Прокурору Дніпропетровської
області
49000, м. Дніпропетровськ,
проспект К. Маркса, 38
копія : Начальнику Управління
Пенсійного Фонду України
в _____________________
м. Дніпропетровська
49 м. Дніпропетровськ,
вул.__________________________
______________________________
(Прізвище)
______________________________
(имя по батькові)
____________________________________________
(Адреса)
_____________________________________________
_____________________________________________
ЗАЯВА
За 20 останніх років норми Закону України « Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (далі Закон 796) ніколи не виконувались в повному обсязі і 35 разів зазнали змін в менший бік, але і на цей час редакція ст. 50, ч. 4 ст.54, ч. З ст.67 вищевказаного Закону чітко визначає розмір пенсійних виплат ліквідаторам - інвалідам Чорнобиля.
- Статтею 50 Закону 796 встановлена наявність права у інваліда Чорнобиля 2-ої та 3-ої
групи призначення щомісячної додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю в розмірі 75% та 50% мінімальної пенсії за віком;
- Частиною 4 ст. 54 Закону 796 для інвалідів Чорнобиля 2-ої та 3-ої групи передбачено, що
розмір державної пенсії в усіх випадках не може бути нижчим 8-ми та 6-ти мінімальних пенсій за віком дорівнюючого прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб;
- Частина 3 ст. 67 Закону 796 вимагає, що у разі збільшення визначеного Законом про
держбюджет на відповідний рік розміру прожиткового мінімуму для осіб які втратили працездатність, підвищується розмір державної пенсії призначеної відповідно до ст. 54 Закону 796, а також розмір додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров'ю особам, віднесеним до 1-ої категорії. Перерахунок цього кожен раз здійснюється з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму.
Застосування цього розміру як державного стандарту, встановленого в Законі 796 гарантується Конституцією України абсолютність реалізації якого базується на засадах Міжнародного права - ратифікованою Віденською Конвенцією.
Своє право - інваліда ліквідатора аварії на ЧАЕС, на отримання пенсії в зазначеному Законом 796 розмірі, я доказав в суді (адмінсправа №
Від , копія виконавчого листа додається) , де дії Управління ПФУ визнані
незаконними. Це свідчить про беззаперечний факт застосування ПФУ розміру, при нарахуванні мені пенсії, як інваліду Чорнобиля 1-ої категорії, поза межами діючого законодавства.
В результаті жорсткої судової тяганини, нерівної юридичної боротьби і перемоги в суді над фаховими працівниками УПФ, я відновив своє право на отримання пенсії в розмірі, встановленому ст.ст. 50, 54,67 Закону 796 та гарантованому Конституцією України.
На жаль, Управління ПФУ, з метою уникнення реалізації набравшого законної чинності Рішення суду, пішло на підлог і шахрайство - замість фінансування, передбаченого Законом 796 та визначеного судом «розміру пенсії», як державної гарантії встановленого стандарту, безпідставно підмінило це поняттям «доплата до пенсійної виплати» яке віднесло до окремого виду фінансування (копія відповіді ПФУ додається) та перетворило у звичайну необов’язкову до виконання соціальну допомогу.
У такий ганебний кримінальний спосіб, виходячи виключно з підстав вказівок Протоколу засідання КМУ №65 від 05 вересня 2011 року, Управління ПФУ на свій розсуд, без суду і слідства лишило мене встановленого Законом 796 і визначеного Рішенням суду розміру моєї інвалідної пенсії, що призвело до обвального обмеження моїх поновлених прав і свобод.
Керівники ПФУ при цьому посилаються на дії Закону № 3491-УІ від 14.06.2011 р. та Постанову КМУ від 06.07.2011 р. № 745, де створені наявні протиріччя в законодавстві, але в редакції яких жодним словом не передбачено зменшення визначеного судом розміру по нарахуванню чорнобильських інвалідних пенсій, або скасування вступивши в законну силу судових Рішень. Дії ж статей 50, 54, 67 Закону 796 при цьому залишились незмінними
При не виконанні судового Рішення УПФ наявно порушило статтю 124 Конституції України, ч.2 ст. 14, ч. 1 ст.255 КАС України.
Таким чином, УПФ скоєно дії, в складі яких передбачається злочин, встановлений статтями 366, 367, 382 КК України .
Керуючись статтею 97 КПК України ПРОШУ провести відповідну перевірку та порушити кримінальні справи відносно посадових осіб ПФУ.
Про розгляд моєї заяви прошу повідомити письмово, згідно діючого законодавства.
____________________________________ _______________________________________
(підпис) (ПІБ)
« » 2011 р.
http://www.chernobil-ukr.dp.ua/zaiavka.doc