Список форумов Різне Загальні питання По решениям КСУ

По решениям КСУ

Все, що не увійшло в попередні форуми
Сообщение 01-10-2008, 21:27
игорь-26 посетитель

Сообщения: 29
Откуда: луганск
Сегодня пришла в голову одна мысля и я решил ей поделиться со всеми и обсудить. Перечитал решения Конституционного Суда Украины и нашел одну интересную, на мой взгляд, вещь.
По решениям о неконституцонности просматривается одна тенденция--- при рассмотрении вопроса о судьях(льготы и оплата)--
--упор делается на не соответствие статьям Конституции и иногда(очень редко) вспоминается за то, что ЗУ о бюджете не имеет право вносить поправки в Законы;
---при расмотрении за других(чернобыльцы, ветераны ВОВ,инвалиды, участники боевых действий и т.д.) ---при "небольшой сноске"на несоответствие статьям Конституции , основной упор делается на то КАК их приняли - "закон о бюджете не имеет право вносить изменения в ЗУ". А не произойдет ли потом как в отказе к принятию рассмотрения дела о дополнительной пенсии инвалидам войны -- типа "не наша компетенция"..." Верховная рада имеет право вносить изменения в Законы" и т.д.
ВОПРОС Это очень большая разница для судящихся людей---
неконституционны сами ИЗМЕНЕНИЯ В ЗУ или ПРОЦЕСС ПРИНЯТИЯ "неконституционных "ИЗМЕНЕНИЙ В ЗУ ?????!!

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
игорь-26 писал(а):
ВОПРОС Это очень большая разница для судящихся людей---
неконституционны сами ИЗМЕНЕНИЯ В ЗУ или ПРОЦЕСС ПРИНЯТИЯ "неконституционных "ИЗМЕНЕНИЙ В ЗУ ?????!!

По моему мнению,эта "разница",никак не влияет на волеизъявление
судьи,выносящего вердикт в суде.
Судящийся по НПА,признаными неконституционными КСУ-
однозначно имеет законное право на выиграш в суде:
N 254к/96-ВР, 28.06.1996, Конституція, Закон, Верховна Рада України
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ писал(а):
Стаття 152. Закони та інші правові акти за рішенням Конституційного Суду України визнаються неконституційними повністю чи в окремій частині, якщо вони не відповідають Конституції України або якщо була порушена встановлена Конституцією України процедура їх розгляду, ухвалення або набрання ними чинності.
Закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.
Матеріальна чи моральна шкода, завдана фізичним або юридичним особам актами і діями, що визнані неконституційними, відшкодовується державою у встановленому законом порядку.

А вот судья,может вообще не читать эту статью основного Закона...
К сожалению,судящийся не имеет возможности судиться с судьей,
который в суде нарушает его конституционные права :?: :roll: :?:
Интересный вопрос:відшкодовується державою у встановленому законом порядку...Согласно "присяги" державного службовця, ПФУ обязаны "без суда и следствия"...
выполнить ст.152 КУ и без суда компенсировать материальный вред...

Сообщение 02-10-2008, 09:35
игорь-26 посетитель

Сообщения: 29
Откуда: луганск
дело в том,что потом, если внесут изменения в ЗУ непосредственно,а не через бюджет , может быть так --решение КСУ N 58-у/2007:
Заміна Законом N 2939-IV ( 2939-15 ) мінімальної пенсії за
віком на прожитковий мінімум як розрахункової величини, що
використовується для підвищення пенсії або щомісячного грошового
утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується
замість пенсії, обумовлена тим, що прожитковий мінімум є базовим
державним соціальним стандартом (частина третя статті 46
Конституції України ( 254к/96-ВР ), стаття 6 Закону України "Про
державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії")
( 2017-14 ). Ці питання відповідно до пункту 6 частини першої
статті 92 Конституції України ( 254к/96-ВР ) визначаються виключно
законами України.
Тому встановлення розмірів збільшення пенсій чи
іншої соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії,
застосування прожиткового мінімуму чи розміру мінімальної пенсії
за віком для нарахування соціальних виплат є предметом законів
України (законності)
і не належить до компетенції Конституційного
Суду України. Як вбачається зі змісту конституційного подання, його автори
лише на підставі порівняння редакцій Закону N 3551-XII ( 3551-12 )
до та після внесення до нього змін Законом N 2939-IV ( 2939-15 )
та посилання на положення статей 22, 24, 64 Конституції України
( 254к/96-ВР ) роблять висновок про звуження змісту і обсягу
існуючих прав громадян у сфері соціального захисту, порушення
принципу рівності всіх громадян перед законом, встановлення для
ветеранів війни нерівних умов порівняно з тими громадянами, яким
пенсія призначається та перераховується з врахуванням мінімальної
пенсії за віком. Однак це не є правовим обгрунтуванням
невідповідності Конституції України
( 254к/96-ВР ) положень
пунктів 2, 3, 4, 5, 6 розділу I Закону N 2939-IV ( 2939-15 ).
Інших аргументів невідповідності Конституції України
( 254к/96-ВР ) положень цього нормативно-правового акта не
наведено.
Отже, конституційне подання в цій частині не відповідає
вимогам, передбаченим пунктом 4 частини другої статті 39 Закону
України "Про Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ).
То есть здесь они смотрят ИМЕЕТ или НЕ ИМЕЕТ право законодатель вносить эти изменения и ПО ФИГУ что в размере эти изменения реально в 9-10 раз!!!!! уменьшают выплату( было 1000 стало 140)! А при рассмотрении СВОИХ УРЕЗАННЫХ прав(для судей) доходят до реального РАЗМЕРА выплаты и говорят -да это нарушение прав и свобод, и ПО ФИГУ имеет или не имеет законодатель вносить эти изменения!!
Интересно:"лише на підставі порівняння редакцій Закону"-- а как еще можно увидеть урезали или нет?!!

игорь-26 посетитель

Сообщения: 29
Откуда: луганск
Likvidator писал(а):
игорь-26 писал(а):

Интересный вопрос:відшкодовується державою у встановленому законом порядку...Согласно "присяги" державного службовця, ПФУ обязаны "без суда и следствия"...
выполнить ст.152 КУ и без суда компенсировать материальный вред...

В жизни ни разу не слышал за такое!!!

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
игорь-26 писал(а):
Likvidator писал(а):
игорь-26 писал(а):

Интересный вопрос:відшкодовується державою у встановленому законом порядку...Согласно "присяги" державного службовця, ПФУ обязаны "без суда и следствия"...
выполнить ст.152 КУ и без суда компенсировать материальный вред...

В жизни ни разу не слышал за такое!!!

В некоторых районах были выплачены долги по единоразовой
помощи ветеранам ВОВ.
Еще отаке:
http://pravoznavec.com.ua/period/chapter/3/9/302
при відшкодуванні шкоди, завданої органами влади, виплата відбувається здебільшого "в ручному режимі" — за однакових обставин одним особам виплачується, іншим — ні. Тобто відшкодування шкоди відбувається на підставі "симпатій", а не нормативних актів.

игорь-26 посетитель

Сообщения: 29
Откуда: луганск
В некоторых районах были выплачены долги по единоразовой
помощи ветеранам ВОВ.

Это долги по размеру--150-300 грн предусмотренных ЗУ о бюджете (с нарушением норм ЗУ) и не выплаченных вовремя или размер согласно ст.Закона как и положено????!!
Как положено по ЗУ такого вроде бы не было! :shock:


Вернуться в Загальні питання

cron