Страница 1 из 1

касация

СообщениеДобавлено: 24-01-2012, 11:57
kislan
доброго дня. уважаемые, поделитесь пожалуйста образцом кассационной жолобы на решение апелляционного суда по перерасчёту пенсий работающим пенсионерам. матушка не желает понимать что всё бесполезно, "... только касация!"

Re: касация

СообщениеДобавлено: 24-01-2012, 14:17
Likvidator
kislan писал(а):
доброго дня. уважаемые, поделитесь пожалуйста образцом кассационной жолобы на решение апелляционного суда по перерасчёту пенсий работающим пенсионерам. матушка не желает понимать что всё бесполезно, "... только касация!"
И это правильно:
Вищий адміністративний суд України
 
Особа, яка подає касаційну скаргу:
______________________________,
адреса________________________
______________________________
(позивач по справі)
 
Особи, які беруть участь у справі:
 
Відповідач: ________________
адреса:_______________________

 

 
Касаційна скарга
на рішення ___________ апеляційного адміністративного суду від _______., прийняте за результатами перегляду рішення ________________ районного суду  від ________ у справі за позовом ________ до _______________________________________________ про __________________________________________________________
 (суддя: _______________________).
 
 
Шановний суд!
 
ХХ.ХХ.2012р._____________ районним судом (суддя: _______) було ухвалено рішення у справі за позовом ________________ до ________________ про _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (суддя: __________.), яким було задоволено у позові.  Апеляційною інстанцією це рішення було скасовано.
Вважаю це рішення незаконним і необґрунтованим з наступних підстав.
_________________________________________________________
__________________________________________________________
_______________________________________________________
На підставі вищенаведеного і керуючись ст.226 Кодексу адміністративного судочинства України, -
 
ПРОШУ ШАНОВНИЙ СУД:
Скасувати судові рішення суду  апеляційної інстанції та залишити
рішення _______________районного суду від _______ без змін.

Додатки:

   1. Копії касаційної скарги для осіб, які беруть участь у справі.
   2. Квитанція про сплату судового збору.

Підпис_______________
Дата_________________


Підстави:
Конституційний Суд України своїм Рішенням № 19-рп/2009 від 08.09.2009 року визнав неконституційним лише п. 10 Зазначеної Постанови КМУ № 530 щодо встановлення максимальних розмірів пенсій, п.п. 3 п. 11 Постанови неконституційним не визнано, тому доводи апелянта про те, що внаслідок визнання зазначених змін неконституційними виникла правова колізія, яка полягає в тому , що норми ст.ст. 40, 42 Закону втратили чинність, а рішення щодо відновлення дії попередньої редакції означених норм не приймалося, не можуть бути прийняті колегією суддів до уваги, як такі, що не ґрунтуються на нормах діючого законодавства.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі і в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як свідчить позиція ЄС у справі Yvonne van Duyn v. Home Office (Case 41/74 van Duyn v. Home Office) принцип юридичної визначеності означає, що зацікавлені особи повинні мати змогу покладатися на зобов’язання, взяті державою, навіть якщо такі зобов’язання містяться у законодавчому акті, який загалом не має автоматичної прямої дії. Така дія зазначеного принципу пов’язана з іншим принципом –відповідальності держави, який полягає у тому, що держава не може посилатися на власне порушення зобов’язань для запобігання відповідальності. При цьому, якщо держава чи орган публічної влади схвалили певну концепцію, в даному випадку це визначений державою розмір пенсії, така держава чи орган вважатимуться такими, що діють протиправно, якщо вони відступлять від такої політики чи поведінки, зокрема, щодо фізичних осіб без завчасного повідомлення про зміни в такій політиці чи поведінці, оскільки схвалення такої політики чи поведінки дало підстави для виникнення обґрунтованих сподівань у фізичних осіб стосовно додержання державою чи органом публічної влади такої політики чи поведінки.

Відповідно до ст. 22 Конституції України конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Як зазначено у Рішенні Конституційного Суду України від 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005 (справа про рівень пенсії і щомісячного довічного грошового утримання) зміст прав і свобод людини - це умови і засоби, які визначають матеріальні та духовні можливості людини, необхідні для задоволення потреб її існування і розвитку. Обсяг прав людини - це кількісні показники відповідних можливостей, які характеризують його множинність, величину, інтенсивність і ступінь прояву та виражені у певних одиницях виміру.

Звуження змісту прав і свобод означає зменшення ознак, змістовних характеристик можливостей людини, які відображаються відповідними правами та свободами, тобто якісних характеристик права. Звуження обсягу прав і свобод - це зменшення кола суб'єктів, розміру території, часу, розміру або кількості благ чи будь-яких інших кількісно вимірюваних показників використання прав і свобод, тобто їх кількісної характеристики.

Частиною 3 статті 46 Конституції України встановлено, що пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Іншими словами, пенсії та інші види соціальних виплат, що є єдиним джерелом існування, не можуть бути нижче від прожиткового мінімуму, який встановлюється законом.

Ст. 71 КАС України передбачено , що кожна сторона повинна довести ті обставини , на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення . Якщо відповідач , суб”єкт владних повноважень заперечує проти адміністративного позову , то обов”язок щодо доказування правомірності свого рішення покладається на нього .

Відповідач не надав апеляційному суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування правомірності своїх дій бездіяльності.

кассация

СообщениеДобавлено: 22-05-2013, 20:47
dog-fox
Есть очень маленькая вероятность, что может измениться место кассации

Проект Закону про ліквідацію Вищого адміністративного суду України

Законопроектом пропонується ліквідувати Вищий адміністративний суд України, як суд касаційної інстанції та вищий спеціалізований суд адміністративної юрисдикції. Справи, які надійшли до Вищого адміністративного суду України для розгляду у касаційному порядку до набрання чинності законом закінчуються розглядом у даному суді, всі інші справи тимчасово розглядаються судовою палатою з адміністративних справ Верховного суду України. Цій же палаті передаються функції Вищого адміністративного суду по справах, в яких він є судом першої або апеляційної інстанції.