Список форумов Проблеми чорнобильців Пенсії та судові справи чорнобильців Размер разовой компенсации инвалиду чернобыльцу по 2 группе

Размер разовой компенсации инвалиду чернобыльцу по 2 группе

Пенсії за Законом № 796-XII Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
ВЛАДИМИР КОВАЛЁВ


Отправка апеляции через суд ПИ не отступай, всё получится :yes:


А есть у кого хоть приблизительный образец такой скарги?

dog-fox Аватара пользователя
SuperModerator

Сообщения: 3876
Откуда: Запоріжжя
Viktor3031 писал(а):
А есть у кого хоть приблизительный образец такой скарги?

Да напишите в суд первой инстанции заявление на предмет исправления решения суда. Изложите свою позицию, что "...считаю допущенна техническая ошибка, пропущено "негайне виконання"..." и т.д. А уже потом апелляция. Апелляция по вашему делу может быть не в вашу пользу (при нынешних "подсказках" ВАСУ)
Почитайте внимательно тему
От 'скороченого провадження' к 'негайному виконанню'
Moderator

mekena Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 4671
Откуда: Донецкая обл. УКРАИНА!
Хоть негайне, хоть не негайне - выплат от УТСЗН не дождетесь...

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
dog-fox
Да напишите в суд первой инстанции заявление на предмет исправления решения суда. Изложите свою позицию, что "...считаю допущенна техническая ошибка, пропущено "негайне виконання"..." и т.д. А уже потом апелляция. Апелляция по вашему делу может быть не в вашу пользу (при нынешних "подсказках" ВАСУ)
Почитайте внимательно тему
От 'скороченого провадження' к 'негайному виконанню'

Спасибо за подсказку, попробую :yes:

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
Да попытка не пытка. Может для ЕС пригодится :yes:


Ребята, посмотрите (со стороны)- так навоял заяву? или чего подправить?

Заява про внесення виправлень в рішення суду

Рішенням суду від 20.09.2011 задоволений позов до --------районного суду Дніпропетровської області про стягнення одноразової допомоги за шкоду, заподіяну здоровю внаслідок Чорнобильської катастрофи в розмірі тридцяти мінімальних заробітних плат і протиправні дії Управління праці та соціального захисту населення ----------районної державної адміністрації № 2-а----------.
Суддя ---------районного суду Дніпропетровської області--------., розглядала в м. -------в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом------. до Управління праці та соціального захисту населення -------районної державної адміністрації могла допуститись технічної помилки або неточності не зазначивши в постанові, що рішення повино виконуватись негайно на основі:
Стаття 183-2. Скорочене провадження
1. Скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо:
1) зобов'язання суб'єкта владних повноважень вчинити певні дії щодо розгляду звернення, у тому числі інформаційного запиту, фізичної або юридичної особи;
2) оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;
3) припинення за зверненням суб'єкта владних повноважень юридичних осіб чи фізичних осіб - підприємців у випадках, передбачених законом;
4) стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
2. Суд може розглядати в порядку скороченого провадження адміністративні справи щодо вимог, передбачених частиною першою цієї статті, якщо такі вимоги не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб.
3. Про відкриття скороченого провадження суд виносить ухвалу, копія якої невідкладно надсилається відповідачу разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів. В ухвалі в обов'язковому порядку зазначаються строк подання заперечення проти позову, порядок його подання, а також наслідки неподання такого заперечення. Відповідач у десятиденний строк з дня одержання такої ухвали та копій документів може подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Якщо справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача, то заперечення проти позову чи заява про визнання позову мають бути подані безпосередньо до канцелярії суду.
4. Суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення. У разі недостатності повідомлених позивачем обставин або якщо за результатами розгляду поданого відповідачем заперечення суд прийде до висновку про неможливість ухвалення законного і обґрунтованого судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, суд розглядає справу за загальними правилами цього Кодексу, про що постановляє ухвалу, яка не підлягає оскарженню.
5. Справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження протягом таких строків:
1) не пізніше наступного дня з дня надходження до суду заяви відповідача про визнання позову;
2) не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача;
3) не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача;
4) не пізніше п'яти днів з дня подання відповідачем заперечення проти позову.
6. У постанові, прийнятій у скороченому провадженні, зазначаються:
1) дата, час та місце її прийняття;
2) найменування адміністративного суду, прізвище та ініціали судді, який прийняв постанову;
3) ім'я (найменування) сторін;
4) предмет адміністративного позову;
5) положення закону, якими суд керувався і на підставі яких задоволено позов;
6) висновок суду про задоволення позову і по суті вимог;
7) розподіл судових витрат;
8) обов'язок відповідача виконати постанову негайно;
9) строк набрання постановою законної сили та порядок її оскарження.
7. Постанова складається та підписується у день її прийняття, а її копії не пізніше наступного дня надсилаються сторонам рекомендованим листом із повідомленням.
8. Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Апеляційні скарги у справах, передбачених пунктами 1, 2 частини першої цієї статті, розглядаються апеляційними судами в порядку письмового провадження.
9. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
10. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.
А тако ж – на печатці листа є дата 27. 10. 2011р. – це день відправлення мені листа (копію конверта докладаю), на основі (ч. З ст. 221 ЦПК) для подання заяви надається десятиденний строк від дати отримання постанови.
А тако ж:
Стаття 168. Додаткове судове рішення
1. Суд, що ухвалив судове рішення, може за заявою особи, яка брала участь у справі, чи з власної ініціативи прийняти додаткову постанову чи постановити додаткову ухвалу у випадках, якщо:
1) щодо однієї із позовних вимог, з приводу якої досліджувалися докази, чи одного з клопотань не ухвалено рішення;
2) суд, вирішивши питання про право, не визначив способу виконання судового рішення;
3) судом не вирішено питання про судові витрати.
2. Питання про ухвалення додаткового судового рішення може бути заявлено до закінчення строку на виконання судового рішення.
3. Суд ухвалює додаткове судове рішення після розгляду питання в судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду питання.
Виходячи з вище написаного прошу:
Ухвалити і надати мені дадаткове судове рішення про негайне виконання відповідачем зазначеної у позові сумми, а саме: тридцяти мінімальних заробітніх плат з врахуванням виплаченої суми. А тако ж видати мені виконавчий лист на підставі ч. 2 ст. 257 КАС Украины.
1. Копія конверта з штампом
Дата Підпис

Решил- в понедельник еду в суд ПИ и устно прошу выдать мне исполнительный лист на основании ч. 2 ст. 257 КАС Украины. Если устно ничего не получится у меня- отправляю вышеизложенную заяву, так как во вторник должен быть в областной больнице

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Viktor3031 писал(а):
Да попытка не пытка. Может для ЕС пригодится :yes:

Ребята, посмотрите (со стороны)- так навоял заяву? или чего подправить?
По-моему, нет необходимости цитировать все статьи полностью: распыляется внимание и теряется суть. Достаточно процитировать п. 8 ч. 6 ст. 183-2 и только сослаться на п.1 ч.1 ст.168.

МАН Аватара пользователя
активист

Сообщения: 2234
Откуда: Dnipro
Viktor3031 писал(а):
Решил- в понедельник еду в суд ПИ и устно прошу выдать мне исполнительный лист на основании ч. 2 ст. 257 КАС Украины. Если устно ничего не получится у меня- отправляю вышеизложенную заяву, так как во вторник должен быть в областной больнице

Попробуйте подойти к судье или к помощнику, если нормальные - помогут, скажут что и как.
Найсправедливіші закони не врятують від беззаконня, коли до влади приходять мерзотники.
( Е. Севрус)

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
МАН писал(а):
Попробуйте подойти к судье или к помощнику, если нормальные - помогут, скажут что и как.
МАН , так и сделаю завтра :yes:

Al418 писал(а):
По-моему, нет необходимости цитировать все статьи полностью: распыляется внимание и теряется суть. Достаточно процитировать п. 8 ч. 6 ст. 183-2 и только сослаться на п.1 ч.1 ст.168.
Al418, Если убрать лишнее, получится так:

Заява про внесення виправлень в рішення суду
Рішенням суду від 20.09.2011 задоволений позов до --------районного суду Дніпропетровської області про стягнення одноразової допомоги за шкоду, заподіяну здоровю внаслідок Чорнобильської катастрофи в розмірі тридцяти мінімальних заробітних плат і протиправні дії Управління праці та соціального захисту населення ----------районної державної адміністрації № 2-а----------.
Суддя ---------районного суду Дніпропетровської області--------., розглядала в м. -------в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом------. до Управління праці та соціального захисту населення -------районної державної адміністрації могла допуститись технічної помилки або неточності не зазначивши в постанові, що рішення повино виконуватись негайно на основі:

Стаття 183-2. Скорочене провадження
1. Скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо:

2) оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;

8) обов'язок відповідача виконати постанову негайно;

А тако ж – на печатці листа є дата 27. 10. 2011р. – це день відправлення мені листа (копію конверта докладаю), на основі (ч. З ст. 221 ЦПК) для подання заяви надається десятиденний строк від дати отримання постанови.
А тако ж:
Стаття 168. Додаткове судове рішення
1. Суд, що ухвалив судове рішення, може за заявою особи, яка брала участь у справі, чи з власної ініціативи прийняти додаткову постанову чи постановити додаткову ухвалу у випадках, якщо:
1) щодо однієї із позовних вимог, з приводу якої досліджувалися докази, чи одного з клопотань не ухвалено рішення;

Виходячи з вище написаного прошу:
Ухвалити і надати мені дадаткове судове рішення про негайне виконання відповідачем зазначеної у позові сумми, а саме: тридцяти мінімальних заробітніх плат з врахуванням виплаченої суми. А тако ж видати мені виконавчий лист на підставі ч. 2 ст. 257 КАС Украины.
1. Копія конверта з штампом

Дата Підпис

Да, согласен, так выглядит лучше и понятнее. Если не получится с вариантом, который предлагает МАН, отдаю (или высылаю почтой) эту заяву.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Viktor3031 писал(а):
Если убрать лишнее,.. ...позов до --------районного суду Дніпропетровської області
- разве позов до суду? Я бы написал так:

Рішенням суду від 20.09.2011 № 2-а------ задоволений позов до Управління праці та соціального захисту населення ----------районної державної адміністрації Дніпропетровської області про признання дії протиправними та стягнення одноразової допомоги за шкоду, заподіяну здоров'ю внаслідок Чорнобильської катастрофи в розмірі тридцяти мінімальних заробітних плат.

Розгляд справи провадився у порядку скороченого впровадження. На підставі п.8 ч.6 ст.183-2 КАС рішення суду повинно виконуватись негайно, але у постанові це твердження не зазначено, що сприяє затягуванню виконання рішення суду.

Рішення я отримав по почті хх.10 2011, тому прошу строк для подання заяви на додаткове судове рішення вважати (хх+12).10.2011 року.

На підставі ст.168 КАС прошу ухвалити додаткове судове рішення, в якому зазначити негайне виконання рішення суду.

Додаток 1. Копія конверта з штампом відправлення

Дата Підпис


Кроме того, заявление на выдачу исполнительного листа я бы написал отдельно. Но это все на мой взгляд...

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
Al418 писал(а):
Viktor3031 писал(а):
Если убрать лишнее,.. ...позов до --------районного суду Дніпропетровської області
- разве позов до суду? Я бы написал так:

Рішенням суду від 20.09.2011 № 2-а------ задоволений позов до Управління праці та соціального захисту населення ----------районної державної адміністрації Дніпропетровської області про признання дії протиправними та стягнення одноразової допомоги за шкоду, заподіяну здоров'ю внаслідок Чорнобильської катастрофи в розмірі тридцяти мінімальних заробітних плат.

Розгляд справи провадився у порядку скороченого впровадження. На підставі п.8 ч.6 ст.183-2 КАС рішення суду повинно виконуватись негайно, але у постанові це твердження не зазначено, що сприяє затягуванню виконання рішення суду.

Рішення я отримав по почті хх.10 2011, тому прошу строк для подання заяви на додаткове судове рішення вважати (хх+12).10.2011 року.

На підставі ст.168 КАС прошу ухвалити додаткове судове рішення, в якому зазначити негайне виконання рішення суду.

Додаток 1. Копія конверта з штампом відправлення

Дата Підпис


Кроме того, заявление на выдачу исполнительного листа я бы написал отдельно. Но это все на мой взгляд...


Al418 , спасибо, существенно, так как "на словах" ничего не получилось и надо будет писать и отправлять письмом это заявление.

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
Al418

Кроме того, заявление на выдачу исполнительного листа я бы написал отдельно. Но это все на мой взгляд...

Заявление на выдачу исполнительного листа писать после того, как придет ответ судьи на "Заяву про внесення виправлень.......", правильно я понимаю?

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Viktor3031 писал(а):
Заявление на выдачу исполнительного листа писать после того, как придет ответ судьи на "Заяву про внесення виправлень.......", правильно я понимаю?
Думаю, да. Если Вы будете просить выдать ИЛ одновременно с заявлением на доп. решение, судья может расценить это так, что Вам уже заранее известно его положительное решение по негайному виконанню, а это не всем может понравиться... Может из вредности и отказать.

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Если Вы будете просить выдать ИЛ одновременно с заявлением на доп. решение, судья может расценить это так, что Вам уже заранее известно его положительное решение по негайному виконанню, а это не всем может понравиться... Может из вредности и отказать.
Будто судья не определился "з невиконанням", когда
подписывал исходное решение :mda:
Пример из практики:
Истцу отказано полностью по сути требований в скороченому провадженні
Будет ли УПФУ получать ИЛ :?:
Истец подал Заяву про перегляд рішення за нововиявленими обставинами
Суд пока не реагирует.("Скорочене провадження" длилось 5 месяцев)
Последний раз редактировалось Likvidator 31-10-2011, 21:37, всего редактировалось 1 раз.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Если Вы будете просить выдать ИЛ одновременно с заявлением на доп. решение, судья может расценить это так, что Вам уже заранее известно его положительное решение по негайному виконанню, а это не всем может понравиться... Может из вредности и отказать.
Будто судья не определился "з невиконанням", когда
подписывал исходное решение :mda:
Пример из практики:
Истцу отказано полностью в скороченому провадженні
Будет ли УПФУ получать ИЛ :?:
Ну почему сплошной негатив? Может и форум закроем??? На улице золотая осень, птички чирикают, солнышко светит, а Вы все одно же: "Вынеси ёлку, вынеси ёлку"....

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Если Вы будете просить выдать ИЛ одновременно с заявлением на доп. решение, судья может расценить это так, что Вам уже заранее известно его положительное решение по негайному виконанню, а это не всем может понравиться... Может из вредности и отказать.
Будто судья не определился "з невиконанням", когда
подписывал исходное решение :mda:
Пример из практики:
Истцу отказано полностью в скороченому провадженні
Будет ли УПФУ получать ИЛ :?:
Ну почему сплошной негатив? Может и форум закроем??? На улице золотая осень, птички чирикают, солнышко светит, а Вы все одно же: "Вынеси ёлку, вынеси ёлку"....
Не нужен чужой опыт, учитесь на своих ошибках :roll:

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
..Не нужен чужой опыт, учитесь на своих ошибках :roll:
Кто-то умный сказал: "Только дураки учатся на своих ошибках". Мне, например, сильно помогли ошибки других. Благодаря Вашим комментариям я смог избежать значительное число ошибок. Ну и сам наделал же, конечно...

lion Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 34
Откуда: Киев
В постанове у Viktor3031 размер одноразовой компенсации расчитывается на момент установления инвалидности. И юрист сегодня мне выдал такую информацию.
В постанове от апреля 2011 ( http://spilkachernobulja.io.ua/s109365/ ... a_zdorovya ) размер расчитывается "виходячи з розміру мінімальної заробітної плати на момент виплати, з урахуванням проведених позивачеві виплат".
Совсем запуталась. Как же на сегодня?
У кого есть ссылка на действующую редакцию Закона 796, поделитесь, пожалуйста.

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
lion писал(а):
В постанове у Viktor3031 размер одноразовой компенсации расчитывается на момент установления инвалидности. И юрист сегодня мне выдал такую информацию.
В постанове от апреля 2011 ( http://spilkachernobulja.io.ua/s109365/ ... a_zdorovya ) размер расчитывается "виходячи з розміру мінімальної заробітної плати на момент виплати, з урахуванням проведених позивачеві виплат".
Совсем запуталась. Как же на сегодня?
У кого есть ссылка на действующую редакцию Закона 796, поделитесь, пожалуйста.

В чем запутались? Я представляю себе это так- если выплаты будут производится в этом месяце- значит смотрите минимум на этот месяц, если на какой то другой- значит на тот, когда будет производится выплата. (по моему так).

Виплата здійснюється з мінімальної заробітної плати, яка
склалася на момент встановлення інвалідності

Вот так трактуется ст. 48 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2532-12

lion Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 34
Откуда: Киев
Viktor3031 писал(а):
В чем запутались? Я представляю себе это так- если выплаты будут производится в этом месяце- значит смотрите минимум на этот месяц, если на какой то другой- значит на тот, когда будет производится выплата. (по моему так).

Виплата здійснюється з мінімальної заробітної плати, яка
склалася на момент встановлення інвалідності

Вот так трактуется ст. 48 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2532-12

А если между установлением инвалидности и выплатой компенсации очень большой промежуток времени? Инвалидность дали в 1993г (тогда были карбованцы, инфляция и я даже не знаю какая мин.зарплата), а начисление компенсации УТСЗН сделало в мае 2011 (по заявлению о начислении, т.к. раньше не начислялась и не выплачивалась). Начислены 189 грн. (3 группа) и еще не выплачены. И мин.зарплата в 2011 коренным образом отличается от 1993 года. По какой мин.зарплате считать: 1993г или 2011г?

Viktor3031 Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1661
Откуда: Днепропетровская обл.
lion писал(а):
Viktor3031 писал(а):
В чем запутались? Я представляю себе это так- если выплаты будут производится в этом месяце- значит смотрите минимум на этот месяц, если на какой то другой- значит на тот, когда будет производится выплата. (по моему так).

Виплата здійснюється з мінімальної заробітної плати, яка
склалася на момент встановлення інвалідності

Вот так трактуется ст. 48 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2532-12

А если между установлением инвалидности и выплатой компенсации очень большой промежуток времени? Инвалидность дали в 1993г (тогда были карбованцы, инфляция и я даже не знаю какая мин.зарплата), а начисление компенсации УТСЗН сделало в мае 2011 (по заявлению о начислении, т.к. раньше не начислялась и не выплачивалась). Начислены 189 грн. (3 группа) и еще не выплачены. И мин.зарплата в 2011 коренным образом отличается от 1993 года. По какой мин.зарплате считать: 1993г или 2011г?

Я мыслю, что если суд вынес решение, и в нем написано, что: "виходячи з розміру мінімальної заробітної плати на момент виплати, з урахуванням проведених позивачеві виплат", то значит считать по минимальной на момент выплаты, т.е. за 2011г. Но в Законе этой цитаты не вижу, может кто даст на нее ссылку?

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
lion писал(а):
В постанове у Viktor3031 размер одноразовой компенсации расчитывается на момент установления инвалидности. И юрист сегодня мне выдал такую информацию.
В постанове от апреля 2011 ( http://spilkachernobulja.io.ua/s109365/ ... a_zdorovya ) размер расчитывается "виходячи з розміру мінімальної заробітної плати на момент виплати, з урахуванням проведених позивачеві виплат".
Совсем запуталась. Как же на сегодня?
У кого есть ссылка на действующую редакцию Закона 796, поделитесь, пожалуйста.
В части, касающейся 48-й статьи, - здесь.
Viktor3031 писал(а):
Я мыслю, что если суд вынес решение, и в нем написано, что: "виходячи з розміру мінімальної заробітної плати на момент виплати, з урахуванням проведених позивачеві виплат", то значит считать по минимальной на момент выплаты, т.е. за 2011г. Но в Законе этой цитаты не вижу, может кто даст на нее ссылку?
Указанная ссылка дана там же, ч.7 ст.48 :
ч.7 ст.48 писал(а):
Розмір мінімальної заробітної плати визначається на
момент виплати. ( Статтю 48 доповнено частиною сьомою згідно із
Законом N 230/96-ВР від 06.06.96 )
Вместе с тем, суды воспринимают это как "на момент предполагаемой по законодательству" выплаты с дальнейшей индексацией выплат по ЗУ2050 (хотя этот Закон говорит о начисленных, но не выплаченных сумм, но другого нет). При этом индексация должна быть оговорена в решении суда; в противном случае УТиСЗН добровольно ее не производит.

lion Аватара пользователя
посетитель

Сообщения: 34
Откуда: Киев
Если у кого-то есть образец иска по начислению одноразовой компенсации и не жалко - поделитесь, пожалуйста.
Обратилась за помощью к юр.контору... Такого "наваяли" (за деньги!!!)! Обнять и плакать... :cray: Придется изрядно потрудиться, чтоб привести иск в божеский вид, а время поджимает. Заранее благодарна.
Еще хочу просить совета как быть в ситуации, когда хронология такая:
В апреле подали заявление на начисление компенсации, в июне подали запрос о размере начисленной компенсации, в июле получили ответ из УТСЗН о том, что компенсация в 189 грн. начислена согл. Постанове КМУ.
Получается, что по КАСУ в январе истекает 6-месячный срок для подачи иска, но компенсация то еще не выплачена. А просить вроде как надо: нарахувати і виплатити у розмірі – 30 мінімальних заробітних плат, розмір мінімальної заробітної плати визначається на момент виплати.
Ждать ли выплаты 189грн.? Или подавать иск, пока не истекло 6 месяцев с момента, когда стало понятно о начислении компенсации не по Закону, а по Постанове?
Последний раз редактировалось lion 10-12-2011, 19:37, всего редактировалось 1 раз.

Ксюша посетитель

Сообщения: 19
Откуда: ХАРЬКОВ. р-н
Подскажите какая компенсация должна быть,муж с 1992г 3гр.инвалидности,компенсацию не получал,с 2011г.2гр. инвалидности заплатили 94.80гр.

серега гость

Сообщения: 8
Откуда: украина
Люди добрые!
Подскажите правильно ли составлено исковое заявление?

[spoiler=Показать скрытый текст]До ______________ міського суду
______________ області,
_____________________________
(адреса суду)
Позивач: Особа 1,
проживає за адресою: ____________________________________
(вказати адресу проживання, засоби зв’язку)

Відповідач: Управління праці і соціального
Захисту населення м.___________
______________________________________
(адреса місцезнаходження, та засоби зв’язку)

ПРО СТЯГНЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ,
ЗА ШКОДУ ЗДОРОВ'Ю, ПРИЧИНЕНУ ВНАСЛІДОК
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ

Я, Особа 1, є учасником ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 1-ї категорії, що підтверджується посвідченням серії __№ _________ від __________ року, виданим ________________________ (вказати ким виданий), а також інвалідом війни 2 групи, що підтверджується посвідченням серії __№______, виданого __________ р. УП та СЗН м.______________, довідкою МСЕК серії ____№ __________ від ________________ р.
Відповідно абзацу третього частини 1 ст. 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали від Чорнобильської катастрофи" (796-12), позивачу гарантовано одноразову компенсацію "учасникам ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, та сім'ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою", зазначена одноразова допомога виплачується в слідуючи розмірах:
• інвалідам 3 групи — 30 мінімальних заробітних плат;
• інвалідам 2 групи — 45 мінімальних заробітних плат.
У разі встановлення інвалідності вищої групи, інвалідам виплачується різниця у компенсаціях.
Третю групу інвалідності по захворюванням зв'язаних з роботами по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС мені встановлено з ____________ року (довідка МСЕК від _________ року №_____), другу групу інвалідності мені встановлено з _________ року. Я знаходжуся на обліку в УПтаСЗН м.____________ .
Мінімальна заробітна плата на дату встановлення другої групи інвалідності — становить 1073 грн. 00 коп. на місяць.
Відповідно зазначеного відповідач повинен був виплатити мені одноразову допомогу у сумі 16095 грн. 00 коп.
Але згідно листа від __________ року №___________, відповідач виплатив позивачу різницю між групами інвалідності у розмірі 94 грн. 80 коп.
Недоплата на день встановлення інвалідності 2-ї групи — становить: 16000 грн. 20 коп. (шістьнадцять тисяч грн. 20 коп.). (1073,00 грн. х 15 — 94,80 грн.).
Оскільки для громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та членам їх сімей пільги, компенсації і гарантії, право на які передбачено чинним законодавством, є додатком до основних джерел існування, необхідною складовою конституційного права на забезпечення достатнього життєвого рівня (стаття 48 Конституції України, який принаймні не може бути нижчим від прожиткового мінімуму, встановленого законом "частина третя статті 46 Конституції України"), то звуження змісту та обсягу цього права шляхом прийняття нових законів або внесення змін до чинних законів за статтею 22 Конституції України не допускається.
Конституційний Суд України, неодноразово розглядав питання щодо неконституційності положень законів України про державний бюджет України в частині обмеження пільг, компенсацій і гарантій, на які відповідно до чинного законодавства мають право окремі категорії громадян.
"Голова Верховної Ради України у письмовому поясненні Конституційному Суду України зазначив, що положення статті 44 Закону України "Про Державний бюджет України на 2004 рік" суперечить нормам Конституції України про визнання України соціальною державою (стаття 1) і недопустимість звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів (частина третя ст. 22), оскільки зменшують розмір щорічної разової допомоги ветеранам війни, яка їм надається згідно з Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (3551-12), тому їх можна визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними). (ч.6 п.3 Рішення Конституційного Суду України № 20-рп/2004 від 01.12.2004 року).
"Президент України неодноразово в листах звертаючись до Конституційного Суду України звертав увагу на те, що поставлені народними депутатами України питання необхідно розглядати як у контексті конституційної заборони звуження змісту та обсягу існуючих прав при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних, так і з урахуванням особливостей правового статусу кожної з категорій осіб, зазначених у відповідних законах" (п.З Рішення Конституційного Суду України № 8-рп/2005 від 11 жовтня 2005 року).
"Зупинення дії законів є способом тимчасового припинення їх дії в часі та/або за колом осіб і має здійснюватися відповідно до вимог Конституції України (254к/96-ВР). Ця юридична процедура знаходиться в органічному зв'язку із скасуванням законів, внесенням до них змін та доповнень. Отже, у такому випадку законом про Державний бюджет України припиняється на певний строк правове регулювання відносин у сфері соціального захисту, зупиняється дія механізму реалізації конституційних соціально-економічних прав громадян, що призводить до обмеження права на соціальний захист. Систематичне зупинення законами про Державний бюджет України дії чинних законів України щодо надання пільг, компенсацій і гарантій фактично скасовує їх дію".
(ч.З Рішення Конституційного Суду України № б-рп/2007 від 09 липня 2007 року).
Рішенням Конституційного Суду України № 6-рп/2007 від 06 липня 2007 року, по справі № 1-29/2007) було визнано неконституційними норми деяких статей Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік", в яких обмежені права і пільги окремих категорій громадян.
Відповідач в листі від __________ р. № ________ пояснює, що: "УПтаСЗН здійснює виплату одноразової допомоги за шкоду, заподіяну здоров'ю при отриманні інвалідності, яка пов'язана з роботами по ліквідації аварії на ЧАЕС, у межах своїх повноважень та виділених бюджетних призначень. Виконати Вашу вимогу щодо перерахунку даних допомог на даний момент неможливо, оскільки УПтаСЗН не має таких повноважень. Здійснювати виплату допомоги у розмірах, які зазначені у Законі України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", стане можливим лише за наявності відповідного бюджетного призначення".
Тим самим відповідач підтверджує, що не виконав вимог статей 8.22,46 Конституції України та статті 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (796-12). Здійснення бюджетного процесу, на яке також спирається відповідач, не повинно суперечити нормам Конституції України. (254к/96-ВР).
На підставі викладеного і керуючись ст. 8, 22, 46, частиною 1 статті 55 Конституції України (254к/96-ВР); частини 1 пункту 1 Рішення Конституційного Суду України № 20-рп/2004 від 01.12.2004 року; частини 1 пункту 1 Рішенням Конституційного Суду України № 6-рп/2ОО7 від 06 липня 2007 року; статті 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (796-12); ст.ст. 6, 18, 19, 104-108 КАС України, —
ПРОШУ:
1. Дії Управління праці та соціального захисту населення м.___________ протизаконними в частині не донарахування та недоплати одноразової допомоги за шкоду, причинену здоров'ю, внаслідок Чорнобильської катастрофи — визнати протиправними;
2. Зобов’язати Управління праці та соціального захисту населення м.___________ здійснити перерахунок та виплатити мені недоплачену одноразову допомогу за шкоду, причинену здоров'ю, внаслідок Чорно-бильської катастрофи.

Звільнити мене від сплати судового збору (державного мита) на підставі ст. 4 ДКМУ від 21.01.1993р.

Додатки:
- Позовна заява за кількістю сторін судового розгляду;
- Копія паспорта позивача;
- Копія ідентифікаційного номеру;
- Копія посвідчення інваліда війни другої групи;
- Копія посвідчення учасника ліквідації на ЧАЕС 1-ї категорії;
- Копія заяви до УПтаСЗН від _________ р.;
- Копія листа УПтаСЗН від __________ р.

„30” березня 2012 р. __________________ Особа 1[/spoiler]
sergey

tanya2013 участник

Сообщения: 88
Дайте будь-ласка роз*яснення , в зв*язку з змінами в законодавстві чи можна подавати позов на УПСЗН про виплату компенсації за шкоду заподіяну здоров*ю, яка не виплачена ні по постанові КМУ, ні по закону 796-ХІІ, чи буде 100% відмова?

Пред.

Вернуться в Пенсії та судові справи чорнобильців