Список форумов Загальна категорія Законопроекти Законопроект 3556 от 25.12.2008

Законопроект 3556 от 25.12.2008

Обговорення законопроектів та постанов уряду

Сообщение 18-02-2009, 08:18
poladich Аватара пользователя
активист

Сообщения: 653
Откуда: Харьков
Вчера депутаты не успели рассмотреь во втором чтении 3556, до него в очереди еще 5 законопроектов, возможно сегодня будет рассматриваться.

Сообщение 18-02-2009, 09:17
okvit посетитель

Сообщения: 22
Откуда: Львів
poladich писал(а):
Вчера депутаты не успели рассмотреь во втором чтении 3556, до него в очереди еще 5 законопроектов, возможно сегодня будет рассматриваться.


Додано таблицю поправок-2.

Номер,дата реєстрації: 3556 від 25.12.2008
Сесія реєстрації: 3 сесія VI скликання
Суб'єкт законодавчої ініціативи: Народний депутат України
Останній етап: Вручено таблицю поправок-2 (17.02.2009)

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=34074

Сообщение 18-02-2009, 13:05
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
okvit писал(а):
poladich писал(а):
Вчера депутаты не успели рассмотреь во втором чтении 3556, до него в очереди еще 5 законопроектов, возможно сегодня будет рассматриваться.


Додано таблицю поправок-2.

Номер,дата реєстрації: 3556 від 25.12.2008
Сесія реєстрації: 3 сесія VI скликання
Суб'єкт законодавчої ініціативи: Народний депутат України
Останній етап: Вручено таблицю поправок-2 (17.02.2009)

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=34074

Интересно,кто нибудь из депутатов сосчитал "навар" на работающих пенсионерах??? :shok:
Сколько "нововведений" наРОЖАла эта ПАНi:
-11- Н.д.Мостіпан У.М. (Реєстр.картка №205) У пункті 2 Прикінцевих положень слова і цифри ’’але не пізніше 1 січня 2010 року’’ замінити на слова і цифри ’’але не пізніше 31 грудня 2010 року’’
...
5. Установити, що у період з 1 січня по 31 грудня 2010 року:...
яка відповідно до зазначеного Закону враховувалась для обчислення пенсії, за 2005-2006 роки, підлягають перерахунку з 1 квітня 2010 року із застосуванням показника середньої зарплати (доходу) - 990,73 гривні, з 1 липня 2010 року - 1052,65 гривні, з 1 жовтня 2010 року - 1114,57 гривні;
...яка відповідно до зазначеного Закону враховувалась для обчислення пенсії, за 2007 рік, підлягають перерахунку з 1 квітня 2010 року із застосуванням показника середньої зарплати (доходу) - 1277,77 гривні, з 1 липня 2010 року - 1357,63 гривні, з 1 жовтня 2010 року - 1437,49 гривні;

:mda:

Сообщение 19-02-2009, 12:10
vicodes посетитель

Сообщения: 73
Откуда: Odessa
Все правильно - 3521 от КМ не прошел даже в повестку дня. Значит надо протолкнуть его не от КМ, убрав при этом из него все, что касается депутатов и иже с ними... С пенсионеров-то проще взять - там не ту сумму подставить для расчета, перерасчет не производить, не платить пенсию работающим и т.д. Все это уже было и вряд ли можно ждать чего-то положительного... Да и себя, любимых, жалко... Ну посмотрим пройдет ли этот.

Сообщение 19-02-2009, 18:37
Слава40 активист

Сообщения: 651
В17ч45мин спикер ВР объявил что закон 3556, в связи с неполной доработкой-переносится на более позднее время?? Будут еще "дорабатыват как содрать с пенсионеров последнее". Что -то нет согласия у "защитников народа".

Сообщение 19-02-2009, 21:13
vicodes посетитель

Сообщения: 73
Откуда: Odessa
Да видимо просто не договорились как проект пропихнуть... Видать не все еще согласились...

Сообщение 20-02-2009, 09:50
atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Все по президенту:
"повернунулись жопой" к прьемеру-не заплатила депутатам , а те и повернулись...

Сообщение 25-02-2009, 13:37
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vicodes писал(а):
Да видимо просто не договорились как проект пропихнуть... Видать не все еще согласились...

"Собака зарыта" гораздо глубже:
Новий пенсійний закон: як украсти 200 мільярдів
Законодавчий бартер
Як же так сталося, що депутати пропустили такий закон через свої руки?
Як розповіли УНІАН кілька народних депутатів із різних фракцій, все було не зовсім випадково. Напередодні було досягнуто джентльменської домовленості про законодавчий бартер. Проурядові фракції мали підтримати законопроект „Про систему збору та обліку єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, а опозиційні – в обмін – буцімто зголошувалися підтримати законопроект Володимира Бондаренка № 3556 – про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення.
Перша частина домовленості була виконана зі значним запасом міцності – законопроект колишнього міністра праці та соціальної політики в урядах Януковича було підтримано в надвечірній час 409 голосами. А ось усі спроби ухвалити законопроект Бондаренка виявилися успішними лише наполовину – голосів вистачило тільки на перше читання, а під час другого читання його зміст може бути змінений до невпізнання. А те, що він критично важливий для порятунку бюджету Пенсійного фонду, визнав голова правління ПФ Олексій Зарудний. Як пише урядова преса, він „висловив сподівання, що на початку пленарного засідання законопроект буде розглянутий у другому читанні. Відтак з’явиться додатковий ресурс для наповнення бюджету ПФ”.
Законопроект Бондаренка, від якого залежить порятунок Пенсійного фонду. Окремі політики стверджують, що ПФ на сьогодні вже банкрут. Це тема окремої розмови, що потребує детальних статистичних викладок. Очевидно, врешті-решт ці викладки підтвердять, що справи з пенсійним забезпеченням в Україні кепські. Але незаперечно, що закон дуже потрібний проурядовим силам. Але виникає запитання, навіщо потрібен інший, так би мовити, бартерний закон іншій стороні? Тобто чому його підтримали «регіонали»?
Навіщо «Регіонам» пиріг, до якого їх ніхто не допустить?
Справді, усі ці бартерні домовленості між владою та опозицією для людини, не зіпсутою політикою, можуть видаватися досить дивними. Ну навіщо, здавалося б, “регіоналам” проштовхувати через закон “ласу структуру”, якщо вони не при владі? Хто їх допустить до того адміністративно-страхового пирога?
Проте в цьому й полягає унікальність української політики, що в ній можливі найнесподіваніші комбінації. Якщо вони, звісно, будуються на тверезому розрахункові.
Тверезий прагматизм «регіоналів» у цьому випадку, судячи з усього, полягає в розрахунку: це сьогодні ми в опозиції, завтра ж буде все трохи інакше. Мовляв, потіштесь трохи, уже недовго залишилось, а потім ми прийдемо й попрацюємо з ефективним інструментом...
Занадто ризиково?
Не скажіть. Згадайте, як приймався закон про Тендерну палату. Чи багато хто бачив тоді його фантастичні перспективи (для окремих персон, звісно)? А знаючі люди бачили. І як же потім цей закон попрацював на тих, хто бачив трохи далі від власного носа!
Можливо, Адміністрація соціального страхування в цьому сенсі трохи й не дотягує до тепер вже легендарної палати, що з’явилася на світ так само непомітно. Але цілком очевидно, що «при вмілому користуванні» вона цілком стане клондайком для певного кола осіб…


А вот причина "заморозки" 3556:
07.02.2009 11:50
Президент Віктор Ющенко не буде підписувати закон "Про систему збору та обліку єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", прийнятий Верховною Радою 15 січня.

Про це заявив глава секретаріату президента Віктор Балога, повідомляє прес-служба президента.

За словами Балоги, "прийнятий закон є спробою запровадити легальний механізм викачування грошей із суб'єктів господарювання: підприємств, приватних компаній, малого і середнього бізнесу".

"Причому ці колосальні суми йшли б не у державну скарбницю, а осідали на рахунках спритних ділків, які мають політичне прикриття в Кабінеті міністрів і Верховній Раді", - додав він.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Еще один :
Проект Постанови про скасування результатів голосування за Постанову Верховної Ради України від 15 січня 2009 року № 896-VI про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення

Номер,дата реєстрації: 4114 від 25.02.2009

Законопроектом фактично пропонується надати закону зворотну силу та суттєво зменшити пенсії пенсіонерам військовослужбовцям та особам начальницького складу органів внутрішніх справ. При цьому колишні працівники органів внутрішніх справ, в порушення статті 24 Конституції України, ставляться в нерівне становище з колишніми працівниками інших правоохоронних органів (прокуратура) та судів, яких зазначений закон не стосується.
Серед запропонованих норм, що звужують існуючи права громадян, є зміни до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та норми, що містяться у розділі ІІ “Прикінцеві положення” законопроекту, якими, зокрема, пропонується, що:
у разі збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, пенсія переглядатиметься тільки непрацюючим пенсіонерам або після звільнення працюючих пенсіонерів з роботи;
показник середньої заробітної плати для призначення в 2009 році «трудових», «військових» та «наукових» пенсій, застосовується на рівні показника 2007 року, а не року, що передує року призначення пенсії, тобто за 2008 рік, завдяки чому зменшується розмір пенсії усім пенсіонерам, які звертаються за її призначенням у поточному році;
перерахунок пенсій особам, які відпрацювали не менше ніж два роки після виходу на пенсію, здійснюється з урахуванням нової заробітної плати лише у разі збільшення коефіцієнту заробітної плати та виходячи із показника середньої заробітної плати, яка враховується для призначення пенсії в поточному році. У даний час у таких випадках має значення збільшення заробітної плати, з якої обчислюється пенсія, та застосовується середня заробітна плата за календарний рік, що передує року звернення за перерахунком пенсії, тобто за 2008 рік, а не за 2007 рік, як пропонується проектом Закону (працюючі пенсіонери позбавляються права на перерахунок пенсії із більш високої заробітної плати, на що вони розраховували працюючи після призначення пенсії);
усі пенсіонери позбавляються права на підвищення пенсій з 1 березня 2009 року у разі зростання величини середньомісячної заробітної плати на коефіцієнт, який відповідає не менше ніж 20 відсоткам темпів зростання середньомісячної заробітної плати штатного працівника в Україні порівняно з попереднім роком.




Народний депутат України В.А. Бевз

Где депутат обнаружил «трудовi» пенсии :?: :roll: :?: Пенсии «страховi»,потому ПФУ и МИНТРУДА их так бояться :wink:

Сообщение 03-03-2009, 18:12
vicodes посетитель

Сообщения: 73
Откуда: Odessa
18:10, закон не прошел!!!! :nono:
За-177 Проти-24
Утрим.-2 Не гол.-225
Всього-428

Сообщение 03-03-2009, 18:24
swan посетитель

Сообщения: 23
Откуда: Одесса
Ну и что дальше? Перерасчет пенсий и назначение по-старому будет?

Сообщение 03-03-2009, 18:51
vicodes посетитель

Сообщения: 73
Откуда: Odessa
По идее должно остаться по-старому, новые положения не прошли.
2Likvidator
"Собака зарыта" гораздо глубже:

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=30875
Номер,дата реєстрації: 0924 від 23.11.2007
Сесія реєстрації: 1 сесія VI скликання
Суб'єкт законодавчої ініціативи: Кабінет Міністрів України
Останній етап: Вручені пропозиції Президента до закону (17.02.2009)
Ініціатор(и) законопроекту: Азаров М.Я. Кабінет Міністрів України

Головний комітет: Комітет з питань соціальної політики та праці

Текст законопроекту та супровідні документи: Проект Закону 07.12.2006
Подання 07.12.2006
Пояснювальна записка 07.12.2006
Порівняльна таблиця 07.12.2006
Проект Закону 17.10.2007
Пояснювальна записка 17.10.2007

Документи, пов'язані із роботою над законопроектом: Висновок комітету 24.12.2008
Текст, підписаний Головою Верховної Ради України 24.01.2009
Пропозиції Президента України до Закону 07.02.2009
Подання 07.02.2009
Висновок Головного науково-експертного управління 26.02.2009

Неясно, почему в статье фигурирует Папиев, если он подан Азаровым. В базе законов в самом деле нема его, но в базу скорее всего он попадет под другим номером. Ща пытаюсь прочитать о чем речь...

Сообщение 03-03-2009, 19:40
Maikl участник

Сообщения: 281
Откуда: Днепропетровск
18:01:02

ЦИБЕНКО П.С.

Дякую. Фракція комуністів, Петро Цибенко, перший заступник голови Комітету з прав пенсіонерів, ветеранів та інвалідів.

Шановні колеги! Я хотів би, найперше, звернутись до своїх колег. Пригадайте, що цей документ, який зараз ставиться на голосування в другому читанні, концептуально це той самий документ, який ми з вами в грудні місяці відхилили, не включили до порядку денного.

По-друге, це той… концептуально це той самий документ, який спробували протягнути через закон про рентну плату для того, щоби депутатський корпус не розібрався в чому… в тому, що відбувається.

І найголовніше. Я хотів би звернутися до громадян України. це той самий документ, за допомогою якого намагаються вийняти із ваших кишень 6 мільярдів гривень у пенсіонерів, ветеранів та інвалідів. Кілька способів існує, один з них - це використати для обрахунку пенсій пенсіонерам, які виходять на пенсію в 2009 році середню заробітну плату за 2007 рік всупереч чинному законодавству, якщо це має бути за попередні…



ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Шановні колеги! Я ставлю на голосування пропозицію комітету. шановні колеги! Ну…

(Ш у м у з а л і)

Ярославе Михайловичу, ну я прошу вас! Ну я просто Петру Степановичу Цибенку надав слово, бо він вніс проект постанови. Не дивлячись на те, що зараз Регламентом не передбачено внесення таких постанов, але він вніс проект і… для того, щоб висловити свою думку.

Ну з мотивів, будь ласка, 5 хвилин. Запишіться. 5 хвилин з мотивів.

Народний депутат Потапов, фракція Партії регіонів.

Ми продовжили роботу на 15 хвилин, шановні колеги.

Народний депутат Потапов є? будь ласка, передає слово Ярославу Сухому.



18:03:13

СУХИЙ Я.М.

Шановні колеги, для того, аби не було непорозумінь і ми розуміли, що ми робимо і за що ми голосуємо. Якби я сьогодні чув від присутнього тут голови Пенсійного фонду України, що Пенсійний фонд України має якісь проблеми, я би голосував за цей законопроект з закритими очима.

Я сьогодні чув, в Пенсійному фонді проблем нема, не було і не буде. Слава богу, ура! Пенсійні виплати здійснюються як годинник – чудово. Ніби хтось каже, що є дефіцит, Пенсійний фонд каже, що ніякого дефіциту немає, все хорошо. Так от цим законопроектом ми в середньому у пенсіонера відбираємо від 300 до 500 гривень, тому що перерахування буде і в нас є безліч листів. Ось останній лист від „Чонрноморсудопроект” з Ніколаєва про те, що цим законопроектом погіршується становище пенсіо…



ГОЛОВУЮЧИЙ. Народний депутат Найдьонов.



18:04:15

НАЙДЬОНОВ А.М.

Прошу передать слово Адаму Ивановичу Мартинюку.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Адам Мартинюк, будь ласка.



18:04:19

МАРТИНЮК А.І.

Дякую. Мартинюк, фракція комуністів.

Шановні колеги, цей законопроект – це з основних вимог, які ставить перед нами Міжнародний валютний фонд. Ніяких траншів нам не дадуть, якщо ми не угробимо пенсіонерів - ось конкретна відповідь, чому просуває Кабінет Міністрів цей закон.

Це 6 мільярдів, говорив мій колега Цибенко, коштує 6 мільярдів тільки на 2009 рік. Але автори законопроекту так мудствовали, що продовжили ці дії на 2010 рік. А я не виключаю, що через півмісяця вони продовжать і на 11-й і на 12-й роки. За рахунок кого ми хочемо задобрити Міжнародний валютний фонд? Невже у вас, вибачте, народні депутати, немає совісті, що ви зараз до останньої нитки оберете тих, хто вам дав життя, тих, хто вам дав можливість тут безбідно існувати і засідати? Кого ви слухаєте? Чому і як у вас підніметься рука голосувати за …



ГОЛОВУЮЧИЙ. Народний депутат Олійник, фракція "Блок Юлії Тимошенко".



18:05:28

ОЛІЙНИК В.С.

Шановний Головуючий, шановні колеги! Закон, який ми сьогодні розглядаємо, справді, надзвичайно важливий і актуальний. Він стосується, фактично, кожного пенсіонера.

Але я хочу підтвердити, власне, сьогодні думку про те, що цей закон однозначно не спрямований на те, щоб зменшити якісь пенсійні преференції чи ще щось. Закон дасть можливість сьогодні ще раз підтвердити про те, що Пенсійний фонд і ми, депутати, гарантуємо, що кожен пенсіонер сьогодні у нашій державі буде вчасно і в необхідних розмірах отримувати пенсію. Я думаю, це найважливіше, що сьогодні цікавить кожного громадянина, особливо, пенсіонера.

І тому, коли ми сьогодні говоримо, що ми заберемо 300-500 гривень, це, справді, не є правда.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Народний депутат Сівкович, фракція Партії регіонів.

Немає Сівковича? Будь ласка, Андрій Шкіль, фракція "Блок Юлії Тимошенко".



18:06:26

ШКІЛЬ А.В.

Дякую.

Панове, я взагалі закликаю… Ми тривало вступили в обговорення. Я вважаю, що зараз потрібно взяти і проголосувати, тому що коли ми чуємо інформацію про там 6 мільярдів від когось додається або віднімається, про Міжнародний валютний фонд, який диктує умови Пенсійному… Ну, це все – політична складова процесу законотворення, а гола складова процесу законотворення полягає в тому, що ми мусимо збалансувати Пенсійний фонд, не покращити, він зараз не в занепаді, але розбаланс є цілком ймовірний. Цей закон балансує Пенсійний фонд. Тому я закликаю, той хто поважає пенсіонерів, той хто не тільки словами, але ділом хоче підтримувати, той хто хоче забезпечити українським громадянам достойну гідну старість, то будь ласка проголосуйте за цей законопроект. І не прикривайтесь своїм ставленням до уряду чи до прем’єр-міністра, ви просто продемонструйте своє ставлення до найменш забезпечених верств населення. Дякую.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Народний депутат Єфремов, фракція Партії регіонів.



18:07:35

ЄФРЕМОВ О.С.

Прошу передать слово Ярославу Сухому.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Ярослав Сухий, мікрофон.



18:07:43

СУХИЙ Я.М.

Шановні колеги, я хочу завершить думку, ніхто не проти того, аби в умовах кризи приймати участь в розробці і прийнятті так званих не популярних законопроектів. Немає проблем, ми прекрасно розуміємо, криза вимагає від нас адекватних дій. Я тільки не чув ще ні разу, що Пенсійний фонд цього від нас просять, у Пенсійного фонду немає ніяких проблем, він повністю забезпечений видатками, повністю. Скорочується обсяг промислового виробництва, на 48 відсотків впав фонд оплати праці, а Пенсійний фонд десь звідки бере ці гроші. Якщо сьогодні, якщо прийде ця норма, то майте на увазі, пенсіонери 2009 року перарахунок буде здійснюватися на середній зарплаті, не 2008, а 2007 року, це кажу молодим народним депутатам України. Таким чином, кожен пенсіонер втратить ті самі найменш захищені верстви населення, голосувати за нього…



ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Шановні колеги, ми обмінялися думками. Я ставлю на голосування пропозицію комітету, прошу уваги, щодо прийняття в другому читанні і в цілому як закон, проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення (реєстраційний номер 3556).

Йде голосування, шановні колеги.



18:09:17

За-177

Рішення не прийнято.

По фракціях, будь ласка. Партія регіонів – 0, "Блок Юлії Тимошенко" – 150, "Наша Україна - Народна Самооборона” – 7, фракція комуністів – 0, "Блок Литвина" -20. Таким чином, шановні колеги, рішення не прийнято.

Так, що будемо продовжувати нашу роботу? Шановні колеги, оскільки вже зараз 10 хвилин, залишилось 5 хвилин, ми не зможемо розпочати розгляд наступного законопроекту.

Вечірнє засідання Верховної Ради України оголошую закритим.

Завтра ми продовжимо роботу в пленарному режимі за розкладом на середу, а також з урахуванням тих законопроектів, які ми сьогодні не встигли дорозглянути.

Сообщение 04-03-2009, 07:11
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
А что предложила Ляпина???:
03.03.2009 17:58:33

Рішення прийнято
Поіменне голосування про поправку №18 народного депутата Ляпіної К.М. до проекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення (друге читання) (№3556)
За-396 Проти-0
Утрим.-1 Не гол.-34
Всього-431

Сообщение 04-03-2009, 14:04
atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Действительно любопытно , что же предложила Ляпина, если через 10 минут после ее предложения за этот закон уже проголосовали против?
Куда и о чем поправка?

Сообщение 04-03-2009, 17:05
lin прохожий

Сообщения: 1
Вначале голосовали каждую поправку отдельно. (всего, не помню точно, кажется 21 поправка) Коммунисты и Регионалы валили каждую поправку напрочь. Ляпина отстаивала свою, которая касается предпринимателей. Эту поправку приняли. А потом стали голосовать законопроект в целом. И вот - результат. :D

Сообщение 04-03-2009, 19:08
vicodes посетитель

Сообщения: 73
Откуда: Odessa
Взято из сравнительной таблиці (там она отклонена):

-18- Н.д.Ляпіна К.М. (Реєстр.картка №339)

Пункт 6 розділу ІІ Прикінцеві положення виключити

6. Установити фіксований розмір страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування для фізичних осіб - суб’єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок), та членів сімей зазначених фізичних осіб, які беруть участь у провадженні підприємницької діяльності, у сумі мінімального розміру внеску за кожну особу з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, що перерахована до Пенсійного фонду України. Порядок та строки сплати страхових внесків, а також порядок зарахування частини фіксованого та єдиного податку встановлюються Кабінетом Міністрів України.


Как я понимаю, не из-за ее поправки проголосовали против, єто просто была процедура. Но регионалы и коммунисты были изначально против этого закона, что в общем-то справедливо...
Поименное голосование здесь http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/g_frack_list_n?ident=5336&krit=66
Последний раз редактировалось vicodes 04-03-2009, 19:24, всего редактировалось 1 раз.

Сообщение 04-03-2009, 19:22
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vicodes писал(а):
Взято из сравнительной таблиці (там она отклонена):

-18- Н.д.Ляпіна К.М. (Реєстр.картка №339)

Пункт 6 розділу ІІ Прикінцеві положення виключити

6. Установити фіксований розмір страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування для фізичних осіб - суб’єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок), та членів сімей зазначених фізичних осіб, які беруть участь у провадженні підприємницької діяльності, у сумі мінімального розміру внеску за кожну особу з урахуванням частини фіксованого або єдиного податку, що перерахована до Пенсійного фонду України. Порядок та строки сплати страхових внесків, а також порядок зарахування частини фіксованого та єдиного податку встановлюються Кабінетом Міністрів України.


Как я понимаю, не из-за ее поправки проголосовали против, єто просто была процедура. Но регионалы и коммунисты были изначально против этого закона, что в общем-то справедливо...

Стенограмма:
ЛЯПІНА К.М.

Ксенія Ляпіна, група „За Україну!”

Я хочу звернути увагу, шановні колеги, що це найпринциповіша поправка в цьому законі. Вона стосується фактично збільшення навантаження на суб’єктів малого підприємництва мінімум вдвічі. Ми вже робили такі помилки. Я закликаю шановних колег більше подібних помилок не робити. Ми нічого не отримаємо у Пенсійний фонд, бо ці підприємці просто закриють свою діяльність. І навіть те одне робоче місце, може два, які вони створюють і з яких сплачують у Пенсійний фонд, також закриється. Від цього ми отримаємо тільки втрати у бюджеті, а зовсім не доходи. Я наполягаю на голосуванні моєї поправки.



ГОЛОВУЮЧИЙ. будь ласка, позиція комітету.



СУШКЕВИЧ В.М. Позиція комітету – відхилити цю поправку. Але хочу сказати, що ця поправка визвала найбільші дискусії у комітеті, тому зал хай визначається.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, ви зрозуміли про що йдеться, так? Щойно наша колега Ксенія Ляпіна обґрунтувала свою поправку. Я ставлю її поправку, вона 18-та, на голосування. Прошу голосувати.



17:58:33

За-396

Поправка номер 18 врахована.

Поправка номер 19 Анатолії Семиноги врахована. Поправка 20-та врахована і поправка 21-ша врахована.

Таким чином, шановні колеги, ми розглянули всі поправки, і Верховна Рада прийняла відповідні рішення.



СУШКЕВИЧ В.М. Володимир Михайлович, хочу наголосити, що цей законопроект надзвичайно важливий тому, що торкається фінансової і пенсійної стабільності нашої країни. Я прошу проголосувати його в цілому. Дякую.



ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, але перед тим, як голосувати в цілому, то я зараз от вам… Подали проект постанови Верховної Ради України (реєстраційний номер 4114) про скасування результатів голосування за Постанову Верховної Ради України від 15 січня 2009 року про прийняття за основу проекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення.
Зміст такий: ”Верховна Рада України постановляє скасувати результати голосування за Постанову Верховної Ради України від 15 січня 2009 року номер 896-VI про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення”. Тому я зобов'язаний поставити цей проект на голосування. Народний депутат, автор – Бевз. Та не порядок денний, шановні колеги, це вже питання було, тут пропонується по суті розглядати. Тому я ставлю на голосування цей проект постанови. Прошу, шановні колеги, визначатись.



18:00:30

За-198
Рішення не прийнято.
А тепер, шановні колеги, я ставлю на голосування… Що? Про відхилення? Нема такого вже відхилення, Петро Степанович. Ми проголосували все. Шановні колеги, нема такого в Регламенті, як відхилення, уже немає. Ну мало що зареєстрували? Нема такого. Ну, будь ласка, Петро Степанович Цибенко перед голосування. Але нема такого, на превеликий жаль.




:oops:
Проект Постанови про скасування результатів голосування за Постанову Верховної Ради України від 15 січня 2009 року № 896-VI про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення
Номер,дата реєстрації: 4114 від 25.02.2009
Сесія реєстрації: 4 сесія VI скликання
Суб'єкт законодавчої ініціативи: Народний депутат України
Останній етап: Проект не прийнято (03.03.2009)
Ініціатор(и) законопроекту: Бевз В.А. VI скликання


unsure
Проект Постанови про відхилення проекту Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення
Номер,дата реєстрації: 3556/П3 від 03.03.2009

Последний раз редактировалось Likvidator 04-03-2009, 19:34, всего редактировалось 1 раз.

Сообщение 04-03-2009, 19:33
vicodes посетитель

Сообщения: 73
Откуда: Odessa
И что из этого следует? Как по мне - нормально, что не прошло, всех сажало в лужу. А что до процедурных вопросов - тут никто не повлияет. Я-то как раз отслеживал его с момента подачи и ОЧЕНЬ хотелось, чтобы не договорились насчет него. И правильно было подмечено, что сейчас резался бы перерасчет на 2009 и 2010, а потом можно было бы и продлить... Еще не раз будут попытки протолкнуть это, 2 попытка не прошла. 1 - кабмин, эта от Бондаренко (что не меняет сути). Во второй уже не было ограничений по пенсиям для депутатов, судей и т.д. и можно было ожидать далеко не такого результата. Прсто уже компания началась и регионалы с коммунистами не голосовали (ИМХО).

ЗЫ: До этих з/проектов просто не дошел ход. А приняли бы - и их голосовали бы...
Последний раз редактировалось vicodes 05-03-2009, 01:28, всего редактировалось 1 раз.

Сообщение 04-03-2009, 19:37
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vicodes писал(а):
И что из этого следует? Как по мне - нормально, что не прошло, всех сажало в лужу.
... регионалы с коммунистами не голосовали (ИМХО).
Будут толкать в 3-м чтении :evil:
Не голосовали только регионы.Коммунисты-против :!:

Сообщение 05-03-2009, 01:26
vicodes посетитель

Сообщения: 73
Откуда: Odessa
Likvidator писал(а):
vicodes писал(а):
И что из этого следует? Как по мне - нормально, что не прошло, всех сажало в лужу.
... регионалы с коммунистами не голосовали (ИМХО).
Будут толкать в 3-м чтении :evil:
Не голосовали только регионы.Коммунисты-против :!:


Это вряд ли... Закон не прошел. Другой подготовят, что скорее всего и будет, а с этим все, ни о каком 3 чтении разговор не идет...

Пред.

Вернуться в Законопроекти

cron