Страница 1 из 1

Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 12-03-2010, 11:52
Nickolas
Рекомендую - Права человека в Украине
5 марта 2010
Евгений ЗАХАРОВ, сопредседатель ХПГ

А оригинал здесь

Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 20-03-2012, 11:34
dog-fox
Есть мнение
Державний статистичний орган у своїх розрахунках занижував рівень приросту споживчих цін, і завдяки цьому показував більш високе зростання доходів громадян, ніж насправді. Я схиляюсь до думки, що індекс інфляції занижувався і, відповідно, показник приросту реальних доходів громадян є недостовірним, завищеним.

Чому українці вже не хочуть працювати

Re: Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 20-03-2012, 12:23
vic
http://economics.lb.ua/state/2012/03/19 ... _pf_6.html
Пенсионеры в 2011 году отсудили у ПФ 6 млрд грн
Пенсионный фонд выплатил в 2011 году 5,9 млрд грн в пользу пенсионеров по решениям судов, сообщил первый заместитель председателя правления фонда Василий Кравчук.
"В 2011 году в суды подано 3,1 млн исков на органы ПФУ на общую сумму 9,4 млрд грн. По итогам судебных решений в прошлом году были осуществлены выплаты на сумму 5,9 млрд грн, что обусловило рост дефицита средств фонда", - заявил он на пресс-конференции.

Хочу обратить внимание - исполнительная власть государства (ПФ) нарушала законы, пытаясь "сэкономить" деньги государственного бюджета, судебная власть (суды) того же государства в этом разбиралась и выносила решения, которые обязывали исполнительную власть (ПФ) исполнять законы. В это время все чиновники обеих ветвей власти получали зарплату из того же государственного бюджета. У меня возник вопрос - в какую же сумму государству, т.е. нам, как наполнителям государственного бюджета, обошлась эта "экономия"?
Сколько денег мы, налогоплательщики, должны дополнительно выплатить к тем 5,9 миллиарда грн в результате этой "экономии"?
По моим самым скромным прикидкам получается еще 1-2 миллиарда грн, это та сумма, которую мы должны выплатить дополнительно, благодаря игрищам проФФФесионалов у власти.

Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 17-05-2013, 11:54
dog-fox
Бесіда з мудрою людиною. Олександр Пасхавер (ПОВНЕ ВІДЕО)

Повне відео зустрічі президента Центру економічного розвитку Олександра Пасхавера з думаючими людьми.
Експерт, зокрема, говорив про шкільне виховання, свободу, український політикум, а також висловлював своє бачення подальшого курсу розвитку України.

Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 21-05-2013, 22:04
dog-fox
Очень интересный доклад. Вот кто подсказывает вектор действий.

[spoiler=Показать]
аналітична доповідь

Автор: Коваль О.П. – к.е.н.


Окреслено основні функції та запропоновано первинну класифікацію видів пенсійного віку. Проаналізовано підходи до визначення пенсійного віку у країнах ЄС. Виділено основні сучасні тенденції державної політики країн ЄС в частині пенсійного віку. Запропоновано методологічний підхід до оптимізації пенсійного віку в Україні. Проаналізовано вплив інституту дострокових пенсій на пенсійний вік у розподільчій системі. Запропоновано засади визначення пенсійного віку в накопичувальній системі.
Для фахівців у сфері пенсійної реформи :mda:

© Національний інститут стратегічних досліджень, 2013


......................................................................................

ВИСНОВКИ
Узагальнюючи вищенаведене, можна зробити такі висновки:

1. Виходячи з демографічних перспектив до 2050 р., збереження пенсійного віку на нинішньому рівні (60 років для чоловіків та жінок) призведе до сталого зниження коефіцієнту заміщення (за умови збереження нинішньої архітектури системи та дотримання актуарного балансу ПФУ). Натомість штучне підтримання коефіцієнту заміщення на нинішньому рівні потребуватиме постійного збільшення дотацій з держбюджету.
2. Збереження параметрів системи (зокрема кдож та кзам) на нинішньому рівні за тих самих умов потребує постійного збільшення пенсійного віку.
3. Однією з альтернатив, або, принаймні, засобом гальмування збільшення пенсійного віку вбачається ліквідація (чи звуження) системи дострокових пенсій. Цей процес повинен проходити по двох напрямах:
· зменшення шкідливості та убезпечення робочих місць у галузях з важкими, шкідливими та небезпечними умовами праці;
· укладання «нового соціального контракту» у недофінансованих галузях.
4. Пенсійний вік в загальнообов‘язковій накопичувальній пенсійній системі (ІІ рівня) не повинен бути жорстко прив‘язаний до пенсійного віку у солідарній системі.
Вибір моменту виходу на пенсію з ІІ рівня повинен залишатись за працівником, за умови, що нижні межі показника в обох системах співпадають.
5. В будь-якому випадку довгострокова державна політика щодо пенсійного віку в солідарній системі повинна розроблятись вже зараз на підставі потужного поліваріантного прогнозу демографічної ситуації, економічного розвитку та архітектури пенсійної системи до 2050 р.
6. Методологічний підхід до визначення майбутнього пенсійного віку на підставі оптимізації співвідношень коефіцієнтів заміщення та дожиття наразі вбачається найбільш виправданим та обґрунтованим.


ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Продовжити роботу з підготовки запровадження системи ІІ рівня в Україні, зокрема, визначити найближчу конкретну дату запровадження з урахуванням експертних думок.
2. Внести зміни до статті 89 Закону України «Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування», які б передбачали можливість оперативного коригування основних напрямів інвестиційної політики, спричиненого виключно дією фінансових криз, в частині нормативів інвестування.
3. Внести зміни до ст. 54 Закону України «Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування», виклавши її в такій редакції:
«Застрахована особа, яка відповідно до закону є учасником накопичувальної системи пенсійного страхування, має право на отримання довічної пенсії або одноразової виплати за рахунок коштів накопичувальної системи пенсійного страхування, що обліковуються на її накопичувальному пенсійному рахунку в Накопичувальному фонді або на індивідуальному пенсійному рахунку у відповідному недержавному пенсійному фонді - суб'єкті другого рівня системи пенсійного забезпечення, не раніше досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 цього Закону, а в разі відстрочення часу призначення пенсії за віком відповідно до цього Закону у період після досягнення такого віку – не раніше закінчення строку відстрочення дати призначення пенсії за віком у солідарній системі»
[/spoiler]"ПЕНСІЙНИЙ ВІК :ІНОЗЕМНИЙ ДОСВІД ТА ВІТЧИЗНЯНІ ПЕРСПЕКТИВИ"

Re: Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 05-06-2013, 14:39
Viktor3031
Принят закон об усовершенствовании механизма перерасчета пенсий

Законодательным актом внесены изменения в законы «Об общеобязательном государственном пенсионном страховании», «О пенсионном обеспечении лиц, уволенных с военной службы, и некоторых других лиц», «О сборе и учете единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование», «О государственной социальной помощи лицам, не имеющим права на пенсию, и инвалидам».

Новым законодательным актом, в частности, предусматривается:

— включение в страховой стаж периодов нахождения в отпуске по беременности и родам (по действующему законодательству за эти периоды не уплачивается единый взнос, соответственно, они не засчитываются в страховой стаж);

— предоставление возможности получать пенсию в связи с потерей кормильца нетрудоспособным детям умершего в период между завершением обучения в одном учебном заведении и поступлением в другое учебное заведение или в период между завершением обучения по одному образовательно-квалификационному уровню и продолжением обучения по другому при условии, что такой период не превышает четырех месяцев. (По действующему законодательству пенсия выплачивается только в период обучения. Так, ребенку, который закончил школу в июне, а затем начал обучение в высшем учебном заведении в сентябре, пенсия за июль и август не выплачивается);

— усовершенствование механизма определения коэффициента зарплаты за неполный месяц страхового стажа. Действующий ныне механизм при определении коэффициента зарплаты предусматривает соотношение полученной суммы зарплаты за несколько дней к средней зарплате в целом по Украине за соответствующий полный месяц, что приводит к занижению коэффициента зарплаты, соответственно, и пенсии;

— предоставление возможности пенсионеру при определении зарплаты для исчисления пенсии исключить периоды получения пособия по безработице (сейчас за эти периоды учитывается минимальная зарплата, что приводит к занижению коэффициента зарплаты, соответственно, и пенсии);

— изменение механизма ежегодного перерасчета ранее назначенных пенсий с 1 марта текущего года. По новому законодательству будет увеличиваться не пенсия, как предусмотрено сейчас, а заработная плата, из которой назначена (пересчитана) пенсия. При этом гарантируется повышение заработной платы на коэффициент не менее роста уровня инфляции (индекса потребительских цен) за прошлый год.

Re: Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 05-06-2013, 17:38
gonor2010
Хто може відповісти: коли даний закон вступає в дію? І коли буде " усовершенствование механизма определения коэффициента зарплаты за неполный месяц страхового стажа"?
І, найголовніше, цей закон стосується тільки перерахунку пенсій, чи і призначенню?
Дякую за роз"яснення.

Re: Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 05-06-2013, 17:55
Moderator
Вообще-то, для информации о новых законах и их обсуждения предусмотрена специальная тема.
Подумайте - загляните ли Вы сюда, в эту тему в поисках информации о новом законе?...

Re: Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 27-08-2013, 17:51
argon
Украина на краю. План экономических реформ после революции. Часть IІ


http://hvylya.org/analytics/economics/u ... st-ii.html

Re: Рекомендую почитать

СообщениеДобавлено: 17-11-2016, 13:31
Анатолій47
В УКРАИНЕ ХОТЯТ ПЕРЕПИСАТЬ ПРАВИЛА НАЧИСЛЕНИЯ БОЛЬШИХ ПЕНСИЙ
Сумму, с которой уплачиваются взносы в Пенсионный фонд, предлагается увеличить в 12 раз
Может это давно надо было сделать???
http://ubr.ua/finances/macroeconomics-u ... sii-449030