Список форумов Проблеми чорнобильців Загальні питання чорнобильців Какие льготы следует оставить

Какие льготы следует оставить

Крім пенсійних
viciv посетитель

Сообщения: 46
ograd, до нового года мне считали по этому варианту - 150 кВт

6) для користування послугами з електропостачання (до 31 грудня 2017 р.) в житлових приміщеннях (будинках):
у житлових приміщеннях (будинках), крім тих, що зазначені в абзацах третьому - шостому цього підпункту, - 90 кВт•г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт•г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 210 кВт•г на місяць;

В квартире прописано 3 человека: я, жена и совершеннолетняя дочка(дочка давно с нами не живёт, но прописана здесь). На дочку льгота не распостраняется, только на жену, электробойлер здесь ни при чём, он нигде не зарегистрирован.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
viciv писал(а):
ograd, до нового года мне считали по этому варианту - 150 кВт

6) для користування послугами з електропостачання (до 31 грудня 2017 р.) в житлових приміщеннях (будинках):
у житлових приміщеннях (будинках), крім тих, що зазначені в абзацах третьому - шостому цього підпункту, - 90 кВт•г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт•г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 210 кВт•г на місяць;

В квартире прописано 3 человека: я, жена и совершеннолетняя дочка(дочка давно с нами не живёт, но прописана здесь). На дочку льгота не распостраняется, только на жену, электробойлер здесь ни при чём, он нигде не зарегистрирован.

Судя по отличию вариантов, Ваш случай подпадает под 5 вариант, отличающийся от первых 4 .....наличием газовой колонки или централизованого горячего водоснабжения :?:

YOPA гость

Сообщения: 2

При цьому попереджаю і нагадую, що зміни до ст. 60 Закону «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.12.2014 року суперечать ст. 22 Конституції України, звужуючи зміст та обсяг існуючих прав і свобод.
Статтею 2 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» встановлено https://www.piddubnyi.com.ua/uslugi/adv ... jnym-delam , що законодавство України про статус ветеранів війни та їх соціальні гарантії складається з цього Закону та інших актів законодавства України, права та пільги для інвалідів війни, встановлені раніше законодавством України, не можуть бути скасовані без їх рівноцінної заміни, нормативні акти органів державної влади, які обмежують права та пільги інвалідів війни, передбачені цим законом, є недійними.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
YOPA писал(а):
При цьому попереджаю і нагадую, що зміни до ст. 60 Закону «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.12.2014 року суперечать ст. 22 Конституції України, звужуючи зміст та обсяг існуючих прав і свобод..
Ваше попереждення КСУ давно спрямував ..... в зазначене іменем автора"місце":
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/nc05d710-18#Text

У Рішенні Конституційний Суд України дійшов висновку, що скасування та обмеження на підставі Закону № 76 низки медичних, транспортних, телекомунікаційних і житлово-комунальних пільг для ветеранів праці та осіб, які мають "особливі трудові заслуги перед Батьківщиною", жодним чином не мають наслідком скасування чи звуження змісту та обсягу їх існуючих конституційних прав і свобод, зокрема прав на соціальний захист і достатній життєвий рівень, які закріплені у статтях 46, 48 Основного Закону України, тому підпункти 1, 2 пункту 12 розділу I Закону № 76 не суперечать Конституції України, у тому числі приписам її частини другої статті 8, статті 21, частин другої, третьої статті 22, частини першої статті 46.
:bye:

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3857
Откуда: Запоріжжя
У п’ятницю, 04.11.2022 року Голова громадської спілки "Полтавське обласне об'єднання громадських організацій інвалідів-ветеранів Чорнобиля" Лариса Погребняк в місті Хорол Полтавської області провела чорнобильську Конференцію, на яку зібралися учасники ліквідації Чорнобильскої катастрофи та їх вдови з міст Лубни, Миргород, Хорол, Гребінки з приводу ситуації, що склалася з прийняттям 03.11.2023 року Закону України "Про Державний бюджет на 2023 рік", в якому вперше за 36 років після аварії на Чорнобильській АЕС відсутня бюджетна програма "Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" КПКВК 2501200, а видатки на чорнобильців передбачено в обсязі 2 291,0 млн грн в межах бюджетної програми КПКВК 2501530 "Соціальний захист громадян, які потрапили в складні життєві обставини". Лариса Погребняк ознайомила присутніх зі зверненнями, які були напрацьовані ще перед першим читанням проекту Закону України "Про Державний бюджет на 2023 рік" та надіслані 22 вересня 2922 року на ім'я Голови Верховної ради України, Прем'єр-Міністра України, Уповноваженого ВРУ з прав людини, Міністра Соціальної Політики, Народного депутата України А.Ляшенко щодо відновлення бюджетної програми "Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
26-27-28 жовтня 2022 р. отримані відповіді з Мінсоцполітики – які були адресовані представнику Уповноваженого з соціальних та економічних питань О.Колобродовій та громадській спілці «Полтавське обласне об’єднання громадських організацій інвалідів-ветеранів Чорнобиля», де Міністр Соціальної Політики та посадовці даного Міністерства допустили порушення ст.22 Конституції України, закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» при підготовці проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік». Також отримали лист з Комітету з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Верховної Ради України за підписом Г. Третьякової.
Лариса Миколаївна ознайомила присутніх з чинниками, що можуть зумовити складні життєві обставини, а саме:1.похилий вік; 2.часткова або повна втрата рухової активності, пам’яті 3.невиліковні хвороби, хвороби, що потребують тривалого лікування; 4.психічні та поведінкові розлади, у тому числі внаслідок вживання психоактивних речовин; 5.інвалідність; 6.бездомність; 7.безробіття; 8.малозабезпеченість особи; 9.поведінкові розлади у дітей через розлучення батьків;10.ухилення батьками або особами, які їх замінюють, від виконання своїх обов’язків із виховання дитини; 11.втрата соціальних зв’язків, у тому числі під час перебування в місцях позбавлення волі; 12.жорстоке поводження з дитиною; 13.насильство за ознакою статі; 14.домашнє насильство;15.потрапляння в ситуацію торгівлі людьми; 16.шкода, завдана пожежею, стихійним лихом, катастрофою, бойовими діями, терористичним актом, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією.
В переліку вказаних чинників є лише один, який ніби-то стосується чорнобильців-ліквідаторів, це – інвалідність. Але чорнобильці на державному рівні захищені ст.16 Конституції України та ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Зокрема у військових ліквідаторів інвалідність пов’язана з виконанням обов’язків військової служби при ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. А це означає. що людей з такою інвалідністю, яка отримана під час захисту України, не повинні прирівнювати до тих громадян, на яких розповсюджуються вищевказані пункти , що стосуються осіб, які потрапили у складні життєві обставини.
Тому незрозуміло, на якій підставі учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи І-ї категорії, з числа кадрових військових та призваних із запасу на спеціальні військові збори для ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС 1986 року, які мають статуси «інвалід війни», «ветеран військової служби», тобто справжніх захисників України, які не проливши жодної краплі чужої крові, а своє здоров’я і життя не пожалкували в боротьбі з невидимим ворогом - радіацією Міністерством Соціальної Політики віднесено до громадян, які потрапили у складні життєві обставини.
Керівники чорнобильських організацій, які були присутні на Конференції підписали звернення до Президента України Володимира Зеленського - щоб при перерозподілі бюджету України 2023 року було ОБОВ’ЯЗКОВО ВІДНОВЛЕНО у Законі України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», ОКРЕМУ СТАТТЮ ВИТРАТ «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» КПКВК 2501200. Та звернулися з вимогою вжиття заходів щодо притягнення до відповідальності Міністра Соціальної Політики та посадовців даного Міністерства, які допустили порушення ст.22 Конституції України, закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» при підготовці проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік».

ИСТОЧНИК
Moderator

Vitaly_UA участник

Сообщения: 188
Откуда: Черкаси
Нема слів! Третякова в черговий раз пробиває дно...

Пред.

Вернуться в Загальні питання чорнобильців