Список форумов Минуле Минулі теми гранична сума заробітної плати

гранична сума заробітної плати

Makar_S посетитель

Сообщения: 15
Шановне панство, чи не підкажете, де можна узнати про розміри встановленної ст. 66 ЗУ "Про пенсійне забезпечення"
граничної суми заробітної плати (доходу), з яких справляються страхові внески (збори) до соціальних фондів, що діяла на день одержання зазначеного заробітку (виплат, доходу)

Зокрема, мене цікавить період 1986-1992рр

Сообщение 17-01-2011, 14:20
vict Аватара пользователя
участник

Сообщения: 227
Откуда: Днепропетровск
Максимальный коффициент 5,6
Например за 1986 средняя зарплата 179
Для расчета пенсии пойдет заработок не превышающий 179*5,6=1002.4
Данные о среднемесячной зарплате можно взять здесь

Сообщение 17-01-2011, 14:53
Makar_S посетитель

Сообщения: 15
vict писал(а):
Максимальный коффициент 5,6
Например за 1986 средняя зарплата 179
Для расчета пенсии пойдет заработок не превышающий 179*5,6=1002.4
Данные о среднемесячной зарплате можно взять здесь

Дякую!
це ж так очевидно... а я парився, пів інтерету перерив, а головою не подумав :lol:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Makar_S писал(а):
Шановне панство, чи не підкажете, де можна узнати про розміри встановленної ст. 66 ЗУ "Про пенсійне забезпечення"
граничної суми заробітної плати (доходу), з яких справляються страхові внески (збори) до соціальних фондів, що діяла на день одержання зазначеного заробітку (виплат, доходу)

Зокрема, мене цікавить період 1986-1992рр

Не так все очевидно,як Вам здається :nono:
Така величина,була визначена починаючи з 1998 року:
[url=http://zakon.nau.ua/doc/?code=1064-98-п]КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 липня 1998 р. N 1064 Київ[/url]



Про встановлення максимальної величини фактичних витрат суб'єктів господарювання на оплату праці працівників, суми оподатковуваного доходу (прибутку), сукупного оподатковуваного доходу, з яких справляються збори (внески) до соціальних фондів
1. Установити максимальну величину фактичних витрат суб'єктів господарювання на оплату праці працівників, суми оподатковуваного доходу (прибутку), сукупного оподатковуваного доходу у розмірі 1000 гривень на місяць у розрахунку на кожного працюючого, з яких відповідно до законів України справляються збори (внески) до Фонду соціального страхування, державного фонду сприяння зайнятості населення, Пенсійного фонду.

Окрім того:
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про пенсійне забезпечення
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, N 3, ст. 10 )
{ Вводиться в дію Постановою ВР N 1931-XII ( 1931-12 ) від 06.12.91, ВВР, 1992, N 3, ст. 11 }
:idea:

Makar_S посетитель

Сообщения: 15
Шановний пане Likvidator, pls допоможіть ліквідувати мої сумніви :)
Якщо граничні суми введено починаючи з 1998р, то чи правомірно вважати, що за більш ранній період - до 1998р (котрий, власне, мене і цікавить) таке обмеження не діє?
У таблиці ,котру наводить вельмишановний автор сайту обрахунок граничної суми за 1995р проведено саме за схемою Середня ПФ*5,6
(60,74*5,6=340,144)
http://pension.ho.ua/Materials/Articles/SelfCalculate/index.html
До того ж ст 42 ЗУ 1058-IV Враховуються
2) суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою до набрання чинності цим Законом, у межах сум, на які відповідно до законодавства, що діяло раніше, нараховувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, а за періоди до запровадження обмеження максимального розміру заробітної плати (доходу), з якої сплачувалися зазначені внески (збір), - у межах сум, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, включалися до заробітної плати, з якої обчислювалася пенсія відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" ( 1788-12 ), і не перевищують 5,6 розміру середньої заробітної плати в Україні на день отримання зазначених сум.


Тож, мені здається, що рішення все таки "очевидне і просте" :)

Стосовно ЗУ "Про пенсійне забезпечення" то, вибачайте, не второпав Вашого натяку. Чесно намагався, але не зміг :roll:
Буду вдячний, якщо поясните іще раз.
Адже цей закон діє і по сьогодні
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=1788-12

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Makar_S писал(а):
До того ж ст 42 ЗУ 1058-IV Враховуються
2) суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою до набрання чинності цим Законом, у межах сум, на які відповідно до законодавства, що діяло раніше, нараховувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, а за періоди до запровадження обмеження максимального розміру заробітної плати (доходу), з якої сплачувалися зазначені внески (збір), - у межах сум, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, включалися до заробітної плати, з якої обчислювалася пенсія відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" ( 1788-12 ), і не перевищують 5,6 розміру середньої заробітної плати в Україні на день отримання зазначених сум.

Стосовно ЗУ "Про пенсійне забезпечення" то, вибачайте, не второпав Вашого натяку. Чесно намагався, але не зміг :roll:

Жирний текст після другої коми не відповідає ні закону 1788-12,ні законодавству,що діяло до початку дії закону 1788-12 :nono:
Мої натяки:
1. З вказаниих Вами років:
-Тільки останній підпадає під дію 1788-12
-Ні в одному не було визначено "межі сум..."
2.Хіба в 1986-1992 р.р.(на день отримання зазначених сум) Вам була відома середня заробітна плата в Україні
:?:
3.Коли УРСР стала Україною :?: ;)
4..Закони зворотної сили не мають:
Закон, як правило, зворотної сили не має, тобто не поширюється на правовідносини, які виникли до його видання. До конкр. факту чи випадку необхідно застосовувати закон, який діяв у момент, коли трапився цей випадок або мав місце даний факт. Це правило відтворює сталість у відносинах між суб'єктами права, впевненість гр-н у стабільності їх правового становища, в міцності правопорядку.
:nono:

Сообщение 18-01-2011, 13:19
vict Аватара пользователя
участник

Сообщения: 227
Откуда: Днепропетровск
Не буду рыться в законодательных дебрях. Приведу фрагмент из собственной распечатки пенсионного расчета.
На пенсию вышел в марте 2010-го
Справку за пять лет брал с 11/1991 по 10/1996

Изображение

Там четко видно, что в декабре 1991-го, а также в апреле и сентябре 1992-го года моя зарплата вышла за пределы разрешенного максимума и заработок учитываемый при расчете пенсии был ограничен именно коэфициентом 5,6

Makar_S посетитель

Сообщения: 15
Likvidator писал(а):
Жирний текст після другої коми не відповідає ні закону 1788-12,ні законодавству,що діяло до початку дії закону 1788-12 :nono:
Мої натяки:
1. З вказаниих Вами років:
-Тільки останній підпадає під дію 1788-12
-Ні в одному не було визначено "межі сум..."
2.Хіба в 1986-1992 р.р.(на день отримання зазначених сум) Вам була відома середня заробітна плата в Україні
:?:
3.Коли УРСР стала Україною :?: ;)
4..Закони зворотної сили не мають:
:nono:

Дякую і розкаююсь у своїй впертості :)
Тобто, так виходить, що при розрахунках доходів отриманих до 1992р на граничний дохід можна не зважати і намагтися переконати ПФ враховувати всю суму отриманого доходу за ті роки?
Але ж, я дуже сумніваюся, що ПФ з цим погодиться. Адже вони мають щось не меті, коли встановлють середні зарплати починаючи з 1940р
Зокрема на сайті котрий вище навів Vict
http://sevpfu.gov.ua/stran.php?nm=nsi/sr_zp_godi
ПФ Севастополя виклав таблицю саме середніх зарплат починаючи з 1940р і саме за цими таблицями ПФ обраховує Коефіцієнт зарплати загалом та граничний розмір зокрема. І граничний розмір обраховує, швидше за все, шляхом множення середньої на 5,6
Як на Вашу думку, є реальний шанс довести ПФ, що їхня метода хибна і порушує принцип незворотності дії закону? Чи, для доведення власної правоти, можливо, треба буде дійти до КС?
У будь-якому разі, принаймі, спробую матеріалізувати Вашу думку і конвертувати її у додаткові грошові знаки :)

Упсссс!
Ви стовідсотково праві!!!! (принаймі, у моєму випадку - пенсія члена спілки художників)
А я знову протупив :fool:
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=306-2005-%EF
Постанова КМУкраїни від 20 квітня 2005 р. N 306
ПОРЯДОК визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії особам, що у період до запровадження обмеження максимального розміру заробітної плати (доходу), з якої сплачувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, отримували заробітну плату (дохід) за результатами роботи, строк виконання якої перевищував календарний місяць

У цьому документі немає жодної згадки про можливе обмеження максимального доходу отриманого ДО 1998р.
Втім, можливо моя ейфорія передчасна. Вони так просто не здаються :)
Іще раз - дякую.

Сообщение 18-01-2011, 14:21
Makar_S посетитель

Сообщения: 15
vict писал(а):
Не буду рыться в законодательных дебрях. Приведу фрагмент из собственной распечатки пенсионного расчета.
На пенсию вышел в марте 2010-го
Справку за пять лет брал с 11/1991 по 10/1996

Изображение

Там четко видно, что в декабре 1991-го, а также в апреле и сентябре 1992-го года моя зарплата вышла за пределы разрешенного максимума и заработок учитываемый при расчете пенсии был ограничен именно коэфициентом 5,6

:sad2:
А я тіко встиг зрадіти.....
Нутром чуяв: "Вони так просто не здаються !" :evil:
"Дорога редакція, і що його робити?" (с)

Сообщение 18-01-2011, 14:35
~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Makar_S писал(а):
У цьому документі немає жодної згадки про можливе обмеження максимального доходу

А він не для того призначений, цей документ. :) Згадки - у ст. 42 Закону 1058...

vict Аватара пользователя
участник

Сообщения: 227
Откуда: Днепропетровск
Makar_S писал(а):
:sad2:
А я тіко встиг зрадіти.....
Нутром чуяв: "Вони так просто не здаються !" :evil:
"Дорога редакція, і що його робити?" (с)


Почитав этот форум я понял одно.
Каждое районое управление ПФ в своих действиях руководствуется не нашей запутанной и противоречивой законодательной базой, а исключительно циркулярами спущенными сверху из главного управления.
Чтобы там ни было в законе, а пока сверху не придет указание отменить ограничения, никто их отменять не будет.
Так что если уверены в своей правоте, то остается нелегкий и длительный путь судебной борьбы.

Сообщение 18-01-2011, 15:00
Makar_S посетитель

Сообщения: 15
~Jhellico писал(а):
Makar_S писал(а):
У цьому документі немає жодної згадки про можливе обмеження максимального доходу

А він не для того призначений, цей документ. :) Згадки - у ст. 42 Закону 1058...

Непойняв...
Якщо я правильно розумію, то у ст 42 ЗУ 1058 прописано механізми подальшої індексації ВЖЕ ПРИЗНАЧЕНИХ пенсій.
Яким робом це можна прикрутити до визначення сум граничних доходів отриманих 30 років тому? unsure

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Даруйте, мав на увазі ст. 41

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Makar_S писал(а):
Тобто, так виходить, що при розрахунках доходів отриманих до 1992р на граничний дохід можна не зважати і намагтися переконати ПФ враховувати всю суму отриманого доходу за ті роки?
Але ж, я дуже сумніваюся, що ПФ з цим погодиться. Адже вони мають щось не меті, коли встановлють середні зарплати починаючи з 1940р
..."Дорога редакція, і що його робити?" (с)
Одночасно з позасудовими переконаннями ПФ, починайте переконувати ПФ через суд :idea:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
~Jhellico писал(а):
Даруйте, мав на увазі ст. 41

Мрже Ви прокоментуєте цю статтю:
5,6 розміру середньої заробітної
плати в Україні на день отримання зазначених сум.

в питанні:
Яким НПА та коли, був встановлений розмір середньої заробітної плати в Україні за 1986 рік (в карбованцях СРСР,в яких зарплата отримувалась в 1986 р.) :?: :mrgreen:

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Likvidator писал(а):
Яким НПА та коли, був встановлений розмір середньої заробітної плати в Україні за 1986 рік

Хто-хто, а Ви наче повинні б знати... ;) Пост. 1783 від 20.11.2003

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
~Jhellico писал(а):
Likvidator писал(а):
Яким НПА та коли, був встановлений розмір середньої заробітної плати в Україні за 1986 рік

Хто-хто, а Ви наче повинні б знати... ;) Пост. 1783 від 20.11.2003
Де Ви в ПКМУ №1783 побачили(до 1992 року):
1.Карбованці СРСР :?:
2. Розмір середньої заробітної плати (за ці роки), в Україні :?:
Додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2003 р. N 1783
ПОКАЗНИКИ СЕРЕДНЬОМІСЯЧНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ робітників та службовців, зайнятих у галузях національної економіки, за 1958-1991 роки, що застосовуються під час призначення та перерахунку пенсій відповідно до статей 40 і 43 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ( 1058-15 )

Рік 1986
Показник середньомісячної заробітної | плати робітників та службовців, | зайнятих у галузях національної економіки 179
...7. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2004 року.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ

Показник-не має розмірності і не міг бутии обмеженим(179*5,6) на день виплати карбованців СРСР :nono:
Державним комітет статистики якої держави,по якій формулі, визначив ці безрозмірні показники :?:

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Likvidator писал(а):
Карбованці СРСР

Якщо Ви хочете бачити карбованці СРСР, шукайте їх самі - ст. 40 (та й інші статті Закону 1058) про "карбованці СРСР" не згадує, і середніх, виражених саме в цих карбованцях, яж ніяк не вимагає... :flood:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
~Jhellico писал(а):
Likvidator писал(а):
Карбованці СРСР

Якщо Ви хочете бачити карбованці СРСР, шукайте їх самі - ст. 40 (та й інші статті Закону 1058) про "карбованці СРСР" не згадує, і середніх, виражених саме в цих карбованцях, яж ніяк не вимагає... :flood:
Ще й як вимагає:
Стаття 7. Принципи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування
1. Загальнообов'язкове державне пенсійне страхування здійснюється за принципами:
диференціації розмірів пенсій залежно від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати (доходу);
Стаття 16. Права та обов'язки застрахованої особи
1. Застрахована особа має право:
9) на отримання пенсійних виплат на умовах і в порядку, передбачених цим Законом;
Стаття 27. Розмір пенсії за віком
Розмір пенсії за віком, обчислений за раніше діючим законодавством, підвищується з дня набрання чинності цим Законом до дня її призначення в порядку, передбаченому частинами першою та другою статті 42 цього Закону.
Стаття 40. Порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії
Для визначення розміру пенсії за віком відповідно до частини другої статті 27 цього Закону заробітна плата для обчислення частини пенсії за період страхового стажу до набрання чинності цим Законом визначається на умовах і в порядку, передбачених законодавством, що діяло раніше,
....
....
....

Законодавство що діяло раніше писал(а):
Статья 6. Выплата пенсий обеспечивается государством за счет средств, ежегодно ассигнуемых по государственному бюджету СССР, в
том числе средств по бюджету государственного социального страхования, образуемых из взносов предприятий, учреждений и организаций без каких-либо вычетов из заработной платы.
Статья 13. Пенсии по старости назначаются в следующих
размерах:

Месячный заработок в рублях - От 100 и выше
:nono:
Последний раз редактировалось Likvidator 19-01-2011, 08:37, всего редактировалось 1 раз.

Сообщение 19-01-2011, 08:09
~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

А якщо підкреслювати не слова, а окремі літери, ще й не таке можна прочитати... ;)

Сообщение 19-01-2011, 08:41
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
~Jhellico писал(а):
А якщо підкреслювати не слова, а окремі літери, ще й не таке можна прочитати... ;)
Наприклад,яке-не таке:
Законодавство що діяло раніше писал(а):
Статья 6. Выплата пенсий обеспечивается государством за счет средств, ежегодно ассигнуемых по государственному бюджету СССР, в
том числе средств по бюджету государственного социального страхования, образуемых из взносов предприятий, учреждений и организаций без каких-либо вычетов из заработной платы.
Статья 13. Пенсии по старости назначаются в следующих
размерах:

Месячный заработок в рублях - От 100 и выше....
наименьший размер пенсии в рублях без надбавок 55
Статья 55. Пенсии со всеми надбавками назначаются в пределах
100 процентов заработка....
Статья 61. Настоящий Закон вводится в действие с 1 октября
1956 года.
:?:
Може,на Вашу думку,отаке:
П О С Т А Н О В А від 20 листопада 2003 р. N 1783 Київ
Про заходи щодо поліпшення пенсійного забезпечення громадян
Рік |Показник середньомісячної заробітної
| плати робітників та службовців,
| зайнятих у галузях національної
| економіки
------------------------------------------------------------------
1958 76,7

В Україні, яка перебувала у складі Російської імперії, кріпосне право було остаточно юридично оформлено пунктом 8 указу Катерини ІІ "О податях с купечества, мещан, крестьян и других обывателей губерний Киевской, Черниговской, Новгород-Северской, Харьковской, Могилевской, Полоцкой, Рижской, Ревельской и Выборгской; о сборе пошлин с дел и с продаваемых недвижимых имений в губерниях малороссийских и о распространении на оные губернии права выкупать недвижимые имения ближайшим родственникам, по общим государственным узаконениям" від 03.(14).V.1783 р., за яким селян Київського, Чернігівського та Новгород-Сіверського намісництв (13% від теріторії сучасної України) повністю позбавлено права переходу і на них поширено було загальноросійські закони.
:?: :roll: :?:

atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Мда все абс верно -
мне обрезали зарплату за 1989 год по 5.6 полностью.
А кончили НИОКР получили внедрение и агромніе ,по тем временам, премии..
А фиг вам!
несмотря на конст укр, что зу не имеют обратной силі, применяют обратну дію у часі, що погіршує права .
П. Ликвидатор!
А что нет никого кто судился по этому поводу с такой доказательной базой?
Я судился по поводу, что спустя 34 года после назначения пенсии, пфу в 2005 уменьшил стаж на основании зу 2003.
Аргументируя конст и выграл через 4 года в апел.
Ну такая тоска и злоба...

Makar_S посетитель

Сообщения: 15
Likvidator писал(а):
~Jhellico писал(а):
А якщо підкреслювати не слова, а окремі літери, ще й не таке можна прочитати... ;)
Наприклад,яке-не таке:
Законодавство що діяло раніше писал(а):
Статья 6. Выплата пенсий обеспечивается государством за счет средств, ежегодно ассигнуемых по государственному бюджету СССР, в
том числе средств по бюджету государственного социального страхования, образуемых из взносов предприятий, учреждений и организаций без каких-либо вычетов из заработной платы.
Статья 13. Пенсии по старости назначаются в следующих
размерах:

Месячный заработок в рублях - От 100 и выше....
наименьший размер пенсии в рублях без надбавок 55
Статья 55. Пенсии со всеми надбавками назначаются в пределах
100 процентов заработка....
Статья 61. Настоящий Закон вводится в действие с 1 октября
1956 года.

Ех.. Як мені хочеться, аби Ви були праві !
Але ж...
Так, ця норма діяла до самого розвалу СРСР
14 июля 1956 года
СОЮЗ СОВЕТСКИХ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИХ РЕСПУБЛИК
ЗАКОН О ГОСУДАРСТВЕННЫХ ПЕНСИЯХ
(с изм. и доп., внесенными Указами Президиума ВС СССР
...............
от 22.05.1986 - Ведомости ВС СССР, 1986, N 22, ст. 363)

http://www.zaki.ru/pagesnew.php?id=1827

Але, ст. 6 закону 1956р вказує лише на те, що у випадку ,якщо з зарплати робилися якісь відрахування (скажімо, за рішенням суду, або якісь відшкодування, алімети, тощо) то при обрахунку пенсі враховувалася вся зарплата, а не лише та її частина, яку реально громадянин отримував на руки.
А стаття 55, як і ст. 53 того закону, вказують на те, що пенсія встановлюється у межах 100% зарплати. А при зарплати у 1000грн - що 999грн, що 1грн - обидві суми перебувають саме "у межах 100% зарплати" :(
Там, у ст 13 вказуються у яких розмірах від зарплати встановлюються пенсії. Жоден вид пенсій там не має 100%
Встановлений у тій ст.13 "Максимальный размер пенсии по старости - 120 рублей в месяц." аж ніяк не відповідав розміру 100% зарплати (принаймі у мене у 1986р зарплати були відчутно вищими ;) )
Якщо брати за приклад розрахунки, які люб'язно надав vict, то бачимо, що врахований йому у грудні 1991р дохід 2774,2грн теж знаходиться "в межах" 100% зарплати 5403,0грн. :(

Добре було би, якби Ви спростували це моє міркування :mda:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Makar_S писал(а):
А при зарплати у 1000грн - що 999грн, що 1грн - обидві суми перебувають саме "у межах 100% зарплати" :(
Встановлений у тій ст.13 "Максимальный размер пенсии по старости - 120 рублей в месяц." аж ніяк не відповідав розміру 100% зарплати (принаймі у мене у 1986р зарплати були відчутно вищими ;) )
...
Якщо брати за приклад розрахунки, які люб'язно надав vict, то бачимо, що врахований йому у грудні 1991р дохід 2774,2грн теж знаходиться "в межах" 100% зарплати 5403,0грн. :(

Добре було би, якби Ви спростували це моє міркування :mda:

Спростовую:
1.100 карбованців СРСР 1986 р.=X грн. України 1986р.
5403,0 грн. України1991 р.=Y карбованців СРСР 1986 р.
Вам відомі Х та Y :?:
2.Спростування КСУ:
Рішенням Конституційного Суду України від 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005 у справі № 1-21/2005 за конституційним поданням Верховного Суду України щодо відповідності Конституції України положень абзаців третього, четвертого пункту 13 розділу XI Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", були визнані таким, що не відповідають Конституції України :mda: положення закону, яким було встановлено, що заробітна плата для обчислення пенсії враховується в межах максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, з яких справляються страхові внески (збори) до соціальних фондів, і розмір пенсії не може перевищувати цю межу.

P/S
Закони що діяли раніше писал(а):
Проголосивши своїм Третім універсалом 18 липня 1917 року утворення Української Народної Республіки, Центральна Рада запровадила в Україні нову національну валюту. Первісно такою валютою було визначено український карбованець, вартість якого дорівнювала 17,424 долі щирого золота (1 доля = 0,044 г золота).
Центральна Рада 1 березня 1918 року прийняла закон про запровадження нової грошової одиниці — гривні, яка поділялася на 100 шагів і дорівнювала 1/2 карбованця.
Проведення у 1922—1924 роках грошової реформи, наслідком якої стало введення в обіг радянського червінця (1,6767 г золота). 1924 року було встановлено курс нового радянського карбованця, який дорівнював 1/10 червінця.
В обіг в Україні з 1992 року було введено тимчасову валюту, розраховану на перехідний період, — український карбованець, або купоно-карбованець.
25 серпня 1996 року в засобах масової інформації було оголошено Указ Президента України Леоніда Кучми "Про грошову реформу в Україні".

Відповідно до Указу Президента України грошова реформа в нашій державі проводилася від 2 до 16 вересня 1996 року. У перший же день реформи за встановленим курсом було перераховано у гривні ціни, тарифи, оклади заробітної плати, стипендії, пенсії, кошти на рахунках підприємств, установ та організацій, а також вклади громадян. Карбованцеві вклади населення було перераховано у гривні за курсом 100000 карбованців за одну гривню без будь-яких обмежень і конфіскацій із вільним їх використанням у гривнях.

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ
Л И С Т

N 01-3/812-02-2 від 19.06.96
м.Київ

vd960619 vn01-3/812-02-2
Міністерству соціального захисту
Автономної Республіки Крим,
управлінням соціального захисту
населення обласних, Київської і
Севастопольської міських державних
адміністрацій

Щодо зміни порядку обчислення середньомісячного
заробітку та пенсії
....
При обчисленні (перерахунку) пенсії слід звернути увагу на
те, за який період буде братися заробіток:
- до 1 січня 1992 року;
- після 1 січня 1992 року.
У разі, якщо для призначення (перерахунку) пенсії взято
заробіток до 1 січня 1992 року, то він підлягає коригуванню згідно
з постановою Кабінету Міністрів України від 20.07.92 р. N 395
( 395-92-п )
і визначається середньомісячний заробіток за 24 чи
60 календарних місяців. Середньомісячний заробіток підвищується на
коефіцієнт, що визначається як частка від ділення середньої
заробітної плати працівників народного господарства за місяць, що
передує місяцю звернення за призначенням (перерахунком) пенсії
(додається), на 1005 крб. З одержаного таким чином розміру
заробітної плати обчислюється пенсія.
....Перший заступник Міністра Б.Г.Алейник
Последний раз редактировалось Likvidator 20-01-2011, 10:22, всего редактировалось 4 раз(а).

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
atnest писал(а):
А что нет никого кто судился по этому поводу с такой доказательной базой?...

А то!:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8686345
В позовній заяви позивач вказує на те, що з 11 травня 2009 року Управлінням Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва йому була призначена пенсія за віком згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в розмірі 4795,98 грн.

З розміром призначеної пенсії він не погоджується, оскільки для обчислення його пенсії Управлінням Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва було взято визначений ними "заробіток з обмеженням" в сумі 503906,67400 грн. за 167 календарних місяців роботи з 01.07.1995 року по 31.05.2009 рік, в той час як сума фактичних виплат за цей же період згідно з "довідками про заробітну плату для обчислення пенсії та "індивідуальними відомостями про застраховану особу", з яких були фактично сплачені страхові внески до Пенсійного фонду України, склала 844 139, 81 грн. і мій розмір пенсії повинен був скласти 7713,24 грн. Таким чином, з 11.05.2009 року він отримує пенсійні виплати в заниженому розмірі. Загальний страховий стаж 42 роки 5 місяців 1 день.

У діях Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва щодо обмеження пенсії за віком шляхом заниження суми заробітних плат, з яких фактично обчислені та сплачені страхові внески до Пенсійного фонду України, він вбачає порушення його прав та законних інтересів.
В абзаці 7 частини 1 ст.7 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" зазначається, що "загальнообов'язкове державне пенсійне страхування здійснюється за принципами: ... диференціації розмірів пенсій залежно від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати (доходу).

Рішенням Конституційного Суду України від 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005 у справі № 1-21/2005 за конституційним поданням Верховного Суду України щодо відповідності Конституції України положень абзаців третього, четвертого пункту 13 розділу XI Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", були визнані таким, що не відповідають Конституції України положення закону, яким було встановлено, що заробітна плата для обчислення пенсії враховується в межах максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, з яких справляються страхові внески (збори) до соціальних фондів, і розмір пенсії не може перевищувати цю межу.

В абзаці 4 ч. 1 ст. 27 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" зазначено, що для обчислення пенсії використовується "заробітна плата (дохід) застрахованої особи, визначена відповідно до статті 40 цього Закону". В абзаці 11 ч.2 ст.40 цього Закону вказується, що для визначення коефіцієнта заробітної плати (доходу) застрахованої особи за кожний місяць страхового стажу, який враховується при обчисленні пенсії, використовується "сума заробітної плати (доходу) застрахованої особи, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії за місяць, за який розраховується коефіцієнт заробітної плати (доходу). В абзаці 5 ч. 1 ст. 40 цього Закону зазначено: заробітна плата (дохід) за період страхового стажу до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховану заробітну плату (дохід), виданих у порядку, встановленому законодавством, а за період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року - за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку".

Із вищезазначеного видно, що в ст. 27 і 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" унормовані такі поняття, як "заробітна плата для обчислення пенсії"", "сума заробітної плати (доходу) застрахованої особи, з якої сплачено страхові внески", однозначно урегульовано питання, що для обчислення пенсії потрібно використовувати дані з офіційних документів, які надаються страхувальниками, а саме: "довідки про заробітну плату обчислення пенсії, в якій в передостанньому абзаці зазначено, що на всі виплати нараховані страхові внески до Пенсійного фонду України, та індивідуальні відомості про застраховану особу, в яких приводяться дані про суми нарахованого заробітку (доходу) усього та в т.ч. "враховується для пенсії"", а також суми страхового збору.

Вищевикладене підтверджує відсутність поняття "заробіток з обмеженням" в ст. 27 і 40 цього Закону, які законодавчо визначають методологію розрахунку пенсії. 4.
На підставі викладеного, 7,16, 17, 22, 27, 40, 41, 64, 113 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" та керуючись статтями 2,6,7,8,9,17,71,72,94,99,100,158-163,254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати дії посадових осіб Управління пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва при призначенні пенсії ОСОБА_1 такими, що не відповідають чинному законодавству.

Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва перерахувати призначену ОСОБА_1, на базі заробітної плати, з якої фактично обчислені та сплачені страхові внески до пенсійного фонду, і яка зазначена в довідках про заробітну плату для обчислення пенсії та в індивідуальних відомостях про застраховану особу, що подавались всіма страхувальниками-підприємствами де працював ОСОБА_1, в тому числі і за сумісництвом.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8092728
Суд, дослідивши матеріали справи, беручи до уваги пояснення позивача, його представника, та заперечення відповідача, встановив, що для перерахунку пенсії не встановлено, щоб застрахована особа мала страховий стаж два роки, а лише встановлено, що цей перерахунок проводиться через два роки після попереднього перерахунку з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії, тобто незалежно від тривалості цього страхового стажу.

Згідно до ч.3 ст. 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи , якщо застрахована особа підлягала загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню або брала участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови , що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.

Як вбачається із довідки Управління ПФ України в м. Нововолинську за час роботи на ПП «Будівельна компанія «Профіт» ОСОБА_1 було отримано заробітної плати 654 грн. 76 коп., сплачено страхових пенсійних внесків 12 грн. 05 коп.

Відповідно до ст.. 45 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» перерахунок призначеної пенсії проводиться зокрема в разі виникнення права на підвищення пенсії - з першого числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії , якщо відповідну заяву з усіма потрібними документами подано ним до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма потрібними документами подано ним до після 15 числа.

Відповідно до ч.1 ст. 7 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» передбачені принципи здійснення загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, а саме обов’язковість диференціації розмірів пенсії залежно від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати.

Таким чином на підставі викладеного, суд приходить до висновку, що позов ОСОБА_1 до Управління ПФ України в м. Нововолинську підлягає до часткового задоволення, а саме після проведення перерахунку пенсії, тобто з 01 січня 2004 року ОСОБА_1А не працював, однак по сплину двох років, тобто з 01 січня 2006 року мав право на перерахунок пенсії, призначеної до 01 січня 2004 року, оскільки працював, як застрахована особа і його додатковий страховий стаж складає один повний місяць. Як передбачено Законом України від 19 жовтня 2000 року № 2050 «Про компенсацію громадянам витрат частини доходів у зв’язку з порушенням строків їх виплати» та відповідно до Порядку проведення компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв’язку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого Постановою КМУ № 159 від 21 лютого 2001 року, позивачу також слід нарахувати компенсацію на суми невиплаченої пенсії з вини відповідача у зв’язку із порушенням темінів її виплати, згідно поданого представником розрахунку.
:good:
Последний раз редактировалось Likvidator 20-01-2011, 10:18, всего редактировалось 2 раз(а).

След.

Вернуться в Минулі теми

cron