Список форумов Загальна категорія Підвищення пенсій Пенсии все выше,и выше...и выше!?

Пенсии все выше,и выше...и выше!?

(планові та акційні)
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
http://www.partyofregions.org.ua/faces/463c61c56de07/
Доповідь Першого віце-прем'єр-міністра, Міністра фінансів України М.Я.Азарова на засіданні Верховної Ради України щодо проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік»




05.05.2007, 13:51

Ще одним із джерел цього підвищення є кошти, передбачені при внесенні змін до бюджету поточного року у березні в сумі 2,6 млрд. грн.

В попередніх роках під час щорічного перерахунку пенсії збільшувались на 20 відсотків темпів зростання середньої заробітної плати.

З 1 березня п.р. ВПЕРШЕ розміри підвищення пенсій відповідають 35 відсоткам темпу зростання середньої заробітної плати (рішення Уряду від 23 квітня п.р.). Підвищення торкнулося майже 1,5 мільйонів українських пенсіонерів.

Із 1 червня п.р. буде реалізовано ДРУГИЙ етап підвищення пенсій.

Довідково: Із 1 червня 2007 р. пенсії, призначені до 2005 року, ДОДАТКОВО збільшуються на 9,2%, а призначені в останні 2 роки (2005 і 2006 роках) – на 7,8%.

Це дасть можливість розміри підвищення пенсій збільшити (з урахуванням збільшення з початку року):

по пенсіях, призначених до 2005 року - до 68 відсотків темпів зростання середньої заробітної плати за минулий рік;
по пенсіях, призначених в останні 2 роки (2005 і 2006 роках) - до 51 відсотків.

Такий підхід пов'язаний з тим, що на сьогодні громадянин, якому призначена пенсія до 2005 року в середньому отримує в 1,5 рази меншу пенсію, ніж працівник із аналогічним стажем роботи і заробітною платою, який пішов на пенсію в 2006 році.

Довідково: середній розмір пенсії, яка призначена працівнику до 2005 року, складає 402 грн., а після – 611 грн.

Тому разом із збільшенням розміру пенсії зменшується різниця в розмірах пенсії залежно від терміну її призначення.

Підвищення одержать близько 12,4 млн. пенсіонерів. Кожен пенсіонер отримає в середньому, додатково 40 грн.
З 1 вересня поточного року Уряд запланував провести ТРЕТІЙ етап збільшення пенсії. Він буде реалізований за умови внесення змін до бюджету та запровадження з 1 червня ІІ етапу Єдиної тарифної сітки.

Довідково: пенсії, призначені до 2005 року, підвищаться ще на 6,7%, а призначені в останні 2 роки (2005 і 2006 роках) – ще на 4%.


Таким чином, в цілому за 2007 рік зростання пенсійних виплат складе, відповідно 96 відсотків та 68 відсотків темпів зростання середньої заробітної плати за минулий рік.
*************************************************
:roll: :evil: :roll: :evil: :roll: :twisted: :roll: :evil: :cry: :shock:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
http://www.tovarish.com.ua/fresh/Tretia ... y_bud.html
Свіжий номер 64 (958) 21.06.2007 - 22.06.2007


Скільки будуть отримувати пенсіонери і бюджетники? З 1 червня розпочався другий етап підвищення зарплат і пенсій, затверджений коаліцією


До кінця року середня пенсія в Україні сягатиме 520 гривень, а заробітна плата бюджетників зросте більш ніж на 30%. Підвищення здійснюється у три етапи: у березні, червні та вересні. Такі соціальні гарантії передбачають ініційовані коаліцією зміни до Державного бюджету.

Про пенсії

Подібного підвищення ще не було. Якщо у попередні роки пенсію перераховували всього на 20% від темпів зростання заробітної плати, то цього року вже з 1 березня розміри підвищення пенсій відповідають 35-ти відсоткам. Заплановані підвищення одержали більш ніж 12 мільйонів українських пенсіонерів.
Червневе зростання пенсій, друге за цей рік, передбачає збільшення на коефіцієнт 1,1995 та 1,15. Тобто виходить так, що кожен пенсіонер отримає в додаток до вже звичної суми ще близько 40 гривень. Пенсії, призначені до 2005 року, зростатимуть додатково, в цілому - трохи менш ніж на 10%. Ті ж пенсії, що призначені пізніше, у 2005-2006 роках, зростуть на 8%.

Третій етап підвищення пенсій заплановано на 1 вересня. Тоді коефіцієнт перерахунку пенсій становитиме 1,2803 та 1,2. Таким чином, до кінця року середня пенсія становитиме 518 гривень. :roll: :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?: :?:

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
http://www.fin.org.ua/newws.php?i=494022
З 1 червня органами Пенсійного фонду здійснено перерахунок пенсій відповідно із Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. Пенсії за цим законом перераховано 10,7 мільйонам пенсіонерів, а середній розмір пенсійної виплати збільшився на 37,9 гривні.

В результаті перерахунків наукових пенсій за Законом України “Про наукову і науково-технічну діяльність” пенсії зросли у 62,5 тисяч науковців, їх середній розмір збільшився на 157,6 гривень.
Таким чином, у червні поточного року потреба на виплати пенсій зросла до 8,3 мільярдів гривень, а середня пенсійна виплата становить 553 гривні.
**********************************************
Здесь найдутся счастливчики из не то 12,не то 10,7 миллионов,у
которых пенсия растет все выше...с каждым рапортом СМИ:
(было 518 к концу года....стало 553 в июне ???)

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
http://www.fin.org.ua/newws.php?i=494022

Полный текуст этого отчета на сайте ПФ
http://www.pfu.gov.ua/control/uk/publis ... t_id=63875
Меня заинтересовала фраза
Так, мінімальна пенсійна виплата для інвалідів війни І групи встановлена на рівні 1041 гривні (у 2005 році – 322 гривні), для інвалідів ІІ групи – 937 гривень, а для інвалідів ІІІ групи – 833 гривні (у 2005 році – 285 гривень).

Это сделано на основе постановления КМ №684 от 03.05.07 г., п.1 которого гласит:
1. Установити, що у разі, коли щомісячний розмір пенсійних
виплат
(з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги, пенсій за особливі заслуги перед Україною, сум індексації та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством) не досягає у інвалідів війни I групи 100 відсотків, II групи - 90 відсотків, III групи - 80 відсотків, учасників бойових дій - 70 відсотків розміру середньої заробітної плати в Україні за даними Державного комітету статистики за 2006 рік, таким особам надається щомісячна державна адресна допомога до пенсії (дотація) у сумі, що не вистачає до зазначених розмірів для відповідних категорій осіб.
Выделено мной.
Т.е. отрапортовали, что увеличены пенсионные выплаты (пенсии). Но они увеличены не путем увеличения размера пенсий, а почему-то путем введения щомісячних адресних допомог, о которых ПФ почему-то скромно умолчал. А що це таке, і з чим його їдять? В ЗУ №1058 я не нашел определения этому понятию.
Есть только понятие
пенсійні виплати - грошові виплати в системі
загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, що
здійснюються у вигляді пенсії, довічної пенсії або одноразової
виплати;

Про адресні допомоги до пенсії (дотації) там нема ні слова.
Очевидно это как всегда у наших чиновников: говорим одно, делаем другое, а думаем третье.
с надеждой на лучшее

Сообщение 24-06-2007, 16:07
~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

vic писал(а):
В ЗУ №1058 я не нашел определения этому понятию

Это касается всех инвалидов войны и участников БД, а не только пенсионеров по Закону 1058. "Адресна допомога" - это общее понятие...

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
~Jhellico писал(а):
"Адресна допомога" - это общее понятие...

Но что-то же оно означает и как-то, и где-то должно быть определено или это как в книжке "Тимур и его команда" нехорошие ребята пытаются выяснить что такое "ультиматум" и приходят к выводу, что это такое - непонятно, но бить будут точно.
с надеждой на лучшее

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

vic писал(а):
Но что-то же оно означает и как-то, и где-то должно быть определено

Думаю, что определено. Просто я не пойму, зачем его искать обязательно в 1058...

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
~Jhellico писал(а):
Просто я не пойму, зачем его искать обязательно в 1058..

1. Но где-то же надо искать?
2. Объясняю: ЗУ №1058, ст.5, ч.2:
2. Виключно цим Законом визначаються:
...види пенсійних виплат;

3. Поэтому, учитывая все вышесказанное, делаю вывод, що адресна допомога к пенсійним виплатам ніякого відношення не має.
с надеждой на лучшее

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

vic писал(а):
1. Но где-то же надо искать?

Закон 1058 - это не "Пенсионный кодекс", он охватывает далеко не все :)

3. Поэтому, учитывая все вышесказанное, делаю вывод, що адресна допомога к пенсійним виплатам ніякого відношення не має.

А военные, госслужащие и т.п. тоже получают не "пенсiйнi виплати"? :p

Сообщение 25-06-2007, 12:10
atnest активист

Сообщения: 561
Откуда: Odessa
Закон 1058 - это не "Пенсионный кодекс", он охватывает далеко не все

Именно все!!!
именно на основании ЭТОГО закона ВСЕ получают пенсию из солидарной страхового фонда!!! И НИ по КАКОМУ больше!!!
с 1 января 2004 кончилось действие пенсионного обеспечения и перешли к страховму фонду, дальше к накопительному(не мне Вам это говорить).
Не было бы прописано в 1058 выплаты по другим зу -не было выплат пенсий по остальным законам из солидарной ситемы общегос страхования!!!

Сообщение 25-06-2007, 13:34
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
atnest писал(а):
Закон 1058 - это не "Пенсионный кодекс", он охватывает далеко не все

Именно все!!!
именно на основании ЭТОГО закона ВСЕ получают пенсию из солидарной страхового фонда!!! И НИ по КАКОМУ больше!!!
с 1 января 2004 кончилось действие пенсионного обеспечения и перешли к страховму фонду, дальше к накопительному(не мне Вам это говорить).
Не было бы прописано в 1058 выплаты по другим зу -не было выплат пенсий по остальным законам из солидарной ситемы общегос страхования!!!

Цитата из ЗУ 1058:
" Стаття 5. Сфера дії Закону
1. Цей Закон регулює відносини, що виникають між суб'єктамисистеми загальнообов'язкового державного пенсійного страхування.Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на цівідносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або вчастині, що не суперечить цьому Закону.
2. Виключно цим Законом визначаються:
принципи та структура системи загальнообов'язковогодержавного пенсійного страхування;
коло осіб, які підлягають загальнообов'язковому державномупенсійному страхуванню;
платники страхових внесків, їх права та обов'язки;
порядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків,стягнення заборгованості за цими внесками;
види пенсійних виплат;
умови набуття права та порядок визначення розмірів пенсійнихвиплат;
пенсійний вік чоловіків та жінок, при досягненні якого особамає право на призначення пенсії за віком;
мінімальний розмір пенсії за віком;
порядок здійснення пенсійних виплат за загальнообов'язковимдержавним пенсійним страхуванням;
порядок використання коштів Пенсійного фонду таНакопичувального фонду;
організація та порядок здійснення управління в системізагальнообов'язкового державного пенсійного страхування.
Стаття 6. Соціальні виплати непрацездатним громадянам
1. Непрацездатні громадяни крім пенсійних виплат із системипенсійного забезпечення мають право отримувати доплати, надбавкита підвищення до зазначених виплат, додаткову пенсію в порядку таза рахунок коштів, визначених законодавством.
2. У разі якщо сукупність виплат, зазначених у частині першійцієї статті, разом з пенсійними виплатами із системи пенсійногозабезпечення та іншими доходами не досягають розміру прожитковогомінімуму, визначеного законом для непрацездатних громадян, такігромадяни мають право на отримання державної соціальної допомоги впорядку, розмірах та за рахунок коштів, визначених законом.

ЗУ 1058 "любезно" не запрещает получать столько державної соціальної допомоги ,чтобы ,не дай Бог,непрацездатний громадянин
не...перешел в категорию "працездатних" :roll: :?: :roll:
Последний раз редактировалось Likvidator 25-06-2007, 13:36, всего редактировалось 1 раз.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
~Jhellico писал(а):
А военные, госслужащие и т.п. тоже получают не "пенсiйнi виплати"? :p

По моему то, что они получают называется не адресна допомога, а пенсия, часть которой они получают из средств пенсионного фонда, часть из госбюджетных средств.
Но мы ушли в сторону от понятия адресна допомога, лично меня интересует вопрос: что это такое? Почему в постановлении КМ №684 говорится не об увеличении пенсионных выплат, а о предоставлении ежемесячной адресной помощи к пенсии (доплаты) в сумме необходимой для достижения определенного размера пенсии. Если кто-то способен растолковать эти вопросы, я буду очень благодарен.
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
~Jhellico писал(а):
А военные, госслужащие и т.п. тоже получают не "пенсiйнi виплати"? :p

По моему то, что они получают называется не адресна допомога, а пенсия, часть которой они получают из средств пенсионного фонда, часть из госбюджетных средств.
Но мы ушли в сторону от понятия адресна допомога, лично меня интересует вопрос: что это такое? Почему в постановлении КМ №684 говорится не об увеличении пенсионных выплат, а о предоставлении ежемесячной адресной помощи к пенсии (доплаты) в сумме необходимой для достижения определенного размера пенсии. Если кто-то способен растолковать эти вопросы, я буду очень благодарен.

Это ...из мееестных бюджетов и продовольственных складов,та"благодійних надходжень від підприємств, установ та організацій" :shock: например:
"Про порядок надання адресної

допомоги малозабезпеченим

громадянам







Відповідно до статей 6, 13, 18, 23 Закону України „ Про місцеві державні адміністрації”, статті 1 Закону України „ Про звернення громадян”, з метою упорядкування системи надання адресної допомоги пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим громадянам, що мешкають в Миколаївському районі:


1. Затвердити порядок надання адресної допомоги малозабезпеченим громадянам (додається).


2. Розпорядження голови райдержадміністрації від 13 квітня 13.04.2004 № 140-р. „Про порядок надання адресної допомоги малозабезпеченим громадянам”, зареєстрованим в Миколаївському районному управлінні юстиції від 22.04.2004р.№ 4/43, вважати таким що втратило чинність.



3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Потьомкіна О.В.





Перший заступник голови

райдержадміністрації О.М.Біжан



Затверджено

розпорядженням голови

райдержадміністрації

від _______________№____



















П О Р Я Д О К

надання адресної допомоги малозабезпеченим громадянам



1. Загальні положення.


1.1 Адресна допомога малозабезпеченим громадянам може бути як грошовою , так і натуральною. Надається вона за рахунок коштів районного бюджету, благодійних надходжень від підприємств, установ та організацій.

1.2. Адресна допомога надається громадянам, що мешкають в Миколаївському районі за їх особистою заявою та клопотань сільських, селищного голів, громадських організацій на ім’я голови райдержадміністрації.

1.3. Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації веде облік надання усіх видів адресної допомоги.


2. Види адресної допомоги.


Грошова допомога.

2.1.Грошова допомога надається один раз на рік, не більше встановлених розмірів;

- інвалідам, учасникам бойових дій в залежності від ступеня потреб – від 50-100 грн.;

- малозабезпеченим громадянам у зв’язку з тяжким матеріальним становищем – до 30 грн.;

- у разі нещасних випадків, які пов’язані з втратою здоров’я, тяжкою хворобою та проведенням лікування заявника або членів його родини( за наявності медичного підтвердження) – до 50 грн.

-опікунам, які мають на утриманні дітей – сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків, та які здійснюють догляд за недієздатним громадянами – до 50 грн.;

- у випадку стихійного лиха, пожежі, необхідністю проведення складної хірургічної операції ( за наявності медичного підтвердження) – до 100 грн.

2.2.Працівники сільських та Ольшанського селищного центрів соціального захисту населення проводять обстеження матеріально – побутових умов проживання заявника, результати якого відображаються у відповідному акті, який разом з клопотанням сільського (селищного) голови, номером особистого рахунку заявника в ощадбанку, в разі необхідності, з медичними підтвердженнями, виносяться на розгляд комісії по розгляду заяв громадян про надання адресної допомоги малозабезпеченим громадянам, засідання якої проводяться кожної третьої середи місяця.

2.3. Районна комісія розглядає матеріали про надання грошової допомоги, встановлює її розмір, оформляє своє рішення протокольно, вносять пропозиції голові райдержадміністрації для прийняття розпорядження.

2.4. Проект розпорядження про надання грошової допомоги малозабезпеченим громадянам готує секретар комісії в призначений термін.

2.5.Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації веде облік надання грошової допомоги.



3. Натуральна допомога.


3.1. Натуральна допомога надається малозабезпеченим громадянам (за її наявності) з районного продовольчого фонду у вигляді продуктів харчування за особистою заявою громадян на ім’я голови райдержадміністрації, за списками малозабезпечених громадян району, які затверджуються головою райдержадміністрації до 30 грудня.

3.2. Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації веде облік виданої натуральної допомоги.
**********************************************************
Похоже,в "ПОВЫШЕНИЕ ПЕНСИЙ" ОТ КОАЛИЦИИ,включено ...ФСЕ и неоднократно :roll: :?: :shock:

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Likvidator писал(а):
Это ...из мееестных бюджетов и продовольственных складов...

Насколько я понял из цитируемого сообщения
адресна допомога в постанові КМ №684 - это конкретная сумма для каждого конкретного человека. Она может быть разовая, а может быть ежемесяная, как в постанове КМ №684. И насколько я понимаю, эту ежемесячную адресну допомогу можно спокойно отменить другим постановлением, а пенсию отменить трудновато.
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
Likvidator писал(а):
Это ...из мееестных бюджетов и продовольственных складов...

Насколько я понял из цитируемого сообщения
адресна допомога в постанові КМ №684 - это конкретная сумма для каждого конкретного человека. Она может быть разовая, а может быть ежемесяная, как в постанове КМ №684. И насколько я понимаю, эту ежемесячную адресну допомогу можно спокойно отменить другим постановлением, а пенсию отменить трудновато.

Идеи "адресной допомоги" успели порасти "мхом" с времен Кучмы:
"Для надання адресної допомоги до кінця поточного року буде створено Державний реєстр малозабезпечених громадян України - Микола Азаров


03.03.2004 | 19:17 | Управління взаємодії з громадськістю та ЗМІ версія для друку





Як повідомляють деякі вітчизняні засоби масової інформації, Президент України Леонід Кучма сьогодні на прес-конференції у Харкові заявив, що він підтримує заміну пільг адресною допомогою соціально незахищеним верствам населення.

В свою чергу, Перший віце-прем’єр-міністр, Міністр фінансів України Микола Азаров на вчорашній прес-конференції повідомив, що для надання адресної допомоги до кінця поточного року в системі Мінпраці буде створено Державний реєстр малозабезпечених громадян України.
Микола Азаров, зокрема, сказав: „Красива назва „пільга”, але реального змісту мало. Коли з бюджету виділяються кошти малозабезпеченим сім’ям, то це реальні гроші, а коли людина каже, що їй надається якась пільга, якою вона все одно не може скористатися, то це досить ефемерне поняття”.

На думку Першого віце-прем’єр-міністра, Міністра фінансів, для реалізації системи адресної допомоги потрібно „налагодити нормальний, грамотний облік”. Микола Азаров переконаний, що лише у такому разі можна реально, не на словах, а на ділі, підняти систему соціальної допомоги в Україні.

„Коли мені кажуть, що допомога може вимірюватись п’ятьма гривнями - це не допомога, а розмивання допомоги”, - сказав Микола Азаров, - „замість того, щоб так звану допомогу - п’ять гривень - віддавати мільйонам, напевне, буде правильніше, якщо ми, умовно кажучи, по сто чи двісті гривень віддамо десяткам тисяч, але тим, хто справді її потребує, хто може реально цю допомогу отримати”.

Найближчим часом на розгляд Кабінету Міністрів України буде винесено Концепцію забезпечення поступового переходу до надання пільг окремим категоріям громадян у грошовій формі.

У 2003 році (за оперативними відомостями) за рахунок субвенцій з державного бюджету профінансовано оплату передбачених чинними законодавством пільг більш як на 2 млрд. грн.
******************************************************
В результате,в упоминаемый Реестр вошли....99% пенсионеров Украины:?: :roll: :?:

Сообщение 26-06-2007, 07:53
~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

atnest писал(а):
Именно все!!!
именно на основании ЭТОГО закона ВСЕ получают пенсию из солидарной страхового фонда!!! И НИ по КАКОМУ больше!!!

А я-то все время думал, что ВСЕ пенсии, кроме Закона 1058 (и "кусочков" по нему), финансируются из госбюджета... :p И кстати, ВСЕ надбавки ВСЕМ тоже...

Насчет адресной. Не пойму, почему она всех так заинтересовала? Это не первый раз... С 01.09.2004 всем тоже дали "адресну грошову допомогу". И 30 грн. с 01.08.2004 тоже как-то так назывались... И вот с 01.06.2007 инвалидам дали до 42 грн.

Сообщение 26-06-2007, 08:29
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
~Jhellico писал(а):
atnest писал(а):
Именно все!!!
именно на основании ЭТОГО закона ВСЕ получают пенсию из солидарной страхового фонда!!! И НИ по КАКОМУ больше!!!

А я-то все время думал, что ВСЕ пенсии, кроме Закона 1058 (и "кусочков" по нему), финансируются из госбюджета... :p И кстати, ВСЕ надбавки ВСЕМ тоже...
Бюджет ПФУ успел измениться :arrow:
:


БЮДЖЕТ
Пенсійного фонду України на 2007 рік

(тис. гривень)

Залишок коштів на початок року 479 123

Доходи:

Власні надходження, всього 67 286 271,1

у тому числі:

обов’язкові внески підприємств, установ та організацій 57 623 688,8

обов’язкові внески громадян 3 629 805,4

обов’язкові внески від платників, що працюють у галузі сільського господарства 1 059 443,5

обов’язкові внески від військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу
органів внутрішніх справ та деяких інших осіб 2 964 327

обов’язкові внески від платників, що обрали спрощену систему оподаткування 702 449,7

інші надходження 757 378,3

кошти банків за користування тимчасово вільними коштами Пенсійного фонду України 24 740,4

кошти на виплату різниці у пенсійному забезпеченні наукових працівників,
що відшкодовується з небюджетних підприємств та установ 30 471,5

кошти від підприємств на покриття фактичних витрат на виплату та доставку пенсій
працівникам, зайнятим на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими
умовами праці за списком № 1 485 716,6

кошти на виплату пенсій іноземним пенсіонерам, які проживають на території України 8249,9

Усього власних доходів з урахуванням залишку 67 765 394,1

Кошти Державного бюджету України, всього 22 315 162,1

у тому числі:

дотація на виплату пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених
за різними пенсійними програмами 10 599 940,8

дотація на пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького
і рядового складу та суддів у відставці 10 334 095,9

на компенсацію втрат від застосування платниками фіксованого сільськогосподарського податку спеціальної ставки із сплати збору на обов’язкове пенсійне страхування 1 381 125,4

Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування
на випадок безробіття 167 500

Кошти Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві
та професійних захворювань 100 583,9

Усього доходів 90 348 640,1

Видатки:

Видатки за рахунок власних надходжень, всього 69 695 584,1

у тому числі на:

пенсійне забезпечення осіб, пенсія яким призначена згідно із Законом України
“Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” 67 099 373,4

пенсійне забезпечення осіб, пенсія яким призначена згідно з іншими законодавчими
актами в частині, що не перевищує розміру трудової пенсії за віком, на яку особа
має право відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне
страхування” 893 819,8

виплату різниці у пенсійному забезпеченні наукових працівників, що відшкодовується
за рахунок небюджетних підприємств та установ 99 652,5

виплату доплати відповідно до Закону України “Про поліпшення матеріального
становища учасника бойових дій та інвалідів війни” 233 490,2

пенсійне забезпечення осіб, які проживають за кордоном, та іноземних пенсіонерів 15 322,1

розрахунково-касове обслуговування та на оплату за підкріплення готівкою виплати
пенсії і грошової допомоги 55 254,7

керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення 1 196 559,4

виготовлення свідоцтв загальнообов’язкового державного соціального страхування
та пенсійних посвідчень 5000

виготовлення бланків, виплатних відомостей для виконання функцій з призначення
та виплати пенсій 29 567,1

створення програмно-технічного забезпечення системи інформаційно-аналітичної
підтримки органів Пенсійного фонду України 55 272,8

створення та впровадження автоматизованої системи Накопичувального фонду
загальнообов’язкового державного пенсійного страхування 12 272,1

Видатки за рахунок коштів Державного бюджету України, всього 20 384 972,1

у тому числі на:

виплату пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за різними пенсійними
програмами 10 050 876,2

пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу
та суддів у відставці 10 334 095,9

Видатки за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття 167 500

Видатки за рахунок коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків
на виробництві та професійних захворювань 100 583,9

Усього видатків 90 348 640,1

Перевищення доходів над видатками (+), видатків над доходами (–) 0

:idea:
Адресная допомога в бюджете ПФУ не предусмотрена :roll:

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
~Jhellico писал(а):
Насчет адресной. Не пойму, почему она всех так заинтересовала?

Объясняю почему.
Лично я привык к тому, чтобы вещи назывались своими именами. Лично меня возмущает тот факт, что пенсионерам дается адресная помощь, а потом победно рапортуется об увеличении пенсий. Не треба нас дурити.
с надеждой на лучшее

Сообщение 27-06-2007, 08:11
~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Likvidator писал(а):
Адресная допомога в бюджете ПФУ не предусмотрена

Кто дал Постановление, даст и денег...;)

vic писал(а):
Лично меня возмущает тот факт, что пенсионерам дается адресная помощь, а потом победно рапортуется об увеличении пенсий. Не треба нас дурити.

Понимаю... В сентябре 2004 тоже "пенci? вперше досягли рiвня прожиткового мiнiмуму" %)

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
~Jhellico писал(а):
Кто дал Постановление, даст и денег...

Если будут выборы, то даст...
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
~Jhellico писал(а):
Кто дал Постановление, даст и денег...

Если будут выборы, то даст...

И профспилки туда же-:roll:
"Відповідно до статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсії повинні щорічно з 1 березня підвищуватись на коефіцієнт, який дорівнює не менше ніж 20 відсотків темпів зростання середньої заробітної плати в Україні за минулий рік. На жаль, у 2005-2006 роках застосовувався коефіцієнт підвищення пенсій на мінімальному рівні (20%), що поступово призвело до істотного розриву у розмірах раніше призначених і новопризначених пенсій. Так, за останні три роки середня заробітна плата зросла на 77 % (з 589 грн. у 2004 році до 1041,47грн. у 2006 році), а пенсії - лише на 12,7 % ( крім мінімальних пенсій, які за цей час підвищувалися більш високими темпами). Розміри пенсій, призначених до 2004 року, майже вдвічі відстають від пенсій, які призначалися у 2006 році.
Тому Федерацією профспілок України було висунуто вимогу до Уряду щодо забезпечення справедливого щорічного підвищення пенсій на рівні 100 % від темпів зростання середньої заробітної плати.
Зазначена вимога ФПУ була предметом колективного трудового спору між ФПУ та Кабінетом Міністрів України, заходи з її вирішення закріплені в Угоді від 25.10.2006р. про спільні дії щодо вирішення зазначеного спору та включені до проекту Генеральної угоди на 2007 і наступні роки.
У 2007 році Кабінет Міністрів провів консультації з профспілками і почав вживати певні заходи для вирішення порушеної проблеми. Пенсії вирішено підвищувати диференційовано залежно від часу виходу на пенсію.
Прийнятими постановами Кабінету Міністрів України від 26.04.07 р. № 675 та від 03.05.07 р. №№ 684, 685 передбачено, що у 2007 році розміри пенсій, призначених до 1 січня 2005 року, підвищуються на 28,03 %, що відповідає 96 % темпів зростання середньої заробітної плати у 2006 році, а розміри пенсій, призначених у 2005-2006 роках – на 20%, що відповідає 68 % темпів зростання середньої заробітної плати. Таке підвищення проводитиметься у три етапи: з 1 березня, 1 червня та 1 вересня." :idea:
www.atomprofspilka.org.ua/ documents/inform_tar_sitka.doc

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Likvidator писал(а):
...
И профспилки туда же-:roll:
...
Тому Федерацією профспілок України було висунуто вимогу до Уряду щодо забезпечення справедливого щорічного підвищення пенсій на рівні 100 % від темпів зростання середньої заробітної плати.
...
Блин! Популизм - повышать, конечно же, более почетно.
На самом же деле следовало бы просто говорить о ежегодном перерасчете!
А в ст.40
Зс - середня заробітна плата працівників,  зайнятих у галузях економіки України,  за календарний рік,  що передує року звернення за призначенням пенсії;
вместо "передує року звернення за призначенням пенсії"
записать "передує року виконання (пере)расчету".
-= Пенсионер - это профессия! =-

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Nickolas писал(а):
вместо "передує року звернення за призначенням пенсії" записать "передує року виконання (пере)расчету".

Ага, счас, раскатали губу. Наш гарант своим законом №190 показал как он относится к пенсионерам, да профффесссора относятся примерно так же.
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
vic писал(а):
Nickolas писал(а):
вместо "передує року звернення за призначенням пенсії" записать "передує року виконання (пере)расчету".

Ага, счас, раскатали губу. Наш гарант своим законом №190 показал как он относится к пенсионерам, да профффесссора относятся примерно так же.

БЮТ копает под проффесссоров:
"Без сумніву, проблема актуалізації розмірів пенсій відповідно до темпів зростання національної економіки та усунення існуючих диспропорцій між розмірами пенсій, призначених у різні роки, є дуже гострою і потребує невідкладного вирішення! Фактично, ціною питання є відновлення соціальної справедливості відносно всіх категорій пенсіонерів, - вважає Роман Забзалюк, народний депутат України V скликання.

Більш, ніж трирічна практика застосування Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» дозволяє зробити висновок про те, що пенсії фактично залежать не від заробленого, а від того, в якому році людина вийшла на пенсію!

Це відбувається в наслідок наступних обставин.

Відповідно до формули, передбаченої ст.27 та ст.40 зазначеного Закону розмір пенсії за віком залежить від величини середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії. В подальшому цей показник не змінюється для непрацюючих пенсіонерів.

У зв’язку з цим, розміри пенсій, призначених громадянам, які мають однаковий стаж роботи та однаковий коефіцієнт заробітної плати, але виходять на пенсію в різні роки, будуть відрізнятись в зв’язку зі зміною розміру середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки. Так розмір пенсії, призначеної у 2006 році, майже вдвічі перевищує розмір пенсії, призначеної у 2004 році.

Навіть передбачене частиною другою ст.42 цього Закону щорічне підвищення розмірів пенсій на коефіцієнт, який відповідає не менше ніж 20% темпів зростання середньої заробітної плати в Україні порівняно з попереднім роком, передбачає компенсацію лише 1/5 від темпів зростання середньої плати в Україні, а відтак, лише частково усуває диспропорції між розмірами пенсій, призначених в різні роки.

Це явна дискримінація різних поколінь пенсіонерів!

Зазначену проблему можливо врегулювати лише законодавчо, шляхом внесення змін до статей 28 та 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», які передбачають щорічний перерахунок розмірів пенсій із застосуванням нового показника середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України за попередній рік, визначеного за даними спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у галузях статистики.

З боку демократичних опозиційних парламентських сил, зокрема Блоку Юлії Тимошенко, вже здійснювались спроби вирішити це питання!

Так народними депутатами України Рибаковим І.О., Шкілем А.В. та Келестиним В.В. вносився на розгляд Верховної Ради України відповідний законопроект (20.03.2007р. №3355).

Проте Уряд дав негативний висновок щодо цієї законодавчої ініціативи, посилаючись на значну потребу у додаткових коштах для фінансування відповідних видатків.

При цьому, наприкінці квітня – на початку травня поточного року Урядом В.Януковича приймаються відразу 3 постанови, що передбачають підвищення пенсій саме у зв’язку із зростанням середньої заробітної плати в Україні. Хоча фактично, навіть це підвищення стало можливим завдяки твердої позиції БЮТ та радикального тиску на проурядову Коаліцію.

Найцікавіше, що сумарне підвищення ( з 1 березня, 1 червня та 1 вересня 2007 року ) становить понад 100% темпів росту середньої заробітної плати в Україні за попередній рік, тобто за витратами є навіть «більш щедрим» варіантом, ніж передбачено згаданим вище законопроектом (бюджет Пенсійного фонду збільшено на 5 млрд. грн.).

А від так, цілком зрозуміло, що Урядом Януковича не підтримується системна законодавча ініціатива, але дуже швидко приймаються разові і більш затратні рішення щодо підвищення пенсій!

Чому так ?

Відповідь очевидна! Сьогоднішньому Уряду і проурядовій коаліції, що його створила, не потрібне системне вирішення проблем пенсіонерів! Набагато більш вигідно приймати популістські разові рішення про підвищення пенсій, намагаючись тим самим отримати голоси літніх людей на позачергових парламентських виборах!

Натомість, розв’язати проблему диспропорцій у розмірах пенсій призначених у різні роки та взагалі навести лад у цих питаннях, у тому числі беручи до уваги реальні пропозиції, що надходять від пенсіонерів, буде під силу лише обраному волею народу України новому складу Верховної Ради, у роботі якої будуть приймати участь у переважній своїй більшості представники демократичних сил, які на протязі тривалого часу продемонстрували громадськості свою відданість інтересам народу!

Роман Забзалюк, народний депутат України V скликання, голова Миколаївської обласної ради БЮТ."
http://www.byut.com.ua/ukr/news-4078

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Верховна Рада України


Комітет у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів розглянув проект Закону про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (щодо перерахунку пенсій у зв’язку із збільшенням середньої заробітної плати) (реєстр. № 3355), поданий народними депутатами України І. Рибаковим, А. Шкілем, В. Келестиним, і рекомендує повернути його суб’єктам права законодавчої ініціативи на доопрацювання.
Законопроектом пропонується з 1 березня кожного року перерахунок пенсії у зв’язку із збільшенням середньої заробітної плати в Україні здійснювати виходячи із середньої заробітної плати в Україні за минулий рік, тобто з урахуванням 100 відсотків темпів її зростання порівняно з попереднім роком та провадити перерахунок пенсії працюючим пенсіонерам з урахуванням середньої заробітної плати в Україні за рік, що передує року перерахунку пенсії.Водночас слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства осучаснення розмірів пенсій здійснюється шляхом:
1) збільшення з 1 березня кожного року на коефіцієнт, який відповідає не менш ніж 20 відсоткам темпів зростання середньої заробітної плати в Україні порівняно з попереднім роком, за винятком випадків, коли підвищення пенсійних виплат за минулий рік перевищило цей коефіцієнт. Розмір та порядок такого підвищення пенсії визначаються у межах бюджету Пенсійного фонду за рішенням Кабінету Міністрів України;
2) здійснення перерахунку пенсії працюючим пенсіонерам з урахуванням не менш ніж 24 місяців страхового стажу.
Законодавча пропозиція змінює підходи до порядку проведення перерахунку пенсій, як у разі підвищення середньої заробітної плати, так і для працюючих пенсіонерів і з огляду на песимістичні прогнози демографічної ситуації та співвідношення платників внесків та непрацюючого населення в найближчий час призведе до фінансової дестабілізації Пенсійного фонду України.
За розрахунками Пенсійного фонду запропонований механізм щорічного осучаснення заробітної плати, з якої обчислюється пенсія, потребуватиме додаткових витрат Пенсійного фонду у розмірі 15,6 млрд. грн. на рік, що в умовах постійно зростаючої потреби на виплату пенсій призведе до дефіциту коштів.
Мінпраці, Мінфін та Пенсійний фонд не підтримують зазначений проект Закону, оскільки запровадження запропонованих положень щодо перерахунку пенсій, потребує виваженого підходу з урахуванням можливості забезпечення таких пропозицій фінансуванням відповідних видатків.
Головне науково-експертне управління апарату Верховної Ради України пропонує за результатами розгляду в першому читанні законопроект направити на доопрацювання, у зв’язку з невизначенням конкретного механізму та порядку перерахунку пенсії, що, на їх погляд, фактично унеможливлює реалізацію законодавчої пропозиції. :roll: :roll: :?: Співдоповідачем від Комітету на пленарному засіданні з цього питання визначено Голову Комітету.

Проект Постанови додається.



Голова Комітету П. Цибенко

След.

Вернуться в Підвищення пенсій