Niklsa писал(а):
Скиньте будь ласка зразок позова разовоі допоги інвалідам війни к 5 травня
Даю образец, переделывайте на свой манер:
До ______________ міського суду
______________ області,
_____________________________
(адреса суду)
Позивач: Клименко Артур Володимирович, проживає за адресою: _____
___________________________________________________
(вказати адресу проживання, засоби зв’язку)
Відповідач: Управління праці і соціального
Захисту населення м.___________
______________________________________
(адреса місцезнаходження, та засоби зв’язку)
Про стягнення щорічної разової державної грошової допомоги до 5 травня
та визнання дій УПтСЗН ________ міської ради щодо недоврахування
та неповної виплати вказаної державної допомоги протиправними
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
Я, Клименко Артур Володимирович, є учасником ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 1-ї категорії, що підтверджується посвідченням серії ___ № ______ від __________ року, виданим ________________________ (вказати ким виданий), а також інвалідом війни 2 групи, що підтверджується посвідченням серії __ № ___________, виданого __________ р. УП та СЗН м.______________, довідкою МСЕК серії ___ № _________ від ________________ р.
Відповідно абзацу третього частини 5 ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (3551-XII від 22.10.1993 року), мені гарантовано виплату щорічної разової державної грошової допомоги до дня 5 травня. Зазначена допомога виплачується в слідуючи розмірах:
• інвалідам 3 групи — 7 мінімальних пенсій за віком;
• інвалідам 2 групи — 8 мінімальних пенсій за віком.
Третю групу інвалідності по захворюванням зв'язаних з роботами по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС встановлено з _______________ року (довідка МСЕК від _____________ року №____), другу групу інвалідності встановлено з ________ року. Знаходиться на обліку в УПтаСЗН ______________ міської ради _______________ області.
Мінімальна пенсія за віком визначається у відповідності із ст. 28 Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”.
Постановою уряду № 486 від 11.04.02 р. та № 425 від 31.03.03 р. п. З, а також частиною 1 ст. 17 Закону "Про ветеранів" встановлено, що виплата разової грошової допомоги здійснюється органами праці та соціального захисту населення, яке є відповідачем за даним позовом.
Таким чином відповідач грубо порушив статтю 22 Конституції України, а також частину 5 ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гаранти їх соціального захисту".
Рішенням Конституційного Суду України від 01.12.2004 р. №20-рп/2004 визнано неконституційним положення окремих статей Закону України "Про державний бюджет України на 2004 рік" в частині встановлення розмірів щорічної грошової допомоги на 2004 рік, відповідно до цього інвалідам війни третьої групи повинна бути виплачена допомога у розмірі семи мінімальних пенсій за віком.
Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 року № 6-рп/2007 визнано неконституційним положення ст. 71 Закону України "Про державний бюджет України на 2007 рік" в частині встановлення розмірів щорічної грошової допомоги на 2007 рік, відповідно до цього інвалідам війни другої групи повинна бути виплачена щорічна разова грошова допомога у розмірі восьми мінімальних пенсій за віком.
Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 року № 10-рп/2008 визнано неконституційним положення статті 67 Закону України "Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України " (107-17) в частині встановлення розмірів щорічної грошової допомоги інвалідам війни на 2008 рік, відповідно до цього інвалідам війни другої групи повинна бути виплачена щорічна разова грошова допомога у розмірі восьми мінімальних пенсій за віком.
Конституційний Суд України у Рішенні № 26-рп/2008 від 27.11.2008 року надав остаточну правову оцінку про конституційність положень Законів України "Про державний бюджет України на певні роки", у яких обмежені права, скасовані пільги окремих верст населення, встановлено, що: "закон про Державний бюджет України як правовий акт, чітко зумовлений поняттям бюджету як плану формування та використання фінансових ресурсів, має особливий предмет регулювання, відмінний від інших законів України — він стосується виключно встановлення доходів та видатків держави на загальносуспільні потреби, зокрема і видатків на соціальний захист і соціальне забезпечення, тому цим законом не можуть вноситися зміни, зупинятися дія чинних законів України, а також встановлюватися інше (додаткове) правове регулювання відносин, що є предметом інших законів України" (аб¬зац шостий пункту 4 мотивувальної частини Рішення № 6-рп/20070).
"Законом про Державний бюджет не можна вносити зміни до інших законів, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об'єктивних причин це створює протиріччя у законодавстві, і як наслідок — скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина. У разі необхідності зупинення дії законів, внесення до них змін і доповнень, визнання їх не чинними мають використовуватися окремі закони", (абзаци третій, четвертий підпункту 5.4 пункту 5 мотиву вальної частини Рішення № 10-рп/2008).
Згідно ст.ст.99, 100 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Мені стало відомо про належні мені виплати, зокрема про рішення Конституційного Суду України від 09.07.2007 року та від 22.05.2008 року, тільки в лютому 2010 року, коли це питання стали широко висвітлювати у засобах масової інформації. До цього я був впевнений, що відповідач, як суб’єкт владних повноважень, нараховує та виплачує мені пенсію згідно чинного законодавства України та Конституції України. Тому вважаю, що я пропустив строк звернення до суду за захистом своїх прав з поважних причин, який прошу поновити.
На підставі викладеного та керуючись частиною 2 статті 8, статті 22 Конституції України (254к/96-ВР); Рішення Конституційного Суду України від 6 липня 1999 року № 8-рп/99 (справа щодо права на пільги), від 20 березня 2002 року № 5-рп/2002 (справа щодо пільг, компенсацій і гарантій), від 17 березня 2004 року № 7-рп/2004 (справа про соціальний захист військовослужбовців та працівників правоохоронних органів), від 01 грудня 2004 року № 20-рп/2004 (справа про зупинення дії або обмеження пільг, компенсацій і гарантій), від 09.07.2007 р. (справа про соціальні гарантії громадян), від 22.05.2008 року № 10-рп/ 2008, від 27.11.2008 року № 26-рп/2008; частини 5 статті 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" , ст. 257 ЦК України, ст.ст. 6, 18, 19, 99-100, 104-108 КАС України, —
ПРОШУ:
1. Дії Управління праці та соціального захисту населення ______________міської ради __________ області в частині недоплати щорічної разової допомоги інвалідам війни до дня 5 травня визнати — протиправними;
2. Зобов’язати Управління праці та соціального захисту населення _________ міської ради _________ області зробити перерахунок та виплатити на мою користь недоплачену щорічну разову грошову допомогу до дня 5 травня за 2007, 2008, 2009, 2010 роки у сумі.
Звільнити мене від сплати судового збору (державного мита)на підставі ст. 4 ДКМУ від 21.01.1993р.
Додатки:
- Позовна заява за кількістю сторін судового розгляду;
- Копія паспорта;
- Копія довідки присвоєння ідентифікаційного номера;
- Копія посвідчення учасника ліквідації на ЧАЕС 1-ї категорії;
- Копія посвідчення інваліда війни другої групи;
- Копія експертного висновку;
- Копія довідки МСЕК від __________ року.
„___” _________ р. ____________________ А.В. Клименко