atnest писал(а):Наконец-то получил решение суда, вступившее в законную силу.
Суть вопроса:
Пенсия назначена в 1971, в стаж работы включено время учебы в мединституте. Диплом врача предъявлен. 20 лет контрол орган СССР и 14 лет Украины при ежегодных проверках не находили оснований для исключения времени учебы. Спустя 34 года после назначения пенсии Упфу в марте 2005 уменьшил стаж, ислючив время учебы в мединституте.
решение вступило в силу:
***
Визнати неправомірними дії УПФУ в Малиновськом районі Одессі, щодо зменьшення трудового та страхового стажу Д* К*М*.
Забов язати УПФУ зарахувати до трудового та страхового стажу:
....
-Перід навчання в медичному закладу, що становить 5 років 10 місяцев 21 добу.
****
Постанова набрала законної сили 8 січня 2007 року.
Суддя
Секретар
****
теперь озабочен отнести в ДВС и за перерасчетом дальше в суд.
Оч хочу обратиться в прокуратуру для реогирования на неправомерніе действия УПФУ.
Хоть мизинцем погрозят....может быть...
А ущерб Вы не требовали? Ни материальный ни моральный???
atnest писал(а):А ущерб Вы не требовали? Ни материальный ни моральный???
нет, популярно объяснили-мухи отдельно, компот отдельно.
Был выбран компот...Ну хоть что-то, но против воли упфу...
Готовлю новый иск о перерасчете после двух лет, после последнего прерасчета.. в 2006, там подам...
1058-15 писал(а):Стаття 105. Порядок оскарження дій страхувальників,
виконавчих органів Пенсійного фонду
1. Застраховані особи та члени їхніх сімей мають право на
оскарження дій (бездіяльності) страхувальників, виконавчих органів
Пенсійного фонду та їх посадових осіб відповідно до законодавства
про звернення громадян, а також у судовому порядку.
Страхувальники мають право на оскарження дій (бездіяльності)
виконавчих органів Пенсійного фонду та їх посадових осіб у порядку
підлеглості до вищого органу або посадової особи, а також у
судовому порядку.
2. Оскарження дій страхувальників чи виконавчих органів
Пенсійного фонду здійснюється в разі, якщо страхувальником або
посадовими особами виконавчих органів Пенсійного фонду порушено
права і законні інтереси застрахованих осіб, створено перешкоди
для здійснення прав і законних інтересів таких осіб внаслідок дій
чи бездіяльності страхувальника, посадових осіб виконавчих органів
Пенсійного фонду чи прийнятого виконавчими органами Пенсійного
фонду рішення або покладено на застраховану особу чи пенсіонера
обов'язки, які не передбачені цим Законом.
Стаття 107. Відповідальність Пенсійного фонду, його органів
та посадових осіб за порушення у сфері
загальнообов'язкового державного пенсійного
страхування
1. Пенсійний фонд, його органи та посадові особи за шкоду,
заподіяну особам внаслідок несвоєчасного або неповного надання
соціальних послуг, призначення (перерахунку) та виплати пенсій,
передбачених цим Законом, а також за невиконання або неналежне
виконання ними обов'язків з адміністративного управління
Накопичувальним фондом несуть відповідальність згідно із законом.
2. Суми коштів, безпідставно стягнені органами Пенсійного
фонду з юридичних і фізичних осіб, підлягають поверненню в
триденний строк із дня прийняття рішення виконавчим органом
Пенсійного фонду або судом про безпідставність їх стягнення, з
одночасною сплатою нарахованої на ці суми пені, що визначається
виходячи з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки
Національного банку України.
atnest писал(а):Честно говорю-не хочется вновь испытывать этот ужас справедливого суда и его решений по этому поводу.
Есть и другие иски, где ущерб виден невооруженным глазом, но оч хотелось справедливого решения и возвратат средств положенных по законам украины ....и потом еще:
Нада подавать иск о взыскании одноразовой помощи.
надо подавать иск о взыскании непересчитанной пенсии по Постанове 1 пункт 1
Надо подавать иск о взыскании перерсчета за два года ...
Для разнообразия,вместо иска попробуйте подать ЗАЯВУ ПРО ВИДАЧУ СУДОВОГО НАКАЗУ.
Правочини в письменной форме- ЗУ,обязательны для выполнения исполнительными органами...
Судочинство выполняется без личного присутствия заявителя и боржника...
atnest писал(а):Для разнообразия,вместо иска попробуйте подать ЗАЯВУ ПРО ВИДАЧУ СУДОВОГО НАКАЗУ.
Правочини в письменной форме- ЗУ,обязательны для выполнения исполнительными органами...
Судочинство выполняется без личного присутствия заявителя и боржника...
прошу прощения -не знаю такой формы касу
не откажите в любезности подробнее...
Стаття 3. Визначення понять
...
10) письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без виклику осіб, які беруть участь у справі, та проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, встановлених цим Кодексом;
ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 5 лютого 2008 року N 08/03
Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у складі: головуючого - Кривенка В. В., суддів: Гусака М. Б., Маринченка В. Л., Панталієнка П. В., Самсіна І. Л., Терлецького О. О., розглянувши у порядку письмового провадження справу за позовом гр. Б до Управління Пенсійного фонду України у Першотравневому районі м. Чернівці (далі - Управління ПФ) про визнання незаконним рішення комісії для розгляду питань, пов'язаних із призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій
Можно ходатайствовать перед судом о восстановлении пропущенных процессуальных сроков ... :neutral:atnest писал(а):Как вообще можно подать апел спустя столько времени пропущенного срока апел?
А на ГИС (ДВС) можно и в суд подать ...
atnest писал(а):Наконец-то получил решение суда, вступившее в законную силу.
...
Оч хочу обратиться в прокуратуру для реогирования на неправомерніе действия УПФУ.
Хоть мизинцем погрозят....может быть...
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
12.10.2007 № 18-6
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
2 листопада 2007 року за № 1241/14508
Порядок
розгляду скарг на рішення органів Пенсійного фонду України
щодо пенсійного забезпечення
1. Цей Порядок визначає процедуру подання та розгляду скарг на рішення про призначення, перерахунок, відмову в призначенні, перерахунку, переведенні з одного виду пенсії на інший, виплаті пенсій (далі — рішення), прийняті головними управліннями Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах (далі — органи, що призначають пенсії).
2. У разі, якщо громадянин вважає, що орган, що призначає пенсію, прийняв рішення, що суперечить законодавству про пенсійне забезпечення або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, громадянин має право оскаржити таке рішення у органі Пенсійного фонду України вищого рівня.
3. Скарга на рішення органу, що призначає пенсії, подається громадянином особисто або законним представником відповідно до законодавства або представником, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально (далі — заявник).
Подання скарги відповідно до цього Порядку не позбавляє заявника права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства.
4. Скарга на рішення управлінь Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах подається відповідно до головних управлінь Пенсійного фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі — регіональні органи Пенсійного фонду України), на рішення регіональних органів Пенсійного фонду України — до Пенсійного фонду України та супроводжується документами, що свідчать про прийняття неправильних рішень.
Скарга може бути подана до органу Пенсійного фонду України вищого рівня протягом одного року з моменту прийняття рішення, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення заявника з прийнятим рішенням.
![]()
Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом Пенсійного фонду України, що розглядає скаргу.
5. У скарзі має бути зазначено:
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника;
найменування органу Пенсійного фонду України, яким прийнято рішення;
суть порушеної вимоги;
інформація про оскарження рішення органу Пенсійного фонду України в суді (у разі оскарження рішення).
Скарга повинна бути викладена в письмовій формі та підписана заявником із зазначенням дати.
Скарга надсилається до органу Пенсійного фонду України поштою або передається заявником особисто.
Скарга, оформлена без дотримання цих вимог, що не дає можливості розглянути скаргу по суті, повертається заявнику з відповідними обґрунтуваннями не пізніше ніж через десять днів від дня отримання такої скарги.
У разі необхідності заявник може подавати інші документи, необхідні для розгляду скарги, які після її розгляду повертаються заявнику.
6. Якщо питання, порушені у скарзі, одержаній органом Пенсійного фонду України, не належать до його повноважень, то така скарга в термін не більше п’яти робочих днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявнику.
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом Пенсійного фонду України від одного і того ж заявника з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, про що виноситься рішення про припинення розгляду такого звернення та повідомляється заявнику.
7. У разі, якщо орган Пенсійного фонду України надсилає заявнику рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, такий заявник має право звернутися з повторною скаргою до органу Пенсійного фонду України вищого рівня протягом строку, зазначеного у пункті 4 цього Порядку.
8. Орган Пенсійного фонду України зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його у термін не більше одного місяця від дня надходження скарги на адресу заявника поштою або надати йому під розписку.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у скарзі питання неможливо, орган Пенсійного фонду України може прийняти рішення про продовження строків розгляду скарги заявника, про що письмово повідомити заявника до закінчення тридцятиденного строку. При цьому загальний термін розгляду скарги не може перевищувати сорока п’яти днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду скарги може бути скорочено від встановленого цим пунктом терміну.
У разі, якщо останній день строків розгляду скарги припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків вважається перший наступний робочий день.
9. Орган Пенсійного фонду України при розгляді скарги заявника перевіряє законність і обґрунтованість рішення, що оскаржується, і приймає одне з таких рішень:
1) залишає скаргу без задоволення;
2) повністю або в певній частині задовольняє скаргу. У разі повного або часткового задоволення скарги органу, що призначає пенсії, даються розпорядження про вчинення відповідних дій.
10. Рішення за розглядом скарги заявника приймає керівник відповідного органу Пенсійного фонду України (або його заступник відповідно до розподілу функціональних повноважень).
Скарги Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються відповідно Головою правління Пенсійного фонду України, начальниками регіональних органів Пенсійного фонду України особисто.
11. Рішення про результати розгляду скарги оформляється відповідно до вимог законодавства про мови. Рішення оформляється на бланку органу Пенсійного фонду України, який розглядав скаргу.
У рішенні зазначаються: повне прізвище та ініціали заявника; відомості про предмет оскарження, якого стосується скарга; дата прийняття скарги до розгляду, перелік документів, які були взяті до уваги при розгляді скарги, дата і номер оскаржуваного рішення, стисле викладення вимог і клопотання заявника, результати дослідження матеріалів скарги та докази, на яких ґрунтуються висновки посадової особи органу Пенсійного фонду України, яка розглядала скаргу, посилання на конкретні статті та пункти законів України та інших нормативно-правових актів, якими обґрунтовано відповідь на скаргу та висновок про задоволення чи часткове задоволення скарги або про відмову в задоволенні вимог чи клопотання заявника, викладених у скарзі.
У рішенні також зазначається, що в разі незгоди заявника з прийнятим рішенням воно може бути оскаржене в органі Пенсійного фонду України вищого рівня (із зазначенням строку такого оскарження) або в судовому порядку. Рішення Пенсійного фонду України, прийняте за розглядом скарги, може бути оскаржене в судовому порядку в термін, передбачений законодавством України.
У разі повного або часткового задоволення скарги до рішення даються розпорядження органу Пенсійного фонду України, рішення якого скасовано повністю або в певній частині, про вчинення відповідних дій.
Рішення після зазначення реєстраційного номера вихідної кореспонденції надсилається (вручається) заявнику.
Рішення вважається надісланим (врученим) заявнику, якщо його вручено під розписку чи надіслано листом на його адресу за місцем проживання.
12. Відкликання скарги проводиться за письмовою заявою заявника.
13. Інформація, яка стала відома посадовим особам органів Пенсійного фонду України під час розгляду скарг, є конфіденційною і не підлягає розголошенню. Порядок використання такої інформації передбачений Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, в Пенсійному фонді України та його органах, затвердженою постановою правління Пенсійного фонду України від 27.06.2002 № 11-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 12.07.2002 за № 583/6871 (із змінами).
Начальник юридичного управління
Т. РЯБЦЕВА
Likvidator писал(а):Правлiння ПФУ предлагает жаловаться на УПФУ...даже после суда:ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України...
vic писал(а):Likvidator писал(а):Правлiння ПФУ предлагает жаловаться на УПФУ...даже после суда:ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України...
А чем это все отличается от ЗУ "Про звернення громадян"?
Стаття 2. Законодавство про звернення громадян
Законодавство України про звернення громадян включає цей Закон та інші акти законодавства, що видаються відповідно до Конституції України та цього Закону.
Стаття 12. Сфера застосування цього Закону
Дія цього Закону не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством і законодавством про захист економічної конкуренції.
( Стаття 12 із змінами, внесеними згідно із Законами N 653-XIV ( 653-14 ) від 13.05.99, N 1294-IV ( 1294-15 ) від 20.11.2003 )
За роботу в умовах, що не відповідають санітарно-гігієнічним нормам держава гарантує кожному пільги та компенсації, а саме: пільгове пенсійне забезпечення, щорічну оплачувану додаткову відпустку, підвищену оплату праці, скорочену тривалість робочого тижня, безплатне лікувально-профілактичне харчування. Встановлення даних пільг і компенсацій проводиться за результатами атестації робочих місць за умовами праці,...
atnest писал(а):сообщение выше относится к реализации"маленькой победы.."
Победа та есть, но вот реализации нет...
сопротивляется упфу...
А двс чтобы да, так нет..
через 10 дней пошлем оч писульку на штрафование начальника упфу=
вот и все рычаги воздействия...
А ведь он получает еще и пенсию в размере около 17 000 грн. в месяц. То есть денежное содержание в сумме составляет около 38 000 грн. в месяц. Выплачивая такие деньги, государство надеялось, что чиновник такого ранга не будет заниматься коррупцией, однако, жадность Шморгуна не имеет пределов.
В чем же нарушение Закона Украины «Про борьбу с коррупцией»? Да в том, что прокурор Шморгун не имеет права в 2008 году получать пенсию более 10 000 грн., так как Закон Украины «О государственном бюджете на 2008 год» для прокурорских работников установил пенсию в размере не более 10 000 грн. в месяц. Прокурора положения Закона не удовлетворили, и он, в нарушение Закона, установил для себя пенсию в тех размерах, в которых он получал ее до этого. Каким образом? Он обратился в суд и, используя служебное положение, принудил судью, в нарушение Закона, принять неправомерное решение. Хотя судью обязаны принимать решение только в рамках, установленных Законом. Прокурор же обязан требовать от судей соблюдения Закона. После этого решение суда было передано в Винницкий пенсионный фонд для исполнения, руководитель которого Черненко, не подавая аппеляции, сразу же принял к исполнению, так как у самого есть проблемы с соблюдением Закона.
atnest писал(а):В каком государстве мы только живем...
Честная власть!
УУУУУУУ.....
atnest писал(а):Оч хочу обратиться в прокуратуру для реогирования на неправомерніе действия УПФУ.
Хоть мизинцем погрозят....может быть...
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. N 858
Класифікатор звернень громадян
I. Характеристика звернення
1. За формою надходження
1.1. Поштою
1.2. На особистому прийомі
1.3. Через уповноважену особу
1.4. Через органи влади
1.5. Через засоби масової інформації
1.6. Від інших органів, установ, організацій
2. За ознакою надходження
2.1. Первинне
2.2. Повторне
2.3. Дублетне
2.4. Неодноразове
2.5. Масове
3. За видами
3.1. Пропозиція (зауваження)
3.2. Заява (клопотання)
3.3. Скарга
4. За статтю авторів звернень
4.1. Чоловіча
4.2. Жіноча
5. За суб'єктом
5.1. Індивідуальне
5.2. Колективне
5.3. Анонімне
6. За типом 6.1. Телеграма
6.2. Лист
6.3. Усне
7. За категоріями авторів звернень
7.1. Учасник війни
7.2. Дитина війни
7.3. Інвалід Великої Вітчизняної війни
7.4. Інвалід війни
7.5. Учасник бойових дій
7.6. Ветеран праці
7.7. Інвалід I групи
7.8. Інвалід II групи
7.9. Інвалід III групи
7.10. Дитина-інвалід
7.11. Одинока мати
7.12. Мати-героїня
7.13. Багатодітна сім'я
7.14. Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи
7.15. Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
7.16. Герой України
7.17. Герой Радянського Союзу
7.18. Герой Соціалістичної Праці
7.19. Дитина
7.20. Інші категорії
8. За соціальним станом авторів звернень
8.1. Пенсіонер
8.2. Робітник
8.3. Селянин
8.4. Працівник бюджетної сфери
8.5. Державний службовець
8.6. Військовослужбовець
8.7. Підприємець
8.8. Безробітний
8.9. Учень, студент
8.10. Служитель релігійної організації
8.11. Особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена
8.12. Інші
9. За результатами розгляду
9.1. Вирішено позитивно
9.2. Відмовлено у задоволенні
9.3. Дано роз'яснення
9.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"
9.5. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"
9.6. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян"
II. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян
Індекс Зміст питання
010 Промислова політика
020 Аграрна політика і земельні відносини
030 Транспорт і зв'язок
040 Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво
050 Фінансова, податкова, митна політика
060 Соціальний захист
070 Праця і заробітна плата
080 Охорона здоров'я
090 Комунальне господарство
100 Житлова політика
110 Екологія та природні ресурси
120 Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян
130 Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт
140 Культура та культурна спадщина, туризм
150 Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
160 Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації
170 Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини
180 Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
190 Діяльність центральних органів виконавчої влади
200 Діяльність місцевих органів виконавчої влади
210 Діяльність органів місцевого самоврядування
220 Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини
230 Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій
240 Інше
_______________
Примітка. За відповідним індексом можуть визначатися додаткові питання у його межах, наприклад від 010 до 019.
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. N 858
ЗМІНА,
що вноситься у додаток 4 до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ( 348-97-п )
У розділі "Реєстраційно-контрольна картка" (лицьовий бік) позицію
"Індекси питання заповнюються відповідно до форми статистичного
і підпитання звіту про розгляд звернень громадян в
організаціях згідно з переліком питань і
підпитань, визначених відповідними
організаціями"
замінити такою позицією:
"Індекси основних заповнюються за основними питаннями, що
і додаткових порушуються у зверненнях громадян і визначені
питань у Класифікаторі звернень громадян,
затвердженому постановою Кабінету Міністрів
України від 24 вересня 2008 р.
N 858, та додатковими питаннями, визначеними
відповідними організаціями".
Вернуться в Що робити, коли на нас наступають?
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0
| |