Міністерство соціальної політики має намір збільшити розмір пенсій на 20% у 2019 році.
Про це повідомили у прес-службі Мінсоцполітики.
За словами заступника міністра соцполітики Миколи Шамбіра, відповідно до пенсійної реформи, було запроваджено щорічне підвищення пенсій в автоматичному режимі.
Він зазначив, що підвищення відбуватиметься за єдиним підходом та становитиме 50 відсотків від зростання середньої зарплати та 50 відсотків від збільшення рівня інфляції.
ir писал(а):На 2018г. бюджетом определено 223 грн. Это та страховка?
«Кaждый укрaинeц пoлучит мeдицинскую стрaxoвку oт гoсудaрствa бeсплaтнo. На первичном звене пациенты не должны оплачивать ничего: здесь есть 100% покрытие от государства. Те тарифы, которые определяются, это тарифы, сколько государство будет платить врачам. Пациент не платит тарифы – услуги ему представляются бесплатно», – подчеркнула Супрун. При этом она добавила, что украинец уже заплатил за свою страховку, платя налоги.
Как известно, 19 октября 2017 года Верховная Рада приняла законопроект №6327 о медицинской реформе. Документ предусматривает, что государство гарантирует полную оплату за счет средств госбюджета Украины необходимых медицинских услуг и лекарственных средств, связанных с предоставлением экстренной медицинской помощи, первичной, вторичной (специализированной), третичной, паллиативной медпомощи, медицинской реабилитацией, медицинской помощью детям до 16 лет, а также сопровождением беременности и родов.
Министр соцполитики Андрей Рева улетел в Израиль на лечение воспаления легких. Об этом сообщает “Інформаційна Вінниччина” со ссылкой на собственные источники.
По данным издания, после праздников министр заболел воспалением легких и лечился в Винницкой городской клинической больницы №2. Но на днях ему стало хуже.
С осложнениями от болезни его повезли лечиться в клинику в Израиль. Получить официальные комментарии от Андрея Ревы или его пресс-службы пока не удалось.
Законопроект об отмене одной из форм пенсионной несправедливости и исчислении пенсии по двусложной формуле предусматривает, что исчисление пенсии гражданам будет осуществляться по двусложной формуле и состоять из двух частей пенсии: исчисленной от стажа и заработка до 30 июня 2000 года и после 1 июля 2000 года.
Соответствующие изменения предполагается внести в статьи 27, 28 Закона «Об общеобязательном государственном пенсионном страховании».
В части первой статьи 25 Закона oпредлагается установить одинаковую величину оценки одного года страхового стажа - 1,35 %.
Сейчас существует две величины оценки за период участия: только в солидарной системе пенсионного страхования - 1,35 % и одновременно в солидарной и накопительной системах - 1,08 %.
ВЛАДИМИР К. писал(а): Пенсию планируют исчислять по двусложной формулеЗаконопроект об отмене одной из форм пенсионной несправедливости и исчислении пенсии по двусложной формуле предусматривает, что исчисление пенсии гражданам будет осуществляться по двусложной формуле ....
Сейчас существует две величины оценки за период участия: только в солидарной системе пенсионного страхования - 1,35 % и одновременно в солидарной и накопительной системах - 1,08 %.
28.12.2017
http://jurliga.ligazakon.ua/print_news/ ... 167498.htm
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 0S00I.html
Вс - визначена відповідно до цього Закону величина оцінки одного року страхового стажу (у відсотках). За період участі тільки в солідарній системі величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 1,35%, а за період участі в солідарній і накопичувальній системах пенсійного страхування - 1,08%.
{Абзац п'ятий частини першої статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом № 107-VI від 28.12.2007}
Для особи, яка брала участь у солідарній і накопичувальній системах, визначається один коефіцієнт страхового стажу як сума коефіцієнта страхового стажу за період участі тільки в солідарній системі та коефіцієнта страхового стажу, визначеного за період участі в солідарній і накопичувальній системах.
Вс - визначена відповідно до цього Закону величина оцінки одного року страхового стажу (у відсотках). За період участі в системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 1%.
{Абзац п'ятий частини першої статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законами № 107-VI від 28.12.2007, № 2148-VIII від 03.10.2017}
{Абзац шостий частини першої статті 25 виключено на підставі Закону № 2148-VIII від 03.10.2017}
Законопроектом пропонується з 1 січня 2018 року:
змінити формулу обчислення пенсії. Зокрема, пропонується обчислювати пенсію за «двоскладовою» формулою, коли окремо розраховується частина розміру пенсії за віком за стаж, набутий до 30 червня 2000 року, з урахуванням заробітної плати за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 30 червня 2000 року незалежно від перерв, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, і окремо визначається частина розміру пенсії за віком за період роботи після 01 липня 2000 року. У разі якщо страховий стаж становить менший період, ніж 60 календарних місяців до 30 червня 2000 року, враховується коефіцієнт заробітної плати – 0 за кожний місяць, що не вистачає до 60 місяців. У разі якщо не можливо підтвердити довідку про заробітну плату первинними документами враховується коефіцієнт заробітної плати – 0,3 за відповідний місяць страхового стажу;
змінити формулу визначення коефіцієнта страхового стажу, який пропонується визначати лише для обчислення розміру частини пенсії за першою складовою (тобто за період стажу до 30 червня 2000 року). Крім того, передбачено застосування величини оцінки одного року страхового стажу на рівні 1,35% як за період участі тільки в солідарній системі пенсійного страхування, так і за період участі одночасно в солідарній і накопичувальній системах пенсійного страхування;
збільшувати пенсію за кожний повний рік страхового стажу понад 35 років чоловікам і 30 років жінкам на 1 відсоток мінімального розміру пенсії за віком (наразі доплата за понаднормовий стаж розраховується наступним чином: за кожний повний рік страхового стажу понад 35/30 років у чоловіків і жінок відповідно пенсія за віком збільшується на 1% основного розміру пенсії, але не більше 1% її мінімального розміру);
призначати пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком, встановивши мінімальний розмір пенсії по інвалідності на рівні: інвалідам I групи - 110 відсотків, інвалідам II та III груп - 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
призначати пенсії у зв'язку з втратою годувальника в розмірі пенсії за віком померлого годувальника, встановивши мінімальний розмір пенсії у зв'язку з втратою годувальника на рівні: на одного непрацездатного члена сім'ї – 100 відсотків; на двох непрацездатних членів сім'ї – 120 відсотків; на трьох і більше непрацездатних членів сім'ї – 150 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
передбачити здійснення перерахунків раніше призначених пенсій у разі збільшення показників заробітної плати (доходу) в Україні з дня збільшення цих показників;
скасувати норму статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», яка встановлює, що до страхового стажу для обчислення розміру пенсії за віком, з якого обчислюється розмір пенсії по інвалідності або у зв'язку з втратою годувальника, крім наявного страхового стажу, зараховується також період з дня встановлення інвалідності до досягнення застрахованою особою віку, передбаченого статтею 26 Закону, та періоду з дня смерті годувальника до дати, коли годувальник досяг би віку, передбаченого статтею 26 Закону.
Реалізація законодавчої пропозиції, на думку автора, сприятиме зменшенню диспропорцій у розмірах пенсій.
Разом з тим, слід зауважити, що запровадження зміни формули обчислення розміру пенсії за віком у порядку, запропонованому проектом, потребує досконального вивчення та проведення попередніх розрахунків з метою недопущення погіршення діючих умов та створення нових диспропорцій у пенсійному забезпеченні.
Запропоновані зміни порушують вимоги статті 27 Бюджетного кодексу України та статті 91 Регламенту Верховної Ради України в частині надання суб’єктом права законодавчої ініціативи фінансово-економічного обґрунтування, подання пропозицій змін до законодавчих актів щодо скорочення витрат бюджету та/або джерел додаткових надходжень бюджету для досягнення збалансованості бюджету.
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету прийняв рішення, що законопроект має вплив на показники бюджету (збільшуючи витрати державного бюджету, у тому числі для Пенсійного фонду України).
Комітет Верховної Ради України з питань європейської інтеграції дійшов висновку, що законопроект не належить до пріоритетних сфер адаптації законодавства України до законодавства ЄС.
Міністерство соціальної політики України і Пенсійний фонд України не підтримують законопроект.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надає зауваження до законопроекту.
Міністерство фінансів України вважає, що прийняття вказаного проекту Закону не є доцільним та зазначає, що його реалізація у разі прийняття не буде забезпечена фінансовими ресурсами.
Спільний представницький орган репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні вважає, що законопроект має бути на фаховому рівні детально опрацьовано і після його обговорення розглядатися на засіданні Комітету.
Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України, висловлюючи ряд суттєвих зауважень до законопроекту зазначає, що з приводу нього доцільно отримати експертний висновок Уряду.
Враховуючи вищевикладене, Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді України, керуючись пунктом першим частини першої статті 114 Регламенту Верховної Ради України, проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» щодо скасування однієї з форм пенсійної несправедливості та обчислення пенсії за двоскладовою формулою (реєстр. № 6508), поданий народним депутатом України Шухевичем Ю.-Б.Р., за наслідками розгляду в першому читанні прийняти за основу.
Співдоповідачем на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання від Комітету визначено Голову Комітету Денісову Людмилу Леонтіївну.
ВЛАДИМИР К. писал(а):В части первой статьи 25 Закона oпредлагается установить одинаковую величину оценки одного года страхового стажа - 1,35 %.
Сейчас существует две величины оценки за период участия: только в солидарной системе пенсионного страхования - 1,35 % и одновременно в солидарной и накопительной системах - 1,08 %.
Патриот писал(а):Давно уже ПФ дотационный с госбюджета, а это не только страховые взносы но и другие налоги, которые мы платим в госбюджет. То есть, пенсионеры живут не только от того, что дети заплатят в ПФ, а и от того, что заплатит бизнес в госбюджет, а это НДС, акцыз, налог на прибыль и другое. Так, что это ни какой не популизм, а распределение расхода из госбюджета, меньше денег полиции и прокуратуре, больше на социальные расходы, вот и все. На этот период, пока ПФ дотационный, это правильное решение.
Александр Юрьевич:
10.01.2018 в 09:22
Очередная , классическая отписка…Будем,Будет,в Планах…Опять Обицянки, цяцянки….А нас, реальных ликвидаторов ЧАЭС, всё меньше и меньше.Да думайте вы, наконец, о простых ллюдях!!!
Ярослав Олійник,голова обласного ГО "Прикарпатбат Чорнобиль": 18.01.2018 в 23:57 Одноразова грошова допомога виплачується відповідно до Закону України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей” у порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2013 р. № 975 “Про затвердження Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві”. Одноразова допомога оформлюється та виплачується: членам сімей, батькам та утриманцям загиблого, особам, звільненим з військової служби – через обласні військові комісаріати;
військовослужбовцям, військовозобов’язаним або резервістам, призваним на навчальні та спеціальні збори – через військові частини, яких вони проходять службу або збори.
Розміри одноразової допомоги не залежить від службового становища військовослужбовця і становить: у разі загибелі – 609 тис. грн. (500-кратний прожитковий мінімум, у 2014 році – 1218 грн.).
Допомога виплачується рівними частками між особами, які мають право на її отримання. Якщо одна із осіб відмовляється від отримання одноразової грошової допомоги, її частка розподіляється між іншими особами, які мають право на її отримання. у разі встановлення інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва):
за I групу — 304,5 тис. грн. (250-кратний прожитковий мінімум); за II групу — 243,6 тис. грн. (200-кратний прожитковий мінімум); за III групу — 182,7 тис. грн. (150-кратний прожитковий мінімум); Виплата одноразової допомоги не здійснюється якщо загибель (смерть), поранення (контузія, травма або каліцтво), інвалідність або часткова втрата працездатності є наслідком: вчинення ним злочину або адміністративного правопорушення;
вчинення ним дій у стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння;
навмисного спричинення собі тілесного ушкодження, іншої шкоди своєму здоров’ю або самогубства (крім випадку доведення особи до самогубства, встановленого судом);
подання особою завідомо неправдивих відомостей для призначення і виплати одноразової допомоги.
У разі неподання повного комплекту документів (наприклад відсутності свідоцтва про смерть у разі загибелі військовослужбовця), підстав для призначення одноразової допомоги немає.
Ярослав Олійник,голова обласного ГО "Прикарпатбат Чорнобиль": 19.01.2018 в 12:18 Це витяг із Чорнобильського закону 1991 року (первинна редація):
Стаття 46.Компенсації за шкоду, заподіяну здоров’ю особам,які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та сім’ям за втрату годувальника Одноразова компенсація особам,які стали інвалідами та сім’ям, які втратили годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, виплачується в таких розмірах:
— інвалідам I групи — 10 тисяч карбованців;
— інвалідам II групи — 7 тисяч карбованців;
— інвалідам III групи — 5 тисяч карбованців;
— сім’ям, які втратили годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, — 10 тисяч карбованців;
— батькам загиблого — 5 тисяч карбованців.
Щорічна допомога на оздоровлення виплачується в таких розмірах:
— інвалідам I і II групи — у розмірі трьох мінімальних заробітних плат у республіці;
— інвалідам III групи — у розмірі двох мінімальних заробітних плат у республіці;
— учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС:
1986-1987 років — у розмірі трьох мінімальних заробітних плат у республіці;
1988 року — у розмірі двох мінімальних заробітних плат у респібліці;
1989-1990 років — у розмірі мінімальної заробітної плати в республіці;
— кожній дитині з сім’ї, яка втратила годувальника, — у розмірі мінімальної заробітної плати у республіці.
Стаття 52. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1, та в зв’язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи
захворювання, а також пенсії у зв’язку з втратою годувальника
внаслідок Чорнобильської катастрофи призначаються в розмірі
відшкодування фактичних збитків, але не нижче розмірів,
передбачених Законом СРСР «Про пенсійне забезпечення громадян в
СРСР» ( v1480400-90 ).
Стаття 31. Розміри пенсій
Пенсії по інвалідності призначаються в таких розмірах: інвалідам I і II груп — 55 процентів, інвалідам III групи — 30 процентів заробітку (статті 76 і 96).
Якщо в інвалідів I і II груп є трудовий стаж, необхідний для призначення пенсії за віком, у тому числі на пільгових умовах, то пенсія по інвалідності призначається в розмірі пенсії за віком при відповідному стажі роботи. Мінімальні розміри пенсій встановлюються: по I і II групах інвалідності в розмірі 100 процентів, по III групі інвалідності — 50 процентів мінімальної заробітної плати.
ВЛАДИМИР К. писал(а):Хто позбавив нас законних компенсацій за смерть і втрату здоров’я? Чи варто з цим миритися?
Арнольд писал(а):Впервые опубликованы сканы советского оригинала Договора о ненападении между Советским Союзом и Германией от 23 августа 1939 года и секретного дополнительного протокола к нему. Ранее историкам были доступны лишь фотокопии немецких оригиналов этих документов.
Сканы предоставлены Историко-документальным департаментом МИД России и опубликованы в научном издании «Антигитлеровская коалиция 1939: формула провала», выпущенным в свет Институтом внешнеполитических исследований и инициатив.
http://historyfoundation.ru/2019/05/31/ ... Rqfta0uKRk
Кто кричал что протоколы фальшивка?
Пакт Молотова — Риббентропа: раскрыт секрет Полишинеля
История Леонида Млечина.
https://www.youtube.com/watch?v=3NAeuP7scxQ
ir писал(а):А где почитать договора Германии с др странами?
Вернуться в Разное - общение, поиски, юмор
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0
| |