Список форумов Проблеми чорнобильців Загальні питання чорнобильців Монетизація пільг: оплата ЖКГ

Монетизація пільг: оплата ЖКГ

Крім пенсійних
Borzow Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 771
Откуда: Донбасс
mekena писал(а):
Что такое ТВБВ?

територіально відокремлені безбалансові відділення
Проплаты прошли ещё вчера по всем организациям,смс не получал.
Статус відправки: Відправлено
Дата відправки: 21/12/19 22:01:03
Текст СМС: Narah.pilga 2021.29 Zalyshok 1126.21 Pilga pokryla vsi zareestrovanі v osobıstomu kabіnetі poslugy. Bilshe info oschadbank.ua/sd
Теория - это когда все всё знают, но ничего не работает.
Практика - это когда всё работает, но никто не знает почему.
Мы совмещаем теорию и практику - У НАС НИХРЕНА НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ И МЫ НЕ ЗНАЕМ ПОЧЕМУ!!!

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Для реалізації СМС-розсилки структурні підрозділи з питань соцзахисту населення місцевих адміністрацій мали зібрати коректні контактні номери мобільних телефонів пільговиків. Відповідне завдання ставилося місцевій владі міністерством ще в липні поточного року!

При цьому зараз в середньому по Україні відсутні близько 26% даних про номери мобільних телефонів одержувачів пільг. В одних регіонах цей відсоток становить менше 5% (наприклад, у Волинській області), а в місті Києві інформація про номер мобільного телефону відсутня майже у кожного другого пільговика (з 134 тис. пільговиків відомості про мобільний телефон відсутні майже у 56 тис. осіб)!

За відсутності такої інформації СМС надійти не може. Розсилка СМС-повідомлень через всіх операторів мобільного зв’язку здійснюється централізовано АТ “Ощадбанк” через спеціальне програмне забезпечення.

Крім того, з метою полегшення сприйняття пільговиками інформації у СМС-сповіщеннях, яке надходить від АТ “Ощадбанк”, Мінсоцполітики разом з банком було проведено роботу щодо викладення його в новій редакції, з якою люди зможуть ознайомитись вже наступного місяця.

Наголошуємо, фінансування нарахованих сум пільг Мінсоцполітики відбувалося вчасно. Тому про заборгованість з боку держави мова йти не може.

Водночас, як зазначалось раніше заступником Міністра соціальної політики Віталієм Музиченком, міністерством опрацьовуються зміни до порядку надання населенню пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, зокрема в частині того, що ті, хто хоче перейти на готівкову форму субсидій, могли б це зробити будь-коли. При цьому в грудні структурними підрозділами з питань соціального захисту населення було проведено роботу з громадянами в індивідуальному порядку щодо переведення частини громадян з некоректними даними в ЄДАРП з безготівкової форми виплати пільг на готівкову форму, у зв'язку з чим вони не отримали виплату пільги за жовтень та листопад 2019 року. В січні 2020 року такі громадяни отримають суму недоотриманих коштів за жовтень - грудень 2019 року.


Варто зазначити, що оскільки процес монетизації пільг відбувається вперше, Мінсоцполітики постійно працює над вирішенням усіх проблемних питань, які виникають під час практичної реалізації процесу монетизації. Проте більша частина питань лежить в площині взаємовідносин між громадянами, одержувачами державних соціальних виплат, та структурними підрозділами з питань соціального захисту населення, підприємствами - надавачами послуг ЖКП та АТ “Ощадбанк”.

https://www.msp.gov.ua/news/18066.html
Смерть рашистским оккупантам!

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Пришла смс с Ощада.
Сколько начислено средств по льготе, сколько в остатке и фраза: Пільга покрила всі зареєстровані в особистому кабінеті послуги. :victory:
Смерть рашистским оккупантам!

Borzow Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 771
Откуда: Донбасс
Юра,наверное услышали нас :boast: Пришла первая СМС!!!!Так что всё налаживается!
Теория - это когда все всё знают, но ничего не работает.
Практика - это когда всё работает, но никто не знает почему.
Мы совмещаем теорию и практику - У НАС НИХРЕНА НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ И МЫ НЕ ЗНАЕМ ПОЧЕМУ!!!

Radcha активист

Сообщения: 1349
Откуда: Україна
Likvidator писал(а):
Після 22 листопада пільговикам було направлено СМС-повідомлення в якому було вказано не покриті пільгою послуги – залишок для оплати в розрізі видів комунальних послуг:mda:

Ні фіга подібного .
Narah.pilga 1967.74
Zalyshok 2754.74
Pilga pokryla vsi zareestrovanі v osobıstomu kabіnetі poslugy.
Отаке СМС . Облгаз є в списку постачальників , але відсутній в таблиці на проплату. Водоканал зовсім пропав з кабінету. За листопад проплачено тільки електроенергія і тверді відходи. Все. Інформації в СМС про те , що щось не сплачено нема. Не мав би доступу до кабінету -думав би , що все окей і не боліла голова :mrgreen:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Radcha писал(а):
Likvidator писал(а):
Після 22 листопада пільговикам було направлено СМС-повідомлення в якому було вказано не покриті пільгою послуги – залишок для оплати в розрізі видів комунальних послуг:mda:

Ні фіга подібного .
Narah.pilga 1967.74
Zalyshok 2754.74
Pilga pokryla vsi zareestrovanі v osobıstomu kabіnetі poslugy.
Отаке СМС . Облгаз є в списку постачальників , але відсутній в таблиці на проплату. Водоканал зовсім пропав з кабінету. За листопад проплачено тільки електроенергія і тверді відходи. Все. Інформації в СМС про те , що щось не сплачено нема. Не мав би доступу до кабінету -думав би , що все окей і не боліла голова :mrgreen:

Цікаво,чому Ощадбанк (чи міністерство соціальної політики), надсилаючи СМС на латиниці - порушують закон "Про забезпечення функціонування української мови як державної" :?:
6. Навмисне спотворення української мови в офіційних документах і текстах, зокрема навмисне застосування її з порушенням вимог українського правопису і стандартів державної мови, а також створення перешкод та обмежень у застосуванні української мови тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом.
...Стаття 27. Державна мова у сфері користувацьких інтерфейсів комп’ютерних програм та веб-сайтів
...
7. Мобільні застосунки органів державної влади, органів місцевого самоврядування, зареєстрованих в Україні засобів масової інформації, а також суб’єктів господарювання, що реалізують товари і послуги в Україні, повинні мати версію користувацького інтерфейсу державною мовою.

У Вас есть офіційний словник латинських термінів, таких як "Narah." , "pilga", "pokryla" :?: :mda:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Radcha писал(а):
Narah.pilga 1967.74
Zalyshok 2754.74
Pilga pokryla vsi zareestrovanі v osobıstomu kabіnetі poslugy.
Отаке СМС . Облгаз є в списку постачальників , але відсутній в таблиці на проплату. Водоканал зовсім пропав з кабінету. За листопад проплачено тільки електроенергія і тверді відходи. Все. Інформації в СМС про те , що щось не сплачено нема. Не мав би доступу до кабінету -думав би , що все окей і не боліла голова :mrgreen:

Щоб не боліла голова, забудьте пароль до кабінету та слідуйте інструкції №4 влади:
( https://www.kmu.gov.ua/news/vidpovidi-n ... lg-na-zhkp )



4. Як здійснити оплату ЖКП, якщо в мене безготівкова форма виплати пільги?

Якщо у вас безготівкова форма виплати пільг, то частину платежів за вас здійснює АТ «Ощадбанк», а частину – ви сплачуєте самостійно.

Перерахування коштів Ощадбанком надавачам послуг здійснюється у наступній послідовності: постачання теплової енергії, постачання та розподіл природного газу або постачання та розподіл електричної енергії за наявності відповідного виду індивідуального опалення, постачання гарячої води, централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, постачання та розподіл електричної енергії, постачання та розподіл природного газу, поводження з побутовими відходами, послуги з управління багатоквартирним будинком, внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.

Тобто зараз Ощадбанк здійснює перерахунок коштів не за пропорційним принципом (коли за кожну послугу проводився розрахунок в рівних відсотках від суми пільги), а за пріоритетним принципом – коли спочатку проводиться оплата за тепло, газ, електроенергію і т. д.

Якщо сума пільги достатня, то сплата всіх послуг здійснюється на 100%. Залишок коштів пільги буде перераховано на наступний місяць.

Якщо суми пільги недостатньо, то сплачено буде лише за ті послуги, на які вистачить коштів. А послуги, за які потрібно доплатити – Ощадбанк надішле вам СМС (з розмірами доплати за кожним видом послуги).

Таким чином - безготівкові пільговики можуть спокійно чекати СМС на державній мові :mrgreen:

Radcha активист

Сообщения: 1349
Откуда: Україна
Likvidator писал(а):
Radcha писал(а):
Likvidator писал(а):
Після 22 листопада пільговикам було направлено СМС-повідомлення в якому було вказано не покриті пільгою послуги – залишок для оплати в розрізі видів комунальних послуг:mda:

Ні фіга подібного .
Narah.pilga 1967.74
Zalyshok 2754.74
Pilga pokryla vsi zareestrovanі v osobıstomu kabіnetі poslugy.
Отаке СМС . Облгаз є в списку постачальників , але відсутній в таблиці на проплату. Водоканал зовсім пропав з кабінету. За листопад проплачено тільки електроенергія і тверді відходи. Все. Інформації в СМС про те , що щось не сплачено нема. Не мав би доступу до кабінету -думав би , що все окей і не боліла голова :mrgreen:

Цікаво,чому Ощадбанк (чи міністерство соціальної політики), надсилаючи СМС на латиниці - порушують закон "Про забезпечення функціонування української мови як державної" :?:
6. Навмисне спотворення української мови в офіційних документах і текстах, зокрема навмисне застосування її з порушенням вимог українського правопису і стандартів державної мови, а також створення перешкод та обмежень у застосуванні української мови тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом.
...Стаття 27. Державна мова у сфері користувацьких інтерфейсів комп’ютерних програм та веб-сайтів
...
7. Мобільні застосунки органів державної влади, органів місцевого самоврядування, зареєстрованих в Україні засобів масової інформації, а також суб’єктів господарювання, що реалізують товари і послуги в Україні, повинні мати версію користувацького інтерфейсу державною мовою.

У Вас есть офіційний словник латинських термінів, таких як "Narah." , "pilga", "pokryla" :?: :mda:

:mrgreen: На деяких сайтах з доменом ru. дозволено писати російською або транслітеріцею. Оце і Ощадбанк таким займається. " Narax "google перекладач визначає як щось мальтійське, "pilga" - з узбецької :mrgreen: А й справді цікаво. Написати звернення до керівництва Ощадбанку не проблема. Навіть відповідь знаю - обладнання іноземне і це закладено виробником .

Black Sea посетитель

Сообщения: 35
Откуда: Херсон
Ощад по прежнему не дает регистрацию. В персональных кабинетах ОблЭнерго, ГорГаз и водоканала - черт ногу сломает.
К примеру по газу висит полная сумма платежа. По э/э задолженность 0, хотя я ничего не платил. По воде - переплата.

На сайт РегионГаз пишу третье обращение с просьбой ответить на два простых вопроса:
1. Сколько за меня заплатило УСЗ ?
2. Будет ли мне насчитана пеня, если они не заплатят?
3. Почему из платежки убрали графу:
підлягає сплаті з боку управління соц. захисту ?

В ответ - формальные отписки с цитатами отсюда:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/373-2019-%D0%BF

Borzow Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 771
Откуда: Донбасс
Искандер писал(а):
Патриот писал(а):
Хорошо, что я сразу сообразил и перевелся на наличку. Переходите, это намного лучше, чем иметь посредников.

Спасибо за добрые советы :bye: , но поверьте, что я уже не в состоянии выдерживать многочасовое хождение по сбору справок и стоянию в очередях к специалистам Ведь там как, сначала запишись на приём, потом приди на приём, тебе дадут перечень справок, собери их, запишись на приём и в назначенный день не опоздай на приём. А там выяснится, что справка не та. Заем мы эту "СТРАНУ В СМАРТФОНЕ", не выдержу я этого.

А ещё и такие отзывы есть на чернобыльских сайтах и их предостаточно:
Лариса_Лубни: 24.12.2019 в 12:11 Відповідь Івану — як тільки ви перейдете на готівкову монетизацію пільг, ви в ту ж хвилину відмовитеся від державних гарантій. При чому — добровільно та ще й письмово. Яскравий багаторічний негативний приклад монетизації у ліквідаторів Чорнобильської катастрофи є у вигляді часткової компенсації вартості продуктів харчування,яка десятиріччями не переглядається і неіндексується. Те ж саме чекає і монетизацію пільг за комунальні послуги. Кінцевий результат -взагалі відміна пільг по статусу.
Теория - это когда все всё знают, но ничего не работает.
Практика - это когда всё работает, но никто не знает почему.
Мы совмещаем теорию и практику - У НАС НИХРЕНА НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ И МЫ НЕ ЗНАЕМ ПОЧЕМУ!!!

Black Sea посетитель

Сообщения: 35
Откуда: Херсон
Как по мне, то наиболее правильным решением была бы возможность предоставления льготнику возможности управлением безналичными платежами за коммуналку с отдельного счета.
Т.е. соц Защ. перечисляет на Ощад, но перераспределением средств между коммунальными службами занимаюсь я. Никуда более, как в эти службы, проплатить с этого счета я не могу.

Radcha активист

Сообщения: 1349
Откуда: Україна
Black Sea писал(а):
Как по мне, то наиболее правильным решением была бы возможность предоставления льготнику возможности управлением безналичными платежами за коммуналку с отдельного счета.
Т.е. соц Защ. перечисляет на Ощад, но перераспределением средств между коммунальными службами занимаюсь я. Никуда более, как в эти службы, проплатить с этого счета я не могу.

Таке написав я в мінсоцполітики. Майже таке. Я пропонував дати якісь часові рамки , щоб пільговик міг по квитанціями проплатити послуги ЖКГ ,які для нього важливі в межах суми монетизації. Відправили по інстанціям до області- міста для роз'яснення мені принципу дії постанови КМУ.

Radcha активист

Сообщения: 1349
Откуда: Україна
Borzow писал(а):
Искандер писал(а):
Патриот писал(а):
Хорошо, что я сразу сообразил и перевелся на наличку. Переходите, это намного лучше, чем иметь посредников.

Спасибо за добрые советы :bye: , но поверьте, что я уже не в состоянии выдерживать многочасовое хождение по сбору справок и стоянию в очередях к специалистам Ведь там как, сначала запишись на приём, потом приди на приём, тебе дадут перечень справок, собери их, запишись на приём и в назначенный день не опоздай на приём. А там выяснится, что справка не та. Заем мы эту "СТРАНУ В СМАРТФОНЕ", не выдержу я этого.

А ещё и такие отзывы есть на чернобыльских сайтах и их предостаточно:
Лариса_Лубни: 24.12.2019 в 12:11 Відповідь Івану — як тільки ви перейдете на готівкову монетизацію пільг, ви в ту ж хвилину відмовитеся від державних гарантій. При чому — добровільно та ще й письмово. Яскравий багаторічний негативний приклад монетизації у ліквідаторів Чорнобильської катастрофи є у вигляді часткової компенсації вартості продуктів харчування,яка десятиріччями не переглядається і неіндексується. Те ж саме чекає і монетизацію пільг за комунальні послуги. Кінцевий результат -взагалі відміна пільг по статусу.

Може бути. От тільки тоді прийдеться всіх примусово переводити на готівковий принцип. А це не реально. Багато хто проти, та і в постанові хочуть внести зміни в пункт терміну подачі заяви , не раз на опалювальний період, а щомісячно до 15 числа. А вибір залишається . Хоча очікувати можна чого хочеш

Black Sea посетитель

Сообщения: 35
Откуда: Херсон
Radcha писал(а):
Хоча очікувати можна чого хочеш

якраз того, чого хочеш і не буде. Буде те, чого не хочеш:
Тишком і нишком повідміняють всі пільги, чи зведуть їх до копійок.

Проаналізуйте послідовність скорочення та урізання пільг ... :( приплюсуйте туди інфляцію та відсутність індексації.
І з цією "монетизацією" мабуть все тривіально просто. Нафіга ахметкам продавати нам комуналку за пів ціни? Краще з владою домовитися та протягнути через в.зраду документик відповідний. Нехай держава платить, чи як завжди - не платить. Пофіг ... ахметка своє отримає викрутивши нам руки.

До речі,
- а якими нормативними документами встановлені пільгові норми споживання е/е (70кВт), газу (175м.куб) та питної води (8м.куб) ?

PS*
Все частіше та частіше виникає бажання пробити свердловину на воду, та поставити сонячні панелі, пославши цю свору на .... Просто з принципу, бо на ті гроші, що туди підуть, 100% комуналку можна оплачувати до смерті, та ще й залишиться.

Borzow Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 771
Откуда: Донбасс
Black Sea писал(а):
До речі,
- а якими нормативними документами встановлені пільгові норми споживання е/е (70кВт), газу (175м.куб) та питної води (8м.куб) ?

О внесении изменений и признании утратившими силу некоторых постановлений Кабинета Министров Украины
КМ Украины
Постановление КМ от 14.08.2019 № 807
действует с 01.10.2019
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 90807.html
Пункт 131
Теория - это когда все всё знают, но ничего не работает.
Практика - это когда всё работает, но никто не знает почему.
Мы совмещаем теорию и практику - У НАС НИХРЕНА НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ И МЫ НЕ ЗНАЕМ ПОЧЕМУ!!!

Black Sea посетитель

Сообщения: 35
Откуда: Херсон
Radcha писал(а):
Black Sea писал(а):
Как по мне, то наиболее правильным решением была бы возможность предоставления льготнику возможности управлением безналичными платежами за коммуналку с отдельного счета.
Т.е. соц Защ. перечисляет на Ощад, но перераспределением средств между коммунальными службами занимаюсь я. Никуда более, как в эти службы, проплатить с этого счета я не могу.

Таке написав я в мінсоцполітики. Майже таке. .


Є ще одна пропозиція на лист, чи петицію на сайт гаранта.
- З якого біса ахметки прибрали з рахунків графу:
"Підлягає сплаті з боку УСЗН" , а у графі "Пільги" поставили нуль ?
Закон ще не відмінили.

Borzow писал(а):
Пункт 131

:mda: дякую, прикинув по е\е: дурять в два рази.

Black Sea посетитель

Сообщения: 35
Откуда: Херсон
Интересно девки пляшут ...

Снова попробовал зарегистр. в кабинете. Ситуация без изменений - Користувач не знайден.

Набрал горячую линию Ощада 0800210800
По льготам набираем 1, отвечает автоответчик с инструкцией. Общий смысл - виноват во всем СоцЗах. Предлагают зарегистрироваться в кабинете. Диктуют инструкцию.
Пробуем, вкратце это происходит так:
Заходим на сайт, жмем кнопочку в верхней левой части экрана. (три горизонт. полоски) Высвечивается желтая менюшка. Там выбираем пункт "ІНШІ РОЗДІЛИ"
Жмем на него иииии - примерно одну секунду наблюдаем меню, в котором НЕТ указанного оператором раздела "МОНЕТИЗАЦИЯ СУБСИДИЙ".
Вылетаем в общее меню.
Т.е. зарегистрироваться и этим способом не получается. Задал вопрос в эл. виде на сайте. Ответа нет.

Инструкцию в целом рекомендую послушать. Особенно в той части, где рассказывается КТО начисляет размер компенсации. Т.е. возвращаемся опять сюда:
Black Sea писал(а):
- З якого біса ахметки прибрали з рахунків графу:
"Підлягає сплаті з боку УСЗН" , а у графі "Пільги" поставили нуль ?
Закон ще не відмінили.


На сайте ощада вывалили объявление, что все деньги будут перечислены до 23.12.2019:
https://www.oschadbank.ua/ua/sd
Однако денег мне лично не перечислено. На сайтах коммунальных предприятий высвечивается задолженность.

У кого как?

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Borzow писал(а):
О внесении изменений и признании утратившими силу некоторых постановлений Кабинета Министров Украины
КМ Украины
Постановление КМ от 14.08.2019 № 807
действует с 01.10.2019
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 90807.html
Пункт 131

Так это для субсидий. Для льгот вроде другие нормы.
Смерть рашистским оккупантам!

Radcha активист

Сообщения: 1349
Откуда: Україна
Black Sea писал(а):
Интересно девки пляшут ...

Снова попробовал зарегистр. в кабинете. Ситуация без изменений - Користувач не знайден.

Набрал горячую линию Ощада 0800210800
По льготам набираем 1, отвечает автоответчик с инструкцией. Общий смысл - виноват во всем СоцЗах. Предлагают зарегистрироваться в кабинете. Диктуют инструкцию.
Пробуем, вкратце это происходит так:
Заходим на сайт, жмем кнопочку в верхней левой части экрана. (три горизонт. полоски) Высвечивается желтая менюшка. Там выбираем пункт "ІНШІ РОЗДІЛИ"
Жмем на него иииии - примерно одну секунду наблюдаем меню, в котором НЕТ указанного оператором раздела "МОНЕТИЗАЦИЯ СУБСИДИЙ".
Вылетаем в общее меню.
Т.е. зарегистрироваться и этим способом не получается. Задал вопрос в эл. виде на сайте. Ответа нет.

Инструкцию в целом рекомендую послушать. Особенно в той части, где рассказывается КТО начисляет размер компенсации. Т.е. возвращаемся опять сюда:
Black Sea писал(а):
- З якого біса ахметки прибрали з рахунків графу:
"Підлягає сплаті з боку УСЗН" , а у графі "Пільги" поставили нуль ?
Закон ще не відмінили.


На сайте ощада вывалили объявление, что все деньги будут перечислены до 23.12.2019:
https://www.oschadbank.ua/ua/sd
Однако денег мне лично не перечислено. На сайтах коммунальных предприятий высвечивается задолженность.

У кого как?

В мене без змін. Облгаз і вода відсутні.Спробуйте перейти по цьому посиланню

Black Sea посетитель

Сообщения: 35
Откуда: Херсон
Radcha писал(а):
В мене без змін. Облгаз і вода відсутні.Спробуйте перейти по цьому посиланню

Друже! я заходжу сюди три рази на день :D з незмінним результатом:
"користувач не знайдений"

Вчора мені це трошки піднасто3.14 ....., пардон, настогидло.
В Ютубі ролик з'явився:
https://www.youtube.com/watch?v=QYGiUoe ... e=youtu.be
а сьогодні сталося диво - дзвонять з ощаду та пропонують зайти/зареєструватися у кабінеті. Роблю все, як пані каже, але результат незмінній. (тобто гриби отсосіновики)
- Пані пропонує звернутися до соц.захисту.
= Повідомляю, що був там три рази і що там сорочку рвуть, доповідають - занесли данні в реєстр.
- Пані кажуть, що вони брешуть ...
= Відповідаю, що ні, бо бачив там таку ж шановну пані, які показували мені екран монітора і те, що дані передані.
Пані з ощаду просять в мене ІДі код та дату народження. Потім зникають на 2 хвилини, після чого повідомляють:
- Останній раз соц. захист передавав дані до реєстру 12.10.2019.
Питаю:
= Хто ж з вас бреше?
Пані морозяться.
Кажу:
= тоді я направлю вам письмового листа, з вимогою пояснити ситуацію у письмовій формі, а копію цього листа - до соц.захисту. Нагадую про Закон "Про звернення громадян ..."
Пані мовчить, потім видушує з себе - "ваше право"

Усьо, завіса. Лунає сумна музика, з титрів капає кров. :mrgreen:


Може в кого є чернеточки листа? Був би вдячний .. :bye:

Radcha активист

Сообщения: 1349
Откуда: Україна
Black Sea писал(а):
Друже! я заходжу сюди три рази на день :D з незмінним результатом:
"користувач не знайдений"

:mrgreen:

Дааа..., залишається сходити до попа і освятити смартфон і комп- як останній крок. :sad2:
Думаю, як тільки з'явиться можливість перевести монетизацію на інший банк, більшість зроблять це з радістю. Особливо ті, хто зараз є клієнтами інших банків і попали а Ощад згідно постанови ...
Последний раз редактировалось Radcha 27-12-2019, 06:59, всего редактировалось 1 раз.

Radcha активист

Сообщения: 1349
Откуда: Україна
Зайшов в інтернет-версію Ощад 24/7.Я там відновив рахунок і отримав карту, раптом щось залишиться після закінчення опалювального періоду-повинні автоматом залишок кинути на нього. І що? Доходи само-собою нуль, а от розходи вже є. -7. :mrgreen: Виявляється-СМС інформування . Дрібниця начебто, але якось неприємно. Дві СМС -7 грн... В Приватбанку якось такого не примічав. От до монетизації була думка перейти в Ощад - хоча б продуктові перенести. Тепер, після оцих двох місяців спілкування охота пропала... І що тепер ? Я не захочу, наприклад , щоб туди заходила компенсація за продукти і напишу заяву,(в разі можливості) щоб перекинули монетизацію на рахунок пенсійний, який в Приватбанку- борг буде помалу зростати? Бо пеня чи ще що, і СМС про нагадування боргу буде збільшувати саме тіло боргу . О як ...

Borzow Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 771
Откуда: Донбасс
Radcha писал(а):
І що тепер ? Я не захочу, наприклад , щоб туди заходила компенсація за продукти і напишу заяву,(в разі можливості) щоб перекинули монетизацію на рахунок пенсійний, який в Приватбанку- борг буде помалу зростати? Бо пеня чи ще що, і СМС про нагадування боргу буде збільшувати саме тіло боргу . О як ...

Переводи питание в Приват,какие проблемы?!Счёт нужно было открывать в конце отопительного сезона и то в случае если будут деньги на остатке.За СМС платят в Ощаде,но в настройках можно это оповещение убрать.Но якобы там ещё и за обслуживание счёта в год 120 гривен снимают?!Сам себе хлопот создал!!! :boast:
Теория - это когда все всё знают, но ничего не работает.
Практика - это когда всё работает, но никто не знает почему.
Мы совмещаем теорию и практику - У НАС НИХРЕНА НИЧЕГО НЕ РАБОТАЕТ И МЫ НЕ ЗНАЕМ ПОЧЕМУ!!!

Black Sea посетитель

Сообщения: 35
Откуда: Херсон
Radcha писал(а):
хоча б продуктові перенести

:shok: а що це таке ? Чи не оті 201,90гр. що заходять на рахунок ?
Radcha писал(а):
Дрібниця начебто, але якось неприємно.

Теоретично воно все дрібниці. Але їх вже забагато і 100%, що це дрібниці не для всіх. До теперішнього часу, я якось зовсім не цікавився "що" і "як" вони платять. Особисто для мене, поки що, не складе великої проблеми послати їх всіх, з їхніми подачками, куди подалі. Хай заберуть та вдавляться.
Але знову "Але". Тепер з'явилося бажання розібратися. І це не з причин фінансових.

До речі:
Black Sea писал(а):
Може в кого є чернеточки листа? Був би вдячний ..

як шановне панство дивиться на пропозицію колективного листа?


Пред.След.

Вернуться в Загальні питання чорнобильців