Страница 1 из 1

Пенсия чиновников больше чем зарплата

СообщениеДобавлено: 13-05-2009, 15:25
Likvidator
В житті пересічних громадян є такий сумний факт – вихід на пенсію призводить до значного зменшення доходів, тобто у нас, як правило, пенсія є меншою за зарплату, що пригноблює людину (оскільки відповідно до статті 28 “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 25, а у жінок — 20 років страхового стажу встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом. А за кожний повний рік страхового стажу понад 25 років чоловікам і 20 років жінкам пенсія за віком збільшується на 1 відсоток розміру пенсії, обчисленої відповідно до статті 27 цього Закону, але не більше ніж на 1 відсоток мінімального розміру пенсії за віком). Через застосування хитрих коефіцієнтів та показників пересічна пенсія в 1,5-2 рази менша за останню зарплату.
Але є категорія пенсіонерів, для яких пенсія є більшою за зарплату, такими везучиками є держслужбовці. У них розмір пенсії визначається у 80% від зарплати - відповідно до статті 37 Закону про державну службу пенсія державним службовцям призначається в розмірі 80 відсотків від сум їх заробітної плати, на які нараховуються страхові внески на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, — у розмірі 80 відсотків заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та рангу за останнім місцем роботи на державній службі.

Припустимо нарахування заробітної плати державного службовця (оклад+надбавки) складають 1000 грн. Якщо вирахувати всі обов'язкові платежі (прибутковий податок, фонд безробіття, тимчасову непрацездатність, пенсійний, він на руки одержить 804 грн. При стажі роботи чиновником 20 років розмір пенсії складе 90%, що складе 900 грн. Тобто реально запеклий (з великим стажем) чинуша на пенсії одержує більше, ніж він одержував працюючи.

http://www.marazm.org.ua/

СообщениеДобавлено: 14-05-2009, 06:29
poladich
Сетевое издание http://www.marazm.org.ua/ пишет банальности всем известные. Марина любила его цитировать, что-то перестала. Что же это за чинуша с пенсией в 900 грн?
Наверное я, хоч и не чинуша, хотя формально должность административная, но все же научная. Коэффициент стажа - 0.82, а пенсия все равно на 200грн больше чистой зарплаты. Стаю на защиту такого чинуши, я ведь работаю, а его попросили с его должности на пенсию. Ну что? ополчимся на меня?, я тогда назову свою пенсию, и заклеймим меня как антинародное явление.

СообщениеДобавлено: 14-05-2009, 06:41
Likvidator
poladich писал(а):
Стаю на защиту такого чинуши, я ведь работаю, а его попросили с его должности на пенсию. Ну что? ополчимся на меня?, я тогда назову свою пенсию, и заклеймим меня как антинародное явление.

Народ заклеймил не только такие пенсии :bomb:
.....УРЯД ПІДВИЩИВ ТРУДОВИЙ СТАЖ ПЕНСІОНЕРАМ НА 20 ВІДСОТКІВ

Усі ці заходи, якщо характеризувати їх одним словом -це суб'єктивні показники, штучно видумані з голови високими чиновниками Міністерства праці та соціальної політики України. Бо справжній, істинний пенсійний Закон потребує тільки істинних показників, які непідвладні штучним змінам заднім числом, навіть самому Богу. Як не дивно, але це факт: Міністерство праці та соціальної політики свідомо і свавільно визначає, - без участі пенсіонера, - його трудовий стаж; звичайно, з благословення Уряду.


Таким чином, трудовий стаж пенсіонера, який має, скажемо, 40 років, Міністерство соцполітики збільшує аж до 63 років (40+15+8), тобто свідомо робить приписку праці, якої ніхто не виконував і не сплачував страхових внесків до Пенсійного фонду України, тобто порушує Закон з цього приводу. А добросовісному пенсіонеру, який має Кс =0,6, Мінпраці додає ще 47 років (35+12) фальшивого стажу і здійснює оплату аж за 107 років спаплюженої праці.

Але незважаючи на безмірно дутий трудовий стаж таких пенсіонерів, вони одержують пенсію МЕНШУ, ніж мали б її, якби остання нараховувалась за фактичними даними середнього заробітку і трудового стажу.

Звичайне низькопробне шахрайство.

Виникає риторичне запитання: навіщо ж тоді фальшивити трудовий стаж, якщо він шкодить пенсіонерам? До речі, суб'єктивні показники - це ложка дьогтю в пенсійний закон. А з юридичної точки зору, приписка, підробка фактичних, істинних даних в офіційних документах - це м'яко кажучи, нагадує звичайне низькопробне шахрайство, яке карається кримінальнім кодексом. Чи має така методика право на існування?

Крім того, у чинному Законі є „ПІДВОДНИЙ КАМІНЬ", _якого не помічають пересічні пенсіонери, ї тепер Пенсійний фонд України, при нарахуванні пенсій, відкидає від трудового стажу 29 днів і 29 люте (високосних років), а від зарплати (хто пішов на пенсію за радянської влади) - 99 копійок, тобто свавільно зменшує (на шкоду пенсіонерам) істинні показники.

Мені особисто, наприклад, держава не доплатила тільки в 2008 році - 200 грн, 45 коп. (в попередні роки - набагато менше -десятки гривень).

ДЕРЖАВА ПОВИННА ПОВЕРНУТИ ПЕНСІОНЕРАМ КОШТИ

З цього приводу, ганебного для держави шахрайства, уже направлено до Уряду прохання: перерахувати буквально усім пенсіонерам „Коефіцієнти стажу", - за формулою держави. Але у формулі (вона - полусуб"єктивна, а не наукова) треба замінити Суму місяців на Суму днів, тобто:

Кс= Сдн х Вс: 100% х 365

А для 80-річних пенсіонерів перерахувати і ОПК, тобто взяти до уваги і копійки. Держава повинна повернути пенсіонерам кошти, яких вона позбавила з 1-го січня 2004 року до 31 грудня 2008 року, зі своєї безвідповідальної вини. Пенсії залежать в основному тільки від трьох істинних чинників: від власної заробітної плати та трудового стажу, а також - від заробітної плати працездатних трудівників економіки України.
Решта суб'єктивних показників, якими рясніє чинний Закон сьогодні, - це бюрократичний мотлох, котрий засмічує реальну справу і робить нарахування пенсій непрозорим.

Кошти на підвищення пенсій надходять не від державного бюджету, а від ТЕМПІВ зростання заробітної плати наших дітей. Важно у цій справі тільки одне: щоб Уряд був чесним і віддавав пенсіонерам усі кошти (100%), які заробили наші діти для нас, а не 20 відсотків, як це реально існує зараз і значиться а Законі, ст.42.
Стосовно державної методики мушу зазначити, що автори ПРОЕКТУ Закону не врахували одну дуже просту річ. По-перше, треба обов'язково ділити заробіток пенсіонера на дві рівні частини. І по-друге, автори проекту недооцінили, на мій погляд, значення ГОЛОВНО формули, яка фактично згинула без догляду авторів, під час пологів Закону.

ФОРМУЛА „ІВАНА СЕРДЮКА"

Нова моя формула складається з радянської та української формул. Ось і весь фокус творчості. П=(0,5 х Зпс х Кз) + ( 0,5 х Зпс х Кс); де П - пенсія, Зпс - зарплата пенсіонера скоригована, тобто прирівняна до державної (до Злу), Кз - коефіцієнт зарплати, визначається за моєю формулою. Його величина залежить від середньої пенсії та заробітної плати в Україні. (Зпу). Щоб регулярно підвищувати пенсії, Кз повинен визначатися щорічно.

Кс - коеф. стажу, величина постійна і дорівнює - 0,4;

а 0,4- це сорок років трудового стажу, які забезпечують життя пенсіонера від дня народження до дня смерті, враховуючи, навіть, і вартість похорон. Визначимо коеф. зарплати - Кз - по 2007 році. Пенсія - 751, 38 грн. А заробіток- 1197,91 грн.

Підставляємо цифри у формулу. 751,38 = (0,5 х 1197,91 х Кз) + (0,5 х 1197, х 0,4), звідси Кз = 0,85449. Маємо, Кз = 0,96505 - на 1,01,08;

Кз - 0,85449 - 1.01.2009 року. Ця методика базується на трьох власних формулах і на одній державній - коеф. стажу.

Особовий перерахунковий „коеф." - ОПК = Зп: Зпу, Зп - пенсіонера, Зпу - України. Зарплата скорегована Зпс = Зпу х ОПК

ФОРМУЛА „ІВАНА СЕРДЮКА" :

П=(0,5 х Зпс х Кз) + ( 0,5 х Зпс х Кс);

де П-пенсія, Зпс -зарплата скорегована, Кз - коеф. зарплати, Кс - коеф. стажа,

Кз= 0,96505.

Державна удосконалена:

Кс= Сдн х Вс: 100%х365

Звертаю увагу читачів ще на такий факт. За державної методики, перш, ніж нарахувати пенсію, треба підробити трудовий стаж, згідно з суб'єктивною указівкою Уряду, тобто зробити істиний трудовий стаж фальшивим. Само собою зрозуміло, якщо маємо фальшивий стаж, то будемо мати і фальшиву пенсію. На цьому постулаті і тримається пенсійне забезпечення з 2004 року до сьогодення.

Візьмемо три приклади у двох варіантах - за державною і моєю методиками.

Пенсії без доплат
Приклад №1 Пенсійний кур”єр,11.01.08р.

Жінка має ОПК=1,5; Кс=0,37667
Розмір ПЕНСІЇ у гривнях:
Зпу=928,81
Кз=0,96505

Прожитковий рівень- 470,00
Державна пенсія…- 604,68
За моєю методикою…- 950,90
Недоплата до пенсії…- 346,22

Розмір ПЕНСІЇ у гривнях:
Зпу=1197,91
Кз=0,85449

Прожитковий рівень- 498,00
Державна пенсія…- 761,48
За моєю методикою…- 1127,07

Недоплата до пенсії…- 365,59
Приклад №2 Газета «Наше місто», 21.01.08 р.
Дніпропетровськ
Жінка має ОПК=2,87176;

Кс=0,41583
Розмір ПЕНСІЇ у гривнях:
Зпу=928,81
Кз=0,96505

Прожитковий рівень- 470,00
Державна пенсія…- 1207,85
За моєю методикою…- 1820,51

Недоплата до пенсії… - 612,66
Розмір ПЕНСІЇ у гривнях:
Зпу=1197,91
Кз=0,85449

Прожитковий рівень- 498,00
Державна пенсія…- 1535,08
За моєю методикою…- 2157,79

Недоплата до пенсії…- 622,71
Приклад №3 (власний) :

Жінка має ОПК=0,8; Кс=0,2
Розмір ПЕНСІЇ у гривнях:
Зпу=928,81
Кз=0,96505

Прожитковий рівень- 470,00
Державна пенсія…- 148,61
За моєю методикою…- 507,15

Недоплата до пенсії…- 358,54
Розмір ПЕНСІЇ у гривнях:
Зпу=1197,91
Кз=0,85449

Прожитковий рівень- 498,00
Державна пенсія…- 191,66
За моєю методикою…- 601,10

Недоплата до пенсії…- 409,44

ВИСНОВОК:

Наведені приклади красномовно свідчать, що державна методика штучна, суб'єктивна і зовсім відірвана від реального життя.

Причина в розбіжності: мої показники (їх три) - ІСТИННІ, а ДЕРЖАВНІ (їх сім) - видумані з голови, або перекручені несвідомої, на шкоду пенсіонерам і своєму авторитету.

СообщениеДобавлено: 14-05-2009, 07:14
Nickolas
Likvidator писал(а):
Народ заклеймил не только такие пенсии :bomb:
.....УРЯД ПІДВИЩИВ ТРУДОВИЙ СТАЖ ПЕНСІОНЕРАМ НА 20 ВІДСОТКІВ

Усі ці заходи, якщо характеризувати їх одним словом -це суб'єктивні показники, штучно видумані з голови високими чиновниками Міністерства праці та соціальної політики України. Бо справжній, істинний пенсійний Закон потребує тільки істинних показників, які непідвладні штучним змінам заднім числом, навіть самому Богу. Як не дивно, але це факт: Міністерство праці та соціальної політики свідомо і свавільно визначає, - без участі пенсіонера, - його трудовий стаж; звичайно, з благословення Уряду.

Глупо и некомпетентно, либо провокация.
Нет никакого искусственного увеличения стажа или фальшивого стажа.
Есть полное непонимание процедуры осовременивания заработков и процедуры расчета размера пенсии вообще и, в частности, понятий коэффициент заработка и коэффициент стажа и формулы его расчета.
Ну, а "формула Ивана Сердюка" -
П=(0,5 х Зпс х Кз) + ( 0,5 х Зпс х Кс)
, с "шедевром "Зпс х Кз" и располовиниванием (множители по 0,5) - ниже всякой критики, no comments!
(и что получается из его формулы после элементарного школьного вынесения общих множителей за скобки :wink: )

СообщениеДобавлено: 14-05-2009, 07:25
Nickolas
poladich писал(а):
... формально должность административная, но все же научная. Коэффициент стажа - 0.82, а пенсия все равно на 200грн больше чистой зарплаты. Стаю на защиту такого чинуши, я ведь работаю, а его попросили с его должности на пенсию. Ну что? ополчимся на меня?, я тогда назову свою пенсию, и заклеймим меня как антинародное явление.

Моя первая пенсия (в 2003г.) была еще хлеще - 102% оклада (всего оклада, а не только чистого заработка!): :good:
90% за 30 лет научного стажа
и 12% - добавка по ПКМУ № 374 от 28.03.2002 (пункт "в" части 1 ) как неработающему. :wink:

СообщениеДобавлено: 14-05-2009, 09:44
Likvidator
Nickolas писал(а):
Ну, а "формула Ивана Сердюка" -
П=(0,5 х Зпс х Кз) + ( 0,5 х Зпс х Кс)
, с "шедевром "Зпс х Кз" и располовиниванием (множители по 0,5) - ниже всякой критики, no comments!
(и что получается из его формулы после элементарного школьного вынесения общих множителей за скобки :wink: )

ИМХО:
Опечатка,следует думать,что:
П=(0,5 х Зпу х Кз) + ( 0,5 х Зпс х Кс),
где: Зпу-текущая средняя зарплата по Украине
Зпс - средняя пенсия (или реальный прожиточный минимум)
Кз- текущий коэффициент заработка
Кс - коэффициент стажа(при стаже=100лет...Кс=1,0)
И первая и вторая часть пенсии-ежегодно "осовремениваются"
(Упрощенный вариант "металлургической формулы") :wink: :twisted:

СообщениеДобавлено: 14-05-2009, 15:45
atnest
У меня тоже сейчас пенсия больше, чем заработная плата на 30% . Просто в сов время в 80 годах зарплата у меня была гораздо выше средней... а потом увы..после 2000... скатилась вниз...и по оптимизации выпали годы после 2000...(вообще не надо было работать после 2000 и платить страх взносы..пенсия была бы выше) при этом еще не все учтенные заработки за кооперативы...кто бы подсказал 20 лет назад...при ликвидациии..
Так что 80% от зарплаты это меньше моей нынешней пенсии..
Зарплата правда как бы это сказать ....литературно не нашел...

СообщениеДобавлено: 14-05-2009, 18:00
~Jhellico
Likvidator, спасибо Вам за ссылку на "статью" Ивана Сердюка! :lol: Только всё забываю Вас попросить не использовать тег code - текст получается весьма неприятным на вид и тяжеловатым для чтения :crazy:

СообщениеДобавлено: 20-05-2009, 13:28
Likvidator
Униженная индексация


Назначение действующего закона Украины «Об индексации денежных доходов населения» — поддержать покупательную способность граждан в условиях инфляции.

Однако мало кто ощущает на себе такую поддержку. Начиная с января 2008 г., в котором инфляция достигла 22,3%, в нарушение указанного закона полностью прекращена индексация денежных доходов, размеры которых (хоть и незначительно) зависят от прожиточного минимума. Получается, что закон не работает. Почему?
.........
6 лет беззакония

На многочисленные жалобы граждан о нарушениях закона в Кабмин — как прямые, так и посредством ВР, Секретариата Президента и Генпрокуратуры — он годами тянет с ответами, нарушая закон «Об обращениях граждан». Так, Минтруда 3 года подряд отделывалось одной и той же отпиской: «В связи с необходимостью дополнительного изучения обстоятельств дела ответ будет направлен позже». Это цитата из писем первого заместителя министра И. Розенко от 12.12.05 г., замминистра О. Гарячей от 10.04.06 г., начальника отдела Департамента пенсионного обеспечения Минтруда Н. Лаврухиной от 15.08.07 г.

Наконец благодаря вмешательству Генпрокуратуры Минтруда пообещало (письмо № 12604/039/161-07 от 21.12.07 г.) внести изменения в «Порядок...» с целью урегулирования вопроса об индексации. Однако это обещание оказалось обманом. Более того, именно после него постановлением КМУ № 170 от 12.03.08 г. был снова утвержден «Порядок...» с противозаконными абзацами 1 и 3 п. 5.

Видно, не дождаться гражданам Украины человеческого отношения властей, хотя сегодня судьбы вершат именно те, кто обещал на Майдане честную, прозрачную и публичную политику.

Не удается отстоять справедливость и в суде. Тут граждане на каждом шагу сталкиваются с нарушением самими судьями принципа законности, провозглашенного как Конституцией, так и Кодексом административного судопроизводства Украины

(КАСУ). Решения принимаются именно на основании противозаконных положений абзацев 1, 3 п. 5 «Порядка...» (судьи Е. В. Аркатова и О. О. Руднева Дзержинского райсуда Харькова, судья Н. С. Бартош Харьковского окружного админсуда, судьи Апелляционного суда Харьковской обл. В. П. Хребтов, Н. М. Шаповал, И. А. Пидлисна, А. И. Овсянникова, И. Ю. Тришкова, В. М. Бездитко), с нарушением ст. 129 Конституции и ст. 4 КАСУ, которые предписывают в случае несоответствия Конституции и закону Украины нормативно-правового акта применять закон как правовой акт, имеющий высшую юридическую силу.

Прошло почти 6 лет со дня вступления в силу закона. Все это время президент, ВР и Кабмин оставались глухими к нашим сигналам о нарушениях законных прав населения на индексацию его денежных доходов. От них и их служб мы получили лишь бесчисленное множество отписок. Менялись местами власть и оппозиция, должностные лица на постах премьер-министра и министра труда. Но неизменными оставались указанные нарушения закона и безнаказанность их исполнителей.

Пока только Генпрокуратура отчасти помогала нам разбираться, кто виноват в нарушениях закона. Сейчас мы еще ждем ее надлежащего реагирования на факт несоответствия закону положений нормативно-правовых актов КМУ и ПФУ, в том числе абзацев 1, 3 п. 5 «Порядка...» Пока результатов не видно. Дождемся ли?

От редакции

Письмо нашей читательницы нуждается в некоторых юридических уточнениях. Анализ ссылок в тексте на действующее законодательство показал, что автор приводит факты, с которыми не поспоришь.

Однако автор отчасти субъективен: не учтено положение закона Украины «О государственном бюджете на 2009 г.». В ч. 4 ст. 55 сказано: «Керівникам бюджетних установ забезпечити проведення індексації заробітної плати працівників відповідно до закону України «Про індексацію грошових доходів населення». Хотя благодаря привязке к ч. 2 ст. 54 закона о госбюджете размеров государственных гарантий на 2009 г. к прожиточному минимуму такие положения, скорее всего, останутся декларативными.

Кроме того, ст. 5 закона «Об индексации денежных доходов населения» практически напрямую связывает госбюджет с индексацией доходов населения (пенсий особенно, так как источник финансирования их выплаты — это госбюджет).

Но с другой стороны, нарушение ст. 22 Конституции Украины налицо, поскольку в ней сказано: «При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод». Возможно, такое отчасти завуалированное ограничение со стороны государства можно логически объяснить дефицитом госбюджета, но, учитывая, что согласно Конституции Украины человек и гражданин является наивысшей ценностью государства, это не следует делать за счет людей.

Э. А. СВИРЩЕВА
(от имени группы граждан Харькова)