Список форумов Різне Новини, події, коментарі Новини Міністерства соціальної політики України

Новини Міністерства соціальної політики України

Новини ПФУ, МінПраці, КабМіну и т.і..,
dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
Необхідно придбати пільговий квиток на потяг? – Зареєструйся в Централізованому банку даних з проблем інвалідності, через електронний кабінет особи з інвалідністю

Мінсоцполітики разом з АТ „Укрзалізницяˮ впроваджено функцію придбання пільгових залізничних квитків для осіб з інвалідністю на сайті https://booking.uz.gov.ua/
Раніше для придбання пільгового залізничного квитка особі з інвалідністю необхідно було реєструватися в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ) виключно через орган соціального захисту населення, що потребувало особистої присутності особи з інвалідністю та супроводжувалось тривалим очікуванням у черзі.
Наразі Мінсоцполітики реалізовано онлайн-облік в ЦБІ осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та їх законних представників. Для цього особі з інвалідністю, законному представнику дитини з інвалідністю необхідно зареєструватися в ЦБІ через електронний кабінет особи з інвалідністю за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/ та подати скановані копії необхідних документів – зручно, швидко та безпечно.
У разі, якщо особа з інвалідністю вже облікована в ЦБІ, але на сайті Укрзалізниці не може придбати квитки із-за відмови у підтверджені статусу – скоріш за все, в ЦБІ внесено некоректні дані документу, що надає право на пільги. Для уточнення причини відмови особі з інвалідністю необхідно звернутися до органу соціального захисту населення.
Актуалізувати дані щодо себе, або особи, законним представником якої ви є, можливо в органі соціального захисту населення або через електронний кабінет особи з інвалідністю.

ДЖЕРЕЛО - facebook
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
З 1 жовтня 2022 року для деяких категорій українських пенсіонерів підвищиться мінімальна пенсійна виплата – її розмір складе від 2500 до 3000 грн.

Однак таке підвищення буде позаплановим, оскільки не пов’язане ні з індексацією пенсій, ні з плановими показниками зростання, передбаченими державним бюджетом.

Це випливає з проєкту постанови Кабінету Міністрів “Про додатковий соціальний захист окремих категорій осіб у 2022 році та в подальшому”, який розробили в Міністерстві соціальної політики. Документ оприлюднений для громадського обговорення на сайті відомства.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 2021 р. № Київ


Про додатковий соціальний захист окремих категорій осіб у 2022 році та в подальшому

З метою здійснення послідовних заходів щодо підтримки найбільш вразливих категорій осіб, які досягли відповідного віку та мають тривалий страховий стаж, Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

1. Установити, що з 1 жовтня 2022 року:

особам у віці від 70 до 75 років, у яких розмір щомісячної пенсійної виплати з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації, щомісячної компенсації у разі втрати годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, є меншим від розміру середньої заробітної плати (доходу) в Україні за 2020 рік, з якої сплачено страхові внески та яка (який) враховується для обчислення пенсії, виплачується у межах зазначеного розміру щомісячна компенсаційна виплата в розмірі до 300 гривень (далі – щомісячна компенсаційна виплата).

Щомісячна компенсаційна виплата особам, які досягли віку 70 років після 1 жовтня 2022 р., встановлюється і виплачується з дати досягнення ними зазначеного віку.

Починаючи з 2023 року розмір щомісячної компенсаційної виплати щороку з 1 березня підвищується на коефіцієнт збільшення, який визначається відповідно до абзаців другого, третього частини другої статті 42 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Закон) за рішенням Кабінету Міністрів України із одночасним визначенням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої (якого) сплачено страхові внески, який враховується для обчислення пенсії. Кожен наступний перерахунок у зв’язку зі збільшенням щомісячної компенсаційної виплати проводиться з урахуванням збільшеного у попередні роки розміру щомісячної компенсаційної виплати;

якщо в осіб, яким виповнилося 70 років і більше, страховий стаж яких становить не менше ніж 35 років у чоловіків і не менше ніж 30 років у жінок, які отримують пенсію, призначену відповідно до Закону, розмір пенсійної виплати з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації, щомісячної компенсації у разі втрати годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших доплат до пенсій, установлених законодавством (крім пенсій за особливі заслуги перед Україною), не досягає 3 000 гривень, таким особам надається доплата до пенсії в сумі, що не вистачає до зазначеного розміру, яка враховується під час подальших перерахунків пенсії.

Якщо в осіб, зазначених в абзаці п’ятому цього пункту, страховий стаж становить менше ніж 35 років у чоловіків і менше ніж 30 років у жінок, доплата до пенсії встановлюється в розмірі, пропорційному до наявного страхового стажу, виходячи з розміру, передбаченого в абзаці п’ятому цього пункту (3 000 гривень). При цьому розмір пенсійної виплати за наявності страхового стажу не менше ніж 25 років у чоловіків і не менше ніж 20 років у жінок із числа осіб, яким виповнилося 80 років і більше, не може бути меншим ніж 2 600 гривень, а в осіб у віці від 70 до 80 років не може бути меншим ніж 2 500 гривень.

2. Установити, що з 1 грудня 2022 року:

якщо в осіб, які отримують пенсію, призначену відповідно до Закону, і страховий стаж яких становить не менше ніж 35 років у чоловіків і не менше ніж 30 років у жінок (крім осіб, які працюють (провадять діяльність, пов’язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), розмір щомісячної пенсійної виплати з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, сум індексації, щомісячної компенсації у разі втрати годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших доплат до пенсій, встановлених законодавством (крім пенсій за особливі заслуги перед Україною), не досягає 2 500 гривень, таким особам надається щомісячна доплата до пенсії в сумі, що не вистачає до зазначеного розміру, яка враховується під час подальших перерахунків пенсій;

якщо в осіб, зазначених в абзаці другому цього пункту, страховий стаж становить менше ніж 35 років у чоловіків і менше ніж 30 років у жінок, доплата до пенсії встановлюється в розмірі, пропорційному до наявного в них страхового стажу, виходячи з розміру 2 500 гривень.

Особам, які отримують пенсію, призначену відповідно до Закону з урахуванням страхового стажу не менше ніж 35 років у чоловіків і не менше ніж 30 років у жінок, і які працюють (провадять діяльність, пов’язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), після звільнення з роботи або припинення такої діяльності щомісячна доплата до пенсії, передбачена абзацами другим, третім цього пункту, встановлюється з дати звільнення з роботи або припинення такої діяльності.

3. Установити підвищення до пенсії в розмірі 14 відсотків пенсії, обчисленої відповідно до статті 27 Закону, в межах максимального розміру пенсії, визначеного Законом, жінкам, яким відповідно до Закону призначається пенсія за віком при досягненні віку 60 років із 1 січня 2022 р. по 31 грудня 2022 року.

4. Виплати, передбачені пунктами 1–3 цієї постанови, фінансуються за рахунок коштів державного бюджету, передбачених за програмою КПКВК 2506080 „Фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, та дефіциту коштів Пенсійного фонду”.

5. Внести зміну до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 987 „Деякі питання оплати послуг, пов’язаних з виплатою і доставкою пенсій та грошових допомог” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 98, ст. 3274), доповнивши його абзацом такого змісту:

„Із 1 січня 2022 р. тариф на оплату послуг, пов’язаних із виплатою та доставкою у готівковій формі виплат, які проводяться за рахунок коштів Державного бюджету України одночасно з виплатою пенсій особам, визначеним пунктами 1, 2 постанови Кабінету Міністрів України від № „Про додатковий соціальний захист окремих категорій осіб у 2022 році та в подальшому” та пунктами 1, 2 постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2020 р. № 849 „Деякі питання підвищення пенсійних виплат для окремих категорій осіб у 2021 році та в подальшому” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 77, ст. 2472), застосовується до сум виплат, передбачених зазначеними постановами, в розмірі 5 відсотків від тарифів, визначених в абзацах першому – третьому цього пункту.”.

6. Визнати такими, що втратили чинність абзац третій пункту 1, абзац третій пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2020 р. № 849 „Деякі питання підвищення пенсійних виплат для окремих категорій осіб у 2021 році та в подальшому” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 77, ст. 2472).

7. Пенсійному фонду України забезпечити перерахунок пенсій особам, визначеним пунктами 1–3 цієї постанови, за матеріалами пенсійних справ.

8. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пункту 6 цієї постанови, який набирає чинності з 1 жовтня 2022 року.


Прем’єр-міністр України Д.Шмигаль
Смерть рашистским оккупантам!


dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
Є-Допомога

Важливо!
Платформа єДопомога надає можливість залишити заявку на фінансову підтримку від міжнародних організацій.

Мінсоцполітики проводить верифікацію даних заявника, використовуючи наявні державні інформаційні реєстри та бази даних, що дозволяє отримувати перевірену інформацію про особу.

Рішення щодо надання допомоги відповідній категорії населення та сум виплат приймають міжнародні організації. Пріоритетними є найнезахищені верстви населення, що мають соціальні статуси такі як: особа з інвалідністю, пенсіонер, одинока мати або батько, багатодітна сім’я, отримувач допомоги малозабезпеченим сім’ям зокрема з числа внутрішньо переміщених осіб.

Мінсоцполітики докладає максимальних зусиль задля збільшення кількості міжнародних організацій, що можуть надати грошову допомогу українцям, що постраждали від війни.

Заповніть заявку на виплату грошової допомоги від міжнародних організацій мешканцям України.
Включаючи тих, хто перебуває на тимчасово окупованих, деокупованих територіях або таких, що знаходяться в зоні активних бойових дій.

Про допомогу

Уряд ухвалив розроблене Міністерством соціальної політики рішення, яке забезпечує можливість поширити додаткові виплати від міжнародних організацій на мешканців територій, які тимчасово окуповані, деокуповані або знаходяться в зоні активних бойових дій.

Проєкт реалізовано Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Програми розвитку ООН в Україні, відповідно до завдань меморандумів Міністерства соціальної політики України з Місією Міжнародного Комітету Червоного Хреста в Україні та Товариством Червоного Хреста України, ЮНІСЕФ, Всесвітньої продовольчої програми ООН та Управління Верховного комісара ООН у справах біженців.

Відповідно до постанови КМУ №457 від 16 квітня 2022 р. «Про підтримку окремих категорій населення, яке постраждало у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України», передбачається можливість надання підтримки у вигляді грошових виплат, шляхом надання допомоги міжнародними організаціями.

Питання та відповіді

Хто може отримати грошову допомогу?
Внутрішньо переміщені особи, які перебувають в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб; особи, які проживають/перебувають на тимчасово окупованих, деокупованих територіях або таких, що знаходяться в зоні активних бойових дій України.
Які документи та дані знадобляться для заповнення заявки?
Збір даних передбачає надання вами відомостей про себе та членів сім’ї (дітей та недієздатних осіб), а саме:
-ПІБ згідно з ідентифікаційним документом;
-РНОКПП (ІПН)
-Паспорт громадянина України, ID-картка, Посвідка на постійне або тимчасове проживання, Свідоцтво про народження дитини;
-Адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання;
-Ваш номер телефону;
-IBAN (необхідний для виплати допомоги на рахунок).

Як здійснюється виплата допомоги?
Платформа єДопомога збирає заявки на допомогу та за запитом Міжнародних організацій передає переліки заявників на допомогу за запитуваною категорією.

Ким здійснюється виплата допомоги?
Міжнародними організаціями.

Як швидко обробляється заявка на виплату?
Після того, як Міжнародна організація приймає рішення щодо фінансування визначеної категорії заявників на допомогу, відповідальні особи передають переліки заявників на допомогу. Міжнародна організація обробляє заявки згідно власних внутрішніх положень.


Куди звертатись для уточнення статусу заявки?
Ви можете дізнатись статус вашої заявки на цьому ж сайті.

Як дізнатись про нарахування виплати?
Вказавши IBAN вашого рахунку, ви можете самостійно перевірити надходження коштів на рахунок.


Умови надання грошової допомоги від міжнародних організацій

Заповнити заявку на допомогу


Заявка заполняется быстро.
Немного может задержать незнание своего личного счета в банке, в международной кодировке (IBAN: UAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX).
Почти во всех банковских мобильных приложениях номер счета можно найти в разделе НАСТРОЙКИ, в подразделе РЕКВИЗИТЫ.
Moderator

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
​Стартує бета-тест е-пенсійного та посвідки на тимчасове або постійне проживання в Дії

10500 українців тестують два цифрових документи в застосунку для підтвердження особи чи під час отримання відповідних держпослуг.

Тестувальники, листи вже на електронній скриньці, яку вказали під час реєстрації.

Цифровізуємо державу з Дією

Проєкт реалізується за підтримки проєкту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дія), що впроваджується ПРООН за підтримки Швеції. За співпраці Міністерства цифрової трансформації України з Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством соціальної політики, Державної міграційної служби України та Пенсійного фонду України.
Moderator

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
Оксана Жолнович – про пенсії, зарплати, конкуренцію платіжок, підтримку найнезахищеніших та виплати переселенцям і біженцям за кордоном
Ключові тези інтерв'ю.

В умовах продовження бойових дій багатьох пенсіонерів турбує питання, чи є ризик виникнення труднощів із виплатою пенсій.
Чи може бути затримка пенсій і соцвиплат
Ми пережили складну ситуацію на початку 2022 року і впоралися з нею — пенсії і соцвиплати нараховуються і виплачуються вчасно. Зокрема, ми бачимо прогнозне зростання відрахувань до Пенсійного фонду: надходження у січні-серпні становили 330 млрд грн — це на 50 млрд грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. Тому, я впевнена, що зможемо виплачувати всі пенсії й соцдопомогу вчасно.

Звісно, повномасштабна війна вносить свої корективи не лише в дохідну частину бюджету, а й у необхідність переспрямування коштів за пріоритетними напрямками, зокрема, військовими. І презентація загального бюджету на 2023 рік дуже чітко окреслює сьогоднішній пріоритет — 50% усіх видатків спрямовуватимуться саме на військові потреби й подолання російської агресії.

Але другий напрям за обсягом видатків, приблизно 35% усього бюджету, спрямовується на соціальні цілі. Бо ми, як держава, розуміємо, що у нас є два фронти: військовий і соціальний, який має допомогти нашим громадянам пережити труднощі.

Усі основні напрями і види допомог, що визначені в чинному законодавстві, закладені в бюджеті-2023. Однак, їх збільшення наразі не є значним і, по суті, заморожується на рівні прожиткового мінімуму. У середньорічному вимірі у 2023 році зростання прожиткового мінімуму відбудеться на 5,4%, порівнюючи з 2022 роком.

Разом із тим, ми все одно вживатимемо заходів для підвищення стандартів підтримки соціально вразливих груп населення. Оскільки це проєкт, над яким наразі ще ведеться робота, я не вдаватимусь у деталі. Але це буде ще один формат, який дозволить нам гнучко й дуже адресно підходити до забезпечення соціальних прав людей, не прив’язуючись до прожиткового мінімуму чи прив’язуючись не лише до нього.

Збільшення пенсій і доплата за вік
Цього року збільшиться розмір пенсії за віком для непрацюючих осіб, що досягли 65 років і мають страховий стаж не менше 30 років (жінки) та не менше 35 років (чоловіки).

Це стосується збільшення розміру пенсії за віком для непрацюючих осіб. Тут ми робимо «дотяжку» — коли зарплата у людини була невисокою, а стажу достатньо, проте вона отримує мінімальну виплату. Тому, наприклад, пенсії у 2500−2600 грн ми підвищуємо до 3000 грн (для людей з повним страховим стажем (30/35 років у жінки/чоловіка) та старших 70 років).

Читайте також: Середня зарплата в Харкові у вересні зросла на 121%: де в Україні заробляють більше

З 1 жовтня особам віком від 70 до 75 років встановлюється щомісячна компенсаційна виплата — 300 грн. Це доплата з урахуванням досягнення віку. Розрахунок був дуже простий — пониження можливості знайти собі додатковий заробіток. Ми маємо статистику того, як у нас зайняті/не зайняті люди пенсійного віку, а як відомо, з віком можливість отримання додаткового джерела доходу суттєво падає.

Тому ми почали додавати доплати за поважний вік. Зауважу, що ці доплати індексуються: ми всі їх проіндексуємо на індекс інфляції. Адже коли ця доплата потрапляє до сукупної виплати пенсії, то вона вже й індексується на рівень інфляції.

Відтепер субсидії виплачуватиме Пенсійний фонд
Із жовтня 2022 року субсидії й пільги виплачуватиме не Мінсоцполітики, а Пенсійний фонд України. Це наше рішення і планова дія (можливо, пришвидшена з настанням війни). Наприклад, як сьогодні відбувається нарахування субсидій?

1. Людина звертається до будь-якого ЦНАПу чи Управління соціального захисту населення.

2. Потім її документи передаються до УСЗН, де вона проживає, і там вже розглядається сама заявка: переглядається декларація, робиться звірка за реєстрами тощо. Сьогодні таких управлінь у нас 700.

3. Відповідно, під кожну з цих точок варто зробити повноцінний обмін усіма реєстрами, щоб ще на етапі призначення співробітник УСЗН чітко розумів, має право ця людина на виплати чи ні. І це дуже складно, враховуючи ще й те, що в різних УСЗН, а це органи місцевого рівня, свої IT-програми.

4. І коли фінансові відомості за послугами і виплатами передаються до Мінсоцполітики, то наше Державне підприємство «Інформаційні обчислювальні системи» повинно зводити ці всі відомості в один реєстр — і це додаткові складнощі.

5. Далі реєстр із призначеними пільгами/субсидіями (формує ІОЦ) та заявки щодо потреби в коштах для виплати пільг/субсидій (подають регіональні органи соціального захисту населення) щомісяця передаються в наше міністерство для подальшого фінансування та перерахування коштів.

6. Казначейство формує єдиний пул грошей (наприклад, на субсидії) і розподіляє його по відомостях між регіональними органами соціального захисту (області).

7. Потім регіональні органи соціального захисту (області) перераховують відповідні кошти на рахунки структурних підрозділів із питань соціального захисту населення (райони).

8. Райони (отримуючи свою суму коштів) безпосередньо ділять її по своїх відомостях на рахунки людей.

Ця складна «логістика» призводить до затримок із виплатами, адже такий рух грошей потребує фізичної присутності працівників на своїх робочих місцях.

Саме під час війни ми почали розуміти, що така довга складова потребує швидкого переформатування. Наприклад, у Херсоні за старою формулою зараз неможливо призначити жодних виплат, бо там люди дуже часто не працюють на своєму робочому місці. І, звісно, громадяни залишаються без своїх виплат. І ми вже частину призначень по окупованих територіях, які наразі є, переспрямували на наше підприємство «Інформаційна обчислювальна система». Хоча це не його повноваження — держпідприємство не може ухвалювати рішення про призначення чогось, у нього немає достатніх розрахунків, вихідних даних, обміну всіма реєстрами тощо.

Ще важливий момент. Наявність паперових реєстрів і навіть локальних систем даних призводить до того, що вони можуть потрапити до рук диверсантів/окупантів.

Тому на початку війни всім УСЗН була дана вказівка знищити свої бази. Наприклад, у Київській області (після звільнення) ми їх не маємо і наразі у нас триває складний процес поновлення цих відомостей.

Натомість, у Пенсійного фонду такі проблеми відсутні, бо людина звертається до ЦНАПу, Управління ПФУ чи робить заявку через особистий пенсійний онлайн-кабінет. Ця заявка є екстериторіальною. В ПФУ вже реалізовано цифровий інструмент, який підключає кожну людину через певне «хмарне середовище».

Тобто вся інформація зберігається на центральних серверах і в «хмарах» (в інших країнах). Так ми не втрачаємо інформацію і не дозволяємо до неї доступитися будь-кому, якщо персональний комп’ютер, наприклад, у зоні бойових дій — до нього відрізається доступ. А екстериторіальність опрацювання заявок передбачає, що вони скеровуються працівникам ПФУ, незалежно від того, в якому регіоні України вони перебувають. І це тримає певний баланс.

Так, коли ВПО на початку війни почали звертатися до УСЗН Львівської, Івано-Франківської області — всі пам’ятають ті довгі черги й зависання комп’ютерів. А от у ПФУ такої ситуації не було, бо їхня система розкидає звернення громадян по всій Україні, плюс є можливість оперативно від'єднати комп’ютер, що опинився у зоні ризику (аби не втратити інформацію).

Система ПФУ, на відміну від Мінсоцполітики, відкидає зайві ланки. Людина звертається за субсидією до ЦНАПу, потім вона передається на уповноваженого працівника ПФУ у будь-якій точці України.

У ПФУ вже є реєстри, які містять величезний обсяг даних, що дозволяють оперативно верифікувати заявку (і це одна точка обміну інформацією, а не 700, як у випадку з УСЗН), прийняти відповідне рішення й відразу спрямувати кошти на рахунок тієї чи іншої людини.

Читайте також: Опалювальний сезон у нових умовах: як врятуватися від холоду і зменшити платіжки

Для людей нічого не змінюється. Все автоматично, це суто наш внутрішній алгоритм, що пришвидшує рух рішень, прибирає зайві ланки та убезпечує інформацію. Отож, усі зміни на краще. До того ж, це перший крок до формування єдиної інформаційної соціальної сфери — у подальшому буде створено один реєстр суб'єктів соцсфери (тобто всі дані про людину, яка отримує кошти від держави, зберігатимуться в одному місці). Інформація буде захищена й верифікована на центральних серверах.


Moderator

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
...З 1 квітня перерахунок пенсій проведуть для пенсіонерів, які працюють і страховий також яких збільшується. А з 1 липня під індексацію підпадають держслужбовці, колишні службовці місцевих органів влади, науковці, журналісти, яким останні роки індексацію виплат не проводили...
Moderator



Вернуться в Новини, події, коментарі

cron