Перейти на сайт "Пенсии и Законы в Украине" и сервер программы расчета размера пенсии "Мастер Пенсионных Расчетов"

Пенсии и Законы

Приватный форум Nickolas'а
Текущее время: 24-09-2017, 17:50

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 19 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 26-09-2009, 01:02 
Не в сети
эксперт

Зарегистрирован: 23-10-2006, 06:44
Сообщения: 8328
В березні поточного року введено в дію Закон України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за несвоєчасну виплату або безпідставну невиплату заробітної плати, стипендії, пенсії чи інших встановлених законом виплат» від 19 лютого 2009 року № 1027-VІ (закон опублікований в газеті «Урядовий Кур’єр» від 11.03.2009 року № 43), згідно якого усі інваліди-ліквідатори, які мають позитивні судові рішення, що заблоковані чиновниками до виплати, маючи на руках письмові відповіді чиновників повинні терміново подавати до суду ЗАЯВУ ПРО ЗЛОЧИН (на конкретних державних чиновників, що в зговорі готували, візували та підписували протиправні відмови). Посилання у відповідях на Закони та підзаконні акти виконавчих органів виконавчої влади, що відмінені рішеннями Конституційного Суду України, прямо ведуть до кримінальної відповідальності, ЗАЯВИ ПРО ЗЛОЧИН треба подавати на конкретних чиновників починаючи із районного і обласного (міського в містах Київ та Севастополь) Пенсійного фонду, включно на чиновників та керівників Пенсійного фонду України та Міністерства праці та соціальної політики України. В суд треба подавати на керівників, які підписали протиправні листи відписки, що мають протиправні положення проти положень Конституції та Законів України. Стаття 8 Конституції України передбачає: «В Україні визнається і діє принцип Верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту Конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується». Нормативно-правові акти виконавчих органів Влади, у вигляді проектів постанов Кабінету Міністрів України та відомчих інструкцій свідомо та протиправно готують чиновники Міністерства праці та соціальної політики України, які усвідомлюють що вони порушують положення Конституції та Законів України (в першу чергу Закон України «Про державну службу»). Керівники Мінпраці починаючи з 2005 року не звертають увагу, що підпорядковані ним чиновники ігнорують Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку із Прийняттям Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 17 листопада 2005 року № 3108-ІV, яким передбачалося адаптувати до указаного закону усі спеціальні пенсійні законі, в тому числі пунктом 7 указаного закону передбачалося адаптувати Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». На цей момент крім Чорнобильського закону адаптовані усі спеціальні пенсійні Закони, та внесені відповідні зміни в затверджені постановами Кабінету Міністрів України положення розробленні у розвиток указаних Законів. У чиновників Мінпраці в порушення Конституції та Законів України досі діє для Чорнобильців затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.1997 року № 523 «Про затвердження нового (вже старого) Порядку обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи», яка посилається на застарілий Закон України «Про пенсійне забезпечення», що втратив силу з 1 січня 2005 року, у зв’язку із введенням в дію нового пенсійного закону, повинен враховувати формули нарахування передбачені Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

http://h.ua/story/204506/


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 04-12-2009, 10:58 
Не в сети
эксперт

Зарегистрирован: 23-10-2006, 06:44
Сообщения: 8328
Likvidator писал(а):
ЗАЯВУ ПРО ЗЛОЧИН (на конкретних державних чиновників, що в зговорі готували, візували та підписували протиправні відмови). ... на чиновників та керівників Пенсійного фонду України та Міністерства праці та соціальної політики України.[/b]
http://h.ua/story/204506/

Сегодня в Раде попробуют уволить министра Денисову x012


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 06-07-2010, 18:48 
Не в сети
участник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 12-03-2010, 18:31
Сообщения: 178
Откуда: Alexandriya
Наш товарищ получил перерасчитанную пенсию с 28.05.2008 г. по 25.03.2010 г. Сумма приличная. И все! На этом дело заглохло. Хотя в постанове указано, что выплатить с 28.05.2008 г. и нет конечной даты, сволочи стали платить по-старой схеме. Обращался повторно в суд первой инстанции, в прокуратуру - ноль!!!
Думаю, надо открыть новую тему в данной ветке, потому как вопрос актуальный...
PS: Мне товарищ по 25 бригаде прислал копию перерасчета пенсии. Там написано ... с 31.12.2010 р. безстроково!!!
Страна одна а закон как дышло! :crazy:

_________________
...Сбит с ног - сражайся на коленях, идти не можешь - лежа наступай. В.Ф. Маргелов


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 05-12-2010, 21:48 
Не в сети
посетитель

Зарегистрирован: 24-05-2010, 14:28
Сообщения: 17
Откуда: Славутич
Уважаемые форумчане! В марте этого года подал в наше местное УПФУ заявление об очередном перерасчете пенсии, как работающему пенсионеру. Пересчитали с применением показателя средней заработной платы за 2007 год. Естественно,я с этим не согласился и спустя три месяца в июле подал исковое заявление в местный суд. Его продержали до сентября (судья был в отпуске) и завернули назад с формулировкой- такие дела рассматриваются теперь в порядке административного судопроизводства и нужен другой иск. После этого подавал иск еще два раза, так как его еще раз возвращали под разными предлогами. Наконец, 15 ноября иск приняли к рассмотрению, теперь жду решения суда. А параллельно написал заявление в нашу городскую прокуратуру с жалобой на нарушение действующего пенсионного законодательства конкретным чиновником УПФУ с указанием должности и фамилии. Приложил копии документов ответа из УПФУ за подписью этого чиновника. В заявлении просил привлечь этого чиновника за нарушение ч.4 ст. 42 Закона Украины "Об общеобязательном государственном пенсионном страховании" к ответственности согласно действующем законодательству Украины. Пришел ответ от прокурора, что мое заявление передано для рассмотрения и ответа мне по существу в областное управление пенсионного фонда, а мне рекомендация: если мои законные права ущемлены, обратиться с иском в суд.. Вот так "работает" у нас прокуратура. Так что, кроме суда ничего не остается- прокуратура умывает руки. А жаловаться областному прокурору я не стал, так как прочитав его досье в интернете, увидел там такой "шлейф" его "добрых" дел, что понял: за ним самим давно тюрьма плачет.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 06-12-2010, 11:55 
Не в сети
участник

Зарегистрирован: 20-10-2006, 14:01
Сообщения: 195
Откуда: Киев
Увы...

Закон (1058-15), чинний
Верховна Рада України від 09.07.2003 № 1058-IV
Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування
Стаття 23. Розгляд спорів
Спори, що виникають із правовідносин за цим Законом,
вирішуються органами Пенсійного фонду та в судовому порядку.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 06-12-2010, 13:26 
Не в сети
активист

Зарегистрирован: 22-05-2010, 08:57
Сообщения: 1012
Откуда: Запорожская обл.
kla писал(а):
Спори, що виникають із правовідносин за цим Законом,
вирішуються органами Пенсійного фонду та в судовому порядку.
Именно так:
Кодекс України про адміністративні правопорушення, ст.41 писал(а):
«Порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, а також інші порушення вимог законодавства про працю -

тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
Если на первом этапе не поднимать материальные претензии, (если выплаты прекращают по истечении срока, указанного судом), то:
Кодекс, ст.ст.213,221 писал(а):
ПІДВІДОМЧІСТЬ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ
Стаття 221. Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди (судді)
Судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 41, статтями 41-1...
Учитывая:
ст.10 писал(а):
Адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.
требовать "негайне" исполнение. Может, покопаться, еще что-либо нароем? Где-то на форуме прозвучал термин саботаж. Не подскажите?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 06-12-2010, 18:12 
Не в сети
активист
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 15-11-2006, 20:27
Сообщения: 1333
Откуда: ХАРЬКОВ
SNikitch писал(а):
Пересчитали с применением показателя средней заработной платы за 2007 год.

Это подпадает под ст.192 Криминального кодекса, если нанесенный ущерб составляет сумму более 850 грн (50 минумумов).
Цитата:
Стаття 192. Заподіяння майнової шкоди шляхом обману
або зловживання довірою
1. Заподіяння значної майнової шкоди шляхом обману або
зловживання довірою за відсутності ознак шахрайства -
караються штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян або громадськими роботами на строк до двохсот
сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або
арештом на строк до шести місяців.
2. Ті самі діяння, вчинені за попередньою змовою групою осіб,
або такі, що заподіяли майнову шкоду у великих розмірах, -
караються штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох
років.

Поэтому можно написать заявление в прокуратуру с просьбой о возбужденни уголовного дела по ст.192 ККУ против лиц совершивших это деяние, а именно оформившим Вам пенсию с показателем средней зарплаты за 2007 г. Что это даст я не знаю, не пробовал, но прокуратура должна как-то реагировать.
Кроме того, можно написать жалобы в Генпрокуратуру, президенту, Карпачовой, но мне это в свое время ничего не дало.

_________________
с надеждой на лучшее


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 08-12-2010, 15:21 
Не в сети
активист

Зарегистрирован: 22-05-2010, 08:57
Сообщения: 1012
Откуда: Запорожская обл.
vic писал(а):
Это подпадает под ст.192 Криминального кодекса, если нанесенный ущерб составляет сумму более 850 грн (50 минумумов).
В тексте ст.192 сумма значительного материального ущерба не обозначена. Не подскажете, какой размер ущерба является значительным?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 22-01-2011, 23:00 
Не в сети
эксперт

Зарегистрирован: 23-10-2006, 06:44
Сообщения: 8328
Al418 писал(а):
Где-то на форуме прозвучал термин саботаж. Не подскажите?

Как пример саботажа,следует лично господину Тигипко,вручить действующую редакцию пенсионного закона:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/12231239
Цитата:
Прокурор м. Докучаєвська звернувся в суд з позовом в інтересах ОСОБА_1, в якому зазначила, що відповідач виплачує позивачу пенсію за віком. 12.01.2009р позивач звернувся до відповідача із заявою про перерахунок пенсії відповідно до приписів ст..ст. 40,42 Закону України №1058.
...
Дійсно підпункту 10 пункту 35 розділу II Закону України «Про державний бюджет України на 2008 рік та внесення змін до деяких законодавчих актів України» до ч.4 ст.. 42 Закону України №1058 від 09.07.2003 року «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (Закон) були внесені зміни, які за рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008р №10-пр було визнано неконституційними. А у зв’язку із цим з 22.05.2008р діє редакція цього ж Закону №1058 від 09.07.2003 року в редакції за станом на 09.07.2007 року.

Відповідно до ч. 4 ст. 42 Закону, у разі якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії.

Кожний наступний перерахунок пенсії провадиться не раніш як через два роки після попереднього перерахунку з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії.

Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія, або за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону.
...
на підставі ст.. 40,42 Закону України №1058 від 09.07.2003 року «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції за станом на 09.07.2007 року, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Зобов’язати управління Пенсійного фонду України в м. Докучаєвську перерахувати з 01.01.2009 року пенсію ОСОБА_1 відповідно до ст..ст. 40,42 Закону України №1058 від 09.07.2003 року «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції за станом на 09.07.2007 року.


http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/11710822
Цитата:
фактично в постанові Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року N 530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» відтворена редакція частини 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції Закону України від 28.12.2007 року N 107-VI, яка визнана неконституційною, і таким чином умови перерахунку пенсії, визначені в п.п. 3 п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 року N 530, не відповідають умовам, викладеним в ст. 40, частині 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» в редакції Закону від 09.07.2003 року № 1058-IV, яка відновила свою дію з 22 травня 2008 року.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/12550952
Цитата:
Рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року № 10-рп/2008 визнано такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), зокрема, положення пункту 35 розділу II Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» та які втратили чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України вказаного рішення, у якому, крім того, було вказано на його преюдиціальність при розгляді судами загальної юрисдикції позовів у зв’язку з правовідносинами, що виникли внаслідок дії неконституційного акта.

Таким чином, доводи представника відповідача про те, що внаслідок визнання зазначених змін неконституційними, виникла правова колізія, яка полягає в тому, що норми статей 40, 42 Закону втратили чинність, а рішення щодо відновлення дії попередньої редакції зазначених норм не приймалося, не можуть бути прийняті судом до уваги як такі, що не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, є безпідставними і юридично неспроможними.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 23-01-2011, 17:43 
Не в сети
активист

Зарегистрирован: 22-05-2010, 08:57
Сообщения: 1012
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/12550952
Цитата:
...Таким чином, доводи представника відповідача про те, що внаслідок визнання зазначених змін неконституційними, виникла правова колізія, яка полягає в тому, що норми статей 40, 42 Закону втратили чинність, а рішення щодо відновлення дії попередньої редакції зазначених норм не приймалося, не можуть бути прийняті судом до уваги як такі, що не ґрунтуються на нормах чинного законодавства, є безпідставними і юридично неспроможними.
Коллизия в голове ПФУ: КСУ признал неконституционными изменения, внесенные в закон, а не сам закон.
Цитата:
крім того, було вказано на його (решение КСУ) преюдиціальність при розгляді судами загальної юрисдикції позовів у зв’язку з правовідносинами, що виникли внаслідок дії неконституційного акта.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 14-03-2011, 16:15 
Не в сети
эксперт

Зарегистрирован: 23-10-2006, 06:44
Сообщения: 8328
Екс-прем’єр Юлія Тимошенко подала до Генпрокуратури заяву про фальсифікацію представниками влади показника інфляції за 2010 рік.

"Зараз віддаю ГПУ заяву про злочин щодо фальшування показника інфляції за 2010 рік (9,1%)"

Цитата:
"Кожна людина за 2010 рiк втратила додатково близько 25% своїх пенсiй i заробiтних плат… Кожнiй людинi зрозумiло, що цiни за минулий рiк зросли не на 9%", - заявила Тимошенко, цитує "Інтерфакс-Україна".

"Завтра ми порушуватимемо це питання в залi Верховної Ради, бо це справжнiй злочин, коли обiкрали кожну людину", - зазначила лідер БЮТ і партії "Батьківщина".

За її словами, експерти-економiсти за участю представника Академiї наук України розрахували за 2010 рiк реальний показник інфляції і в інтернеті можна знайти його: "Ви там побачите, що не 9% зростання цiн за 2010 рiк, як сказав Азаров i Янукович, а щонайменше 25%", - наголосила Тимошенко.
:idea:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 14-03-2011, 16:32 
Не в сети
Эксперт
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 16-10-2009, 01:41
Сообщения: 2685
Likvidator писал(а):
Екс-прем’єр Юлія Тимошенко подала до Генпрокуратури заяву про фальсифікацію представниками влади показника інфляції за 2010 рік.

"Зараз віддаю ГПУ заяву про злочин щодо фальшування показника інфляції за 2010 рік (9,1%)"

Цитата:
"Кожна людина за 2010 рiк втратила додатково близько 25% своїх пенсiй i заробiтних плат… Кожнiй людинi зрозумiло, що цiни за минулий рiк зросли не на 9%", - заявила Тимошенко, цитує "Інтерфакс-Україна".

"Завтра ми порушуватимемо це питання в залi Верховної Ради, бо це справжнiй злочин, коли обiкрали кожну людину", - зазначила лідер БЮТ і партії "Батьківщина".

За її словами, експерти-економiсти за участю представника Академiї наук України розрахували за 2010 рiк реальний показник інфляції і в інтернеті можна знайти його: "Ви там побачите, що не 9% зростання цiн за 2010 рiк, як сказав Азаров i Янукович, а щонайменше 25%", - наголосила Тимошенко.
:idea:

А за февраль -0,9%-это же кому они показывают? Или на питание чернобыльцам,в прошлогодних размерах?

_________________
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 30-10-2011, 21:31 
Не в сети
эксперт

Зарегистрирован: 23-10-2006, 06:44
Сообщения: 8328
Al418 писал(а):
kla писал(а):
Спори, що виникають із правовідносин за цим Законом,
вирішуються органами Пенсійного фонду та в судовому порядку.
Именно так:
Кодекс України про адміністративні правопорушення, ст.41 писал(а):
«Порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, а також інші порушення вимог законодавства про працю -

тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;

Азарова - за грати!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 07-12-2011, 17:41 
Не в сети
участник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 18-08-2009, 20:09
Сообщения: 303
Откуда: Київ
Головань на сайті УП розповідає про спробу захисту чорнобильця першої категорії. Зразки заяв в суд, прокуратуру.
Можливо - комусь допоможе?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 26-12-2011, 11:49 
Не в сети
эксперт

Зарегистрирован: 23-10-2006, 06:44
Сообщения: 8328
alexsheva писал(а):
PS: Мне товарищ по 25 бригаде прислал копию перерасчета пенсии. Там написано ... с 31.12.2010 р. безстроково!!!
Страна одна а закон как дышло! :crazy:

Полный состав преступления против пенсионного дышла,которое незаконно изменено с бывшего максимального размера
Цитата:
просила суд постановити рішення, згідно якого відновити пропущений строк для звернення до суду за захистом порушених прав, свобод та законних інтересів за відповідний рік у період з 29.05.2001 року включно по теперішній час 2010 року, визнати рішення управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Харкова щодо призначення пенсії у розмірі 107 грн. та проведення бухгалтерських розрахунків, пенсійних виплат за відповідний рік у період з 29.05.2001 року включно по теперішній час 2010 року незаконними, зобов'язати управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Харкова здійснити перерахунок стажу роботи: із шкідливими і важкими умовами праці по Списку № 2 за період з 01.09.1970 по 21.07.1972 року; з 01.08.1972 по 19.03.1973 року; з 28.03.1973 по 29.02.1988 року; з дня встановлення інвалідності за період з 02.03.2002 по 30.06.2006 року; з 01.10.2006 по 09.08.2008 року до досягнення особою віку 55 років; та включити в страховий персоніфікований стаж роботи період: з 01.07.2006 по 30.09.2006 року та з 14.07.2006 по 31.07.2006 рік, зобов'язати управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Харкова встановити їй пільговий стаж роботи із шкідливими та важкими умовами праці по Списку №2 ст. 100 - 17 років 5 місяців 12 днів, загальний трудовий стаж - 30 років 3 місяці 22 дня, загальний страховий стаж - 36 років 6 місяців 1 день, зобов'язати управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Харкова здійснити перерахунок її пенсії за відповідний рік у період з 29.05.2001 року включно по теперішній час 2010 року щодо підвищення її до фактичного розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом та максимального розміру пенсії, що прийнята на рівні 12 мінімальних розмірів пенсій за віком, встановленого ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», зобов'язати управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Харкова провести відповідні виплати за відповідний рік у період з 29.05.2001 року включно по теперішній час 2010 року, застосуванню підлягає розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, встановленого в Законі про Державний бюджет України на відповідний рік, з якого визначається мінімальний розмір пенсії за віком встановлений ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та максимальний розмір пенсії це гарантоване право за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян щодо статті 46 Конституції України, зобов'язати управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Харкова відшкодувати недоплачені щомісячні пенсійні виплати на її користь за відповідний рік у період з 29.05.2001 року включно по теперішній час 2010 року в сумі 12511,75 (дванадцять тисяч п'ятсот одинадцять гривень 75 копійок), зобов'язати управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Харкова відшкодувати максимальний розмір пенсії на її користь за відповідний рік у період з 29.05.2001 року включно по теперішній час 2010 року в сумі 516058,57 (п'ятсот шістнадцять тисяч п'ятдесят вісім гривень 57 копійок), зобов'язати управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Харкова відшкодувати компенсацію витрат грошових доходів, відповідно до індексу інфляції за відповідний рік у період з 29.05.2001 року включно по теперішній час 2010 року на її користь в сумі 26137,23 (двадцять шість тисяч сто тридцять сім гривень 23 копійки), стягнути з Державного бюджету України (або з відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа) на її користь всі здійсненні документально підтвердженні судові витрати, пов'язані з розглядом справи в сумі 11520,25 (одинадцять тисяч п'ятсот двадцять гривень 25 копійок).
:good:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 18-02-2012, 17:56 
Не в сети
посетитель

Зарегистрирован: 22-01-2012, 18:08
Сообщения: 21
Откуда: Украина, Мелитополь
Я написав до прокуратури Заяву про злочин (ч.2 ст.382ККУ) щодо невиконання Пенс. фондом рішення суду 1И про перерахунок пенсії, яке набуло законнної сили. Прокуратура тричі виносила постанови про відмову в порушенні крим. справи, я тричі оскаржував їх у суді. Справа знову поверталася до прокуратури на перевірку, останній раз прокурор подав апеляцію, але я її оскаржив, та справа знову в прокуратурі, чекаю, що далі.
Пішов вже другий рік з моменту вступу рішення суду першої інстанції в законную силу, але пенсійний фонд не виконує його, та й прокуратура гальмує цю справу вже майже рік.
Може, звернутися до суду на бездіяльність прокуратури? Хоча у суду немає достатньо важелів, щоб вплинути на прокуратуру.
У кого - небудь є думка щодо викладеного?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 18-02-2012, 18:26 
Не в сети
Эксперт
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 31-01-2011, 15:39
Сообщения: 3172
Откуда: Запорожье
Гардемарин писал(а):
чекаю, що далі...
У кого - небудь є думка щодо викладеного?

Прийдут за вами скоро... :пух: :подмигиваю:

_________________
дорогу осилит идущий


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 07-03-2012, 13:20 
Не в сети
эксперт

Зарегистрирован: 23-10-2006, 06:44
Сообщения: 8328
Гардемарин писал(а):
Може, звернутися до суду на бездіяльність прокуратури?
Звернутись :!:
Азарова будут судить за незнание украинского языка
Цитата:
Житель Лисичанска (Луганская область) Виталий Шведов подал в Высший административный суд Украины иск с требованием отменить постановление Верховной Рады N1963 от 11 марта 2010 года о назначении Николая Азарова премьер-министром. Об этом сообщает сайт Лисичанск как он есть.

Иск датирован 3 февраля. Причиной обращения в суд Шведов называет “несоответствие требованиям законодательства Украины Азаровым Н.Я. в части владения государственным языком”.

Напомним, Азаров является объектом постоянной критики за слабое знание государственного языка.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 02-02-2013, 11:36 
Не в сети
эксперт

Зарегистрирован: 23-10-2006, 06:44
Сообщения: 8328
Гардемарин писал(а):
Може, звернутися до суду на бездіяльність прокуратури? Хоча у суду немає достатньо важелів, щоб вплинути на прокуратуру.
У кого - небудь є думка щодо викладеного?

Думати чи діяти:
Цитата:
20 серпня 2012 року ОСОБА_1 звернувся в суд з адміністративним позовом до Президента України, в якому просив визнати протиправними дії відповідача, які полягають в узурпації влади в країні та привласнення додаткових повноважень, на виконання яких він не уповноважувався Українським народом як носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні.

Зазначає, що відповідач вчинив дії, які відповідно до Конституції України не мав права вчиняти. Зокрема, за його прямою вказівкою:

1. порушуються основні права та свободи людини та громадянина, а саме: право на мирні зібрання, на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань, переслідуються опозиційні політики, громадські діячі, чиниться тиск на вільні засоби масової інформації;

2. всупереч Конституції Україна у незаконний спосіб була сформована парламентська більшість у Верховній Раді України;

3. незаконно призначені Прем'єр-міністр України, Уряд України, керівник Служби безпеки України, керівники інших центральних органів виконавчої влади;

4. підконтрольний Відповідачу Конституційний Суд України у неконституційний спосіб змінив Конституцію України, а також ухвалив низку інших рішень, що суперечать основоположним засадам Основного Закону України;

5. за Харківськими угодами незаконно передано частину території України;

6. прийнято підконтрольною відповідачу парламентською більшістю та підписано Відповідачем Податковий кодекс, який суттєво посилив податковий тягар для окремих підприємств та створив несприятливі умови для економічного розвитку країни;

7. всупереч вимогам Конституції України проведена пенсійна реформа, основними складовими якої є підвищення пенсійного віку та мінімального стажу для призначення пенсії;

8. всупереч вимогам Конституції України прийнято низку законодавчих актів, які позбавили законних соціальних виплат афганців, дітей війни, чорнобильців, осіб, звільнених з військової служби, та інших соціально незахищених категорій громадян;

9. всупереч вимогам Конституції України відбувається скорочення мережі закладів охорони здоров'я та навчальних закладів;

10. всупереч вимогам Конституції України та інтересам народу здійснюється вилучення стратегічних об'єктів із державної власності з подальшою їх неконкурентною приватизацією під заздалегідь визначеного переможця;

11. громадянам не забезпечено гарантій прав на землю, при перерозподілі земельних ресурсів -основного національного багатства -не забезпечуються інтереси Українського народу;

12. у неконституційний спосіб здійснена спроба ухвалити мовний закон, який суперечить духу та букві Конституції України;

13. по відношенню до лідерів опозиції, які незаконно утримуються за ґратами, застосовується жорстоке та нелюдське поводження, переслідуються громадські діячі та представники незалежних засобів масової інформації;

14. грубо сфальшовані місцеві вибори 2010 року;

15. створюються механізми, що спрямовані на викривлення реального волевиявлення виборців на парламентських виборах у жовтні 2012 року.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 19 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
РейСРёРЅРі@Mail.ru
Создать форум

| |

Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB
Перейти на сайт "Пенсии и Законы в Украине" Нажми Нажми
Яндекс.Метрика