atnest писал(а):
Продолжение темы по стажу:
районный суд криминальная палата переправил дело в окружной административный суд ... и устно заявил, что никто никакого уголовного дела к посадовому лицу за неисполнение без уважительных причин судебного решения вступившего в законную силу возбуждать не будет. На вопрос: А что будет- ответ ...ничего.
А вы ... честная власть. справедливые суды... а ПРАКТИКА.. показывает одно-звериный оскад честной власти....
А откуда районному суду известны:
1.Мнение районного прокурора
2.Мнение управлiння юстиции
3.Мнение управлiння захисту прав споживачiв
...
Згідно зі ст. 101 Кримінально-процесуального кодексу (КПК), порушити кримінальну справу можуть орган дізнання, а також прокуратура і суд. Злочини, пов’язані з веденням господарської діяльності, підслідні органам міліції (МВС), податкової міліції (ДПАУ), безпеки (СБУ), митниці (ДМСУ) та прокуратури. Справи класифікуються на дві групи: перша включає справи за фактом правопорушення (так звані фактові); друга — щодо особи або групи осіб.
КПК передбачає такі приводи для порушення кримінальної справи: 1) заяви або повідомлення підприємств, установ, організацій, посадових осіб, представників влади, громадськості або окремих громадян; 2) повідомлення представників влади, громадськості або окремих громадян, які затримали підозрювану особу на місці вчинення злочину або з поличним; 3) явка з повинною; 4) повідомлення, опубліковані в пресі; 5) безпосереднє виявлення органом дізнання, слідчим, прокурором або судом ознак злочину (ч. 1 ст. 94). Цей перелік є вичерпним.
Закон вимагає, щоб повідомлення підприємств, установ, організацій і посадових осіб були викладені в письмовій формі (ч. З ст. 95 КПК). Всі інші заяви або повідомлення можуть бути усними або письмовими.
Усні заяви про злочин заносяться до протоколу, який підписують заявник і посадова особа, що прийняла заяву. При цьому заявник під розписку попереджується про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий донос за ст. 177 КК.
Письмова заява повинна бути підписана особою, яка її подає. До порушення справи слід пересвідчитися в особі заявника, попередити його про відповідальність за неправдивий донос і взяти у нього відповідну підписку.
Отже, анонімні письмові заяви, а також повідомлення про злочин, зроблені по телефону, навіть якщо той, хто повідомив, назвав себе, не є приводом до порушення кримінальної справи. В разі необхідності вони можуть бути перевірені, однак якщо в ході такої перевірки будуть установлені достатні дані, які вказують на наявність ознак злочину, то приводом до порушення справи буде безпосереднє виявлення органом дізнання, слідчим, прокурором або судом ознак злочину (п. 5 ч. 1 ст. 94 КПК).
Повідомляти про злочини компетентним органам — право кожного громадянина. Проте якщо йому стало достовірно відомо, що хтось готує або вчинив злочин, за недонесення про який передбачено кримінальну відповідальність (ст. 187 КК), він зобов'язаний повідомити про такий злочин органам, які мають право порушувати кримінальні справи.
Керівники підприємств, установ, організацій, посадові особи, представники влади і громадськості повідомляють про підготовлювані або вчинені злочини, які стали їм відомі у ході їх діяльності.
Повідомлення, опубліковані в пресі, які можуть бути приводом для порушення кримінальної справи, — це статті, дописи, листи, фейлетони тощо, поміщені в центральних або місцевих газетах, журналах.
Явка з повинною — це заява особи про вчинений нею або за її участю злочин, зроблена добровільно, з власної ініціативи прокурору, слідчому, органу дізнання, судді чи суду.
http://www.minjust.gov.ua/0/2344За невиконання рішень судів щодо виплати боргів по заробітній платі та інших соціальних виплатах до кримінальної відповідальності торік було притягнуто лише одного з кожних 10 тисяч посадових осіб підприємств-боржників. Загалом минулого року по Україні на виконанні Державної виконавчої служби Міністерства юстиції України знаходилося 603 тисячі судових рішень щодо повернення боргів по зарплатах та інших соціальних виплат. З них не було виконано 386 тисяч. Про це повідомив Міністр юстиції України Олександр Лавринович.
При цьому, як зазначив Міністр, значна частина подань державних виконавців до правоохоронних органів щодо порушення кримінальних справ відносно посадових осіб підприємств-боржників за невиконання судових рішень цієї категорії, залишається без задоволення.
Так, у Донецькій області з 26 таких подань до правоохоронних органів у 2003 році не було задоволено жодного, у Житомирській області з 28 подань було задоволено лише 7, у Вінницькій області з 18 подань було задоволено 9, у АР Крим з 16 подань задоволено 8, в Одеській області з 48 подань задоволено26,