Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Информація та обговорення нових та змінених законів, постанов и т.і.

Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Сообщение Likvidator » 09-07-2009, 11:29

Nickolas писал(а):
Likvidator писал(а):А разве оптимизация не рассматривает,как один
из возможных N вариантов:НУЛЕВОЙ ВАРИАНТ-(без оптимизации)
:?: :roll: :?:

Рассматривает-рассматривает.
Но до запрета исключать именно последние месяцы (малооплачиваемую доработку) это было не актуально.
Именно Постановление КМУ № 530-2008-п (а до него - госбюджеты) сделало оптимизацию нецелесообразной во многих случаях.

Запрет признан КСУ неконституционным, ПКМУ №530- не имеет силы
ЗУ 1058,сответственно такая "нецелесообразная оптимизация" не является законной :nono: :roll: :?:
Интересно,какие отдельные категории социально защитило ПКМУ 530 :?: :roll: :shock:
П О С Т А Н О В А

від 28 травня 2008 р. N 530
Київ
Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 355 від 14.04.2009 )
З метою збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян Кабінет Міністрів України постановляє:...
11. Установити, що:
3) у разі коли застрахована особа після призначення пенсії відповідно до Закону продовжувала працювати, проводиться перерахунок пенсії з урахуванням не менш як 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. При цьому з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії, період, що настає після призначення пенсії, не підлягає виключенню згідно з абзацом третім частини першої статті 40 Закону.
:mda:
Likvidator
эксперт
 
Сообщения: 7606
Зарегистрирован: 23-10-2006, 07:44

Re: Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Сообщение Vaevin » 09-07-2009, 23:25

Likvidator писал(а):
Запрет признан КСУ неконституционным, ПКМУ №530- не имеет силы

Пожалуйста ссылку?
Vaevin
посетитель
 
Сообщения: 64
Зарегистрирован: 16-11-2006, 00:20

Re: Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Сообщение Likvidator » 10-07-2009, 07:34

Vaevin писал(а): Likvidator писал(а):
Запрет признан КСУ неконституционным, ПКМУ №530- не имеет силы

Пожалуйста ссылку?

Пожалуйста,ссылка
З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про загальнообов'язкове державне
пенсійне страхування
{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 107-VI ( 107-17 )
від 28.12.2007, ВВР, 2008, N 5-6, N 7-8, ст.78
- зміни діють по 31 грудня 2008 року }

{ Додатково див. Рішення Конституційного Суду
N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008 }

...Стаття 42. Індексація та перерахунок пенсій у зв'язку із
збільшенням середньої заробітної плати
працівників, зайнятих у галузях економіки
України, прожиткового мінімуму та страхового
стажу
4. У разі якщо застрахована особа після призначення пенсії
продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з
урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу після
призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв
у роботі. Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати
(доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера
перерахунок пенсії провадиться із заробітної плати за періоди
страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього
Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати
працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по
Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до
цього Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний
рік, що передує року перерахунку пенсії. При цьому з періоду, за
який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії,
період після призначення пенсії не підлягає виключенню згідно із
абзацом третім частини першої статті 40 цього Закону.

...{ Частина четверта статті 42 в редакції Закону N 107-VI ( 107-17 )
від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням
Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008 }


Если в 2009 году действует Закон и не отменено противоречащее
ему ПКМУ- что должен исполнять ПФУ :?: :nono: :nono: :nono: :hi:
Likvidator
эксперт
 
Сообщения: 7606
Зарегистрирован: 23-10-2006, 07:44

Re: Всегда ли полезна "оптимизация"?

Сообщение игорь » 30-08-2010, 17:18

Вказана Постанова Кабінету Міністрів України дійсна і на теперішній час та не протирічить положенням ч.4 ст. 42 та ч.1 ст. 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», що діяли на час виникнення спірних правовідносин.
Колегія суддів приходить до висновку, що позивачка мала право на перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу, набутого після призначення пенсії із застосуванням показника заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено внески та яка відповідно до Закону України " Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" за 2008 рік складає 1573,99грн.

Посилання відповідача у запереченнях проти позову та в апеляційній скарзі на те, що перерахунки пенсій у 2009 році відповідно до п.п.3 пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 травня 2008 року №530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян»проводяться із застосуванням показника заробітної плати у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та, тобто у розмірі –1197,91грн., визнається колегією суддів безпідставним, оскільки вони протирічать змісту п.п.3 ч.11 вищевказаної постанови, де прямо передбачено що заробітна плата обчислюється з урахуванням показника за календарний рік, що передує перерахунку пенсії ( розпорядження про перерахунок пенсії прийняте у 2009 році, отже, попереднім роком є 2008 рік).

Это цитата из постановления апелляционного административного суда днепропетровской обл. от июня с.г. Прокомметируйте противоречие
Аватара пользователя
игорь
посетитель
 
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 30-10-2006, 17:46
Откуда: г. Днепропетровск

Re: Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Сообщение игорь » 05-09-2010, 16:18

Likvidator писал(а):Если в 2009 году действует Закон и не отменено противоречащее
ему ПКМУ- что должен исполнять ПФУ

Вказана Постанова Кабінету Міністрів України дійсна і на теперішній час та не протирічить положенням ч.4 ст. 42 та ч.1 ст. 40 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», що діяли на час виникнення спірних правовідносин.
Колегія суддів приходить до висновку, що позивачка мала право на перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу, набутого після призначення пенсії із застосуванням показника заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено внески та яка відповідно до Закону України " Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" за 2008 рік складає 1573,99грн.

Посилання відповідача у запереченнях проти позову та в апеляційній скарзі на те, що перерахунки пенсій у 2009 році відповідно до п.п.3 пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 28 травня 2008 року №530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян»проводяться із застосуванням показника заробітної плати у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та, тобто у розмірі –1197,91грн., визнається колегією суддів безпідставним, оскільки вони протирічать змісту п.п.3 ч.11 вищевказаної постанови, де прямо передбачено що заробітна плата обчислюється з урахуванням показника за календарний рік, що передує перерахунку пенсії ( розпорядження про перерахунок пенсії прийняте у 2009 році, отже, попереднім роком є 2008 рік).

Это цитата из постановления апелляционного административного суда днепропетровской обл. от июня с.г. Прокомметируйте противоречие
Аватара пользователя
игорь
посетитель
 
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 30-10-2006, 17:46
Откуда: г. Днепропетровск

Re: Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Сообщение Likvidator » 05-09-2010, 21:49

игорь писал(а):
Likvidator писал(а):Если в 2009 году действует Закон и не отменено противоречащее
ему ПКМУ- что должен исполнять ПФУ

Вказана Постанова Кабінету Міністрів України дійсна і на теперішній час...

Это цитата из постановления апелляционного административного суда днепропетровской обл. от июня с.г. Прокомметируйте противоречие
А что, суд разве что-то решил относительно запрета оптимизации,признанного неконституционным ??? :

При цьому з періоду, за
який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії,
період після призначення пенсії не підлягає виключенню згідно із
абзацом третім частини першої статті 40 цього Закону.
:?: :roll: :?:
Likvidator
эксперт
 
Сообщения: 7606
Зарегистрирован: 23-10-2006, 07:44

Re: Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Сообщение игорь » 06-09-2010, 19:04

Likvidator писал(а):А что, суд разве что-то решил относительно запрета оптимизации,признанного неконституционным ??? :

Речь идет о другом. Я хочу в качестве аргумента о законности показателя 1573,99 грн. опереться на ПКМУ №530, где сказано о з/п за год, предшествующий году перерасчета. Т.е.: перерасчет в 2009 - з/п за 2008.
Кстати, Вы не знаете, есть определенная форма ЗАПЕРЕЧЕННЯ на апелляцию? :hi:
Аватара пользователя
игорь
посетитель
 
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 30-10-2006, 17:46
Откуда: г. Днепропетровск

Re: Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Сообщение Likvidator » 06-09-2010, 23:27

игорь писал(а):Кстати, Вы не знаете, есть определенная форма ЗАПЕРЕЧЕННЯ на апелляцию? :hi:

apelyacia.org.ua писал(а):Стаття 191. Заперечення на апеляційну скаргу
Опубликовано Консультант в Сб, 03/28/2009 - 11:27


Стаття 191. Заперечення на апеляційну скаргу
1. Особи, які беруть участь у справі, мають право подати до
адміністративного суду апеляційної інстанції заперечення на
апеляційну скаргу в письмовій формі протягом встановленого
судом апеляційної інстанції строку.
2. Заперечення на апеляційну скаргу містить:
1) найменування адміністративного суду апеляційної ін­станції;
2) ім'я (найменування), поштову адресу особи, яка подає за­
перечення на апеляційну скаргу, а також номер засобу зв'язку,
адресу електронної пошти, якщо такі є;
3) номер адміністративної справи в адміністративному суді
апеляційної інстанції, якщо він повідомлений судом апеляцій­ної інстанції;
4) обґрунтування заперечень щодо змісту і вимог апеляцій­ної скарги;
5) у разі необхідності — клопотання особи, яка подає запе­речення на апеляційну скаргу;
6) перелік матеріалів, які додаються.
3. У запереченні на апеляційну скаргу зазначається, чи ба­жає особа взяти участь у судовому засіданні суду апеляційної інстанції, чи просить суд розглянути справу за її відсутності.
4. Заперечення на апеляційну скаргу підписується особою,
яка його подає, або її представником, який додає оформлений
належним чином документ про свої повноваження, якщо це не
було зроблено в суді першої інстанції.
1. Коментована стаття визначає форму, зміст та порядок по­дання заперечення на апеляційну скаргу. Цей документ має важливе значення для особи, яка його подала до суду, оскільки відзив є письмовим документом з визначенням правової пози­ції з посиланням на відповідні докази та найкраще реалізовує права та обов'язки зацікавленої особи передбачені ст.ст. 49, 51 КАС України.
При здійсненні підготовчих дій суддя-доповідач встановлює строк, протягом якого можуть бути подані заперечення на апе­ляційну скаргу (ч. 1 ст. 190 КАС України). Правом на подання заперечення на апеляційну скаргу володіють особи, які беруть участь у справі. Вони можуть подати до адміністративного суду апеляційної інстанції заперечення на апеляційну скаргу в пись­мовій формі протягом встановленого судом апеляційної інстан­ції строку.
2. Реквізити та зміст заперечення на апеляційну скаргу також визначені ч. 2 коментованої статті. Крім обов'язкових зви­чайних відомостей (найменування адміністративного суду апе­ляційної інстанції; ім'я (найменування), поштова адреса особи,яка подає заперечення на апеляційну скаргу, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти; номер адміністративної справи в адміністративному суді апеляційної інстанції,якщо він повідомлений судом апеляційної інстанції тощо), в документі вказуються обставини, якими обґрунтовуються заперечення щодо змісту і вимог апеляційної скарги. В запере­ченні можуть міститись у необхідних випадках клопотання
особи, яка подає заперечення на апеляційну скаргу. Якщо до
заперечення надаються додаткові матеріали, то в ньому вказу­ється перелік цих матеріалів.
3. Особа, яка подає заперечення на апеляційну скаргу, може
бажати взяти участь у судовому засіданні суду апеляційної ін­станції або може просити суд розглянути справу за її відсутнос­ті. Про це вона повідомляє суд у запереченні на апеляційну скаргу.
4.Заперечення на апеляційну скаргу підписуються особою,
яка його подає, або її представником. В останньому випадку до
них додається оформлений належним чином документ про пов­новаження представника, якщо цей документ не подавався ра­ніше.
Likvidator
эксперт
 
Сообщения: 7606
Зарегистрирован: 23-10-2006, 07:44

Re: Запрет оптимизации и ПКМУ 530-2008-п

Сообщение atnest » 07-09-2010, 12:45

З матеріалів справи вбачається, що показник середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески, у 2008 році становив 1573,99 гривні.

Відповідач не довів правомірність своїх дій стосовно порахунку пенсії позивача з урахуванням необхідного показника за 2007, а не 2008 рік.

Таким чином, враховуючи те, що позивач звернувся до УПФ у Солом»янському районі м. Києва за перерахунком пенсії у 2009 році, суд задовольняючи позов, правильно виходив з того, що для визначення його заробітної плати для обчислення пенсії необхідно застосовувати показник заробітної плати (доходу) за календарний рік, що передував року звернення за призначенням пенсії, тобто за 2008 рік.

Доводи апеляційної скарги про те, що перерахунок пенсії позивачу було проведено з урахуванням положень підпункту 3 пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян від 28.05.2008 року - № 530 безпідставні, оскільки надання законодавцем права Кабінету Міністрів України на визначення порядку перерахунку пенсії працюючим пенсіонерам, не означає, що останній, встановлюючи такий порядок, не може допусти звуження змісту та обсягу прав позивача на перерахунок пенсії у порядку, передбаченому ч.4 ст.42 Закону України « Про загальнообов’язкове пенсійне страхування» № 1058-УІ від 09.07.1993 року, яка має силу Закону, і таким чином має вищу юридичну силу.

Інші доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду і на законність оскаржуваної постанови не впливають.

Керуючись ст.ст. 303,305,307,317,218 ЦПК України, колегія

У Х В А Л И Л А :

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного Фонду України у Солом»янському районі м. Києва відхилити, а постанову Солом»янського районного суду м.Києва від 20 січня 2010 року залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Верховного Суду України протягом двох місяців.

9470095 по реестру
atnest
активист
 
Сообщения: 561
Зарегистрирован: 20-10-2006, 10:26
Откуда: Odessa


Вернуться в Закони, постанови та інші законотворчі акти

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0

| |