Список форумов Загальна категорія Законопроекти 7455: Азаров проти всіх "почутих"???

7455: Азаров проти всіх "почутих"???

Обговорення законопроектів та постанов уряду
Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
~Jhellico писал(а):
Al418 писал(а):
Вы имеете ввиду, что "осовременивание" всех ранее назначенных пенсий к моменту перехода

Что Вы называете "осовремениванием" в данном контексте?
Приведение всех ранее назначенных пенсий "к общему знаменателю", примерно так, как это было сделано кажется в 2006 году - перерасчет исходя из Зс одинаковой для всех на момент "пенсионной реформы"

Сообщение 28-12-2010, 10:30
~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Al418 писал(а):
примерно так, как это было сделано кажется в 2006 году

Вы, наверно, имеете в виду в 2008, перерасчет по средней за 2006... Нет, такое не планируется. В идеологию "экономии" никак не вписывается ;)

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
~Jhellico писал(а):
Al418 писал(а):
примерно так, как это было сделано кажется в 2006 году

Вы, наверно, имеете в виду в 2008, перерасчет по средней за 2006... Нет, такое не планируется. В идеологию "экономии" никак не вписывается ;)
А жаль, в одном из ранее представленных проектов такое предполагалось; в идеологию экономии конечно же нет, но официальная жжж версия - рефорррма

Nadiya гость

Сообщения: 2
Згідно поданого законопроекта Для нарахування пенсії враховувати заробітну плату тільки з 01.07.2000 р. для жінок, яких зачіпає цей законопроект (1956-1960г.р.), вкрай несправедливо, тому що більше половини страхового (трудового) стажу у цього покоління прийшлось саме на період до 01.07.2000г., и не враховувати цей період трудової діяльності та сплачені в той час роботи внески в пенсійний фонд, це значить для нашого покоління тільки жаль, що ми взагалі платили ті внески, а не отримували зарплату «в конвертах». І знову,як і завжди в виграші опинилися ті хазяїні , хто не платив податків, не думав про пенсії своїх робітників, а ті хто платив податки і зарплати, не допоміг тим своїм працівникам, а просто отримав для себе менший прибуток. И зараз, при наявності вже достатнього страхового стажу и малої імовірності отримати пенсію більше мінімальної, як раз тепер буде вигідніше перейти на отримання зарплати «в конвертах».

Nadiya гость

Сообщения: 2
«3. Жінкам,які народилися у період з 1 лютого 1956 року по 31 липня 1960 року, після виходу на пенсію встановлюється підвищення розміру пенсії, обчисленого відповідно до ст.27 цього Закону, в розмірі 2,5 відсотка за кожні шість місяців більш пізнього виходу на пенсію,починаючи з 55 років до досягнення ними 60-річного віку.» слова 31 липня 1960 року треба замінити на 31 грудня 1960 року, потому що взагалі не можливо зрозуміти цю градацію, чому жінка, яка народилася в січні 1960 року їде на пенсію в 59 років і має надбавку 2,5 відсотка, а жінка, яка народилася в серпні 1960 року (різність 8 місяців по віку) їде на пенсію в 60 років (різність 1 рік і 9 місяців по пенсійному віку) і при цьому не має права на надбавку 2,5 відсотка. Чім завинили перед державою жінки, яки народилися після 31 липня цього же 1960 року?[/list][/code][/quote]

svetlana111 посетитель

Сообщения: 33
Nadiya писал(а):
Згідно поданого законопроекта Для нарахування пенсії враховувати заробітну плату тільки з 01.07.2000 р. для жінок, яких зачіпає цей законопроект (1956-1960г.р.), вкрай несправедливо, тому що більше половини страхового (трудового) стажу у цього покоління прийшлось саме на період до 01.07.2000г., и не враховувати цей період трудової діяльності та сплачені в той час роботи внески в пенсійний фонд, це значить для нашого покоління тільки жаль, що ми взагалі платили ті внески, а не отримували зарплату «в конвертах». І знову,як і завжди в виграші опинилися ті хазяїні , хто не платив податків, не думав про пенсії своїх робітників, а ті хто платив податки і зарплати, не допоміг тим своїм працівникам, а просто отримав для себе менший прибуток. И зараз, при наявності вже достатнього страхового стажу и малої імовірності отримати пенсію більше мінімальної, як раз тепер буде вигідніше перейти на отримання зарплати «в конвертах».


Меня тоже очень это волнует. Я вообще попала в мае должна на пенсию, уже и расчитала все и справки собрала. У меня больше 400 грн. в месяц из-за реформы теряется.

Звоните на эти телефоны, пишите, пишите в газеты, если есть возможность встретиться с депутатами, идите. Надо что-то делать, хоть и шансов мало. Надо поднимать этот вопрос, а то люди даже не знают что их ждет, слышали только про возраст. Больше полмиллиона только в 2011 году идут на пенсию, если каждый позвонит и напишет, может будет толк!!
Общественное обсуждение пенсионной реформы (со стационарных телефоновбесплатно)
Горячая линия по вопросам пенсионной реформы 0-800-500-392
Горячая линия пенсионного фонда 0-800-503-753
Горячая линия правительственная 0-800-507-309
Е-мэйл press5@mlsp.gov.ua

Nixto Аватара пользователя
участник

Сообщения: 307
Откуда: Kharkov
svetlana111 писал(а):
Звоните на эти телефоны, пишите, пишите в газеты, если есть возможность встретиться с депутатами, идите. Надо что-то делать, хоть и шансов мало. Надо поднимать этот вопрос, а то люди даже не знают что их ждет, слышали только про возраст. Больше полмиллиона только в 2011 году идут на пенсию, если каждый позвонит и напишет, может будет толк!!
Общественное обсуждение пенсионной реформы ...

А Вы не заметили, что под так называемым "общественным обсуждением" власть преподносит свои "разъяснения?

Сообщение 13-01-2011, 17:07
Макар Аватара пользователя
участник

Сообщения: 189
Откуда: Днепропетровск
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
Стаття 22. Права і свободи людини і громадянина, закріплені
цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути
скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних
законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і
свобод.
Если память Вам стала изменять, это не страшно, главное, чтобы она не ушла к другому.

vict Аватара пользователя
участник

Сообщения: 227
Откуда: Днепропетровск
Nixto писал(а):
А Вы не заметили, что под так называемым "общественным обсуждением" власть преподносит свои "разъяснения?


Это да, бросается в глаза.
Нету у нас независимых профсоюзов, как у поляков "Солидарность" была.
А все эти стояны и хары сами являются властью и всегда будут своё корыто защищать

Макар писал(а):
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ


Туалетная бумага. Имея ручной КС власть ею вертит как дышлом

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
svetlana111 писал(а):
Звоните на эти телефоны, пишите, пишите в газеты, если есть возможность встретиться с депутатами, идите. Надо что-то делать, хоть и шансов мало. Надо поднимать этот вопрос, а то люди даже не знают что их ждет, слышали только про возраст. Больше полмиллиона только в 2011 году идут на пенсию, если каждый позвонит и напишет, может будет толк!!

Я думаю, что от всего этого толку не будет никакого, точно так же, как и от общественных обсуждений.
Мне кажется, что единственный мирный путь - это суды. Судиться с ПФ, опираясь на ст.22 Коституции. Украинские суды с вероятностью 99% тоже отфутболят, но, я думаю, что в Европейском суде можно отсудить хоть какие-то деньги у нашего правового государства.
с надеждой на лучшее

Макар Аватара пользователя
участник

Сообщения: 189
Откуда: Днепропетровск
vict писал(а):
Nixto писал(а):
Нет у нас независимых профсоюзов, как у поляков "Солидарность" была.
А все эти стояны и хары сами являются властью и всегда будут своё корыто защищать

Совместный представительский орган (СПО) профсоюзов на национальном уровне не поддерживает законопроект, которым предусмотрено введение в Украине пенсионной реформы.

Об этом корреспонденту УНИАН сообщил заместитель председателя Федерации профсоюзов Украины (ФПУ) Григорий ОСОВЫЙ.

Он отметил, что данный законопроект направлен на решение проблем в пенсионной сфере за счет самих пенсионеров и наемных работников. «Первое – (законопроект – УНИАН) ограничивает права, тяготы этой реформы ложатся на самих пенсионеров и работников. Второе – он не решает существующих проблем пенсионной системы, консервируя существующую на сегодня несправедливость».

В подходе к решению проблем в сфере пенсионного обеспечения зарплата и стаж должны быть определяющими факторами, подчеркивает Г.ОСОВЫЙ. «Давайте заработную плату нормальную госслужащему, учителю», – отмечает он.

СПО выступает за то, чтобы были ликвидированы 23 закона, регулирующих специальные пенсии для отдельных категорий работников, а надбавки к пенсиям назначались исключительно за особые заслуги перед государством. «Мы ставим вопрос о ликвидации всех 23 законов, которыми расписали (пенсии – УНИАН) под себя. Должна быть одна формула – стаж, заработок и плюс можно назвать стипендии за отдельные заслуги, разные формы доплат… », – считает Г.ОСОВЫЙ.

Как сообщал УНИАН, в декабре 2010 года на сайте Верховной Рады Украины был обнародован проект закона «О мерах по законодательному обеспечению реформирования пенсионной системы», автором которого является Кабинет Министров Украины.

http://www.unian.net/rus/news/news-415922.html
Если память Вам стала изменять, это не страшно, главное, чтобы она не ушла к другому.

svetlana111 посетитель

Сообщения: 33
Надо поднять общественный резонанс. Можно напечататься в газетах, особенно в местных,чтоб люди узнали что несет в себе эта реформа -не только поднятие возраста.

Если молчать, то точно приймут и все. Вот предприниматели отстояли то, что они хотели, а если б молчали и расчитывали на суды? При том у моей семьи есть опыт нашего "правосудия". А до европейского суда надо во-первых дожить, во-вторых нужны деньги, а с минимальной пенсией сильно не посудишься.

И даже звонки могут дать толк, если много будет звонить, то может побояться ввести реформу, потерять электорат, выборы ведь не за горами, да и майдана нового могут побояться.

Вобщем чего спорить, ведь не убудет снять трубку и позвонить БЕСПЛАТНО или написать на мэйл и выразить с чем несогласны. На это потратится 5 минут, не больше, затрат никаких. В газету обратиться сложнее, хотя тоже можно по мэйлу.

Если все молчат, значит получается всех все устраивает.
Звонила на горячую линию, сказали, что много звонков и быстрее всего стаж повысят не на 10, а на 5 лет, т.е. 25 и 30 лет, и за 60 месяцев до 2000 года много звонят и будут обсуждать чтоб снять эту норму.

Я не думаю что они полные идиоты, и если все против внедрят даже то, что МВФ и не просил - это ж смертный приговор этой политсиле. тигипко - это политический труп, а вот ПР на что-то претендует.

vict Аватара пользователя
участник

Сообщения: 227
Откуда: Днепропетровск
Макар писал(а):
Совместный представительский орган (СПО) профсоюзов на национальном уровне не поддерживает законопроект, которым предусмотрено введение в Украине пенсионной реформы.

Действительно не поддерживает
С другой стороны
Після проголошення незалежності України 6 жовтня 1990 року створено Федерацію незалежних профспілок України, яка стала правонаступницею Української республіканської ради профспілок. Декларацію про заснування Федерації підписали 25 республіканських галузевих профспілок та 24 регіональних міжсоюзних профоб'єднань.
У листопаді 1992 року на II (позачерговому) з'їзді Федерацію незалежних профспілок України було перейменовано у Федерацію профспілок України.
III з'їзд ФПУ відбувся 21-23 жовтня 1997 року.
IV з'їзд ФПУ проходив двома етапами:
перший – 19-21 листопада;
другий – 12 грудня 2002 року.
З'їзд затвердив Статут Федерації професійних спілок України в новій редакції та Програму дій ФПУ на 2002-2007 роки, обрав Головою ФПУ народного депутата України Олександра Стояна.
20 листопада 2008 року на V засіданні Ради ФПУ абсолютною більшістю голосів Головою ФПУ обрано Хара Василя Георгійовича.


Оба этих выдающихся деятеля как раз и являются депутатами от силы, продвигающей з/п 7455
Посмотрите, как они будут голосовать :yes:

Сообщение 18-01-2011, 09:17
Брсвч гость

Сообщения: 2
Господа, помогите, пожалуйста, разобраться, к какому тексту проекта отсылает приведенный ниже его фрагмент:
"Розділ ІІ

ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
....
4. Дія положень, передбачених абзацами вісімдесят
четвертим — вісімдесят шостим підпункту 18 розділу ІІ цього Закону, поширюється на пенсіонерів, яким пенсія призначатиметься або перераховуватиметься з нової заробітної плати після набрання чинності цим Законом." :read: :?:

Сообщение 18-01-2011, 09:22
~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Я так понимаю, к этому:
«3. Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) не може перевищувати дванадцяти прожиткових мінімумів, встановлених для осіб, які втратили працездатність.»;
абзаци перший і другий частини першої статті 28 викласти у такій редакції:
«1. Мінімальний розмір пенсії за віком з урахуванням збільшення пенсії, передбаченого абзацом другим цієї частини, за наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу, встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом. У разі виплати застрахованій особі довічної пенсії, передбаченої цим Законом, мінімальний розмір пенсії за віком у солідар-ній системі зменшується на розмір зазначеної пенсії.

Брсвч гость

Сообщения: 2
~Jhellico
Спасибо.

Еще одна просьба, нельзя ли на некотором примере показать результат применения действующих и проектируемых норм по ч.4 статьи 42
:read: :?:

Благодарю.


Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Азаров фальсифицирует ухвалу КСУ(Азаров против детей войны):
Народному депутатові України
С.В. ГОРДІЄНКУ

За даними звіту Пенсійного фонду України, на 1 січня 2010 р. кількість громадян, яким згідно із Законом України "Про соціальний захист дітей війни" встановлено підвищення до пенсії, становить 4 749 069 осіб.
Законом України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" за бюджетною програмою "Дотація Пенсійному фонду України на пенсійне забезпечення військовослужбовців, виплату пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за різними пенсійними програмами", передбачено кошти на виплату доплати до пенсії дітям війни в обсязі близько 3 млрд гривень.
За попередніми розрахунками, у разі виплати підвищення до пенсії дітям війни у розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком орієнтовний обсяг видатків на зазначені цілі з Державного бюджету України на 2011 рік становитиме понад 13 млрд гривень.
Слід зазначити, що в разі встановлення підвищення до пенсії дітям війни у зазначеному розмірі його розмір перевищуватиме розмір підвищень до пенсії не тільки учасників війни, нагороджених за самовіддану працю в період Великої Вітчизняної війни, а навіть учасників бойових дій, що порушуватиме принцип соціальної справедливості і, відповідно, баланс державної соціальної підтримки різних категорій громадян.
Крім того, Ухвалою Конституційного Суду України від 19 травня 2009 р. підтверджено, що в частині третій статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" передбачено застосування мінімального розміру пенсії за віком, установленого в абзаці першому частини першої цієї статті, виключно для визначення розмірів пенсій, призначених згідно із вказаним Законом, та непоширення зазначеного мінімального розміру пенсії за віком на правовідносини, що виникають на підставі інших законів.При цьому надання соціальних гарантій громадянам України на належному рівні можливе тільки за наявності достатнього обсягу їх фінансування, а одним з основних джерел фінансування витрат, пов'язаних із державною соціальною підтримкою, є державний бюджет.
Відповідний концептуальний підхід закріплений у статті 22 Загальної декларації прав людини, згідно з якою кожна людина як член суспільства має право на соціальне забезпечення відповідно до ресурсів кожної держави.
Станом на 1 листопада 2010 р. судами прийнято рішення, які не підлягають апеляції, щодо виплати підвищення до пенсії дітям війни в обсязі понад 800 млн гривень. На розгляді в судах різних інстанцій перебувають позови громадян, що належать до зазначеної категорії, на суму ще майже 3,7 млрд гривень. Разом з тим видатки на забезпечення виконання судових рішень за програмами соціального захисту в Державному бюджеті України на 2010 рік не передбачено.
На даний час здійснюється доопрацювання проекту Державного бюджету України на 2011 рік з урахуванням необхідності вирішення питання щодо погашення заборгованості із соціальних виплат згідно з рішеннями судів, у тому числі за минулі роки.

Прем'єр-міністр України
Микола АЗАРОВ

http://kiev-vestnik.com.ua/polit/676-kt ... vojny.html
Конституційний Суд; Ухвала вiд 19.05.2009 № 27-у/2009

У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ

про відмову у відкритті конституційного провадження
у справі за конституційним поданням Пенсійного фонду
України щодо офіційного тлумачення терміна
(словосполучення) "мінімальна пенсія за віком",
що міститься у статті 6 Закону України "Про соціальний
захист дітей війни", тлумачення терміна
(словосполучення) "мінімальний розмір пенсії за віком",
використаного в частині першій статті 28 Закону
України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне
страхування", статті 19 Закону України "Про державні
соціальні стандарти та державні соціальні гарантії"


м. Київ Справа N 2-25/2009
19 травня 2009 року
N 27-у/2009
Непоширення мінімального розміру пенсії за віком,
встановленого у абзаці першому частини першої статті 28 Закону
N 1058-IV ( 1058-15 ), на правовідносини, що виникають на підставі
інших законів, крім цього Закону ( 1058-15 ), дає підстави
стверджувати про наявність прогалини у законодавчому регулюванні
виплат дітям війни, передбаченої у статті 6 Закону N 2195-IV
( 2195-15 ). Ця прогалина полягає у відсутності механізму
вирахування мінімальної пенсії за віком, на 30 відсотків якої
мають підвищуватися дітям війни пенсії або щомісячне довічне
грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується
замість пенсії. Заповнення прогалин має здійснюватися
законодавцем, а тому вирішення цього питання не належить до
повноважень Конституційного Суду України.

ЮРКА участник

Сообщения: 80
А что это за такое всенародное обсуждение пенсионной реформы? Пенсионный Фонд рапортует- в таких-то регионах проведены круглые столы, начальниги областных ПФ выступили по местному телевидению, на Херсонщине выступили на самом крупном предприятии-медицинском колледже-там-же работает основная масса настоящих и будующих пенсионеров!!! А почему-то обошли стороной судостроительные предприятия, крупные заводы и фабрики. А почему? Угадайте с одного раза!!!
А потом-трудящиеся понимают необходимость пенсионной реформы, и по их многочисленным просьбам правительство вынужденно ее проводить!!!

Сообщение 29-01-2011, 16:14
vict Аватара пользователя
участник

Сообщения: 227
Откуда: Днепропетровск
Та они даже подлогами не гнушаются.
На сайте минсоца полно писем, чтобы не вводить исчисление пенсии только по персонификации.
Так какой то "спец" уже и отмазку туда влепил на которую постоянно ссылаются
http://mlsp.kmu.gov.ua/control/uk/publi ... _id=120783

Сообщение 29-01-2011, 16:41
ЮРКА участник

Сообщения: 80
Тут все должно быть просто: по желанию и возможности кандидата в пенсионеры. Можешь принести справки до 2000г.-неси, нет, то с 2000г.
А обязанность ПФ -проверить достоверность их. Ведь не секрет, что некоторые кандидаты, особенно приехавшие из республик средней азии, добывают справки несуществующих или закрытых предприятий
за советский период, и вписывают туда любые зарплаты. Лично знаю такого.

vict Аватара пользователя
участник

Сообщения: 227
Откуда: Днепропетровск
Кидок жесточайший.
У нас на заводе все пенсионеры брали зарплату периода гиперинфляции, когда миллионы ходили. За счет того, что средняя по стране не успевала за темпом инфляции получались неплохие коэффициенты. В более подние годы такого уже не было. А теперь этого лишают и бывший сталевар, который допустим по состоянию здоровья уже не мог после 2000-го так пахать и перешел на другую работу со средней по стране зарплатой получит чуть больше минималки

Простейший приблизительный расчет:
Человек, 1961 г.р. выходит на пенсию в 2011 году, начал работать в 1980, отпахал сталеваром до 2000-го, имел 4-5кратный Кз, а после работал с Кз=1
Стаж 20+20 (сп№1)+11=51 год= 612 мес
Кст=0,68
Кз=1
Зср=1700 (за три года)
Что он получит?
0,68*1*1700= 1156 грн
А если бы он мог брать пять лет до 2000-го?
Допустим за те годы у него был Кз=4
Тогда за весь рассчитываемый период Кз≈2,1
И пенсия будет 0,68*2,1*1700≈2428 грн
Больше чем в два раза.
Зато родное государство избавило от необходимости бегать по инстанциям :yes:

Сообщение 29-01-2011, 22:28
svetlana111 посетитель

Сообщения: 33
vict писал(а):
Та они даже подлогами не гнушаются.
На сайте минсоца полно писем, чтобы не вводить исчисление пенсии только по персонификации.
Так какой то "спец" уже и отмазку туда влепил на которую постоянно ссылаются
http://mlsp.kmu.gov.ua/control/uk/publi ... _id=120783

Там все вопросы подставные. Я им несколько раз писала и мои знакомые. Это как у нас было "обсуждение" по местному каналу этой реформы - все звонки подставные, видно невооруженным глазом. Вот так они проводят "обговорення"

Сообщение 30-01-2011, 11:50
svetlana111 посетитель

Сообщения: 33
Простейший приблизительный расчет:
Человек, 1961 г.р. выходит на пенсию в 2011 году, начал работать в 1980, отпахал сталеваром до 2000-го, имел 4-5кратный Кз, а после работал с Кз=1
Стаж 20+20 (сп№1)+11=51 год= 612 мес
Кст=0,68
Кз=1
Зср=1700 (за три года)
Что он получит?
0,68*1*1700= 1156 грн
А если бы он мог брать пять лет до 2000-го?
Допустим за те годы у него был Кз=4
Тогда за весь рассчитываемый период Кз≈2,1
И пенсия будет 0,68*2,1*1700≈2428 грн
Больше чем в два раза.
Зато родное государство избавило от необходимости бегать по инстанциям

А на сколько больше была б пенсия, если б брать не за 3 года, а за последний год и прибавить 75 грн. за 10 лет сверхнормативного стажа (разница между нормой 35 лет и 25 лет), то будет намного больше, чем в 2 раза.
А у большинства пенсия будет в районе минимальной, т.к. у людей в среднем стаж 30-40 лет, соответственно и коэффициент стажа будет меньший.

Сообщение 01-02-2011, 15:21
ЮРКА участник

Сообщения: 80
На форуме сайта ПФУ появилась такая информация:

Проєкт 7455 від 13.12.2010
Висновок Головного науково-експертного управління 31.01.2011
9. Не можна погодитися з пропозицією щодо обмеження права працюючих пенсіонерів на перерахунок пенсій у зв’язку із збільшенням розміру прожиткового мінімуму (зміни до частини 3 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”). Особливо це стосується осіб, які одержують пенсії в мінімальних розмірах. Необхідно зазначити, що запровадження цієї пропозиції призведе до порушення такого принципу загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, як рівноправність застрахованих осіб щодо отримання пенсійних виплат та виконання обов'язків стосовно сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
14. Такою, що звужує права громадян, є запропонована нова редакція абзацу 2 частини 4 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, за якою за бажанням пенсіонера перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) пенсії. Такий порядок перерахунку призведе до штучного заниження одержуваної за 24 місяці після призначення пенсії заробітної плати, з якої сплачувалися страхові внески, особливо у випадках, коли після попереднього перерахунку або призначення пенсії пройшов тривалий час.
Узагальнюючий висновок: законопроект 7455 потребує суттєвого доопрацювання.

Керівник Головного управління В.БОРДЕНЮК

Пред.След.

Вернуться в Законопроекти