Список форумов Загальна категорія Діти війни Пенсия детям войны

Пенсия детям войны

Добавки по Закону № 2195-IV ''Про соціальний захист дітей війни''
Слава40 активист

Сообщения: 651
Так что можно просить суд:"а также за 2009р ". Иначе если удовлетворят то только 2007 и 2008гг.

Слава40 активист

Сообщения: 651
Удивляюсь, но получил повестку из суда. Явитесь 19.03.2010г в кабинет «У справи Дети войны». Неожидал от суда такой оперативности. В заявлении просил рассматривать иск без моего участия. Давление под. двести. Просил в.т.ч. и за 2009год. Чего они вызывают если я просил рассматривать без моего участия? Наверно схожу хоть и здоров’я нет.

Сообщение 25-02-2010, 07:25
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Слава40 писал(а):
Удивляюсь, но получил повестку из суда. Явитесь 19.03.2010г в кабинет «У справи Дети войны». Неожидал от суда такой оперативности. В заявлении просил рассматривать иск без моего участия. Давление под. двести. Просил в.т.ч. и за 2009год. Чего они вызывают если я просил рассматривать без моего участия?
Дальше Вашего адреса исковое заявление секретари не читают :idea:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Слава40 писал(а):
Так что можно просить суд:"а также за 2009р ". Иначе если удовлетворят то только 2007 и 2008гг.

И за 2010:
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Так, судом встановлено, що позивач ОСОБА_1 є пенсіонером за віком та перебуває на пенсійному обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в Гірницькому районі м. Макіївки Донецької області, станом на 01 січня 2010 року отримує пенсію в розмірі 753,94 грн. щомісячно ( а. с. 5).

Конституція України встановлює певні соціальні стандарти і гарантії держави, визначає зміст і спрямованість діяльності держави, зокрема ст. 46 Конституції України встановлює, що пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави, однак виключно законами України визначається порядок застосування конституційних прав.

Законом України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» від 20.10.2009 року встановлений мінімум на одну особу в розрахунку на місяць, особам, які втратили працездатність - 695,00 грн.

Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» на органи пенсійного фонду України покладено обов'язок призначення, та перерахунку пенсії.

Згідно ст. 28 вказаного Закону, мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом.

Частиною 3 ст. 42 цього ж Закону встановлено, що перерахунок пенсії у разі збільшення прожиткового мінімуму, повинен провадитися з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму.

Однак, як вбачається з матеріалів справи, відповідач, на якого покладено обов'язок виконання вимог Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» вчасно не здійснив заходів спрямованих на перерахунок пенсії позивачеві, виходячи з встановленого мінімуму, що вбачається з довідки про розмір пенсії, згідно якої пенсія за січень вже нарахована та сплачена ОСОБА_1 в розмірі, який дорівнює тогорічному.

Крім того, згідно преамбули самого Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», цим Законом гарантується соціальна захищеність пенсіонерів шляхом встановлення пенсії на рівні, орієнтованому на прожитковий мінімум, а також регулярний перегляд їх розмірів у зв'язку із збільшенням розміру мінімального споживчого бюджету і підвищенням ефективності економіки.

Посилання відповідача на неузгодженість законодавства як на підставу у відмові в позові є не обґрунтованою, оскільки з 2004 року діє Закон України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», з 20.10.2009 року діє Закон України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати», які повинні виконуватись.

Таким чином, вищевикладене дає суду підстави вважати, що мала місце бездіяльність суб'єкту владних повноважень - Управління Пенсійного фонду України в Гірницькому районі м. Макіївки.

Задовольняючи позов суд виходить з такого розрахунку пенсії позивача: прожитковий мінімум з 01 січня 2010 року дорівнює 695 грн., основний розмір пенсії ОСОБА_1 - 555,22 грн, доплата до прожиткового мінімуму - 139, 78 грн, доплата за понаднормативний стаж – 83,29 грн., надбавка дітям війни – 49,80 грн( :?: )., надбавка непрацюючим пенсіонерам -28,40 грн, всього новий розмір пенсії ОСОБА_1 повинен складати 856,48 грн. Таким чином, різниця між фактично призначеною позивачу пенсією у розмірі 753,94 грн. та пенсією, яка відповідає новому прожитковому мінімуму, складає 102,54 грн.

Згідно п. 2 ч. 2 ст. 162 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про зобов'язання відповідача вчинити певні дії.

Суд вважає необхідним зобов”язати відповідача здійснити перерахунок пенсії ОСОБА_1 з 01 січня 2010 року відповідно до Закону України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» від 20.10.2009 року та здійснювати йому виплати пенсії з урахуванням встановленого нового розміру прожиткового мінімуму для даної категорії громадян.

На підставі викладеного та керуючись Конституцією України, Законами України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та Законом України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати», ст.ст. 2, 11, 17, 159, 161, 162, 163 КАС України, суд



П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в Гірницькому районі м. Макіївки про визнання противоправною бездіяльність щодо не здійснення перерахунку розміру пенсійних виплат, зобов”язання здійснити нарахування та виплату пенсії задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Управління Пенсійного фонду України в Гірницькому районі м. Макіївки Донецької області щодо нездійснення ОСОБА_1 з 01 січня 2010 року перерахунку пенсії виходячи з розміру прожиткового мінімуму, встановленому Законом України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» від 20 жовтня 2009 року .

Зобов’язати Управління Пенсійного фонду України в Гірницькому районі м. Макіївки Донецької області здійснити на підставі ч. 3 ст. 42 Закону України „Про загальнообов”язкове державне пенсійне страхування” перерахунок та виплату ОСОБА_1 пенсії з 01 січня 2010 року відповідно до Закону України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» від 20.10.2009 року з урахуванням фактично здійсненних виплат.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/7653142

Сообщение 17-03-2010, 10:10
Хью Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 33
Откуда: Украина

В 2009 и 2010 году были ли какие либо доплаты Детям Войны, и в каком размере?
Достаточно что бы слова, выражали смысл. Где мало слов, там вес они имеют.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Хью писал(а):
В 2009 и 2010 году были ли какие либо доплаты Детям Войны, и в каком размере?
В нарушение принципа верховенства законов над подзаконными актами
Постанова КМУ № 530-2008-п писал(а):
8. Установити, що дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 ) та "Про жертви нацистських переслідувань") ( 1584-14 ) до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, підвищення проводиться у таких розмірах: з 22 травня - 48,1 гривні, з 1 липня - 48,2 та з 1 жовтня - 49,8 гривні.

Это не то что тридцать - это даже не десять процентов.
(см. http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... 0-2008-%EF)
Законным сегодня является размер добавки в 208,50 грн.
Но такую не платят. Разве что через суд.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Хью Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 33
Откуда: Украина

Nickolas писал(а):
В нарушение принципа верховенства законов над подзаконными актами


Николай, Вы меня неверно поняли. Мне нужны конкретные данные.
Были/Не были
если были размер.

PS: исходные данные для написания иска.
Достаточно что бы слова, выражали смысл. Где мало слов, там вес они имеют.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Хью писал(а):
Были/Не были.

Были.

Хью писал(а):
если были размер.

49,80
-= Пенсионер - это профессия! =-

Хью Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 33
Откуда: Украина

Nickolas писал(а):
Хью писал(а):
Были/Не были.

Были.

Хью писал(а):
если были размер.

49,80


Тоесть теже 10% что и в 2008 году.

Спасибо Николай, удружили!
Достаточно что бы слова, выражали смысл. Где мало слов, там вес они имеют.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Хью писал(а):
Nickolas писал(а):
Хью писал(а):
Были/Не были.

Были.

Хью писал(а):
если были размер.

49,80


Тоесть теже 10% что и в 2008 году.

С 1 ноября 2009 г 49,80 уже меньше тех 10% ...

(да еще надо различать где от чего те 10%
ибо 10% прож.минимума были 49,80грн.,
а 10% минимальной пенсии - 54,40 ...
)
-= Пенсионер - это профессия! =-

Хью Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 33
Откуда: Украина

Nickolas писал(а):
С 1 ноября 2009 г 49,80 уже меньше тех 10% ...

(да еще надо различать где от чего те 10%
ибо 10% прож.минимума были 49,80грн.,
а 10% минимальной пенсии - 54,40 ...)


Да, Николай, я тоже обратил на это внимание. Сейчас не целесообразно в Иске писать:
... я отримав(ла) соціальну допомогу у розмірі 10% від ... , що є також порушенням моїх прав на отримання соціальної допомоги у розмірі 30% від ...


Нужно указывать конкретную сумму, тоесть 49,8 гривен.
Достаточно что бы слова, выражали смысл. Где мало слов, там вес они имеют.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Хью писал(а):
Да, Николай, я тоже обратил на это внимание. Сейчас не целесообразно в Иске писать:
... я отримав(ла) соціальну допомогу у розмірі 10% від ... , що є також порушенням моїх прав на отримання соціальної допомоги у розмірі 30% від ...


Нужно указывать конкретную сумму, тоесть 49,8 гривен.

"Получал" - да, конкретную сумму.
"Полагалось" -
Статья 6 Закона № 2195-IV (редакция от 09.07.2007) писал(а):
Дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 17-03-2010, 12:41
Хью Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 33
Откуда: Украина

Цілком згоден :yes:
Достаточно что бы слова, выражали смысл. Где мало слов, там вес они имеют.

Слава40 активист

Сообщения: 651
Николай Иванович? Вопрос в тему. 19.10.2010г меня вызывают в суд по иску о детях войны. В иске я указал два периода 2007и 2008год (на них суды у нас уже выносили решения в пользу детей войны) а за весь 2007и2008годы суды отказывают (по крайней мере у нас) и написал также за весь 2009год). Конкретную сумму, какую надо взыскать не указывал. Сделал расчет того сколько УПФУ мне недоплатило. Надо ли мне его предъявлять в суде? Если предъявить будет конкретная сумма. Если не предъявлять, то что насчитает УПФУ еще неизвестно. Что посоветуете?

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Слава40 писал(а):
Конкретную сумму, какую надо взыскать не указывал. Сделал расчет того сколько УПФУ мне недоплатило. Надо ли мне его предъявлять в суде? Если предъявить будет конкретная сумма. Если не предъявлять, то что насчитает УПФУ еще неизвестно. Что посоветуете?
Полагаю, что корректным будет если суд обяжет ПФУ сделать расчет, исходя из 30% мин.пенсии за каждый месяц (за конкретную сумму могут и госпошлину востребовать - 1% от суммы иска).
-= Пенсионер - это профессия! =-

Хью Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 33
Откуда: Украина

Nickolas писал(а):
Полагаю, что корректным будет если суд обяжет ПФУ сделать расчет, исходя из 30% мин.пенсии за каждый месяц (за конкретную сумму могут и госпошлину востребовать - 1% от суммы иска).


Поправьте если ошибаюсь, но разве дети войны не входят в круг льготников с которых суд не удерживает пошлину? :huh:

И как показывает практика, конкретность лишней не бывает. Необходимо в Иске указывать все до малейших подробностей, и все это аргументировать! Довольно часто встречаются "овечки" у рычагов власти, и судебной в том числе.
Достаточно что бы слова, выражали смысл. Где мало слов, там вес они имеют.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Хью писал(а):
Поправьте если ошибаюсь, но разве дети войны не входят в круг льготников с которых суд не удерживает пошлину? :huh:
Здесь я могу и ошибаться. Потому предупреждаю о возможных неприятностях по максимуму.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 17-03-2010, 17:57
Слава40 активист

Сообщения: 651
Понял. Спасибо.

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Хью писал(а):
Поправьте если ошибаюсь, но разве дети войны не входят в круг льготников с которых суд не удерживает пошлину?

В перечне освобожденных от уплаты в соответствующем Декрете данная категория не упоминается...

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
~Jhellico писал(а):
Хью писал(а):
Поправьте если ошибаюсь, но разве дети войны не входят в круг льготников с которых суд не удерживает пошлину?

В перечне освобожденных от уплаты в соответствующем Декрете данная категория не упоминается...
Ошибаетесь.На момент издания "Декрета про державне мито", пенсии детям войны имели ,как минимум ,соответствующую трудовым пенсиям категорию :
Стаття 4. Пільги щодо сплати державного мита

Від сплати державного мита звільняються:
1) позивачі - робітники та службовці - за позовами про
стягнення заробітної плати й за іншими вимогами, що випливають з
трудових
правовідносин;

4) позивачі - за позовами про відшкодування збитків,
заподіяних
каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, а також
смертю годувальника;
10) державні і громадські органи, підприємства, установи,
організації та громадяни, які звернулися у випадках, передбачених
чинним законодавством, із заявами до суду
щодо захисту прав та
інтересів інших осіб, а також споживачі - за позовами, що
пов'язані з порушенням їх прав; { Пункт 10 статті 4 із змінами,
внесеними згідно із Законом N 107/94-ВР від 15.07.94 }
18)інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів
(партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до
них у встановленому порядку особи;
інваліди I та II груп;
Прем'єр-міністр України Л.КУЧМА

Міністр Кабінету Міністрів України А.ЛОБОВ

м. Київ, 21 січня 1993 року
N 7-93


Опубліковано: "Голос України", 12 лютого 1993 року

Стаття 3. Законодавство про соціальний захист дітей війни

Законодавство України про соціальний захист дітей війни
складається з цього Закону та інших нормативно-правових актів
України.

Державні соціальні гарантії дітям війни, встановлені цим
Законом, не можуть бути обмежені або скасовані іншими
нормативно-правовими актами.
.... вжити заходів щодо приведення пенсій пенсіонерів, які вийшли
на пенсію до 1992 року, у відповідність із встановленим законом
прожитковим мінімумом.

Президент України Л.КУЧМА

м. Київ, 18 листопада 2004 року
N 2195-IV

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Упоминаемые Вами пункты ст. 4 к пенсионерам отношения не имеют

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
~Jhellico писал(а):
Упоминаемые Вами пункты ст. 4 к пенсионерам отношения не имеют

Кодекс о труде( який вiдносить пенсiї до трудових правовiдносин)считает иначе:
Стаття 2. Основні трудові права працівників
...Працівники мають
право на відпочинок відповідно ..., право на матеріальне
забезпечення в порядку соціального страхування в старості,
а
також у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності... та інші права, встановлені
законодавством.
Глава XVII

ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВЕ ДЕРЖАВНЕ СОЦІАЛЬНЕ
СТРАХУВАННЯ ТА ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Стаття 253. Особи, які підлягають загальнообов'язковому
державному соціальному страхуванню

Особи, які працюють за трудовим договором (контрактом) на
підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми
власності, виду діяльності та господарювання або у фізичної особи,
підлягають загальнообов'язковому державному соціальному
страхуванню.
Стаття 256. Пенсійне забезпечення

Працівники та члени їх сімей мають право на державне пенсійне
забезпечення за віком, по інвалідності, у зв'язку із втратою
годувальника, а також за вислугу років відповідно до закону.


:nono:
Или Вам известен НПА,относящий ,пенсионеров-детей войны....например к тунеядцам :?: :mda: :?:

BremStoker гость

Сообщения: 2
Є найважливіше питання: з якого мінімального розміру нараховувати дану доплату???

Відповідь на це питання знайшов у чинній постанові КМУ

...З метою поліпшення матеріального становища пенсіонерів
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

1. Збільшити:

а) мінімальний розмір пенсій, передбачений для обчислення
трудових пенсій за віком, до 50 гривень включно; ...


http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=544-2003-%EF

Отже, 30% мінімального розміру пенсії становить 15 гривень за місяць. Питання: чи варто вести, таку на даний час не з дешевих, судову волокнечу...;)))

Сподіваюсь, що норми даної постанови стануть в нагоді судовій практиці та швидшого законодавчого врегулювання

BremStoker гость

Сообщения: 2
І ще таке.
статтею 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" частиною першою та третьою передбачено:
- мінімальний розмі пенсії за віком при наявності стажу (чоловіки 25, жінки 20) встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму, та застосовується виключно для визначення розмірів пенсій, призначених згідно з цим Законом!!!

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
BremStoker писал(а):
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=544-2003-%EF

Отже, 30% мінімального розміру пенсії становить 15 гривень за місяць. Питання: чи варто вести, таку на даний час не з дешевих, судову волокнечу...;)))



Незнание законов,установивших текущие минимальные размеры, не может быть поводом для их нарушения :idea:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/5796280

Судова волокнеча писал(а):
Що стосується доводiв вiдповiдача про те, що поняття мiнiмальна пенсiя за вiком, про яке йдеться в ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсiйне страхування», застосовується виключно для визначення пенсiй, що призначаються лише за цим Законом i не стосується «дiтей вiйни» вiдповiдно до ст. 6 Закону, то вони є безпiдставними. Положення ст. 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсiйне страхування» не є перешкодою для застосування даної величини (мiнiмального розмiру пенсiї за вiком) до обрахування iнших пенсiй чи доплат пов’язаних з мiнiмальною пенсiєю за вiком, оскiльки чинним законодавством не встановлено iншого, крiм передбаченого частиною першою статтi, мiнiмального розмiру пенсiї за вiком.

Суд не враховує посилання вiдповiдача на вiдсутнiсть коштiв для забезпечення виплат зазначеної доплати до пенсiї позивачці, оскiльки органи державної влади не можуть посилатись на вiдсутнiсть коштiв, як на пiдставу невиконання своїх зобов’язань, якi встановленi ст. 46 Конституції України та ст. 6 Закону.
:!:

Пред.След.

Вернуться в Діти війни