Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Позов проти постанови КМУ № 745 вiд 06.07.2011

Позов проти постанови КМУ № 745 вiд 06.07.2011

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Paul гость

Сообщения: 8
Откуда: Киев

Кроме того, согласно ст. 105 КАСУ иск может содержать в себе сразу несколько требований, в нашем случае хоть сразу 1),2).
п. 4 ст. 105 КАСУ "Адміністративний позов може містити вимоги про:
1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;
2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;
3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;
4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;
5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;
6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень;
7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності".

Например:
ПРОШУ:
1. Визнати нечинними Постанови КМУ...
2. Зобовязати КМУ скасувати Постанови...

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
Хтось подав до суду позов на 745 Постанову

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
WeDe писал(а):
Хтось подав до суду позов на 745 Постанову


Подали, только кажется мне, что пока суд, да дело- то будет придуман еще один ход со стороны власти. Да и толку, что подали- Постанова 745 - временная же, до 2012 года..

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
Если есть образец иска - сбросьте, пожалуйста. Чем больше будет истцов - тем лучше. По налогам оспаривали Постановление больше 2000 предпринимателей. Так и чернобыльцам надо делать. Сегодняшняя власть просто так никого слушать не хочет. Надо решать через суды.

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
Подал исковое заявление в окружной административный суд г. Киева. Прошу:
Позовну заяву про визнання незаконною постанови Кабінету Міністрів України № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету" від 6 липня 2011 року до Держави Україна в особі Кабінету Міністрів України задовольнити.
Визнати пункти 1-4 постанови Кабінету Міністрів України від 6 липня 2011 року № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету" незаконними.
Допустити поворот виконання постанови Кабінету Міністрів України від 6 липня 2011 року № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету", визнавши, що пункти 1-4 постанови не підлягають застосуванню з 23 липня 2011 року.

При положительном решении дела выплаты должны возобновить с 23 июля 2011 года.

Nixto Аватара пользователя
участник

Сообщения: 307
Откуда: Kharkov
WeDe писал(а):
Подал исковое заявление в окружной административный суд г. Киева. Прошу:
Позовну заяву про визнання незаконною постанови Кабінету Міністрів України № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету" від 6 липня 2011 року до Держави Україна в особі Кабінету Міністрів України задовольнити.
Визнати пункти 1-4 постанови Кабінету Міністрів України від 6 липня 2011 року № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету" незаконними.
Допустити поворот виконання постанови Кабінету Міністрів України від 6 липня 2011 року № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету", визнавши, що пункти 1-4 постанови не підлягають застосуванню з 23 липня 2011 року.

При положительном решении дела выплаты должны возобновить с 23 июля 2011 года.

Полагаю, что очень не лишним будет подключаться и третьим лицам, не заявляющим собственных требований.
У кого есть такая возможность, подключайтесь - подавайте ходатайства:
КАСУ писал(а):
Стаття 53. Треті особи
1. ...
2. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з ініціативи суду. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
3. Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи. { Статтю 53 доповнено частиною третьою згідно із Законом N 2453-VI ( 2453-17 ) від 07.07.2010 }
Стаття 54. Права та обов'язки третіх осіб
1. Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, треті особи, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, мають права позивача.
2. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, мають права та обов'язки, визначені у статті 49 цього Кодексу.

Предприниматели, когда обжаловали Постановление КМУ № 366-2008, было заявлено много третьих лиц (кажется, свыше сотни).

PS. Про обжалование Постановления КМУ № 366-2008 см. на Первом Украинском Юридическом форуме
тему "В Украине с 1 мая взнос по пенсионному страхованию для плательщиков налогов по упрощенной системе составит 208 грн (Дубль ДВА) "
(к сожалению часть темы была потеряна).

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3885
Откуда: Запоріжжя
Paul писал(а):
Есть предложение обжаловать(полностью либо частично) по КАСУ все действующие Постановления КМУ по которым ПФУ начисляет пенсии и надбавки как незаконные... Какие будут мысли???

До Вищого адміністративного суду України надійшло подання Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини про виконання рішень Європейського суду з прав людини, які набули статусу остаточних.
У зв’язку з цим Вищий адміністративний суд України вважає за необхідне звернути увагу адміністративних судів на таке...
Остаточним рішенням Європейського суду з прав людини від 7 жовтня 2010 року в справі “Богатова проти України” визнано порушення пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод...
...Заявниця стверджувала, що розмір її пенсії, нарахованої на підставі відповідного закону, не відповідає вимозі Конституції України щодо забезпечення рівня життя, не нижчого від прожиткового мінімуму , встановленого законом. Відповідно заявниця, обґрунтовуючи свої позовні вимоги, стверджувала, що до її справи повинні бути застосовані саме норми Конституції (ст.46) як норми прямої дії.

Інформаційний лист ВАСУ від 06.05.2011 № 622/11/13-11

А в случае с ПКМУ №745
Стаття 92. Виключно законами України визначаються:
...
6) основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення; засади регулювання праці і зайнятості, шлюбу, сім'ї, охорони дитинства, материнства, батьківства; виховання, освіти, культури і охорони здоров'я; екологічної безпеки;

Т.е. КМУ своими постановлениями не может определять размеры социальных выплат. :victory:
И опять же этот путь ведет в ЕСуд.
Moderator

ngeology Аватара пользователя
участник

Сообщения: 308
Откуда: Київ
dog-fox писал(а):
А в случае с ПКМУ №745

Стаття 92. Виключно законами України визначаються:
...
6) основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення; засади регулювання праці і зайнятості, шлюбу, сім'ї, охорони дитинства, материнства, батьківства; виховання, освіти, культури і охорони здоров'я; екологічної безпеки; /quote

Т.е. КМУ своими постановлениями не может определять размеры социальных выплат.
И опять же этот путь ведет в ЕСуд.

основи соц.захисту і види пенсійного забезпечення не еквівалентні розміру виплат на народження дитини. На мій погляд.

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
Чому завмерла тема?
25.10.2011 року зупинене провадження в справі № 2-а-13288/11/2670 в зв"язку з тим, що постановою Окружного адмінсуду м. Києва від 12.10.2011 року по справі 2а-11106/11/2670 відмовлено в задоволенні позову Стрижака Ю.М. та Сосова В.О. за недоведеністю незаконності прийняття Постанови № 745. Подав апеляційну скаргу на ухвалу про зупинення провадження.
7.12.2011 року в Окружному адмінсуді м. Києва повинна розглядатися по суті справа № 2а-13591/11/2670 про визнання незаконною постанови КМУ № 745
Хто бажає подати позовну заяву про визнання незаконною постанови КМУ № 745 - звертайтеся - скину всім бажаючим зразок позовної заяви.
Не забувайте, що відповідно до ч. 2 ст. 99 КАС України "Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів". Постанова була надрукована 23.07.2011 року

Патриот Аватара пользователя
участник

Сообщения: 409
WeDe писал(а):
Чому завмерла тема?
25.10.2011 року зупинене провадження в справі № 2-а-13288/11/2670 в зв"язку з тим, що постановою Окружного адмінсуду м. Києва від 12.10.2011 року по справі 2а-11106/11/2670 відмовлено в задоволенні позову Стрижака Ю.М. та Сосова В.О. за недоведеністю незаконності прийняття Постанови № 745. Подав апеляційну скаргу на ухвалу про зупинення провадження.
7.12.2011 року в Окружному адмінсуді м. Києва повинна розглядатися по суті справа № 2а-13591/11/2670 про визнання незаконною постанови КМУ № 745
Хто бажає подати позовну заяву про визнання незаконною постанови КМУ № 745 - звертайтеся - скину всім бажаючим зразок позовної заяви.
Не забувайте, що відповідно до ч. 2 ст. 99 КАС України "Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів". Постанова була надрукована 23.07.2011 року


Прошу выслать на vas.63@i.ua Заранее благодарен.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Патриот писал(а):
Прошу выслать на *******@i.ua
Не стоит светить свои электронніе адреса в открытой переписке - навлекаете на себя спаммеров, да и другие службы.
Пользуйтесь кнопкой "e-mail" внизу сообщения - это более безопасно.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
WeDe писал(а):
Чому завмерла тема?
25.10.2011 року зупинене провадження в справі № 2-а-13288/11/2670 в зв"язку з тим, що постановою Окружного адмінсуду м. Києва від 12.10.2011 року по справі 2а-11106/11/2670 відмовлено в задоволенні позову Стрижака Ю.М. та Сосова В.О. за недоведеністю незаконності прийняття Постанови № 745.

Не заглохла:
П/9991/428/11
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/18701215
В задоволенні заяви Головного Управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області про відізвання виконавчого листа у зв’язку з прийняттям постанови КМУ № 745 від 06.07.2011 р. по справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління пенсійного фонду України в Кіровоградській області про визнання незаконними дій і бездіяльність та зобов’язання виконання певних дій - відмовити.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/18944829
Як вбачається із заяви УПФУ в Центральному районі м. Сімферополі нововиявленими обставинами заявник вважає постанову КМУ «Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету» від 06.07.2011 р. № 745, яка набрала чинності 23.07.2011 р., однак вказана обставина виникла після ухвалення судового рішення, у зв’язку з чим не може вважатися нововиявленою.

Таким чином, суд вважає, що підстав для скасування постанови суду у зв’язку з нововиявленими обставинами не має.

Також суд не вбачає підстав для зупинення виконання судового рішення.

Ухвала суду 18944827 14.10.2011 Адміністративне 8-а-262/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Заболотна Н. М.
Ухвала суду 18944825 14.10.2011 Адміністративне 8-а-175/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Заболотна Н. М.
Ухвала суду 18944821 14.10.2011 Адміністративне 8-а-250/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Заболотна Н. М.
Ухвала суду 18944819 14.10.2011 Адміністративне 8-а-107/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Заболотна Н. М.
Ухвала суду 18944817 14.10.2011 Адміністративне 8-а-216/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Заболотна Н. М.
Ухвала суду 18944815 14.10.2011 Адміністративне 8-а-117/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Заболотна Н. М.
Ухвала суду 18944813 14.10.2011 Адміністративне 8-а-191/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Заболотна Н. М.
Ухвала суду 18944811 19.10.2011 Адміністративне 8-а-392/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Заболотна Н. М.
Ухвала суду 18989280 18.10.2011 Адміністративне 8-а-226/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Двірник Н. В.
Ухвала суду 19223890 28.10.2011 Адміністративне 8-а-118/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223891 28.10.2011 Адміністративне 8-а-121/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223892 28.10.2011 Адміністративне 8-а-119/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223893 28.10.2011 Адміністративне 8-а-80/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223894 28.10.2011 Адміністративне 8-а-78/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223895 28.10.2011 Адміністративне 8-а-364/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223896 28.10.2011 Адміністративне 8-а-440/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223897 28.10.2011 Адміністративне 8-а-139/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223898 28.10.2011 Адміністративне 8-а-11/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223899 28.10.2011 Адміністративне 8-а-131/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223900 28.10.2011 Адміністративне 8-а-19/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223901 28.10.2011 Адміністративне 8-а-132/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223902 28.10.2011 Адміністративне 8-а-8/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223903 28.10.2011 Адміністративне 8-а-14/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223904 28.10.2011 Адміністративне 8-а-137/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223905 28.10.2011 Адміністративне 8-а-412/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223906 28.10.2011 Адміністративне 8-а-419/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223907 28.10.2011 Адміністративне 8-а-421/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
Ухвала суду 19223908 28.10.2011 Адміністративне 8-а-384/11 Автономна Республіка Крим Центральний районний суд м. Сімферополя 0122 Деменок С. В.
........
..........

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
Вищий адмінсуд України 16.05.2007 року розглянувши справу за позовом Німченка Василя Івановича до Держави Україна в особі Кабінету Міністрів України щодо законності окремих положень постанови КМ України від 3 вересня 2005 року (865-2005-п) в своїй Постанові вказав:
....
Вирішуючи питання про спосіб відновлення порушеного права позивача колегія суддів виходить з наступного.
Захист прав в адміністративному судочинстві має бути ефективним. Це означає, що, задовольняючи адміністративний позов, суд повинен вжити всі заходи для поновлення порушеного права.
Згідно пункту 1 частини другої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (2747-15) у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.
Перераховані повноваження необхідно розглядати в контексті положень статті 3 Конституції України ( 254к/96-ВР ), що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, а утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави в особі її органів, до яких належать і органи судової влади, а також в контексті частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України ( 2747-15 ), що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень.
.....
Оскільки названою постановою було порушено право суддів на оплату праці з 1 червня 2005 року, то воно підлягає захисту та відновленню згідно з принципами верховенства права, рівності, справедливості, законності, що можливо зробити лише допустивши поворот виконання постанови КМ України від 3 вересня 2005 року N 865 (865-2005-п ) з моменту порушення права позивача, як це передбачено положеннями пункту 1 частини другої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України ( 2747-15 ).
....
Доводи представника Кабінету Міністрів України про порушення бюджетного законодавства у випадку задоволення позову колегія суддів до уваги не приймає, оскільки органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх функцій та зобов'язань щодо забезпечення конституційних гарантій незалежності та неупередженості суддів.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/906242

Goldfish Аватара пользователя
активист

Сообщения: 884
Откуда: Кропивницький
WeDe писал(а):
Оскільки названою постановою було порушено право суддів на оплату праці з 1 червня 2005 року, то воно підлягає захисту та відновленню згідно з принципами верховенства права, рівності, справедливості, законності, що можливо зробити лише допустивши поворот виконання постанови КМ України від 3 вересня 2005 року N 865 (865-2005-п )

Ну да... сравнили... тут и к гадалке не надо ходить... Судьи-то своё защищали... Почувствуйте разницу...
"Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть еще хуже"(Тувим)

Александр посетитель

Сообщения: 35
Откуда: Украина
WeDe писал(а):
Чому завмерла тема?
25.10.2011 року зупинене провадження в справі № 2-а-13288/11/2670 в зв"язку з тим, що постановою Окружного адмінсуду м. Києва від 12.10.2011 року по справі 2а-11106/11/2670 відмовлено в задоволенні позову Стрижака Ю.М. та Сосова В.О. за недоведеністю незаконності прийняття Постанови № 745. Подав апеляційну скаргу на ухвалу про зупинення провадження.
7.12.2011 року в Окружному адмінсуді м. Києва повинна розглядатися по суті справа № 2а-13591/11/2670 про визнання незаконною постанови КМУ № 745
Хто бажає подати позовну заяву про визнання незаконною постанови КМУ № 745 - звертайтеся - скину всім бажаючим зразок позовної заяви.
Не забувайте, що відповідно до ч. 2 ст. 99 КАС України "Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів". Постанова була надрукована 23.07.2011 року


Прошу выслать на адрес:

Спасибо!
Александр

Vasiliy_n прохожий

Сообщения: 1
Откуда: г. Киев
WeDe писал(а):
Чому завмерла тема?
25.10.2011 року зупинене провадження в справі № 2-а-13288/11/2670 в зв"язку з тим, що постановою Окружного адмінсуду м. Києва від 12.10.2011 року по справі 2а-11106/11/2670 відмовлено в задоволенні позову Стрижака Ю.М. та Сосова В.О. за недоведеністю незаконності прийняття Постанови № 745. Подав апеляційну скаргу на ухвалу про зупинення провадження.
7.12.2011 року в Окружному адмінсуді м. Києва повинна розглядатися по суті справа № 2а-13591/11/2670 про визнання незаконною постанови КМУ № 745
Хто бажає подати позовну заяву про визнання незаконною постанови КМУ № 745 - звертайтеся - скину всім бажаючим зразок позовної заяви.
Не забувайте, що відповідно до ч. 2 ст. 99 КАС України "Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів". Постанова була надрукована 23.07.2011 року


Пожалуйста, отправьте и на мой мейл!

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
7 грудня 2011 року Окружним адмінсудом м. Києва була розглянута адмінсправа № 2а-13591/11/2670.
В задоволені позову відмовлено. Повний текст буде виготовлено через 5 днів. Скоріш за все підставою для відмови став закон "Про внесення змін в ЗУ "Про державний бюджет на 2011 рік", на виконання якого і прийнята 745 Постанова. Буду подавати апеляційну скаргу.

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3885
Откуда: Запоріжжя
WeDe писал(а):
Позовну заяву про визнання незаконною постанови Кабінету Міністрів України № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету" від 6 липня 2011 року до Держави Україна в особі Кабінету Міністрів України задовольнити.
Визнати пункти 1-4 постанови Кабінету Міністрів України від 6 липня 2011 року № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету" незаконними.
Допустити поворот виконання постанови Кабінету Міністрів України від 6 липня 2011 року № 745 "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються з державного бюджету", визнавши, що пункти 1-4 постанови не підлягають застосуванню з 23 липня 2011 року.

А выложите на форуме, пожалуста, Ваши аргументы по этому делу.
Moderator

ВЛАДИМИР К. Аватара пользователя
Эксперт

Сообщения: 3112
Віце-прем'єр-міністр - міністр соціальної політики України Сергій Тігіпко в ефірі "Шустер Live" 9 грудня запевнив, що вказівок Пенсійному фонду судитися з чорнобильцям за пенсії не було.

Він пояснив: «Коли є рішення суду, Пенсійний фонд обов’язково буде судитися до останнього, якщо вони (Пенсійний фонд) не будуть подавати в усі інстанції, суди, вони – державні службовці, вони повинні це робити. Якщо вони чогось не роблять, їх викликає прокурор і питає: «Чому ви цього не робите?», – сказав він.


Тігіпко запевнив, що не давав вказівок судитися з чорнобильцями
Новини / Новини України
сьогодні, 14:50
Моя жизнь - Мои правила.
Не дай Вам Бог жить в эпоху перемен /Конфуций/

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
dog-fox писал(а):
А выложите на форуме, пожалуста, Ваши аргументы по этому делу.

Позовна заява на 7 сторінок. Для форума забагато, якщо не заперечуєте - скину Вам в лічку.

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3885
Откуда: Запоріжжя
WeDe писал(а):
скину Вам в лічку

:yes:
Moderator

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
Отримав сьогодні повний текст постанови від 7.12.2011 року в справі № 2а-13591/11/2670. (реєстр поки що не викидає)
Зіславшись на Рішення КСУ від 03.10.1997 року № 4-зп у справі за конституційним зверненням Барабаша О.Л., суд вирішив, що "Таким чином, положення ст. 51 ЗУ "Про статус і соц. захист громадян...", у т.ч. ст. 71 цього Закону, підлягають застосуванню з урахуванням особливостей, передбачених ч. 7 ЗУ "Про внесення змін до ЗУ "Про держбюджет на 2011 рік", які є останніми за часом набуття чинності та встановлюють особливості регулювання спірних відносин, відповідно до яких на КМУ покладено виконання функцій (обов"язку) щодо встановлення відповідних виплат.
При цьому суд не може погодитися з висновком позивачів, про те, що в даному випадку норми ЗУ "Про статус....." є спеціальними до норм ЗУ "Про внесення змін до ЗУ "Про держбюджет на 2011 рік", оскільки конкретно норма ч. 7 ЗУ "Про внесення змін до ЗУ "Про держбюджет на 2011 рік" стосується безпосередньо спірних правовідносин з визначення розміру соціальних виплат.
В даному випадку, як вбачається з оскаржуваного акта, приймаючи спірну постанову КМУ діяв на виконання вимог ч. 7 ЗУ "Про внесення змін до ЗУ "Про держбюджет на 2011 рік", тобто діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені цим законом, а відтак правових підстав вважати оскаржуваний акт у спірній частині незаконним, немає".
Готую апеляційну скаргу.

Goldfish Аватара пользователя
активист

Сообщения: 884
Откуда: Кропивницький
WeDe писал(а):
Зіславшись на Рішення КСУ від 03.10.1997 року № 4-зп у справі за конституційним зверненням Барабаша О.Л., суд вирішив, що "Таким чином, положення ст. 51 ЗУ "Про статус і соц. захист громадян...", у т.ч. ст. 71 цього Закону, підлягають застосуванню з урахуванням особливостей, передбачених ч. 7 ЗУ "Про внесення змін до ЗУ "Про держбюджет на 2011 рік", які є останніми за часом набуття чинності та встановлюють особливості регулювання спірних відносин, відповідно до яких на КМУ покладено виконання функцій (обов"язку) щодо встановлення відповідних виплат.

С ума сойти! Выбирают решения КСУ на любой вкус... И вроде как совсем не имеет значения, что решение КСУ № 4-зп от 1997 года касалось двух редакций Конституции, то есть смысл в том, что в 1996 году приняли Новую редакцию Конституции, а предыдущая перестала действовать. Но при чем же здесь Закон о Бюджете и Закон № 796-12? Это абсолютно разные законы! А почему тогда не берут во внимание те решения КСУ (и последний тоже), где запрещается вносить изменения в Законы Законом о Бюджете?.. Нет слов...
"Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть еще хуже"(Тувим)

WeDe посетитель

Сообщения: 31
Откуда: Винницкая область
і пофіг нашим можновладцям, що ще в Рішенні Конституційного Суду України у справі N 5-рп/2002 від 20.03.2002 вказано, що "Конституційний Суд України вважає, що оскільки для значної кількості громадян України пільги, компенсації і гарантії, право на які передбачене чинним законодавством, є додатком до основних джерел існування, необхідною складовою конституційного права на забезпечення життєвого рівня (стаття 48 Конституції України) , який принаймні не може бути нижчим від прожиткового мінімуму, встановленого законом (частина третя статті 46 Конституції України) , то звуження змісту та обсягу цього права шляхом прийняття нових законів або внесення змін до чинних законів за статтею 22 Конституції України не допускається. Зупинення його дії можливе за умови введення відповідно до пункту 31 частини першої статті 85 та пункту 19 статті 92 Конституції України надзвичайного стану (стаття 64 Конституції України)" .
Можливо у нас дійсно вже введено надзвичайний стан?

голубятник Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1206
Откуда: Кривой Рог
Вчера получили ответы из Киева ( по обращению телеграм Азарке насчет невыплат пенсии по ЗУ) , ответ предсказуемый - ВСТУПИЛО В СИЛУ ПКМ 745 . И поэтому вы все впролете. :yes: :unknown:

След.

Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців

cron