Теория - это когда все всё знают, но ничего не работает. Практика - это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы совмещаем теорию и практику - У НАС НИХРЕНА НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ И МЫ НЕ ЗНАЕМ ПОЧЕМУ!!!
Служба Держспецзв'язку, СБУ та Кіберпол встановили, як хакери зламали сайти держустанов
Наші фахівці разом з командами міністерств і відомств уже відновили роботу більшості сайтів.
Загалом атакували понад 70 держресурсів, 10 з яких зазнали несанкціонованого втручання. Контент сайтів при цьому змінено не було та витоку персональних даних не відбулося.
За ініціативи СБУ було відключено важливі державні ресурси, зокрема і портал Дія. Це було необхідно для локалізації проблеми та щоб не допустити поширення атаки. Мобільний застосунок Дія працював та працює в штатному режимі.
Зараз ми можемо з великою ймовірністю стверджувати, що відбулася так звана supply chain attack — атака через ланцюжок поставок. Зловмисники зламали інфраструктуру комерційної компанії, що мала доступ з правами адміністрування до вебресурсів, які постраждали внаслідок атаки.
Упродовж вихідних фахівці продовжать розслідування, щоб встановити його замовників і відповідальних за кібератаку.
Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України Служба безпеки України Кіберполіція
Теория - это когда все всё знают, но ничего не работает. Практика - это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы совмещаем теорию и практику - У НАС НИХРЕНА НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ И МЫ НЕ ЗНАЕМ ПОЧЕМУ!!!
Есть изменения в личном кабинете: стала пустой страничка "данные из личного дела(для назначения пенсии" и немного изменился (визуально) старый расчет. ))
Останнім часом до Фонду надходять повідомлення від користувачів соціальних мереж про проблеми з авторизацією на вебпорталі електронних послуг Фонду та із завантаженням сторінки. Повідомляємо, що Фонд постійно аналізує технічний стан інформаційних мереж відомства, роботу вебпорталу електронних послуг, інформаційної сторінки вебпорталу Фонду, мобільного застосунку «Пенсійний фонд» та, у разі виявлення проблем, інформує користувачів про порядок їх вирішення. Деякі користувачі інформують, що доступ до вебпорталу електронних послуг Фонду – відсутній. Така проблема може існувати у випадках, коли провайдери відповідних послуг не можуть забезпечити стабільність інтернет - з’єднання через планові та / або аварійні відключення електроенергії.
Наразі виявлено окремі технічні питання щодо реєстрації користувачів в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Фонду через ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID. Фахівцями Фонду проводяться відповідні роботи для відновлення такої можливості, про що поінформуємо окремо. До завершення відповідних робіт радимо для авторизації в особистому кабінеті користуватись кваліфікованим електронним підписом.
Сьогодні портал з телефону за КЕП не працює у всіх? Пише сертифікат пошкоджений, або не може бути використаний. З комп'ютера за ключем без проблем. Де помилка?
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники. ( Е. Севрус)
Учора ввечері пустило, сьогодні знову довго крутиться "зачекайте будь ласка". Може щось з Приватом? Але знову пустило, працює повільно, кожну графу треба було чекати довго.
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники. ( Е. Севрус)