Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Пенсия чернобыльцу - Исчисление заработка

Пенсия чернобыльцу - Исчисление заработка

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Vaevin посетитель

Сообщения: 64
"Порядок обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 1997 року N 523. Ця постанова є чинною, її положення стосовно критеріїв обчислення розмірів пенсій відповідають змісту статей 50, 54 Закону N 796-XII. А в пункті 2 постанови від 3 січня 2002 року N 1 Кабінет Міністрів України установив розміри сум, з яких проводиться розрахунок пенсій, усупереч положенням зазначених статей закону, причому ці суми не відповідають розмірам мінімальної пенсії за віком."

ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ
КОЛЕГІЯ СУДДІВ СУДОВОЇ ПАЛАТИ В АДМІНІСТРАТИВНИХ СПРАВАХ
ПОСТАНОВА від 11.11.2008 N 08/211

Сейчас в судах много чернобыльских дел о пересчете пенсий. Это типичная цитата из них.

atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Сами себе противоречат...

ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
15.04.2005 N 4
Про окремі питання застосування судами України
законодавства про пенсійне забезпечення
військовослужбовців (крім військовослужбовців
строкової служби), осіб начальницького
і рядового складу органів внутрішніх справ
та деяких інших осіб

13. У ст. 15 Закону N 2262-XII ( 2262-12 ) передбачено
підвищення пенсій за вислугу років. Зокрема, особам офіцерського
складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової
служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право
на пенсію згідно з цим Законом і є ветеранами війни або особами,
на котрих поширюється дія Закону від 22 жовтня 1993 р. N 3551-XII
( 3551-12 ) "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального
захисту", пенсії за вислугу років підвищуються у відповідних
відсотках від розміру мінімальної пенсії за віком. Таке підвищення
провадиться виходячи з розміру мінімальної пенсії за віком -
19 грн. 91 коп., встановленого постановою Кабінету Міністрів
України від 3 січня 2002 р. N 1 ( 1-2002-п )
"Про підвищення
розмірів пенсій та інших соціальних виплат окремим категоріям
пенсіонерів, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів
державного бюджету", дію якої з 1 жовтня 2003 р. поширено на
вказаних осіб постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня
2003 р. N 1350 ( 1350-2003-п ) "Про підвищення рівня пенсійного
забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового
складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб".


atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ
КОЛЕГІЯ СУДДІВ СУДОВОЇ ПАЛАТИ В АДМІНІСТРАТИВНИХ СПРАВАХ
ПОСТАНОВА від 11.11.2008 N 08/211

Ув Vaevin!
А Вы не могли бы дать ссылочку на постанову, а то не могу найти поиском в реестре , на сайте в ВСУ...

Сообщение 23-02-2009, 20:19
Vaevin посетитель

Сообщения: 64
ПОСТАНОВу від 11.11.2008 N 08/211 и другие нашел через "Лига-закон".
Могу выслать или поместить здесь(но для форума она довольно большая).
А Постана Кабінету Міністрів України від 3 січня 2002 р. N 1 ( 1-2002-п ) уже не действительна.
Как я понял, ВСУ начал принимать решения в пользу истцов только в этом году.

Сообщение 23-02-2009, 21:30
Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Vaevin писал(а):
ПОСТАНОВу від 11.11.2008 N 08/211 и другие нашел через "Лига-закон".
Могу выслать или поместить здесь(но для форума она довольно большая).
Присылайте на мой е-мейл - найду куда выложить.
Последний раз редактировалось Nickolas 24-02-2009, 12:12, всего редактировалось 1 раз.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 23-02-2009, 22:46
Vaevin посетитель

Сообщения: 64
Отправил.

Сообщение 24-02-2009, 07:07
Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Vaevin писал(а):
Отправил.

Выложил, см. http://nih-soft.narod.ru/CopyDoc/VSU_2008_11_11.htm
(лучше бы, конечно, не просто извлеченный текст, а сам документ)
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 24-02-2009, 07:25
Vaevin посетитель

Сообщения: 64
Ник. Ив.
Если объясните, как отправить Вам архив, то вышлю это и другие решения в формате html.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Vaevin писал(а):
"Порядок обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 1997 року N 523. Ця постанова є чинною, її положення стосовно критеріїв обчислення розмірів пенсій відповідають змісту статей 50, 54 Закону N 796-XII. А в пункті 2 постанови від 3 січня 2002 року N 1 Кабінет Міністрів України установив розміри сум, з яких проводиться розрахунок пенсій, усупереч положенням зазначених статей закону, причому ці суми не відповідають розмірам мінімальної пенсії за віком."

ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ
КОЛЕГІЯ СУДДІВ СУДОВОЇ ПАЛАТИ В АДМІНІСТРАТИВНИХ СПРАВАХ
ПОСТАНОВА від 11.11.2008 N 08/211

Сейчас в судах много чернобыльских дел о пересчете пенсий. Это типичная цитата из них.

Интересно,ВАСУ должен отследить установки ВС и отозвать
свои "Узагальнення...":
Довідка за результатами вивчення та узагальнення судової практики перегляду Вищим адміністративним судом України в касаційному порядку судових рішень у справах про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастро...
Вищий адміністративний суд
від 01.01.2007
Страница 5


ВИСНОВКИ
Результати вивчення, аналізу та узагальнення судової практики
перегляду Вищим адміністративним судом України в касаційному
порядку судових рішень у справах про статус і соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; про
пільгове оподаткування суб'єктів господарювання, що діють на
територіях, які зазнали радіоактивного забруднення внаслідок
Чорнобильської катастрофи дозволяють зробити наступні висновки:
...
15. Базова мінімальна пенсія за віком при нарахуванні пенсії
на підставі статті 54 Закону України "Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи" ( 796-12 ) становить 19 гривень 91 копійка.

Из какого "выкуренного" ЗУ.... ВАСУ "приснился" термин:
Базова мінімальна пенсія за віком при нарахуванні пенсії на підставі статті 54 :?: :roll: :?:

Сообщение 24-02-2009, 12:10
Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Vaevin писал(а):
Ник. Ив.
Если объясните, как отправить Вам архив, то вышлю это и другие решения в формате html.
Обычным вложением на мой е-мейл ...
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 24-02-2009, 16:39
atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
http://nih-soft.narod.ru/CopyDoc/VSU_2008_11_11.htm

Оч нужно офиц ссылка на офиц сайт ВСУ, сайт ув Ник Ив -это не офиц сайт ВСУ, у меня 27 апел сдмин суд . мне хотелось бы офиц ссылку на сайте ВСУ или где опубликована.

Сообщение 24-02-2009, 22:30
Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Vaevin писал(а):
Ник. Ив.
Если объясните, как отправить Вам архив, то вышлю это и другие решения в формате html.

Выложил в том же виде для скачивания - http://nih-soft.narod.ru/CopyDoc/2009_0 ... er_INF.zip (два письма ВАСУ и восемь постановлений)
-= Пенсионер - это профессия! =-

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Vaevin просил разместить его сообщение:
Vaevin писал(а):
Ник. Ив.

По данным сайта Лига-Закон:

Лист від 27.01.2009 р. N 106/13/13-09 - Опублікування в періодиці:Ориентир,2009,02,№5

ПОСТАНОВА від 11.11.2008 N 08/211 - Опублікування в періодиці:Вісник Верховного
Суду України,2009,00, №1

По ряду постановлений нет информации.

Поместите пож. на форуме, у меня сейчас нет возможности войти в форум.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 26-02-2009, 11:36
atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Спасибо и Ник Ив и Ваевину.
атнест

Сообщение 04-03-2009, 20:49
Vaevin посетитель

Сообщения: 64
Сегодня мой знакомый получил из РПФУ отказ в пересчете пенсии(он инвалид ЧАЭС) с сылкой на Роз'яснення МінЮста №16309-0-33-08/21 від 21.01.2009.
Кто-нибудь сталкивался с ним? И какую юридическую силу имеют "Роз'яснення МінЮста"?

Сообщение 05-03-2009, 07:16
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Vaevin писал(а):
Сегодня мой знакомый получил из РПФУ отказ в пересчете пенсии(он инвалид ЧАЭС) с сылкой на Роз'яснення МінЮста №16309-0-33-08/21 від 21.01.2009.
Кто-нибудь сталкивался с ним? И какую юридическую силу имеют "Роз'яснення МінЮста"?
А Вы не можете уточнить,в каком перерасчете ему отказано???
Пример розъяснень:
Уряд вважає некоректною заяву Міністерства юстиції щодо того, що банки мають право без рішення суду вилучати майно громадян, яке знаходиться в заставі в банках, якщо вони не можуть розраховуватися за кредитними зобов`язаннями.

Про це в коментарі УНІАН заявила прес-секретар прем`єр-міністра України Марина СОРОКА.

Вона повідомила, що «уряд скасував це роз`яснення».

«Подібні роз`яснення за духом, стилістикою, а також за відсутністю аргументів нагадують заяви, які виходять від речників Секретаріату Президента і наводять на думку, що в своєму роз`ясненні Мін’юст також керувався вказівками Банкової», - заявила М.СОРОКА.

http://www.unian.net/ukr/news/news-301762.html

atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Роз'яснення МінЮста"?

Имеют юридическую силу для суда :
тлумачення та роз яснення законів =пререготива минюста...и еще ксу..
Но не верховной рады...
их разъяснения юр силы не имеют...увы

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
atnest писал(а):
Роз'яснення МінЮста"?

Имеют юридическую силу для суда :
тлумачення та роз яснення законів =пререготива минюста...и еще ксу..
Но не верховной рады...
их разъяснения юр силы не имеют...увы

Хiба суди у нас пiдвiдомчi КМУ(МЮ)???
Тлумачення права, взяте в єдності його змісту (з’ясування та роз’яснення), виражається у встановленому акті, який є оболонкою процесу пізнання й пояснення змісту юридичних норм.

Звідси тлумачення можна визначити як інтелектуально-вольову діяльність щодо з’ясування та роз’яснення змісту норм права з метою їх найбільш правильної реалізації, яка знаходить відображення в особливому акті. Більш глибокий аналіз дозволяє охарактеризувати тлумачення права як специфічну діяльність, як особливе соціальне явище, як своєрідний фактор правової культури, момент існування та розвитку права, необхідну умову правового регулювання.

Іншими словами, тлумачення – це таке роз’яснення, що має юридичне значення і яким повинні керуватись усі органи та особи, котрі застосовують правову норму.
Тлумачення не вносить і не може вносити поправки, доповнення чи зміни в правові норми.
У залежності від юридичних наслідків, до яких призводить роз’яснення, розрізняють неофіційне і офіційне тлумачення.

Неофіційне тлумачення — це роз’яснення норм права, яке дається не уповноваженими суб’єктами, й тому позбавлене юридичної сили і не може викликати юридичних наслідків. Сила та значення неофіційного тлумачення — у переконаності, обґрунтованості, науковості, в авторитеті тих суб’єктів, якими воно дається. Воно може виражатися в усній або письмовій формі.

Офіційне тлумачення — різновид тлумачення, який здійснюється уповноваженими на те суб’єктами — державними органами, посадовими особами та закріплюється в спеціальному акті, що має загальнообов’язковий характер для всіх суб’єктів, які реалізують ці норми права.
Можна виділити такі види офіційного нормативного тлумачення, зокрема, як автентичне, легальне, відомче.

Автентичне тлумачення проводиться тим органом, який створив цю норму права. Воно є найбільш компетентним і авторитетним, оскільки орган, який створив правову норму, може найбільш точно розкрити її зміст. Він робить це в межах своєї компетенції. Суб’єктом такого тлумачення може бути, наприклад Верховної Рада України
У випадку легального тлумачення правових норм воно дається спеціально на те уповноваженим органом. На Конституційний Суд України відповідно до Конституції України покладено обов’язок вирішення питання про відповідність законів та інших нормативно-правових актів, зокрема актів Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Конституції України, а також офіційне тлумачення Конституції та законів України (ст. 147,150).
Провідну роль у роз’ясненні законодавства здійснює Міністерство юстиції України. Так, відповідно до підпункту 14 пункту 4 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 30 грудня 1997 року № 1396/97, Мін’юст України відповідно до покладених на нього завдань дає роз’яснення чинного законодавства державним органам, підприємствам, установам і організаціям.

Відзначимо також, що право на отримання роз’яснень законодавства мають усі громадяни України відповідно до Закону України „Про звернення громадян", статтею 1 якого, зокрема передбачено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
http://www.minjust.gov.ua/0/8077

atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Вот, вот я про него и написал....

Сообщение 06-03-2009, 19:18
Vaevin посетитель

Сообщения: 64
Обращение было по поводу перещета пенсии чернобыльцам исходя из мин.пенсии=498грн. В РПФУ ему отказались показать документ.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
atnest писал(а):
Имеют юридическую силу для суда :
...
Вот, вот я про него и написал....

А Вы заметили,что граждан в списке разъясняемых...нет!
Соответственно-розъяснение в пользу ведомства-направлено не в защиту прав граждан.
. Значна кількість громадян викладають у своїх скаргах інформацію, що стосується суті розгляду справи. Тобто вони не згодні з рішенням суду і вважають його незаконним. Проте, законність та обґрунтованість рішення суду може бути перевірено лише вищестоящими судовими інстанціями в порядку апеляційного чи касаційного оскарження.

Також до Міністерства юстиції надходять звернення у яких громадяни просять Міністра посприяти у розгляді судової справи чи взяти справу під особистий контроль, порушити кримінальні справу чи здійснити контроль за її розслідуванням. До цього слід зазначити, що вирішення таких питань виходить за межі компетенції Міністра юстиції.

Відповідно до статті 14 Закону України "Про судоустрій України" суди здійснюють правосуддя самостійно. При здійсненні правосуддя судді незалежні від будь-якого впливу, нікому не підзвітні і підкоряються лише закону. Втручання у здійснення правосуддя, вплив на суд або суддів у будь-який спосіб, неповага до суду чи суддів, збирання, зберігання, використання і поширення інформації усно, письмово або в інший спосіб з метою завдати шкоди їх авторитету чи вплинути на неупередженість суду забороняється і тягне передбачену законом відповідальність. Суддям забезпечується свобода неупередженого вирішення судових справ відповідно до їх внутрішнього переконання, що ґрунтується на вимогах закону.

http://www.minjust.gov.ua/0/10057

Сообщение 06-03-2009, 20:07
Vaevin посетитель

Сообщения: 64
В ходе обсуждения у меня возник вопрос. Если законодательный акт (вчастности Постановление КМУ) отменен, но вместо него не принят другой, то действуют ли положения отмененного акта?

Сообщение 07-03-2009, 12:21
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Vaevin писал(а):
В ходе обсуждения у меня возник вопрос. Если законодательный акт (вчастности Постановление КМУ) отменен, но вместо него не принят другой, то действуют ли положения отмененного акта?
Вы имеете ввиду ПКМУ №1???
Что должны были принять :?: вместо :
П О С Т А Н О В А

від 3 січня 2002 р. N 1
Київ
Про підвищення розмірів пенсій та інших соціальних виплат окремим категоріям пенсіонерів, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів державного бюджету

Пiдвищили на 6 лет, наелись,достаточно :crazy: :bad:
Однако:
П О С Т А Н О В А

від 16 липня 2008 р. N 654
Київ
Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862 від 24.09.2008 )

ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 3 січня 2002 р. N 1 "Про підвищення розмірів
2. Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2003 р. N 1350 "Про підвищення рівня пенсійного забезпечення військовослужбовців,.
Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 р. N 895 "Про підвищення рівня пенсійного забезпечення військовослужбовців,
. Пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 травня 2007 р. N 684 "Про поліпшення матеріального забезпечення окремих категорій населенн
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 р. N 1062 "Про підвищення рівня матеріального забезпечення окремих категорій населення"

В некоторых случаях не действуют положения...не отмененного НПА:
У чинності актів державного управління розрізняють чотири юридичні стани:

1)припинення;

2)зупинення;

3)зміна;

4)скасування їх дії.

Припинення - дія закономірна, вона не зумовлена будь-якими подіями.

Підстави для припинення дії актів:


а) загальним є правило, що із введенням у законну силу нового акта державного управління автоматично припиняє свою силу акт з того самого питання, виданий раніше, хоча б у новому і не містилася вказівка на його припинення. На практиці ж для формального припинення застарілих актів вироблена процедура, що включає стани, які вказані вище;

б) закінчення строку, на який було видано акт;

в) досягнення мети, поставленої перед актом (реалізація правових відносин, виконання приписів акта та ін.);

г) зникнення адресата акта (ліквідація юридичної особи, смерть носія прав та обов’язків).

Зупинення, як і скасування актів державного управління, обумовлюється їх незаконністю, передбачає ліквідацію порушень у порядку, передбаченому Конституцією, іншими законами.

Зупинення дії незаконних актів - тимчасовий правовий захід, що передує процесу оспорювання законності акта в судовому порядку. Сперечання між адміністративними органами, між ними, і іншими громадянами, між ними і органами місцевого самоврядування вирішуються у суді. Так, органи місцевого самоврядування мають право звертатися з позовом до загального або арбітражного суду щодо визнання недійсними актів інших державних органів і до прийняття судом рішення зупиняють дію оскаржуваний актів на підвідомчій території (ст.59 Закону України від 21.05.97 «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Зупинення дії незаконних актів державного управління є прерогативою також органів з надвідомчими наглядовими повноваженнями. Таким є зупинення актів, пов’язане з фактом принесення прокурором протестів у порядку загального нагляду на незаконні акти.

Зміна приписів акта може виявлятися стосовно заперечних актів, коли є потреба доредагувати, уточнити та доопрацювати окремі приписи цих загалом правомірних актів.

Скасування правового акта виявляється у визнанні нечинним цілого акта або окремих його приписів, положень.

Скасовувати неправомірні нормативні акти можуть Верховна Рада, Президент, Кабінет Міністрів України, суди - загальної юрисдикції та арбітражні, міністерства, відомства, голови місцевих державних адміністрацій, Ради народних депутатів, їх виконкоми виданням відповідних актів державного управління.

Відповідно до ст.13 Закону України від 16.10.96 «Про Конституційний Суд України» (із змінами і доповненнями, внесеними Рішенням Конституційного суду України від 23.06.97 N 2-зп) Конституційний Суд України приймає рішення та дає висновки у справах щодо конституційності законів та інших правових актів Верховної Ради України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Вы имеете ввиду ПКМУ №1???
Что должны были принять вместо


Вместо "ПКМУ 1"= новое ПКМУ від 28.05.2008 № 530
А вы все о законах.....

Сообщение 03-05-2009, 23:01
Shyrikkk прохожий

Сообщения: 1
:hi:

Пред.След.

Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців

cron