Список форумов Загальна категорія Суди та судочинство Письмо ВАСУ № 1049 от 19.07.2011

Письмо ВАСУ № 1049 от 19.07.2011

Суди, підсудність, виконавче провадження. Судочинство.
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
leo писал(а):
Likvidator писал(а):
С 2012 года граждане Украине не смогут отсудить у государства уменьшение социальных выплат.


Как сообщал ForUm, 26 декабря Конституционный Суд Украины определил, что Кабинет Министров имеет право устанавливать размер социальных выплат в соответствии с финансовыми возможностями государства.

Страховые пенсии (основной размер) не могут относить к социальным выплатам, всевозможные доплаты и льготы к пенсиям являются социальными выплатами.

В то же время министр отметил, что в Конституции есть еще одна статья, которая гласит, что все государственные расходы должны осуществляться в рамках возможностей госбюджета и эти две нормы, по его мнению, вступают в конфликт между собой, что дало возможность КС принять то решение, которое было принято им на этой неделе.


Подобным толкованием Конституционный суд поставил внезакона все Законы Украины, дожились...
КСУ вообще никаких положений бюджета 2012,как врут Лавринович и "свора СМИ" конституцонными не признавал:
рассмотрел в пленарном заседании дело о соответствии Конституции Украины (конституционности) пункта 4 раздела VII „Заключительные положения“ Закона Украины „О Государственном бюджете Украины на 2011 год“ от 23 декабря 2010 года № 2857–VI (Ведомости Верховной Рады Украины, 2011 г., № 7-8, ст. 52) с последующими изменениями (далее – Закон)
Исходя из изложенного и руководствуясь статьями 147, 150, 153 Конституции Украины, статьей 51, частью первой статьи 61, статьями 63, 65, 67, 69, частью первой статьи 73 Закона Украины „О Конституционном Суде Украины“, Конституционный Суд Украины

р е ш и л:

1.Признать соответствующими Конституции Украины
(конституционным) пункт 4 раздела VII „Заключительные положения“ Закона Украины „О Государственном бюджете Украины на 2011 год“ от 23 декабря 2010 года № 2857–VІ с последующими изменениями.

2.Решение Конституционного Суда Украины является обязательным к исполнению на территории Украины, окончательным и не может быть обжаловано.

vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Ляля писал(а):
....Я уже давно не поленилась и разобралась, а вот вы, похоже, ещё плаваете в этом вопросе, раз утверждаете, что письмо ВАСУ верно по сути... .

1. Вот и прекрасно, что разобрались. Поэтому не могли бы вы просветить и меня - в чем же заключается суть письма ВАСУ? Буду вам очень благодарен. А то всё плаваю и плаваю, как бы не утонуть...
2. А вообще-то непонятно - тему вы закрыли, попрощались, а общение продолжаете...
с надеждой на лучшее

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
tolik_09 писал(а):
Треба чекати, що скаже Верховний Суд. В будь-якому випадку буде розгляд справи з питань неоднакового застосування ВАСУ ст.ст. 40, 42 Закону.

Пенсійна "алгебра" ВСУ:
За змістом частини першої статті 40 цього Закону для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 1 липня 2000 року, незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року.
Слова "за весь період страхового стажу починаючи з
1 липня 2000 року" означають, що враховується вся заробітна плата, у тому числі і та, яку отримував пенсіонер після призначення пенсії.
Заробітна плата для обчислення пенсії в обох випадках розраховується за формулою, наведеною в частині другій статті 40 Закону № 1058-IV:
Зп = Зс х (Ск : К), де:
Зп - заробітна плата (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, у гривнях;
Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії;
Ск - сума коефіцієнтів заробітної плати (доходу) за кожний місяць
Кз1 + Кз2 + Кз3 + … + Кзn ;
К - кількість місяців страхового стажу, за які розраховано коефіцієнти заробітної плати (доходу) застрахованої особи.
На підставі наведеного можна дійти висновку, що заробітна плата, яку отримував пенсіонер, продовжуючи працювати після призначення йому пенсії, має значення для визначення додаткових коефіцієнтів заробітної плати за кожний відпрацьований місяць після призначення пенсії.
Таким чином, у наведеній формулі обчислення заробітної плати
Зп = Зс х (Ск : К) змінними показниками будуть (Ск : К).
Зі змісту частини четвертої статті 42 Закону № 1058-IV вбачається, що при обчисленні заробітної плати для перерахунку пенсії можуть бути змінені показники заробітної плати за періоди страхового стажу після призначення пенсії, але не визначено, за який календарний рік береться середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України.
Виходячи з буквального тлумачення частини другої статті 40 Закону № 1058-IV цей показник повинен бути незмінним, тобто таким, яким він був на час призначення пенсії.
:nono:
Неофіційна "пенсійна "алгебра" ВСУ ніяк не тлумачить випадки призначення пенсії у 2004,2005,2006,2007 роках
Як відомо, за юридичними наслідками тлумачення буває офіційним і неофіційним. Юридично обов’язковим є лише офіційне тлумачення законодавства.
Відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, а також п. 4 ст. 13 Закону “Про Конституційний Суд України”, офіційне тлумачення Конституції і законів України є одним із повноважень Конституційного Суду України.
ВСУ порушив Конституцію та Закон про Конституціїний Суд.Куди будемо оскаржувати порушення :?: :mda:

leo Аватара пользователя
активист

Сообщения: 679
Likvidator писал(а):
Відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, а також п. 4 ст. 13 Закону “Про Конституційний Суд України”, офіційне тлумачення Конституції і законів України є одним із повноважень Конституційного Суду України.
ВСУ порушив Конституцію та Закон про Конституціїний Суд.Куди будемо оскаржувати порушення :?: :mda:

§ 3. Офіційне і неофіційне тлумачення норм права

Право тлумачити закон є у всіх, але повноваження органів і посадових осіб, що мають право офіційно роз'яснювати смисл закону, закріплений у відповідних норматив­но-правових актах.

Наприклад, п. 2 ст. 150 Конституції України відносить офіційне тлумачення Конституції України та законів України до компетенції Конституційного Суду України.


Відпо­відно до Закону України «Про судоустрій України» Пленум Вер­ховного Суду України дає роз'яснення судам з питань застосуван­ня чинного українського законодавства.


Згідно з Законом України «Про господарські суди України» Президія Вищого госпо­дарського суду України дає роз'яснення господарським судам з питань практики застосування законодавства України, що регу­лює відносини в господарській сфері і порядок розв'язання госпо­дарських спорів.


в) приводами та причинами видання актів роз'яснень вищих судових органів держави є типові помилки кваліфікації, пору­шення процедури застосування нормативно-правових актів, нерідко зумовлених саме відсутністю єдності в розумінні змісту законів, що застосовуються, та ін.;

г) зміст судових роз'яснень звичайно зводиться до рекомен­дацій того, як слід розуміти термінологію, смисл норми, як кваліфікувати юридичні факти, як саме застосовувати закон;

ґ) акти роз'яснення містять правила, які вказують на певне ро­зуміння законів; вони не можуть містити в текстах нічого нового, що не входить до змісту норми, що тлумачиться, тобто не повинні містити нормативної новини; за їх допомогою не можуть зміню­ватися, доповнюватися чи скасовуватися закони, а лише має роз­криватися їх зміст у повному обсязі.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
leo писал(а):
Likvidator писал(а):
Відповідно до п. 2 ст. 150 Конституції України, а також п. 4 ст. 13 Закону “Про Конституційний Суд України”, офіційне тлумачення Конституції і законів України є одним із повноважень Конституційного Суду України.
ВСУ порушив Конституцію та Закон про Конституціїний Суд.Куди будемо оскаржувати порушення :?: :mda:

§ 3. Офіційне і неофіційне тлумачення норм права
М.В.Цвік писал(а):
слід нагада­ти деякі принципові положення:

а) судові органи не наділені законотворчою функцією;
ґ) акти роз'яснення містять правила, які вказують на певне ро­зуміння законів; вони не можуть містити в текстах нічого нового, що не входить до змісту норми, що тлумачиться, тобто не повинні містити нормативної новини; за їх допомогою не можуть зміню­ватися, доповнюватися чи скасовуватися закони, а лише має роз­криватися їх зміст у повному обсязі.
Офіцій­не нормативне тлумачення (роз'яснення) має такі основні різно­види: аутентичне і легальне.

Аутентичне тлумачення — це роз'яснення, яке здійснюється тим органом, що видав норму, яка підлягає тлумаченню (тобто це авторське офіційне тлумачення).

Легальне тлумачення — це роз'яснення, що походить від спеціально уповноваженого органу щодо нормативних актів, які видані іншими нормотворчими органами.


КАСУ писал(а):
Стаття 9. Законність
5. У разі виникнення в суду сумніву під час розгляду справи
щодо відповідності закону чи іншого правового акта Конституції
України ( 254к/96-ВР ), вирішення питання про конституційність
якого належить до юрисдикції Конституційного Суду України, суд
звертається до Верховного Суду України для вирішення питання
стосовно внесення до Конституційного Суду України подання щодо
конституційності закону чи іншого правового акта.

Пред.

Вернуться в Суди та судочинство

cron