Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Генеральна прокуратура щодо невиконання судових рішень

Генеральна прокуратура щодо невиконання судових рішень

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Сообщения: 236
Откуда: Днепропетровск
Даю ответ Генпрокуратуры на моё обращение по поводу невыполнения судебных решений ( 1 и 2 инст.) и привлечению отдельных должн. лиц к криминальной ответсьвенности.
Генпрокуратурa писал(а):
                                                               ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
                                                               вул. Бастіонна ,9  м. Київ

                                                             МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ
                                                              ПОЛІТИКИ  УКРАЇНИ
                                                               вул.Еспланадна ,8/10 м.Київ

                                                               ДЕРЖАВНА  ВИКОНАВ.         
                                                                  СЛУЖБА УКРАЇНИ
                                                                вул.Артема ,73 ,  м.Київ
       
                                                               НАШИ  КООРДИНАТЫ

 Направляю  заяву  .......  шодо  невиконання   постановленого  на  його   користь   судового  рішення  про  зобов*язання  зробити  перерахунок  і  виплату  пенсії  та  з  інших  питань  для  вирішення   відповідно  до  компетенції  та  вжиття  заходів  згідно  із  законом.
 Про  результати  прошу  повідомити  автора.
   Одночасно  автору  роз*яснюю , що  відповідно  до  ст. 2 Закону України "Про  виконавче провадження"  примусове  виконання  рішень  покладається  на  державну  виконавчу  службу. Цим  Законом  визначено  порядок  ініцюювання  питання  про  притягнення  боржника  до  кримінальної  відповідальності  за  умисне  невиконання  судового  рішення , а  також  осіб ,  які  перешкоджають  його  виконанню , шляхом  направлення  державним  виконавцем  подання  до   правоохоронних  органів.
     Відповідно  до  ст. 94 Кримінально-процесуального  кодексу  України  кримінальну  справу  може  бути  порушено  тільки  у  випадках ,  коли  достатні  дані ,  які  вказують  на наявність  ознак  злочину.  Таких  обставин  у  заяві  не  наведено ,  тому  підстав   для  проведення  перервірки  у  крпмінально-процесуальному  порядку  наразі  не  вбачається.
  Додаток : на 20  арк. ( 1 ,2 , 3 адресату) .

Заст. нач. Головн. управління  в  суді ,
захисту інтересів  громадян (????)  та  держави
 при  виконанні  судових  рішень                           М. БАНЧУК,



Ребята , прошу высказаться по этому поводу.

Magnit Аватара пользователя
участник

Сообщения: 118
Откуда: Мариуполь
А разве Вы не прилагали к заявлению распечатку о размере пенсии, что выплачивалась по решению суда и когда не по решению суда. Если прилагали, тогда с ними все понятно, какие у прокуратуры понятия относительно ст. 94 КПК.
Цитата:
ПОРУШЕННЯ КРИМІНАЛЬНОЇ СПРАВИ

Стаття 94. Приводи і підстави до порушення кримінальної
справи

Приводами до порушення кримінальної справи є:
1) заяви або повідомлення підприємств, установ, організацій,
посадових осіб, представників влади, громадськості або окремих
громадян;
2) повідомлення представників влади, громадськості або
окремих громадян, які затримали підозрювану особу на місці
вчинення злочину або з поличним;
3) явка з повинною;
4) повідомлення, опубліковані в пресі;
5) безпосереднє виявлення органом дізнання, слідчим,
прокурором або судом ознак злочину.
Справа може бути порушена тільки в тих випадках, коли є
достатні дані, які вказують на наявність ознак злочину.

Прокуратура самоустранилась от своих прямых обязанностей по исполнеию п.5, ст.94, переложив эту обязанность на заявителя.
В течение 7 дней подать жалобу в суд на прокурора, за халатное выполнение своих обязанностей. Извините за мой совет с судом. Я в это время как то невольно забыл, что я живу в Украине.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
:sorry:
Последний раз редактировалось Al418 03-02-2012, 10:48, всего редактировалось 1 раз.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Татьяна Илиничьна писал(а):
Даю ответ Генпрокуратуры на моё обращение по поводу невыполнения судебных решений ( 1 и 2 инст.) и привлечению отдельных должн. лиц к криминальной ответсьвенности.
Генпрокуратурa писал(а):
Відповідно до ст. 94 Кримінально-процесуального кодексу України кримінальну справу може бути порушено тільки у випадках , коли достатні дані , які вказують на наявність ознак злочину. Таких обставин у заяві не наведено , тому підстав для проведення перервірки у крпмінально-процесуальному порядку наразі не вбачається.
Додаток : на 20 арк. ( 1 ,2 , 3 адресату) .

Заст. нач. Головн. управління в суді ,
захисту інтересів громадян (????) та держави
при виконанні судових рішень М. БАНЧУК,



Ребята , прошу высказаться по этому поводу.

Тигипко однозначно высказался(пункт 2.5):Изображение
Изображение
Автора и исполнителей ТЕЗ - в СИЗО :!:

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Чтобы возбудить уголовное дело, должен быть явным состав преступления, который определяется по своеобразной формуле:
Склад злочину
Під складом злочину мають на увазі сукупність передбачених кримінальним законом об'єктивних і суб'єктивних ознак, що визначають суспільна небезпечне діяння як злочин. Вирізняють такі елементи складу злочину; об'єкт, об'єктивна сторона, суб'єкт, суб'єктивна сторона.
Об'єктом злочину можуть бути: суспільний лад України, його політична та економічна системи, власність, особа, політичні, трудові, майнові та інші права і свободи громадян.
Об'єктивна сторона - це зовнішній вираз злочину, що його складає діяння (дія чи бездіяність), спричинені ним суспільне небезпечні шкідливі наслідки і причинний зв'язок між діянням та його наслідками. Дія - це активна, суспільне небезпечна, передбачена кримінальним законом поведінка суб'єкта (наприклад, у разі хуліганства); бездіяльність - це пасивна поведінка, яка проявилась у невиконанні особою тих дій, що їх вона повинна була і могла, в даній ситуації, здійснити (ненадання лікарем допомоги хворому і т. ін.). Думки, переконання, хоч би як вони засуджувалися морально, не можуть бути злочином, оскільки вони не є діянням (вчинком). Наслідком злочину називають збиток, шкоду, якої завдає діяння об'єктові злочину.
Причинний зв'язок між суспільне шкідливим діянням і його суспільно шкідливими наслідками є конкретним зв'язком між першим і другим у конкретному злочині.
Причинний зв'язок існує тоді, коли, по-перше, причина (діяння) в часі передує наслідкам, по-друге, викликає ці наслідки, по-третє, без даної причини (без даного діяння) конкретні наслідки не настали б.
Суб'єкт злочину - це індивід, фізична особа, що досягла певного віку і є осудною. Фізичні особи поділяються на громадян, осіб без громадянства, іноземних громадян. Розглядають також приватну особу, службову особу, спеціальний суб'єкт.
Осудність фізичної особи означає, що вона розуміє характер своїх дій і може керувати ними.
Суб'єктивна сторона - це внутрішня, психічна діяльність особи, яка вчинила злочин. Ознаками суб'єктивної сторони є провина, мотив і мета злочину.
Під провиною слід розуміти психічне ставлення особи до скоєного нею суспільно небезпечного діяння і суспільне небезпечних наслідків у формі наміру чи необережності.
Умисел як форма провини характеризується тим, що особа усвідомлює суспільне небезпечний характер своєї дії (бездіяльності), передбачає суспільне небезпечні та шкідливі їхні наслідки та бажає, або свідомо допускає, їх настання. Залежно від вольового критерію умисел поділяють на прямий і непрямий. У теорії кримінального права умисел поділяють на завчасно обдуманий, на той, що виник раптово, і неконкретизований.
Необережність при вчиненні злочину має місце тоді, коли особа передбачає суспільне небезпечні наслідки свого діяння і легковажно розраховує на запобігання їм, або не передбачала можливості настання таких наслідків, хоча повинна була і могла їх передбачити. Залежно від вольового критерію розрізняють такі види необережності, як злочинна самовпевненість і злочинна недбалість. У теорії права розрізняють і змішану провину, тобто таку, коли особа стосовно до суспільне небезпечного діяння має умисел, а щодо суспільно небезпечних наслідків - необережність.
Мотив - це внутрішні процеси, що відображаються у свідомості особи і спонукають її вчинити злочин. Мотив близький до провини, але не збігається з нею. Він впливає на свідомість людини, обумовлює характер її дій, формує скерованість волі, визначає зміст провини. Мета - це уява особи про бажаний результат, до якого вона прагне, вчиняючи злочин. Мотив і мета близькі за значенням. Якщо мотив показує, чим керується особа, вчиняючи злочин, то мета визначає направленість діяння злочинця, найближчий результат, себто те, до чого він прагне, чого хоче досягти.
Мотив і мета - обов'язкові ознаки складу злочину лише тоді, коли вони передбачені в конкретній статті кримінального закону.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Тигипко однозначно высказался(пункт 2.5): ...
Автора и исполнителей ТЕЗ - в СИЗО :!:
Полностью документ имеется?

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Тигипко однозначно высказался(пункт 2.5): ...
Автора и исполнителей ТЕЗ - в СИЗО :!:
Полностью документ имеется?

У меня ,нет.
Его корреспонденту ЛІГАБізнесІнформ передал источник из администрации одной из восточных областей.
инструкция носит неофициальный характер, подписей и печатей на ней нет. Все нюансы поведения чиновников оглашаются устно при передаче копии документа от начальников подчиненным.

Николай_52 участник

Сообщения: 374
Likvidator писал(а):
У меня ,нет.
Его корреспонденту ЛІГАБізнесІнформ передал источник из администрации одной из восточных областей.
инструкция носит неофициальный характер, подписей и печатей на ней нет. Все нюансы поведения чиновников оглашаются устно при передаче копии документа от начальников подчиненным.
ТЕЗИ
Щодо завдань місцевих органів праці та соціального захисту населення із забезпечення соціальних виплат, які фінансуються із державного бюджету
2.5. Стосовно співпраці місцевих органів праці та соціального захисту населення із:
-Державною виконавчою службою.
При надходженні відповідних рішень судій, запитів Державної виконавчої служби ініціювати обговорення у робочому порядку спільних дій. Якщо є непорозуміння надати інформацію до Департаменту правового забезпечення.

Вчера получил копию направленного исполнительной службой в районный суд «Подання (заяви) про вiдстрочення виконання рiшення суду» (текст изложен на двух полных страницах) в котором
исполнительная служба, ссылаясь на письмо ПФ просит суд на основании ст.36 Закона Украины «Про виконавче провадження» и ст.263 КАСУ
«Вирiшити питання про вiдстрочення виконання рiшення суду ………. до видiлення бюджетних призначень на виплату пiдвищень до пенсiї на пiдставi рiшення суду».

«Виконавче провадження» было открыто на основании исполнительного листа согласно решений районного и Аппеляционного судов (дело рассматривалось в порядке ГПК с марта 2010г по октябрь 2011г); ПФ было обязано пересчитать и произвести задолженность по размеру дополнительной пенсии согласно ст.50 Закона №796 за ограниченный период c __.__.2008г. по c __.__.2010г. (сумма задолженности ПФ по данному иску составляет примерно 3 500 грн.).

В связи с этим у меня возник вопрос: подача исполнительной службой таких заявлений в суд по «чернобыльским искам» является обычной практикой или ноу-хау?

голубятник Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1206
Откуда: Кривой Рог
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Тигипко однозначно высказался(пункт 2.5): ...
Автора и исполнителей ТЕЗ - в СИЗО :!:
Полностью документ имеется?

У меня ,нет.
Его корреспонденту ЛІГАБізнесІнформ передал источник из администрации одной из восточных областей.
инструкция носит неофициальный характер, подписей и печатей на ней нет. Все нюансы поведения чиновников оглашаются устно при передаче копии документа от начальников подчиненным.
А этих документов вполне достаточно , чтобы тИгипку устроить для начала в СИЗО - день открытых дверей . А потом и день закрытых дверей для него. :yes:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
голубятник писал(а):
А этих документов вполне достаточно , чтобы тИгипку устроить для начала в СИЗО - день открытых дверей

Поумнел, Тигипко и стал шулером. Документ-то без опознавательных данных... :read:
Вам скажут, что это ДЕЗА.
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4659
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Николай_52 писал(а):
В связи с этим у меня возник вопрос: подача исполнительной службой таких заявлений в суд по «чернобыльским искам» является обычной практикой или ноу-хау?
Ноу-хау Лавренчука. Наверное будут делать так везде.

голубятник писал(а):
А этих документов вполне достаточно , чтобы тИгипку устроить для начала в СИЗО - день открытых дверей .
Нет, конечно же.

Искандер Аватара пользователя
участник

Сообщения: 390
Откуда: Сумы
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Тигипко однозначно высказался(пункт 2.5): ...
Автора и исполнителей ТЕЗ - в СИЗО :!:
Полностью документ имеется?

У меня ,нет.
Его корреспонденту ЛІГАБізнесІнформ передал источник из администрации одной из восточных областей.
инструкция носит неофициальный характер, подписей и печатей на ней нет. Все нюансы поведения чиновников оглашаются устно при передаче копии документа от начальников подчиненным.


Утечка полусекретного, ни кем не подписанного документа, может быть провокацией, как от власти, типа проверить протестные настроения, так и от оппозиции, типа поддержка недовольства властью.
Хорошо сформулированный вопрос отпадает сам собой.

Боббиор посетитель

Сообщения: 49
Утечка полусекретного, ни кем не подписанного документа, может быть провокацией, как от власти, типа проверить протестные настроения, так и от оппозиции, типа поддержка недовольства властью.


Неужели вы думаете, что власти настолько наивны и не знают отношение людей?

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
dog-fox писал(а):
Вам скажут, что это ДЕЗА.

Ну вот уже сказали:
У Міністерстві соціальної політики запевняють, що не наказували місцевій владі блокувати виплату пільг за рішеннями судів.
Раніше редакція оприлюднила документ під назвою "Тези щодо завдань місцевих органів праці та соціального захисту населення із забезпечення соціальних виплат, які фінансуються з державного бюджету".
Його агентство отримало від співробітника адміністрації однієї зі східних областей.

На всех скоро упадет "манна небесная"
Крім того, підкреслюють в Мінсоцполітики, "завдяки збільшенню надходжень до державного бюджету в січні 2012 року на 15,5% у порівнянні з аналогічним періодом 2011 року, соціальні видатки фінансуються з початку 2012 року в нових, набагато більших розмірах".
Moderator

Искандер Аватара пользователя
участник

Сообщения: 390
Откуда: Сумы
Боббиор писал(а):
Утечка полусекретного, ни кем не подписанного документа, может быть провокацией, как от власти, типа проверить протестные настроения, так и от оппозиции, типа поддержка недовольства властью.


Неужели вы думаете, что власти настолько наивны и не знают отношение людей?

Знать отношение людей и видеть количество готовых реально выйти на протесты, это не одно и тоже, а ещё отследить центры влияния и концентрации, а так же центры управления протестами. И это важно знать, как органам, так и пиарщикам, одним, чтобы знать где тушить, а другим, где кого про что пиарить.
Хорошо сформулированный вопрос отпадает сам собой.

Maikl участник

Сообщения: 281
Откуда: Днепропетровск
ИзображениеИзображение
Товарищ решил идти последовательно до генпрокуратуры! Формучане можете брать за образец, а также подсказывать и давать рекомендации.


Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців

cron