Страница 1 из 1

Вопрос о детях войны

СообщениеДобавлено: 07-05-2011, 08:25
Виктор2012
Здраствуйте,у меня вопрос как лучше написать иск для надбавок детям войны,лучше написать что би виплатили за все периоди,или лучше только за 6 месяцев.Может кто то добивался поделитесь опитом.[/code]

Вопрос о детях войны

СообщениеДобавлено: 07-05-2011, 09:31
Слава40
А это уж как хотите.Я в 2010г на пробу написал иск за 2006-2009гг.Повезло получил реальные деньги.В декабре 2010г подал за весь 2010г.Сдал исполнительный в ГИС. УПФУ сказали в июне получите.Сдал иск за 1-полугодие 2011г в суд. Может и в третий раз повезет.В разных регионах по разному.Это как в лотерею...Я подал бы за 2006 по май 2011 включительно.

Re: Вопрос о детях войны

СообщениеДобавлено: 07-05-2011, 09:37
МАН
Слава40 писал(а):
А это уж как хотите.Я в 2010г на пробу написал иск за 2006-2009гг.Повезло получил реальные деньги.В декабре 2010г подал за весь 2010г.Сдал исполнительный в ГИС. УПФУ сказали в июне получите.Сдал иск за 1-полугодие 2011г в суд. Может и в третий раз повезет.В разных регионах по разному.Это как в лотерею...

Я подавал за маму,первый раз присудили за 10 месяцев,в остальном отказали,сейчас тоже за прошлый год подал,присудили только за 6 месяцев и в апелляции,уже судья назначен,а когда будут рассматривать неизвестно.

Вопрос о детях войны

СообщениеДобавлено: 10-12-2011, 00:10
dog-fox
А за закон о детях войны дружно голосовали Партия регионов, Аграрная партия Литвина, коммунисты, - именно те, кто сегодня входит в парламентское большинство. Поэтому те сентенции, которые произносит Виктор Федорович, нужно адресовать, в первую очередь, членам этих фракций.

П. Розенко: Существование льгот для чиновников и депутатов сегодня сродни мародерству

СообщениеДобавлено: 24-01-2012, 23:05
al
Информация к размышлению.
Для лиц, утративших трудоспособность, установлен прожиточный минимум:
С 01.10.2008- 498 грн.
С 01.01.2010 695 грн.
С 01.01.2011 750 грн.
С 01.12.2011 800 грн.
С 01.01.2012 822 грн
http://www.obzorzarplat.com.ua/cost-of- ... aine-2011/
http://ntn.est.ua/blog/show/article_id/46410

Далее:

Дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і "Про жертви нацистських переслідувань") підвищення до пенсії, встановлене статтею 6 Закону України "Про соціальний захист дітей війни", провадиться у розмірі 7 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого законом, для осіб, які втратили працездатність. З 1 січня 2012 року замість суми 49,80 грн. підвищення становить 57,54 грн.
На виконання постанови перерахунок пенсій буде проведено з 1 січня 2012 року в автоматизованому режимі за матеріалами пенсійних страв, що не потребує додаткових звернень пенсіонерів до органів Пенсійного фонду.

http://pfu.gov.ua/pfu/control/uk/publis ... _id=193316

Вопрос: Каким Законом Украины определено, Что социальная защита детей войны определяется исходя из прожиточного минимума, установленного на 01.10.2008г.

:shok:

Вопрос о детях войны

СообщениеДобавлено: 25-01-2012, 08:15
~Jhellico
al писал(а):
Вопрос: Каким Законом Украины определено, Что социальная защита детей войны определяется исходя из прожиточного минимума, установленного на 01.10.2008г.

Пост. 530 от 28.05.2008, далее Пост. 745 от 06.07.2011.

Вопрос о детяx войны

СообщениеДобавлено: 25-01-2012, 10:00
Likvidator
al писал(а):
Информация к размышлению.
Для лиц, утративших трудоспособность, установлен прожиточный минимум:
С 01.10.2008- 498 грн.
С 01.01.2012 822 грн

На виконання постанови перерахунок пенсій буде проведено з 1 січня 2012 року в автоматизованому режимі за матеріалами пенсійних страв, що не потребує додаткових звернень пенсіонерів до органів Пенсійного фонду.

http://pfu.gov.ua/pfu/control/uk/publis ... _id=193316

Вопрос: Каким Законом Украины определено, Что социальная защита детей войны определяется исходя из прожиточного минимума, установленного на 01.10.2008г.

:shok:
Ответ: Никаким Законом:
Частиною 1 статті 6 Закону №2195-ІV встановлено, що дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком.

Рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року №10-рп/2008 (справа щодо предмета та змісту закону про Державний бюджет України) визнані неконституційними положення підпункту 2 пункту 41 Розділу ІІ Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України»щодо змін, внесених до статті 6 Закону №2195-ІV.

Після прийняття Конституційним Судом України вказаного рішення знову почали діяти положення статті 6 Закону №2195-ІV в їх первинній редакції.

Рішення Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року №10-рп/2008- никаким законом не может быть отменено :nono:

Вопрос о детяx войны

СообщениеДобавлено: 26-01-2012, 14:00
atnest
Есть еще сегодняшнее РКСУ.
Там КМУ решает все в пределах бюджета.
ПФУ подавал....

Re: Вопрос о детяx войны

СообщениеДобавлено: 27-01-2012, 10:25
Likvidator
atnest писал(а):
Есть еще сегодняшнее РКСУ.
Там КМУ решает все в пределах бюджета.
ПФУ подавал....
А причем ПФУ,у которого другой бюджет :?:
Мало того,как следует исполнять 2 не противоречащих друг другу окончательных решения:
N 10-рп/2008 писал(а):
Тлумачення словосполучення "звуження змісту та обсягу прав і свобод людини і громадянина", що міститься в частині третій статті 22 Конституції України, Конституційний Суд України дав у Рішенні від 22 вересня 2005 року N 5-рп/2005 (справа про постійне користування земельними ділянками), згідно з яким "конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані (частина друга), при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (частина третя). Скасування конституційних прав і свобод - це їх офіційна (юридична або фактична) ліквідація. Звуження змісту та обсягу прав і свобод є їх обмеженням. У традиційному розумінні діяльності визначальними поняття змісту прав людини є умови і засоби, які становлять можливості людини, необхідні для задоволення потреб її існування та розвитку. Обсяг прав людини - це їх сутнісна властивість, виражена кількісними показниками можливостей людини, які відображені відповідними правами, що не є однорідними і загальними". При цьому Конституційний Суд України зазначив, що "загальновизнаним є правило, згідно з яким сутність змісту основного права в жодному разі не може бути порушена" (абзац четвертий підпункту 5.2 пункту 5 мотивувальної частини).
Отже, визнання Законом правових актів такими, що втратили чинність, зупинення їх дії, внесення до них змін і доповнень стосовно закріплених в них прав і свобод людини і громадянина Конституційний Суд України вважає скасуванням або обмеженням цих прав і свобод.

7. Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним

№ 3-рп/2012 писал(а):
3. В аспекті конституційного подання положення частини другої статті 95, частини другої статті 124, частини першої статті 129 Конституції України, пункту 5 частини першої статті 4 Бюджетного кодексу України та пункту 2 частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України в системному зв’язку з положеннями статті 6, частини другої статті 19, частини першої статті 117 Конституції України треба розуміти так, що суди під час вирішення справ про соціальний захист громадян керуються, зокрема, принципом законності. Цей принцип передбачає застосування судами законів України, а також нормативно-правових актів відповідних органів державної влади, виданих на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, в тому числі нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, виданих у межах його компетенції‚ на основі і на виконання Бюджетного кодексу України, закону про Державний бюджет України на відповідний рік та інших законів України.

4. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним .
:?: :mda:
Осталось запросить у КСУ различие между:
законами України
та
іншими законами України :?: :close_tema: :?:

Вопрос о детяx войны

СообщениеДобавлено: 27-01-2012, 15:37
atnest
Это называется:
чтобы да-так нет....

Re: Вопрос о детяx войны

СообщениеДобавлено: 29-01-2012, 20:43
Likvidator
atnest писал(а):
Это называется:
чтобы да-так нет....

в пятницу ПФ более 2-х тысяч заявлений в один из районных судов сдал.
Для пересмотра по вновь открывшимся обстоятельствам.
Это же сколько денег с бюджета тратится на этот идиотизм.
Сначала в ПФ печатают, потом в суде заводят, а время сколько уходит!

Re: Вопрос о детях войны

СообщениеДобавлено: 22-10-2015, 22:16
Слава40
Меня обрадовали сообщили что такие как я потеряли 25% льготу как дети войны на оплату электроэнергии,воды,мусора.В сберкассе так и написано что у кого пенсия больше чем 1700грн с октября ее уже нет,платить по общему тарифу. Что есть такое изменение в закон о льготах??

Re: Вопрос о детях войны

СообщениеДобавлено: 23-10-2015, 09:30
dog-fox
Слава40 писал(а):
Меня обрадовали сообщили что такие как я потеряли 25% льготу как дети войны на оплату электроэнергии,воды,мусора.В сберкассе так и написано что у кого пенсия больше чем 1700грн с октября ее уже нет,платить по общему тарифу. Что есть такое изменение в закон о льготах??

После принятия Закона № 76-VIII от 28.12.2014г. "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України"...
Закон №2195-IV писал(а):
Стаття 5. Пільги дітям війни
Дітям війни надаються такі пільги:
.......................................
- право на 25-відсоткову знижку при платі за користування комунальними послугами (газом, електроенергією тощо) у межах середніх норм споживання за умови,якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;


Зміна прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати з 1 вересня 2015 року не впливає на граничний розмір доходу, при якому застосовуються податкові соціальні пільги та на розмір податкових соціальних пільг
Мінімальна заробітна плата з 1 вересня 2015 року встановлена 1378 гривень (у місячному розмірі) та у погодинному розмірі - 8,29 гривні.
Водночас податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.(1218 х 1,4 = 1705,20грн. округляем до 1710 грн.)


При цьому граничний розмір доходу, який дає право на отримання податкової соціальної пільги одному з батьків у випадку та у розмірі, передбачених підпунктом 169.1.2 пункту 169.1 цієї статті, визначається як добуток суми, визначеної в абзаці першому цього підпункту, та відповідної кількості дітей.


Враховуючи зазначене граничний розмір доходу у вигляді заробітної плати, що дає право на одержання податкових соціальних пільг розраховується з показника прожиткового мінімуму, встановленого на 1 січня 2015 року та становить 1710 грн. на місяць.
Зміна прожиткового мінімуму протягом року не впливає на граничний розмір доходу при якому застосовуються податкові соціальні пільги.
Також залишаються у раніше встановленому розмірі податкові соціальні пільги.