Список форумов Загальна категорія Суди та судочинство С кем и в каком суде может судиться пенсионер?

С кем и в каком суде может судиться пенсионер?

Суди, підсудність, виконавче провадження. Судочинство.
Absent Аватара пользователя
участник

Сообщения: 191
Откуда: Харьков
Посмотрел новый образец иска по детям войны, т.е. уже не по административному судопроизводству
http://ukr-advokat.org.ua/?p=2432#more-2432

но так и не понял, в чем отличие иска от старого образца?????

Сообщение 19-03-2010, 20:12
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Absent писал(а):
Посмотрел новый образец иска по детям войны, т.е. уже не по административному судопроизводству
http://ukr-advokat.org.ua/?p=2432#more-2432

но так и не понял, в чем отличие иска от старого образца?????

Адвокат:
1.Требует только стянуть недоплату.(незаконность решения о размере выплат не оспаривается)- придется судиться каждый месяц???
2. Державне мито= 1% цiни позову(вместо 3 грн.40 коп)
3 .IТЗ(которое незаконно уплачено дитем) составляет 120 гривен.
Стаття 81. Витрати на інформаційно-технічне забезпечення
розгляду справи
4. Не підлягають оплаті витрати на інформаційно-технічне
забезпечення у справах про
:
5) відшкодування шкоди, завданої особі незаконними рішеннями,
діями чи бездіяльністю органу державної влади, органу влади
Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їх
посадовою або службовою особою, а так само незаконними рішеннями,
діями чи бездіяльністю органів дізнання, досудового слідства,
прокуратури або суду;
{ Пункт 5 частини четвертої статті 81 в редакції Закону N 1397-VI
( 1397-17 ) від 21.05.2009 }


Положення про ПФУ писал(а):
1. Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра праці та соціальної політики.15. Пенсійний фонд України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку головні управління Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, управління в районах, містах і районах у містах.
:hi:

alexsheva Аватара пользователя
участник

Сообщения: 175
Откуда: Alexandriya

Absent писал(а):
Вот думаю стоит ли подавать исковое..или подождать пока все утихнет?


Под лежачий камень вода не течет...
...Сбит с ног - сражайся на коленях, идти не можешь - лежа наступай. В.Ф. Маргелов

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Макар писал(а):
Идея отдельного административного судопроизводства провалилась, админсуды захлебнулись потоком исков пенсионеров.
Вот и ищут выходы, хотя бы временные ...

Купили ВР розумним строком roll
Гарантіями досягнення зазначених завдань є, зокрема, передбачена частиною 1 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України, вимога щодо розгляду адміністративної справи протягом розумного строку. Також згідно з положеннями пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та п. 29 Рішення Європейського суду з прав людини у справі Цимермана і Штайнера від 13.07.1983 р., кожна особа має право на справедливий і публічний розгляд судом його справи упродовж розумного строку.
Однак, станом на 01.06.2009 р. лише в апеляційних адміністративних судах України залишок нерозглянутих справ, в тому числі і про соціальні виплати, за апеляційними скаргами, переданими на розгляд суддів становить більше 78 тисяч справ. Враховуючи той факт, що загальна чисельність суддів у 7 апеляційних адміністративних судах, територіальна юрисдикція яких поширюється на декілька областей, становить лише 143 судді, можна зробити висновок, що реалізація права громадян на розгляд справ впродовж розумного строку є практично неможливою.
Враховуючи характер спорів про соціальні виплати, які стосуються прав та інтересів найбільш соціально незахищених верств населення стає зрозумілим актуальність питання щодо вжиття заходів з метою прискорення розгляду цих справ.
Народний депутат України ПОРТНОВ А.В

Народний депутат України ЛАВРИНОВИЧ О.В.

Народний депутат України ПИЛИПЕНКО В.

Обратите внимание,на обратные свойства законопроекта:
У Верховному Суді України розглянуто проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами)”, внесений народними депутатами України А.В. Портновим, О.В. Лавриновичем, В.П. Пилипенком (реєстр. № 5010 від 23 липня 2009 року; далі — законопроект).
У разі прийняття зазначеного законопроекту виникнуть проблеми й організаційного характеру, а саме значно зросте навантаження на систему цивільних судів та погіршиться стан справ із захистом ними цивільних (майнових) прав громадян. Унаслідок реалізації положень законопроекту справи, що накопичилися за роки становлення адміністративної юстиції, будуть передані до загальних судів (близько 200 тисяч справ). Логічно виникає питання: навіщо було утворювати підсистему адміністративних судів? Адже ті категорії справ, що залишаться в їх компетенції (податкові спори, спори щодо проходження публічної служби), становлять незначний відсоток від загальної кількості судових справ, що розглядаються цими судами. До формування підсистеми адміністративних судів ці категорії справ розглядалися господарськими та загальними судами.

Отже, зміна предметної підсудності справ, пов’язаних із соціальними виплатами громадян, які становлять основну кількість адміністративних справ, ставить під сумнів доцільність існування адміністративного судочинства та системи адміністративних судів в Україні.

У результаті прийняття пропозицій, що містяться у законопроекті, ще більше навантаження ляже на апеляційні загальні суди та Судову палату у цивільних справах Верховного Суду України. Необхідно відзначити, що в адміністративному судочинстві касаційні функції виконує Вищий адміністративний суд України, в якому працює суддів більше, ніж у Судовій палаті у цивільних справах Верховного Суду України.

Слід зазначити, що законодавча невизначеність щодо компетенції адміністративних судів вже призвела до виникнення проблем у здійсненні цивільного, господарського судочинства, що потягло скасування значної кількості судових рішень у зв’язку з недотриманням правових норм щодо судових юрисдикцій, формування неоднакової практики розгляду і вирішення судових справ, утрати довіри громадян до органів судової влади.

Таким чином, законопроект містить необґрунтовані пропозиції, а тому не може бути прийнятий Верховною Радою України як закон.

Прес-служба Верховного Суду України

Головне управління підтримує пропозицію Президента України щодо відхилення цього Закону, яким розгляд справ, пов‘язаних з пенсійними та іншими соціальними виплатами, доплатами, соціальними послугами, допомогою, захистом, пільгами з компетенції адміністративних судів передається у компетенцію загальних судів.
Зазначимо, що до аргументів, висловлених у Пропозиціях Президента України слід додати й те, що само по собі перенесення розгляду значної кількості справ з компетенції одних судів до інших без відповідного матеріально-фінансового забезпечення може призвести до ускладнень у розгляді не лише перенесених справ, але й тих, які розглядаються у судами загальної юрисдикції, зокрема, відповідними апеляційними судами, у даний час.


Керівник Головного управління В.І.Борденюк
xx16

Девушка Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 17
Откуда: Луганская обл
так что, всё по-прежнему?
:shok: :grin:

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Девушка писал(а):
так что, всё по-прежнему?
:shok: :grin:
Ну, всё - не всё, но ющенковская идея административного судопроизводства провалилась - не выдержала натиска "детей войны" и других пенсионеров.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Девушка писал(а):
так что, всё по-прежнему?
:shok: :grin:
Ну, всё - не всё, но ющенковская идея административного судопроизводства провалилась - не выдержала натиска "детей войны" и других пенсионеров.

А пенсионерам...."по барабану" по КАСУ или по ЦПКУ :Yahoo!:
ОСОБА_1 звернулась до суду 10 березня 2010 року з адміністративним позовом до відповідача про поновлення порушеного права на перерахунок пенсії, посилаючись на те, що після призначення їй пенсії за віком у 2007 році вона продовжувала працювати до 15 травня 2009 року, а після звільнення звернулась до пенсійного фонду із заявою про перерахунок їй пенсії за 24 місяці страхового стажу, які вона відпрацювала після первинного призначення пенсії. Однак, позивачці було відмовлено у перерахунку пенсії. Такі дії відповідача вона вважає незаконними, оскільки згідно Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», якщо пенсіонер, що продовжує працювати набув стажу, достатнього для призначення пенсії, то за його заявою проводиться перерахунок пенсії незалежно від того, скільки часу минуло після призначення пенсії. В зв’язку з викладеним ОСОБА_1 звернулась до суду і просить визнати протиправними дії ПФУ в Лозівському районі Харківської області про відмову їй в перерахунку пенсії та зобов’язати відповідача перерахувати їй розмір пенсії із застосуванням показника заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно застосовується для обчислення пенсії за календарний рік, який передує року перерахунку пенсії.
Позовна заява подана з додержанням вимог статей 119-120 ЦПК України.
Керуючись ст. ст. 11, 122 ЦПК України, суддя, -

у х в а л и в :

Відкрити провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Управління пенсійного фонду України в Лозівському районі Харківської області про поновлення порушеного права на перерахунок пенсії.

Призначити попереднє судове засідання на 06 квітня 2010 року у приміщенні Лозівського міськрайонного суду Харківської області.

Направити відповідачу копію позовної заяви з копіями доданих до неї документів та запропонувати подати у строк до 06 квітня 2010 року письмові заперечення проти позову та посилання на докази, якими вони обґрунтовуються.



http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8496485
11 березня 2010 року Лебединський районний суд Сумської області в складі: судді Подопригора Л.І.

при секретарі Єрмаковій Н.І.

з участю представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Лебедин справу за позовом ОСОБА_3 до Управління Пенсійного фонду України в м. Лебедині про зобов’язання суб’єкта владних повноважень вчинити дії, зокрема нарахувати та виплатити суму недоплаченої пенсії у зв’язку з досягненням пенсійного віку ,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся до суду з вищезазначеним позовом до відповідача, мотивуючи свої вимоги тим, що йому у зв’язку з досягненням пенсійного віку призначена пенсія. Після призначення пенсії позивач продовжував працювати, а тому згідно Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” за його заявою повинен бути проведений перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії.

При цьому чинним законодавством передбачено, що у разі, якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії.

Права на здійснення перерахунку пенсії позивач набув у 2009 році. Таким чином при проведенні перерахунку розміру пенсії мав бути застосований показник середньої заробітної плати за 2008 рік, що становить 1573,99 грн.
Відповідно до Постанови КМУ від 28.05.2008 року № 530 перерахунок пенсії у 2009 році проводиться із застосуванням показника заробітної плати (доходу) в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії за 2007 рік. У зв’язку з цим ОСОБА_3 було проведено перерахунок пенсії з урахуванням заробітної плати в середньому на одну особу в цілому по Україні з розміру 1197 грн. 91 коп. і застосувати для неї середню заробітну плату 1573 грн. 99 коп. немає підстав.

Вивчивши матеріали справи, суд вважає, що між сторонами мають місце публічні правовідносини, а позовні вимоги підлягають до задоволення,

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/8481642

Сообщение 30-03-2010, 22:27
Девушка Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 17
Откуда: Луганская обл
мы с отцом вместе 18 марта подавали заявления. Мне пришла "ухвала", а ему отказ. вместе писали по КАСУ.
Ну, может, мне тогда на заседании откажут..а отцу уже и бумаги вернули

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Девушка писал(а):
мы с отцом вместе 18 марта подавали заявления. Мне пришла "ухвала", а ему отказ. вместе писали по КАСУ.
Ну, может, мне тогда на заседании откажут..а отцу уже и бумаги вернули
Отказ "у відкритті провадвадження" - это еще не обязательно отказ по сути вопроса.
Можно глянуть на формулировочки?
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 31-03-2010, 07:14
Девушка Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 17
Откуда: Луганская обл
Nickolas, я знаю. Я и имела ввиду заседанание. :yes:
P.s. сорри, а какие формулировки? исков? но у меня их нет в электронном виде :sad2:

Сообщение 31-03-2010, 08:34
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Девушка писал(а):
мы с отцом вместе 18 марта подавали заявления. Мне пришла "ухвала", а ему отказ. вместе писали по КАСУ.
Ну, может, мне тогда на заседании откажут..а отцу уже и бумаги вернули
А что написано:
1. В ухвале :?:
2. В отказе :?:
Судьи разные :?:
Последний раз редактировалось Likvidator 31-03-2010, 08:36, всего редактировалось 1 раз.

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Девушка писал(а):
P.s. сорри, а какие формулировки? исков? но у меня их нет в электронном виде :sad2:
Я имел в виду отказ.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Девушка писал(а):
мы с отцом вместе 18 марта подавали заявления. Мне пришла "ухвала", а ему отказ. вместе писали по КАСУ.
Ну, может, мне тогда на заседании откажут..а отцу уже и бумаги вернули
Отказ "у відкритті провадвадження" - это еще не обязательно отказ по сути вопроса.
Административный позов к ПФУ, согласно букве Закона ,ничем не отличается от гражданского.
Скорее всего,отдельные "патриоты судьи" будут "косить от исков"...через пошлину и ИТО...без зазначення в ухвалах підстави залишення заяви без руху:
Стаття 119. Форма і зміст позовної заяви

1. Позовна заява подається в письмовій формі.

2. Позовна заява повинна містити:

1) найменування суду, до якого подається заява;

2) ім'я (найменування) позивача і відповідача, а також ім'я
представника позивача, якщо позовна заява подається представником,
їх місце проживання або місцезнаходження, поштовий індекс, номер
засобів зв'язку, якщо такий відомий;

3) зміст позовних вимог;

4) ціну позову щодо вимог майнового характеру;

5) виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги;

6) зазначення доказів, що підтверджують кожну обставину,
наявність підстав для звільнення від доказування;

7) перелік документів, що додаються до заяви.

3. Позовна заява підписується позивачем або його
представником із зазначенням дати її подання.

4. Позовна заява повинна відповідати іншим вимогам,
встановленим законом.

5. До позовної заяви додаються документи, що підтверджують
сплату судового збору та оплату витрат на інформаційно-технічне
забезпечення розгляду справи.


6. У разі пред'явлення позову особами, які діють на захист
прав, свобод та інтересів іншої особи, в заяві повинні бути
зазначені підстави такого звернення.

7. Якщо позовна заява подається представником позивача, до
позовної заяви додається довіреність чи інший документ, що
підтверджує його повноваження.

8. Позовна заява, подана після забезпечення доказів або
позову, повинна містити, крім зазначеного у частині другій цієї
статті, відомості про забезпечення доказів або позову.

Стаття 120. Подання копії позовної заяви та доданих до неї
документів

1. Позивач повинен додати до позовної заяви її копії та копії
всіх документів, що додаються до неї, відповідно до кількості
відповідачів і третіх осіб.


2. Правила цієї статті щодо подання копій документів не
поширюються на позови, що виникають з трудових правовідносин,
а також про відшкодування шкоди, завданої внаслідок злочину чи каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю фізичної особи, незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів дізнання, досудового слідства, прокуратури або суду.

Стаття 121. Залишення позовної заяви без руху, повернення
заяви

1. Суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання
вимог, викладених у статтях 119 і 120 цього Кодексу, або не
сплачено судовий збір чи не оплачено витрати на
інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи, постановляє
ухвалу, в якій зазначаються підстави залишення заяви без руху
, про
що повідомляє позивача і надає йому строк для усунення недоліків.

2. Якщо позивач відповідно до ухвали суду у встановлений
строк виконає вимоги, визначені статтями 119 і 120 цього Кодексу,
сплатить суму судового збору, а також оплатить витрати на
інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи, позовна заява
вважається поданою в день первісного її подання до суду. Інакше
заява вважається неподаною і повертається позивачеві.


3. Крім цього, заява повертається у випадках, коли:

1) позивач до відкриття провадження у справі подав заяву про
повернення йому позову;

2) заяву подано недієздатною особою;

3) заяву від імені позивача подано особою, яка не має
повноважень на ведення справи;

4) справа не підсудна цьому суду;

5) подана заява про розірвання шлюбу під час вагітності
дружини або до досягнення дитиною одного року без дотримання
вимог, встановлених Сімейним кодексом України.

4. Про повернення позовної заяви суддя постановляє ухвалу.

5. Повернення позовної заяви не перешкоджає повторному
зверненню із заявою до суду, якщо перестануть існувати обставини,
що стали підставою для повернення заяви.


Следует обратить внимание на то,что иск работавшего пенсионера,на перерасчет пенсии относится к позовам, що виникають з трудових правовідносин.....и копий документов для ответчика не предоставлять(ч.2 ст.120)

Аналогично следует действовать инвалидам:idea: :unknown: :!:

Сообщение 31-03-2010, 09:41
Девушка Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 17
Откуда: Луганская обл
Likvidator писал(а):
Девушка писал(а):
мы с отцом вместе 18 марта подавали заявления. Мне пришла "ухвала", а ему отказ. вместе писали по КАСУ.
Ну, может, мне тогда на заседании откажут..а отцу уже и бумаги вернули
А что написано:
1. В ухвале :?:
2. В отказе :?:
Судьи разные :?:


1. Ухвалив: Відкрити провадження по адмін. справі за позовом ....до
УПФУ у м. Первомайську про визняння дій відповідачв неправомірними та забовьязати вчинити певныі дії.
Призначити зазначену адмін. справу до слухання у попередньому судовому засіданні на 01. квітня...
У попереднє судове засідання викликати сторони.
Запрпонувати відповідачеві подати в зазначений строк письмові заперечення проти позову та посилання на докази, якими вони обгрунтовуються.

2. Згідно з законом Укр. " Провнесення змін до деяких законодавчих актів Україны, повязаних іх соц.віплатами", який набрав чинності 10. 03.2010р. спори с приводу призначення будуть розглядати в порядку цивільного судочинства.


3. судьи разные

Сообщение 31-03-2010, 17:09
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Девушка писал(а):
Likvidator писал(а):
Девушка писал(а):
мы с отцом вместе 18 марта подавали заявления. Мне пришла "ухвала", а ему отказ. вместе писали по КАСУ.
Ну, может, мне тогда на заседании откажут..а отцу уже и бумаги вернули
А что написано:
1. В ухвале :?:
2. В отказе :?:
Судьи разные :?:



3. судьи разные

Разные судьи по разному понимают нечеткую формулировку:
2. Після набрання чинності цим Законом адміністративні суди завершують розгляд справ, провадження в яких було відкрито за пунктом 3 частини першої статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України. Адміністративні позови, апеляційні та касаційні скарги чи подання, подані до набрання чинності цим Законом до відповідних адміністративних судів в адміністративних справах, передбачених пунктом 3 частини першої статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України, і за якими провадження не відкрито, передаються цими судами до відповідних судів, які здійснюватимуть їх розгляд у порядку цивільного судочинства.

Пicля це день чи 2 мiсяцi :?: :roll: :?:
Где судьи узнают,о публикации Законов :?:

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Likvidator писал(а):
Где судьи узнают,о публикации Законов :?:

Полагаю, что как и чиновники любой гос. конторы - от начальства, т.е. от председателя суда.
xx25
-= Пенсионер - это профессия! =-

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Likvidator писал(а):
Где судьи узнают,о публикации Законов :?:

Полагаю, что как и чиновники любой гос. конторы - от начальства, т.е. от председателя суда.
xx25

Разве судья не обязан быть подписан на все официальные издания Украины :?: :mda: :?:

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Likvidator писал(а):
Разве судья не обязан быть подписан на все официальные издания Украины :?: :mda: :?:
Не знаю.
И мне это уже не интересно.
Как, наверное, и Девушке, на вопросы которой мы взялись здесь отвечать.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Nickolas писал(а):
Likvidator писал(а):
Разве судья не обязан быть подписан на все официальные издания Украины :?: :mda: :?:
Не знаю.
И мне это уже не интересно.
Как, наверное, и Девушке, на вопросы которой мы взялись здесь отвечать.

А мне интересно проверить правомерность установления момента начала нового наступления на пенсионеров: где и когда официально опубликован обсуждаемый ЗУ,подписанный Януковичем (який набрав чинності 10. 03.2010р) :?:

~Jhellico Аватара пользователя
эксперт

Сообщения: 3007
Откуда: Україна, Чернігів

Likvidator писал(а):
где и когда официально опубликован обсуждаемый ЗУ

"Голос України", №42 от 10.03.2010

Сообщение 04-04-2010, 12:37
Maikl участник

Сообщения: 281
Откуда: Днепропетровск
КОНСТИТУЦІЙНЕ ПОДАННЯ

щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень
Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами”
від 18 лютого 2010 року № 1691-VI
http://www.scourt.gov.ua/clients/vs.nsf ... endocument

Пред.

Вернуться в Суди та судочинство