Likvidator писал(а):
Не зависимо от "пенсионного базового месяца"
Зависимо
Какая сумма пенсии подлежит индексации для пенсионера с нулевой зарплатой
А что он делает на работе?
заяві про порушення прав працюючого пенсіонера при перерахунку пенсії, яка відмовила вимозі щодо перерахунку пенсії з 1 травня по 31 жовтня 2010 та зобов'язання розрахувати та сплатити компенсаціюю втрати частини пенсії, починаючи з 1 червня по 31 жовтня 2010 у з'вязку с порушенням 6-ти місячного строку звернення до адміністративного суду на підставі приписів ч.2 ст.99, ст 100 КасУ .
Суд порушив матеріальне право -помилково не застосував до спірних правовідносин приписи чинного законодавства виходячи з наступного.
1. Правове обгрунтування питання подання адміністративного позову на підставі ч.1 ст.99 КасУ в межах строку звернення встановленного іншими законами , а саме в межах строку звернення встановленного пенсійними Законами Украіни ЗУ 1788, ЗУ 1058 – «без обмеження будь яким строком»
Відповідно до пункту 6 статті 92 Конституції України виключно законами України визначаються, зокрема, форми і види пенсійного забезпечення. Такими законами є Закон України «Про пенсійне забезпечення» від 5 листопада 1991 року № 1788-12 (надалі ЗУ 1788), Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» № 1058 від 9 липня 2003 року (надалі ЗУ 1058) та Закон України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 9 квітня 1992 року№ 2262-ХII (надалі ЗУ 2262).
Правовідносини, що склалися між позивачем і відповідачем стосовно спору про перерахунок пенсії, регулюються виключно пенсійними Законами України 1058 і 1788. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадках, передбачених цимі Законами, або в частині, що не суперечить цим Законам.
Ці Закони розроблени відповідно до Конституції України .
Абзацом другим преамбули ЗУ 1058 передбачено, що зміна умов і норм загальнообов'язкового державного пенсійного страхування здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.
Частиною 3 статті 4 даного Закону передбачено, що умови, норми та порядок пенсійного забезпечення визначається виключно законами про пенсійне забезпечення.
Частиною 1 статті 4 данного Закону передбачено, що Законодавство про пенсійне забезпечення базується на Конституції України, складається з Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування , цього Закону, закону про недержавне пенсійне забезпечення, законів, якими встановлюються умови пенсійного забезпечення, відмінні від загальнообов'язкового державного пенсійного страхування та недержавного пенсійного забезпечення, міжнародних договорів з пенсійного забезпечення, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України (далі - закони про пенсійне забезпечення), а також інших законів та нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до законів про пенсійне забезпечення, що регулюють відносини у сфері пенсійного забезпечення в Україні.
Частиною 1 статті 5 « Сфера дії Закону» передбачено, що цей Закон регулює відносини, що виникають між суб'єктами системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування.
Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на ці відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону.
Частиною 2 статті 5 « Сфера дії Закону» передбачено, що виключно цим Законом визначаються:
-принципи та структура системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування;
-умови набуття права та порядок визначення розмірів пенсійних виплат;
-порядок здійснення пенсійних виплат за загальнообов'язковим державним пенсійним страхуванням.
Частиною 2 статті 46 передбачено, що нараховані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком з нарахуванням компенсації втрати частини доходів.
Абзацем 2 статті 87 ЗУ 1788 передбачено, що суми пенсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком.
Частиною 1 статті 99 КасУ передбачено, що адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення встановленного іншими законами.
Ціми іншими законами, що встановлють строки звернення до суду - без обмеження будь-яким строком- відмінними від вимог приписів ч.2 ст. 99, ст. 100 КасУ, є пенсійни Закони України 1788, 1508.
Таким чином- строк позовної давності згідно діючого законодавства, до пенсійних виплат не застосовується.
Отже виходячи з наведенного, застосування до спірних правовідносин врегульованних на підставі статтей Конституції України прямої дії виключно вимогами пенсійних Законів Украіни 1058, 1788 вимог ч.2 ст 99, ст 100 непенсійного закону КасУ, у випадку що відноситься до сфери дії пенсійних законів, суперечать їм, непердбачені їми та значно погіршують умови, норми, порядок пенсійного забезпечення - буде помилковим.
Позовні вимоги позивача грунтуються на конституційних принципах, на яких базуються здійснення прав та свобод людини та громадянина в Україні, включаючи і гарантоване державою право на пенсійне забезпечення згідно наведенних вище статей Конституції та статей пенсійних Законів України.
Правовою гарантією забезпечення державою цього права є виконання прийнятих на себе зобов’язань, що слідує із положень принципів верховенства права, закріпленого ст.8 Конституції України .
Унаслідок приняття Ухвали від ххх міським судом допущено ігнорування і зменшення змісту і об'єму гарантованих державою прав пенсіонера.
Згідно зі статтею 22 Конституції України при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Відповідно до п.19 Постанови № 8 Пленума Верховного суду України не підлягають застосуванню судами закони та інші нормативно-правові акти, якими скасовуються конституційні права і свободи людини та громадянина, а також нові закони, які звужують зміст та обсяг встановлених Конституцією України і чинними законами прав і свобод.
Звуження змісту прав і свобод означає зменшення ознак, змістовних характеристик можливостей людини, які відображаються відповідними правами та свободами, тобто якісних характеристик права. Звуження обсягу прав і свобод - це зменшення кола суб'єктів, розміру території, часу, розміру або кількості благ чи будь-яких інших кількісно вимірюваних показників використання прав і свобод, тобто їх кількісної характеристики.
Миський районний суд порушив норми матеріального права застосувавши до правовідносин врегульованних на підставі статтей Конституції України прямої дії виключно вимогами пенсійних законів Украіни вимоги непенсійного закону КасУ, у випадку що відноситься до сфери дії пенсійних законів, суперечать їм та непердбачені їми.
Це, відповідно до норм статей 1, 3, 6, 8, 22, 27, 64, 68 Конституцій України є неприпустимим в діяльності органу державної судової влади.
Таким чином об'єктивно існують причини для скасування рішення ххх суду і ухвалення нового рішення на підставі :
- пункту 1 частини 1 ст.202 КАСУ: неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи;
- пункту 4 частини 1 ст 202 КАСУ: порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи або питання.
З огляду на викладене, з метою усунення порушень та поновлення моїх пенсійних прав керуючись:
- ч.6 ст.92, ст.8, ст.22, ст.55, ст. 152 Конституції України,
- ст. ст.4, 5, 45, 46 Закону України «Про загальнообовязкове державне пенсійне страхування»,
- ст. 87 Закону України «Про пенсійне забезпечення» ,
- ч.1 ст.99, ст. 202 КАС України
прошу Апеляційний адміністративний суд Одеської області:
1. Ухвалу міського ххх районного суду м.Одеси від ххх 2011р. скасувати.
2. Прийняти нове решення, яким:
« Адміністративний позов ххх до Управління Пенсійного фонду України в ххх районі м.Одеси про забов'язання зробити перерахунок пенсії та виплатити недоплачену частину за період з 01 травня по 31 жовтня 2010 та зобов'язання розрахувати та сплатити компенсаціюю втрати частини пенсії, починаючи з 1 червня по 31 жовтня 2010 на підставі частини 1 статті 99 КАСУ розглянути в межах строку звернення до суду встановлених пенсійними законами: ст.46 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», ст.87 Закону України «Про пенсійне забезпечення» -без обмеження будь яким строком.»
1. Ухвалу міського ххх районного суду м.Одеси від ххх 2011р. скасувати.
2. Прийняти нове решення, яким:
« Адміністративний позов ххх до Управління Пенсійного фонду України в ххх районі м.Одеси про забов'язання зробити перерахунок пенсії та виплатити недоплачену частину за період з 01 травня по 31 жовтня 2010 та зобов'язання розрахувати та сплатити компенсаціюю втрати частини пенсії, починаючи з 1 червня по 31 жовтня 2010 на підставі частини 1 статті 99 КАСУ розглянути в межах строку звернення до суду встановлених пенсійними законами: ст.46 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», ст.87 Закону України «Про пенсійне забезпечення» -без обмеження будь яким строком.»