Список форумов Загальна категорія Добавки та доплати Надбавки к страховым пенсиям

Надбавки к страховым пенсиям

Різні добавки та доплати, не передбачені законом 1058-IV
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Який вiдповідний закон ...скасував отаке ??????:
1058 писал(а):
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2004 року.
...
6. До прийняття відповідного закону до пенсій, передбачених цим Законом, установлюються надбавки та здійснюється їх підвищення згідно із Законом України "Про пенсійне забезпечення" ( 1788-12 ). Зазначені надбавки та підвищення встановлюються в розмірах, що фактично виплачувалися на день набрання чинності цим Законом з наступною індексацією відповідно до законодавства про індексацію грошових доходів населення. Виплата їх здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.

1788-12 писал(а):
Стаття 21. Надбавки до пенсії за віком
До пенсії за віком, у тому числі обчисленої в мінімальному розмірі, встановлюються такі надбавки:
а) непрацюючим пенсіонерам, які мають на своєму утриманні непрацездатних членів сім'ї (статті 37, 38, 40, 41), - на кожного непрацездатного члена сім'ї в розмірі соціальної пенсії, передбаченої для відповідної категорії непрацездатних;
б) одиноким пенсіонерам, які за висновком медичних закладів потребують постійного стороннього догляду, - на догляд за ними в розмірі соціальної пенсії (пункт "б" статті 94);
в) пенсіонерам, які набули відповідно до законодавства колишнього Союзу РСР право на надбавку до пенсії за роботу після досягнення пенсійного віку, - в розмірі 10 процентів основної пенсії за кожний повний рік роботи після призначення пенсії, але не більше 40 процентів; { Частину першу статті 21 доповнено пунктом "в" згідно із Законом N 112/98-ВР від 11.02.98 - набирає чинності з 1 липня 1998 року }
г) особам, які набули права на пенсію за віком відповідно до цього Закону і мають стаж роботи, передбачений статтею 12 цього Закону, але після досягнення пенсійного віку виявили бажання працювати і одержувати пенсію з більш пізнього строку, - в розмірі 10 відсотків основного розміру пенсії без урахування надбавок, підвищень, додаткової пенсії за кожний повний рік роботи після досягнення пенсійного віку, але не більш як 40 відсотків; { Частину першу статті 21 доповнено пунктом "г" згідно із Законом N 854-IV ( 854-15 ) від 22.05.2003 }
д) пенсіонерам, крім осіб, зазначених у пункті "в" цієї статті, які мають стаж роботи, передбачений статтею 12 цього Закону, і в період роботи відмовились одержувати пенсію, - у розмірі 10 відсотків основного розміру пенсії без урахування надбавок, підвищень, додаткової пенсії за кожний повний рік роботи після відмови від одержання пенсії, але не більш як 40 відсотків. { Частину першу статті 21 доповнено пунктом "д" згідно із Законом N 854-IV ( 854-15 ) від 22.05.2003 }
Надбавки, встановлені відповідно до пунктів "в", "г" і "д" частини першої цієї статті, зберігаються при переведенні на інший вид трудової пенсії.{ Статтю 21 доповнено частиною другою згідно із Законом N 854-IV ( 854-15 ) від 22.05.2003 }
Надбавки, передбачені цією статтею, можуть нараховуватись одночасно.
Стаття 33. Надбавки до пенсії по інвалідності
До пенсії по інвалідності, в тому числі обчисленої в мінімальному розмірі, встановлюються такі надбавки:
а) непрацюючим інвалідам, які мають на своєму утриманні непрацездатних членів сім'ї, - на кожного непрацездатного члена сім'ї (статті 37, 40, 41) в розмірі соціальної пенсії, передбаченої для відповідної категорії непрацездатних;
б) інвалідам I групи, одиноким інвалідам II групи, які потребують постійного стороннього догляду або досягли пенсійного віку, а також одиноким інвалідам III групи, які досягли пенсійного віку, - на догляд за ними в розмірі соціальної пенсії (пункт "б" статті 94).
Надбавки, передбачені пунктами "а" і "б" цієї статті, можуть нараховуватися одночасно.

Bobr посетитель

Сообщения: 28
Likvidator писал(а):
Який вiдповідний закон ...скасував отаке ??????:

1788-12 писал(а):
Стаття 21. Надбавки до пенсії за віком
До пенсії за віком, у тому числі обчисленої в мінімальному розмірі, встановлюються такі надбавки:
а) непрацюючим пенсіонерам, які мають на своєму утриманні непрацездатних членів сім'ї (статті 37, 38, 40, 41), - на кожного непрацездатного члена сім'ї в розмірі соціальної пенсії, передбаченої для відповідної категорії непрацездатних;

Надбавки, передбачені цією статтею, можуть нараховуватись одночасно.


ЗУ 1788
Стаття 76. Члени сім'ї, на яких нараховуються надбавки до
пенсій

Надбавки до пенсій, встановлені для непрацюючих пенсіонерів,
які мають на своєму утриманні непрацездатних членів сім'ї,
нараховуються на членів сім'ї, зазначених у статтях 37, 38, 40 і
41 цього Закону. Ці надбавки не нараховуються на тих членів сім'ї,
які одержують трудову або соціальну пенсію.
Стаття 37. Члени сім'ї, які мають право на пенсію в разі
втрати годувальника
Непрацездатними членами сім'ї вважаються:
а) діти, брати, сестри й онуки, які не досягли 18 років або старші цього віку, якщо вони стали інвалідами до досягнення 18 років;

Но постанова КМУ №654 2008г "скасувала (?)" инвалидов детства после 18 лет:
4. Установити, що з 1 вересня 2008 року:
3) непрацюючим пенсіонерам, які мають на своєму утриманні
дітей до 18 років, надбавка до пенсії за віком, по інвалідності та
за вислугу років, передбачена Законами України "Про пенсійне
забезпечення" ( 1788-12 ) і "Про пенсійне забезпечення осіб,
звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" ( 2262-12 ),
виплачується у розмірі 150 гривень на кожну дитину;


Вопрос ~Jhellico и другим, кто сталкивался, должен ли ПФ начислять надбавку нераб. пенсионерам, имеющим ребёнка инвалида детства (после 18 лет) и в каком размере, если учесть, что статья 94 ЗУ 1788 втратила чинність? Мне ПФ выплачивал надбавку на сына инвалида детства 150 грн (после продолжительной, но успешной борьбы). Но по достижению 18 лет выплаты прекратил, ссылаясь на ПКМУ №654. Уточнение: сын получает не пенсию, а госпомощь на инвалида детства.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Bobr писал(а):

Но постанова КМУ №654 2008г "скасувала (?)" инвалидов детства после 18 лет:
4. Установити, що з 1 вересня 2008 року:
3) непрацюючим пенсіонерам, які мають на своєму утриманні
дітей до 18 років, надбавка до пенсії за віком, по інвалідності та
за вислугу років, передбачена Законами України "Про пенсійне
забезпечення" ( 1788-12 ) і "Про пенсійне забезпечення осіб,
звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" ( 2262-12 ),
виплачується у розмірі 150 гривень на кожну дитину;
.... если учесть, что статья 94 ЗУ 1788 втратила чинність?

На основании чего Вы это утверджаете :?:
Постанова КМУ від 16 липня 2008 р. №654 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян»
...5. Визнати такими, що втратили чинність з 1 вересня 2008 р., постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Інд. 26

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 липня 2008 р. № 654

ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність

1. Постанова Кабінету Міністрів України від 3 січня 2002 р. № 1 «Про підвищення розмірів пенсій та інших соціальних виплат окремим категоріям пенсіонерів, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів державного бюджету».

2. Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2003 р. № 1350 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб».

3. Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 р. № 895 «Про підвищення рівня пенсійного забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб».

4. Пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 травня 2007 р. № 684 «Про поліпшення матеріального забезпечення окремих категорій населення».

5. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 р. № 1062 «Про підвищення рівня матеріального забезпечення окремих категорій населення».

В постанове 654 нет ни одного слова о инвалидах детства после 18 лет,и тем более, о ст.94 ЗУ 1788 :nono:
Bobr писал(а):
Уточнение: сын получает не пенсию, а госпомощь на инвалида детства.

Стаття 94 втратила чинність у частині призначення
соціальних пенсій
на підставі Закону N 2603-IV ( 2603-15 ) від
31.05.2005 }

:nono:

Bobr посетитель

Сообщения: 28
Likvidator писал(а):

В постанове 654 нет ни одного слова о инвалидах детства после 18 лет,и тем более, о ст.94 ЗУ 1788
[/quote]
Именно потому, что в ПКМУ 654 ни слова не сказано про инвалидов детства после 18 лет и не указан размер этой надбавки, ПФ утверждает, что надбавка не положена.
По логике закона и Ликвидатора получается, что размер надбавки определяется ст.94 ЗУ 1788, т.е. для инвалида 3 группы – 50% мин. пенсии (723:2=361,5грн). Однако, на сколько мне известно, на практике Пенс.фонды такие расчёты не применяют, так как социальных песий уже не существует. Н-да, в суде доказать такую логику будет на просто. Всё же интересно, какова практика?

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Bobr писал(а):
Likvidator писал(а):

В постанове 654 нет ни одного слова о инвалидах детства после 18 лет,и тем более, о ст.94 ЗУ 1788

По логике закона и Ликвидатора получается, что размер надбавки определяется ст.94 ЗУ 1788, т.е. для инвалида 3 группы – 50% мин. пенсии (723:2=361,5грн). Однако, на сколько мне известно, на практике Пенс.фонды такие расчёты не применяют, так как социальных песий уже не существует. Н-да, в суде доказать такую логику будет на просто. Всё же интересно, какова практика?

Практическая логика ПФУ... лишила граждан УРСР гражданства Украины,одновременно исключив УРСР из состава СРСР :
Олександр ЧОРНІЙ,
начальник Головного управління
Пенсійного фонду в Житомирській області:
— Повідомляю, що відповідно до ст. 13 Закону «Про донорство крові та її компонентів» почесні доно ри України мають право на отримання надбавки до пенсії у розмірі 10%, з огляду на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць.

Згідно з постановою Верховної Ради «Про введення в дію Закону України «Про донорство крові та її компонентів» встановлено, що пільги, передбачені Законом України «Про донорство крові та її компонентів» для осіб, які мають статус Почесного донора України, поширюються на громадян України, нагороджених нагрудним знаком «Почесний донор СРСР».

Оскільки ви нагороджені знаком «Почесний донор Товариства Червоного Хреста УРСР», підстав для встановлення надбавки до пенсії як донору немає.


Сообщения: 7
Откуда: Черкасская
Я вышел на пенсию с 10 декабря 2016 года и насчитали мне всего 949 грн)). И вот вопрос: почему пенсия выплачиваеться на уровне 949 грн (тоисть на уровне 1 октября 2014 года) в то время как с 1 декабря 2016 года размер прожиточного минимума для лиц, которые потеряли трудоспособность равна 1247 согласно ст. 28 ЗУ "Об общеобязательном государственном пенсионном страховании" Если согласно ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет на 2016 рік» передбачено, що з 01 грудня 2016 року розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність становить 1247 грн. Может ПФУ стоит мне доплатить разницу в 298 грн???


Сообщения: 7
Откуда: Черкасская
ПФУ ссылается на п. 2 Постановление КМУ 26.03.2008 года № 265 которая изменена Потановлением 25.03.2014 года № 112 где п.2 звучитит так "Установити, що у разі, коли щомісячний розмір пенсійних виплат, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, крім інвалідів I та II груп (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації та інших доплат, встановлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною), не досягає 949 гривень, таким особам надається щомісячна державна адресна допомога у сумі, що не вистачає до зазначеного розміру." а до этого был так "Установити, що у разі, коли щомісячний розмір пенсійних виплат, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації та інших доплат, встановлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною) не досягає прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність, таким особам надається щомісячна державна адресна допомога у сумі, що не вистачає до зазначеного прожиткового мінімуму." Разница думаю заметна ВСЕМ!!!!

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Пенсионер НХ писал(а):
Может ПФУ стоит мне доплатить разницу в 298 грн???

Да, особенно, если страховой стаж 35 и более лет.
Страховой стаж, необходимый для установления минимального размера пенсии на уровне прожиточного минимума:
Для женщин он составляет 30 лет, для мужчин — 35 лет.
Смерть рашистским оккупантам!


Сообщения: 7
Откуда: Черкасская
А это в Законе написано?????? какая статья Закона??? "Что наличие страхового стажа 35 лет и более тогда будет насчитано минимальный прожиточный минимум"

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Пенсионер НХ писал(а):
А это в Законе написано?????? какая статья Закона??? "Что наличие страхового стажа 35 лет и более тогда будет насчитано минимальный прожиточный минимум"


Стаття 28. Мінімальний розмір пенсії за віком
1. Мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/page3
Смерть рашистским оккупантам!


Сообщения: 7
Откуда: Черкасская
Стаття 28. Мінімальний розмір пенсії за віком
1. Мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1058-15/page3[/quote]

Так причём тогда эта постанова КМУ на которую ссылается ПФУ, если есть Закон??? Что-то логики нету здесь :oops:


Сообщения: 7
Откуда: Черкасская
И что же тогда получаеться......... Есть понятие "минимальная пенсия" на уровне минимального прожиточного минимума по Закону, а ещё в добавок есть "хрен-знает-что" под названием "щомісячна державна адресна допомога в суме 949 грн" что ни как не называеться ПЕНСИЕЙ!!!!! Кто тут тупой???


Сообщения: 7
Откуда: Черкасская
невже у всих все ОК???

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Пенсионер НХ писал(а):
И что же тогда получаеться......... Есть понятие "минимальная пенсия" на уровне минимального прожиточного минимума по Закону, а ещё в добавок есть "хрен-знает-что" под названием "щомісячна державна адресна допомога в суме 949 грн" что ни как не называеться ПЕНСИЕЙ!!!!! Кто тут тупой???
Тупой тот,кто суммируя с пенсионным выплатам.... "хрен-знает-что",получил 949 гривен,а не положенный частью 2 статьи 6 закона № 1058, установленный согласно Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії») прожитковий мінімум, визначений законом для непрацездатних громадян,:
Стаття 6. Соціальні виплати непрацездатним громадянам

1. Непрацездатні громадяни крім пенсійних виплат із системи пенсійного забезпечення мають право отримувати доплати, надбавки та підвищення до зазначених виплат, додаткову пенсію в порядку та за рахунок коштів, визначених законодавством.

2. У разі якщо сукупність виплат, зазначених у частині першій цієї статті, разом з пенсійними виплатами із системи пенсійного забезпечення та іншими доходами не досягають розміру прожиткового мінімуму, визначеного законом для непрацездатних громадян, такі громадяни мають право на отримання державної соціальної допомоги в порядку, розмірах та за рахунок коштів, визначених законом.
И суды всех инстанций подтвердили незаконность тупизны ПФУ:
Суди першої та апеляційної інстанцій не погодились з доводами апелянта про те, що у відповідності до постанови КМУ №265 передбачено, що у разі коли щомісячний розмір пенсійних виплат, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, крім осіб, зазначених у п. 1 цієї постанови (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексацій та інших доплат, встановлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною), не досягає 949 грн., таким особам надається щомісячна державна адресна допомога у сумі, що не вистачає до зазначеного розміру, оскільки ця норма суперечить вимогам ст. 8 Конституції України, згідно якої закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції та їй відповідають. Закон України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» є пріоритетним над постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання пенсійного забезпечення громадян».

Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 214 КАС України суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі якщо касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи.

За змістом цієї норми касаційна скарга повинна містити посилання на помилкове та/або неправильне застосування норм матеріального права при вирішенні справи та/або порушення судами норм процесуального права (у разі оскарження судового рішення по суті - пояснення, яким чином такі порушення вплинули на правильність вирішення справи).

Виходячи зі змісту касаційної скарги та оскаржуваних судових рішень, ця касаційна скарга є необгрунтованою, а викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи, оскільки заявник не наводить підстав, які б дозволили вважати, що суд неправильно застосував норми матеріального або процесуального права.

Керуючись ст.ст. 211, 213, п.5 ч.5 ст. 214 КАС України, -

у х в а л и в :

Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Нововолинсько-Іваничівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Волинської області на постанову Нововолинського міського суду Волинської області від 09 лютого 2017 р. та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 03 квітня 2017 р.

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Likvidator писал(а):
[b]ця норма суперечить вимогам ст. 8 Конституції України, згідно якої закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції та їй відповідають.

Тут непонятка конкретная. С одной стороны Конституция гарантирует, но и не разъясняет и не конкретизирует.
Если тупо руководствоваться данной статьей Конституции (о гарантированном размере пенсии не ниже прожиточного уровня), то по логике вещей все пенсы без стажа должны иметь минималку. которую имеют сейчас многие имеющие страховой стаж более 30 лет. Несправедливо...
Поэтому, Закон Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в ст.28 как раз и дополняет норму Конституции и разъясняет ее - кому и в каких случаях положена пенсия не менее минимального прожиточного уровня.

А так, если судить только по Конституции, не принимая внимание законы. которые, в принципе, и не противоречат ей, то и не надо оф.оформляться, платить налоги, - работай, получай зарплату в конвертах, в итоге все равно получишь гарантированную минималку (пенсию). Непорядок однако...
Смерть рашистским оккупантам!


Сообщения: 7
Откуда: Черкасская
2. У разі якщо сукупність виплат, зазначених у частині першій цієї статті, разом з пенсійними виплатами із системи пенсійного забезпечення та іншими доходами не досягають розміру прожиткового мінімуму, визначеного законом для непрацездатних громадян, такі громадяни мають право на отримання державної соціальної допомоги в порядку, розмірах та за рахунок коштів, визначених законом.[/quote] И суды всех инстанций подтвердили незаконность тупизны ПФУ:
Суди першої та апеляційної інстанцій не погодились з доводами апелянта про те, що у відповідності до постанови КМУ №265 передбачено, що у разі коли щомісячний розмір пенсійних виплат, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, крім осіб, зазначених у п. 1 цієї постанови (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексацій та інших доплат, встановлених законодавством, крім пенсій за особливі заслуги перед Україною), не досягає 949 грн., таким особам надається щомісячна державна адресна допомога у сумі, що не вистачає до зазначеного розміру, оскільки ця норма суперечить вимогам ст. 8 Конституції України, згідно якої закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції та їй відповідають. Закон України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» є пріоритетним над постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання пенсійного забезпечення громадян».

Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 214 КАС України суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі якщо касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи.

За змістом цієї норми касаційна скарга повинна містити посилання на помилкове та/або неправильне застосування норм матеріального права при вирішенні справи та/або порушення судами норм процесуального права (у разі оскарження судового рішення по суті - пояснення, яким чином такі порушення вплинули на правильність вирішення справи).

Виходячи зі змісту касаційної скарги та оскаржуваних судових рішень, ця касаційна скарга є необгрунтованою, а викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи, оскільки заявник не наводить підстав, які б дозволили вважати, що суд неправильно застосував норми матеріального або процесуального права.

Керуючись ст.ст. 211, 213, п.5 ч.5 ст. 214 КАС України, -

у х в а л и в :

Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Нововолинсько-Іваничівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Волинської області на постанову Нововолинського міського суду Волинської області від 09 лютого 2017 р. та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 03 квітня 2017 р.
[/quote]
Цікаво було б подивитися на це рішення суду!!! Дайте будь-ласка його номер!

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Есть ли факты выплаты после реформы 01.10.2017 надбавок предусмотренных статъей 6 ЗУ 1058 (например 100 гривен Януковича) :?:
Стаття 6. Соціальні виплати непрацездатним громадянам

1. Непрацездатні громадяни крім пенсійних виплат із системи пенсійного забезпечення мають право отримувати доплати, надбавки та підвищення до зазначених виплат, додаткову пенсію в порядку та за рахунок коштів, визначених законодавством.

Президент Украины Виктор Янукович поручил пересмотреть размер пенсий девяти миллионам пенсионерам, которые вышли на пенсию до 2008 года, чтобы размер выплат вырос минимум на 100 грн в месяц.


Сообщения: 63
Откуда: Днепр
mekena писал(а):
Likvidator писал(а):
[b]ця норма суперечить вимогам ст. 8 Конституції України, згідно якої закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції та їй відповідають.

Тут непонятка конкретная. С одной стороны Конституция гарантирует, но и не разъясняет и не конкретизирует.
Если тупо руководствоваться данной статьей Конституции (о гарантированном размере пенсии не ниже прожиточного уровня), то по логике вещей все пенсы без стажа должны иметь минималку. которую имеют сейчас многие имеющие страховой стаж более 30 лет. Несправедливо...
Поэтому, Закон Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в ст.28 как раз и дополняет норму Конституции и разъясняет ее - кому и в каких случаях положена пенсия не менее минимального прожиточного уровня.

А так, если судить только по Конституции, не принимая внимание законы. которые, в принципе, и не противоречат ей, то и не надо оф.оформляться, платить налоги, - работай, получай зарплату в конвертах, в итоге все равно получишь гарантированную минималку (пенсию). Непорядок однако...

А 15 лет, это тоже пенсы без стажа? А что последние 25 лет у людей был выбор - получать зарплату в конверте или нет? В районных городках и сёлах и не официальная работа была за счастье. Полностью не официальная. Без учёта стажа!
Стаття 26. Умови призначення пенсії за віком
1. Особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років по 31 грудня 2017 року.
И размер этой пенсии за віком не может быть меньше прожиточного минимума!
А Вы представляете как люди живут на прожиточном минимуме? Сейчас 1373 грн (50$). Это можно назвать жизнью? Вот здесь непорядок.
И это в то время, когда в нормальных странах, например в Финляндии, людям начинают платить безусловный доход в размере 560 евро (16 800 грн).
У кого стаж более 15 лет, пожалуйста получайте больше. Но им не платят больше и в этом несправедливость! Но минимальная пенсия должна быть не менее прожиточного минимума (правильно подсчитанного). Как написано в Конституции. Чтобы люди не рылись в мусорных ящиках и не просили милостыню.
Цель определяет калибр.

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Случайный Прохожий писал(а):
И это в то время, когда в нормальных странах, например в Финляндии, людям начинают платить безусловный доход в размере 560 евро (16 800 грн).
У кого стаж более 15 лет, пожалуйста получайте больше. Но им не платят больше и в этом несправедливость! Но минимальная пенсия должна быть не менее прожиточного минимума (правильно подсчитанного). Как написано в Конституции. Чтобы люди не рылись в мусорных ящиках и не просили милостыню.

В Финляндии наверняка в конвертах зарплату не платят и отислсяют в ПФ побольше налогов, чем у нас + экономика не совковая.
Более 15 лет? Чудите? У моей жены 35 лет стажа и получала меньше минималки, пока в суд не обратились. Вот как раз из-за таких, которые получают зарплату в конвертах и нет поступлений в ПФУ, а потом за счет тех, кто имеет нормальный стаж им доплачивают пенсии на шару. Из-за таких шаровиков пенсий нормальных быть не может.
Смерть рашистским оккупантам!


Сообщения: 63
Откуда: Днепр
[/quote]
Более 15 лет? Чудите? [/quote]
Стаття 26. Умови призначення пенсії за віком
1. Особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років по 31 грудня 2017 року.
Цель определяет калибр.

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Случайный Прохожий писал(а):
Стаття 26. Умови призначення пенсії за віком
1. Особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років по 31 грудня 2017 року.


Да знаю я этот цирк. Поэтому и говорю , что с 15 летним стажем и 35-летним получали одинаковую минималку. Офигительно!
Смерть рашистским оккупантам!


Сообщения: 63
Откуда: Днепр
mekena писал(а):
Случайный Прохожий писал(а):
Стаття 26. Умови призначення пенсії за віком
1. Особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років по 31 грудня 2017 року.


Да знаю я этот цирк. Поэтому и говорю , что с 15 летним стажем и 35-летним получали одинаковую минималку. Офигительно!

Безусловно, пенсия при стаже 35 лет должна быть значительно выше, чем прожиточный минимум при стаже 15 лет! А после перерасчёта с 1 октября ситуация не исправилась? А прожиточный минимум гарантирует Конституция, пока, и то надо доказывать через суд. Несправедливости остались. Например стаж по списку №1 учитывается в двойном размере, а по списку №2 в одинарном. А надо бы в полуторакратном.
Цель определяет калибр.

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
mekena писал(а):
... с 15 летним стажем и 35-летним получали одинаковую минималку. Офигительно!

Интересно, а какие доводы приводил ПФ???
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Нет, ситуация не исправилась, так как была небольшая з/п.
Несправедливостей много. Еще одна - теперь учитывается стаж вуза только для бюджетников. Неравность прав. Тоже противоречит Конституции. А моя дочь училась по контракту, 5 лет стажа коту под хвост.
Смерть рашистским оккупантам!


Вернуться в Добавки та доплати