Господа, товарищи, друзья-форумчане., прошу посмотреть мою ап. скаргу, может, что-то подскажете или вовсе забракуете. Я в этом деле новичок и не знаю, как их пишут.
В мотивувальній частині районний суд зазначив, що позивач не надав жодного доказу, в обґрунтування своїх вимог щодо застосування при нарахуванні щорічної разової допомоги до 5 травня згідно Закону України " Про статус ветеранів війни та гарантії їх соціального захисту" № 3551-12 від 22.10.1993 р.
При цьому районний суд вказує що при призначенні щорічної разової допомоги до 5 травня управління праці та соціального захисту населення керувалось постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.11 р. № 341
Але, статтею 2 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” визначено, що законодавство України про статус ветеранів війни та їх соціальні гарантії складається з цього закону та інших актів законодавства України; права та пільги для ветеранів війни, встановлені раніше законодавством України, не можуть бути скасовані без їх рівноцінної заміни; нормативні акти органів державної влади, які обмежують права і пільги ветеранів, передбачені цим законом є недійсними.
Крім того, ч. 2, 3 ст. 22 Конституції України передбачено, що «Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані при прийнятті нових законів, або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод»
Також районним судом зазначено, що єдиним законом, який визначає мінімальний розмір пенсії за віком що призначається за рахунок коштів Державного бюджету є Закон України "Про пенсійне забезпечення" від 5 листопада 1991 року.
Так, в вищеозначеному Законі є визначення мінімальної пенсії за віком. Згідно з ст.. 19 Закону України "Про пенсійне забезпечення" від 5 листопада 1991 року мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється у розмірі мінімального споживчого бюджету.
В умовах кризового стану економіки та спаду виробництва мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється у розмірі не нижче межі малозабезпеченості.
В свою чергу згідно статті 1 Закону України " Про мінімальний споживчій бюджет" вiд 03.07.1991 № 1284-XII Мінімальний споживчий бюджет - це набір продовольчих і
непродовольчих товарів та послуг у натуральному і вартісному вираженні, що забезпечує задоволення основних фізіологічних і соціально-культурних потреб людини.
Такий самий показник є й в Законі України вiд 15.07.1999 № 966-XIV "Про прожитковий мінімум"
Статтею 1 цього закону сказано, що Прожитковий мінімум - вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини,
збереження його здоров'я набору продуктів харчування, а також мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості
Статтею 2 цього закону окреслена область застосування прожиткового мінімуму, а саме
" встановлення розмірів мінімальної заробітної плати та мінімальної пенсії за віком, визначення розмірів соціальної допомоги, допомоги сім'ям з дітьми, допомоги по безробіттю, а також стипендій та інших соціальних виплат виходячи з вимог
Конституції України та законів України;"
Таким чином є два показника тотожні між собою це мінімальний споживчій бюджет( Закон України про пенсійне забезпечення) та прожитковий мінімум( Закон України про прожитковий мінімум). Саме прожитковий мінімум щороку затверджується Верховною Радою України в законі про Державний бюджет України на відповідний рік.
У Законі "Про пенсійне забезпечення" від 5 листопада 1991 року для встановлення мінімальної пенсії за віком в умовах кризового стану економіки та спаду виробництва допускається встановлення мінімальної пенсії за віком не нижче межи малозабезпеченості. Згідно статті 4 Закону України від 04.10.1994 № 190/94-ВР "Про межу малозабезпеченості" величина вартості межі малозабезпеченості щорічно затверджується Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України при затвердженні Державного бюджету України і періодично переглядається відповідно до зростання індексу цін на споживчі товари і послуги разом з уточненням показників Державного бюджету України.
Останній раз межа малозабезпеченості встановлювалась Законом України від 15.09.99 р.N 1047-14 "Про внесення зміни до Закону України "Про встановлення величини вартості межі малозабезпеченості та розміру мінімальної заробітної плати на 1999 рік"
Таким чином цей показник ніяк не може застосовуватись для визначення мінімальної пенсії за віком у 2011 році.
Виходячі з того, що тільки Законом України " Про загальнообов'язкове державне
пенсійне страхування", а саме ст. 28 цього Закону мінімальна пенсія за віком встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, а саме прожитковий мінімум застосовується для встановлення розмірів мінімальної пенсії за віком згідно Закону від 15.07.1999 № 966-XIV" Про прожитковий мінімум"і затверджується "Законом про Державний бюджет" на відповідний рік згідно того ж Закону, вважаю, що тільки Закон України " Про загальнообов'язкове державне
пенсійне страхування" має застосовуватися для розрахунку щорічної разової допомоги до 5 травня яка передбачена Законом України " Про статус ветеранів війни та гарантії їх соціального захисту" № 3551-12 від 22.10.1993 р. і повинна призначати та виплачуватись у розірі
• інвалідам 3 групи — 7 мінімальних пенсій за віком;
дальше скасувати , задовільнити я потом допишу