Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Cудебная практика (по чернобыльцам)

Cудебная практика (по чернобыльцам)

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
empty писал(а):
Спірні питання визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, вирішуються відповідними комісіями. Рішення таких комісій, як суб’єкту владних повноважень, є актом публічного права та можуть бути оскаржені в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Таким чином, справи про встановлення фактів участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС не підлягають розгляду у порядку цивільного судочинства, оскільки законом визначено інший порядок їх встановлення.

Не следует ли это понимать так, что решение комиссии мне нужно было обжаловать в административном суде?
Я понял это именно так.
Раз у Вас на руках удостоверение,и никаких решений о его недействительности не принято,то пока Вам в этой части нечего оспаривать.

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Раз у Вас на руках удостоверение,и никаких решений о его недействительности не принято,то пока Вам в этой части нечего оспаривать.

Но если апелляционный суд отменил решение суда первой инстанции, на основании которого ДСП КГС (КГГА) мне выдал удостоверение, и с которым они не были согласны, решив его оспорить, то очевидно с целью изъятия удостоверения и лишения статуса со всеми вытекающими. И через двадцать дней, если мной не будет обжаловано решение апелляционного суда, оно вступит в силу, после чего повлечет за собой эти самые "вытекающие". Или я что-то неправильно понимаю? Это происходит автоматически или оппонентам необходимо предпринять какие-то дополнительные процессуальные процедуры для лишения статуса, удостоверения, пенсии?

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
empty писал(а):
Раз у Вас на руках удостоверение,и никаких решений о его недействительности не принято,то пока Вам в этой части нечего оспаривать.

Но если апелляционный суд отменил решение суда первой инстанции, на основании которого ДСП КГС (КГГА) мне выдал удостоверение, и с которым они не были согласны, решив его оспорить, то очевидно с целью изъятия удостоверения и лишения статуса со всеми вытекающими.

Скасування судового рішення , которое уже выполнено, в данном случае не достаточно, особенно при закрытии гражданского производства по делу:
:
Решение суда первой инстанции отменить, производство по делу закрыть

НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ КОМЕНТАР
до статті 380 Цивільного процесуального кодексу України

1. Питання про поворот виконання судових рішень, які вже виконані, виникає у випадку їх скасування або зміни судом апеляційної чи касаційної інстанції. Під поворотом виконання слід розуміти повернення позивачем відповідачеві всього одержаного ним за скасованим (зміненим) рішенням.

2. Поворот виконання можливий, у разі якщо:

а) позивач одержав від відповідача в порядку виконання рішення майно або грошові кошти;

б) виконане рішення скасовано судом апеляційної чи касаційної інстанції чи змінено із задоволенням позовних вимог в меншому розмірі.

3. Законодавець передбачає такі можливі варіанти вирішення питань про поворот виконання:

а) питання про поворот виконання вирішує суд апеляційної чи касаційної інстанції, якщо, скасувавши рішення, він закриває провадження у справі, залишає позов без розгляду, відмовляє в позові повністю або задовольняє позовні вимоги в меншому розмірі;

б) коли рішення після його виконання скасовано і справу повернено на новий розгляд, а при новому розгляді справи в позові відмовлено або позовні вимоги задоволено в меншому розмірі, або провадження у справі закрито чи заяву залишено без розгляду, суд, ухвалюючи рішення, повинен зобов'язати позивача повернути відповідачеві безпідставно стягнене з нього за скасованим рішенням;

в) коли питання про поворот виконання рішення не було вирішено судом при новому розгляді справи або судом апеляційної чи касаційної інстанції, то за заявою відповідача це питання розглядається судом, у якому перебуває справа.

4. У разі повороту виконання позивач зобов'язаний повернути відповідачеві безпідставно стягнене з нього за скасованим рішенням. У випадку неможливості повернення майна в натурі в рішенні або ухвалі суду повинно бути передбачено відшкодування вартості цього майна.

5. За судовим рішенням про поворот виконання видається виконавчий лист.

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Скасування судового рішення , которое уже выполнено, в данном случае не достаточно, особенно при закрытии гражданского производства по делу

Правильно ли я понимаю, что оппонентам для лишения меня статуса со всеми вытекающими необходимо подать иск для получения соответсвующего решения суда?
Досить часто на практиці виникає ситуація, коли особа, не на користь якої винесено рішення, здійснює його виконання у добровільному порядку, а у встановлених законодавством випадках — у примусовому порядку.

У подальшому це рішення скасовується судом апеляційної чи касаційної інстанції, і виникає питання, як повернути особі те, що було нею виконано на підставі рішення, яке втратило силу.

Законодавцем у цьому випадку передбачено поворот виконання судового рішення.

Так, ст. 265 КАС визначено, що питання про поворот виконання судового рішення вирішує суд апеляційної чи касаційної інстанції, якщо, скасувавши судове рішення (визнавши його нечинним або таким, що втратило законну силу), він закриває провадження у справі, залишає позовну заяву без розгляду або відмовляє у задоволенні адміністративного позову чи задовольняє позовні вимоги у меншому розмірі.

У випадках, встановлених частиною першою ст. 265 КАС, суд, ухвалюючи нове судове рішення, повинен зобов'язати позивача повернути відповідачеві безпідставно стягнене з нього за скасованим судовим рішенням або визначити інший спосіб і порядок здійснення повороту виконання.

Якщо питання про поворот виконання судового рішення не було вирішене судом апеляційної чи касаційної інстанції, заява відповідача про поворот виконання розглядається адміністративним судом, у якому перебуває справа. Заяву про поворот виконання може бути подано протягом одного року з дня виникнення підстав для повороту виконання.

Мне касационную жалобу в ВССУ подавать следует? Осталось два дня...

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
empty писал(а):
Мне касационную жалобу в ВССУ подавать следует? Осталось два дня...
Однако подайте:
міністр юстиції Павло Петренко анонсував одночасну ліквідацію існуючих вищих спеціалізованих судів — Вищого адміністративного, Вищого господарського та Вищого спеціалізованого у цивільних і кримінальних справах. Всі їхні функції буде повністю передано Верховному суду.

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
міністр юстиції Павло Петренко анонсував одночасну ліквідацію існуючих вищих спеціалізованих судів...
Очевидно с целью приближения нас к Европе - убрав лишнюю инстанцию на пути к Европейскому суду по правам человека))

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
ДСП КГС (КГГА) затребовал у районного УТиСЗ мое дело на комиссию для пересмотра с целью лишения статуса. Заседание комиссии состоится завтра, 11.10.2016. То, что мной подана кассация в ВССУ начальнику чернобыльского отдела ДСП КГС (КГГА) известно с моих слов, так как повестку из суда они получат недели через 2-3. Их юридический отдел считает, что имеющегося решения Апелляционного суда достаточно для того чтобы комиссия лишила меня статуса. Мне нужно предпринимать какие-то дополнительные действия для обжалования их решения, или это все будет решаться в ВССУ во время рассмотрения кассационной жалобы?

Ведь, если я правильно понимаю, ДСП КГС (КГГА) должны обратиться с заявлением в ВССУ для получения возможности пересмотра собственного решения, не полученного ими в Апелляционном суде, получив соответственное решение в ВССУ, при условии вынесения судом решения в их пользу
в) коли питання про поворот виконання рішення не було вирішено судом при новому розгляді справи або судом апеляційної чи касаційної інстанції, то за заявою відповідача це питання розглядається судом, у якому перебуває справа.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
empty писал(а):
ДСП КГС (КГГА) затребовал у районного УТиСЗ мое дело на комиссию для пересмотра с целью лишения статуса. Заседание комиссии состоится завтра, 11.10.2016.

Ведь, если я правильно понимаю, ДСП КГС (КГГА) должны обратиться с заявлением в ВССУ для получения возможности пересмотра собственного решения, не полученного ими в Апелляционном суде, получив соответственное решение в ВССУ, при условии вынесения судом решения в их пользу
в) коли питання про поворот виконання рішення не було вирішено судом при новому розгляді справи або судом апеляційної чи касаційної інстанції, то за заявою відповідача це питання розглядається судом, у якому перебуває справа.

Кодекс ориентирован на возврат денежных сумм .В Вашем случае - комиссия , согласно своего Положения может принять новое,внесудебное решение ,не обращаясь в суд,что может быть использовано Вами в кассации как нарушение КАСУ.
А комиссия случайно не эта:
Н А К А З

N 260 від 03.09.98 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
18 вересня 1998 р.
vd980903 vn260 за N 578/3018


Про затвердження Положення про Комісію зі спірних питань
визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

( Рішення про державну реєстрацію Наказу скасовано
на підставі Висновку Міністерства юстиції
N 6/29 ( v6_29323-04 ) від 11.10.2004 )
5.7. Комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях усні
пояснення осіб, справи яких розглядаються, а також пояснення
спеціалістів, радників та експертів, залучених до роботи Комісії.
5.8. Рішення Комісії оформляється протоколом, що підписується
головою або його заступником та секретарем Комісії.
5.9. Комісія розглядає питання громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи, за поданням Р
ади міністрів
Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій
, правоохоронних
органів.
5.10. В окремих випадках, в порядку оскарження попереднього
рішення, Комісія розглядає справи громадян за їх особистим
поданням.

5.11. Рішення Комісії може бути оскаржено в порядку,
встановленому чинним законодавством України.
5.12. У разі встановлення Комісією факту необгрунтованої
видачі посвідчення відповідної категорії посвідчення на підставі
рішення Комісії підлягає вилученню.
:?:

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
А комиссия случайно не эта:

Похоже, что нет. Речь идет о комиссии, которая заседает раз в месяц на Комарова 7, в Департаменте социальной политики исполнительного органа Киевского городского совета (Киевской городской государственной администрации). Документы, необходимые для выдачи удостоверений, и которые указаны в Постановлении КМУ №51 от 20.01.1997, готовит районное УТиСЗ, и в день заседания везут на Комарова, 7. Они на своих заседаниях никого не заслушивают – это не предусмотрено их инструкцией; так мне объяснила чиновница департамента, возглавляющая чернобыльский отдел. О той комиссии, о которой Вы сообщили, я слышу впервые. Очевидно, это комиссия, о которой идет речь в п.12 Постановления № 51, и которая существует при Минсоцполитики (посмотрел здесь - https://clck.ru/ABDfN). Никто из чиновников, как управления, так и департамента о подобной комиссии даже не упоминали. Как следует из п.5.9, в случае спорных вопросов, КГДА (при которой существует комиссия, выдающая удостоверения) должна была направить дело на рассмотрение комиссии по спорным вопросам, или предложить сделать это мне самому (п.5.10). Может у кого-то был опыт обращения в подобную комиссию?
В Вашем случае - комиссия, согласно своего Положения может принять новое, внесудебное решение, не обращаясь в суд, что может быть использовано Вами в кассации как нарушение КАСУ.

Вы бы не могли подробней сообщить каким образом это можно использовать?

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Звонил сегодня в Департамент соцзащиты пострадавших вследствие Чернобыльской катастрофы Минсоцзащиты по поводу комиссии по спорным вопросам. Разговаривал с директором. Это министерская комиссия и рассматривает дела по представлению ДСП КГС (КГГА), которые по усмотрению первичной комиссии, туда могут направляться или не направляться. Можно обратиться и лично с заявлением на имя министра или на министерство с просьбой рассмотреть дело, которое запрашивается комиссией из ДСП КГС (КГГА), до или после судебных разбирательств. Лишний раз начинаешь убеждаться, что все делается по накатанным схемам. Решение Апелляционного суда в подобных вопросах это норма – все решения пишутся под копирку, ссылаясь на Постановление ВСУ №.5 от 31.03.1995, отменяя решения судов первой инстанции. Похоже, что и следующие инстанции имеют отработанный сценарий. Да, все наши институты социальной защиты, призваны до копейки защищать нас от выплат государства…
На виконання підпункту 5 пункту 3 протоколу №10 засідання Кабінету Міністрів України від 13.02.2012 Мінсоцполітики і Пенсійному фонду України з метою забезпечення здійснення соціальних виплат, у тому числі на виконання судових рішень, та у зв’язку із зростанням чисельності громадян, яким надаються соціальні пільги, доручено провести детальний аналіз виконання Законів України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про соціальний захист дітей війни” в частині встановлення статусів учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни, дітей війни.
З метою перевірки правильності визначення статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС органами Державної фінансової інспекції, документи за поданням облдержадміністрацій надсилаються на розгляд Комісії зі спірних питань визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (далі - Комісія) при Мінсоцполітики для прийняття відповідного рішення.
Протягом 2012 року Комісією проведено 16 засідань, на яких розглянуто 859 справ зазначеної категорії осіб, з них підтверджено і визначено статус учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 307 особам, відмовлено у встановленні статусу або визнано видачу посвідчень безпідставною 338 особам, 214 справ направлено на доопрацювання.
За результатами ревізії фінансово-господарської діяльності територіальних підрозділів Пенсійного фонду України на розгляд Комісії станом на 12.12.2012 надійшло 864 справи учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС щодо правомірності видачі відповідних посвідчень.
Комісією прийнято рішення по 568 справах: 179-и особам підтверджено відповідний статус; 261-й особі видачу посвідчення визнано безпідставною; 128 справ повернуто на доопрацювання.
За результатами роботи Комісії розроблено методичні рекомендації для облдержадміністрацій.

Это 12-й год, но нынешний 16-й совсем не оставляет надежд на лучшее.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
empty писал(а):
А комиссия случайно не эта:

Похоже, что нет. Речь идет о комиссии, которая заседает раз в месяц на Комарова 7, в Департаменте социальной политики исполнительного органа Киевского городского совета (Киевской городской государственной администрации).

Однако, комиссия при исполнительном органе не соответствует требованиям ПОЛОЖЕННЯ про Комісію зі спірних питань визначення статусу осіб, які брали участь
у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС :

1.2. Основними принципами діяльності Комісії є:
законність;
колегіальність;
повнота розгляду наданих документів та інших підтвердних
матеріалів;
обґрунтованість прийнятих рішень;
незалежність членів Комісії (недопущення втручання в
діяльність Комісії
фізичних та юридичних осіб, органів виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування
);
компетентність членів Комісії.

empty писал(а):
В Вашем случае - комиссия, согласно своего Положения может принять новое, внесудебное решение, не обращаясь в суд, что может быть использовано Вами в кассации как нарушение КАСУ.

Вы бы не могли подробней сообщить каким образом это можно использовать?

Добавьте к кассации факт нарушения ст.265 КАСУ и нарушение п.1.2 чинного Положення
Кстати-комиссия при Киевском исполнительном органе согласно своего положения №202 и решений судов не имеет полномочий лишать статуса:
04 жовтня 2016 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуюча суддя: Шелест С.Б.

Судді: Глущенко Я.Б., Пилипенко О.Є.

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Київської міської державної адміністрації на постанову Дніпровського районного суду м. Києва від 19.07.16р. у справі №755/9741/16-а за позовом ОСОБА_2 до Київської міської державної адміністрації, третя особа: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії
....
Задовольняючи адміністративний позов частково, суд першої інстанції виходив з того, що рішення, яким визнано безпідставною видачу позивачу посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС категорії 2 прийнято відповідачем поза межами його повноважень.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.04.11р. №550 утворено Комісію для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, як дорадчий орган виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Наказом Головного управління праці та соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.05.11р. № 202 затверджено Положення про Комісію для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, як дорадчий орган виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Положення № 202).

У відповідності до пункту 2 Положення № 202 основними завданнями Комісії є розгляд питань щодо встановлення (підтвердження) статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та осіб, віднесених до відповідних категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (пп. 2.1 Положення № 202); прийняття рішень щодо видачі (відмови у видачі, вилучення) відповідних посвідчень згідно з Порядком видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (пп. 3.2 Положення № 202).

На виконання покладених на Комісію завдань, їй пунктом 3 Положення № 202 надано повноваження розглядати матеріали особових справ за поданнями управлінь праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій щодо встановлення (підтвердження) статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та осіб, віднесених до відповідних категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (пп. 3.1 Положення № 202).

Втім, вказаним Положенням № 202 не закріплено право Комісії приймати рішення про безпідставну видачу посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Відповідно до підпункту 3.5 Положення № 202, Комісія для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи наділена правом направляти матеріали особової справи (особових справ) на розгляд Комісії зі спірних питань визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, створеної при Міністерстві соціальної політики України.
...Керуючись ст.ст.195, 197, 200, 205, 206 КАС України, Київський апеляційний адміністративний суд

у х в а л и в:

апеляційну скаргу Київської міської державної адміністрації на постанову Дніпровського районного суду м. Києва від 19.07.16р. у справі №755/9741/16-а - залишити без задоволення, а постанову Дніпровського районного суду м. Києва від 19.07.16р. у справі №755/9741/16-а - без змін.

Дана ухвала, відповідно до ч. 10 ст. 1832, ст. 254 КАС України, є остаточною, оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту постановлення.

lyezan активист

Сообщения: 1598
Откуда: Україна Славутич
Відтепер виконання рішень суду - платне.
З 5 жовтня 2016 року вступив в силу Закон України "Про виконавче провадження" у новій редакції. Одним із нововведень Закону є те, що стягувач відтепер повинен здійснювати авансовий внесок на проведення виконавчих дій.

Статтею 26 зазначеного Закону передбачено, що до заяви про відкриття виконавчого провадження стягувач зобов"язаний додати квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2% від суми, яка підлягає стягненню. Це у випадку, якщо спір майновий. Якщо ж рішення суду немайногового характеру (зобов"язати вчинити дії, усунення перешкод в користуванні, тощо) доведеться сплатити один розмір мінімальної заробітної плати - якщо боржник фізична особа. Якщо ж боржник юридична особа, Ви змушені будете сплатити дві мінімальні зарплати (1450х2=2900 грн.) як авансування виконавчих дій. З 1 грудня 2016 року, ця сума становитиме 3200 грн.
Грубо кажучи, маючи на руках судове рішення, яке не виконується, Вам доведеться платити аванс на проведення виконавчих дій, які у майбутньому, після стягнення з боржника, мають повернутися.
До прикладу, за позовом до державного органу про зобов"язання вчинити дії (позов немайнового характеру) з двома позовними вимогами доведеться сплатити:
1. Судовий збір - 580 грн. х 2 позовні вимоги = 1160 грн.
2. Аванс на виконавчі дії - 1450 грн. х 2 виконавчих листа = 2900 грн.
3. Аванс на виконавчі дії по стягненню судового збору - 1450 грн.
Всього: 5510 гривень
Також законом передбачено, що від сплати авансового внеску звільняються державні органи.

Государство "подсуетилося"... :mrgreen:
Сегодня хорошо, а будет ещё хуже.

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Відповідно до підпункту 3.5 Положення № 202, Комісія для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи наділена правом направляти матеріали особової справи (особових справ) на розгляд Комісії зі спірних питань

Хорошая лазейка – «наделена правом». Но не наделена обязанностью. Они четыре раза на протяжении девяти месяцев рассматривали дело, и все их ответы были кальками первого. Для них там не было ничего спорного – все предоставленные документы не соответствуют Постановлению № 51 и точка. Хотя в п.п.1.2 обеих комиссий значится:
– повнота розгляду наданих документів та інших підтвердних матеріалів;

Да, отвечают они, мы их внимательно рассматривали аж 4 раза, но документов, определяемых Постановлением № 51 там нет. И думаю, что если у них спросить, почему документы не были направлены в комиссию по спорным вопросам, они ответят – не было оснований. Зато они три месяца проверяли подлинность архивных справок, которые изначально не предоставляли возможности получения удостоверения. Они писали запросы в архив с просьбой подтвердить подлинность полученных справок, которые не являлись основанием для получения статуса.
– компетентність членів Комісії;

Кто же признается в своей некомпетентности, передавая спорное дело «наверх»?! Вот поэтому, они и наделены правом, а не обязанностью. Все эти, с позволения сказать, законы пишутся для удобства чиновника, благодаря которым у него всегда есть пространство для маневра – Так я же все делаю по инструкции!

Комиссия ДСП КГС (КГГА), заседавшая позавчера, решила отложить рассмотрение вопроса о лишении статуса, пока дело находится в производстве ВССУ. Услышали!)

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
lyezan писал(а):
Відтепер виконання рішень суду - платне.
Якщо ж боржник юридична особа, Ви змушені будете сплатити дві мінімальні зарплати (1450х2=2900 грн.) як авансування виконавчих дій. З 1 грудня 2016 року, ця сума становитиме 3200 грн.

Також законом передбачено, що від сплати авансового внеску звільняються державні органи.

Государство "подсуетилося"... :mrgreen:

Однако адвокатишка(которого Вы цитируете ),почему-то не дочитал новую редакцию закона:
Від сплати авансового внеску звільняються стягувачі за рішеннями про:

стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та за іншими вимогами, що випливають із трудових правовідносин;

обчислення, призначення, перерахунок, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;

відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, а також смертю фізичної особи;

стягнення аліментів;

відшкодування майнової та/або моральної шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Від сплати авансового внеску також звільняються державні органи, інваліди війни, інваліди I та II груп, законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп, громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.

lyezan активист

Сообщения: 1598
Откуда: Україна Славутич
Likvidator писал(а):
Однако адвокатишка(которого Вы цитируете ),почему-то не дочитал новую редакцию закона:

Вот же сволочь "адвокатишка"... видимо набивает себе цену, чтобы иметь масло и икру на свой кусок хлеба... :mrgreen:
Сегодня хорошо, а будет ещё хуже.

Lord1K посетитель

Сообщения: 49
Так это п...р

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
lyezan писал(а):
Likvidator писал(а):
Однако адвокатишка(которого Вы цитируете ),почему-то не дочитал новую редакцию закона:

Вот же сволочь "адвокатишка"... видимо набивает себе цену, чтобы иметь масло и икру на свой кусок хлеба... :mrgreen:

Отаке(за 86,79 Бэр - 1585 карбованців):
У відповідності до ОСОБА_2 Міністрів СРСР «Про виділення Міненерго СРСР додаткового фонду заробітної плати» № 964-рс від 17.05.86р. в тих випадках, коли працівник отримав гранично допустиму дозу радіації - позивачу виплачується одноразова винагорода, якщо ця особа відноситься, серед інших, до офіцерського і начальницького складу органів внутрішніх справ, у розмірі трьох місячних окладів грошового утримання по посаді і спеціальному званню, що становить 585 крб. Посадовий оклад - 95 крб., звання - 100 крб. (95+100) х З = 585крб.

Основні дозові межі радіоактивного опромінення встановлені ст.5 Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» від 1998р. Згідно цієї норми основна добова межа індивідуального опромінення населення не повинна перевищувати 1 мілізіверта ефективної дози опромінення за рік, при цьому середньорічні ефективні дози опромінення людини, віднесеної до критичної групи, не повинні перевищувати встановленого цією статтею основних добових меж опромінення незалежно від умов та шляхів формування цих доз. Частина ст.8 цього закону визначає - якщо протягом перших двох тижнів після аварії ефективна доза опромінення може досягти 50 мілізівертів, здійснюється евакуація людей. Відповідно примітки до частини 1 ст.5 зазначеного закону 1 мілізіверт дорівнює 0,1 бера. Отже, отримана ним доза радіоактивного опромінення за 26.04-07.08.1986р. склала 867,9 мілізівертів. (Копія картки обліку доз радіоактивного опромінення, додаток № 4 додається). Тобто, за 26.04.1986р. по 07.08.1986р. він повинен був додатково одержати 585 крб.
...
Відповідно наданої довідки позивачу фактично виплачена заробітна плата 1322крб.02коп. з урахуванням коефіцієнта3,5 відповідно до постанови ОСОБА_2 Міністрів УРСР та Укрпрофради від 10.06.1986р.№207-7. Проте не нараховано і не виплачено - подвійна заробітна плата з розрахунку 195крб. : 30 днів х 40днів = 260,00 крб.; за роботу в зоні відчуження з 26.04 по 07.08.1986р. - премія - 500 крб.; за радіоактивне переопромінення в період з 26.04. по 07.08.1986р. більше 50 мілізівертів (у нього 867,9 мілізівертів) - 585крб.; за вислугу років 9,75крб. х 40днів = 390 крб.; добові - 3,50 крб. х 40днів = 140 крб.; за харчування - 2,85 крб. х 40днів = 114 крб.; за переопромінення за 1986-1987р.р. в 25 бер (у нього 86,79бер) за 26.04.1986 р. по 07.08.1986р. одноразова винагорода в сумі 1000 крб.; всього - 2989 крб.

Зобов,язати Управління поліції охорони в Київській області провести розрахунок, нарахувати ОСОБА_1 недосплачену суму коштів та видати довідку про грошове забезпечення на роботах в зоні відчуження в період з 26.1986р. по 07.08.1986р., всього за 40 днів з урахуванням нарахованих коштів:

посадовий оклад за військовим або спеціальним званням у подвійному розмірі з розрахунку 195крб. : 30 днів х 40днів = 260,00 крб.

- за роботу в зоні відчуження з 26.04 по 07.08.1986р. - премія - 500 крб.

- одноразову виплату за радіоактивне переопромінення в період з 26.04. по 07.08.1986р. більше 50 мілізівертів ( 867,9 мілізівертів) - 585крб.

- за вислугу років 9,75крб. х 40днів = 390 крб.

- добові - 3,50 крб. х 40днів = 140 крб.

- за харчування - 2,85 крб. х 40днів = 114 крб.

- за переопромінення за 1986-1987р.р. в 25 бер (86,79бер) за 26.04.1986р. по 07.08.1986р. одноразова винагорода в сумі 1000 крб.

Разом - 2989 крб. ( дві тисячі дев,ятсот вісімдесят дев,ять).

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Патриот писал(а):
Готовлю иски ради спортивного интереса. Буду морочить голову до тех пор пока не поймут, что решения судов должны исполняться.
Исполняться ....с учетом изменений минимума:

Дата набрання законної сили: 09.11.2016
....
негайно припинити порушення законодавства та донарахувати йому державну пенсію та додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров'ю, згідно судового рішення, враховуючи зміну розміру прожиткового мінімуму, затвердженого законом
;
....Касаційну скаргу ОСОБА_6 - задовольнити частково.

Постанову Оболонського районного суду міста Києва від 1 квітня 2013 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 15 жовтня 2013 року - скасувати.

Справу за позовом ОСОБА_6 до Підрозділу примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції у місті Києві, Управління Пенсійного фонду України в Оболонському районі міста Києва, Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві про визнання дій неправомірними та скасування постанов - направити до суду першої інстанції на новий розгляд.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення і оскарженню не підлягає.

Головуючий: Штульман І.В.

Судді: Олексієнко М.М.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/62650977

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Получил сегодня по почте обычным отправлением:
http://s015.radikal.ru/i333/1612/34/9c06c54cf1cd.jpg
http://s019.radikal.ru/i636/1612/5d/19e6939cce4a.jpg

Интересно то, что никакого заявления с просьбой повторного пересмотра дела в комисси ДСП КГС (КГГА) я не писал. И зачем мне его писать, если дело еще находится на рассмотрении в ВССУ?! Перед заседанием комиссии, назначенной на 11.10.2016, я просил приобщить к своему личному делу копию документа, который был мной получен незадолго до рассмотрения дела в суде первой инстанции, и с которым комиссия не была ознакомлена. Этот документ 07.10.2016 был мной передан в чернобыльский отдел района с соответствующим заявлением.

Комиссия решила не предпринимать никаких действий до окончания рассмотрения дела в судах, о чем мне сообщили 13.10.2016 по телефону. Из письма же следует, что на упомянутой комиссии они решили лишить меня статуса и изъять удостоверение, сообщив об этом в органы исполнительной власти. И это по истечении двух месяцев с момента заседания комиссии на котором они собирались дожидаться окончательного решения вопроса в судах?! Детектив! Что посоветуете?

PS Протокол заседания комиссии датирован 11.10.2016, а полученное письмо зарегистрировано 28.11.2016. Пенсию за декабрь получил...

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
empty писал(а):
Получил сегодня по почте обычным отправлением:
http://s015.radikal.ru/i333/1612/34/9c06c54cf1cd.jpg
http://s019.radikal.ru/i636/1612/5d/19e6939cce4a.jpg

Интересно то, что никакого заявления с просьбой повторного пересмотра дела в комисси ДСП КГС (КГГА) я не писал. И зачем мне его писать, если дело еще находится на рассмотрении в ВССУ?!

Не было просьбы к ВССУ приостановить выполнение решения апелляционной инстанции на время рассмотрения в ВССУ :?:
Я бы,для начала потребовал у департамента ... предъявить исполнительный лист,выданный согласно решения суда апелляционной инстанции(пока дело в ВССУ - они его не получат) :idea:

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Не было просьбы к ВССУ приостановить выполнение решения апелляционной инстанции на время рассмотрения в ВССУ :?:
Не было.
Я бы,для начала потребовал у департамента ... предъявить исполнительный лист,выданный согласно решения суда апелляционной инстанции(пока дело в ВССУ - они его не получат) :idea:
А не проигнорировать ли это послание, отправленное обычным письмом, как неполученное, и дождаться срока выплаты "хлебных" в 15-х числах? За ноябрь эта выплата была, хотя, судя из присланной ими выписки из протокола от 11.10.2016 (!), было решено все выплаты прекратить, и уведомить соответсвующие организации. Но где середина октября - они могли не успеть технически прекратить выплаты - а где середина ноября?! Такое впечатление, что они пытаются взять "на арапа", тем самым устранив свою же "оплошность" поспешного выполнения решения суда первой инстанции, которое они позже взялись оспаривать в апелляционном суде. Если выплаты "хлебных" в этом месяце не будет, тогда можно будет "возмущенно" поинтересоваться в телефонном режиме в чем дело, и послушать, что они скажут.

Решение ВССУ (от 29.09.2016) об открытии производства по поданной касационной жалобе, я получил 24.10.2016.
"Копии жалобы и материалы по делу отправить лицам, принимающим участие в деле, разъяснить их право подать возражения на касационную жалобу до 13.10.2016"
День заседания суда пока ещё не определен.

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Сегодня звонил в чернобыльский отдел района после звонка в отдел компенсаций по вопросу отсутствия выплат «хлебных» за декабрь, где мне сообщили, что выплаты прекращены. В чернобыльском отделе мне сообщили об отправленном письме, и о том, что … и далее по тексту. Предложили подъехать завтра – они подготовят ксерокопии письма и выписку из протокола заседания комиссии от 11.10.2016. Заодно смогу посмотреть, какие письма и каким органам исполнительной власти они отправили.
Я бы,для начала потребовал у департамента ... предъявить исполнительный лист,выданный согласно решения суда апелляционной инстанции(пока дело в ВССУ - они его не получат) :idea:
Нет ли у Вас «скелета» подобного обращения в ДСП КГС (КГГА), а заодно и в ПФ с обоснованием неправомерности подобных действий?

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
empty писал(а):
Не было просьбы к ВССУ приостановить выполнение решения апелляционной инстанции на время рассмотрения в ВССУ :?:
Не было.

Срочно заявите, после чего используйте этот факт для борьбы с "комиссарами" :idea:

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Сегодня посетил чернобыльский отдел района, а затем чернобыльский отдел департамента. В юридическом отделе района сказали, что решение комиссии незаконно, поскольку решение АС не может вступить в силу из-за вовремя поданной кассационной жалобы, по которой начато производство.

В юридическом отделе департамента сказали, что все законно. Предоставленное мной решение ВССУ о начатом производстве (кстати, они его до сих пор не получили!) на них никакого впечатления не произвело – еще не известно будет ли вообще начато какое-либо рассмотрение, так как ВССУ (с их слов) может не усмотреть достаточных для этого причин. На вопрос, как они собираются применить решение АС без исполнительного листа, предписывающего «изгнание из рая», ответили, что будут дожидаться решения ВССУ. Никто удостоверение отдать не просил; достаточно того, что они отправили письмо в ПФ, и как я понимаю, пенсию в январе я уже не получу. Предложили написать бумагу на имя начальника, а они "разберутся" и ответят.
Срочно заявите, после чего используйте этот факт для борьбы с "комиссарами" :idea:
Гражданский процессуальный кодекс Украины
Статья 223. Вступления решения суда в законную силу
1. Решение суда вступает в законную силу после истечения срока для подачи апелляционной жалобы, если апелляционная жалоба не была подана. В случае подачи апелляционной жалобы решение, если оно не отменено, вступает в законную силу после рассмотрения дела апелляционным судом.

{Часть первая статьи 223 в редакции Закона N 2453-VI от 07.07.2010 - изменения по осуществлению полномочий Верховного Суда Украины и Высшего специализированного суда Украины по рассмотрению гражданских и уголовных дел вводятся в действие после начала деятельности Высшего специализированного суда Украины по рассмотрению гражданских и уголовных дел - с 1 ноября 2010 года}
Это на самом деле относится только к решениям АС, а вслучае ВССУ не работает? Имеется в виду "автоматизм" вступления в законную силу решения суда. Со слов юристов департамента, решение АС сразу вступает в законную силу, несмотря на подачу кассационной жалобы.

Нашел:
Рішення або ухвала апеляційного суду набирають законної сили з моменту їх проголошення.

11. При відкритті касаційного провадження суддя-доповідач у разі необхідності вирішує питання про зупинення виконання судового рішення, яке оскаржується, до закінчення касаційного провадження, але лише за наявності клопотання особи, яка подала касаційну скаргу (частина перша статті 328 ЦПК). Норми ЦПК не забороняють вирішити питання про зупинення виконання оскаржуваного судового рішення й на подальших етапах касаційного провадження. При цьому право на зупинення виконання судового рішення не надає суду касаційної інстанції права застосовувати заходи забезпечення позову (статті 151, 152 ЦПК).
Вот блин! Это как в анекдоте - на заборе написано ...уй, а там стройка! Это к тому, что если кто-то и называется адвокатом, составляя кассационную жалобу, то это вовсе не означает, что он знает законодательство!

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Из практики - кассационная инстанция не всегда удовлетворяет ходатайство заявителя о приостановлении исполнения апел.суда. Это на их усмотрение, в зависимости от предмета спора.
Ну и, если в жалобе такого ходатайства нет, то его можно дополнительно дослать.
Смерть рашистским оккупантам!

Пред.След.

Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців

cron