Список форумов Загальна категорія Суди та судочинство Опять по правилам КАСУ (07.07-09.09.2010)

Опять по правилам КАСУ (07.07-09.09.2010)

Суди, підсудність, виконавче провадження. Судочинство.
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
ЗАКОН УКРАЇНИ


Про судоустрій і статус суддів писал(а):


1. Цей Закон набирає чинності і вводиться в дію з 15 липня 2010 року, крім:

положень підпункту 10 пункту 2.2 та підпункту 2 пункту 2.4 розділу XII «Прикінцеві положення» щодо передачі до юрисдикції адміністративних судів та вилучення із цивільної юрисдикції спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації замість них, які вводяться в дію з 1 січня 2011 року. Справи щодо таких спорів, які перебуватимуть у провадженні суду першої, апеляційної чи касаційної інстанції станом на 1 січня 2011 року, завершуються розглядом у цих судах. Позовні заяви, апеляційні та касаційні скарги щодо таких спорів, які подані до 1 січня 2011 року, і провадження за якими не відкрито, розглядаються відповідними судами, до яких вони подані.

:танцую: :болею: :читать:

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Likvidator писал(а):
ЗАКОН УКРАЇНИ Про судоустрій і статус суддів писал(а):
...

:танцую: :болею: :читать:

А можно номер этого закона?...

PS.
На сайте пока лишь "Документ 3018-14, остання редакцiя вiд 22.12.2009, чинний" ...
-= Пенсионер - это профессия! =-

kla участник

Сообщения: 133
Откуда: Киев
Nickolas писал(а):
Likvidator писал(а):
ЗАКОН УКРАЇНИ Про судоустрій і статус суддів писал(а):
...


А можно номер этого закона?...

PS.
На сайте пока лишь "Документ 3018-14, остання редакцiя вiд 22.12.2009, чинний" ...


Законопроект 6450 "Про судоустрій і статус суддів" - новый вариант закона "Про судоустрій"
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=37806
принят 07.07.2010 - готовится на подпись.

Lucinda гость

Сообщения: 4
Закон опубликован и втсупил в силу 30.07.2010г.
Относительно дел по соц. выплатам - с 01.01.2011г., как писалось выше.

Обратите внимание, сроки обжалования сокращаются с 1 года до 6 мес.
Еще новое - вводится "сокращенное производство", без вызова сторон

Вот цитата касательно соц выплат


З А К О Н У К Р А Ї Н И Про судоустрій і статус суддів

Розділ XII. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

3. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

3.7. У Кодексі адміністративного судочинства України
( 2747-15 ) (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., NN 35-37,
ст. 446):
10) у статті 18:

частину першу доповнити пунктом 4 такого змісту:

"4) усі адміністративні справи щодо спорів фізичних осіб з
суб'єктами владних повноважень з приводу обчислення, призначення,
перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат,
соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за
загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та
пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних
послуг, допомоги, захисту, пільг";
33) у статті 99:

у частині другій слово "річний" замінити словом
"шестимісячний";

частину третю доповнити реченням такого змісту: "Для
звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну
службу, її проходження, звільнення з публічної служби
встановлюється місячний строк";

у частині четвертій слово "встановлена" замінити словом
"передбачена", а слова "обчислення строку звернення до
адміністративного суду починається" замінити словами "для
звернення до адміністративного суду встановлюється місячний строк,
який обчислюється";

доповнити частиною п'ятою такого змісту:

"5. Для звернення до адміністративного суду щодо оскарження
рішення суб'єкта владних повноважень, на підставі якого ним може
бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів, встановлюється
місячний строк";
64) главу 6 розділу III доповнити статтею 183-2 такого
змісту:

"Стаття 183-2. Скорочене провадження

1. Скорочене провадження застосовується в адміністративних
справах щодо:

1) зобов'язання суб'єкта владних повноважень вчинити певні
дії щодо розгляду звернення, у тому числі інформаційного запиту,
фізичної або юридичної особи;

2) оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності
суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення,
перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат,
соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за
загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та
пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних
послуг, допомоги, захисту, пільг;

3) припинення за зверненням суб'єкта владних повноважень
юридичних осіб чи фізичних осіб - підприємців у випадках,
передбачених законом;

4) стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях
суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений
цим Кодексом строк оскарження.

2. Суд може розглядати в порядку скороченого провадження
адміністративні справи щодо вимог, передбачених частиною першою
цієї статті, якщо такі вимоги не стосуються прав, свобод,
інтересів та обов'язків третіх осіб.

3. Про відкриття скороченого провадження суд виносить ухвалу,
копія якої невідкладно надсилається відповідачу разом з копією
позовної заяви та доданих до неї документів. В ухвалі в
обов'язковому порядку зазначаються строк подання заперечення проти
позову, порядок його подання, а також наслідки неподання такого
заперечення. Відповідач у десятиденний строк з дня одержання такої
ухвали та копій документів може подати заперечення проти позову та
необхідні документи або заяву про визнання позову. Якщо справа
розглядається судом за місцезнаходженням відповідача, то
заперечення проти позову чи заява про визнання позову мають бути
подані безпосередньо до канцелярії суду.

4. Суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження
одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб,
які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у
скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем,
відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає
законне та обґрунтоване судове рішення. У разі недостатності
повідомлених позивачем обставин або якщо за результатами розгляду
поданого відповідачем заперечення суд прийде до висновку про
неможливість ухвалення законного і обґрунтованого судового рішення
без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть
участь у справі, суд розглядає справу за загальними правилами
цього Кодексу, про що постановляє ухвалу, яка не підлягає
оскарженню.

5. Справа повинна бути розглянута у порядку скороченого
провадження протягом таких строків:

1) не пізніше наступного дня з дня надходження до суду заяви
відповідача про визнання позову;

2) не пізніше трьох днів з дня закінчення строку,
передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було
подано заперечення відповідача та за умови, що справа
розглядається судом за місцезнаходженням відповідача;

3) не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з
дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті,
до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа
не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача;

4) не пізніше п'яти днів з дня подання відповідачем
заперечення проти позову.

6. У постанові, прийнятій у скороченому провадженні,
зазначаються:

1) дата, час та місце її прийняття;

2) найменування адміністративного суду, прізвище та ініціали
судді, який прийняв постанову;

3) ім'я (найменування) сторін;

4) предмет адміністративного позову;

5) положення закону, якими суд керувався і на підставі яких
задоволено позов;

6) висновок суду про задоволення позову і по суті вимог;

7) розподіл судових витрат;

8) обов'язок відповідача виконати постанову негайно;

9) строк набрання постановою законної сили та порядок її
оскарження.

7. Постанова складається та підписується у день її прийняття,
а її копії не пізніше наступного дня надсилаються сторонам
рекомендованим листом із повідомленням.

8. Постанова за результатами скороченого провадження може
бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також
іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні
права, свободи, інтереси чи обов'язки.

Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою
особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту
отримання копії постанови.

Апеляційні скарги у справах, передбачених пунктами 1, 2
частини першої цієї статті, розглядаються апеляційними судами в
порядку письмового провадження.

9. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім
випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

10. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови,
прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної
інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

kla писал(а):
Законопроект 6450 "Про судоустрій і статус суддів" - новый вариант закона "Про судоустрій"
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=37806
принят 07.07.2010 - готовится на подпись.

Закон № 2453-VI "Про судоустрій і статус суддів",
см. http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... eg=2453-17 - здесь сейчас недоступен,
но доступен по резервной ссылке http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2453-17

Так когда он вступил в силу? - планировалось с 7 июля, но не получилось. Но форумах мелькают даты 15 и 30 июля ...
Кроме того, по соц.выплатам - с 01.01.2011 ?


PS. Обсуждение в теме "Новый закон 'Про судоустрій...'" закрываю (а здесь может название поменять?).
-= Пенсионер - это профессия! =-

kla участник

Сообщения: 133
Откуда: Киев
Закон (2453-17), чинний
Верховна Рада України від 07.07.2010 № 2453-VI
Про судоустрій і статус суддів
Публікації: Голос України, 03.08.2010, № 142; Офіційний вісник України, 30.07.2010, № 55/1
Редакція з 07.07.2010 по 01.01.2011, чинна з 03.08.2010 (Увага! Існує редакція на 01.01.2011)

Розділ XII. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім:

статей 32 та 36 цього Закону щодо здійснення повноважень
Вищим спеціалізованим судом України з розгляду цивільних і
кримінальних справ, які вводяться в дію після початку діяльності
Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і
кримінальних справ;

статей 66-71, 74-78, 80, 85-89, 91, 97 та 99 цього Закону
щодо здійснення повноважень Вищою кваліфікаційною комісією суддів
України, які вводяться в дію після початку діяльності Вищої
кваліфікаційної комісії суддів України, сформованої у порядку,
встановленому цим Законом;

статті 69, пункту 2 частини першої статті 82, пункту 6
частини першої статті 91 цього Закону щодо спеціальної підготовки
кандидата на посаду судді, які вводяться в дію з 1 липня
2011 року;

статей 79, 80 та 111 цього Закону щодо порядку розгляду
Верховною Радою України питань та прийняття рішень про обрання
кандидата на посаду судді безстроково, переведення судді, обраного
безстроково, звільнення судді, обраного безстроково, з посади, які
вводяться в дію після початку діяльності Вищої кваліфікаційної
комісії суддів України, сформованої у порядку, встановленому цим
Законом;

статей 129 та 130 цього Закону щодо суддівської винагороди та
допомоги на оздоровлення, які вводяться в дію з 1 січня 2011 року.
Суддівська винагорода, нарахована судді відповідно до цього Закону
з 1 січня 2011 року за повний відпрацьований місяць, не може бути
меншою, ніж його середній дохід за попередні 12 місяців;

статті 142, підпункту 1 підпункту 3.5 пункту 3 розділу XII
"Прикінцеві положення" цього Закону щодо визначення головних
розпорядників коштів Державного бюджету України, які вводяться в
дію з 1 січня 2011 року;

підпунктів 18 та 20 підпункту 3.7 пункту 3 розділу XII
"Прикінцеві положення" цього Закону щодо направлення текстів
повісток електронною поштою, факсом (телефаксом), які вводяться в
дію з дня повідомлення Державною судовою адміністрацією України в
газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр" про початок
функціонування Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів
(телефаксів) суб'єктів владних повноважень;

підпунктів 1, 2, 10, 12, 15, 16, 17, 20, 21, 27, 33, 36, 39
та 58 підпункту 3.1, підпунктів 1, 2, 4, 11, 22, 51 та 53
підпункту 3.3, підпунктів 1, 3, 4, 6, 21, 27, 66, 78 та 86
підпункту 3.6 пункту 3 розділу XII "Прикінцеві положення" цього
Закону щодо запровадження автоматизованої системи документообігу в
судах, які вводяться в дію з 1 січня 2011 року;

підпунктів 3.1 та 3.6 пункту 3 розділу XII "Прикінцеві
положення" цього Закону щодо здійснення повноважень Верховного
Суду України та Вищого спеціалізованого суду України з розгляду
цивільних і кримінальних справ, які вводяться в дію після початку
діяльності Вищого спеціалізованого суду України з розгляду
цивільних і кримінальних справ;

підпункту 2 підпункту 3.6 та підпункту 10 підпункту 3.7
пункту 3 розділу XII "Прикінцеві положення" щодо передачі до
юрисдикції адміністративних судів та вилучення із цивільної
юрисдикції спорів з приводу призначення, обчислення, перерахунку,
здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат
непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим
державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат,
соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна,
пайків або грошової компенсації замість них, які вводяться в дію з
1 січня 2011 року. Справи щодо таких спорів, які перебуватимуть у
провадженні суду першої, апеляційної чи касаційної інстанції
станом на 1 січня 2011 року, завершуються розглядом у цих судах.
Позовні заяви, апеляційні та касаційні скарги щодо таких спорів,
які подані до 1 січня 2011 року і провадження за якими не
відкрито, розглядаються відповідними судами, до яких вони подані.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
kla писал(а):

щодо передачі до
юрисдикції адміністративних судів та вилучення із цивільної
юрисдикції
... Справи щодо таких спорів, які перебуватимуть у
провадженні суду першої, апеляційної чи касаційної інстанції
станом на 1 січня 2011 року, завершуються розглядом у цих судах.
Позовні заяви, апеляційні та касаційні скарги щодо таких спорів,
які подані до 1 січня 2011 року і провадження за якими не
відкрито, розглядаються відповідними судами, до яких вони подані.
А що робити з адміністративними справами:
позовні заяви подані в березні 2009 до районного суду "універсальної юрисдикції"

1.- по адміністративній справі не було ні одного засідання....
2.- справа,як адміністративна до кінця не розглянута :?: :roll: :?:

lag1 посетитель

Сообщения: 29
Подскажите, пожалуйста. Запутался совсем. Через несколько дней буду подавать иск о перерасчете пенсии. Какой это будет иск, административный или гражданский?
Спасибо!

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
lag1 писал(а):
Подскажите, пожалуйста. Запутался совсем. Через несколько дней буду подавать иск о перерасчете пенсии. Какой это будет иск, административный или гражданский?
Спасибо!

Cуд и решит,-какой(ни КАСУ ни ЦПКУ не требуют от пенсионера классификации своего иска) :idea:
згідно зі статтями 105 - 106 КАСУ позовна заява має бути подана до адміністративного суду у письмовій формі та повинна містити наступні відомості:

найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;
ім'я чи назву позивача, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі є;
ім'я або назву відповідача, посаду й місце служби посадової чи службової особи, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі відомі; зміст позовних вимог (нагадаємо, що ними можуть бути вимоги на захист прав, свобод чи інтересів осіб виключно у сфері публічно-правових відносин - наприклад, вимоги про скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб’єкта владних повноважень, про зобов’язання відповідача - суб’єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії чи утриматися від їх вчинення, про стягнення з відповідача коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією чи бездіяльністю, тощо);
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги (на підтвердження цих обставин позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом); у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо;
перелік документів та інших матеріалів, що додаються (в обов’язковому порядку - копії позовної заяви та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів та документ про сплату судового збору).

Стаття 119. Форма і зміст позовної заяви

1. Позовна заява подається в письмовій формі.

2. Позовна заява повинна містити:

1) найменування суду, до якого подається заява;

2) ім'я (найменування) позивача і відповідача, а також ім'я представника позивача, якщо позовна заява подається представником, їх місце проживання або місцезнаходження, поштовий індекс, номер засобів зв'язку, якщо такий відомий;

3) зміст позовних вимог;

4) ціну позову щодо вимог майнового характеру;

5) виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги;

6) зазначення доказів, що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування;

7) перелік документів, що додаються до заяви.

3. Позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її подання.

4. Позовна заява повинна відповідати іншим вимогам, встановленим законом.

5. До позовної заяви додаються документи, що підтверджують сплату судового збору та оплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи.

6. У разі пред'явлення позову особами, які діють на захист прав, свобод та інтересів іншої особи, в заяві повинні бути зазначені підстави такого звернення.

7. Якщо позовна заява подається представником позивача, до позовної заяви додається довіреність чи інший документ, що підтверджує його повноваження.

8. Позовна заява, подана після забезпечення доказів або позову, повинна містити, крім зазначеного у частині другій цієї статті, відомості про забезпечення доказів або позову.
:read:
Кодекс адміністративного судочинства України
писал(а):
Стаття 6. Право на судовий захист
1. Кожному гарантується право на захист його прав, свобод та інтересів незалежним і неупередженим судом.
2. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в адміністративному суді, до підсудності якого вона віднесена цим Кодексом.

3. Звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
4. Забороняється відмова в розгляді та вирішенні адміністративної справи з мотивів неповноти, неясності, суперечливості чи відсутності законодавства, яке регулює спірні відносини.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
Cуд и решит,-какой(ни КАСУ ни ЦПКУ не требуют от пенсионера классификации своего иска)

Дык насколько я понимаю, исковое заявление пишется исходя из того, по какому процессуальному кодексу оно будет рассматриваться.
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
Likvidator писал(а):
Cуд и решит,-какой(ни КАСУ ни ЦПКУ не требуют от пенсионера классификации своего иска)

Дык насколько я понимаю, исковое заявление пишется исходя из того, по какому процессуальному кодексу оно будет рассматриваться.

Права пенсионера не зависят от процесса:
Стаття 55. Права і свободи людини і громадянина захищаються судом.
Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
( Офіційне тлумачення частини другої статті 55 див. в Рішенні Конституційного Суду N 6-зп від 25.11.97 )
Кожен має право звертатися за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Кожен має право після використання всіх національних засобів правового захисту звертатися за захистом своїх прав і свобод до відповідних міжнародних судових установ чи до відповідних органів міжнародних організацій, членом або учасником яких є Україна.
Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
( Офіційне тлумачення статті 55 див. в Рішенні Конституційного Суду N 9-зп від 25.12.97 )
Стаття 56. Кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.
:nono:

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
Права пенсионера не зависят от процесса:

Я не о правах, я о их защите в суде, которая возможна только после подачи правильно оформленного искового заявления. Отсюда возникает рассматриваемый вопрос - иск нужно формлять согласно требованиям какого процессуального кодекса, КАСУ или ЦПК?
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
Likvidator писал(а):
Права пенсионера не зависят от процесса:

Я не о правах, я о их защите в суде, которая возможна только после подачи правильно оформленного искового заявления. Отсюда возникает рассматриваемый вопрос - иск нужно формлять согласно требованиям какого процессуального кодекса, КАСУ или ЦПК?

Требования к оформлению искового заявления,в случае ,когда истец -пенсионер,ответчик- УПФУ, по КАСУ и ЦПКУ ,ничем существенным не отличаются....
Насчет защиты-пенсионер- в нападении:
1.АС
доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача

2.ЦС
При вирішенні питання про скасування чинності нормативно-правового акта внаслідок його незаконності слід враховувати ієрархію нормативно-правових актів, тобто насамперед нормативно-правові акти не повинні суперечити Конституції України, міжнародно-правовим актам, законам України тощо. Переважна більшість нормативно-правових актів можуть бути визнані незаконними та скасовані судами загальної юрисдикції. Що ж до законів, то визнання їх не конституційними можливе лише Конституційним Судом України.



Найбільш специфічною у цьому випадку є можливість відшкодування заподіяної шкоди незалежно від вини органу державної влади, органу влади АРК або органу місцевого самоврядування та інших посадових чи службових осіб. Аналізуючи чинне законодавсто, варто дійти висновку, що вина відповідних органів та їх посадових і службових осіб у цьому випадку передбачається. Це вид певної гарантії, яка витікає з того, що дані суб¢єкти, які є представниками відповідної публічної влади, мають діяти від імені та в інтересах осіб. Крім цього, законодавець презюмує також і знання цими органами та їх посадовими (службовими) особами чинного законодавства і покладає на них обов’язок безумовного дотримання його приписів.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
Требования к оформлению искового заявления,в случае ,когда истец -пенсионер,ответчик- УПФУ, по КАСУ и ЦПКУ ,ничем существенным не отличаются....

И что, в иске, подаваемом в административный суд, можно ссылаться на статьи ЦПК?
с надеждой на лучшее


Вернуться в Суди та судочинство