенсию пересчитать за 6 месяцев (до июля). "Негайне виконання" - за 1 месяц (выплачено не было). Исполнительный лист человек не брал. Может ли он обращаться в суд за ИЛ или там тоже свои сроки давности? Подскажите, пожалуйста.
"Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть еще хуже"(Тувим)

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4676
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Goldfish писал(а):
Что им стоит сказать, что это было не по их вине не выплачено, а по вине тех, кто денег не выделил... значит, с них и спроса никакого...
а так оно и есть - им бюджет не выделил деньги на решение судов, а они как-бы насчитали, но выплатить не смогли не по своей воле...

Goldfish писал(а):
Может ли он обращаться в суд за ИЛ или там тоже свои сроки давности? Подскажите, пожалуйста.
Пока еще может:

Якщо за законом у попередній редакції виконавчі документи пред’являлися до виконання протягом 3 років, то нова редакція (Про виконавче провадження) встановлює зазначений строк в 1 рік. Це, з-поміж іншого, означає, що після спливу такого однорічного строку за відсутності реального виконання вимоги стягувача будуть вважатися погашеними та не підлягатимуть примусовому виконанню надалі.

Goldfish Аватара пользователя
активист

Сообщения: 884
Откуда: Кропивницький
mekena, спасибо!
"Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть еще хуже"(Тувим)

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Goldfish писал(а):
Если суд был в июле 2011 года, решением суда - пенсию пересчитать за 6 месяцев (до июля). "Негайне виконання" - за 1 месяц (выплачено не было). Исполнительный лист человек не брал. Может ли он обращаться в суд за ИЛ или там тоже свои сроки давности? Подскажите, пожалуйста.
В КАС ничего не нашел относительно конечных сроков выдачи ИЛ.
В ЗУ 606 ст.22 п.п.2 ч.1 :
1. Виконавчі документи можуть бути пред'явлені до виконання в
такі строки:
...
2) інші виконавчі документи - протягом року, якщо інше не
передбачено законом.
В то же время, суды указывают срок предъявления - 3 года. Кроме того, пропущенный срок можно обновить: ч.1 ст.261 КАС. Но суды очень неохотно идут на выдачу ИЛ, могут попортить нервы (дело в архиве, в ААС, еще где-нибудь). Хотя бывают и исключения...
mekena писал(а):
Якщо за законом у попередній редакції виконавчі документи пред’являлися до виконання протягом 3 років, то нова редакція (Про виконавче провадження) встановлює зазначений строк в 1 рік. Це, з-поміж іншого, означає, що після спливу такого однорічного строку за відсутності реального виконання вимоги стягувача будуть вважатися погашеними та не підлягатимуть примусовому виконанню надалі.
Откуда цитата?
Последний раз редактировалось Al418 31-05-2012, 21:03, всего редактировалось 1 раз.

голубятник Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1206
Откуда: Кривой Рог
mekena писал(а):
Goldfish писал(а):
Что им стоит сказать, что это было не по их вине не выплачено, а по вине тех, кто денег не выделил... значит, с них и спроса никакого...
а так оно и есть - им бюджет не выделил деньги на решение судов, а они как-бы насчитали, но выплатить не смогли не по своей воле...

Goldfish писал(а):
Может ли он обращаться в суд за ИЛ или там тоже свои сроки давности? Подскажите, пожалуйста.
Пока еще может:

Якщо за законом у попередній редакції виконавчі документи пред’являлися до виконання протягом 3 років, то нова редакція (Про виконавче провадження) встановлює зазначений строк в 1 рік. Це, з-поміж іншого, означає, що після спливу такого однорічного строку за відсутності реального виконання вимоги стягувача будуть вважатися погашеними та не підлягатимуть примусовому виконанню надалі.
Получается кто невзял ИЛ в течение года то можно сказать - все приплыли. :unknown:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3885
Откуда: Запоріжжя
Все свалили в одну "кучу". :yes:
Срок "...выдачи ИЛ" и срок "...предъявления ИЛ в исполнительную службу" :yes:
Я думаю, что ИЛ может быть выдан и через 10 лет после вступления решения суда в силу.
Например: ответчик 9,5 лет добровольно (без ДВС) исполнял решение суда и вдруг передумал его исполнять. Тогда решение суда необходимо исполнить принудительно, через ДВС, а для этого необходимо получить ИЛ.
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4676
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Al418 писал(а):
суды указывают срок предъявления - 3 года.
уже не указывают, во всяком случае у нас...

Al418 писал(а):
Но суды очень неохотно идут на выдачу ИЛ, могут попортить нервы (дело в архиве, в ААС, еще где-нибудь). Хотя бывают и исключения...
а куда они денутся с подводной лодки? :) Я брал ИЛ по пенсии после 10 месяцев после суда... У суда нет процессуального права отказать в выдаче ИЛ.

голубятник писал(а):
Получается кто невзял ИЛ в течение года то можно сказать - все приплыли.

dog-fox писал(а):
Я думаю, что ИЛ может быть выдан и через 10 лет после вступления решения суда в силу.
может:

Рішення про стягнення періодичних платежів (у справах про
стягнення аліментів, про відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом
чи іншим ушкодженням здоров'я, втратою годувальника тощо) можуть
бути пред'явлені для виконання протягом усього періоду, на який
присуджені платежі.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
dog-fox писал(а):
Все свалили в одну "кучу". :yes:
Срок "...выдачи ИЛ" и срок "...предъявления ИЛ в исполнительную службу" :yes:
Я думаю, что ИЛ может быть выдан и через 10 лет после вступления решения суда в силу.
Например: ответчик 9,5 лет добровольно (без ДВС) исполнял решение суда и вдруг передумал его исполнять. Тогда решение суда необходимо исполнить принудительно, через ДВС, а для этого необходимо получить ИЛ.
Согласен полностью, но попробуйте заставить ДВС добровольно принять ИЛ через год после суда...
mekena писал(а):
Рішення про стягнення періодичних платежів (у справах про
стягнення аліментів, про відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом
чи іншим ушкодженням здоров'я, втратою годувальника тощо) можуть
бути пред'явлені для виконання протягом усього періоду, на який
присуджені платежі.
- так потому и написали:
ПЗУ 9127 писал(а):
подати в установленому порядку протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом до Верховної Ради України проекти законів щодо приведення положень законодавчих актів у відповідність із цим Законом;
привести протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3885
Откуда: Запоріжжя
Al418 писал(а):
попробуйте заставить ДВС добровольно принять ИЛ через год после суда...

А что мешало получить ИЛ сразу, после того как стало понятно, что ответчик не собирается добровольно исполнять решение суда?
Вот это
Al418 писал(а):
Виконавчі документи за рішеннями суду про стягнення коштів, боржниками за якими є суб’єкти, визначені частиною першою статті 2 цього Закону, та які винесені за результатами розгляду звернення осіб в межах строку позовної давності, встановленого абзацом четвертим цієї частини, подаються до Державної виконавчої служби України протягом одного місяця з дня набрання законної сили зазначеними, рішеннями суду.

Сделано для того, что бы обезопасить бюджет ПФ от огромных выплат.
Пример: иски по "детям войны", восновном, писали адвокаты и получив за это плату, "умывали руки". Дальше пенсионер сам барахтался. И очень не многие (в процентном отношении к подавшим иски) знали, что необходимо делать дальше. Дальше сами понимаете...
Moderator

Goldfish Аватара пользователя
активист

Сообщения: 884
Откуда: Кропивницький
dog-fox писал(а):
А что мешало получить ИЛ сразу, после того как стало понятно, что ответчик не собирается добровольно исполнять решение суда?

А если ответчик говорил, что "пенсия пересчитана согласно решению суда, но будет выплачена при поступлении денег из Бюджета"? При этом давали письменные расчеты пенсии по решению суда с указанием суммы долга... Вроде как и не было повода в ДВС обращаться...
"Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть еще хуже"(Тувим)

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
гуцул писал(а):
Проект Закону про Гарантії держави Щодо виконан судових рішень № 9127
...
Строк позовної давності для заявлення вимог про стягнення коштів, підставами для яких є правовідносини, що виникли до набрання чинності цим Законом, до суб’єктів, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, становить шість місяців з дня набрання чинності цим Законом.

Однако:
Закон про ВП.Cтаття 23. Переривання строку давності пред'явлення
виконавчого документа до виконання

1. Строки пред'явлення виконавчого документа до виконання
перериваються:

1) пред'явленням виконавчого документа до виконання;

:nono:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3885
Откуда: Запоріжжя
Goldfish писал(а):
А если ответчик говорил, что "пенсия пересчитана согласно решению суда, но будет выплачена при поступлении денег из Бюджета"? При этом давали письменные расчеты пенсии по решению суда с указанием суммы долга...

Если появляется сумма долга, то возможен вариант с заявлением в суд ПИ о замене порядка и способа исполнения решения на "...стягнути..."
Moderator

голубятник Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1206
Откуда: Кривой Рог
dog-fox писал(а):
Goldfish писал(а):
А если ответчик говорил, что "пенсия пересчитана согласно решению суда, но будет выплачена при поступлении денег из Бюджета"? При этом давали письменные расчеты пенсии по решению суда с указанием суммы долга...

Если появляется сумма долга, то возможен вариант с заявлением в суд ПИ о замене порядка и способа исполнения решения на "...стягнути..."
Так это получается, что нужно новое решение суда где будет указано - СТЯГНУТИ ?

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4676
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
dog-fox писал(а):
то возможен вариант с заявлением в суд ПИ о замене порядка и способа исполнения решения на "...стягнути..."
можете конкретно указать в каком законе или НПА сказано, что без слова "стягнути" ИС не будет взыскивать средства? Этот блеф я читаю уже второй год, при этом в моих ИП есть решения, как со словом "стягнути", так и "зобовязати" - при этом ИС не делает разницы в своих действиях по поводу наличия или отсутствия данного слова. Т.е. - в чем его магичность и где эта мнимая магичность прописана?

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3885
Откуда: Запоріжжя
голубятник писал(а):
Так это получается, что нужно новое решение суда где будет указано - СТЯГНУТИ ?

Этот вопрос решается постановлением (ухвалой) о замене порядка и способа в предыдущем решении.
mekena писал(а):
что без слова "стягнути" ИС не будет взыскивать средства?

Без слова "стягнути" ИС будет должна вести работу с участием ответчиком, писать письма-предупреждения, штафовать его, опять писать письма, повторно штрафовать и т.д.
А вот если есть сумма, которую необходимо "стягнути", ИС должна вести работу без участия ответчика, арестовать расчетный счет ответчика и списать с него в пользу истца необходимую сумму. Правда решаются на на это очень не многие исполнители.
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4676
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
dog-fox ИС делает все одинаково вне зависимости слова "стягнути"... :yes:
Нет разделения действий ИС в зависимости от наличия или отсутствия этого слова - не прописано такое в законе. Или прописано? :?: :shock:

Пред.След.

Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців

cron