Страница 2 из 3

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 29-12-2017, 22:19
mekena
Ох и запутали ситуацию.
Будут увеличиваться в течении года, то есть - поэтапно!

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 09:35
mekena
Якою має бути пенсія у військових? Таємні плани урядових реформаторів
http://forumvoc.blogspot.pe/2018/01/blog-post_85.html

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 17:55
mekena
Перенесено из темы viewtopic.php?f=71&t=3572&p=81717#p81717 и
сокращено (выброшены некоторые статьи):

Николай_52 писал(а):
Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законів України щодо перерахунку пенсій осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб

................
статтю 13 викласти у такій редакції:
“Розмір пенсії; за . вислугу років обчислюється за формулою, передбаченою частиною першою статті 27 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. При цьому:
для визначення коефіцієнту страхового стажу відповідно до статті 25 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” за періоди вислуги років, передбачені статтею 17 цього Закону, у тому числі обрахованої у пільговому обчисленні (стаття 17*1 цього Закону), величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 2%. Інші періоди страхового стажу враховуються з величиною оцінки одного року страхового стажу 1%;
для визначення заробітної плати (доходу) застрахованої особи, з якої обчислюється пенсія, враховується грошове забезпечення за періоди та у порядку, встановлені частинами третьою — сьомою статті 43 цього Закону;
коефіцієнт страхового стажу не обмежується максимальним розміром.
Тимчасово, до 1 січня 2021 року, за бажанням особи, пенсія за вислугу років може бути призначена в таких розмірах:
а) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової . служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, які мають вислугу 20 років і більше (пункт “а” статті 12): за вислугу 20 років — 50 відсотків, а звільненим у відставку за віком або за станом здоров’я, особам, звільненим зі служби в поліції на підставі пунктів 2, 3 частини першої статті 77 Закону України “Про Національну поліцію” — 55 відсотків відповідних сум грошового забезпечення, визначених у порядку, встановленому частинами восьмою — десятою статті 43 цього Закону; за кожний рік вислуги понад 20 років — 3 відсотки відповідних сум грошового забезпечення;
б) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, які мають страховий стаж 25 років і більше, з яких не менше 12 календарних років і 6 місяців становить військова служба, служба в органах внутрішніх справ, поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і • підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України (пункт “б” статті 12 цього Закону): за страховий стаж 25 років — 50 відсотків і за кожний повний рік стажу понад 25 років — 1 відсоток відповідних сум-> грошового забезпечення, визначених у порядку, встановленому частинами восьмою — десятою статті 43 цього Закону.
Максимальний розмір пенсії, обчислений відповідно до частини другої цієї статті, не повинен перевищувати 70 відсотків відповідних сум грошового забезпечення, визначених у порядку, встановленому частинами восьмою десятою етапі 43 цього Закону, а особам, які під час проходження служби брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і віднесені в установленому законом порядку до категорії 1,-100 відсотків, до категорії 2, — 95 відсотків.

13) статтю 21викласти у такій редакції:
Розмір пенси по інвалідності військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом обчислюється за формулою, передбаченою частиною першою статті 27 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. При цьому:
для визначення заробітної плати (доходу) застрахованої особи, з якої обчислюється пенсія, враховується грошове забезпечення за періоди та у порядку, встановлені частинами першою — сьомою статті 43 цього Закону;
коефіцієнт страхового стажу застосовується відповідно до групи та причини інвалідності:
а) особам з інвалідністю внаслідок війни І групи — 1, II групи — 0,8, III групи — 0,6;
б) іншим особам з інвалідністю І групи — 0,7; II групи — 0,6; III групи — 0,4.
Тимчасово, до 1 січня 2021 року, за бажанням особи, пенсія по інвалідності може бути призначена в таких розмірах:
а) особам з інвалідністю внаслідок війни І групи — 100 відсотків, II групи — 80 відсотків, III групи — 60 відсотків відповідних сум грошового забезпечення, визначених у порядку, встановленому частинами восьмою — десятою статті 43;
б) іншим інвалідам І групи — 70 відсотків, II групи — 60 відсотків, III групи — 40 відсотків відповідних сум грошового забезпечення, визначених у порядку, встановленому частинами восьмою — десятою статті 43.”;

19) текст статті 43 викласти в такій редакції:
Пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошевого забезпечення/заробітної плати, визначеного відповідно до статті 41 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, за періоди, які враховані до вислуги років згідно частини першої статті 17 цього Закону, починаючи з 1 січня 2016 року, з якого/якої сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, обчисленого в порядку, передбаченому частиною другою статті 40 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. За бажанням особи та за умови підтвердження довідки про розмір грошового забезпечення заробітної плати первинним^ документами для обчислення пенсії також враховується грошове забезпечення/заробітна плата, з якого/якої сплачено страхові внески, за будь-які 24 календарних місяці за періоди, які враховані до вислуги років відповідно до частини першої статті 17 цього Закону підряд по 31 грудня 2015 року незалежно від перерв.
Грошове забезпечення/заробітна плата за періоди вислуги років, передбачені частиною першою статті 17 цього Закону, до 1 липня 2000 року враховується для обчислення пенсії на підставі документів про нараховане грошове забезпечення/заробітну плату, .виданих у порядку, встановленому законодавством, за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами, а за періоди вислуги років, починаючи з 1 липня 2000 року — за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку. У разі якщо за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), поліцейським, особам рядового і начальницького складу, прокурорам, грошове забезпечення/заробітна плата обчислюється на підставі довідки про нараховані суми грошового забезпечення.
За вибором особи, яка звернулася за призначенням пенсії, з періоду, за який враховується грошове забезпечення/ заробітна плата для обчислення пенсії відповідно до частини третьої цієї статті, виключаються періоди до 24 календарних місяців підряд, за умови, що зазначений період становить не більше ніж 10 відсотків тривалості вислуги років, врахованої в календарному обчисленні.
У всіх випадках період, за який враховується грошове забезпечення/заробітна плата відповідно до частин третьої-четвертої цієї статті, не може бути меншим, ніж 24 календарних місяці.
У разі якщо періоди, які враховані до вислуги років відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, становлять менший період, ніж передбачено частиною п’ятою цієї статті, враховується грошове забезпечення/заробітна плата за весь період служби відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Тимчасово до 1 січня 2021 року при призначенні пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей, для призначення пенсій за нормами цього Закону, за їх бажанням може враховуватись грошове забезпечення, яке вони отримували за останні 24 місяці служби до 1 січня 2018 року, включаючи відповідні оклади за посадою, військове (спеціальне) звання, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Пенсії особам з числа резервістів, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей до 1 січня 2021 року обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством для військовослужбовців відповідних прирівняних посад на день звільнення зі служби у військовому резерві, загибелі, смерті або оголошення резервіста померлим.
Схеми відповідності посад • резервістів та військовослужбовців затверджуються центральними органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють керівництво військовими формуваннями.
Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) не може перевищувати десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність.
Тимчасово, по 31 грудня 2017 року, максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) не може перевищувати 10740 гривень.
Особам офіцерського складу, звільненим з військової служби до вступу на штатну посаду після закінчення військового навчального закладу або після призову із запасу, пенсії встановлюються у мінімальних розмірах, передбачених відповідно статтями 22 і 37 цього Закону.”;


24) текст статті 63 викласти в такій редакції:
“Перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їхніх сімей провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.
Після досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” проводиться перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу, набутого після призначення пенсії за нормами цього Закону. Подальші перерахунки особам, які після досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” продовжували працювати:, проводяться у. порядку, передбаченому абзацами 1, 3 та 5 частини четвертої статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
З 1 січня 2018 року пенсії, призначені до набрання чинності Законом України „Про внесення змін до деяких законів України щодо перерахунку пенсій осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, за нормами цього Закону та відповідно до Закону України “Про прокуратуру” (за їх бажанням), перераховуються за нормами цього Закону на підставі документів, що знаходяться на час перерахунку в пенсійній справі та відповідають вимогам законодавства, що діяло раніше. При цьому:
для обчислення грошового забезпечення/заробітної плати враховується грошове забезпечення/заробітна плата, з якого було призначено пенсію після звільнення зі служби. При визначенні коефіцієнта заробітної плати (доходу) застрахованої особи за кожний місяць страхового стажу, який враховується при обчисленні пенсії відповідно до абзаців 8-12 частини другої статті 40 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії, за останній місяць, за який враховано грошове забезпечення, з якого було вперше призначено пенсію відповідно до цього Закону після звільнення зі служби;
у разі відсутності у матеріалах пенсійної справи відомостей про грошове забезпечення/заробітну плату військовослужбовця, особи, яка має право на пенсію за цим Законом, на день звільнення зі служби чи на день смерті, для перерахунку пенсії враховується грошове забезпечення/заробітна плата, з якого була обчислена та виплачувалася пенсія станом на 31 грудня 2017 року;
для визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за 2014,2015 та 2016 роки.
Протягом 2018 року особа може надати додаткові документи про страховий стаж та у порядку, передбаченому частинами третьою — сьомою статті 43 цього Закону грошове забезпечення/заробітну плату за будь-які 24 календарних місяці служби підряд до 1 січня 2018 року для проведення перерахунку пенсії у порядку та строк, передбачений частиною третьою цієї статті.
З 1 жовтня 2018 року пенсії, перераховані відповідно до частин третьої, четвертої цієї статті, перераховуються з урахуванням середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески за 2016 та 2017 роки.
У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією статтею, розміри пенсій звільненим зі служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.”;
25) статтю 64 викласти в такій редакції:
“Стаття 64. Індексація пенсій
Для забезпечення індексації пенсії щороку проводиться перерахунок раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії у порядку та строки, встановлені частиною другою статті 42 та пунктом 45 розділу XV “Прикінцеві положення” Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
Пенсії, обчислені із урахуванням грошового забезпечення, обчисленого в порядку, визначеному частинами восьмою — десятою статті 43 цього Закону, перераховуються у порядку, передбаченому частиною першою цієї статті після визначення заробітку в порядку, визначеному частинами третьою — сьомою статті 43 цього Закону.”;

II. Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім: підпунктів 8, 13, 18, 19, 21 та 24 пункту 1 розділу І цього Закону, які набирають чинності з дня, наступного за днем його опублікування, і застосовуються з 1 січня 2018 року;
пунктів 2 і 4 розділу І цього Закону, які набирають чинності з 1 березня 2018 року.
2. У разі якщо внаслідок перерахунку, проведеного відповідно до цього Закону, розмір пенсії зменшується, пенсія виплачується в раніше встановленому розмірі.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 18:32
mekena
Кто может прикинуть шо оно будет?

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 20:35
ir
Прикиньте для чернобыльцев-военных, за вас радоваться или....?

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 20:41
dog-fox
mekena писал(а):
Кто может прикинуть шо оно будет?

Да принцип один и тот же:
статтю 13 викласти у такій редакції:
“Розмір пенсії; за . вислугу років обчислюється за формулою, передбаченою частиною першою статті 27 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

т.е формула таже
П = 3764,40 х Кс х Кз

Кс считаеся по Ст. 25 ЗУ №1058

Стаття 25. Коефіцієнт страхового стажу

1. Коефіцієнт страхового стажу, що застосовується для обчислення розміру пенсії, визначається із заокругленням до п'яти знаків після коми за формулою:

Кс = См х Вс /100 х 12

Кс - коефіцієнт страхового стажу;

См - сума місяців страхового стажу;

Вс - визначена відповідно до цього Закону величина оцінки одного року страхового стажу (у відсотках). За період участі в системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 1%.

2. Коефіцієнт страхового стажу з урахуванням періодів до набрання чинності цим Законом не може перевищувати 0,75, а з урахуванням страхового стажу, передбаченого абзацом десятим частини третьої статті 24 цього Закону, - 0,85.

но для вас Вс согласно этого
за періоди вислуги років, передбачені статтею 17 цього Закону, у тому числі обрахованої у пільговому обчисленні (стаття 17*1 цього Закону)

смотрим статью 17 ЗУ №2262-12:
[spoiler=Стаття 17]Стаття 17. Види служби та періоди часу, які зараховуються до вислуги років для призначення пенсії

Особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби і військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах "б"-"д" статті 1-2 цього Закону, які мають право на пенсію за цим Законом, до вислуги років для призначення пенсії зараховуються:

а) військова служба;

б) служба в органах внутрішніх справ, поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції, Державній кримінально-виконавчій службі України на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду;

в) час роботи в органах державної влади, органах місцевого самоврядування або сформованих ними органах, на підприємствах, в установах, організаціях і у вищих навчальних закладах із залишенням на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України;

г) час виконання депутатських повноважень із залишенням на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України;

д) час перебування під вартою та час відбуття покарання в місцях позбавлення волі особами, які мають право на пенсію за цим Законом, безпідставно притягнутими до кримінальної відповідальності, безпідставно репресованими та згодом реабілітованими;

е) час перебування у фашистських концтаборах, гетто та інших місцях примусового тримання осіб, у тому числі дітей, які були насильно вивезені з тимчасово окупованої території колишнього Союзу РСР у період Великої Вітчизняної війни та які після звільнення з цих місць були призвані або прийняті на військову службу, службу до органів внутрішніх справ, якщо за час перебування в зазначених місцях примусового тримання ними не було вчинено злочину проти миру і людства;

є) час перебування в полоні або заручником, якщо полонення чи захоплення заручником не було добровільним і особа, яка має право на пенсію за цим Законом, перебуваючи в полоні або заручником, не вчинила злочину проти миру і людства;

ж) час роботи в судових органах та органах прокуратури осіб, які працювали на посадах суддів, прокурорів, слідчих і перебувають на військовій службі або службі в органах і військових формуваннях Служби безпеки України, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України на посадах офіцерського та начальницького складу;

з) військова служба у збройних силах, органах внутрішніх справ, Національній поліції, органах державної безпеки держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав та інших військових формуваннях, створених законодавчими органами цих держав, Об’єднаних Збройних Силах Співдружності Незалежних Держав. Вислуга років (у тому числі на пільгових умовах) у цьому випадку обчислюється в порядку, встановленому законодавством держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав, на території яких військовослужбовці, особи, які мають право на пенсію за цим Законом, проходили військову службу, службу в органах внутрішніх справ, Національній поліції, органах державної безпеки, якщо інше не встановлено відповідними міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;

и) час роботи в державних органах у разі переходу на військову службу в органи і військові формування Служби безпеки України, Управління державної охорони України, органи внутрішніх справ, Національну поліцію, державну пожежну охорону, Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України, органи і підрозділи цивільного захисту, податкову міліцію або Державну кримінально-виконавчу службу України на посади офіцерського та начальницького складу згідно з переліками посад, затверджуваними відповідно Службою безпеки України, Управлінням державної охорони України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною поліцією, Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у сферах виконання кримінальних покарань, цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки, державної фінансової політики;

і) час перебування на посадах службовців Державної кримінально-виконавчої служби України, у підрозділах професійної (невоєнізованої) пожежної охорони, які в подальшому були переведені в категорію посад, що заміщуються рядовим і начальницьким складом за переліком посад і на умовах, які визначаються центральними органами виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у сферах виконання кримінальних покарань, цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки;

ї) час проходження військової служби за межами України в порядку військового співробітництва або у складі національного контингенту чи персоналу відповідно до міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;

й) служба у військовому резерві під час безпосередньої участі в антитерористичній операції чи забезпеченні її проведення.

До вислуги років поліцейським, особам офіцерського складу, особам середнього, старшого та вищого начальницького складу органів внутрішніх справ, державної пожежної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби України при призначенні пенсії на умовах цього Закону додатково зараховується час їхнього навчання (незалежно від форми навчання) у цивільних вищих навчальних закладах, а також в інших навчальних закладах, після закінчення яких присвоюється офіцерське (спеціальне) звання, до вступу на військову службу, службу до органів внутрішніх справ, Національної поліції, державної пожежної охорони, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби України або призначення на відповідну посаду в межах до п’яти років із розрахунку один рік навчання за шість місяців служби.

До вислуги років осіб, зазначених у пункті "ж" статті 1-2 цього Закону, додатково зараховується час безперервної роботи (з дня призначення після звільнення зі служби в органах внутрішніх справ (міліції) на посадах у Міністерстві внутрішніх справ України або Національній поліції (їх територіальних органах, закладах та установах), що заміщуються державними службовцями, а в навчальних, медичних закладах та науково-дослідних установах - на будь-яких посадах.

При призначенні пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, враховуються тільки повні роки вислуги років або страхового стажу без округлення фактичного розміру вислуги років чи страхового стажу в бік збільшення.

Вислуга років для призначення пенсії у разі поновлення виплати пенсії після перерви в її одержанні, яка була раніше обчислена особі, яка має право на пенсію за цим Законом, відповідно до законодавства, яке діяло на день попереднього звільнення цієї особи зі служби, перегляду не підлягає.

Стаття 17-1. Порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом

Порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.[/spoiler]
будет как "год за два", как шахтерам
...величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 2%.

если я правильно понял, весь остальной стаж (гражданка), как обычно 1 год = 1%:
Інші періоди страхового стажу враховуються з величиною оцінки одного року страхового стажу 1%;

Свою выслугу считайте сами.
Касаемо чернобыльцев:
Максимальний розмір пенсії, обчислений відповідно до частини другої цієї статті, не повинен перевищувати... ...особам, які під час проходження служби брали участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і віднесені в установленому законом порядку до категорії 1,-100 відсотків, до категорії 2, — 95 відсотків... ...відповідних сум грошового забезпечення...

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 20:56
ir
Тоже подумала про 2%, подумала будет больше пенсия. Посмотрим, пока держим кулаки за военных-чернобыльцев.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 20:57
skameykin22
А почему в формуле 3764 грн?
в Законе "...для визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за 2014,2015 та 2016 роки."
Получается, что надо брать ср. ЗП за эти годы.
КС - вислуга лет *2%,
КЗ - ДД в м-це увольн./ ср.ЗП. по Украине в м-це увольнения.
Я так понимаю.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 21:01
dog-fox
skameykin22 писал(а):
А почему в формуле 3764 грн?
в Законе "...для визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” застосовується середня заробітна плата (дохід) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за 2014,2015 та 2016 роки."
Получается, что надо брать ср. ЗП за эти годы.

Найдите в интернете или на нашем форуме ср. ЗП за эти года, сложите ее и найдите ср. ЗП за эти три года. Получится 3764,4 грн.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 21:12
skameykin22
Да, проверил, согласен 3764,40 грн.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 21:23
Николай_52
ir писал(а):
Тоже подумала про 2%, подумала будет больше пенсия. Посмотрим, пока держим кулаки за военных-чернобыльцев.

Если примут закон в таком виде, то у основной массы участников ЛПА 1-й категории перечисленных в ст.10 Закона-796
Тут і надалі до військовослужбовців належать: особи офіцерського складу, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби, військовозобов'язані, призвані на військові збори, військовослужбовці-жінки, а також сержанти (старшини), солдати (матроси), які перебувають (перебували) на дійсній строковій службі у збройних силах, керівний і оперативний склад органів Комітету державної безпеки, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також інших військових формувань.

размеры пенсий будут ниже чем размеры пенсий рассчитанные по Постанове-1210.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 21:25
mekena
А где же осовременивание? При чем здесь 3764 к военным окладам?
Не вижу отталкивания от действующих окладов, собственно самого осовременивания.
В гражданских расчетах не силен, поэтому пока теряюсь определиться стОит ли переходить или нет....

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 21:30
mekena
Николай_52 писал(а):
ir писал(а):
Тоже подумала про 2%, подумала будет больше пенсия. Посмотрим, пока держим кулаки за военных-чернобыльцев.

Если примут закон в таком виде, то у основной массы участников ЛПА 1-й категории перечисленных в ст.10 Закона-796
размеры пенсий будут ниже чем размеры пенсий рассчитанные по Постанове-1210.

Аргументируйте, Где собака зарыта?

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 21:41
dog-fox
mekena писал(а):
А где же осовременивание? При чем здесь 3764 к военным окладам?
Не вижу отталкивания от действующих окладов, собственно самого осовременивания.
В гражданских расчетах не силен, поэтому пока теряюсь определиться стОит ли переходить или нет....

А как до этого считали пенсии военным?
Кто может расписать на примере?
Каким образом Денежное Обеспечение (ДО) военного участвовало в формуле начначения пенсии?

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 21:53
mekena
dog-fox писал(а):
mekena писал(а):
А где же осовременивание? При чем здесь 3764 к военным окладам?
Не вижу отталкивания от действующих окладов, собственно самого осовременивания.
В гражданских расчетах не силен, поэтому пока теряюсь определиться стОит ли переходить или нет....

А как до этого считали пенсии военным?
Кто может расписать на примере?
Каким образом Денежное Обеспечение (ДО) военного участвовало в формуле начначения пенсии?

Оклад по должности, плюс звание, плюс выслуга, плюс допы (разные) - размер пенсии за 20 лет 50% от оклада плюс 3% за каждый год сверх 20 лет = пенсия по выслуге (если кратко, упрощенно)
. Инвалидам войны 3 группы - 60%, 2 группы - 80 % + 25% (инвалиды войны) + доп.выплаты, как ликвидотору и инвалиду войны - пенсия по инвалидности, на выбор.
Примерно моя категория военного пенсионера, ликвидатор, инвалид войны 2 группы на военной пенсии сейчас получает примерно на 200 грн меньше, чем я по постановке 1210.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 22:05
dog-fox
mekena писал(а):
Оклад по должности, плюс звание, плюс выслуга, плюс допы - за 20 лет 50% плюс 3% за каждый год сверх 20 лет = пенсия по выслуге. Инвалидам войны 3 группы - 60%, 2 группы - 80 % + 25% (инвалиды войны) + доп.выплаты, как ликвидотору и инвалиды войны - пенсия по инвалидности, на выбор.

Если можно более точно, например ну возьмем:
Человек ушел в запас с должности нач. службы РАВ полка, в звании п/полковник.
ДО (приблизительно) = 400руб. Выслуга 25 лет. Какой будет пенсион? Ну я не беру Афган и т.д.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 22:10
Николай_52
mekena писал(а):
А где же осовременивание? При чем здесь 3764 к военным окладам?
Не вижу отталкивания от действующих окладов, собственно самого осовременивания.
В гражданских расчетах не силен, поэтому пока теряюсь определиться стОит ли переходить или нет....
Насколько я понимаю, действующие новые (значительно увеличенные) оклады есть только у "поліцейських Національної поліції" - согласно Постанови КМУ від 11 листопада 2015 р. № 988.
Значительно увеличенные оклады согласно Постанови КМУ від 30 серпня 2017 р. № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" не введены в действие на основании Постанови КМУ від 27 грудня 2017 р. № 1052 - "... замінивши цифри “2018” цифрами “2019”.
Поэтому в законопроекте (если он не фейковый), становятся понятными с какой целью было отстрочено введение в действие новых значительно повышенных основных окладов (должностной, звание, выслуга):
I. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399 із наступними змінами):
1) у преамбулі Закону:
в абзаці третьому слова “у зв’язку із збільшенням рівня грошового забезпечення” виключити;
Вносим эти изменения в чинний Закон-2262 и видим как РЕЗКО СНИЖАЮТСЯ СОЦИАЛЬНЫЕ ГАРАНТИИ закреплённые в преамбуле закона - снимается обязанность государства автоматически увеличивать размеры пенсий в связи с увеличением денежного обеспечения.
Держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв’язку із збільшенням рівня грошового забезпечення - удаляем надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 22:10
mekena
dog-fox писал(а):
Если можно более точно, например ну возьмем:
Человек ушел в запас с должности нач. службы РАВ полка, в звании п/полковник.
ДО (приблизительно) = 400руб. Выслуга 25 лет. Какой будет пенсион? Ну я не беру Афган и т.д.

Дело в том , что в 2008 году было осовременивание должностных окладов, оклад по должности стали в несколько раз выше, примерно чуть более 1000 грн. Пенсии были пересчитаны. Подполковник с 25 лет выслуги без статусов будет иметь примерно 2500 в среднем.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 22:17
mekena
Николай_52 писал(а):
mekena писал(а):
А где же осовременивание? При чем здесь 3764 к военным окладам?
Не вижу отталкивания от действующих окладов, собственно самого осовременивания.
В гражданских расчетах не силен, поэтому пока теряюсь определиться стОит ли переходить или нет....
Насколько я понимаю, действующие новые (значительно увеличенные) оклады есть только у "поліцейських Національної поліції" - согласно Постанови КМУ від 11 листопада 2015 р. № 988.
Значительно увеличенные оклады согласно Постанови КМУ від 30 серпня 2017 р. № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" не введены в действие на основании Постанови КМУ від 27 грудня 2017 р. № 1052 - "... замінивши цифри “2018” цифрами “2019”.
Поэтому в законопроекте (если он не фейковый), становятся понятными с какой целью было отстрочено введение в действие новых значительно повышенных основных окладов (должностной, звание, выслуга):
I. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399 із наступними змінами):
1) у преамбулі Закону:
в абзаці третьому слова “у зв’язку із збільшенням рівня грошового забезпечення” виключити;
Вносим эти изменения в чинний Закон-2262 и видим как РЕЗКО СНИЖАЮТСЯ СОЦИАЛЬНЫЕ ГАРАНТИИ закреплённые в преамбуле закона - снимается обязанность государства автоматически увеличивать размеры пенсий в связи с увеличением денежного обеспечения.

Так поэтому и отложили принятие постановы 704. Хотя в этом проекте я не вижу где новые осовремененные оклады? Весь расчет отталкивается от гражданских средних зарплат.
Злочинний законопроект.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 22:28
Николай_52
mekena писал(а):
Аргументируйте, Где собака зарыта?

Сравнительно высокое денежное обеспечение при мизерных размерах основных окладах, но при сверхвысоких размерах премий, о которых те, кто уходил на пенсию намного ранее нынешних военнослужащих даже не мечтали так как премиальные в разы превышают сумму всех основных окладов: посадовий оклад+оклад за звання+%надбавку за вислугу рокiв.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 22:35
dog-fox
mekena писал(а):
Хотя в этом проекте я не вижу где новые осовремененные оклады? Весь расчет отталкивается от гражданских средних зарплат.

А этот законопроект видно и не имеет цель осовременивания пенсий военным. В нем заложен совсем другой механизм расчета пенсий военным. Будет все зависить от уплаты ЕСВ. Все планируют сделать на основе того же ЗУ №1058.
Будут некоторые отступления, например "год за два", преференции инвалидам войны (АТО), инвалидам чернобыльцам. Ну и до 2021 года оставят старую формулу.
Тимчасово, до 1 січня 2021 року, за бажанням особи, пенсія за вислугу років може бути призначена в таких розмірах:
а) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової . служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, які мають вислугу 20 років і більше (пункт “а” статті 12): за вислугу 20 років — 50 відсотків, а звільненим у відставку за віком або за станом здоров’я, особам, звільненим зі служби в поліції на підставі пунктів 2, 3 частини першої статті 77 Закону України “Про Національну поліцію” — 55 відсотків відповідних сум грошового забезпечення, визначених у порядку, встановленому частинами восьмою — десятою статті 43 цього Закону; за кожний рік вислуги понад 20 років — 3 відсотки відповідних сум грошового забезпечення;
б) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, які мають страховий стаж 25 років і більше, з яких не менше 12 календарних років і 6 місяців становить військова служба, служба в органах внутрішніх справ, поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і • підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України (пункт “б” статті 12 цього Закону): за страховий стаж 25 років — 50 відсотків і за кожний повний рік стажу понад 25 років — 1 відсоток відповідних сум-> грошового забезпечення, визначених у порядку, встановленому частинами восьмою — десятою статті 43 цього Закону.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 22:41
mekena
Ну ясно, что кидалово. Эти еврогаврики переплюнули даже тигипку с азаровым. Те одних чернобыльцев кинули, а эти еще и военных пенсов. Ушлые оказались.
Так, а где тут, собственно, гройсмановское полутаратысячное среднее повышение военных пенсий?

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 23:11
Николай_52
mekena писал(а):
Ну ясно, что кидалово. Эти еврогаврики переплюнули даже тигипку с азаровым. Те одних чернобыльцев кинули, а эти еще и военных пенсов. Ушлые оказались.
Так, а где тут, собственно, гройсмановское полутаратысячное среднее повышение военных пенсий?
Где? там же, где и "среднее чернобыльское" по Постанове-1210. Кому-то - в размере минимальных выплат, кому-то - по "максималке-потолку".
Міністерство соціальної політики України, опубліковано 20 грудня 2017 року о 17:10
“Законом передбачено, що в результаті осучаснення пенсії підвищаться для кожного індивідуально в залежності від стажу та розміру грошового забезпечення. Але якщо говорити про середнє підвищення, то воно становитиме 1,5 тис. гривень. Багато це чи мало?Це суттєво більше, ніж є сьогодні, і,якщо для цивільних пенсія в середньому зросла на 30%, то у військових зростання становитиме в середньому на 62%. Разом з цим достойних пенсій можна досягнути лише поступово, а тому головним результатом цього закону буде проведення одночасного та щорічного осучаснення військових та цивільних пенсій”, - підкреслив Міністр.
https://www.kmu.gov.ua/ua/news/andrij-r ... -2018-roku
"Середнє підвищення, то воно становитиме 1,5 тис." на фоне материальной помощи на оздоровление Реве и его замам в размере около 50 000 грн.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 23:17
mekena
Ок, будем посмотреть. Может где-то подводные камни, которых мы не замечаем.
Тут черт ноги сломет с этими зммысловатыми расчетами.
Кстати, в этом проекте не убрали повышение пенсий инвалидам войны на 25%?
Что-то я пропустил это.

Re: Слухи-2017 о реформе пенсионного обеспечения военных.

СообщениеДобавлено: 12-01-2018, 23:21
ir
Где-то есть 25%. А, в общем пока печально.