Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Важные изменения в КАСУ

Важные изменения в КАСУ

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
alexsheva Аватара пользователя
участник

Сообщения: 175
Откуда: Alexandriya

КАС Стаття 99. Строк звернення до адміністративного суду
1. Адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
2. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... eg=2747-15
Так, что теперь нужно учитывать это обстоятельство при подаче исков в КАСУ.
Этот вопрос обсуждается в теме Процессуальные вопросы подачи исков в суд
Будьте внимательны при подаче заявлений в суд. К иску обязательно нужно прилагать заявление "про подовження терміну розгляду з поважних причин"... Суд должен вынести ухвалу по данному заявлению.
Последний раз редактировалось alexsheva 07-10-2010, 17:52, всего редактировалось 1 раз.
...Сбит с ног - сражайся на коленях, идти не можешь - лежа наступай. В.Ф. Маргелов

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
alexsheva писал(а):
Будьте внимательны при подаче заявлений в суд. К иску обязательно нужно прилагать заявление "про подовження терміну розгляду з поважних причин"... Суд должен вынести ухвалу по данному заявлению.
Обязательно отдельным заявлением или можно указать это в самом иске, указав уважительные причины и в просительной части написать: 1. Поновити строк звернення до суду

alexsheva Аватара пользователя
участник

Сообщения: 175
Откуда: Alexandriya

Al418 писал(а):
Обязательно отдельным заявлением

Likvidator писал(а):
Із адміністративної позовної заяви, поданої позивачем до Стахановського міського суду Луганської області, вбачається, що вона звертається до суду з приводу порушеного права на отримання пенсії за віком у більшому розмірі за період з 01.01.2009 р., тобто за період більше ніж 6 місяців, визначених ст. 99 ч.2 КАСУ. Причини пропуску строку звернення до суду за захистом порушеного права, в адміністративному позову не зазначила, заяву про поновлення строку для звернення до суду не подала.

Статтею 100 КАСУ передбачено, що адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд за заявою особи, яка його подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

На підставі викладеного, враховуючи, що позивачем не надано до суду доказів з приводу поважності причин пропуску строку для звернення до суду із зазначеним позовом, заява про поновлення пропущеного строку також не надана, вважаю, що адміністративний позов позивача слід залишити без розгляду у зв’язку з пропуском строку, визначеного законом для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод і інтересів.

Как видно из данного документа вопрос про подовження термину розгляду нужно указывать и в позовной заяве и отдельным заявлением. Как я уже говорил, по заявлению про подовження термину выносится отдельная ухвала. Я чуть не попался на этом моменте. Хорошо, что в поиске на данном форуме нашел ссылку на эту тему в вышеуказанной ветке...
ps: Вот, еще раскопал Стаття 106. Вимоги до позовної заяви
1. У позовній заяві зазначаються:
5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків; заява про поновлення строку звернення до адміністративного суду тощо;
Последний раз редактировалось alexsheva 07-10-2010, 17:48, всего редактировалось 3 раз(а).
...Сбит с ног - сражайся на коленях, идти не можешь - лежа наступай. В.Ф. Маргелов

Сообщение 07-10-2010, 11:39
Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
alexsheva писал(а):
Как видно из данного документа

Ссылка не работает
1. У позовній заяві зазначаються: ...у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору
Мы же не подаем "клопотання" отдельным заявлением, а указываем в самом иске, м.б. так же и с "поновленням"? Хотя лишнее не помешает, в крайнем случае - вернут.
Какая форма заявления, нет ли образца?

gor участник

Сообщения: 79
Откуда: Одесса
alexsheva писал(а):
Как видно из данного документа вопрос про подовження термину розгляду нужно указывать и в позовной заяве и отдельным заявлением. Как я уже говорил, по заявлению про подовження термину выносится отдельная ухвала. Я чуть не попался на этом моменте. Хорошо, что в поиске на данном форуме нашел ссылку на эту тему в вышеуказанной ветке...

Хотелось бы уточнить несколько моментов относительно заявлений:
- в просительной части искового заявления я прошу о продлении срока обращения в суд?
- в отдельном заявлении я аргументированно расписываю по каким причинам я прошу продлить срок обращения в суд?
- отдельное заявление я прилагаю к исковому заявлению и, соответственно, в исковом заявлении укзываю
"ПРИЛОЖЕНИЯ:
1. Заявление о продлении срока обращения в суд"?

И еще: кто оформлял такое заявление поделитесь, пожалуйста, образцом.

alexsheva Аватара пользователя
участник

Сообщения: 175
Откуда: Alexandriya

Al418 писал(а):
Ссылка не работает

Ссылка работает...
Al418 писал(а):
Мы же не подаем "клопотання" отдельным заявлением, а указываем в самом иске, м.б. так же и с "поновленням"?

Согласен!
Al418 писал(а):
Хотя лишнее не помешает, в крайнем случае - вернут.

Согласен!
gor писал(а):
Хотелось бы уточнить несколько моментов относительно заявлений:
- в просительной части искового заявления я прошу о продлении срока обращения в суд?
- в отдельном заявлении я аргументированно расписываю по каким причинам я прошу продлить срок обращения в суд?
- отдельное заявление я прилагаю к исковому заявлению и, соответственно, в исковом заявлении укзываю
"ПРИЛОЖЕНИЯ:
1. Заявление о продлении срока обращения в суд"?

Лично я считаю, что так будет более логично! Вряд-ли слуги Закона читают все документы от "корочки до корочки". А вот отдельное заявление обязательно прочитают. ИМХО.
Вот эти моменты мы и будем рассматривать в этой теме. Завтра иду на прием к судье. Буду выяснять все нюансы.
Потом напишу все более детально.
...Сбит с ног - сражайся на коленях, идти не можешь - лежа наступай. В.Ф. Маргелов

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
gor писал(а):
Хотелось бы уточнить несколько моментов относительно заявлений:
- в просительной части искового заявления я прошу о продлении срока обращения в суд?
- в отдельном заявлении я аргументированно расписываю по каким причинам я прошу продлить срок обращения в суд?
- отдельное заявление я прилагаю к исковому заявлению и, соответственно, в исковом заявлении укзываю
"ПРИЛОЖЕНИЯ:

1. Заявление о продлении срока обращения в суд"?
Так и сделал, но обоснование делал и в иске и в заявлении. Заявление писал в произвольной форме:
ЗАЯВА
про поновлення строку
У листопаді 2009 року мені по моєї заяви було перераховано пенсію як працюючому пенсіонеру. Враховуючи те, що після проведення перерахунку в листопаді 2009 року пенсія, що була начислено мені, збільшилась, я не звернув увагу на розмір, розраховуючи, що держава в особі управління Пенсійного фонду не може помилятися. Крім того, розрахунок пенсії занадто складний і зробити його самостійно не можливо.
Пунктом 2 ст.46 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» № 1058 IV передбачено, що «нараховані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком з нарахуванням компенсації втрати частини доходів.»
Враховуючи вищевикладене та те, що законом «Про судоустрій та статус суддів» №2453-VI від 07.07.2010 було змінено строк звернення до адміністративного суду-,
ПРОШУ :
Поновити строк звернення до суду.

В канцелярии ничего не сказали, а там увидим.

Сообщение 08-10-2010, 18:18
koks активист

Сообщения: 1078
Державні соціальні гарантії, право на які передбачене чинним законодавством, зокрема державна пенсія є основним джерелом існування, а додаткова пенсія - додатком до основного джерела існування, необхідною складовою конституційного права на забезпечення достатнього життєвого рівня, передбаченого статтею 48 Конституції України, тому право на соціальний захист не може бути обмежено і строк позовної давності на соціальні виплати не поширюється.

У відповідності до ч.2 ст.87 Закону України від 05.11.1991 р. №1788-ХІІ «Про пенсійне забезпечення» із змінами «суми пенсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком».

Згідно зі ст. 16 Конституції України забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи - катастрофи планетного масштабу, збереження генофону українського народу є обов'язком держави.
Відповідно до ч. 1 ст.76 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» право на подання позову про відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю особи, не обмежується строком давності.
Згідно п. 1 ч. 1 статті 13 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов'язується відшкодувати її за пошкодження здоров'я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Виплата державної та додаткової пенсій відповідно до статей 49, 50, 54 є способом відшкодування державою ядерної шкоди здоров'ю, якої я зазнав внаслідок Чорнобильської катастрофи, а тому право на подання позову щодо відшкодування не в повному обсязі ядерної шкоди у вигляді зазначеної допомоги, не обмежується строком позовної давності.

koks активист

Сообщения: 1078
Стаття 268 Цивільного кодексу України — «Вимоги, на які позовна давність не поширюється»


ч.1 — Позовна давність не поширюється:
1) на вимогу, що випливає із порушення особистих немайнових прав, крім випадків, встановлених законом;
2) на вимогу вкладника до банку (фінансової установи) про видачу вкладу;
3) на вимогу про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю;
4) на вимогу власника або іншої особи про визнання незаконним правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, яким порушено його право власності або інше речове право;
5) на вимогу страхувальника (застрахованої особи) до страховика про здійснення страхової виплати (страхового відшкодування);
6) на вимогу центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом, стосовно виконання зобов'язань, що випливають із Закону України «Про державний матеріальний резерв». { Частину першу статті 268 доповнено пунктом 6 згідно із Законом N 1713-IV ( 1713-15) від 12.05.2004 }

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
koks писал(а):
Стаття 268 Цивільного кодексу України — «Вимоги, на які позовна давність не поширюється»

Мы говорим о КАС

Хотя сам тоже виноват, не обратил внимания, что раздел - пенсии Чернобыльцам, а я влез с общими вопросами. :sorry:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
koks писал(а):
Стаття 268 Цивільного кодексу України — «Вимоги, на які позовна давність не поширюється»

Мы говорим о КАС

Однако:
КАС писал(а):
Стаття 99. Строк звернення до адміністративного суду
1. Адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

При застосуванні положень про строки звернення з адміністративним позовом (за аналогією) необхідно враховувати також положення ст. 268 Цивільного кодексу України щодо непоширення позовної давності (строку звернення до суду) на такі вимоги:

1) на вимогу власника або іншої особи про визнання незаконним (протиправним) правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, яким порушено його право власності або інше речове право;

2) на вимогу страхувальника (застрахованої особи) до страховика про здійснення страхової виплати (страхового відшкодування).

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про загальнообов'язкове державне
пенсійне страхування писал(а):

Стаття 1. Визначення термінів

У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому
значенні:
...застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього
Закону підлягає загальнообов'язковому державному пенсійному
страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи
сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на
загальнообов'язкове державне пенсійне страхування;

пенсія - щомісячна пенсійна виплата в солідарній системі
загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, яку
отримує застрахована особа

ЗРАЗОК АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ ЩОДО НАРАХУВАННЯ ОСНОВНОЇ ТА ДОДАТКОВОЇ ПЕНСІЇ
Головним законом України для громадян, які зазнали опромінення в зоні радіаційного забруднення, є Закони «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», надалі – № 796-ХІІ та Закон «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», надалі – № 39-95. Закон №39-95(ст.76) передбачає, що «право на подання позову про відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров’ю особи, не обмежується строком давності». Відповідно до п.3 частини першої ст.268 «Цивільного кодексу УКРАЇНИ», надалі – № 435-IV позовна давність не поширюється на вимоги «про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’я або смертю».
:mda:

Maikl участник

Сообщения: 281
Откуда: Днепропетровск
koks писал(а):
Відповідно до ч. 1 ст.76 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» право на подання позову про відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю особи, не обмежується строком давності.

Р о з д і л XVII
ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 90. Сфера застосування цього Закону
Всі вимоги Закону застосовуються щодо будь-якого ядерного інциденту, що може статися на території України, після набрання цим Законом чинності.
Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 8 лютого 1995 року N 39/95-ВР

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Maikl писал(а):
Ст. 90 «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» №39-95 писал(а):
Всі вимоги Закону застосовуються щодо будь-якого ядерного інциденту, що може статися на території України, після набрання цим Законом чинності.

ОПА НА
Остается только:
Likvidator писал(а):
При застосуванні положень про строки звернення з адміністративним позовом (за аналогією) необхідно враховувати також положення ст. 268 Цивільного кодексу України щодо непоширення позовної давності (строку звернення до суду) на такі вимоги:

1) на вимогу власника або іншої особи про визнання незаконним (протиправним) правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, яким порушено його право власності або інше речове право;

2) на вимогу страхувальника (застрахованої особи) до страховика про здійснення страхової виплати (страхового відшкодування).
Кстати, откуда цитата?
и это:
koks писал(а):
Державні соціальні гарантії, право на які передбачене чинним законодавством, зокрема державна пенсія є основним джерелом існування, а додаткова пенсія - додатком до основного джерела існування, необхідною складовою конституційного права на забезпечення достатнього життєвого рівня, передбаченого статтею 48 Конституції України, тому право на соціальний захист не може бути обмежено і строк позовної давності на соціальні виплати не поширюється.

У відповідності до ч.2 ст.87 Закону України від 05.11.1991 р. №1788-ХІІ «Про пенсійне забезпечення» із змінами «суми пенсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком».
???? :unknown:

сергей27 гость

Сообщения: 7
Al418 писал(а):
Maikl писал(а):
Ст. 90 «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» №39-95 писал(а):
Всі вимоги Закону застосовуються щодо будь-якого ядерного інциденту, що може статися на території України, після набрання цим Законом чинності.


без ОПАНА

есть еще первоисточник - венская конвенция ратифицированная законом украины № 334/96-ВР от 12.07.1996 года.

там - 30 лет со дня ядерного инцидента ))) то есть до 2016 года.
поспешите товарищи!!!

Сообщение 03-01-2011, 16:39
Дед Пыхто Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 62
Откуда: Kharkov, Ukraine
Читаем внимательно: написано -
Всі вимоги Закону застосовуються щодо будь-якого ядерного інциденту, що може статися на території України, після набрання цим Законом чинності.
,
а не Всі вимоги Закону застосовуються щодо будь-якого ядерного інциденту, що може статися на території України після набрання цим Законом чинності.
То есть казнить нельзя, помиловать

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Дед Пыхто писал(а):
Читаем внимательно: написано -
Всі вимоги Закону застосовуються щодо будь-якого ядерного інциденту, що може статися на території України, після набрання цим Законом чинності.
,
а не Всі вимоги Закону застосовуються щодо будь-якого ядерного інциденту, що може статися на території України після набрання цим Законом чинності.
То есть казнить нельзя, помиловать
Вторая (Ваша) фраза однозначно говорит о применении Закона к инцидентам, случившимся только после "набрання цим Законом чинності". А о чем говорит Закон? Мои друзья, изучавшие укр. язык, не смогли толком объяснить значение фразы Закона. Сошлись на том, что это одно и тоже, только коряво или безграмотно (запятая ни к чему). Перевести мне текст с запятой никто не смог, т.к. словосочетание "що може статися" относится к будущему времени относительно даты "набрання цим Законом чинності". Sorry.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
А о чем говорит Закон? Мои друзья, изучавшие укр. язык, не смогли толком объяснить значение фразы Закона. Сошлись на том, что это одно и тоже, только коряво или безграмотно (запятая ни к чему). Перевести мне текст с запятой никто не смог, т.к. словосочетание "що може статися" относится к будущему времени относительно даты "набрання цим Законом чинності". Sorry.

А Ваши друзъя ,как и Вы,считают., что ядерный инцидент под названием:
катастрофа на ЧАЭС-не продолжается в 2011 году ???
http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1078.13963.0
ядерний інцидент - будь-яка подія або ряд подій одного й того ж походження, що завдають ядерної шкоди

Стаття 13. Права громадян на відшкодування шкоди, зумовленої негативним впливом іонізуючого випромінювання під час використання ядерної енергії
Громадяни, здоров'ю та майну яких завдано шкоди, зумовленої негативним впливом іонізуючого випромінювання під час використання ядерної енергії, мають право на її відшкодування в повному обсязі відповідно до законодавства.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
А Ваши друзъя ,как и Вы,считают., что ядерный инцидент под названием:
катастрофа на ЧАЭС-не продолжается в 2011 году ???
http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1078.13963.0
Продолжается, только они к нему не имеют никакого отношения, ибо пострадавшими не являются. А ст.13 вкупе с заключительными положениями без применения Венской конвенции не работает, ибо
ПП писал(а):
Всі вимоги Закону застосовуються щодо будь-якого ядерного інциденту, що може статися на території України, після набрання цим Законом чинності.
Я, как и Вы, очень хочу, чтобы этот Закон можно было бы применить в полном объеме, осталось убедить в этом и гражданина судью, что "відповідно до законодавства" международные обязательства, ратифицированные ВР, подлежат безусловному выполнению:
сергей27 писал(а):
есть еще первоисточник - венская конвенция ратифицированная законом украины № 334/96-ВР от 12.07.1996 года.
там - 30 лет со дня ядерного инцидента ))) то есть до 2016 года.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Я, как и Вы, очень хочу, чтобы этот Закон можно было бы применить в полном объеме, осталось убедить в этом и гражданина судью, что "відповідно до законодавства" международные обязательства, ратифицированные ВР, подлежат безусловному выполнению:
сергей27 писал(а):
есть еще первоисточник - венская конвенция ратифицированная законом украины № 334/96-ВР от 12.07.1996 года.
там - 30 лет со дня ядерного инцидента ))) то есть до 2016 года.
А после 2016 ,судъя будет опять разубежден :?: :roll: :?:
Переубеждать судъю,можно и без ратификаций:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/12163538
Відповідно до довідки МСЕК від 05.07.2002 року ОСОБА_2 втратив 50 % професійної працездатності у зв’язку з захворюванням внаслідок ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (а.с.5). Отже, посилання представника відповідача на те, що позивач пропустив встановлений законом строк для звернення за судовим захистом є безпідставними, оскільки відповідно до п.3 ч.1 ст.268 ЦК України позовна давність не поширюється на вимоги про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/3355371
Також, колегія суддів зазначає, що оскільки предметом спору є виплата допомоги на оздоровлення інваліду 3 групи 1 категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, до спірних правовідносин застосовуються приписи частини 3 статті 99 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно якої для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду. Так, пунктом 1 частини 1 статті 13 Закону України «Про статус і соціальний захист, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» визначено, що держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов'язується відшкодувати її за пошкодження здоров'я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Частиною 1 статті 76 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 8 лютого 1995 року № 39/95-ВР передбачено, що право на подання позову про відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю особи, не обмежується строком давності. Пунктом 3 частини 1 статті 268 Цивільного кодексу України передбачено, що позовна давність не поширюється на вимогу про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/11087184
03 вересня 2010 року місто Маріуполь
.....
Оскільки з 12.01.2005 року перерахунок пенсії позивачу не проводився з вини відповідача, який діяв в порушення вимог закону, на підставі ст.46 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» виплата не нарахованих сум пенсії за минулий час, які були не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, здійснюється без обмеження будь-яким строком.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.268 ЦК України позовна давність не поширюється на вимогу про відшкодування шкоди, завданої ушкодженням здоров'я.

Згідно з вимогами ст.76 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційної безпеки» № 39/95 ВР від 08.02.1995 р. право на подання позову про відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю особи, не обмежується строком давності.

З огляду з вищенаведеного. суд вважає, що приписи статті 257 ЦК України щодо встановлення трирічного строку звернення до суду до правовідносин, пов'язаних з забезпеченням державою нарахування та виплати пенсії, не застосовуються.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Очень рад за Донетчан. В зоне сферы влияния Днепропетровского апелляционного суда ничего, к сожалению, не проходит. У нас, видимо, работает другой принцип:
Likvidator писал(а):
2.Злоупотребление сроком обращения в адм.суд и не правомерное отождествление этого срока со сроком исковой давности.
3.Сговор судов и ответчика в части конечности судебных решений по пенсиям
4.Бездеятельность апеляционных судов

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
В зоне сферы влияния Днепропетровского апелляционного суда ничего, к сожалению, не проходит. У нас, видимо, работает другой принцип:
Likvidator писал(а):
2.Злоупотребление сроком обращения в адм.суд и не правомерное отождествление этого срока со сроком исковой давности.
3.Сговор судов и ответчика в части конечности судебных решений по пенсиям
4.Бездеятельность апеляционных судов

Однако,не всегда:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/3869316

11 червня 2009 року Справа № 2а-47/08/1118



Колегія суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого-судді - Уханенка С.А.

суддів - Поплавського В.Ю., Сафронової С.В.,

при секретарі - Тюріній А.Ю.,



розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпропетровську апеляційні скарги ОСОБА_1 та управління праці та соціального захисту населення Комунарської районної адміністрації Запорізької міської ради

на постанову Комунарського районного суду м. Запоріжжя від 16 липня 2008 року по справі № 2а-47/08 року за позовом ОСОБА_1 до управління праці та соціального захисту населення Комунарської районної адміністрації Запорізької міської ради, Головного управління Державного казначейства України в Запорізької області, третя особа Головне управління праці та соціального захисту населення Запорізької державної обласної адміністрації про стягнення недоплаченої одноразової допомоги на оздоровлення , -



В С Т А Н О В И Л А :
Відповідно до пункту 1 частини 1 ст. 13 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” держава бере на себе відповідальність за завдану шкоду громадянам та зобов'язується відшкодувати її за пошкодження здоров'я або втрату працездатності громадянами та їх дітьми, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 268 ЦК України позовна давність не поширюється на вимогу про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю.

Аналіз зазначених норм матеріального права вказує на те, що строки позовної давності під час вирішення подібних спорів не застосовуються.
Враховуючи вищевикладене колегія суддів вважає за необхідне скасувати постанову суду в частині відмови в задоволені позовних вимог за 2001 - 2007 рік з ухваленням нової постанови про задоволення позовних вимог в цій частині.

Керуючись п. 3 ч. 1 ст. 198, 202, ст. ст. 205, 207 КАС України, колегія суддів, -



П О С Т А Н О В И Л А:



Апеляційні скарги ОСОБА_1 та управління праці та соціального захисту населення Комунарської районної адміністрації Запорізької міської ради - задовольнити частково.

Постанову Комунарського районного суду м. Запоріжжя від 17 жовтня 2008 року - скасувати в частині відмови в задоволені позовних вимог за 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2007 роки.

Визнати дії управління праці та соціального захисту населення Комунарської районної адміністрації Запорізької міської ради щодо перерахунку та виплати ОСОБА_1 щорічної допомоги на оздоровлення на підставі ст. 48 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” неправомірними за 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2007 роки.

Зобов'язати управління праці та соціального захисту населення Комунарської районної адміністрації Запорізької міської ради перерахунку та виплати ОСОБА_1 щорічну допомогу на оздоровлення на підставі ст. 48 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” за 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2007 роки в розмірі 4 488,2 грн.

Справа № 2а-55/08/1118
Справа № 2а-58/08/1118
Справа № 2а-54/08/1118
Последний раз редактировалось Likvidator 04-01-2011, 10:03, всего редактировалось 1 раз.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Однако,не всегда:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/3869316
Однако, дата - 11 червня 2009 року и Уханенко - по-моему, наиболее объективный

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Однако,не всегда:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/3869316
Однако, дата - 11 червня 2009 року и Уханенко - по-моему, наиболее объективный

Похоже,что ни дата:
Справа № 2а-55/08/1118
Справа № 2а-58/08/1118
Справа № 2а-54/08/1118
ни "объективное" мнение Уханенко:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/2880507
не влияют на вердикт :evil:

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Однако,не всегда:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/3869316
Однако, дата - 11 червня 2009 року и Уханенко - по-моему, наиболее объективный
Похоже,что ни дата:
Справа № 2а-55/08/1118 Справа № 2а-58/08/1118 Справа № 2а-54/08/1118
ни "объективное" мнение Уханенко:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/2880507
не влияют на вердикт :evil:
Однако:
1. Уханенко не головуючий
2. Даты хоть и старые, но
3. Истец не особо и настаивал:
Постанова писал(а):
а з клопотанням про поновлення строку він не звертався, і судом це питання не обговорювалося.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
2. Даты хоть и старые, но
3. Истец не особо и настаивал:
Постанова писал(а):
а з клопотанням про поновлення строку він не звертався, і судом це питання не обговорювалося.

Это,по Вашему-не особо :twisted:
Позивач скористувався своїм правом на подання письмових заперечень проти апеляційної скарги та посилаючись на законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції, просить залишити його в силі, а апеляційну скаргу без задоволення. В своїх запереченнях позивач також посилається на судове рішення по аналогічній справі та рішення Європейського суду з прав людини по справі «ОСОБА_2 проти України» № 34503/04 від 06.06.2006 р. та на те, що відповідно до п.3 ст.268 ЦК України позовна давність не поширюється на вимоги про відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю.
:?:
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СУД З ПРАВ ЛЮДИНИ
П'ята секція

У Х В А Л А

Заява N 34503/04,
подана Василем Івановичем Рубаном проти України
Переклад офіційний
Європейський суд з прав людини (п'ята секція) 6 червня 2006 року, засідаючи палатою, до складу якої увійшли:
п. П.Лоренцен (P.Lorenzen), Голова,
п. К.Юнгвірт (K.Jungwiert),
п. В.Буткевич (V.Butkevych),
пані М.Цаца-Ніколовська (M.Tsatsa-Nikolovska),
п. Р.Маруст (R.Maruste),
п. Дж.Боррего Боррего (J.Borrego Borrego),
пані Р.Єгер (R.Jaeger), судді,
та пані К.Вестердік (C.Westerdiek), Секретар секції,
беручи до уваги вищезазначену заяву, подану 15 вересня 2004 року,
враховуючи рішення Суду розглянути питання щодо прийнятності та суті справи разом, керуючись п. З статті 29 Конвенції (995_004),
враховуючи надані декларації щодо досягнення мирного врегулювання у справі,
враховуючи зауваження, надані Урядом-відповідачем,
після обговорення виносить таке рішення:
ФАКТИ
Заявник, п. Василь Іванович Рубан, є громадянином України, який народився 1936 року та проживає в м. Житомир. Уряд України (далі - Уряд) був представлений Уповноваженими - пані В. Лутковською та п. Ю. Зайцевим, Міністерство юстиції України.
Факти в цій справі, надані сторонами, можуть бути узагальнені таким чином.
10 квітня 2003 року Корольовський районний суд м. Житомира присудив стягнути з Корольовського районного управління праці та соціального захисту населення м. Житомира (далі - Управління) на користь заявника заборгованість із щорічної допомоги на оздоровлення в розмірі 2268,20 грн.
ЗО травня 2003 року вищезазначений суд відхилив заяву Управління щодо оскарження рішення суду через пропущення строку, встановленого для оскарження. 8 липня 2003 року Житомирський обласний апеляційний суд залишив рішення суду від ЗО травня 2003 року без змін.
16 травня 2003 року відділ державної виконавчої служби Корольовського району (далі - відділ ДВС) відкрив виконавче провадження у справі заявника.
22 листопада 2004 року відділ ДВС закрив виконавче провадження у зв'язку з відсутністю бюджетних асигнувань на дану категорію виплат Управління.
Рішення залишається невиконаним.
СКАРГА
Заявник скаржився на невиконання рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 10 квітня 2003 року відповідно до п. 1 статті 6 Конвенції.
ПРАВО
6 квітня 2006 року Суд отримав зазначену нижче декларацію, підписану заявником:
"Я, Василь Іванович Рубан, зазначаю, що Уряд України готовий сплатити залишок заборгованості за рішенням суду, який досі мені належить, а також сплатити мені ex gratia суму в розмірі 2000 ЄВРО (дві тисячі ЄВРО) з метою досягнення дружнього врегулювання у зазначеній вище справі, яка на даний час розглядається Європейським судом з прав людини.

Сума в розмірі 2000 ЄВРО (дві тисячі ЄВРО) буде конвертована в національну валюту держави-відповідача за курсом на день виплати та звільнена від будь-яких податків. Кошти будуть виплачені протягом трьох місяців з моменту повідомлення про винесення Європейським судом з прав людини рішення відповідно до пункту 1 статті 37 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Після сплину вищезазначених трьох місяців і до остаточного розрахунку на названу суму нараховуватиметься простий відсоток у розмірі граничної позичкової ставки Європейського центрального банку, що діятиме в період несплати, плюс три відсоткові пункти.
Я приймаю цю пропозицію та в подальшому відмовляюсь від будь-яких скарг проти України, які стосуються фактів, викладених у цій заяві. Я заявляю, що прийняття цієї пропозиції означає остаточне вирішення цієї справи.
Ця декларація укладена в рамках дружнього врегулювання, яке було досягнуто між Урядом та мною".
28 квітня 2006 року Суд отримав зазначену нижче декларацію від Уряду:
"Я, Юрій Зайцев, Уповноважений у справах дотримання Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (995_004 ), заявляю, що Уряд України пропонує виплатити Василю Івановичу Рубану залишок заборгованості за рішенням суду, який досі йому належить, а також виплатити йому ex gratia суму в розмірі 2000 ЄВРО (дві тисячі ЄВРО) з метою досягнення дружнього врегулювання у зазначеній вище справі, яка на даний час розглядається Європейським судом з прав людини.
Сума в розмірі 2000 ЄВРО (дві тисячі ЄВРО) буде конвертована в національну валюту держави-відповідача за курсом на день виплати та звільнена від будь-яких податків. Кошти будуть виплачені протягом трьох місяців з моменту повідомлення про винесення Європейським судом з прав людини рішення відповідно до пункту 1 статті 37 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
В разі неспроможності сплатити цю суму протягом тримісячного строку Уряд зобов'язується сплачувати з моменту сплину цього періоду і до моменту розрахунку простий відсоток у розмірі граничної позичкової ставки Європейського центрального банку, що діятиме в період несплати, плюс три відсоткові пункти. Виплата становитиме остаточне вирішення справи".
Суд приймає до уваги факт досягнення сторонами угоди дружнього врегулювання. Суд впевнений, що угода дружнього врегулювання ґрунтується на повазі до прав людини, як це визначено в Конвенції та протоколах до неї, і не знаходить підстав загального характеру для подальшого розгляду скарги (in fine пункт 1 статті 37 Конвенції). Відповідно п. З статті 29 Конвенції не може більше застосовуватись до цієї справи і справа має бути викреслена із реєстру справ.
ЗА ЦИХ ПІДСТАВ СУД ОДНОГОЛОСНО
Вирішує вилучити заяву з реєстру справ.
Секретар секції Голова секції Клаудія Вестердік (Claudia Westerdiek) Пеер Лоренцен

След.

Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців