Список форумов Проблеми чорнобильців Різне - спілкування, пошуки, гумор Мысли вслух

Мысли вслух

Спілкування чорнобильців з різнобічних питань
Сообщение 15-03-2011, 12:27
dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3858
Откуда: Запоріжжя
Даваете поговорим здесь о том, кто где ликвидировал аварию и как кому живется сейчас и т.д., слишком много офтопика в темах...
Модератору: перенисите сюда все "мисли вслух", если можно.
Последний раз редактировалось dog-fox 15-03-2011, 23:33, всего редактировалось 1 раз.
Moderator

Сообщение 15-03-2011, 19:54

Сообщения: 82
Откуда: Одесская область
Как кому живется и живется ли вообще? Премьеру орден гроба господнего в Израиле. За его законопроекты, и реформаторские идеи, я бы в прямом смысле...Загонят в натуральный гроб народ.

Сообщение 15-03-2011, 20:05
Эфиоп Аватара пользователя
активист

Сообщения: 615
dog-fox, а в Луганской области , это где ? Можно как то конкретизировать? Ато что то ностальгия накатила,вспомнил как как купался в Счастье, пил пиво перевальское, ворошиловградское,ровеньковское в славные восьмидесятые... :mrgreen:А вот своего пивзавода в городе не было... :shok:

Сообщение 15-03-2011, 20:59

Сообщения: 236
Откуда: Днепропетровск
Эфиоп
Ув. Эфиоп, читали исповедь Вислого о том какую взятку ему предлагали и какой он "неподкупный". Новый ход конём для затягивания Чернобыльцев к адвокатам.
Мне ещё четыре дня красная карточка, ну а Вы ответьте ему . :bye:

Сообщение 16-03-2011, 00:43
dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3858
Откуда: Запоріжжя
Да я имел ввиду, что все словоблудия не по темам проводить здесь.
Moderator

Сообщение 16-03-2011, 12:49
dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3858
Откуда: Запоріжжя
Так вот кто "настоящие" чернобыльцы, а мы тут с вами спорим...

Лучшие специалисты в области ядерной безопасности прилетели для оказания помощи на "Фукусиме-1".

Кстати, ситуация на Японских АЭС очень сложная, собираются поврежденные реакторы заливать кислотой.

http://lifenews.ru/news/53660
Moderator

Сообщение 16-03-2011, 13:11
МАН Аватара пользователя
активист

Сообщения: 2232
Откуда: Dnipro
dog-fox писал(а):
Так вот кто "настоящие" чернобыльцы, а мы тут с вами спорим...

Лучшие специалисты в области ядерной безопасности прилетели для оказания помощи на "Фукусиме-1".

Кстати, ситуация на Японских АЭС очень сложная, собираются поврежденные реакторы заливать кислотой.

http://lifenews.ru/news/53660

А японцам случайно наши "партизаны" с лопатами не нужны? Надо Тигипке идею предложить,враз бы все проблемы решил.
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)

Сообщение 16-03-2011, 15:31
dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3858
Откуда: Запоріжжя
А дела то в Японии ухудшаются... неужели опять (тьфу-тьфу-тьфу...)

http://lb.ua/news/2011/03/16/88417_Na_F ... ya_ya.html
Moderator

Сообщение 16-03-2011, 15:48
Maikl участник

Сообщения: 281
Откуда: Днепропетровск
Сегодня в Верховної Ради України

10:34:44

ЯВОРІВСЬКИЙ В.О.

Шановні наші багатостраждальні чорнобильці! Через кілька годин у цій залі ви, з одного боку, почуєте плачі і стогони багатостраждальних чорнобильців і ліквідаторів, і потерпілих у першому, другому і вже і в третьому поколінні. І з іншого боку, ви почуєте фанфарний дзвін влади про те, що все нормально в державі, ніякої інфляції немає, нічого індексувати не потрібно, а чорнобильці живуть набагато краще, ніж живе будь-хто на цій нашій українській землі, на якій влада давно вскочила в гречку, через те вже в нас і гречки немає.

Отже, перша проблема, яка є. Шановні чорнобильці, я дуже хочу, щоби ви знали, бо я перший голова цієї комісії чорнобильської, яка зараз називається вже комітетами, я вам хочу пояснити про те, що сьогодні до 25 річниці фактично завершується умертвіння чорнобильських законів. Можете викинути і забути про те, що вони існують. Ні копійки грошей в бюджеті на вас не закладено. Більше того, влада дійшла до такого цинізму, що сьогодні на місця розіслані листи про те, що якщо чорнобилець подає до суду, і, звичайно ж, він має виграти суд за те, що він не отримує ніяких доплат, і він виграє суд елементарно, дана вказівка, щоб після цього не виплачувати їм гроші, а подавати на апеляцію. І цей нещасний чорнобилець чи чорнобилька повинні їхати до, скажімо, суду в іншій області. Там знову приймають позитивне рішення, але є вказівка про те, щоб подавати ще вище на апеляцію. Тобто людину запускають по оцьому порочному колу, і вона може до останнього дня ходити і ні копійки від влади не отримає. Через те, ще раз кажу, до 25 річниці Партія регіонів, шановні чорнобильці, підготувалася як найкраще. Ви вже тепер абсолютно вільні, і цієї проблеми не існує.

Друге питання, про яке мушу сьогодні обов'язково сказати. Ми повинні визнати, і я думаю, що, і закликаю до цього і Партію регіонів, і ту більшість тушковану і не тушковану, ми повинні визнати, що сьогоднішня 30-кілометрова зона – це чорна дірка, де зникають, безслідно зникають абсолютно мільйони коштів і донорських, які нам ідуть із-за кордону, і наших рідних із нашого жалюгідного бюджету, де вже миші давно бігають і собі нічого на споживок найти не можуть. Через те це справді порочна абсолютно тенденція, яку ми взяли. Сьогодні ми хочемо будувати другий саркофаг над тим, який є, а американці, де відбулася аналогічна катастрофа в Трімайл-Айленді, а зараз ще й в Японії щось подібне (тіпун мені на язик) відбувається, вони давно уже зробили зелений моріжок, вони просто… У нас є сьогодні вчений, Кіндеревич його прізвище, я не раз про це говорив, вислухайте цю людину. Він скорочує період розпаду тих елементів, які є там, скорочує в десятки, в сотні разів. Вислухайте цю людину, бо в нього через кілька тижнів закуплять американці цей його проект. Зробіть це обов`язково. Дякую за увагу.

Сообщение 16-03-2011, 16:37
poladich Аватара пользователя
активист

Сообщения: 653
Откуда: Харьков
Maikl писал(а):
У нас є сьогодні вчений, Кіндеревич його прізвище, я не раз про це говорив, вислухайте цю людину. Він скорочує період розпаду тих елементів, які є там, скорочує в десятки, в сотні разів

Читать его произведения, поклепы на со-товарищей по перу,
это просто неуважение к себе. Бездарь и хамелеон.

Сообщение 17-03-2011, 13:06
голубятник Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1206
Откуда: Кривой Рог
dog-fox писал(а):
Так вот кто "настоящие" чернобыльцы, а мы тут с вами спорим...

Лучшие специалисты в области ядерной безопасности прилетели для оказания помощи на "Фукусиме-1".

Кстати, ситуация на Японских АЭС очень сложная, собираются поврежденные реакторы заливать кислотой.

http://lifenews.ru/news/53660
При мне японских роботов снимали с крыши , говорили один вообще сам с крыши спригдул.Оказалось когда они заехали в зону более 1000 рентген ,стали не управляемые (хотя за них по 5мил.руб.заплатили). А наш робот (это ИВАНОВ,ПЕТРОВ....... на тракторе ВЛАДИМИРОВЕЦ) ВЫДЕРЖАЛ все дозы! А за ЯВОРИВСЬКОГО я думаю ,что в человека нет совести.Присвоил СКОЛЬКО ,когда был причастен к Союз Чернобылю?При распаде Союза (присвоил имущества),шедшее чернобыльцам. У нас по городу ,предприятия вместо налога (передавали) технику,оборудование,здание .Все (захапал) :crazy:А теперь какой отважный защитник чернобыльцев. Да он же первый собирал из нас деньги за(корочки так называемое удостоверение )чернобыльца.А за детские путевки ? :shok:
Последний раз редактировалось голубятник 18-03-2011, 00:08, всего редактировалось 1 раз.

Сообщение 17-03-2011, 22:04
голубятник Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1206
Откуда: Кривой Рог
Cейча наше руководство восхищается японскими ликвидаторами ,а за своих забыли. Такое Впечетление ,что мы им как кость в горле. :Yahoo!:
Последний раз редактировалось голубятник 17-03-2011, 22:52, всего редактировалось 1 раз.

Сообщение 17-03-2011, 22:39
koks активист

Сообщения: 1078
Читать его произведения, поклепы на со-товарищей по перу,
это просто неуважение к себе. Бездарь и хамелеон.[/quote]
Абсолютно согласен, это слизняк, кот.нет веры.

Сообщение 17-03-2011, 23:03
Юрий2009 участник

Сообщения: 452
Откуда: Черниговская область
Ув. форумчане всё в конечном счёте зависит от перепуганности и компетентности судьи. Я уже три раза подавал иск. ни в одном не указывал конечную дату. Всё равно суд перекручивает так как им надо, только потому, что пришла "указивка" сверху, как пример привожу свои требования в предпоследнем иске и соответственно ухвалу суда: Визнати дії УПфУ в м. С Ч області щодо перерахунку розміру пенсії, відповідно до ст..67 та 54 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також розміру додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю відповідно до ст..50 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», з 23.07.2010 року неправомірними.
.. З дня винесення рішення суду, зобов’язати відповідача поновити мої порушені права, визначені ст.ст. 49, 50, ч.4 ст.54, 67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (796-12), шляхом встановлення та перерахунку протиправно зниженого розміру моєї пенсії у відповідності до вказаного закону, з дотриманням вимог статей 28, 31, 34, 46 Закону України « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», виходячи виключно із законодавчо визначеного розміру мінімальної пенсії за віком

Ухвалою судді було відкрито скорочене провадження за
адміністративним позовом вищезазначеного позивача до вказаного відповідача,зміст яких зводиться до того ,що позивач просить суд визнати протиправними рішення відповідача про відмову у перерахунку та виплаті йому пенсій у розмірах відповідно до ст..54,ст..50 закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильскої катастрофи» і зобов’язати відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсій по інвалідності та додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах згідно статусу позивача та у відповідності до вимог вказаних статей матеріального закону. Оцінкою повідомлених позивачем та відповідачем обставин факти порушення прав позивача у майбутньому відсутні. В реале суд вышел за рамки исковых требований, перекрутил и удовлетворил за месяц.По этому решению подал апеляционную жалобу в Киевский апеляционный суд, когда рассмотря неизвестно.Вот текст:
1. Прийняти апеляційну скаргу до розгляду.
2. Скасувати Постанову С.......... районного суду від 09листопада2010 року у справі №2-а-164/2010 щодо визнання протиправним рішення про відмову у перерахунку пенсії та зобов’язання здійснити перерахунок пенсій, відповідно до законодавства щодо соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофі та прийняти нову Постанову в якій
- Визнати дії УПфУ в м. С........... Чернігівської області, щодо відмови у відновленні виплати пенсії у разі збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, відповідно до ст..67 та 54 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю відповідно до ст..50 у розмірі 75 процентів мінімальної пенсії за віком. з 23.07.2010 року неправомірними.
- Зобов’язати відповідача діяти за конституційними нормами, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами при встановленні, перерахуванні, визначенні розміру та періоду виплати пенсії позивачу, з метою недопущення істотного звуження обсягу встановлених законом моїх прав .
- З дня винесення рішення суду, зобов’язати відповідача поновити мої порушені права, визначені ст.ст. 49, 50, ч.4 ст.54, 67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (796-12), шляхом встановлення протиправно зниженого розміру моєї пенсії у відповідності до вказаного закону, з дотриманням вимог статей 28, 31, 34, 46 Закону України « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», виходячи виключно із законодавчо визначеного розміру мінімальної пенсії за віком.
3. Прошу суд розглянути справу без моєї участі.


после этого написал целый трактат в прокуратуру т.е заяву про злочин.вот она- Я, Ф.И.О. є учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії, інвалід 2 групи , захворювання пов’язане з виконанням обов’язків військової служби з ліквідації аварії на ЧАЄС. Статтею 13 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796-XII від 28 лютого 1991 року (далі ЗУ 796-XII) визначено, що держава бере на себе відповідальність за заподіяну шкоду громадянам і зобов'язується в ідшкодувати за ушкодження здоров'я або втрату працездатності громадянам і їхнім дітям, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Згідно ст..49 Закону № 796-ХІІ пенсії особам, віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4, встановлюються у вигляді: а) державної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.
Розмір державної пенсії визначений ст..54 Закону № 796-ХІІ в ч.4 якої вказано, що в усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими: по ІI групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком;
Розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорії 1 визначений ст..50 Закону у розмірі: інвалідам 2 групи - 75 процентів мінімальної пенсії за віком. Зі статей 50 та 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" випливає, що під час визначення розміру пенсії та щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, за основу їх нарахування береться мінімальна пенсія за віком. За чинним законодавством розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за правилами, передбаченими частиною першою статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", іншого нормативно-правового акта, який би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, немає.
22 липня 2010 року С....... районний суд Чернігівської області розглянув цивільну справу № 2-158/2010 , за моїм позовом, «про визнання права на отримання пенсійних виплат, спонукання до розрахунку розмірів виплат згідно законодавства та до виплати недоплачених сум», яку своїм рішенням від 22.07.2010 року з огляду на пріоритет законів над підзаконними актами задовольнив частково, та в якій визнав неправомірними дії Управління Пенсійного Фонду України в С.......... районі Чернігівської області щодо відмови мені , у проведенні розрахунку та виплаті щомісячної державної та додаткової щомісячної пенсії, відповідно до розмірів, встановлених ст. ст. 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". На жаль УПФУ в С.......... районі нарахувавши мені заборгованість яка виникла на час винесення судом рішення тобто 22.07. 2010 р., и надалі продовжує порушувати діюче законодавство, нараховуючи та сплачуючи мені пенсійні виплати в значно меншому розмірі ніж це передбачено Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи . З цього виходить що до 22.07. 2010 року мені пенсійні виплати нараховувались відповідно до закону та у розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, та 75 процентів мінімальної пенсії за віком. Тому не зрозуміло згідно яких законодавчих актів ПФУ в С.......... районі припинив нарахування мені пенсійних виплат у зазначених вище розмірах з 23.07. 2010 року. Оскільки мені відомо, що не Уряд України, не Верховна Рада України не припиняли дію закону №796-XII у 2010 році, до того ж Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», а саме Статтею 34, чітко визначено період, на який призначається пенсія по інвалідності - Пенсія по інвалідності призначається на весь строк встановлення інвалідності. Оскільки 2 група інвалідності мені призначена безстроково – відповідно, безстроково, мають бути призначені пенсійні виплати. Виходячи з того, що нарахування мені пенсійних виплат має здійснюватись згідно до розмірів, встановлених ст. ст. 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", відповідно пенсійні виплати повинні нараховуватись мені в повному обсязі доки є чинними вищезазначені положення даного закону.
28 вересня 2010 року я звернувся до УПФУ в С.......... районі з заявою № 1888/03 в якій просив припинити дії які порушують мої права внаслідок чого суттєво знижено розмір пенсійних виплат гарантованих мені Конституцією України, Законом України №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" . В своїй відповіді № 1808/05 від 07.10.2010 року УПФУ в С............ районі посилається на постанову Кабінету Міністрів України № 654 від 16.07.2008 р. не зважаючи на те що, За позицією колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України (Постанова від 24.02.2009 року) - з огляду на загальні засади пріоритету законів над підзаконними актами при розрахунку державної пенсії, передбаченої ст. 54 Закону N 796-XII, обґрунтованим буде застосування розміру прожиткового мінімуму для осіб, котрі втратили працездатність, установлений у Законі про Державний бюджет України на відповідний рік, з урахуванням якого визначається мінімальний розмір пенсії за віком. При цьому положення ч. 3 ст. 28 Закону N 1058-IV не є перешкодою для застосування мінімальної пенсії за віком для розрахунку інших пов'язаних із нею пенсій чи доплат, оскільки чинним законодавством не встановлено іншого мінімального розміру пенсії за віком, крім передбаченого ч. 1 цієї статті. Згідно довідки УПФУ № 468 від 29.09.2010 р, саме з 23.07.2010 року Управління пенсійного фонду України в С............. районі припинило нарахування та виплату мені пенсії в розмірах передбачених діючим законодавством, а саме 8 мінімальних пенсій за віком, та 75 процентів мінімальної пенсії за віком.
03 грудня я з нову звернувся до УПФУ в С.......... районі з відповідною заявою в якій просив привести розмір належних мені пенсійних виплат у відповідність з чинним законодавством , а саме ст..50, 54 Закону України №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", в своєї відповіді за № 349/2 від « 13 » грудня 2010 року посадови особи управління пенсійного фонду України в С............ районі повідомляють що пенсійні виплати на даний час здійснюються у відповідності до діючого законодавства, а саме: відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.07.2008 року № 654 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення» починаючи з липня 2008 року у інвалідів II групи із числа учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, щодо яких встановлено причинний зв'язок з Чорнобильською катастрофою, встановлено розмір пенсії 1090,00 грн., а розмір додаткової пенсії в розмірі 40% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
В супереч того що, постанова Кабінету Міністрів 16.07.2008 року № 654 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення» , на яку посилаються посадові особи УПФУ в С............. районі що до нарахування мені пенсійних виплат, на даній час не є чинною саме в частині призначення пенсійних виплат учасникам ліквідації аварії на ЧАЄС інвалідам 2 групи. Оскільки 04.листопада 2009 року ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА розглянув справу № 2а-4940/09/2670, За позовом до Кабінету Міністрів України та Міністерства праці та соціальної політики України «Про зобов’язання прийняти рішення про відміну деяких частин нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, та нормативно-правових актів в цілому», та прийняв ПОСТАНОВУ в який визнав незаконними та не чинними п. 1 ч. 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» № 530 від 28.05.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи, п. 1 ч. 6 Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» № 530 від 28.05.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи, абзац 1 п. 2 ч. 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян» № 654 від 16.07.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи.
21 вересня 2010 року КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 листопада 2009 року у справі за адміністративним позовом до Кабінету Міністрів України, Міністерства праці та соціальної політики України про зобов’язання прийняти рішення про відміну деяких частин нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, та нормативно правових актів в цілому. УХВАЛИВ: - Апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України - залишити без задоволення. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 листопада 2009 року - залишити без змін.
Враховуючи вищевикладене вважаю за необхідне повідомити, що незважаючи на мої неодноразові звернення, до посадових осіб Управління пенсійного фонду в С............... районі, про припинення умисних дій які порушують мої права, гарантовані мені Конституцією України , Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", а також свідомо виконуючи положення постанов Кабінету Міністрів, які судом визнані незаконними та не чинними, посадови особи які відповідальні за нарахування пенсійних виплат скоюють злочинні дії, відповідальність за які передбачена ч.1 Ст. 175, ч.1 Ст. 364, ч.1 Ст.365, та ч.1 Статті 382 Кримінального кодексу України.
В зв’язку з цім прошу Вас відреагувати, шляхом припинення зазначених злочинних дій, та сприяння у відновлені моїх Конституційних прав.
прокуратура о=переадресовывает в ПФУ области а оттуда приходит ответ по принципу "лишь бы отписаться" в итоге результат ноль плюс операция на сердце и конечно же не за счёт государства пришлось влазить в долги , а это ни многони мало 70000 грн. Вот приехал из института Стражеска и снова в бой. теперь подал иск со следующими,может кому пригодится, требованиями:

Адміністративний позов
Про визнання протиправними дій по відмові у нарахуванні пенсії згідно ст..50,ст..54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796-XII від 28 лютого 1991 року . Зобов’язання вчинити певні дії .


Я, Ф,И.О. є учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії, інвалід 2 групи , захворювання пов’язане з виконанням обов’язків військової служби з ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС. Статтею 13 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796-XII від 28 лютого 1991 року (далі ЗУ 796-XII) визначено, що держава бере на себе відповідальність за заподіяну шкоду громадянам і зобов'язується відшкодувати за ушкодження здоров'я або втрату працездатності громадянам і їхнім дітям, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Згідно ст..49 Закону № 796-ХІІ пенсії особам, віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4, встановлюються у вигляді: а) державної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.
Розмір державної пенсії визначений ст..54 Закону № 796-ХІІ в ч.4 якої вказано, що в усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими: по ІI групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком;
Розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорії 1 визначений ст..50 Закону у розмірі: інвалідам 2 групи - 75 процентів мінімальної пенсії за віком. Зі статей 50 та 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" випливає, що під час визначення розміру пенсії та щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, за основу їх нарахування береться мінімальна пенсія за віком. За чинним законодавством розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за правилами, передбаченими частиною першою статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", іншого нормативно-правового акта, який би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, немає.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" мінімальний розмір пенсій за віком встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.
Таким чином, новий мінімальний розмір пенсії за віком залежить від нового розміру прожиткового мінімуму. Частиною третьою статті 67 ЗУ 796-XII, яка набрала чинності 31 жовтня 2006 року, встановлено, що у разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом, підвищується розмір пенсії, визначений відповідно до статті 54 цього Закону, а також розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорії 1, 2, 3, 4, розмір щомісячної компенсації сім'ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи. Перерахунок пенсії здійснюється з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму.
Частиною другою ст..87 ЗУ № 1788-XII від 5 листопада 1991 р. «Про пенсійне забезпечення» визначено, що суми пенсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком.
Пунктом другим ст..46 Закону України 1058-IV від 9 липня 2003 р. «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» визначено, що нараховані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком з нарахуванням компенсації втрати частини доходів.
Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» Стаття 34. Визначено період, на який призначається пенсія по інвалідності - Пенсія по інвалідності призначається на весь строк встановлення інвалідності. Оскільки 2 група інвалідності мені призначена безстроково – відповідно, безстроково, мають бути призначені пенсійні виплати. Виходячи з того, що нарахування мені пенсійних виплат має здійснюватись згідно до розмірів, встановлених ст. ст. 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", відповідно пенсійні виплати повинні нараховуватись мені в повному обсязі доки є чинними вищезазначені положення даного закону.
Відповідно ст..1 ЗУ «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» ядерна шкода це втрата життя, будь-які ушкодження, завдані здоров'ю людини, або будь-яка втрата майна, або шкода, заподіяна майну, або будь-яка інша втрата чи шкода, що є результатом небезпечних властивостей ядерного матеріалу на ядерній установці або ядерного матеріалу, який надходить з ядерної установки чи надсилається до неї, крім шкоди, заподіяної самій установці або транспортному засобу, яким здійснювалося перевезення.
Статтею 76 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» визначено, що право на подання позову про відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю особи, не обмежується строком давності.
Оскільки мені призначена 2 група інвалідності у зв’язку з виконанням обов’язків військової служби по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, пенсійні виплати фактично є компенсацією за відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю.
Відповідно ст..46 Конституції України Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Отримувати пенсію у розмірі згідно ст..50, 54, 67 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», це моє право, яке дано мені Конституцією, ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» 796-XII.
Прикінцевими положеннями Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 231 від 05 жовтня 2006 року, Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня опублікування цього Закону, наказувалося: «…привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття актів, необхідних для реалізації цього Закону; забезпечити проведення перерахунку раніше призначених пенсій відповідно до цього Закону.» Управління ПФ не виконало наказу, що є підтвердженням бездіяльності Кабінету Міністрів та УПФ України з цього питання.
22 липня 2010 року С............ районний суд Чернігівської області розглянув цивільну справу № 2-158/2010 , за моїм позовом, «про визнання права на отримання пенсійних виплат, спонукання до розрахунку розмірів виплат згідно законодавства та до виплати недоплачених сум», яку своїм рішенням від 22.07.2010 року задовольнив частково, та в якій визнав неправомірними дії Управління Пенсійного Фонду України в С............ районі Чернігівської області щодо відмови ФИО, у проведенні розрахунку та виплаті щомісячної державної та додаткової щомісячної пенсії, відповідно до розмірів, встановлених ст. ст. 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". УПФУ в С............ районі нарахувавши мені заборгованість яка виникла на час винесення судом рішення 22.07. 2010 р., и надалі продовжує порушувати діюче законодавство. 28 вересня 2010 року я звернувся до УПФУ в Семенівському районі з заявою № 1888/03 в якій просив припинити дії які порушують мої права внаслідок чого суттєво знижено розмір пенсійних виплат гарантованих мені Конституцією України, Законом України №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" . В своїй відповіді № 1808/05 від 07.10.2010 року УПФУ в С...............районі посилається на постанову Кабінету Міністрів України № 654 від 16.07.2008 р. не зважаючи на те що, За позицією колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України (Постанова від 24.02.2009 року) - з огляду на загальні засади пріоритету законів над підзаконними актами при розрахунку державної пенсії, передбаченої ст. 54 Закону N 796-XII, обґрунтованим буде застосування розміру прожиткового мінімуму для осіб, котрі втратили працездатність, установлений у Законі про Державний бюджет України на відповідний рік, з урахуванням якого визначається мінімальний розмір пенсії за віком. При цьому положення ч. 3 ст. 28 Закону N 1058-IV не є перешкодою для застосування мінімальної пенсії за віком для розрахунку інших пов'язаних із нею пенсій чи доплат, оскільки чинним законодавством не встановлено іншого мінімального розміру пенсії за віком, крім передбаченого ч. 1 цієї статті. Згідно довідки УПФУ № 257 від 09.03.2011 р, саме з 23.07.2010 року Управління пенсійного фонду України в С.............. районі припинило нарахування та виплату мені пенсії в розмірах передбачених діючим законодавством, а саме 8 мінімальних пенсій за віком, та 75 процентів мінімальної пенсії за віком.
03 березня 2011 року я з нову звернувся до УПФУ в С............ районі з відповідною заявою №2716/03 в якій просив привести розмір належних мені пенсійних виплат у відповідність з чинним законодавством , а саме ст..50, 54 Закону України №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", в своєї відповіді за № 2837/05 від « 09 » березня 2010 року посадови особи управління пенсійного фонду України в С............... районі повідомляють що пенсійні виплати на даний час здійснюються у відповідності до діючого законодавства, а саме: відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.07.2008 року № 654 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення» починаючи з липня 2008 року у інвалідів II групи із числа учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, щодо яких встановлено причинний зв'язок з Чорнобильською катастрофою, встановлено розмір пенсії 1090,00 грн., а розмір додаткової пенсії в розмірі 20% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
В супереч того що, постанова Кабінету Міністрів № 654 від 16.07.2008 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення» , на яку посилаються посадові особи УПФУ в С............... районі що до нарахування мені пенсійних виплат, на даній час не є чинною саме в частині призначення пенсійних виплат учасникам ліквідації аварії на ЧАЄС інвалідам 2 групи. Оскільки 04.листопада 2009 року ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА розглянув справу № 2а-4940/09/2670, За позовом Голови Громадського об’єднання «Фонд інвалідів Чорнобиля» м. Києва та Київської області, Голови комітету контролю у сфері соціального захисту та пенсійного забезпечення громадян України ВГО «Громадський контроль» Карпенко Л.М. до Кабінету Міністрів України та Міністерства праці та соціальної політики України «Про зобов’язання прийняти рішення про відміну деяких частин нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, та нормативно-правових актів в цілому», та прийняв ПОСТАНОВУ в який визнав незаконними та не чинними п. 1 ч. 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» № 530 від 28.05.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи, п. 1 ч. 6 Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» № 530 від 28.05.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи, абзац 1 п. 2 ч. 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян» № 654 від 16.07.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи.
21 вересня 2010 року КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 листопада 2009 року у справі за адміністративним позовом до Кабінету Міністрів України, Міністерства праці та соціальної політики України про зобов’язання прийняти рішення про відміну деяких частин нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, та нормативно правових актів в цілому. УХВАЛИВ: - Апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України - залишити без задоволення. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 листопада 2009 року - залишити без змін.
Згідно з вищевикладеним, керуючись ст..13, 50, 54, 67, 71 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», ст..46 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», ст..87 «Про пенсійне забезпечення», ст..76 ЗУ «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», , ст..ст.. 3, 8, 19, 21, 22, 46, 55 Конституції України, , ст.ст. 6, 18, 19, 104-108 КАС України -

прошу суд:


1. Визнати, дії УПФУ в м. С............. Чернігівської області щодо нарахування мені пенсійних виплат, згідно пунктів постанов КМУ № 654 від 16.07.2008, № 530 в частині що стосується інвалідів ІІ групи, які втратили чинність у відповідності до постанови Окружного Адміністративного Суду міста Києва від 4 листопада 2009 року , та відмови у нарахуванні пенсії у разі збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, відповідно до ст..67 та 54 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю відповідно до ст..50 у розмірі 75 процентів мінімальної пенсії за віком. з 09.09.2010 року, протиправними.

2.Зобов`язати УПФУ в м. С........... Чернігівської області припинити мені пенсійні виплати згідно до постанови КМУ № 654 від 16.07.2008 в зв’язку з набранням чинності постанови ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА по справі № 2а-4940/09/2670 від 4 листопада 2009 року та у відповідності до Ухвали Київського Апеляційного Адміністративного суду від 21 вересня 2010 року

3.Зобовязати УПФУ в м. С.......... Чернігівської області остаточно призначити мені пенсію з дати звернення до суду, з урахуванням тих положень які визначені ст.ст. 49, 50, ч.4 ст.54, 67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (796-12),а саме по ІI групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком, та додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю у розмірі: інвалідам 2 групи - 75 процентів мінімальної пенсії за віком, з дотриманням вимог статей 28, 31,34, 46 Закону України « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», виходячи виключно із законодавчо визначеного розміру мінімальної пенсії за віком

4. Зобов’язати відповідача діяти за конституційними нормами, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами, при встановленні, перерахуванні, визначенні розміру та періоду виплати пенсії позивачу, з метою недопущення істотного звуження обсягу встановлених законом моїх прав .

5. Ініціювати притягнення до відповідальності посадових осіб УПФУ в С.................. районі
За систематичні порушення норм передбачених Конституцією України, Законами України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»,та « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», а також свідоме невиконання рішень Суду.

6.Звільнити від сплати державного мита згідно п.4, ст..4 Декрету КМ України «Про державне мито».
7. Судові витрати покласти на Відповідача
и это притом что городок у нас маленький отношения дружеские и с ПФУ и с Судом, если идёт указ сверху ничего не поделаешь. Все говорят - мы понимаем,но работать хотим, судитесь. И можно было бы судиться да вот только здоровья нет. Почитайте может кто нибудь, что нибудь посоветует ещё. Я лично считаю что не в адвокатах дело -нужен он или нет, дело в системе в любой европеской стране достаточно одного выиграного дела. Есть прецедент и этого достаточно для того чтобы не таскаться всем инвалидам по судам. Пикет Кабмина снимать не надо ни на один день.пока решение не будет принято окончательно. Нас уже "водят за нос" 25 лет скоро нам всем "каюк", а толк от жизни какой? Государство над нами попросту издевается, а мы с ним в демократию играем. верим, что всё можно решить по закону, наивные как дети малые. Одна горечь в душе и досада.

Сообщение 17-03-2011, 23:53
dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3858
Откуда: Запоріжжя
Юрий2009 писал(а):
ни в одном не указывал конечную дату. Всё равно суд перекручивает так как им надо, только потому, что пришла "указивка" сверху,

Глядя на все, что творится в последнее время с социальными вопросами у меня в голове выстроилась определенная схема, по которой, я так считаю, "власть" пытается уменьшить расходы на социальные выплаты.
Сначала поменяли подсудность социальных дел(подсудность по ГПК), якобы на благо народа, а в это время изменили сроки обращения в суд по КАСу. Затем все вернули назад и этим создали огромные проблемы для работы судебной системы. Сроки рассмотрения аппеляций по соц. делам увеличились до 1 - 2 лет и это реально. Я уже писал - только в Луганском аппеляционном суде накопилось 80 000 дел и на сегодня рассматриваются дела за 2009 год. То есть, уже срок аппеляции = почти 2 годам. Теперь я уверен, дана вказивка все выплаты ограничивать 6-ю месяцами. Об этом было даже разьяснение ВАСУ для судей( я где то на форуме читал)и там прямо говорилось, что "...особо обращать внимание на срок обращения в суд" и была такая фраза, что "... даже если суд первой инстанции принимает решение по срокам более 6-месяцев, аппеляционый суд должен своим решением ограничить срок до 6-и месяцев..." Вот и получается, вы получаете решение из аппеляции, допустим, через 2 года(кому как повезет) а в нем стоит дата ограничения, которая была 1,5 года назад. Вот вы и пропустили срок обращения в суд. Вот "государство" у вас и украло выплат почти за 1 год. А если аппеляция растянется на 3-4 года? Да 90% перестанут вообще судится с "государством".
Moderator

Сообщение 18-03-2011, 00:15
голубятник Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1206
Откуда: Кривой Рог
Да и сейчас многие уже не хотят судится. Говорят еслибы добавили немного к пенсии (нам бы хватило). :yes:

Сообщение 18-03-2011, 00:29
dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3858
Откуда: Запоріжжя
Вот, нашел:

ВЫСШИЙ АДМИНИСТРАТИВНЫЙ СУД УКРАИНЫ

ПИСЬМО
от 13.10.2010 г. N 1425/11/13-10

...При решении вопроса об открытии производства по делу, местным административным судам необходимо проверять соблюдение срока обращения в суд. В случае пропуска этого срока и признании указанных лицом причин пропуска срока неуважительными, местный административный суд должен оставить административный иск без рассмотрения.

При этом судам необходимо учитывать, что предметом иска в этой категории дел являются действия или бездеятельность субъекта властных полномочий, связанных с социальными выплатами, которые могут быть регулярными, периодическими, одноразовыми, ограниченными по времени платежами, поэтому судам необходимо проверять срок обращения в суд в зависимости от вида платежа и продолжительности периода за который возник спор. То есть возможны случаи, когда в части требований исковое заявление следует оставлять без рассмотрения (часть первая статьи 100 КАС), а в другой части - открывать производство по делу.

Если производство по делу было ошибочно открыто по административному иску, поданному с нарушением срока обращения в административный суд, вопрос о возобновлении которого судом не решался, и о пропуске срока стало известно в ходе рассмотрения дела, суд проверяет уважительность причин пропуска срока на обращение в суд и в случае признания их неуважительными оставляет административный иск без рассмотрения.

Апелляционным административным судам при рассмотрении апелляционных жалоб по делам, связанным с социальными выплатами, необходимо проверять законность и обоснованность выводов суда первой инстанции о наличии уважительных причин для возобновления сроков на обращение в административный суд в случае представления возражений на решение о возобновлении срока обращения в суд .

Кроме того, суд апелляционной инстанции должен проверять выводы местных судов о наличии уважительных причин пропуска обращения в суд, которые были сделаны после открытия производства по делу по административному иску, поданному с нарушением срока обращения в административный суд, вопрос о возобновлении которого судом не решался. Если апелляционным административным судом будет установлена необоснованность выводов местного суда о наличии уважительных причин для возобновления срока обращения в административный суд, апелляционный административный суд должен отменить постановление суда первой инстанции и оставить исковое заявление без рассмотрения.

И заметте, уже никто и не вспоминает о том, что вопрос о сроках обращения в суд, должен в своих замечания поднять ответчик!!!!

http://www.profiwins.com.ua/ru/letters- ... -1425.html

Так это официальное письмо! Я представляю, что было сказано в устной форме... :злой:
Moderator

Сообщение 18-03-2011, 05:27
Эфиоп Аватара пользователя
активист

Сообщения: 615
Татьяна Илиничьна писал(а):
Эфиоп
Ув. Эфиоп, читали исповедь Вислого о том какую взятку ему предлагали и какой он "неподкупный". Новый ход конём для затягивания Чернобыльцев к адвокатам.
Мне ещё четыре дня красная карточка, ну а Вы ответьте ему . :bye:

Ув. Татьяна Ильинична,немного попозже... Сейчас времени нет,-приходится свою карму отрабатывать ...А для комдива вдохновение нужно... :grin:

Сообщение 18-03-2011, 05:53
Эфиоп Аватара пользователя
активист

Сообщения: 615
Юрий2009 писал(а):
Я уже три раза подавал иск. ни в одном не указывал конечную дату. Всё равно суд перекручивает так как им надо, ...привожу свои требования в предпоследнем иске и соответственно ухвалу суда: Визнати дії УПфУ в м. С Ч області щодо перерахунку розміру пенсії,....., з 23.07.2010 року неправомірними.
.. З дня винесення рішення суду, зобов’язати відповідача поновити мої порушені права,
...Ухвалою судді було відкрито скорочене провадження за
адміністративним позовом вищезазначеного позивача до вказаного відповідача,зміст яких зводиться до того ,що позивач просить суд визнати протиправними рішення відповідача про відмову у перерахунку та виплаті йому пенсій .... Оцінкою повідомлених позивачем та відповідачем обставин факти порушення прав позивача у майбутньому відсутні. В реале суд вышел за рамки исковых требований, перекрутил и удовлетворил за месяц
Юрий, Вы ведь просили суд ;» З дня винесення рішення суду, зобов’язати відповідача поновити мої порушені права..»,Но на то время, когда Вы это просили, это и было будущее, до тех пор,пока суд не вынес решения…

Сообщение 18-03-2011, 06:18
mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Юрий2009 писал(а):
призначити мені пенсію з дати звернення до суду

кто так пишет? Пишите конкретно с какой даты.
Пункты 4 и 5 - лирика и эмоции....
Смерть рашистским оккупантам!

Сообщение 18-03-2011, 09:18
Юрий2009 участник

Сообщения: 452
Откуда: Черниговская область
Указывал в исках. и конкретные даты, то что выложил на форуме это процентов 30. Зобов'язати Управління пенсійного фонду України в м. С......... Чернігівської обл. зробити перерахунок державної пенсії та додаткової пенсії за шкоду, заподіяну в розмірі восьми мінімальних пенсій за віком та 75 відсотків мінімальної пенсії за віком згідно Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» з 23.07.2010 року.
Результат один. Приносил в суд горы дел из реестра судебных решений,где решения приняты без указания конечной даты, судья их даже смотреть не хочет.

Сообщение 18-03-2011, 09:29
mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Юрий2009 писал(а):
Указывал в исках. и конкретные даты,

ну это уже не проблемы вашего иска, а суда, подавайте апелляцию....
Смерть рашистским оккупантам!

Сообщение 18-03-2011, 09:31
Юрий2009 участник

Сообщения: 452
Откуда: Черниговская область
Я так и сделал. Теперь надо заряжаться терпением на пару лет.

Сообщение 18-03-2011, 14:46
vodoley1402 Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 19
Откуда: Харьков
dog-fox писал(а):
Теперь я уверен, дана вказивка все выплаты ограничивать 6-ю месяцами. Об этом было даже разьяснение ВАСУ для судей( я где то на форуме читал)и там прямо говорилось, что "...особо обращать внимание на срок обращения в суд" и была такая фраза, что "... даже если суд первой инстанции принимает решение по срокам более 6-месяцев, аппеляционый суд должен своим решением ограничить срок до 6-и месяцев..." Вот и получается, вы получаете решение из аппеляции, допустим, через 2 года(кому как повезет) а в нем стоит дата ограничения, которая была 1,5 года назад. Вот вы и пропустили срок обращения в суд. Вот "государство" у вас и украло выплат почти за 1 год. А если аппеляция растянется на 3-4 года? Да 90% перестанут вообще судится с "государством".


Тем не менее существует шанс на "отдушину" в виде Проекту Закону про внесення змін до Кодексу адміністративного судочинства України (щодо строків звернення до суду).
Если примут, а могут ведь и так :close_tema:

Сообщение 18-03-2011, 17:02
dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3858
Откуда: Запоріжжя
ЗАКОН УКРАЇНИ (проект)

Про внесення змін до
Кодексу адміністративного судочинства України
(щодо строків звернення до суду)

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. Внести до Кодексу адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, № 35-36, № 37, ст.446 з наступними змінами) такі зміни:
1) у статті 99:
а) у частині другій слово «шестимісячний» замінити словом «річний»;
б) доповнити частиною шостою такого змісту:
«6. Для звернення до адміністративного суду щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг встановлюється трьохрічний строк».
2) Розділ VII «Прикінцеві та перехідні положення» доповнити новим пунктом 11-1 такого змісту:
«11-1. Фізичні особи права, свободи та інтереси яких були порушені в період з 10 березня 2010 року до 9 вересня 2010 року мають право на звернення до адміністративного суду з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг протягом трирічного строку з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів».

2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

А в это время опять:
Уряд - пільговикам: кому я винен – всім прощаю

http://www.pravda.com.ua/articles/2011/03/18/6027799/
Правая рука не ведает, что творит левая?
Последний раз редактировалось dog-fox 18-03-2011, 18:32, всего редактировалось 1 раз.
Moderator

След.

Вернуться в Різне - спілкування, пошуки, гумор