Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Cудебная практика (по чернобыльцам)

Cудебная практика (по чернобыльцам)

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
sergeig писал(а):
ПКМУ №440 от 03.09.2014г. размещено на сайте http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/440-2014-п
Постанова вступила в законную силу (опубликована в Урядовом Куръере №174 от 23.09.2014г.)

Имеем акт с неизвестной очередностью:
АКТ
приймання-передавання
за ____ квартал ____ р.
______ черга

Порядковий номер   Реквізити рішення суду або виконавчого документа   Заявник   Боржник   Сума виплати
(з урахуванням часткового виконання)   Кількість аркушів рішення суду, виконавчого документа   Кількість аркушів додатка   Примітка
1   2   3   4   5   6   7   8


ПЕРЕДАВ      ПРИЙНЯВ
____________________________________
(посада особи органу державної виконавчої служби)      ____________________________________
(посада особи органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів)
______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)      ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)

ОзероНадежды Аватара пользователя
участник

Сообщения: 233
Откуда: киев
Likvidator писал(а):
sergeig писал(а):
ПКМУ №440 от 03.09.2014г. размещено на сайте http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/440-2014-п
Постанова вступила в законную силу (опубликована в Урядовом Куръере №174 от 23.09.2014г.)

Имеем акт с неизвестной очередностью:
АКТ
приймання-передавання
за ____ квартал ____ р.
______ черга

Порядковий номер   Реквізити рішення суду або виконавчого документа   Заявник   Боржник   Сума виплати
(з урахуванням часткового виконання)   Кількість аркушів рішення суду, виконавчого документа   Кількість аркушів додатка   Примітка
1   2   3   4   5   6   7   8


ПЕРЕДАВ      ПРИЙНЯВ
____________________________________
(посада особи органу державної виконавчої служби)      ____________________________________
(посада особи органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів)
______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)      ______________________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)

Эта постанова не решает ничего относительно тех, у кого суды отклонили смену способа на стягнути ...Мне отказано в приемке документов для постановки в реестр по той причине, что стягнути у меня нет( Суды тоже отказали в смене способа)...Решения зобов"язального характера ПРОЛЕТАЮТ! И похоже пролетают окончательно..Я например не знаю, куда теперь оригинал ИЛ нести.

Maikl участник

Сообщения: 281
Откуда: Днепропетровск
21 липня 2014 року позивач звернувся до Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська з адміністративним позовом, в якому просить суд визнати дії відповідача в частині не донарахування та недоплати разової щорічної допомоги на оздоровлення у відповідності до ст. 48 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» протиправними та стягнути з відповідача недоплачену щорічну компенсацію на оздоровлення за 2014 рік у сумі 5990 грн. у відповідності до ст. 48 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; http://reyestr.court.gov.ua/Review/40087756

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

"03" грудня 2014 р.справа № 201/9691/14а (2а/201/277/2014)

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Баранник Н.П.

суддів: Малиш Н.І. Щербака А.А.

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Дніпропетровську апеляційну скаргу Управління праці та соціального захисту населення Жовтневої районної у м. Дніпропетровську ради на постанову Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська від 04 серпня 2014 року у справі № 201/9691/14а (2а/201/277/2014) за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Жовтневої районної у м. Дніпропетровську ради про визнання дій протиправними та стягнення недоплаченої щорічної компенсації на оздоровлення, -

http://reyestr.court.gov.ua/Review/42240128

Патриот Аватара пользователя
участник

Сообщения: 409
Maikl писал(а):
21 липня 2014 року позивач звернувся до Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська з адміністративним позовом, в якому просить суд визнати дії відповідача в частині не донарахування та недоплати разової щорічної допомоги на оздоровлення у відповідності до ст. 48 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» протиправними та стягнути з відповідача недоплачену щорічну компенсацію на оздоровлення за 2014 рік у сумі 5990 грн. у відповідності до ст. 48 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; http://reyestr.court.gov.ua/Review/40087756

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

"03" грудня 2014 р.справа № 201/9691/14а (2а/201/277/2014)

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Баранник Н.П.

суддів: Малиш Н.І. Щербака А.А.

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Дніпропетровську апеляційну скаргу Управління праці та соціального захисту населення Жовтневої районної у м. Дніпропетровську ради на постанову Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська від 04 серпня 2014 року у справі № 201/9691/14а (2а/201/277/2014) за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Жовтневої районної у м. Дніпропетровську ради про визнання дій протиправними та стягнення недоплаченої щорічної компенсації на оздоровлення, -

http://reyestr.court.gov.ua/Review/42240128

Ну а теперь повесь это решения в туалете и смотри на него каждый день. До одного места эти решения, если государство их не выполняет и в будущем вряд ли будет выполнять. Разве, что доллар станет по 100 гривен, потом и выплатит. Это более реалистичный сценарий, учитывая, что на межбанке доллар уже по 22 грн.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Патриот писал(а):
До одного места эти решения, если государство их не выполняет и в будущем вряд ли будет выполнять.
"Патриотам" до одного, а остальным до другого:
04 березня 2015 року м. Київ К/800/9437/15
Постановою Виноградівського районного суду Закарпатської області від 28 листопада 2014 року, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 02 лютого 2015 року, позовні вимоги ОСОБА_1 задоволено. Визнано протиправними дії Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області, що полягають у нарахуванні і виплаті 14 травня 2014 року ОСОБА_1 щорічної допомоги на оздоровлення у меншому розмірі, ніж передбачений статтею 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та у відмові здійснити перерахунок та доплату у відповідності до встановленого законом розміру. Зобов'язано Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області здійснити нарахування та виплатити ОСОБА_1 щорічну допомогу на оздоровлення у відповідності до положень статті 48 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" у розмірі 5 мінімальних заробітних плат за 2014 рік, з урахуванням проведених виплат.
...Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області подало касаційну скаргу, в якій, посилаючись на допущені судами порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалу суду апеляційної інстанції та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.
Обставини, викладені в касаційній скарзі, і зміст оскаржуваних судових рішень не дають підстав для висновку про те, що судами допущено порушення або неправильне застосування норм матеріального та процесуального права, яке призвело до неправильного вирішення справи, а зазначені в касаційній скарзі доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи.

Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України,

у х в а л и л а :

Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області на постанову Виноградівського районного суду Закарпатської області від 28 листопада 2014 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 02 лютого 2015 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання дій протиправними.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Я.Л. Іваненко


19 січня 2015 року
15 грудня 2014 року
31 жовтня 2014 року

Патриот Аватара пользователя
участник

Сообщения: 409
Likvidator писал(а):
Патриот писал(а):
До одного места эти решения, если государство их не выполняет и в будущем вряд ли будет выполнять.
"Патриотам" до одного, а остальным до другого:
04 березня 2015 року м. Київ К/800/9437/15
Постановою Виноградівського районного суду Закарпатської області від 28 листопада 2014 року, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 02 лютого 2015 року, позовні вимоги ОСОБА_1 задоволено. Визнано протиправними дії Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області, що полягають у нарахуванні і виплаті 14 травня 2014 року ОСОБА_1 щорічної допомоги на оздоровлення у меншому розмірі, ніж передбачений статтею 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та у відмові здійснити перерахунок та доплату у відповідності до встановленого законом розміру. Зобов'язано Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області здійснити нарахування та виплатити ОСОБА_1 щорічну допомогу на оздоровлення у відповідності до положень статті 48 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" у розмірі 5 мінімальних заробітних плат за 2014 рік, з урахуванням проведених виплат.
...Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області подало касаційну скаргу, в якій, посилаючись на допущені судами порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалу суду апеляційної інстанції та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.
Обставини, викладені в касаційній скарзі, і зміст оскаржуваних судових рішень не дають підстав для висновку про те, що судами допущено порушення або неправильне застосування норм матеріального та процесуального права, яке призвело до неправильного вирішення справи, а зазначені в касаційній скарзі доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи.

Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України,

у х в а л и л а :

Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області на постанову Виноградівського районного суду Закарпатської області від 28 листопада 2014 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 02 лютого 2015 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання дій протиправними.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Я.Л. Іваненко


19 січня 2015 року
15 грудня 2014 року
31 жовтня 2014 року
Ну и что этим хотели сказать? Вопрос, не в том, что судьи принимают решения в пользу чернобыльцев. Вопрос в исполнении этих решений. А они не будут выполнятся в ближайшее десятилетие это точно. Разве что в очередь поставят.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Патриот писал(а):

Ну и что этим хотели сказать? Вопрос, не в том, что судьи принимают решения в пользу чернобыльцев. Вопрос в исполнении этих решений. А они не будут выполнятся в ближайшее десятилетие это точно. Разве что в очередь поставят.

Статью 256(немедленное исполнение решения суда), в связи з АТО не отменяли :nono:
Справа № 127/3391/15-а

Провадження № 2-а/127/207/15



П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16.03.2015 м. Вінниця

Суддя Вінницького міського суду Вінницької області Романюк Л.Ф. розглянувши у скороченому провадженні в м. Вінниці адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити провести повторний розрахунок пенсії, -

В С Т А Н О В И В:

До Вінницького міського суду Вінницької області надійшов позов ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити провести повторний розрахунок пенсії.

Позов мотивований тим, що позивач починаючи з 20.10.2009 року отримує пенсію згідно ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». 15.01.2015 року в зв'язку з досягненням пенсійного віку (60 років) позивач звернувся до Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці з заявою про призначення пенсії по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Однак, відповідач безпідставно та незаконно не виконав даної заяви позивача. 11.02.2015 року Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці надало позивачу відповідь, в якій зазначено, що останньому було призначено пенсію в 2009 році, щодо виконання поданої заяви встановленого зразка про призначення пенсії по віку проігноровано. Просив суд визнати протиправними дії Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці щодо відмови у призначенні пенсії по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням показника середньої заробітної плати по Україні за 2011, 2012, 2013 роки та зобов'язати управління нарахувати і виплачувати вище зазначену пенсію.
На адресу суду надійшло заперечення відповідача, в якому він просить суд відмовити в задоволенні позову, у зв'язку із тим, що позивач перебуває на пенсійному обліку в управлінні з 20.10.2009 року, пенсія останньому призначена відповідно до норм Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», надана пенсія відноситься до пенсії за віком. Оскільки, ОСОБА_1 уже призначена пенсія за віком, то його повторна вимога про призначення пенсії не передбачена жодною правовою нормою та не може бути взята до уваги.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, суд прийшов до висновку про наявність підстав для задоволення вимог позову виходячи з наступного.

Згідно відповіді від 11.02.2015 року Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці, ОСОБА_1 призначено пенсію за віком, за нормами ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» із зменшенням пенсійного віку на 5 років, як учаснику ліквідації аварії на ЧАЕС у 1988 році (3 категорія) з 20.10.2009 року. Пенсія призначена згідно поданої заяви від 04.01.2010 року (а.с. 8-9).

Згідно частини другої статті 40 Закону «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії визначається за формулою: Зп = Зс х (Ск : К), де:

Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, у гривнях;

Зс - середня заробітна плата (дохід) у середньому на одну застраховану особу в цілому в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням пенсії. Порядок визначення показників зазначеної заробітної плати затверджується Пенсійним фондом України за погодженням з центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної фінансової політики, державної політики у сферах економічного розвитку, статистики.

Перехід з одного виду пенсії на інший здійснюється відповідно до п. 3 ст. 45 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Переведення з одного виду пенсії на інший здійснюється з дня подання заяви на підставі документів про страховий стаж, заробітну плату (дохід)та інших документів, що знаходяться на час переведення з одного виду пенсії на інший в пенсійній справі, а також додаткових документів, одержаних органами Пенсійного фонду.

Переведення з одного виду пенсії на інший може здійснюватися лише у межах видів, що передбачені ст. 9 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», а саме: пенсія за віком, пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання, пенсія у зв'язку з втратою годувальника. Пенсія, що передбачена ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи» не передбачена, як вид пенсії вказаної в ст. 9 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

При переведенні з одного виду пенсії на інший за бажанням особи може враховуватися заробітна плата (дохід) за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій ст. 40 цього Закону із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) попереднього виду пенсії.

Аналіз наведених норм свідчить, що тільки за бажанням пенсіонера при переведенні з одного виду пенсії на інший можуть застосовуватися норми ч. 3. ст. 45 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» щодо застосування показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) попереднього виду пенсії .

З огляду на те, що у спірних правовідносинах має місце перехід з пенсії згідно ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на пенсію по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», пенсія призначається із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням

...На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 212, 254 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним дії Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці, щодо відмови ОСОБА_1 у призначені пенсії по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням показника середньої заробітної плати по Україні за 2011, 2012, 2013 роки.

Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в місті Вінниці нарахувати і виплачувати ОСОБА_1 з 15.01.2015 року пенсію по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням показника середньої заробітної плати по Україні за 2011, 2012, 2013 роки.


Постанову суду звернути до негайного виконання.

Патриот Аватара пользователя
участник

Сообщения: 409
Likvidator писал(а):
Патриот писал(а):

Ну и что этим хотели сказать? Вопрос, не в том, что судьи принимают решения в пользу чернобыльцев. Вопрос в исполнении этих решений. А они не будут выполнятся в ближайшее десятилетие это точно. Разве что в очередь поставят.

Статью 256(немедленное исполнение решения суда), в связи з АТО не отменяли :nono:
Справа № 127/3391/15-а

Провадження № 2-а/127/207/15



П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16.03.2015 м. Вінниця

Суддя Вінницького міського суду Вінницької області Романюк Л.Ф. розглянувши у скороченому провадженні в м. Вінниці адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити провести повторний розрахунок пенсії, -

В С Т А Н О В И В:

До Вінницького міського суду Вінницької області надійшов позов ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити провести повторний розрахунок пенсії.

Позов мотивований тим, що позивач починаючи з 20.10.2009 року отримує пенсію згідно ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». 15.01.2015 року в зв'язку з досягненням пенсійного віку (60 років) позивач звернувся до Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці з заявою про призначення пенсії по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Однак, відповідач безпідставно та незаконно не виконав даної заяви позивача. 11.02.2015 року Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці надало позивачу відповідь, в якій зазначено, що останньому було призначено пенсію в 2009 році, щодо виконання поданої заяви встановленого зразка про призначення пенсії по віку проігноровано. Просив суд визнати протиправними дії Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці щодо відмови у призначенні пенсії по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням показника середньої заробітної плати по Україні за 2011, 2012, 2013 роки та зобов'язати управління нарахувати і виплачувати вище зазначену пенсію.
На адресу суду надійшло заперечення відповідача, в якому він просить суд відмовити в задоволенні позову, у зв'язку із тим, що позивач перебуває на пенсійному обліку в управлінні з 20.10.2009 року, пенсія останньому призначена відповідно до норм Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», надана пенсія відноситься до пенсії за віком. Оскільки, ОСОБА_1 уже призначена пенсія за віком, то його повторна вимога про призначення пенсії не передбачена жодною правовою нормою та не може бути взята до уваги.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, суд прийшов до висновку про наявність підстав для задоволення вимог позову виходячи з наступного.

Згідно відповіді від 11.02.2015 року Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці, ОСОБА_1 призначено пенсію за віком, за нормами ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» із зменшенням пенсійного віку на 5 років, як учаснику ліквідації аварії на ЧАЕС у 1988 році (3 категорія) з 20.10.2009 року. Пенсія призначена згідно поданої заяви від 04.01.2010 року (а.с. 8-9).

Згідно частини другої статті 40 Закону «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії визначається за формулою: Зп = Зс х (Ск : К), де:

Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, у гривнях;

Зс - середня заробітна плата (дохід) у середньому на одну застраховану особу в цілому в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням пенсії. Порядок визначення показників зазначеної заробітної плати затверджується Пенсійним фондом України за погодженням з центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної фінансової політики, державної політики у сферах економічного розвитку, статистики.

Перехід з одного виду пенсії на інший здійснюється відповідно до п. 3 ст. 45 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування». Переведення з одного виду пенсії на інший здійснюється з дня подання заяви на підставі документів про страховий стаж, заробітну плату (дохід)та інших документів, що знаходяться на час переведення з одного виду пенсії на інший в пенсійній справі, а також додаткових документів, одержаних органами Пенсійного фонду.

Переведення з одного виду пенсії на інший може здійснюватися лише у межах видів, що передбачені ст. 9 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», а саме: пенсія за віком, пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання, пенсія у зв'язку з втратою годувальника. Пенсія, що передбачена ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи» не передбачена, як вид пенсії вказаної в ст. 9 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

При переведенні з одного виду пенсії на інший за бажанням особи може враховуватися заробітна плата (дохід) за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій ст. 40 цього Закону із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) попереднього виду пенсії.

Аналіз наведених норм свідчить, що тільки за бажанням пенсіонера при переведенні з одного виду пенсії на інший можуть застосовуватися норми ч. 3. ст. 45 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» щодо застосування показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) попереднього виду пенсії .

З огляду на те, що у спірних правовідносинах має місце перехід з пенсії згідно ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на пенсію по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», пенсія призначається із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням

...На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 212, 254 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним дії Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці, щодо відмови ОСОБА_1 у призначені пенсії по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням показника середньої заробітної плати по Україні за 2011, 2012, 2013 роки.

Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в місті Вінниці нарахувати і виплачувати ОСОБА_1 з 15.01.2015 року пенсію по віку згідно ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» з урахуванням показника середньої заробітної плати по Україні за 2011, 2012, 2013 роки.


Постанову суду звернути до негайного виконання.
Сразу побежали и выполнили.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Патриот писал(а):
Сразу побежали и выполнили.

Почему бы и нет:
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"26" березня 2015 р. м. Київ К/800/44924/14

У квітні 2014 року ОСОБА_4 пред'явив позов до Управління Пенсійного фонду України у м. Хмельницькому про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити з 01.01.2014 р. перерахунок і виплату пенсії відповідно до статей 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи": основної пенсії - в розмірі восьми мінімальних пенсій за віком, додаткової пенсії - в розмірі 75% мінімальної пенсії за віком.
Постановою Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області від 5 червня 2014 року позов задоволено в повному обсязі.
Постановою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2014 року скасовано постанову суду першої інстанції та ухвалено нове рішення про відмову в задоволенні позову.
З огляду на викладене та виходячи з принципу пріоритетності законів над підзаконними актами, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що з 1 січня 2014 року відповідач неправомірно виплачував ОСОБА_4 пенсію по інвалідності і додаткову пенсію за шкоду, заподіяну здоров'ю, у розмірах, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1210, які є меншими за встановлені законом.
Апеляційний суд не врахував наведене нормативно-правове регулювання і помилково скасував законне і обґрунтоване рішення суду першої інстанції.
Відповідно до статті 226 КАС України суд касаційної інстанції скасовує судове рішення суду апеляційної інстанції та залишає в силі рішення суду першої інстанції, яке ухвалено відповідно до закону і скасоване або змінене помилково.
Керуючись статтями 222, 223, 226, 230, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ухвалив:
Касаційну скаргу ОСОБА_4 задовольнити.
Скасувати постанову Вінницького апеляційного адміністративного суду від 29 липня 2014 року та залишити в силі постанову Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області від 5 червня 2014 року.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та оскарженню не підлягає.

Судді:Черпак Ю.К. Заїка М.М. Ліпський Д.В.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Maikl писал(а):
21 липня 2014 року позивач звернувся до Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська з адміністративним позовом, в якому просить суд визнати дії відповідача в частині не донарахування та недоплати разової щорічної допомоги на оздоровлення у відповідності до ст. 48 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» протиправними та стягнути з відповідача недоплачену щорічну компенсацію на оздоровлення за 2014 рік у сумі 5990 грн. у відповідності до ст. 48 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; http://reyestr.court.gov.ua/Review/40087756

Киев:
16 липня 2015 року. Солом'янський районний суд м. Києва
З урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що дії відповідачів щодо нарахування та виплати позивачу щорічної допомоги на оздоровлення за 2014 рік, як особі, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи ІІ категорії, у розмірі меншому, ніж передбачено статтею 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" є неправомірними.

Таким чином, суд вважає, що виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами, відповідач повинен був нарахувати та виплатити позивачу щорічну допомогу на оздоровлення 2014 році в розмірі, встановленому ст. 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Дана позиція узгоджується з практикою Вищого адміністративного суду України, викладеною в ухвалі від 27 січня 2015 року у справі № К/800/50075/14.

26 лютого 2015 року м. Київ
враховуючи, що станом на час виникненні спірних правовідносин дія статті 48 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" не призупинялась та жодним нормативно-правовим актом не було встановлено інших розмірів виплат одноразової допомоги на оздоровлення, ніж ті, що визначені статтею 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", колегія суддів вважає, що у 2014 році нарахування та виплата одноразової допомоги на оздоровлення повинна була здійснюватися у відповідності до статті 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Отже, відповідач, здійснивши призначення та виплату позивачу допомоги на оздоровлення за 2014 рік у розмірі, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 року №562 "Про щорічну допомогу на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", порушив права позивача на отримання щорічної допомоги на оздоровлення у розмірі, встановленому Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", положення якого мають пріоритет, були чинними на момент призначення позивачу допомоги на оздоровлення за вказаний у позові період, а тому позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 27 січня 2015 року №К/800/50075/14.

Отже, з огляду на вищевикладене, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про задоволення позовних вимог.

Что характерно, практика Вищого адміністративного суду України у реєстрі відсутня : http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/46198926

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
враховуючи, що станом на час виникненні спірних правовідносин дія статті 48 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" не призупинялась та жодним нормативно-правовим актом не було встановлено інших розмірів виплат одноразової допомоги на оздоровлення, ніж ті, що визначені статтею 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", колегія суддів вважає, що у 2014 році нарахування та виплата одноразової допомоги на оздоровлення повинна була здійснюватися у відповідності до статті 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".


Судя по всему, это уже не актуальна на сегодняшний день:

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України

28 грудня 2014 року № 76-VIII

8) статтю 48 викласти у такій редакції:

"Стаття 48. Компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та сім’ям за втрату годувальника

Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, дітям-інвалідам, сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, батькам померлого, щорічна допомога на оздоровлення виплачується у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України";
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/76-19/paran41#n41
Смерть рашистским оккупантам!

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Патриот писал(а):
Вопрос, не в том, что судьи принимают решения в пользу чернобыльцев. Вопрос в исполнении этих решений. А они не будут выполнятся в ближайшее десятилетие это точно. Разве что в очередь поставят.

Молчащих не поставят в очередь:
за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Прем’єр-міністра Кабінету міністрів України – про стягнення вартості самостійного санаторного лікування з особистої заробітної плати Прем’єр Міністра України, як не забезпечившої виконання Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», -
:victory:

Патриот Аватара пользователя
участник

Сообщения: 409
Likvidator писал(а):
Патриот писал(а):
Вопрос, не в том, что судьи принимают решения в пользу чернобыльцев. Вопрос в исполнении этих решений. А они не будут выполнятся в ближайшее десятилетие это точно. Разве что в очередь поставят.

Молчащих не поставят в очередь:
за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 Прем’єр-міністра Кабінету міністрів України – про стягнення вартості самостійного санаторного лікування з особистої заробітної плати Прем’єр Міністра України, як не забезпечившої виконання Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», -
:victory:

Доиграются этимы исками, что судовой сбор будут платить и чернобыльцы.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Патриот писал(а):
Доиграются этимы исками, что судовой сбор будут платить и чернобыльцы.

Пока не достаточно подписей:
СУТЬ ЗВЕРНЕННЯ:
Позбавити існуючих пільг, та відмінити усі пільги в майбутньому.
Прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора): Мельник Ігор Арсентійович
Статус: триває збір підписів
Петиція №22/011277-еп. Подана 28.09.2015
Дата початку збору підписів: 28.09.2015
ТЕКСТ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ:
Ніяких пільг, ніякого поділу на касти.

Перелік осіб, які підписали електронну петицію «Позбавити існуючих пільг, та відмінити усі пільги в майбутньому.»
Статешна Тетяна Леонідівна (дата підпису: 15.10.2015)
Сазонов Віктор Олександрович (дата підпису: 30.09.2015)
Буртник Андрій Анатолійович (дата підпису: 30.09.2015)
Озеров Олександр Володимирович (дата підпису: 29.09.2015)
Деревянко Костянтин Юрійович (дата підпису: 29.09.2015)
Кручкевич Марян Петрович (дата підпису: 29.09.2015)
Замоздра Михайло Юрійович (дата підпису: 29.09.2015)
Кулаков (дата підпису: 29.09.2015)
Ярошенко Олег Вікторавич (дата підпису: 29.09.2015)
Муц Виталий Анатольевич (дата підпису: 29.09.2015)
Ковальов Геннадій Павлович (дата підпису: 29.09.2015)
Дубров Анатолий Петрович (дата підпису: 29.09.2015)
Зарічний Ігор Михайлович (дата підпису: 29.09.2015)
Титаренко Віктор Степанович (дата підпису: 29.09.2015)
Сергеев Сергей Сергеевич (дата підпису: 28.09.2015)
Висоцький Валерій Юрійович (дата підпису: 28.09.2015)
Кравченко Олексій Костянтинович (дата підпису: 28.09.2015)
Процик Ігор Теодозійович (дата підпису: 28.09.2015)
Скиба Любов Володимирывна (дата підпису: 28.09.2015)
Опря Андрей Сергеевич (дата підпису: 28.09.2015)
Бобрік Юрій Петрович (дата підпису: 28.09.2015)
Мельник Ігор Арсентійович (дата підпису: 27.09.2015)
unsure

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Звільнити посадових осіб Управління Пенсійного фонду в Хортицькому районі м. Запоріжжя та Головного Управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, відповідальних за нарахування та виплату пенсій, за порушення присяги держслужбовця відповідно до чинного законодавства України.

Позивач ОСОБА_1 звернувся в Окружний адміністративний суд м. Києва з позовом до відповідача Пенсійного фонду України, в якому, з урахуванням уточненої позовної заяви, просив:

- визнати бездіяльність відповідача стосовно оцінки роботи посадових осіб Управління Пенсійного фонду в Хортицькому районі м. Запоріжжя та Головного Управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, відповідальних за нарахування та виплату пенсій, по виконанню постанови Хортицького районного суду м. Запоріжжя від 21.10.2014 р., постанови Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 21.10.2011 р., ухвали Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 10.12.2014 року;

- зобов'язати Правління Пенсійного фонду України звільнити посадових осіб Управління Пенсійного фонду в Хортицькому районі м. Запоріжжя та Головного Управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, відповідальних за нарахування та виплату пенсій, за порушення присяги держслужбовця відповідно до чинного законодавства України.

Так, в обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що, незважаючи на ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративні суду від 10.12.2014 р., яка вступила в законну силу, Управління Пенсійного фонду в Хортицькому районі м. Запоріжжя продовжує нараховувати та виплачувати позивачу пенсію в розмірі 2135,25 гри. за постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. №1210, застосування якої при нарахуванні та виплаті позивачу пенсії суд визнав незаконним (лист Головного Управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області від 17.04.2015 р. №10/01.2-60).

tanya2013 участник

Сообщения: 88
Viktor3031 писал(а):
tanya2013 писал(а):
Щиро вдячна за допомогу.


Не за что :). Главное - конечный результат.

Продолжение: 30.03.2016 года.
Заявитель обратился в суд "про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Суд утверждает. "Згідно з позицією Вищого адміністративного суду України, викладеного в ухвалі від 12.02.2014р. №К/800/598/14, зміна "зобов'язання " на "стягнення " не є зміною способу та порядку виконання рішення, оскільки це призводить до зміни суті позовних вимог та прийнятого судом рішення; поняття "спосіб захисту порушеного права у судовому рішенні" і "спосіб виконання судового рішення" не є тотожними" Суд ухвалив: в задоволенні заяви про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі про перерахунок та виплату недоплачених сум на оздоровлення за 2010 рік - відмовити. Ухвала може бути оскаржена на протязі 5 днів, з дати одержання.
Вопрос к знатокам: чем апелировать на ухалу суда 1 инстанции, есть ли свежие постановления Высшего суда, или анализ Высшего суда о необходимости зміну способу чи встановлення і порядку виконання судового рішення? Для суда 1 инстанции не аргумент, что нет денег в боржника и что борг не заложен в бюджет.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
tanya2013 писал(а):
Viktor3031 писал(а):
tanya2013 писал(а):
Щиро вдячна за допомогу.


Не за что :). Главное - конечный результат.

Продолжение: 30.03.2016 года.
Заявитель обратился в суд "про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Суд утверждает. "Згідно з позицією Вищого адміністративного суду України, викладеного в ухвалі від 12.02.2014р. №К/800/598/14, зміна "зобов'язання " на "стягнення " не є зміною способу та порядку виконання рішення, оскільки це призводить до зміни суті позовних вимог та прийнятого судом рішення; поняття "спосіб захисту порушеного права у судовому рішенні" і "спосіб виконання судового рішення" не є тотожними" Суд ухвалив: в задоволенні заяви про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі про перерахунок та виплату недоплачених сум на оздоровлення за 2010 рік - відмовити. Ухвала може бути оскаржена на протязі 5 днів, з дати одержання.
Вопрос к знатокам: чем апелировать на ухалу суда 1 инстанции, есть ли свежие постановления Высшего суда, или анализ Высшего суда о необходимости зміну способу чи встановлення і порядку виконання судового рішення? Для суда 1 инстанции не аргумент, что нет денег в боржника и что борг не заложен в бюджет.

Есть обязательное для выполнения судами всех инстанций решение ВСУ, которое можно попытаться повернуть на пользу стягувача, объяснив , что: процедура стягнення це є той самий спосіб захисту порушеного права ,який зазначений у первісному судовому рішенні ,а саме: виплата нарахованої відповідачем певної суми,яка неможлива без надходження коштів на рахунок боржника:
В постанові Верховного Суду України від 11 листопада 2014 року, справа № 21-475а14, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України дійшла висновку, що із конститутивних ознак норм частини першої статті 263 КАС в поєднанні з адміністративними правовими нормами статей 6, 105, 162 цього Кодексу випливає, що вони гарантують право особи на звернення за захистом їх порушених прав, свобод чи інтересів суб'єктами владних повноважень і визначають підстави, форми та способи захисту цих прав.

Зокрема, у частині першій статті 6 КАС встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Згідно з частинами першою та другою статті 162 КАС за результатами розгляду звернення особи до суду з адміністративним позовом і в разі його задоволення можуть бути прийняті постанови: 1) про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення; 2) зобов'язання відповідача вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача утриматись від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача коштів; 5) тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян; 6) примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян; 7) примусове видворення іноземця чи особи без громадянства за межі України; 8) визнання наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень. Суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до частини четвертої статті 105 КАС адміністративний позов може містити як вимоги про зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень - прийняти рішення або вчинити певні дії, так і про стягнення з нього коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю.

У частині першій статті 263 КАС передбачено право на звернення із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення, встановлено коло осіб, які можуть звернутись із такою заявою, та визначено умови такого звернення, зокрема наявність обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо). Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Як зміну способу і порядку виконання судового рішення розуміють застосування судом нових заходів щодо його реалізації у зв'язку з неможливістю його виконання раніше визначеним способом і порядком. При цьому зміна способу виконання не повинна змінювати (зачіпати) суті самого судового рішення.

Аналізуючи норми частини першої статті 263 КАС в системному зв'язку із нормами, які гарантують право на судовий захист і передбачають форми й способи його реалізації, можна дійти висновку, що в контексті спірних правовідносин обставини, якими обґрунтовувалася необхідність зміни способу і порядку виконання судового рішення, не можуть бути підставами для такої зміни, оскільки обраний позивачем спосіб захисту порушеного права не може бути змінений на стадії виконання судового рішення і поза межами судового розгляду позову по суті.

Посилання у заяві на Закон України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" від 5 червня 2012 року N 4901-VI не є прийнятним, оскільки норми цього Закону безпосередньо не застосовувалися при прийнятті оскарженого судового рішення.

Відповідно до положень ст. 244-2 КАС України, висновок Верховного Суду України щодо застосування норми права, викладений у його постанові, прийнятій за результатами розгляду справи з підстав, передбачених пунктами 1 і 2 частини першої статті 237 цього Кодексу, є обовязковим для всіх субєктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.


tanya2013 участник

Сообщения: 88
Viktor3031 писал(а):
tanya2013 писал(а):
Щиро вдячна за допомогу.


Не за что :). Главное - конечный результат.

Одержали ухвалу апеляційного суду, де сказано - апеляційну скаргу залишити без задоволення, а ухвалу суду 1 інстанції без змін.
В тексті ухвали про зміну способу і порядку виконання рішення суду про виділення допомоги на оздоровлення за 2010 рік записано: "...З матеріалів справи вбачається, що виконання постанови суду неможливе через відсутність відповідного фінансування з Державного бюджету України.
Отже, виконання постанови суду фактично можливе, хоча й за певних умов, а тому відсутні підстави для зміни способу виконання рішення суду.
Аналізуючи норми частини першої ст. 263 КАС у системному зв'язку із нормами, які гарантують право на судовий захист і передбачають форми й способи його реалізації, можна дійти висновку, що в контексті спірних правовідносин обставини, якими обгрунтовувалася необхідність зміни способу і порядку виконання судового рішення, не можуть бути підставами для такої зміни, оскільки обраний позивачем спосіб захисту порушеного права не може бути змінений на стадії виконання судового рішення і поза межами судового розгляду позову по суті. Варто також зазначити, що невиконання :bomb: УПРАВЛІННЯМ ПФУ судового зобов'язання в частині виплати ПЕНСІЇ через брак коштів на її виплату в розумінні частини першої ст. 263 КАСУ не може бути вагомою причиною для зміни способу і порядку виконання судового рішення, оскільки ця виплата буде виконана при надходженні коштів із Державного бюджету України." (абз. 18).
Також колегія суддів вважає за необхідне зазначити про те, що для відновлення права позивача на :bomb: ПЕНСІЮ суд першої інстанції прийняв постанову про зобов'язання УПСЗН здійснити перерахунок...
При цьому розрахунок суми належної позивачу допомоги судами не здійснювався, тому, змінивши спосіб виконання такої постанови із зобов'язання виплатити зазначену допомогу на стягнення конкретної суми допомоги, фактично означає зміну постанови суду по суті з виходом за межі позовних вимог та вирішенням питання, що не були предметом дослідження судами всіх інстанцій при розгляді справи по суті" (абз.19).
Як писати касаційну скаргу, якщо в ухвалі змішали оздоровлення з пенсією? Справа набрала розмірів на 2 томи, переписка та ксерокопії досягли перевищення самої позовної суми в 2 рази, судді читають ухвали які підписують?
В апеляційній скарзі зазначено,що допомога на оздоровлення вже перерахована за рішенням суду. В додатках до апеляційної скарги додано Перерахунок допомоги на оздоровлення за 2010 рік що проведений УПСЗН.

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3878
Откуда: Запоріжжя
tanya2013 писал(а):
... Як писати касаційну скаргу, якщо в ухвалі змішали оздоровлення з пенсією?...

У меня была подобная ситуация. Получил решение, в котором был винегрет. Пошел прямо к судье и показал ему всю абсурдность написанного. Оказалось, решение писал помощник, копируя абзацы текста из похожих решений. Мне было предложено исправить решение самому, после чего оно было подписано судьей. Правда, решение было в мою пользу.
Moderator

Патриот Аватара пользователя
участник

Сообщения: 409
tanya2013 писал(а):
Viktor3031 писал(а):
tanya2013 писал(а):
Щиро вдячна за допомогу.


Не за что :). Главное - конечный результат.

Продолжение: 30.03.2016 года.
Заявитель обратился в суд "про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Суд утверждает. "Згідно з позицією Вищого адміністративного суду України, викладеного в ухвалі від 12.02.2014р. №К/800/598/14, зміна "зобов'язання " на "стягнення " не є зміною способу та порядку виконання рішення, оскільки це призводить до зміни суті позовних вимог та прийнятого судом рішення; поняття "спосіб захисту порушеного права у судовому рішенні" і "спосіб виконання судового рішення" не є тотожними" Суд ухвалив: в задоволенні заяви про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в адміністративній справі про перерахунок та виплату недоплачених сум на оздоровлення за 2010 рік - відмовити. Ухвала може бути оскаржена на протязі 5 днів, з дати одержання.
Вопрос к знатокам: чем апелировать на ухалу суда 1 инстанции, есть ли свежие постановления Высшего суда, или анализ Высшего суда о необходимости зміну способу чи встановлення і порядку виконання судового рішення? Для суда 1 инстанции не аргумент, что нет денег в боржника и что борг не заложен в бюджет.
Сьогодні судова практика щодо зміни способу виконання рішення повністю негативна. Потрібно подавати не апеляцію та касацію, так як вони також будуть не на Вашу користь, а шукати інші шляхи. Як варіант, подавати новий позов щодо збитків, які завдав ПФ, щодо невиплати нараховоної суми на оздоровлення та стягнення цієї суми згідно Цивільного
кодексу. Більшість судових рішень, в тому числі вищого спеціалізованого суду позитивні.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
dog-fox писал(а):
tanya2013 писал(а):
... Як писати касаційну скаргу, якщо в ухвалі змішали оздоровлення з пенсією?...

У меня была подобная ситуация. Получил решение, в котором был винегрет. Пошел прямо к судье и показал ему всю абсурдность написанного. Оказалось, решение писал помощник, копируя абзацы текста из похожих решений. Мне было предложено исправить решение самому, после чего оно было подписано судьей. Правда, решение было в мою пользу.

А куди пришити отаке:

ОКРЕМА ДУМКА

Справа № 673/1169/15-а

09 грудня 2015 року

м. Вінниця

Постановою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 09 грудня 2015 року скасовано постанову Деражнянського районного суду Хмельницької області від 07 жовтня 2015 року та ухвалено нову постанову, якою адміністративний позов ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в Деражнянському районі Хмельницької області про визнання протиправними дій задоволено повністю.

Вважаю за необхідне висловити окрему думку щодо прийнятого рішення та обставин справи.
З аналізу наведених норм слідує, що переведенням з одного виду пенсії на інший є зміна виду пенсії, що визначені ст. 9 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

В даному випадку переведення з одного виду пенсії на інший відсутнє, оскільки пенсія за віком на пільгових умовах, призначена відповідно до п. «ж» ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", та пенсія за віком багатодітним матерям і матерям інвалідів з дитинства, призначена відповідно до ст. 17 Закону України "Про пенсійне забезпечення", є різновидами пенсії за віком, які призначаються зі зниженням пенсійного віку, встановленого ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» за наявності підстав, встановлених однією з вказаних статтей.

Оскільки ОСОБА_1 з 16 липня 2009 року отримує пенсію за віком відповідно до п. «ж» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення», яка є різновидом пенсії за віком, призначеної на пільгових умовах зі зниженням загального пенсійного віку, підстави для переведення позивача на пенсію за віком багатодітним матерям і матерям інвалідів з дитинства за умовами, встановленими ст. 17 Закону України "Про пенсійне забезпечення", Законом не передбачено.

З урахуванням встановлених у справі обставин та норм чинного законодавства України, які регулюють спірні правовідносини, вважаю, що позивачу в задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Суддя Сапальова Т.В.

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Здравствуйте! Как уже писал ранее - viewtopic.php?p=78415#p78415, в марте этого года, суд вынес положительное решение в отношении установления факта моего непосредственного участия в ЛПА на ЧАЭС в июне 86-го.
Представитель Департамента социальной политики исполнительного органа Киевского городского совета (КГГА), будучи заинтересованной стороной, подал апелляционную жалобу на решение суда первой инстанции. Рассмотрение дела происходило в первой декаде сентября; решение я получил через неделю.
В поданной жалобе апеллянт просил отменить решение суда первой инстанции по заявлению об установлении факта, имеющего юридическое значение, и принять новое решение суда, которым отказать в удовлетворении указанного заявления. Суд вынес решение – апелляционную жалобу ДСП КГС (КГГА) удовлетворить частично. Решение суда первой инстанции отменить, производство по делу закрыть с возможностью обжалования данного решения в Высшем специализированном суде Украины.

Суд мотивировал свое решение следующим:
Відповідно до п.12 Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України No.51 від 20 січня 1997 року спірні питання визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, вирішуються комісією при Мінпраці, до складу якої, крім спеціалістів зазначеного Міністерства, включаються спеціалісти МОЗ, МНС, Мінюсту, Міноборони, Держкомгідромету та Київської обладміністрації за поданням Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

Рішення зазначених комісій є підставою для видачі посвідчення відповідної категорії.

Тобто, у відповідності до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» і затвердженою на підставі цього Закону постанови Кабінету Міністрів України No.51 від 20 січня 1997 року «Про затвердження Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» визначено, що питання визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, вирішуються уповноваженими на це суб»єктами виконавчої влади на підставі відповідних документів, а спірні питання розв’язуються відповідними комісіями.

Відповідно до ст.ст. 234,256 ЦПК України, а також згідно із роз’ясненнями, викладеними в п.1 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 31 березня 1995 року No.5 (з відповідними змінами) «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення», в порядку окремого провадження розглядаються справи про встановлення фактів, якщо згідно із законом такі факти породжують юридичні наслідки, тобто, від них залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав громадян.

Із вказаних вище нормативних актів убачається, що підставою для визначення статусу учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС можуть бути тільки відповідні документи, а не рішення суду про встановлення того чи іншого факту.

Відтак, факт участі в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, встановлений судом, не породжує юридичних наслідків, оскільки рішення суду про встановлення такого факту не може бути підставою згідно із законом для визначення належності до осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи.

Спірні питання визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, вирішуються відповідними комісіями. Рішення таких комісій, як суб’єкту владних повноважень, є актом публічного права та можуть бути оскаржені в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Таким чином, справи про встановлення фактів участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС не підлягають розгляду у порядку цивільного судочинства, оскільки законом визначено інший порядок їх встановлення.

Як роз’яснив Пленум Верховного Суду України у Постанові No.5 від 31 березня 1995 року «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення якщо зa законом заявa нe пiдлягає cyдовому poзгляду, cyддя мотивованою ухвалою відмовляє у прийнятті заяви, а коли справу вже порушено — закриває провадження в ній.

Відповідно до ч. 1 ст.310 ЦПК України рішення суду підлягає скасуванню в апеляційному порядку із закриттям провадження у справі або залишенням заяви без розгляду з підстав, визначених статтями 205 і 207 цього Кодексу.

Отже, рішення суду першої інстанції підлягає скасуванню із закриттям провадження у справі з підстав, визначених п.1 ч.1 ст.205 ЦПК України, оскільки справа не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства. Зазначене не перешкоджає зверненню позивача щодо оскарження відповідного рішення суб’єкту владних повноважень в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Упомянутая комиссия рассматривала мое дело раза четыре, мотивируя отказ не соответствием подаваемых документов, регламентируемых п.10 Порядка КМУ №51 от 20.01.97. В результате чего пришлось доказывать факт моего пребывания в зоне отчуждения в суде, а это оказывается незаконно. :nono:
Какие будут соображения? Складывается впечатление, что судебные "тяжбы" происходят между судами разных инстанций... или правая рука не знает, что делает левая. :sad2:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
empty писал(а):
Здравствуйте! Как уже писал ранее - viewtopic.php?p=78415#p78415, в марте этого года, суд вынес положительное решение в отношении установления факта моего непосредственного участия в ЛПА на ЧАЭС в июне 86-го.
Представитель Департамента социальной политики исполнительного органа Киевского городского совета (КГГА), будучи заинтересованной стороной, подал апелляционную жалобу на решение суда первой инстанции. Рассмотрение дела происходило в первой декаде сентября; решение я получил через неделю.
В поданной жалобе апеллянт просил отменить решение суда первой инстанции по заявлению об установлении факта, имеющего юридическое значение, и принять новое решение суда, которым отказать в удовлетворении указанного заявления. Суд вынес решение – апелляционную жалобу ДСП КГС (КГГА) удовлетворить частично. Решение суда первой инстанции отменить, производство по делу закрыть с возможностью обжалования данного решения в Высшем специализированном суде Украины.

Суд мотивировал свое решение следующим:
Зазначене не перешкоджає зверненню позивача щодо оскарження відповідного рішення суб’єкту владних повноважень в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Упомянутая комиссия рассматривала мое дело раза четыре, мотивируя отказ не соответствием подаваемых документов, регламентируемых п.10 Порядка КМУ №51 от 20.01.97. В результате чего пришлось доказывать факт моего пребывания в зоне отчуждения в суде, а это оказывается незаконно. :nono:
Какие будут соображения? Складывается впечатление, что судебные "тяжбы" происходят между судами разных инстанций... или правая рука не знает, что делает левая. :sad2:

Остается подать административный иск к 2-м ответчикам КГГА и УПФУ,в котором просить суд:
1. Обязать КГГА обеспечить выдачу истцу удостоверения ЛПА на ЧАЭС
2.Обязать КГГА и УПФУ выполнять статью 65 Закона 796-12, согласно которой, истец,как предъявитель удостоверения ЛПА на ЧАЭС, имеет право на льготы согласно Закона 796-12.

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Большое спасибо за ответ!
Остается подать административный иск к 2-м ответчикам КГГА и УПФУ,в котором просить суд:
1. Обязать КГГА обеспечить выдачу истцу удостоверения ЛПА на ЧАЭС

Суд первой инстанции вынес решение в конце марта, решение же было готово только после майских, и тут же было мной предоставлено в районный УТиСЗ. Положительное решение комиссии было принято в конце мая, и через неделю я получил удостоверение. Сразу же мной были поданы все необходимые документы в районные УПФ и УТиСЗ. Мне назначили и выплачивают пенсию и чернобыльские «хлебные» как положено со дня подачи документов. А в начале июля по почте пришел «привет» из апелляционного суда.

Дело в том, что ответчик при вынесении решения суда отсутствовал и, получив решение суда по почте в последних числах мая, в течение десяти дней подал апелляционную жалобу. Заседание было назначено в 20-х числах июля, но из-за отпусков было перенесено на начало сентября. После получения апелляционной жалобы, я встречался с юристом ее составившим в ДСП КГС (КГГА) с предложением отзыва по двум причинам; первое – мне уже выдали удостоверение и назначили пенсию, и второе, жалоба строилась на домыслах, непонятно откуда взятых. Мне нахамили, после чего разговор продолжился с заместителем начальника департамента, которая извинившись за поведение своей сотрудницы, сообщила о том, что в комиссии мое дело хорошо известно, так как неоднократно рассматривалось. Получив решение суда, они обязаны были его выполнить, что и сделали, но это не значит, что они с ним согласны, поэтому и подали апелляционную жалобу. Дословно ее словами: Сказали выдать – мы выдали, скажут отобрать – мы отберем. На что я ответил, что никак не собирался умалить их права, а только указать на искажение фактов, изложенных в апелляции. Этим и закончилось. Правда, ими было подано пояснение к апелляционной жалобе, в котором они отказались от большинства придуманных ими же «фактов», указанных в жалобе. Кстати сказать, с этими пояснениями я смог ознакомиться только после получения решения суда, получив возможность ознакомиться с материалами дела.

Но интересно, что судья получается вообще не обратила никакого внимания на оставшиеся доводы апеллянта, поскольку из вынесенного решения следует, что суд первой инстанции не должен был принимать в производство данное дело, а если и принял, то должен был его закрыть, поскольку решение подобных вопросов не должно рассматриваться в суде. На этом основании апелляционный суд и отменил решение суда первой инстанции, закрыв дело. Тогда выходит, что я мог только обжаловать в суде отрицательные решения комиссии, которая
Відповідно до п.10 Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України No.51 від 20 січня 1997 року.

мне отказывала, поскольку предъявленные мной документы не соответствовали указанному Порядку. Следовательно, что я мог обжаловать, если решение комиссии было правомерным?! Они бы в суде сослались на норму закона, который предписывает все их действия, априори делая вынесенное ими решение правомерным. Поэтому мне и пришлось доказывать в суде факт своего пребывания в зоне отчуждения, используя показания свидетелей, и предоставив имеющиеся у меня документы, которые также подавались на комиссию, но которые не имеют для них никакого значения, так как не входят в перечень, определяемого постановлением КМУ №.51. Собираюсь подавать касационную жалобу в ВССУ. Что посоветуете?

Извините, что сразу не сообщил о полученном удостоверении, ограничившись ссылкой на свое же сообщение в другой теме, где писал о получении удостоверения. :sad2:
Последний раз редактировалось empty 20-09-2016, 00:36, всего редактировалось 2 раз(а).

empty посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Киев
Спірні питання визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, вирішуються відповідними комісіями. Рішення таких комісій, як суб’єкту владних повноважень, є актом публічного права та можуть бути оскаржені в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Таким чином, справи про встановлення фактів участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС не підлягають розгляду у порядку цивільного судочинства, оскільки законом визначено інший порядок їх встановлення.

Не следует ли это понимать так, что решение комиссии мне нужно было обжаловать в административном суде?

Пред.След.

Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців