Likvidator писал(а):
ivan8888 писал(а):
Зарицина - людей за людей не считает - сразу надо писать заяву про залишення без розгляду.
Остальные по КАСУ - действительно, полный отстой
Можно подробнее:
1.Заява про залишення без розгляду "обнуляет" срок подачи заяви по КАСУ
2.Почему не подать новый иск без Заяви про залишення без розгляду
3.Ваше мнение из личной практики ,или Вы учитесь на чужой практике
1.нет, не обнуляет.
2.если судьи узнают (а они узнают от пфу, сз и прочих несчастий нашей страны), что по одному ти тому же предмету/пидставам, то сразу закроют свои провадження, а апелляция рассмотрит ваши скарги на ухвалы через год.
3.Практика - критерий теории.есть закрытый круг, где это все обсуждается и используется. Опять же, все вопросы решает суд, как правило, один судья, а тут все зависит от его тараканов в голове. Голов много и тараканов там немерено и разных.
Вот, например, еще один опус от васу, читали?
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 0425529492
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
19.08.2011 N 1302/11/13-11
Головам апеляційних
адміністративних судів
У зв'язку з виникненням у судовій практиці питань, пов'язаних
із зверненням до негайного виконання постанов, прийнятих у справах
про оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності
суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення,
перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат,
соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат
за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат
та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних
послуг, допомоги, захисту, пільг, у порядку скороченого
провадження, на підставі пункту 4 частини першої статті 32 Закону
України "Про судоустрій і статус суддів" ( 2453-17 ) у порядку
надання методичної допомоги Вищий адміністративний суд України
вважає за необхідне повідомити таке.
Відповідно до частини першої статті 183-2 Кодексу
адміністративного судочинства України ( 2747-15 ) скорочене
провадження застосовується в адміністративних справах щодо:
1) зобов'язання суб'єкта владних повноважень вчинити певні
дії щодо розгляду звернення, у тому числі інформаційного запиту,
фізичної або юридичної особи;
2) оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності
суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення,
перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат,
соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат
за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат
та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних
послуг, допомоги, захисту, пільг;
3) припинення за зверненням суб'єкта владних повноважень
юридичних осіб чи фізичних осіб - підприємців у випадках,
передбачених законом;
4) стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях
суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений
цим Кодексом ( 2747-15 ) строк оскарження.
Відповідно до частини шостої зазначеної статті у постанові,
прийнятій у скороченому провадженні, зазначається обов'язок
відповідача виконати постанову негайно.
Водночас постанови суду, які виконуються негайно, визначені
статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України
( 2747-15 ).
Частиною першою статті 256 Кодексу адміністративного
судочинства України ( 2747-15 ) визначено постанови суду, для яких
встановлено обов'язкове негайне виконання.
До таких постанов належать, зокрема, постанови суду про
присудження виплати пенсій, інших періодичних платежів
з Державного бюджету України ( 2857-17 ) або позабюджетних
державних фондів - у межах суми стягнення за один місяць (пункт 1
частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства
України) ( 2747-15 ) та постанови суду, прийняті в порядку
скороченого провадження (абзац дев'ятий частини першої статті 256
Кодексу адміністративного судочинства України) ( 2747-15 ).
При цьому Вищий адміністративний суд України вважає
за необхідне звернути увагу на те, що звертаючи до виконання
постанови суду у справах, зазначених у пункті 2 частини першої
статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України
( 2747-15 ), необхідно застосовувати пункт 1 частини першої
статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України
( 2747-15 ), який є спеціальним для цієї категорії справ.
Цей лист пропонуємо довести до відома суддів місцевих та
апеляційних адміністративних судів для врахування при здійсненні
правосуддя.
Голова суду О.Пасенюк
Тут же и ослу понятно, кроме Пасенюка, что если бы законодавець хотел виконання за один месяц, то вообще бы не писал отдельно это предложение.
И потом шановный, как-то скромно промолчал о п.1 ч.2 этой же статьи, где уже не про обовязок назначать за месяц и полностью по скроченому провадженню, а уже о праве суда допускать негайне виконання на всю сумму присудженого (на все решение).
А уровнем ниже - только квартиры умеют делить за бабасики, а касу обычным райсудьям неинтересно - это для них не профиль и поэтому они его и изучать не хотят.
Поэтому совет, тупо подавать вместе с заявой практику на свою сторону, иначе в заседании могут не взять.
Но опять же, например, в Подоле Зарицина ненавидит Декаленко и поэтому для нее ее практика, наоборот, сыграет плохую службу.
и т.д.