Страница 1 из 1

Форум ПФУ проснулся

СообщениеДобавлено: 24-10-2008, 17:21
Nickolas
Форум ПФУ проснулся!
Сегодня на нем появлись ответы от имени "Пенсійний фонд України",
например:
http://pfu.gov.ua/pfu/control/uk/xforum ... geId=99624

Re: Форум ПФУ проснулся

СообщениеДобавлено: 25-10-2008, 18:18
Likvidator
Nickolas писал(а):
Форум ПФУ проснулся!
Сегодня на нем появлись ответы от имени "Пенсійний фонд України",
например:
http://pfu.gov.ua/pfu/control/uk/xforum ... geId=99624
Проснулся...
:shock: :shock: :shock: И рассказал свой антизаконный сон:
:shock: :shock: :shock:
Отже, у разі проведення перерахунку пенсії за нормами частини 4 статті 42 Закону з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії та заробітної плати, визначеної частиною 1 статті 40 цього Закону, період заробітку після 01.01.2004 року не буде підлягати виключенню (оптимізації).

Відділ взаємодії із ЗМІ та
зв’язків з громадськістю
Пенсійного фонду України

:?: :?: :?:
ст.42 Закону писал(а):
4. У разі якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії провадиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. При цьому з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії, період після призначення пенсії не підлягає виключенню згідно із абзацом третім частини першої статті 40 цього Закону.
...{ Частина четверта статті 42 в редакції Закону N 107-VI ( 107-17 ) від 28.12.2007 }

Ограничения оптимизации действительны с 01.01.2008 до 31.12.2008:
Закон N 107-VI ( 107-17 )від 28.12.2007 писал(а):
Розділ III ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
Розділ II "Внесення змін до деяких законодавчих актів України" діє по 31 грудня 2008 року.

:idea:
ПФУ распространил действие ЗУ N 107-VI ....на период с 01.01.2004 года :shock: :shock: :shock:
Кроме того,они проигнорировали суть вопроса Maikl о 2-хскладовой формуле.Интересно,смогут ли они ответить на "наводящий вопрос":
Вельмишановний Відділ!
Пункт 2 статті 27 декларує ще і отаке:
Розмір пенсії за віком, обчислений за раніше діючим законодавством, підвищується з дня набрання чинності цим Законом до дня її призначення в порядку, передбаченому частинами першою та другою статті 42 цього Закону.

Питання: До якого розміру будуть підвищені 168 гривень ,якщо
Михайлу пенсія по 2-х складовій формулі буде призначена
з 1 січня 2009 року???

СообщениеДобавлено: 01-11-2008, 08:18
al
30 жовтня 2008 року заступник Міністра праці та соціальної політики України Гаряча О.В. взяла участь у засіданні правління Пенсійного фонду України і у відкритті Пенсійним фондом України Контакт -центру.
На засідання правління були розглянуті питання про:
• роботу органів Пенсійного фонду України за 9 місяців 2008 року та завдання по виконанню пріоритетів діяльності Фонду щодо реалізації державної політики у сфері пенсійного забезпечення, передбачених на 2008 рік;
• стан усунення порушень порядку використання коштів Пенсійного фонду України, виявлених органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні;
• результати комплексної ревізії виконання бюджету головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області;
• стан виконання законів України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про наукову і науково-технічну діяльність” в частині призначення та перерахунку пенсій в головних управліннях Пенсійного фонду України в Житомирській та Чернігівській областях.
Перед початком засідання правління у Пенсійному фонді України відкрито Контакт-центр, – це нова інформаційна служба, яка здійснюватиме сучасну систему обробки звернень громадян і надаватиме їм відповіді. Для центру надано спеціальне приміщення, установлено найновіше обладнання, розроблено спеціальне програмне забезпечення, яке дає змогу опрацювати велику кількість телефонних дзвінків. Тут працюватиме позмінно десятеро операторів.
Тепер завдяки комунікаційним можливостям людина з будь-якого куточку України, набравши зі стаціонарного телефону (щодня з 8.00 до 20.00, а в суботу з 8.00 до 14.00) номер 8-800-503-7-530, зможе отримати докладну інформацію з питань пенсійного забезпечення. Дзвінок зі стаціонарного телефону безплатний.
Громадяни зможуть телефонувати по 14 каналах, що сприятиме швидшому з’єднанню їх із Пенсійним фондом України. Оператори Контакт-центру завдяки сучасному обладнанню матимуть змогу приймати щодня сотні телефонних дзвінків.
Інформацію, що цікавить громадян, надаватимуть самі оператори або за допомогою автоматичного меню. Цей процес відбуватиметься в такий спосіб: якщо питання абонента не підпадає під тематику автоматичного меню, то він чекатиме з’єднання з оператором. Людина може звернутися до нього з питанням як особисто, так і загального характеру.
У разі якщо питання, з яким звернувся абонент, потребує детального вивчення й розгляду , його записує оператор. Абонентові повідомлять, що працівники Контакт-центру або Пенсійного фонду зв’яжуться з ним після вивчення та опрацювання питання.
Далі інформацію систематизують, опрацюють фахівці Пенсійного фонду України – і людина отримає відповідь на стаціонарний телефон або письмово. Усе це відбуватиметься значно швидше за терміни, визначені в законодавстві для письмових відповідей органів влади громадянам.
Комп’ютеризоване робоче місце оператора дає змогу за лічені секунди знайти пенсійну справу людини (за номером пенсійного посвідчення), потрібний закон чи постанову Пенсійного фонду України. Однак це діло нове, і Пенсійний фонд України буде вдячний за надіслані пропозиції та зауваження щодо роботи Контакт-центру.
Контакт-центр і створено для того, аби зв’язок громадянина із Пенсійним фондом України став тіснішим, а інформацію, якої потребують люди, надавали оперативно. Тому жоден дзвінок, який надійде в Контакт-центр, не лишиться без відповіді.

Не верю!