Список форумов Загальна категорія Загальні пенсійні питання Достиг 60 лет в сентябре 2011, стаж меньше 15 лет :(

Достиг 60 лет в сентябре 2011, стаж меньше 15 лет :(

Умови призначення пенсії, переведення, підготовка документів и т.і..
Miksmen гость

Сообщения: 2
Человеку в сентябре исполнилось 60 лет, но он не написал заявление о назначение пенсии. Обратился в пенсионный фонд только в октябре, когда уже начал действовать новый закон. Проблема в том, чо у него нету 15 лет стажа работы, только 8. Вопрос может ли ему быть назначена пенсия по старому закону, так как на момент исполнения 60 лет, новый закон ещё не дейстовал?

Miksmen гость

Сообщения: 2
Что, никто не может ответить на этот вопрос?
Пожалуста ответте на мой вопрос, очень и очень нужно.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Miksmen писал(а):
Человеку в сентябре исполнилось 60 лет, но он не написал заявление о назначение пенсии. Обратился в пенсионный фонд только в октябре, когда уже начал действовать новый закон. Проблема в том, чо у него нету 15 лет стажа работы, только 8. Вопрос может ли ему быть назначена пенсия по старому закону, так как на момент исполнения 60 лет, новый закон ещё не дейстовал?

Что ответил Человеку пенсионный фонд :?:
Для законного ответа нужно знать "зашифрованную ВРУ нформацию":
1. Определение "законодательного абзаца" :?:
2. Порядок порядкового исчисления "законодательных абзацов" :?:

[spoiler=Показать текст Закона]
З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про заходи щодо законодавчого забезпечення
реформування пенсійної системи писал(а):
4. Дія положень, передбачених абзацами вісімдесят першим -
вісімдесят третім підпункту 17 пункту 6 розділу II цього Закону,
поширюється на пенсіонерів, яким після набрання чинності цим
Законом пенсія призначатиметься, а також перераховуватиметься з
урахуванням заробітної плати за періоди страхового стажу після
призначення (попереднього перерахунку) пенсії.

Дія положень, передбачених абзацами вісімдесят четвертим -
вісімдесят дев'ятим
підпункту 17 пункту 6 розділу II цього Закону
поширюється на осіб, які досягли віку (чоловіки - 60 років,
жінки - 55 років), до набрання чинності цим Законом, але яким
пенсія за віком призначатиметься після набрання чинності цим
Законом.


підпункт 17 пункту 6 розділу II цього Закону писал(а):
17) у Законі України "Про загальнообов'язкове державне
пенсійне страхування" ( 1058-15 ) (Відомості Верховної Ради
України, 2003 р., NN 49-51, ст. 376 із наступними змінами):

у статті 1:

після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:

"діяльність з управління активами - професійна діяльність з
управління активами інституційних інвесторів, порядок провадження
якої визначено законодавством про цінні папери та фондовий ринок".

У зв'язку з цим абзаци третій - сороковий вважати відповідно
абзацами четвертим - сорок першим;

абзац четвертий викласти в такій редакції:

"довічна пенсія (ануїтет) - пенсійна виплата за рахунок
коштів, що обліковуються на накопичувальному пенсійному рахунку
застрахованої особи, а у випадках, передбачених законом, - на
індивідуальному пенсійному рахунку учасника недержавного
пенсійного фонду, сума та порядок виплати якої визначаються в
договорі страхування довічної пенсії, укладеному із страховою
організацією, що сплачується особі після досягнення нею пенсійного
віку, передбаченого цим Законом, або членам її сім'ї чи
спадкоємцям у випадках, передбачених цим Законом";

абзац п'ятий доповнити словами "та до накопичувальної системи
загальнообов'язкового державного пенсійного страхування";

після абзацу шостого доповнити двома новими абзацами такого
змісту:

"інвестиційний дохід - сума приросту вартості пенсійних
активів Накопичувального пенсійного фонду за визначений проміжок
часу, отримана за рахунок зміни їх ринкової вартості, і прибутку
(збитку) від здійснення операцій з активами та пасивних доходів,
нарахованих за цими пенсійними активами;

інвестиційний прибуток (збиток) - різниця між сумою
інвестиційного доходу Накопичувального пенсійного фонду,
отриманого за визначений проміжок часу, та сумою адміністративних
видатків Накопичувального пенсійного фонду за цей період на оплату
послуг, визначених відповідно до цього Закону".

У зв'язку з цим абзаци сьомий - сорок перший вважати
відповідно абзацами дев'ятим - сорок третім;

абзац десятий замінити двома абзацами такого змісту:

"компанія з управління активами - юридична особа, яка
здійснює управління активами на підставі ліцензії на провадження
професійної діяльності на фондовому ринку (діяльності з управління
активами інституційних інвесторів) та обирається за результатами
конкурсу;

конкурс - процес визначення на конкурентних засадах юридичної
особи (групи юридичних осіб), яка запропонувала кращі послуги
(виконання робіт) у накопичувальній системі пенсійного страхування
у визначеному цим Законом порядку".

У зв'язку з цим абзаци одинадцятий - сорок третій вважати
відповідно абзацами дванадцятим - сорок четвертим;

абзаци вісімнадцятий і двадцять третій викласти в такій
редакції:

"одиниця пенсійних активів - показник системи
персоніфікованого обліку, який застосовується для визначення суми
пенсійних коштів, що належать учаснику накопичувальної системи
пенсійного страхування та обліковуються на його накопичувальному
пенсійному рахунку в Накопичувальному фонді або в передбачених
законом випадках - на індивідуальному пенсійному рахунку у
відповідному недержавному пенсійному фонді - суб'єкті другого
рівня системи пенсійного забезпечення";

"пенсійні активи накопичувальної системи пенсійного
страхування - грошові кошти, цінні папери, майнові права та
зобов'язання щодо них, які сформовані відповідно до цього Закону в
Накопичувальному фонді або у передбачених законом випадках - у
недержавних пенсійних фондах - суб'єктах другого рівня системи
пенсійного забезпечення";

абзаци двадцять шостий - двадцять дев'ятий замінити двома
абзацами такого змісту:

"пов'язана особа - юридична особа, яка здійснює контроль
(зокрема спільний) за відповідною юридичною особою або
контролюється нею чи перебуває з такою юридичною особою під
спільним контролем; фізична особа або члени її сім'ї, які
здійснюють контроль за відповідною юридичною особою; посадова
особа відповідної юридичної особи, уповноважена виконувати від
імені такої особи дії, спрямовані на встановлення, зміну або
припинення правових відносин, а також члени сім'ї посадової особи.
При цьому членами сім'ї фізичної особи вважаються її чоловік
(дружина), діти або батьки фізичної особи і її чоловіка (дружини),
а також чоловік (дружина) будь-кого з дітей або батьків фізичної
особи;

контроль за юридичною особою - нагляд з можливістю
вирішального впливу на управління або діяльність юридичної особи
шляхом безпосереднього та/або опосередкованого (через пов'язаних
фізичних чи юридичних осіб) володіння більшою часткою (паєм,
пакетом акцій) статутного (складеного) капіталу, управління
найбільшою кількістю голосів в органі управління юридичної особи,
а також можливість здійснювати незалежно від формального володіння
вирішальний вплив відповідно до договору. Для фізичної особи
загальна частка статутного (складеного) капіталу юридичної особи
(кількість голосів в органі управління, якою вона володіє)
визначається як загальний обсяг корпоративних прав, що належать
такій фізичній особі, членам її сім'ї та юридичним особам, які
контролюються фізичною особою або членами її сім'ї".

У зв'язку з цим абзаци тридцятий - сорок четвертий вважати
відповідно абзацами двадцять восьмим - сорок другим;

абзац тридцять сьомий викласти в такій редакції:

"страхова організація - страховик, який має ліцензію на
здійснення страхування життя, а також ліцензію на здійснення
страхування довічних пенсій та здійснює страхування і виплату
довічних пенсій за рахунок коштів накопичувальної системи
пенсійного страхування";

абзац тридцять дев'ятий виключити;

абзац сорок перший викласти в такій редакції:

"чиста вартість одиниці пенсійних активів - розрахункова
вартість одиниці пенсійних активів, що визначається в порядку,
передбаченому цим Законом, шляхом ділення чистої вартості
пенсійних активів на загальну кількість одиниць пенсійних активів
станом на день розрахунку";

абзац третій частини першої статті 2 після слів
"Накопичувальному фонді" доповнити словами "або у відповідних
недержавних пенсійних фондах - суб'єктах другого рівня системи
пенсійного забезпечення";

в абзаці одинадцятому частини другої статті 5, в абзаці
десятому частини першої статті 7, частинах другій і третій
статті 8, частині другій статті 15 слова "Накопичувального фонду"
замінити словами "накопичувальної системи пенсійного страхування";

частину другу статті 9 викласти в такій редакції:

"2. За рахунок коштів накопичувальної системи пенсійного
страхування, що обліковуються на накопичувальних пенсійних
рахунках Накопичувального фонду або на індивідуальних пенсійних
рахунках у відповідних недержавних пенсійних фондах - суб'єктах
другого рівня системи пенсійного забезпечення, здійснюються такі
пенсійні виплати, як довічні пенсії і одноразова виплата";

частину другу статті 13 доповнити словами "у Накопичувальному
фонді або на індивідуальному пенсійному рахунку у відповідному
недержавному пенсійному фонді - суб'єкті другого рівня системи
пенсійного забезпечення";

у частині першій статті 16:

пункт 4 викласти в такій редакції:

"4) отримувати безоплатно відомості, внесені до її
персональної облікової картки з системи персоніфікованого обліку
та Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального
страхування, у тому числі інформацію, що відображає обсяг
пенсійних коштів на її накопичувальному пенсійному рахунку в
Накопичувальному фонді або індивідуальному пенсійному рахунку в
недержавному пенсійному фонді - суб'єкті другого рівня системи
пенсійного забезпечення, якщо застрахована особа обрала такий
недержавний пенсійний фонд, та стан здійснення пенсійних виплат за
формою, встановленою правлінням Пенсійного фонду, та в порядку,
визначеному цим Законом";

доповнити пунктами 11-1 і 11-2 такого змісту:

"11-1) обирати недержавний пенсійний фонд - суб'єкт другого
рівня системи пенсійного забезпечення на умовах та в порядку,
визначених законом;

11-2) змінювати відповідний недержавний пенсійний фонд -
суб'єкт другого рівня системи пенсійного забезпечення, але не
частіше одного разу на два роки";

у статті 20:

у частині четвертій слова "недержавного пенсійного фонду"
замінити словами "недержавного пенсійного фонду - суб'єкта другого
рівня системи пенсійного забезпечення";

у частині дев'ятій:

в абзаці другому слова "або у випадках, передбачених цим
Законом, на рахунок Накопичувального фонду" виключити;

в абзаці третьому слова "та/або Накопичувального фонду"
виключити;

частину одинадцяту викласти в такій редакції:

"11. Суми надміру або помилково сплачених страхових внесків
до накопичувальної системи пенсійного страхування, у тому числі
сплачені із заробітної плати (доходу) застрахованої особи, яка
працює за сумісництвом, що перевищує максимальну величину,
передбачену пунктом 4 частини першої статті 1 Закону України "Про
збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне
соціальне страхування" ( 2464-17 ), повертаються цій застрахованій
особі або за її бажанням залишаються в Накопичувальному фонді та
обліковуються на накопичувальному пенсійному рахунку або у
відповідному недержавному пенсійному фонді - суб'єкті другого
рівня системи пенсійного забезпечення та обліковуються на
індивідуальному пенсійному рахунку в порядку, визначеному
Кабінетом Міністрів України";

у статті 21:

пункт 4 частини третьої викласти в такій редакції:

"4) частина персональної облікової картки, яка відображає
стан накопичувального пенсійного рахунку застрахованої особи або
здійснення виплат її спадкоємцям за рахунок коштів, що
обліковуються на такому рахунку, а також відомості про стан
індивідуального пенсійного рахунку застрахованої особи в
недержавному пенсійному фонді - суб'єкті другого рівня системи
пенсійного забезпечення та здійснення їй пенсійних виплат:

сума заробітної плати (грошового забезпечення, доходу), з
якої сплачено страхові внески за відповідний місяць;

сума страхових внесків до накопичувальної системи пенсійного
страхування за відповідний місяць;

дата перерахування страхових внесків до накопичувальної
системи пенсійного страхування;

кількість одиниць пенсійних активів;

загальна сума коштів застрахованої особи;

реквізити обраного застрахованою особою недержавного
пенсійного фонду - суб'єкта другого рівня системи пенсійного
забезпечення, з яким укладено пенсійний контракт, та реквізити
адміністратора і зберігача такого фонду;

сума коштів, що обліковується на індивідуальному пенсійному
рахунку застрахованої особи в недержавному пенсійному фонді -
суб'єкті другого рівня системи пенсійного забезпечення, за
останній звітний рік;

сума одноразової виплати, сплаченої відповідно до статті 56
цього Закону застрахованій особі або її спадкоємцю, дата такої
виплати;

реквізити страхової організації, з якою укладено договір
страхування довічної пенсії у разі його укладення;

дата укладення договору страхування довічної пенсії та розмір
страхової виплати за цим договором (у разі його укладення);

сума коштів, перерахованих з накопичувальної системи
пенсійного страхування страховій організації, обраній
застрахованою особою, для оплати договору страхування довічної
пенсії, дата їх перерахування;

сума пені, сплачена страхувальником за несвоєчасне
перерахування сум страхових внесків до накопичувальної системи
пенсійного страхування на користь застрахованої особи, дата її
сплати;

відмітка про смерть застрахованої особи";

частину п'яту доповнити абзацом другим такого змісту:

"Порядок обміну інформацією між Пенсійним фондом і
адміністраторами недержавних пенсійних фондів - суб'єктів другого
рівня системи пенсійного забезпечення визначається Державною
комісією з регулювання ринків фінансових послуг України спільно з
центральним органом виконавчої влади у сфері соціальної політики і
Пенсійним фондом";
[/spoiler]
текст статті 26 викласти в такій редакції:

"1. Особи мають право на призначення пенсії за віком після
досягнення віку 60 років та наявності страхового стажу не менше
15 років.
Согласно букве зашифрованного таким образом закона,если последний абзац из процитированного выше,не є
вісімдесят четвертим -
вісімдесят дев'ятим

пенсия должна быть назначена со стажем 5 и более лет
:?:

Nixto Аватара пользователя
участник

Сообщения: 307
Откуда: Kharkov
Miksmen писал(а):
Вопрос может ли ему быть назначена пенсия по старому закону, так как на момент исполнения 60 лет, новый закон ещё не дейстовал?
Нет, так как на момент выполнения процессуального действия - подача заявления на назначение пенсии - уже действовал новый закон ... :(
я сегодня спросил на обходе врача -
почему у нас нет от палаты ключа,
почему в голове и бюджете дыра,
почему вместо завтра сегодня вчера ... © РабФАК - "Наш дурдом"

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
~Jhellico писал(а):
Likvidator писал(а):
Страховые пенсии(ст.45 ЗУ 1058) на один день короче трудовых(ст.83 ЗУ 1788).

Т.е. на девятом году действия Закона 1058 Вы наконец узнали, что пенсия назначается с дня, следующего за днем достижения пенсионного возраста? :mda:

Может Вы объясните,почему пенсия по возрасту, стала короче на 1 день , и можно ли, из-за этого ,считать пенсии по ЗУ 1788 и по ЗУ 1058, разными видами пенсий:?:
~Jhellico писал(а):
Остається визначити рік досягнення пенсійного віку: 2011 чи 2012

2011. Вопрос для учеников начальной школы, на знание календаря... :)
:nono:
Ученики ,однако,считают иначе:
Цивільне право України. Загальна частина
Правила щодо визначення та обчислен­ня строків встановлені статтями 252-255 ЦК України, стаття­ми 67-73 Цивільного процесуального кодексу (ЦПК) України та статтями 50-53 Господарського процесуального кодексу (ГПК) України.

Строки можуть обчислюватись роками, місяцями, тижнями, днями, годинами.
Перебіг строку починається наступного дня після закінчення календарної дати чи події, якою визначено його початок.

****************************************************
Куда перенести вопрос :?:

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Куда перенести вопрос :?:

Ответил здесь


Вернуться в Загальні пенсійні питання