Ув. форумчане всё в конечном счёте зависит от перепуганности и компетентности судьи. Я уже три раза подавал иск. ни в одном не указывал конечную дату. Всё равно суд перекручивает так как им надо, только потому, что пришла "указивка" сверху, как пример привожу свои требования в предпоследнем иске и соответственно ухвалу суда: Визнати дії УПфУ в м. С Ч області щодо перерахунку розміру пенсії, відповідно до ст..67 та 54 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також розміру додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю відповідно до ст..50 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», з 23.07.2010 року неправомірними.
.. З дня винесення рішення суду, зобов’язати відповідача поновити мої порушені права, визначені ст.ст. 49, 50, ч.4 ст.54, 67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (796-12), шляхом встановлення та перерахунку протиправно зниженого розміру моєї пенсії у відповідності до вказаного закону, з дотриманням вимог статей 28, 31, 34, 46 Закону України « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», виходячи виключно із законодавчо визначеного розміру мінімальної пенсії за віком
Ухвалою судді було відкрито скорочене провадження за
адміністративним позовом вищезазначеного позивача до вказаного відповідача,зміст яких зводиться до того ,що позивач просить суд визнати протиправними рішення відповідача про відмову у перерахунку та виплаті йому пенсій у розмірах відповідно до ст..54,ст..50 закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильскої катастрофи» і зобов’язати відповідача здійснити перерахунок та виплату пенсій по інвалідності та додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах згідно статусу позивача та у відповідності до вимог вказаних статей матеріального закону. Оцінкою повідомлених позивачем та відповідачем обставин факти порушення прав позивача у майбутньому відсутні. В реале суд вышел за рамки исковых требований, перекрутил и удовлетворил за месяц.По этому решению подал апеляционную жалобу в Киевский апеляционный суд, когда рассмотря неизвестно.Вот текст:
1. Прийняти апеляційну скаргу до розгляду.
2. Скасувати Постанову С.......... районного суду від 09листопада2010 року у справі №2-а-164/2010 щодо визнання протиправним рішення про відмову у перерахунку пенсії та зобов’язання здійснити перерахунок пенсій, відповідно до законодавства щодо соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофі та прийняти нову Постанову в якій
- Визнати дії УПфУ в м. С........... Чернігівської області, щодо відмови у відновленні виплати пенсії у разі збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, відповідно до ст..67 та 54 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю відповідно до ст..50 у розмірі 75 процентів мінімальної пенсії за віком. з 23.07.2010 року неправомірними.
- Зобов’язати відповідача діяти за конституційними нормами, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами при встановленні, перерахуванні, визначенні розміру та періоду виплати пенсії позивачу, з метою недопущення істотного звуження обсягу встановлених законом моїх прав .
- З дня винесення рішення суду, зобов’язати відповідача поновити мої порушені права, визначені ст.ст. 49, 50, ч.4 ст.54, 67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (796-12), шляхом встановлення протиправно зниженого розміру моєї пенсії у відповідності до вказаного закону, з дотриманням вимог статей 28, 31, 34, 46 Закону України « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», виходячи виключно із законодавчо визначеного розміру мінімальної пенсії за віком.
3. Прошу суд розглянути справу без моєї участі.
после этого написал целый трактат в прокуратуру т.е заяву про злочин.вот она- Я, Ф.И.О. є учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії, інвалід 2 групи , захворювання пов’язане з виконанням обов’язків військової служби з ліквідації аварії на ЧАЄС. Статтею 13 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796-XII від 28 лютого 1991 року (далі ЗУ 796-XII) визначено, що держава бере на себе відповідальність за заподіяну шкоду громадянам і зобов'язується в ідшкодувати за ушкодження здоров'я або втрату працездатності громадянам і їхнім дітям, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Згідно ст..49 Закону № 796-ХІІ пенсії особам, віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4, встановлюються у вигляді: а) державної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.
Розмір державної пенсії визначений ст..54 Закону № 796-ХІІ в ч.4 якої вказано, що в усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими: по ІI групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком;
Розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорії 1 визначений ст..50 Закону у розмірі: інвалідам 2 групи - 75 процентів мінімальної пенсії за віком. Зі статей 50 та 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" випливає, що під час визначення розміру пенсії та щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, за основу їх нарахування береться мінімальна пенсія за віком. За чинним законодавством розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за правилами, передбаченими частиною першою статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", іншого нормативно-правового акта, який би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, немає.
22 липня 2010 року С....... районний суд Чернігівської області розглянув цивільну справу № 2-158/2010 , за моїм позовом, «про визнання права на отримання пенсійних виплат, спонукання до розрахунку розмірів виплат згідно законодавства та до виплати недоплачених сум», яку своїм рішенням від 22.07.2010 року з огляду на пріоритет законів над підзаконними актами задовольнив частково, та в якій визнав неправомірними дії Управління Пенсійного Фонду України в С.......... районі Чернігівської області щодо відмови мені , у проведенні розрахунку та виплаті щомісячної державної та додаткової щомісячної пенсії, відповідно до розмірів, встановлених ст. ст. 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". На жаль УПФУ в С.......... районі нарахувавши мені заборгованість яка виникла на час винесення судом рішення тобто 22.07. 2010 р., и надалі продовжує порушувати діюче законодавство, нараховуючи та сплачуючи мені пенсійні виплати в значно меншому розмірі ніж це передбачено Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи . З цього виходить що до 22.07. 2010 року мені пенсійні виплати нараховувались відповідно до закону та у розмірі 8 мінімальних пенсій за віком, та 75 процентів мінімальної пенсії за віком. Тому не зрозуміло згідно яких законодавчих актів ПФУ в С.......... районі припинив нарахування мені пенсійних виплат у зазначених вище розмірах з 23.07. 2010 року. Оскільки мені відомо, що не Уряд України, не Верховна Рада України не припиняли дію закону №796-XII у 2010 році, до того ж Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», а саме Статтею 34, чітко визначено період, на який призначається пенсія по інвалідності - Пенсія по інвалідності призначається на весь строк встановлення інвалідності. Оскільки 2 група інвалідності мені призначена безстроково – відповідно, безстроково, мають бути призначені пенсійні виплати. Виходячи з того, що нарахування мені пенсійних виплат має здійснюватись згідно до розмірів, встановлених ст. ст. 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", відповідно пенсійні виплати повинні нараховуватись мені в повному обсязі доки є чинними вищезазначені положення даного закону.
28 вересня 2010 року я звернувся до УПФУ в С.......... районі з заявою № 1888/03 в якій просив припинити дії які порушують мої права внаслідок чого суттєво знижено розмір пенсійних виплат гарантованих мені Конституцією України, Законом України №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" . В своїй відповіді № 1808/05 від 07.10.2010 року УПФУ в С............ районі посилається на постанову Кабінету Міністрів України № 654 від 16.07.2008 р. не зважаючи на те що, За позицією колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України (Постанова від 24.02.2009 року) - з огляду на загальні засади пріоритету законів над підзаконними актами при розрахунку державної пенсії, передбаченої ст. 54 Закону N 796-XII, обґрунтованим буде застосування розміру прожиткового мінімуму для осіб, котрі втратили працездатність, установлений у Законі про Державний бюджет України на відповідний рік, з урахуванням якого визначається мінімальний розмір пенсії за віком. При цьому положення ч. 3 ст. 28 Закону N 1058-IV не є перешкодою для застосування мінімальної пенсії за віком для розрахунку інших пов'язаних із нею пенсій чи доплат, оскільки чинним законодавством не встановлено іншого мінімального розміру пенсії за віком, крім передбаченого ч. 1 цієї статті. Згідно довідки УПФУ № 468 від 29.09.2010 р, саме з 23.07.2010 року Управління пенсійного фонду України в С............. районі припинило нарахування та виплату мені пенсії в розмірах передбачених діючим законодавством, а саме 8 мінімальних пенсій за віком, та 75 процентів мінімальної пенсії за віком.
03 грудня я з нову звернувся до УПФУ в С.......... районі з відповідною заявою в якій просив привести розмір належних мені пенсійних виплат у відповідність з чинним законодавством , а саме ст..50, 54 Закону України №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", в своєї відповіді за № 349/2 від « 13 » грудня 2010 року посадови особи управління пенсійного фонду України в С............ районі повідомляють що пенсійні виплати на даний час здійснюються у відповідності до діючого законодавства, а саме: відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.07.2008 року № 654 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення» починаючи з липня 2008 року у інвалідів II групи із числа учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, щодо яких встановлено причинний зв'язок з Чорнобильською катастрофою, встановлено розмір пенсії 1090,00 грн., а розмір додаткової пенсії в розмірі 40% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
В супереч того що, постанова Кабінету Міністрів 16.07.2008 року № 654 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення» , на яку посилаються посадові особи УПФУ в С............. районі що до нарахування мені пенсійних виплат, на даній час не є чинною саме в частині призначення пенсійних виплат учасникам ліквідації аварії на ЧАЄС інвалідам 2 групи. Оскільки 04.листопада 2009 року ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА розглянув справу № 2а-4940/09/2670, За позовом до Кабінету Міністрів України та Міністерства праці та соціальної політики України «Про зобов’язання прийняти рішення про відміну деяких частин нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, та нормативно-правових актів в цілому», та прийняв ПОСТАНОВУ в який визнав незаконними та не чинними п. 1 ч. 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» № 530 від 28.05.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи, п. 1 ч. 6 Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» № 530 від 28.05.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи, абзац 1 п. 2 ч. 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян» № 654 від 16.07.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи.
21 вересня 2010 року КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 листопада 2009 року у справі за адміністративним позовом до Кабінету Міністрів України, Міністерства праці та соціальної політики України про зобов’язання прийняти рішення про відміну деяких частин нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, та нормативно правових актів в цілому. УХВАЛИВ: - Апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України - залишити без задоволення. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 листопада 2009 року - залишити без змін.
Враховуючи вищевикладене вважаю за необхідне повідомити, що незважаючи на мої неодноразові звернення, до посадових осіб Управління пенсійного фонду в С............... районі, про припинення умисних дій які порушують мої права, гарантовані мені Конституцією України , Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", а також свідомо виконуючи положення постанов Кабінету Міністрів, які судом визнані незаконними та не чинними, посадови особи які відповідальні за нарахування пенсійних виплат скоюють злочинні дії, відповідальність за які передбачена ч.1 Ст. 175, ч.1 Ст. 364, ч.1 Ст.365, та ч.1 Статті 382 Кримінального кодексу України.
В зв’язку з цім прошу Вас відреагувати, шляхом припинення зазначених злочинних дій, та сприяння у відновлені моїх Конституційних прав.
прокуратура о=переадресовывает в ПФУ области а оттуда приходит ответ по принципу "лишь бы отписаться" в итоге результат ноль плюс операция на сердце и конечно же не за счёт государства пришлось влазить в долги , а это ни многони мало 70000 грн. Вот приехал из института Стражеска и снова в бой. теперь подал иск со следующими,может кому пригодится, требованиями:
Адміністративний позов
Про визнання протиправними дій по відмові у нарахуванні пенсії згідно ст..50,ст..54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796-XII від 28 лютого 1991 року . Зобов’язання вчинити певні дії .
Я, Ф,И.О. є учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії, інвалід 2 групи , захворювання пов’язане з виконанням обов’язків військової служби з ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС. Статтею 13 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796-XII від 28 лютого 1991 року (далі ЗУ 796-XII) визначено, що держава бере на себе відповідальність за заподіяну шкоду громадянам і зобов'язується відшкодувати за ушкодження здоров'я або втрату працездатності громадянам і їхнім дітям, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Згідно ст..49 Закону № 796-ХІІ пенсії особам, віднесеним до категорій 1, 2, 3, 4, встановлюються у вигляді: а) державної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.
Розмір державної пенсії визначений ст..54 Закону № 796-ХІІ в ч.4 якої вказано, що в усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими: по ІI групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком;
Розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорії 1 визначений ст..50 Закону у розмірі: інвалідам 2 групи - 75 процентів мінімальної пенсії за віком. Зі статей 50 та 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" випливає, що під час визначення розміру пенсії та щомісячної додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, за основу їх нарахування береться мінімальна пенсія за віком. За чинним законодавством розмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за правилами, передбаченими частиною першою статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", іншого нормативно-правового акта, який би визначав цей розмір або встановлював інший розмір, немає.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" мінімальний розмір пенсій за віком встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.
Таким чином, новий мінімальний розмір пенсії за віком залежить від нового розміру прожиткового мінімуму. Частиною третьою статті 67 ЗУ 796-XII, яка набрала чинності 31 жовтня 2006 року, встановлено, що у разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом, підвищується розмір пенсії, визначений відповідно до статті 54 цього Закону, а також розмір додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, особам, віднесеним до категорії 1, 2, 3, 4, розмір щомісячної компенсації сім'ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи. Перерахунок пенсії здійснюється з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму.
Частиною другою ст..87 ЗУ № 1788-XII від 5 листопада 1991 р. «Про пенсійне забезпечення» визначено, що суми пенсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком.
Пунктом другим ст..46 Закону України 1058-IV від 9 липня 2003 р. «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» визначено, що нараховані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком з нарахуванням компенсації втрати частини доходів.
Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» Стаття 34. Визначено період, на який призначається пенсія по інвалідності - Пенсія по інвалідності призначається на весь строк встановлення інвалідності. Оскільки 2 група інвалідності мені призначена безстроково – відповідно, безстроково, мають бути призначені пенсійні виплати. Виходячи з того, що нарахування мені пенсійних виплат має здійснюватись згідно до розмірів, встановлених ст. ст. 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", відповідно пенсійні виплати повинні нараховуватись мені в повному обсязі доки є чинними вищезазначені положення даного закону.
Відповідно ст..1 ЗУ «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» ядерна шкода це втрата життя, будь-які ушкодження, завдані здоров'ю людини, або будь-яка втрата майна, або шкода, заподіяна майну, або будь-яка інша втрата чи шкода, що є результатом небезпечних властивостей ядерного матеріалу на ядерній установці або ядерного матеріалу, який надходить з ядерної установки чи надсилається до неї, крім шкоди, заподіяної самій установці або транспортному засобу, яким здійснювалося перевезення.
Статтею 76 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» визначено, що право на подання позову про відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю особи, не обмежується строком давності.
Оскільки мені призначена 2 група інвалідності у зв’язку з виконанням обов’язків військової служби по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, пенсійні виплати фактично є компенсацією за відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю.
Відповідно ст..46 Конституції України Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Отримувати пенсію у розмірі згідно ст..50, 54, 67 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», це моє право, яке дано мені Конституцією, ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» 796-XII.
Прикінцевими положеннями Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 231 від 05 жовтня 2006 року, Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня опублікування цього Закону, наказувалося: «…привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття актів, необхідних для реалізації цього Закону; забезпечити проведення перерахунку раніше призначених пенсій відповідно до цього Закону.» Управління ПФ не виконало наказу, що є підтвердженням бездіяльності Кабінету Міністрів та УПФ України з цього питання.
22 липня 2010 року С............ районний суд Чернігівської області розглянув цивільну справу № 2-158/2010 , за моїм позовом, «про визнання права на отримання пенсійних виплат, спонукання до розрахунку розмірів виплат згідно законодавства та до виплати недоплачених сум», яку своїм рішенням від 22.07.2010 року задовольнив частково, та в якій визнав неправомірними дії Управління Пенсійного Фонду України в С............ районі Чернігівської області щодо відмови ФИО, у проведенні розрахунку та виплаті щомісячної державної та додаткової щомісячної пенсії, відповідно до розмірів, встановлених ст. ст. 50, 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". УПФУ в С............ районі нарахувавши мені заборгованість яка виникла на час винесення судом рішення 22.07. 2010 р., и надалі продовжує порушувати діюче законодавство. 28 вересня 2010 року я звернувся до УПФУ в Семенівському районі з заявою № 1888/03 в якій просив припинити дії які порушують мої права внаслідок чого суттєво знижено розмір пенсійних виплат гарантованих мені Конституцією України, Законом України №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" . В своїй відповіді № 1808/05 від 07.10.2010 року УПФУ в С...............районі посилається на постанову Кабінету Міністрів України № 654 від 16.07.2008 р. не зважаючи на те що, За позицією колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України (Постанова від 24.02.2009 року) - з огляду на загальні засади пріоритету законів над підзаконними актами при розрахунку державної пенсії, передбаченої ст. 54 Закону N 796-XII, обґрунтованим буде застосування розміру прожиткового мінімуму для осіб, котрі втратили працездатність, установлений у Законі про Державний бюджет України на відповідний рік, з урахуванням якого визначається мінімальний розмір пенсії за віком. При цьому положення ч. 3 ст. 28 Закону N 1058-IV не є перешкодою для застосування мінімальної пенсії за віком для розрахунку інших пов'язаних із нею пенсій чи доплат, оскільки чинним законодавством не встановлено іншого мінімального розміру пенсії за віком, крім передбаченого ч. 1 цієї статті. Згідно довідки УПФУ № 257 від 09.03.2011 р, саме з 23.07.2010 року Управління пенсійного фонду України в С.............. районі припинило нарахування та виплату мені пенсії в розмірах передбачених діючим законодавством, а саме 8 мінімальних пенсій за віком, та 75 процентів мінімальної пенсії за віком.
03 березня 2011 року я з нову звернувся до УПФУ в С............ районі з відповідною заявою №2716/03 в якій просив привести розмір належних мені пенсійних виплат у відповідність з чинним законодавством , а саме ст..50, 54 Закону України №796-XII "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", в своєї відповіді за № 2837/05 від « 09 » березня 2010 року посадови особи управління пенсійного фонду України в С............... районі повідомляють що пенсійні виплати на даний час здійснюються у відповідності до діючого законодавства, а саме: відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.07.2008 року № 654 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення» починаючи з липня 2008 року у інвалідів II групи із числа учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році, щодо яких встановлено причинний зв'язок з Чорнобильською катастрофою, встановлено розмір пенсії 1090,00 грн., а розмір додаткової пенсії в розмірі 20% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
В супереч того що, постанова Кабінету Міністрів № 654 від 16.07.2008 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення» , на яку посилаються посадові особи УПФУ в С............... районі що до нарахування мені пенсійних виплат, на даній час не є чинною саме в частині призначення пенсійних виплат учасникам ліквідації аварії на ЧАЄС інвалідам 2 групи. Оскільки 04.листопада 2009 року ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА розглянув справу № 2а-4940/09/2670, За позовом Голови Громадського об’єднання «Фонд інвалідів Чорнобиля» м. Києва та Київської області, Голови комітету контролю у сфері соціального захисту та пенсійного забезпечення громадян України ВГО «Громадський контроль» Карпенко Л.М. до Кабінету Міністрів України та Міністерства праці та соціальної політики України «Про зобов’язання прийняти рішення про відміну деяких частин нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, та нормативно-правових актів в цілому», та прийняв ПОСТАНОВУ в який визнав незаконними та не чинними п. 1 ч. 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» № 530 від 28.05.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи, п. 1 ч. 6 Кабінету Міністрів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» № 530 від 28.05.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи, абзац 1 п. 2 ч. 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян» № 654 від 16.07.2008 року в частині що стосується інвалідів ІІ групи.
21 вересня 2010 року КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 листопада 2009 року у справі за адміністративним позовом до Кабінету Міністрів України, Міністерства праці та соціальної політики України про зобов’язання прийняти рішення про відміну деяких частин нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, та нормативно правових актів в цілому. УХВАЛИВ: - Апеляційну скаргу Кабінету Міністрів України - залишити без задоволення. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 листопада 2009 року - залишити без змін.
Згідно з вищевикладеним, керуючись ст..13, 50, 54, 67, 71 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», ст..46 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», ст..87 «Про пенсійне забезпечення», ст..76 ЗУ «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», , ст..ст.. 3, 8, 19, 21, 22, 46, 55 Конституції України, , ст.ст. 6, 18, 19, 104-108 КАС України -
прошу суд:
1. Визнати, дії УПФУ в м. С............. Чернігівської області щодо нарахування мені пенсійних виплат, згідно пунктів постанов КМУ № 654 від 16.07.2008, № 530 в частині що стосується інвалідів ІІ групи, які втратили чинність у відповідності до постанови Окружного Адміністративного Суду міста Києва від 4 листопада 2009 року , та відмови у нарахуванні пенсії у разі збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, відповідно до ст..67 та 54 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю відповідно до ст..50 у розмірі 75 процентів мінімальної пенсії за віком. з 09.09.2010 року, протиправними.
2.Зобов`язати УПФУ в м. С........... Чернігівської області припинити мені пенсійні виплати згідно до постанови КМУ № 654 від 16.07.2008 в зв’язку з набранням чинності постанови ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА по справі № 2а-4940/09/2670 від 4 листопада 2009 року та у відповідності до Ухвали Київського Апеляційного Адміністративного суду від 21 вересня 2010 року
3.Зобовязати УПФУ в м. С.......... Чернігівської області остаточно призначити мені пенсію з дати звернення до суду, з урахуванням тих положень які визначені ст.ст. 49, 50, ч.4 ст.54, 67 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (796-12),а саме по ІI групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком, та додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю у розмірі: інвалідам 2 групи - 75 процентів мінімальної пенсії за віком, з дотриманням вимог статей 28, 31,34, 46 Закону України « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», виходячи виключно із законодавчо визначеного розміру мінімальної пенсії за віком
4. Зобов’язати відповідача діяти за конституційними нормами, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами, при встановленні, перерахуванні, визначенні розміру та періоду виплати пенсії позивачу, з метою недопущення істотного звуження обсягу встановлених законом моїх прав .
5. Ініціювати притягнення до відповідальності посадових осіб УПФУ в С.................. районі
За систематичні порушення норм передбачених Конституцією України, Законами України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»,та « про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», а також свідоме невиконання рішень Суду.
6.Звільнити від сплати державного мита згідно п.4, ст..4 Декрету КМ України «Про державне мито».
7. Судові витрати покласти на Відповідача
и это притом что городок у нас маленький отношения дружеские и с ПФУ и с Судом, если идёт указ сверху ничего не поделаешь. Все говорят - мы понимаем,но работать хотим, судитесь. И можно было бы судиться да вот только здоровья нет. Почитайте может кто нибудь, что нибудь посоветует ещё. Я лично считаю что не в адвокатах дело -нужен он или нет, дело в системе в любой европеской стране достаточно одного выиграного дела. Есть прецедент и этого достаточно для того чтобы не таскаться всем инвалидам по судам. Пикет Кабмина снимать не надо ни на один день.пока решение не будет принято окончательно. Нас уже "водят за нос" 25 лет скоро нам всем "каюк", а толк от жизни какой? Государство над нами попросту издевается, а мы с ним в демократию играем. верим, что всё можно решить по закону, наивные как дети малые. Одна горечь в душе и досада.