atnest писал(а):
А что нет никого кто судился по этому поводу с такой доказательной базой?...
А то!:http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8686345В позовній заяви позивач вказує на те, що з 11 травня 2009 року Управлінням Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва йому була призначена пенсія за віком згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в розмірі 4795,98 грн.
З розміром призначеної пенсії він не погоджується, оскільки для обчислення його пенсії Управлінням Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва було взято визначений ними "заробіток з обмеженням" в сумі 503906,67400 грн. за 167 календарних місяців роботи з 01.07.1995 року по 31.05.2009 рік, в той час як сума фактичних виплат за цей же період згідно з "довідками про заробітну плату для обчислення пенсії та "індивідуальними відомостями про застраховану особу", з яких були фактично сплачені страхові внески до Пенсійного фонду України, склала 844 139, 81 грн. і мій розмір пенсії повинен був скласти 7713,24 грн. Таким чином, з 11.05.2009 року він отримує пенсійні виплати в заниженому розмірі. Загальний страховий стаж 42 роки 5 місяців 1 день.
У діях Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва щодо обмеження пенсії за віком шляхом заниження суми заробітних плат, з яких фактично обчислені та сплачені страхові внески до Пенсійного фонду України, він вбачає порушення його прав та законних інтересів.
В абзаці 7 частини 1 ст.7 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" зазначається, що "загальнообов'язкове державне пенсійне страхування здійснюється за принципами: ... диференціації розмірів пенсій залежно від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати (доходу).
Рішенням Конституційного Суду України від 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005 у справі № 1-21/2005 за конституційним поданням Верховного Суду України щодо відповідності Конституції України положень абзаців третього, четвертого пункту 13 розділу XI Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", були визнані таким, що не відповідають Конституції України положення закону, яким було встановлено, що заробітна плата для обчислення пенсії враховується в межах максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, з яких справляються страхові внески (збори) до соціальних фондів, і розмір пенсії не може перевищувати цю межу.
В абзаці 4 ч. 1 ст. 27 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" зазначено, що для обчислення пенсії використовується "заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 цього Закону". В абзаці 11 ч.2 ст.40 цього Закону вказується, що для визначення коефіцієнта заробітної плати (доходу) застрахованої особи за кожний місяць страхового стажу, який враховується при обчисленні пенсії, використовується "сума заробітної плати (доходу) застрахованої особи, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії за місяць, за який розраховується коефіцієнт заробітної плати (доходу). В абзаці 5 ч. 1 ст. 40 цього Закону зазначено: заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку".
Із вищезазначеного видно, що в ст. 27 і 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" унормовані такі поняття, як "заробітна плата для обчислення пенсії"", "сума заробітної плати (доходу) застрахованої особи, з якої сплачено страхові внески", однозначно урегульовано питання, що для обчислення пенсії потрібно використовувати дані з офіційних документів, які надаються страхувальниками, а саме: "довідки про заробітну плату обчислення пенсії, в якій в передостанньому абзаці зазначено, що на всі виплати нараховані страхові внески до Пенсійного фонду України, та індивідуальні відомості про застраховану особу, в яких приводяться дані про суми нарахованого заробітку (доходу) усього та в т.ч. "враховується для пенсії"", а також суми страхового збору.
Вищевикладене підтверджує відсутність поняття "заробіток з обмеженням" в ст. 27 і 40 цього Закону, які законодавчо визначають методологію розрахунку пенсії. 4.
На підставі викладеного, 7,16, 17, 22, 27, 40, 41, 64, 113 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" та керуючись статтями 2,6,7,8,9,17,71,72,94,99,100,158-163,254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати дії посадових осіб Управління пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва при призначенні пенсії ОСОБА_1 такими, що не відповідають чинному законодавству.
Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва перерахувати призначену ОСОБА_1, на базі заробітної плати, з якої фактично обчислені та сплачені страхові внески до пенсійного фонду, і яка зазначена в довідках про заробітну плату для обчислення пенсії та в індивідуальних відомостях про застраховану особу, що подавались всіма страхувальниками-підприємствами де працював ОСОБА_1, в тому числі і за сумісництвом.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8092728Суд, дослідивши матеріали справи, беручи до уваги пояснення позивача, його представника, та заперечення відповідача, встановив, що для перерахунку пенсії не встановлено, щоб застрахована особа мала страховий стаж два роки, а лише встановлено, що цей перерахунок проводиться через два роки після попереднього перерахунку з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії, тобто незалежно від тривалості цього страхового стажу.
Згідно до ч.3 ст. 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи , якщо застрахована особа підлягала загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню або брала участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови , що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.
Як вбачається із довідки Управління ПФ України в м. Нововолинську за час роботи на ПП «Будівельна компанія «Профіт» ОСОБА_1 було отримано заробітної плати 654 грн. 76 коп., сплачено страхових пенсійних внесків 12 грн. 05 коп.
Відповідно до ст.. 45 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» перерахунок призначеної пенсії проводиться зокрема в разі виникнення права на підвищення пенсії - з першого числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії , якщо відповідну заяву з усіма потрібними документами подано ним до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма потрібними документами подано ним до після 15 числа.
Відповідно до ч.1 ст. 7 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» передбачені принципи здійснення загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, а саме обов’язковість диференціації розмірів пенсії залежно від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати.
Таким чином на підставі викладеного, суд приходить до висновку, що позов ОСОБА_1 до Управління ПФ України в м. Нововолинську підлягає до часткового задоволення, а саме після проведення перерахунку пенсії, тобто з 01 січня 2004 року ОСОБА_1А не працював, однак по сплину двох років, тобто з 01 січня 2006 року мав право на перерахунок пенсії, призначеної до 01 січня 2004 року, оскільки працював, як застрахована особа і його додатковий страховий стаж складає один повний місяць. Як передбачено Законом України від 19 жовтня 2000 року № 2050 «Про компенсацію громадянам витрат частини доходів у зв’язку з порушенням строків їх виплати» та відповідно до Порядку проведення компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв’язку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого Постановою КМУ № 159 від 21 лютого 2001 року, позивачу також слід нарахувати компенсацію на суми невиплаченої пенсії з вини відповідача у зв’язку із порушенням темінів її виплати, згідно поданого представником розрахунку.
