Список форумов Загальна категорія Суди та судочинство Письмо ВАСУ № 1049 от 19.07.2011

Письмо ВАСУ № 1049 от 19.07.2011

Суди, підсудність, виконавче провадження. Судочинство.
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
ngeology писал(а):
Al418 писал(а):
Посмотрите на это решение ДоААС: не узнаете ли уши, торчащие из этого "документа"?

Зрозуміло. Але жодного посилання на лист немає і не може бути.

Ще й як може:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17763861
Згідно правової позиції ВАСУ, викладеної у інформаційному листі від 22.07.2011р. вбачається, що під час вирішення питання, яка з однопредметних законодавчих норм рівної ієрархії, що не визнані неконституційними в установленому порядку, підлягає застосуванню для розв’язання спорів зазначеної категорії, перевагу слід надавати тій з них, що прийнята пізніше.

Мало того:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17789933
здійснити перерахунок основної пенсії у розмірі 10 мінімальних пенсій за віком 06.06.2011 р. по 22 липня включно 2011 року, додаткової пенсії у розмірі 100 мінімальної пенсії за віком 06.06.2011 р. по 22 липня включно 2011 року
:help: :stop:

ngeology Аватара пользователя
участник

Сообщения: 308
Откуда: Київ
Likvidator писал(а):
Ще й як може:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17763861

Згідно правової позиції ВАСУ, викладеної у інформаційному листі від 22.07.2011р. вбачається, що під час вирішення питання, яка з однопредметних законодавчих норм рівної ієрархії, що не визнані неконституційними в установленому порядку, підлягає застосуванню для розв’язання спорів зазначеної категорії, перевагу слід надавати тій з них, що прийнята пізніше.


Здивований... Тут, мабуть, дійсно повинно бути оскарження з приводу тиску на суд та повноваженнях з інтерпретації Закону, які Антиконституційно перебрав на себе ВАСУ.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
ngeology писал(а):
Likvidator писал(а):
Ще й як може:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17763861

Згідно правової позиції ВАСУ, викладеної у інформаційному листі від 22.07.2011р. вбачається, що під час вирішення питання, як(а)е з однопредметних законодавчих норм рівної ієрархії, що не визнані неконституційними в установленому порядку, підлягає застосуванню для розв’язання спорів зазначеної категорії, перевагу слід надавати тій з них, що прийнята пізніше.


Здивований... Тут, мабуть, дійсно повинно бути оскарження з приводу тиску на суд та повноваженнях з інтерпретації Закону, які Антиконституційно перебрав на себе ВАСУ.

Якщо оцю (а ) рахувати за описку(інакше про яку правову позицію ВАСУ,висловлену раніше,йде мова :?: ) то однопредметною законодавчою нормою,прийнятою пізніше- не визнаною неконституційною в установленому порядку, являється саме ПКМУ №530
І саме її ,а не закон:
а) правомірно застосовують УПФУ при призначенні пенсій:
11. Установити, що:
2) для обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 40 Закону використовується середня заробітна плата (дохід) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії. Порядок визначення показників зазначеної заробітної плати затверджується Пенсійним фондом України за погодженням з Державним комітетом статистики, Міністерством економіки, Міністерством праці та соціальної політики і Міністерством фінансів;

б)не правомірно застосовує УПФУ,в частині застосування для перерахунку виключно Зс(2007):
11. Установити, що:
3) у разі коли застрахована особа після призначення пенсії відповідно до Закону продовжувала працювати, проводиться перерахунок пенсії з урахуванням не менш як 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. При цьому з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії, період, що настає після призначення пенсії, не підлягає виключенню згідно з абзацом третім частини першої статті 40 Закону.
:!:
В конституційній редакції ЗУ 1058-15 не встановлено,що пенсії всім пенсіонерам призначено в 2008 році :nono:
Однопредметна законодавча норма, не визнана не конституційною,прийнята раніше:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

від 20 листопада 2003 р. N 1783 Київ

Про заходи щодо поліпшення пенсійного забезпечення громадян
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

Н А К А З

31.12.2003 N 472/352/398
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 січня 2004 р.
за N 85/8684
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету статистики N 27/23/34 від 01.02.2008 )
Про затвердження Тимчасової методики визначення показників середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях національної економіки, для призначення пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2003 р. N 1783 "Про заходи щодо поліпшення пенсійного забезпечення громадян" НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Тимчасову методику визначення показників середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях національної економіки, для призначення пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (далі - Методика), що додається.


В листі ВАСУ йде мова саме про середню заробітну плату працівників, зайнятих у галузях національної економіки, для призначення пенсій ,яка ніколи не визначалась законом 1058-15,і застосовувалась у всіх випадках обчислення пенсії по ст.40 ЗУ 1058-15(як при призначенні,так і при перерахунку) :nono:
Це не тиск на суди, а фальсифікація пенсійного законодавства,в частині яку не оспорює навіть виконавець цього законодавства -ПФУ

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Посмотрите на это решение ДоААС: не узнаете ли уши, торчащие из этого "документа"?

А ДпААС уши обрезает без права пришивания обратно:
"25" серпня 2011 р.справа № 2а-419/11
"25" серпня 2011 р.справа № 2а-2055/11
справа № 2а-1608/11
справа № 2а-1780/11
Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України - залишити без задоволення.

Постанову районного суду –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

:good:
То-же самое обрезание,с правом пришивания, делает
Апеляційний суд Кировоградской обл.:
Справа № 22а-9643/11 23.08.2011

МАН Аватара пользователя
активист

Сообщения: 2234
Откуда: Dnipro
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Посмотрите на это решение ДоААС: не узнаете ли уши, торчащие из этого "документа"?

А ДпААС уши обрезает без права пришивания обратно:
"25" серпня 2011 р.справа № 2а-419/11
"25" серпня 2011 р.справа № 2а-2055/11
справа № 2а-1608/11
справа № 2а-1780/11
Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України - залишити без задоволення.

Постанову районного суду –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

:good:
То-же самое обрезание,с правом пришивания, делает
Апеляційний суд Кировоградской обл.:
Справа № 22а-9643/11 23.08.2011

Что то у меня ссылки не открываются и в реестр не могу зайти опять. Когда не надо всегда откроются.
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
МАН писал(а):
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Посмотрите на это решение ДоААС: не узнаете ли уши, торчащие из этого "документа"?

А ДпААС уши обрезает без права пришивания обратно:
"25" серпня 2011 р.справа № 2а-419/11
"25" серпня 2011 р.справа № 2а-2055/11
справа № 2а-1608/11
справа № 2а-1780/11
Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України - залишити без задоволення.

Постанову районного суду –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

:good:
То-же самое обрезание,с правом пришивания, делает
Апеляційний суд Кировоградской обл.:
Справа № 22а-9643/11 23.08.2011

Что то у меня ссылки не открываются и в реестр не могу зайти опять. Когда не надо всегда откроются.

Виходячи з принципу законності, що стверджує пріоритетність законів над підзаконними актами, висновок суду про обов’язок відповідача перерахувати позивачці пенсію із застосуванням показника середнього заробітку працівників, у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, яка враховується для обчислення пенсії за 2008 рік та провести відповідні виплати з урахуванням виплачених сум є обґрунтованим та вірним.

Таким чином, доводи апеляційної скарги не спростовують зроблений судом першої інстанції висновок.

Відповідно до ст.200 КАС України, суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.


К еруючись п.1 ч.1 ст.198, ст.200, 205, 206 КАС України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Кам'янсько-Дніпровському районі Запорізької області - залишити без задоволення.

Постанову Кам'янсько-Дніпровського районного суду Запорізької області від 16 березня 2011 року по справі № 2а-419/11 –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Керуючись п.1 ч.1 ст.198, ст.200, 205, 206 КАС України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Оріхівському районі Запорізької області - залишити без задоволення.

Постанову Оріхівського районного суду Запорізької області від 04 квітня 2011 року по справі № 2а-2055/11 –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Запорізькому районі Запорізької області - залишити без задоволення.

Постанову Запорізького районного суду Запорізької області від 21 березня 2011 року по справі № 2а-1608/11 –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Запорізькому районі Запорізької області - залишити без задоволення.

Постанову Запорізького районного суду Запорізької області від 21 березня 2011 року по справі № 2а-1780/11 –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Апеляційну скаргу управління Пенсійного фонду України в місті Олександрії Кіровоградської області залишити без задоволення, а рішення Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області від 15 червня 2010 року –залишити без змін.
Последний раз редактировалось Likvidator 03-09-2011, 23:49, всего редактировалось 1 раз.

МАН Аватара пользователя
активист

Сообщения: 2234
Откуда: Dnipro
Likvidator писал(а):
МАН писал(а):
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Посмотрите на это решение ДоААС: не узнаете ли уши, торчащие из этого "документа"?

А ДпААС уши обрезает без права пришивания обратно:
"25" серпня 2011 р.справа № 2а-419/11
"25" серпня 2011 р.справа № 2а-2055/11
справа № 2а-1608/11
справа № 2а-1780/11
Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України - залишити без задоволення.

Постанову районного суду –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

:good:
То-же самое обрезание,с правом пришивания, делает
Апеляційний суд Кировоградской обл.:
Справа № 22а-9643/11 23.08.2011

Что то у меня ссылки не открываются и в реестр не могу зайти опять. Когда не надо всегда откроются.

Виходячи з принципу законності, що стверджує пріоритетність законів над підзаконними актами, висновок суду про обов’язок відповідача перерахувати позивачці пенсію із застосуванням показника середнього заробітку працівників, у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, яка враховується для обчислення пенсії за 2008 рік та провести відповідні виплати з урахуванням виплачених сум є обґрунтованим та вірним.

Таким чином, доводи апеляційної скарги не спростовують зроблений судом першої інстанції висновок.

Відповідно до ст.200 КАС України, суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

К еруючись п.1 ч.1 ст.198, ст.200, 205, 206 КАС України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Кам'янсько-Дніпровському районі Запорізької області - залишити без задоволення.

Постанову Кам'янсько-Дніпровського районного суду Запорізької області від 16 березня 2011 року по справі № 2а-419/11 –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Керуючись п.1 ч.1 ст.198, ст.200, 205, 206 КАС України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Оріхівському районі Запорізької області - залишити без задоволення.

Постанову Оріхівського районного суду Запорізької області від 04 квітня 2011 року по справі № 2а-2055/11 –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Запорізькому районі Запорізької області - залишити без задоволення.

Постанову Запорізького районного суду Запорізької області від 21 березня 2011 року по справі № 2а-1608/11 –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в Запорізькому районі Запорізької області - залишити без задоволення.

Постанову Запорізького районного суду Запорізької області від 21 березня 2011 року по справі № 2а-1780/11 –залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту постановлення та відповідно до ч.10 ст.183-2 КАС України є остаточною і оскарженню не підлягає.

Спасибо Likvidator! А у меня реестр до сих пор молчит.
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)

юрист посетитель

Сообщения: 12
Наведене свідчить, що на момент звернення позивача з заявою про перерахунок пенсії відновлено дію ст.ст. 40, 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” в редакції, чинній до внесення змін, а тому перерахунок пенсії проводиться із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії.

Поясніть, "відновлено дію ст.ст. 40, 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

Постанова суду http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17836390

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
юрист писал(а):
...Поясніть, "відновлено дію ст.ст. 40, 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
Постанова суду http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17836390

А Ви далі почитайте - "... в редакції, чинній до внесення змін..."
с надеждой на лучшее

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
юрист писал(а):
Наведене свідчить, що на момент звернення позивача з заявою про перерахунок пенсії відновлено дію ст.ст. 40, 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” в редакції, чинній до внесення змін, а тому перерахунок пенсії проводиться із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії.

Поясніть, "відновлено дію ст.ст. 40, 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

Постанова суду http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17836390
Приведенная Судом редакция Закона не соответствует восстановленной редакции (редакции, действующей до внесения изменений в нее Законом про бюджет, признанных неконституционными решением КСУ):
Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії;

юрист посетитель

Сообщения: 12
Особа звернулася до ПФУ з заявою 1.03.2009р "Суд зобов’язав здійснити перерахунок та виплату пенсії позивачу, виходячи із розрахунку та застосування показників середньої заробітної плати працівників, в середньому на одну застраховану особу, в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески за 2008 рік, з 01.03.2009 року."
Відповідно до Закону "Абзац дванадцятий частини другої
статті 40 із змінами, внесеними згідно із Законом N 107-VI
( 107-17 ) від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно
з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від
22.05.2008 "}
Тобто на момент звернення до ПФУ діяло рішення КСУ

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
юрист писал(а):
Особа звернулася до ПФУ з заявою 1.03.2009р "Суд зобов’язав здійснити перерахунок та виплату пенсії позивачу, виходячи із розрахунку та застосування показників середньої заробітної плати працівників, в середньому на одну застраховану особу, в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески за 2008 рік, з 01.03.2009 року."
Відповідно до Закону "Абзац дванадцятий частини другої
статті 40 із змінами, внесеними згідно із Законом N 107-VI
( 107-17 ) від 28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно
з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від
22.05.2008 "}
Тобто на момент звернення до ПФУ діяло рішення КСУ
Рішення КСУ стосувалось скасування тимчасових змін внесених Законом N 107-VI на 2008 рік,які діяли до 31.12.2008р.
Точніше:
Зміну з 22.05.2008 по 31.12.2008, визнано неконституційною згідно
з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від
22.05.2008
"На майбутнє -починаючи з 01.2009 предмет розгляду КСУ: неконституційний Закон № 107 -VI,просто не існує,а ПФУ не має законних підстав користуватись Законом № 107 -VI :nono:
Подання до КСУ щодо визнання неконституційним ЗУ 1058-15 ,або п.11 ПКМУ №530 з.01.01.1009 не існує в природі і ніколи не розглядалось КСУ :nono:
В підтвердження вказаного вище:
Генеральна прокуратура України писал(а):
Спільним листом Міністерства праці та соціальної політики України і Пенсійного фонду України від 11.03.2009 № 20/0/18-09/039 надано незаконні роз'яснення щодо перерахунку пенсій у 2009 році у зв'язку з визнанням рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 неконституційним підпунктів 9, 10 пункту 35 розділу II Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів», якими внесено зміни до ст. ст. 40, 42 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
Відповідно до вказаного незаконного листа, їх перерахунок у 2009 році проводиться із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка згідно з Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» враховується для обчислення пенсії за 2007 рік.
Генеральною прокуратурою України на незаконні дії посадових осіб Міністерства праці та соціальної політики України і Пенсійного фонду України щодо підписання вказаного роз'яснення з приводу порядку перерахунку пенсій винесено протест
Последний раз редактировалось Likvidator 06-09-2011, 14:51, всего редактировалось 1 раз.

юрист посетитель

Сообщения: 12
Likvidator писал(а):
Рішення КСУ стосувалось скасування тимчасових змін внесених Законом N 107-VI на 2008 рік,які діяли до 31.12.2008р.На майбутнє -починаючи з 01.2009 предмет розгляду КСУ: неконституційний Закон № 107 -VI,просто не існує,а ПФУ не має законних підстав користуватись Законом № 107 -VI

Подання до КСУ щодо визнання неконституційним ЗУ 1058-15 ,або п.11 ПКМУ №530 з.01.01.1009 не існує в природі і ніколи не розглядалось КСУ


Не чого не зрозумів, якщо тимчасові зміни визнанні не конституційними
Al418 писал(а):
редакция Закона1058 от 9.07.2007 писал(а): Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії;

середню заробітну плату працівника треба брати за рік що передує року звернення за призначенням, а не перерахунку пенсії, це абсурд

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
юрист писал(а):

Не чого не зрозумів, якщо тимчасові зміни визнанні не конституційними
середню заробітну плату працівника треба брати за рік що передує року звернення за призначенням, а не перерахунку пенсії, це абсурд

Зате, ГПУ зрозуміла:
Генеральна прокуратура України писал(а):
Спільним листом Міністерства праці та соціальної політики України і Пенсійного фонду України від 11.03.2009 № 20/0/18-09/039 надано незаконні роз'яснення щодо перерахунку пенсій у 2009 році у зв'язку з визнанням рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 неконституційним підпунктів 9, 10 пункту 35 розділу II Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів», якими внесено зміни до ст. ст. 40, 42 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
Відповідно до вказаного незаконного листа, їх перерахунок у 2009 році проводиться із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка згідно з Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» враховується для обчислення пенсії за 2007 рік.
Генеральною прокуратурою України на незаконні дії посадових осіб Міністерства праці та соціальної політики України і Пенсійного фонду України щодо підписання вказаного роз'яснення з приводу порядку перерахунку пенсій винесено протест

Наприклад,пенсіонеру призначена пенсія з 2001 року.
Він відпрацював 10 років і звернувся за перерахунком. Ктсажу =0,5, К заробітку 2. Перерахуєм пенсію згідно листа ВАСУ:
П(2011)=0,5*2* Зс(2000)=230 гривен.
У 2004 році його пенсія,при меншому на 6 років стажу(Кст.=0,35), та незмінному К заробітку, згідно цієї.ж редакії ЗУ 1058-15 була
П(2004)= 0,35*2*Зс(2003)= 07*372,72=260,90 гривен
,а 3 01.01. 2008 ,по матеріалам пенсійної справи і конституційним НПА: П(2008)= 0,43*2*Зс(2006)=0,86*928,81= 798,78
А тепер визначайтесь,де абсурд:?:
В законі не сказано року звернення за призначенням вперше, :stop:
Абсурд в протиправній підміні адміністративних термінів пенсійного законодавства:
При будь-якому випадку обчислення пенсії, УПФУ,як виконавчий орган приймає письмове рішення, зафіксоване в пенсійній справі пенсіонера,наприклад:
Рішення УПФУ про перерахунок уже призначеної пенсії писал(а):
Підстава перерахунку: зміна стажу та заробітку
Призначити пенсію за новою формулою у розмірі:
з ХХ.УУ.20ZZ року - ХХХХ гривен
...........................
з -ХХ.УУ.20ZZ року - ХХYY гривен

Перелік адміністративних послуг,

що надаються управлінням Пенсійного фонду України писал(а):



Назва адміністративної послуги Призначення (перерахунок) пенсій


Відділ. що безпосередньо надає послугу Відділ з призначення пенсій


Споживачі послугГромадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах


Зміст послуги Призначення пенсій вперше, перерахунок уже призначених пенсій за віком, по інвалідності, у зв’язку з втратою годувальника та за вислугою років

Последний раз редактировалось Likvidator 06-09-2011, 16:10, всего редактировалось 1 раз.

slavan посетитель

Сообщения: 25
Откуда: Украина
Likvidator писал(а):
Зміну з 22.05.2008 по 31.12.2008, визнано неконституційною згідно
з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008

Разве только с 22.05.2008 по 31.12.2008 ? Подтвердите документально. Ведь ПФУ в ответах утверждает, что решение КС N 10-рп/2008 по птношению статьи 42 действительно по сегодняшний день.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
slavan писал(а):
Likvidator писал(а):
Зміну з 22.05.2008 по 31.12.2008, визнано неконституційною згідно
з Рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008

Разве только с 22.05.2008 по 31.12.2008 ? Подтвердите документально. Ведь ПФУ в ответах утверждает, что решение КС N 10-рп/2008 по птношению статьи 42 действительно по сегодняшний день.

А Вы прочитайте первоисточники :
З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про Державний бюджет України на 2008 рік
та про внесення змін до деяких законодавчих
актів України

Розділ III
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Розділ I цього Закону набирає чинності з 1 січня 2008 року
і діє по 31 грудня 2008 року.
Розділ II "Внесення змін до деяких законодавчих актів
України" діє по 31 грудня 2008 року.

решение КСУ N 10-рп/2008 :

Приводом для розгляду справи відповідно до статей 39, 40
Закону України "Про Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ) є
конституційні подання Верховного Суду України і 101 народного
депутата України.

Підставою для розгляду справи згідно зі статтями 71, 82
Закону України "Про Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ) є
наявність спору щодо конституційності зазначених положень Закону
України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення
змін до деяких законодавчих актів України" ( 107-17 ).

1. Визнати такими, що відповідають Конституції України
( 254к/96-ВР ) (є конституційними), положення підпунктів 1-6
пункту 19 розділу II "Внесення змін до деяких законодавчих актів
України" Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік

та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від
28 грудня 2007 року N 107-VI ( 107-17 ).

Не мог КС менять недействующий с 2009 года раздел II Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік , а спор о "долгоиграющем" ЗУ 1058-15, КС не рассматривал :nono:

юрист посетитель

Сообщения: 12
Колегія суддів зазначає, що правові наслідки для позивача створює розпорядження, та рішення а не дії, внаслідок чого має місце неправильно визначений предмет спору, розпорядження та рішення у межах спірних відносин є способом реалізації відповідачем владних управлінських функцій, як суб'єктом владних повноважень.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17885280
Суд який видумав велосипед, честь і хвала "професіоналам"

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
юрист писал(а):
Колегія суддів зазначає, що правові наслідки для позивача створює розпорядження, та рішення а не дії, внаслідок чого має місце неправильно визначений предмет спору, розпорядження та рішення у межах спірних відносин є способом реалізації відповідачем владних управлінських функцій, як суб'єктом владних повноважень.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17885280
Суд який видумав велосипед, честь і хвала "професіоналам"

Значить треба оспорювати в суді спосіб, а не дії :?:

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Likvidator писал(а):
юрист писал(а):
Колегія суддів зазначає, що правові наслідки для позивача створює розпорядження, та рішення а не дії, внаслідок чого має місце неправильно визначений предмет спору, розпорядження та рішення у межах спірних відносин є способом реалізації відповідачем владних управлінських функцій, як суб'єктом владних повноважень.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17885280
Суд який видумав велосипед, честь і хвала "професіоналам"

Значить треба оспорювати в суді спосіб, а не дії :?:

чтобы получился способ, надо предпринять дії. Игра слов и запутывание истца, дабы найти повод для отказа.

юрист посетитель

Сообщения: 12
Так спосіб нарахування і є дія, тобто нараховуючи ПФУ вчиняє дію.
Спосіб зазначений в ст. 40

пенсионерка посетитель

Сообщения: 29
Откуда: Мариуполь
Очень волнует вопрос, какие решения принимает ВАСУ по перерасчёту пенсий в настоящее время.
Возможно кто то владеет информацией?
Поделитесь пожалуйста.
Заранее благодарна.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
пенсионерка писал(а):
Очень волнует вопрос, какие решения принимает ВАСУ по перерасчёту пенсий в настоящее время.
После противоположных решений ВАСУ от 06 квітня 2011 року К-38896/10 и 29 червня 2011 року( К/9991/14953/11), в реестре никаких решений по перерасчету согласно ст.40, нет.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
... Значить треба оспорювати в суді спосіб, а не дії :?:

толковый словарь Ожегова писал(а):
СПОСОБ -а, м. Действие или система дей- ствий...

Оспаривать, согласно ЦК, можно и действия, и бездествие, и решения...(п.10, ч.2, ст.16, ЦКУ)
с надеждой на лучшее

Степан посетитель

Сообщения: 53
Откуда: Украина
Председатель Профсоюза работников угольной промышленности Украины, народный депутат Виктор Турманов обратился к главе Высшего административного суда Украины (ВАСУ) Александру Пасенюку с требованием отозвать письмо ВАСУ, из-за которого фактически украинские суды не могут принять объективное решение в пользу пенсионера, обратившегося с иском на несправедливый перерасчет пенсии...

С целью обеспечения законных прав пенсионеров, восстановления равенства и справедливости председатель Укруглепрофсоюза Виктор Турманов в депутатском обращении к председателю Высшего административного суда Украины обосновал необходимость отзыва с мест информационного письма ВАСУ, а также пересмотра указанного в нем вывода.

Комментарий отдела правовой и корпоративной работы ЦК Укруглепрофсоюза по поводу информационного письма Высшего административного суда Украины от 19.07.2011 года:

«Выводы, изложенные в информационном письме ВАСУ, не имеют законных обоснований и нелогичны, так как применяется различный подход к осовремениванию заработной платы, что противоречит основным принципам пенсионного законодательства. А именно, осовременивание заработка, полученного до назначения пенсии, проводится при назначении пенсии согласно формуле указанной в ч.2 ст.40 Закона «Об общеобязательном государственном пенсионном страховании», а при перерасчете пенсии с использованием заработка после назначения пенсии, как это следует из приведенного анализа, в формуле меняются только суммы коэффициентов заработной платы и количество месяцев страхового стажа, за которые рассчитаны эти коэффициенты, а заработная плата в отраслях экономики остается неизменной. Однако в том и другом случае формула для расчета заработной платы застрахованного лица для исчисления пенсии должна быть одинакова, это следует из ч.4 ст.42 Закона, в которую никаких изменений не вносилось».
http://prupu.org/news/9705/

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Степан писал(а):
Председатель Профсоюза работников угольной промышленности Украины, народный депутат Виктор Турманов обратился к главе Высшего административного суда Украины (ВАСУ) Александру Пасенюку с требованием отозвать письмо ВАСУ...
http://prupu.org/news/9705/

Эмоции и слова, которые ничего не доказывают, ничего не дают, да и не могут дать. Неужели Профсоюз работников угольной промышленности Украины настолько бедный, что не может нанять грамотного юриста, который бы с суде оспорил законность как самого письма, так и его положений? По видимому нардепу Турманову результат не нужен, ему важно засветить перед выборами то, что он тоже борется за светлое будущее трудового народа.
с надеждой на лучшее

Пред.След.

Вернуться в Суди та судочинство