Список форумов Загальна категорія Що робити, коли на нас наступають? Карпачева требует отменить ПКМУ №1 !!!

Карпачева требует отменить ПКМУ №1 !!!

Боротьба за свої конституційні права.
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Для борьбы в судах имеет смысл цитировать ОБДУСМЕНку :roll: :idea: :!:
"

Прем’єр-міністрові України
Віктору Федоровичу Януковичу

ПОДАННЯ
Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини*

Про приведення у відповідність до
Конституції України і чинного законодавства
постанов Кабінету Міністрів України,
якими регулюються розміри пенсій, виплат
і компенсацій громадянам, постраждалим
внаслідок Чорнобильської катастрофи

До Уповноваженого з прав людини надходять звернення від окремих
громадян та громадських організацій щодо захисту конституційних
прав постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи на
одержання належних пенсій, пільг і компенсацій.

Статтями 30, 36, 37, 39, 48, 50, 51, 54 Закону України “Про
статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи“, розміри пенсій, пільг і компенсацій
для постраждалих встановлені залежно від визначеної законом
мінімальної заробітної плати. Згідно зі ст.67 зазначеного
Закону “конкретні розміри всіх доплат, пенсій і компенсацій
підвищуються Кабінетом Міністрів України відповідно до зміни
індексу вартості життя і зростання мінімальної заробітної
плати“.

Після набуття чинності Конституцією України низкою законів
України встановлювався розмір мінімальної заробітної плати
відповідно до зростання вартості життя і рівня інфляції.

Ці закони містили положення щодо незастосування встановленого
розміру мінімальної заробітної плати як розрахункової величини
для визначення розмірів пенсій і компенсацій. Зокрема, згідно зі
ст.2 Закону України “Про встановлення розміру мінімальної
заробітної плати на 2002 рік“ (Відомості Верховної Ради України,
2002, №15, ст.99) встановлено, що “до прийняття Верховною Радою
України змін до законів, у нормах яких для розрахунків
застосовується мінімальна заробітна плата, Кабінету Міністрів
України здійснювати зазначене застосування, виходячи з реальних
можливостей видаткової частини Державного бюджету України на
2002 рік“.

Проте, починаючи з 1 січня 2003 р., цей Закон втратив чинність.
А наступні законодавчі акти, якими встановлювався розмір
мінімальної заробітної плати, зокрема Закон України “Про
внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на
2003 рік“, а також Закон України “Про Державний бюджет України
на 2004 рік“, не містять норм щодо обмеження розміру мінімальної
заробітної плати для розрахунків виплат і компенсацій
постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Отже, починаючи з січня 2004 р., як розрахункова величина для
встановлення пенсій, пільг і компенсацій має застосовуватися
мінімальна заробітна плата 205 грн. на місяць, встановлена ст.89
Закону “Про Державний бюджет України на 2004“.

На практиці ж органи виконавчої влади керуються постановою
Кабінету Міністрів України від 26 липня 1996 р. №836, якою
встановлені розміри виплат, компенсацій і пенсій у десятки разів
менші, ніж визначені Законом України “Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи“.

Уповноважений з прав людини має підстави розцінювати наведене як
порушення вимог ч.2 ст.19 Конституції України, згідно з якою
“...органи державної влади ... зобов’язані діяти лише на
підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією та законами України“.

[color=red]Крім цього, п.2 постанови Кабінету Міністрів “Про
підвищення розмірів пенсій та інших соціальних виплат окремим
категоріям пенсіонерів, фінансування яких здійснюється за
рахунок коштів державного бюджету“ від 3 січня 2002 р. №1,
встановлено, що, “... виходячи з розміру 19 грн. 91 коп.,
проводяться розрахунки:

а) пенсій, призначених відповідно до частини четвертої ст.54
Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи“ (796-12);

б) додаткової пенсії, передбаченої Законом України “Про статус і
соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи“ (796-12), під час призначення та
перерахунку пенсій відповідно до Закону України “Про пенсійне
забезпечення” (1788-12) (крім пенсій працівникам, передбаченим у
частині третій статті 53 зазначеного Закону) і пенсій,
передбачених частиною четвертою статті 54 Закону України “Про
статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи“.

На думку Уповноваженого, в такий спосіб Кабінет Міністрів
України також порушує згадану ч.2 ст.19 Конституції України і
права постраждалих громадян на належне пенсійне
забезпечення.

Як порушення вимог Конституції України розцінює Уповноважений і
дії Уряду щодо застосування у п.п 5, п.12 постанови Кабінету
Міністрів України “Про затвердження Порядку надання документів
та їх складу при застосуванні податкової соціальної пільги“
обмежень на користування податковою соціальною пільгою для осіб,
віднесених до 1 або 2 категорій постраждалих внаслідок
Чорнобильської катастрофи, які брали участь у ліквідації аварії,
або потерпіли від неї, пізніше 1986 року. Адже згідно зі ст.14
Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи“, до категорій
1 і 2 можуть бути віднесені і особи, які брали участь у
ліквідації наслідків аварії не тільки у 1986, а й у наступних,
1987–1989 рр.

Враховуючи те, що згаданими нормами постанов Кабінету Міністрів
України порушуються конституційні права людини на соціальний
захист, керуючись ст.101 Конституції України, п.11 ст.13, ст.15
Закону України “Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав
людини“,

прошу:

вжити необхідних заходів з метою приведення у відповідність до
Конституції України і чинного законодавства:

постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.1996 р. №836 “Про
компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи“;

постанови Кабінету Міністрів України “Про підвищення
розмірів пенсій та інших соціальних виплат окремим категоріям
пенсіонерів, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів
державного бюджету“ від 3 січня 2002 р. №1 – у частині
запровадження визначеної законом величини мінімальної заробітної
плати;

постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку
надання документів та їх складу при застосуванні податкової
соціальної пільги“ від 26.ХІІ.2003 р. №2035 в частині поновлення
права всіх осіб 1 і 2 категорій, постраждалих внаслідок
Чорнобильської катастрофи, на користування податковою соціальною
пільгою.

Н.Карпачова

07.06.2004 р.

* Подання Уповноваженого з прав людини сприяло прийняттю
Кабінетом Міністрів України постанови № 894 від 13.07.2004 р.
“Про підвищення розмірів пенсій, призначених відповідно до
частини четвертої ст. 54 Закону України “Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи“, відповідно до якої пенсії по інвалідності, що
настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з
втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи,
збільшено на 12%. Це стосується понад 100 тис. постраждалих.
Урядом також було ініційовано прийняття Закону України “Про
внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на
2004 рік“, відповідно до якого обсяги фінансування програм
захисту чорнобильців збільшені на 300 млн. грн.
Кабінет Міністрів України 27.12.2005 р. прийняв постанову № 1293
“Про збільшення розмірів пенсій деяким категоріям громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи“, відповідно до
якої збільшені в 2,5–3,5 разу пенсії по інвалідності учасникам
ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, евакуйованим із зони
відчуження, а також пенсії у зв’язку з втратою годувальника
внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Верховною Радою України прийнята Загальнодержавна програма
мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006–2010
роки, відповідно до якої передбачається поетапне наближення
виплат і компенсацій 2,6 млн. чорнобильців до рівнів,
встановлених Законом України “Про статус і соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи“.[/color]
http://www.ombudsman.kiev.ua/p_04_5-10.htm

Сообщение 14-06-2007, 15:38
atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Классическая ирония ну нету в постанове ни слова про мин зарплату.
нету там ни слова про мин пенсию, которая с 1 января 2004 =госуд соц гарантии определенной законом, денежній размер которой устанавливается на уровне прож мин для нетрудоспособніх лиц. И ниже которой пенсия гражданам Украині при віполнении опред условий біть не может. Никакие НПА с 2004 кроме зу 1058 не устанавливают денежный размер гос соц гарантии -мин пенсии по возрасту опред ст 28 зу 1058 и 2291.
Хотя лед тронулся... уже ледоход.
Поэтому срочно были изменены тесты статей зу и из них исключены все расчеты пенсий в частях к мин пенс по возрасту.


Вернуться в Що робити, коли на нас наступають?