Список форумов Загальна категорія Перерахунки по доопрацюванню до стажу Перерасчет 2011

Перерасчет 2011

Перерахунки по доопрацюванню стажу та іншим обставинам
bump Аватара пользователя
участник

Сообщения: 100
Откуда: Донецкая обл.
Слава40 писал(а):
.
прибавив микро заработок сторожа вышло уменьшение

а что, ст.8 где написано "независимо от последнего места работы" -
доказать не удалось?

Слава40 активист

Сообщения: 651
Да учли они все в УПФУ но 24мц не пидлягають выключенню при перерахунку. А выключили там где хорошая зарплата.И вышла пенсия меньше чем была. По решению суда я понял что суд видит зависимость от того работал ли я на момент подачи заявы в 2011г. Вот если бы я работал и добавил к иску справку что я работаю в момент подачи иска то иск бы УДОВЛЕТВОРИЛИ!...

OLD участник

Сообщения: 145

Вы полагаете, что пересчитали бы по средней 2010 года?
Да другого типа был бы отказ! И только!

Сообщение 24-07-2011, 21:08
zvnv прохожий

Сообщения: 1
Al418 писал(а):
nathalie252 писал(а):
Всем доброе время суток!

6 января 2011 я подала заявление в ПУ на перерасчет пенсии ПО СТАЖУ, а знакомые говорят, что надо было в заявлении еще указать статьи 7, 40-42 Закона о пенсионном обеспечении и статьи из Коституции Украины. Так ли это? Потом надо подать новое заявление и только после этого идти в суд. Кто-то может разъяснить "дорогу в суд"
Немедленно идите и исправляйте "по стажу и зарплате". Что делать дальше - не знаю, т.к. скорее всего ПФУ будет тянуть резину до изменений в Закон. Обжаловать в суде Вы можете только в случае отказа в перерасчете или получения первой пенсии после перерасчета исходя из Зс за 2007 год.
может выложите здесь текст заявления
Заявление куда и о чем?


Адміністративний позов щодо перерахунку пенсії за віком.
Призначена пенсія дорівнює 1765,86грн., що менше,ніж належить при застосуванні порядку розрахунку, виписаного у Законі України «Про загальнообов‘язкове пенсійне страхування».
________________________________________


xxxxxxxx районний суд м. xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxx, м. xxxxxxxxxxxxxxx,пр.xxxxxxxxxxxxxx,64

Позивач:
xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx,м.xxxxxxxxxxxxxxxxx, вул.. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,
буд.xx,кв. xx1
Тел.: xxx-xxxxxxxxxxxxxxx; xxxxxxxxxxxxxx

Відповідач:
Управління Пенсійного фонду України xxxxxxxxxxxxxx району м. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxx,xxxxxxxxxxxxxxxxx, вул. xxxxxxxxxxxxxxxxx, xx
тел.: (0xxx) xxxxxx, xxxxxxxxxxxxxx

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ

про визнання дій у здійсненні перерахунку пенсії незаконним, зобов'язати здійснити її перерахунок з застосуванням показника середньої зарплати працівників зайнятих в галузях економіки України, що передує року перерахунку.
У відповідача я знаходжусь на обліку як пенсіонер та отримую пенсію, продовжуючи працювати.
Відпрацювавши після призначення пенсії більше 24 місяців, у лютому 2011р. я звернувся до відповідача з заявою про перерахунок пенсії, згідно ч.4 ст.42 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (далі Закон №1058-1 У).
Рішенням відповідача викладеним в листі відповіді від 11.04.2011р. № 04-07-684/3 мені було перераховано пенсію, але ж застосовано показник середньої зарплати за 2007р., замість 2010р.
Це стало мені відомо вперше із наведених документів УПФУ.
При цьому відповідач посилається на підпункт 3 п.11 Постанови КМУ від 28.05.08р. №530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» та застосував показник заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу зайнятих в галузях економіки в цілому по Україні за 2007р., яка складала 1197,91 грн., а не за 2010р. за який середня зарплата по Україні затверджена в розмірі 1982,63 грн. і тому розрахований розмір пенсії не відповідає вимогам закону.
Дії відповідача є неправомірними, а його рішення незаконним, як таке, що не базується на нормах права, а саме: частиною 4 ст.42 Закону №1058-1У чітко прописані підстави перерахунку пенсії, а ч. І ст.40 Закону передбачено право пенсіонера на перерахунок пенсії із застосуванням показника середньої зарплати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, за рік що передує року перерахунку пенсії.
Таким чином, відповідач був зобов'язаний на підставі моєї заяви від 03.02.2011р., даних персоніфікованого обліку та матеріалів пенсійної справи провести перерахунок пенсії з застосуванням середньої зарплати по Україні за 2010р., яка затверджена по Україні в розмірі 1982,63 грн.
Виходячи з параметрів зарплати та стажу моя пенсія після перерахунку повинна збільшитись не менш як на 500 грн. в порівнянні з тим що я отримую, що підтверджується розрахунком: (1982,63 грн./зарпл. За 2010р. по Україні * 0,51188 Кcт.* 2,03446 Кз/пл.), і це без стажу останніх 2 років.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України відповідач був зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України.
Основні положення щодо реалізації права громадян на пенсійне забезпечення визначені в Законі України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування №1058-1У від 09.07.03р.»
Механізм перерахунку пенсії визначений ч.4 ст.42 та ч. І ст.40 Закону. Посилання відповідача на постанову КМУ №530 від 28.05.08р. є необґрунтованим , так як її зміст не підтверджує доводи відповідача стосовно того, що при проведенні перерахунку пенсій у 2011 р. необхідно , застосувати показник середньої зарплати працівників, зайнятих у галузях економіки за 2007р.
Крім того, слід мати на увазі конституційні принципи, на яких базується здійснення прав і свобод людини, включаючи і право на пенсійне забезпечення, яке не може бути скасоване, звужене.
Не може заслуговувати на увагу посилання відповідача на те що після рішення КСУ №10-рп від 22.05.08р. питання перерахунку пенсії є начебто законодавчо не врегульованим.
Згідно ст..61,69,70 Закону України «Про Конституційним Суд України» наслідками його рішення є те, що ст.ст. 40 та 42 Закону №1058-1У є діючим в редакції від 09.07.03р., за нормами яких передбачено механізм перерахунку пенсії.
Виходячи і принципу верховенства права, правовою гарантією забезпечення державою даного права с виконання прийнятих зобов'язань закріплених ст..8 Конституції України.
На підставі викладеного та ст.ст. 6. 17, 18, 105-106 КАС України,-

ПРОШУ:
1.Визнати незаконним дії відповідача щодо відмови в застосуванні показника середньої зарплати працівників зайнятих в галузях економіки України за 2010 календарний рік при перерахунку моєї пенсії у 2011р.
Забов'язати Управління Пенсійного фонду України в Баглійському районі м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області перерахувати і виплачувати позивачу з 1 лютого 2011 р. пенсію відповідно до ст..40, ч.4 ст.42 ЗУ «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» із застосуванням показника середньої зарплати працівників зайнятих в галузях економіки в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні за 2010 календарний рік, яка склала 1982,63 грн. та зробити доплату недотриманої пенсії за спірний період з 1 лютого 2011р. по теперішній час.
2.Стягнути з Управління Пенсійного фонду України в Баглійському районі м. Дніпродзержинська на мою користь судові витрати пов'язані з розглядом позову.

Додатки: 1.Копія сторінок паспорта, ідент.номера;
2. Копія листа-відповіді від.11.04.2011 р. №04-07-684/3
3. Квитанція про сплату судового збору;
4. Копія адмін, позову .

«_____» _______________2011 р.

Сообщение 25-07-2011, 08:50
Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
zvnv писал(а):
... ч. І ст.40 Закону передбачено право пенсіонера на перерахунок пенсії із застосуванням показника середньої зарплати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, за рік що передує року перерахунку пенсії.
Нет, к сожалению, такого в законе:
Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії;

Сообщение 25-07-2011, 09:37
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
zvnv писал(а):
... ч. І ст.40 Закону передбачено право пенсіонера на перерахунок пенсії із застосуванням показника середньої зарплати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, за рік що передує року перерахунку пенсії.
Нет, к сожалению, такого в законе:
Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії;

Вы хотите сказать,что перерасчеты пенсий,сделанные ПФУ по заявлениям поданным после 09.07.2007 или в 2008 году, по средней за 2006 или 2007 г. , стали незаконными :?:
Интересно, с какого момента :?: :mda:

Сообщение 25-07-2011, 11:28
Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
zvnv писал(а):
... ч. І ст.40 Закону передбачено право пенсіонера на перерахунок пенсії із застосуванням показника середньої зарплати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, за рік що передує року перерахунку пенсії.
Нет, к сожалению, такого в законе:
Зс - середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії;

Вы хотите сказать,что перерасчеты пенсий,сделанные ПФУ по заявлениям поданным после 09.07.2007 или в 2008 году, по средней за 2006 или 2007 г. , стали незаконными :?:
Интересно, с какого момента :?: :mda:
Я хочу сказать, что текст статьи 40, приведеный посетителем zvnv не соответствует действительности и иск, составленный подобным образом со 100% вероятностью приведет к отказу. Не законными пререрасчеты сделал ВАСУ (опять же не законно) 19.07. Ссылку на лист ВАСУ любезно предоставил не помню в какой теме Likvidator (наверно Ваш двойник) : http://www.profiwins.com.ua/uk/letters- ... -1049.html

Сообщение 25-07-2011, 11:41
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Не законными пререрасчеты сделал ВАСУ[/url] (опять же не законно)
Двойник дал ссылку ,чтобыобличить ВАСУ в не одинаковому застосуванні норм матеріального права :nono:
А Вы,от своего имени,ставите перерасчеты 2007,2008 ,вне закона :?:

Сообщение 25-07-2011, 12:07
Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Не законными пререрасчеты сделал ВАСУ[/url] (опять же не законно)
Двойник дал ссылку ,чтобыобличить ВАСУ в не одинаковому застосуванні норм матеріального права :nono:
А Вы,от своего имени,ставите перерасчеты 2007,2008 ,вне закона :?:
Да Вы что? Как бы я посмел признать действия правительства Януковича в те годы такими, что противоречат Закону? Ни-ни. Это не я, это ВАСУ, а я тут причем...

Сообщение 26-07-2011, 09:08
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Не законными пререрасчеты сделал ВАСУ[/url] (опять же не законно)
Двойник дал ссылку ,чтобыобличить ВАСУ в не одинаковому застосуванні норм матеріального права :nono:
А Вы,от своего имени,ставите перерасчеты 2007,2008 ,вне закона :?:
Да Вы что? Как бы я посмел признать действия правительства Януковича в те годы такими, что противоречат Закону? Ни-ни. Это не я, это ВАСУ, а я тут причем...
Обдмусмен считала ,что ВАСУ не при-чем:
Тимошенко дискримінує пенсіонерів, неправильно нараховуючи пенсії, – Карпачова
Омбудсман вважає, що в Мінпраці невиправдано чекають на схвалення парламентом законопроекту про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (щодо перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам)», оскільки він спрямований не на виконання зазначеного вище рішення Конституційного суду України, а на подальше звуження конституційних прав громадян.

«Такий дискримінаціний підхід до перерахунку пенсій обурює тих, кому пенсія призначається вперше чи перераховується через два роки праці. Про це, зокрема, йдеться у листі полтавки Надії Сапи Уповноваженому з прав людини Ніні Карпачовій: «Чому щодо тих, хто вперше оформляє пенсію, застосовується показник середньої зарплати за 2008 рік – 1597 гривень, а мені, звільненій за скороченням штатів, не дають дозволу на перерахунок пенсії відповідно до закону із застосуванням цього показника? Хіба я за нижчими тарифами оплачуватиму комунальні послуги і за меншими цінами купуватиму продукти харчування? Чому моє право на перерахунок пенсії порушується?».

Уповноважений з прав людини Ніна Карпачова у своєму поданні Прем’єр-міністру України Юлії Тимошенко вимагає від Уряду вжиття невідкладних заходів щодо забезпечення центральними органами виконавчої влади гарантованого права громадян на перерахунок пенсії відповідно до чинного законодавства», – сказано у повідомленні.

Сообщение 26-07-2011, 11:58
Ася участник

Сообщения: 213
Откуда: Киев
Likvidator писал(а):
Уповноважений з прав людини Ніна Карпачова у своєму поданні Прем’єр-міністру України Юлії Тимошенко вимагає від Уряду вжиття невідкладних заходів щодо забезпечення центральними органами виконавчої влади гарантованого права громадян на перерахунок пенсії відповідно до чинного законодавства», – сказано у повідомленні.



На Карпачову вообще не реагируют в нашей стране. Как бы поднять в обществе (в стране) вопрос о том, почему её мнение - ничто? Либо она не так действует, а просто делает вид, либо опять-таки надо жаловаться в Европейский суд (можно ли коллективно?) на то, что защить бесправный народ в нашей стране невозможно.

Сообщение 26-07-2011, 12:03
LUSI посетитель

Сообщения: 35
Likvidator писал(а):
kla писал(а):
А то, что суд признал действия ПФУ протиправными, так это по перерасчету в 2009 году, а сейчас нужно опять доказывать, что ПФУ неправ. Даже на горячей линии мне сказали, что нужно повторять все сначала, т.е. только через суд :злой:
Однако,горячая линия не знает,что:
КАСУ писал(а):
Стаття 72. Підстави для звільнення від доказування
1. Обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

:nono:

Может кому-то уже удалось сделать повторный перерасчет без доказательств в суде/что-то не верится совсем/, а если и делают перерасчет то опять же за год,установленный судом,или все же за 2007?
Кто может что-то по этому поводу сказать?

Сообщение 30-07-2011, 16:00
Яковлевна посетитель

Сообщения: 23
Откуда: Киев
Читаю я все эти судебные дрязги и думаю:А кто-нибудь считал экономические затраты на все это судопроизводство ?Лучше эти деньги раздали бы пенсионерам.

Сообщение 30-07-2011, 16:26
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Ася писал(а):
Likvidator писал(а):
Уповноважений з прав людини Ніна Карпачова у своєму поданні Прем’єр-міністру України Юлії Тимошенко вимагає від Уряду вжиття невідкладних заходів щодо забезпечення центральними органами виконавчої влади гарантованого права громадян на перерахунок пенсії відповідно до чинного законодавства», – сказано у повідомленні.



На Карпачову вообще не реагируют в нашей стране. Как бы поднять в обществе (в стране) вопрос о том, почему её мнение - ничто? Либо она не так действует, а просто делает вид, либо опять-таки надо жаловаться в Европейский суд (можно ли коллективно?) на то, что защить бесправный народ в нашей стране невозможно.

Все ,кому Карпачева не помогла восстановить права:
пишем жалобу на бездіяльність "об-дур-смена" в ЕСПЧ
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... 0026760-06
У грудні 2004 року Головатий С.П. як громадянин та народний
депутат України звернувся до суду зі скаргою на неправомірну
бездіяльність Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Безпідставними є доводи касатора про те, що Уповноважений
Верховної Ради України з прав людини не може бути суб'єктом
оскарження в суді в контексті норм глави 31-А ЦПК України
( 1502-06 ) (в редакції 1963 року), оскільки не здійснює
управлінських функцій.
Відповідач не навела у своїй зміненій касаційній скарзі ні
однієї з підстав для закриття провадження у справі, передбачених у
статті 157 КАС України ( 2747-15 ).

Керуючись ст.ст. 220, 221, 224, 228, 230, 231 КАС України
( 2747-15 ), колегія суддів - У Х В А Л И Л А:

Касаційну скаргу Уповноваженого Верховної Ради України з прав
людини залишити без задоволення, а рішення апеляційного суду
м. Києва від 22 жовтня 2004 року - без змін.
Последний раз редактировалось Likvidator 30-07-2011, 16:32, всего редактировалось 1 раз.

Сообщение 30-07-2011, 16:26
vic Аватара пользователя
активист

Сообщения: 1221
Откуда: ХАРЬКОВ
Яковлевна писал(а):
Читаю я все эти судебные дрязги и думаю:А кто-нибудь считал экономические затраты на все это судопроизводство ?Лучше эти деньги раздали бы пенсионерам.

И где ж такое видано - деньги, и раздавать?
с надеждой на лучшее

Сообщение 30-07-2011, 18:45
Ася участник

Сообщения: 213
Откуда: Киев
Likvidator писал(а):
Все ,кому Карпачева не помогла восстановить права:
пишем жалобу на бездіяльність "об-дур-смена" в ЕСПЧ


Увы, но мы уже знаем, что из себя представляют наши суды сегодня . Решать вопросы в судах бесполезно, сегодня холуи-судьи каждый чих согласовывают с нынешним правительством беспредельщиков. Только массовые акции протеста против действий власти могут что-либо изменить (это в лучшем случае), или использование булыжников (в худшем).

В ЕСПЧ надо писать коллективный иск, 3 млн. желающих найдётся уже сегодня. Начинаем готовить списки?
Последний раз редактировалось Ася 30-07-2011, 18:59, всего редактировалось 2 раз(а).

Сообщение 30-07-2011, 18:55
Ася участник

Сообщения: 213
Откуда: Киев
vic писал(а):
И где ж такое видано - деньги, и раздавать?


Не раздавать, а возвращать долги. Как раз сегодня власть и раздаёт деньги целой армии работников юстиции, взращённой системой частных платных ВУЗов. В чём их работа, изображать умственную деятельность при полной отсутствии её? Отсутствие чести, совести, профессионализма. Процветание взяточничества, хамства...

Сообщение 01-08-2011, 14:21
памир гость

Сообщения: 9
Інформаційний лист від 22.07.2011 № 1091/11/13-11 писал(а):
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

22.07.2011 № 1091/11/13-11

Головам апеляційних
адміністративних судів

У зв’язку з виникненням у судовій практиці питань, пов’язаних із застосуванням приписів пункту 7 частини І Закону України від 14 червня 2011 року № 3491-VI “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”, на підставі пункту 4 частини першої статті 32 Закону України “Про судоустрій і статус суддів” Вищий адміністративний суд України вважає за необхідне повідомити таке.

14 червня 2011 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 3491-VI “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”, який набрав чинності 19 червня 2011 року.

Пунктом 7 частини І зазначеного Закону Прикінцеві положення Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік” доповнено пунктом 4, яким встановлено, що у 2011 році норми і положення статей 39, 50, 51, 52, 54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, статті 6 Закону України “Про соціальний захист дітей війни”, статей 14, 22, 37 та частини третьої статті 43 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України виходячи з наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсійного фонду України на 2011 рік.

Із аналізу наведеної норми випливає, що визначення порядку та розмірів виплат зазначеним категоріям громадян делеговано Кабінету Міністрів України.

Під час вирішення питання, яка з однопредметних законодавчих норм рівної ієрархії, що не визнані неконституційними в установленому порядку, підлягає застосуванню для розв’язання спорів зазначеної категорії, перевагу слід надавати тій з них, що прийнята пізніше. У розглядуваному випадку пізніше прийняті норми Закону України від 14 червня 2011 року № 3491-VI “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”.

Водночас необхідно звернути увагу, що на момент набрання чинності зазначеним Законом, Кабінетом Міністрів України не встановлено нового порядку та розміру виплат окремим категоріям громадян.

З огляду на викладене, до набрання чинності нормативно-правового акта Кабінету Міністрів України, прийнятого на виконання вимог пункту 4 Прикінцевих положень Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”, застосуванню підлягають положення статей 39, 50, 51, 52, 54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, статті 6 Закону України “Про соціальний захист дітей війни”, статей 14, 22, 37 та частини третьої статті 43 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”.

Цей лист пропонуємо довести до відома суддів місцевих та апеляційних адміністративних судів для врахування при здійсненні правосуддя.



В.о. Голови суду Д. Ліпський

Сообщение 01-08-2011, 14:25
памир гость

Сообщения: 9
Извените, предворительно это по детям войны, а по нам - прошу ваших суждений
Лист ВАСУ № 1049 писал(а):
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
19.07.2011 № 1049/11/13-11
Головам апеляційних
адміністративних судів
На виконання пункту 2 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 20 червня 2011 року № 4 та для забезпечення однакового застосування адміністративними судами статей 40, 42 Закону України від 9 липня 2003 року № 1058-IV “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Закон № 1058-IV) Вищий адміністративний суд України вважає за необхідне звернути увагу на таке.
Частиною другою статті 40 Закону № 1058-IV встановлено порядок визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії. Перерахунок пенсій у зв’язку зі збільшенням, зокрема страхового стажу, встановлено частиною четвертою статті 42 зазначеного Закону.
Зазначені норми впродовж 2006–2008 року зазнавали змін (порівняльні таблиці частини другої статті 40 та частини четвертої статті 42 Закону № 1058 у редакціях, чинних упродовж 2007–2008 років додаються), внаслідок чого у судів виникають складнощі під час їх застосування.

Так, частиною другою статті 40 Закону № 1058-IV встановлено формулу заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії.
У редакції Закону від 9 липня 2003 року № 1058-IV, яка набрала чинності 1 січня 2004 року, зазначена формула була такою:
Зп = Зс х (Ск : К), де:
Зп – заробітна плата (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, у гривнях;
Зс – середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії;
Ск – сума коефіцієнтів заробітної плати (доходу) за кожний місяць (Кз1 + Кз2 + Кз3 + ... + Кзn);
К – кількість місяців страхового стажу, за які розраховано коефіцієнти заробітної плати (доходу) застрахованої особи (абзаци другий – шостий частини другої статті 40 Закону № 1058-IV).
Частиною четвертою статті 42 зазначеного Закону у редакції Закону від 9 липня 2003 року № 1058-IV визначено, що у разі, якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії.
Кожний наступний перерахунок пенсії провадиться не раніш як через два роки після попереднього перерахунку з урахуванням страхового стажу після призначення пенсії.
Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія, або за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону.
Аналіз частини четвертої статті 42 Закону № 1058-IV свідчить, що при перерахунку пенсії застосовується заробітна плата (дохід) пенсіонера, яку він отримував до призначення пенсії, або яку він отримував за період роботи, який є періодом страхового стажу.
З огляду на викладене під час перерахунку пенсії у формулі Зп = Зс х (Ск : К) змінюються лише показники Ск та К. Зокрема, у величину Ск додаються коефіцієнти заробітної плати (доходу) за кожен місяць страхового стажу, який став підставою для перерахунку пенсії. Що ж стосується показника К, то він збільшується кількістю додаткових місяців страхового стажу. Решта показників залишається без змін.
Отже, аналіз частини четвертої статті 42 Закону № 1058-IV показує, що зазначена норма не встановлює обмеження можливості працюючого пенсіонера скористатись правом на перерахунок пенсії в будь-який час після її призначення. Однак містить застереження, що наступний перерахунок пенсії може бути проведений не раніш як через два роки після здійснення попереднього. При цьому під час перерахунку пенсії величина середньої заробітної плати (доходу) враховується та, яка використовувалася під час призначення пенсії, тобто це – середня заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки України, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії (абзац четвертий частини другої статті 40 Закону № 1058-IV).
Згідно із Законом України від 19 грудня 2006 року № 489-V “Про Державний бюджет України на 2007 рік” дію частини четвертої статті 42 зупинено на 2007 рік.

Підпунктом “б” підпункту 9 пункту 35 розділу II Закону України від 28 грудня 2007 року № 107-V “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, який набрав чинності з 1 січня 2008 року, абзац четвертий частини другої статті 40 Закону № 1058-IV було викладено в новій редакції:
“Зс (середня заробітна плата (дохід) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії. Порядок визначення показників зазначеної заробітної плати затверджується Пенсійним фондом України за погодженням з центральними органами виконавчої влади у галузях статистики, економіки, праці та соціальної політики і фінансів”.
Цим же Законом (підпункт “б” підпункту 10 пункту 35 розділу II) частину четверту статті 42 викладено в такій редакції: “У разі якщо застрахована особа після призначення пенсії продовжувала працювати, провадиться перерахунок пенсії з урахуванням не менше ніж 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії здійснюється із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії провадиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 цього Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до цього Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. При цьому з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії, період після призначення пенсії не підлягає виключенню згідно із абзацом третім частини першої статті 40 цього Закону. У разі якщо застрахована особа після призначення (перерахунку) пенсії має менше ніж 24 місяці страхового стажу, перерахунок пенсії провадиться не раніше як через два роки після призначення (попереднього перерахунку) з урахуванням страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) з урахуванням заробітної плати, з якої призначено (попередньо перераховано) пенсію”.
Таким чином, з 1 січня 2008 року змінено показник середньої заробітної плати (доходу) – однієї із складових формули заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії та встановлено, що цим показником має бути середня заробітна плата (дохід) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески.
Також змінено порядок перерахунку пенсії особам, які після призначення пенсії продовжували працювати.
Аналізуючи частину четверту статті 42 Закону № 1058-IV у редакції Закону від 28 грудня 2007 року № 107-V “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України” можна виділити три категорії застрахованих осіб, які продовжували працювати після призначення пенсій і мають право на її перерахунок.
До першої категорії таких осіб відносяться особи, які після призначення або перерахунку пенсії продовжували працювати та набули не менш як 24 місяці страхового стажу незалежно від перерв у роботі. Ці пенсіонери мали право на перерахунок пенсії:
- тільки з урахування додатково набутого страхового стажу із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія.
- з урахуванням додатково набутого страхового стажу та заробітної плати, яку вони отримували після призначення чи попереднього перерахунку пенсії. Такий перерахунок мав проводитися в разі, якщо в заяві про перерахунок пенсії зазначено, що особа бажає здійснити перерахунок за стажем та за заробітною платою. В такому разі заробітна плата мала б обраховуватися за правилами частини першої статті 40 Закону № 1058-IV, а саме: за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 1 липня 2000 року, незалежно від перерв, та за весь період страхового стажу починаючи з 1 липня 2000 року.
До другої категорії відносяться особи, які пропрацювали та набули менше 24 місяців страхового стажу. За таких обставин заява про перерахунок пенсії повинна була подаватися не раніше як через два роки після призначення (попереднього перерахунку) з урахуванням страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) та заробітної плати, з якої призначено (попередньо перераховано) пенсію. Тобто, в такому разі перерахунок проводиться виключно за стажем.
До третьої категорії відносяться особи, які при виході на пенсію не мали трудового (страхового) стажу. Якщо особа, вийшовши на пенсію, маючи неповний стаж, допрацювала необхідну кількість років, то вона мала право подати відомості про свій додатковий стаж у будь-який момент. У такому разі перерахунок мав проводитися не за заробітною платою, а лише за стажем роботи.

Рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року№ 10-рп/2008, зокрема, положення підпункту “б” підпункту 9, підпункту “б” підпункту 10 пункту 35 розділу II Закону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України” визнано такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними).
Таким чином, з 22 травня 2008 року відновили дію положення частини другої статті 40 та частини четвертої статті 42 Закону № 1058-IV у первинній його редакції, які й підлягають застосуванню.
28 травня 2008 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 530 “Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян”, яким встановлено порядок перерахунку пенсій особам, які після її призначення продовжували працювати, відмінний від того порядку, який визначений частиною четвертою статті 42 Закону № 1058-IV у редакції Закону від 9 липня 2003 року.
Отже, виходячи із загальних засад пріоритетності законів над іншими підзаконними нормативними актами, під час розгляду та вирішення справ зазначеної категорії застосуванню підлягає Закон № 1058-IV, а саме нормативні положення статті 42 цього Закону, що діяли в редакції до скасування змін, внесених за Законом України від 28 грудня 2007 року № 107-VI “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, та були і залишаються чинними на момент проведення перерахунку пенсії. Як зазначалося вище, зі змісту цих положень випливає, що під час перерахунку пенсії величина середньої заробітної плати (доходу) враховується та, яка використовувалася під час призначення пенсії.

Додаток: за текстом на 4 арк.

В.о. Голови суду Д. Ліпський

Сообщение 01-08-2011, 16:35
Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
памир писал(а):
Извените, предворительно это по детям войны, а по нам - прошу ваших суждений
Лист ВАСУ № 1049 писал(а):
19.07.2011 № 1049/11/13-11
Обсуждение интересующей Вас темы - здесь.


Сообщение 09-08-2011, 10:52
Танча Аватара пользователя
гость

Сообщения: 4
Откуда: Бердянск
Перечитала дискусию на форуме по поводу письма ВАСУ 1049. (Суды и судопроизводство). Неюристу в этом разобраться нереально!
А меня интересует как правильно написать в иске: "Зобов'язати ПФУ здійснити перерахунок та виплату моєї пенсії з урахуванням страхового стажу, набутого після її призначення відповідно до вимог ст.40, ст.42, п.4 ст.45 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) працівників, зайнятих у галузях економіки за 2010 рік, із урахуванням фактично отриманих сум@
или "із застосуванням середньї заробітної плати (доходу) в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачені страхові внески та яка відповідно до Закону враховується дляо бчислення пенсії за 2010 р.
И еще: имеет ли та или иная формулировка значение для принятия решения судом, вернее будет -для отказа судом.?
Пожалуйста,кто в этом разбирается, ответьте! :unknown:

Сообщение 09-08-2011, 11:45
Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Танча писал(а):
Пожалуйста,кто в этом разбирается, ответьте! :unknown:
Всё это разобрано и обсуждено в специальных темах - не стоит засорять теми же самыми вопросами еще одну тему.
Ищите!
-= Пенсионер - это профессия! =-

Сообщение 09-08-2011, 17:51
Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Танча писал(а):
или "із застосуванням середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачені страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для о бчислення пенсії за 2010 р.
Предлагаю перестраховаться от письма ВАСУ,такой формулировкой:
"із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну особу в цілому по Україні, з якої сплачені страхові внески ,за 2010 рік,який відповідно до діючого Закону , визначений в порядку ,затвердженому П О С Т А Н О В О Ю ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ від 01.02.2008 N 4-4 ,(зареєстрована в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2008 р.за N 146/14837), (далі "Порядок"),у розмірі 1982,63 грн. і, на підставі п.1.2 "Порядку", застосовується для для визначення заробітної плати застрахованої особи -позивача за весь період страхового стажу,за який сплачено страхові внески ,яка,в свою чергу застосовуєтся для обчислення пенсії позивача, скоригованої після попереднього обчислення ______20___р., згідно з частиною другою статті 40 закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"."
Танча писал(а):
И еще: имеет ли та или иная формулировка значение для принятия решения судом, вернее будет -для отказа судом.?
:unknown:
Имеет значение:
КАСУ писал(а):
Стаття 11. Змагальність сторін, диспозитивність та
офіційне з'ясування всіх обставин у справі
2. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за
позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може
виходити за межі позовних вимог
.

Пример прошения и решения по аналогичному иску без перестраховки:
Справа № 2-а-2006/11

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.08.2011 Суддя Тернівського районного суду м. Кривого Рогу ОСОБА_1 розглянувши у порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_2 до управління Пенсійного фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області про визнання дій протиправними та зобов’язання вчинити певні дії,-



ВСТАНОВИВ:

15.07.2011 р. ОСОБА_2, звернулася до суду з позовом до управління Пенсійного фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу /далі Управління/,
яким просить за період з 16.01.2011 р.
1) визнати дії відповідача протиправними щодо застосування при проведенні перерахунку пенсії за 2011 р. як працюючому пенсіонеру, показника середньої заробітної плати в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні за 2007 р. на рівні 1197,91 грн.;
2) зобов’язати відповідача провести перерахунок пенсії за 2011 р. як працюючому пенсіонеру із застосуванням показника середньої заробітної плати в середньому на одну застраховану особу по Україні за 2010 р. на рівні 1982,63 грн. до настання права на наступний перерахунок пенсії;
3) зобов’язання відповідача нарахувати та виплатити різницю між розміром пенсії визначеним із застосуванням показника середньої заробітної плати в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні за 2010 р. на рівні 1982,63 грн. та розміром пенсії визначеним відповідачем при проведенні перерахунку пенсії як працюючому пенсіонеру із застосуванням показника середньої заробітної плати в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні за 2007 р. на рівні 1197,91 грн..

Рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 року №10-рп/2008 вказані зміни визнані такими, що не відповідають Конституції України. У відповідності до ч.2 ст.152 Конституції України положення підпунктів 9 і 10 пункту 35 розділу II Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" втратили чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність. З того часу відновили дію положення статей 40 і 42 Закону № 105 8-ІV у попередній редакції.

Отже, особам, які у 2011 році набули право на перерахунок пенсії у відповідності до вимог ч.4 ст.42 Закону №1058-ІУ, такий перерахунок має бути здійснений із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія, або за періоди страхового стажу, зазначені у частині першій статті 40 цього Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України, за 2010 рік.

Положення постанови Кабінету Міністрів України від 28 травня 2008 року №530 „Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян", які визначають порядок перерахунку пенсії працюючим пенсіонерам, суперечать вимогам Закону №1058-ІУ, який має вищу юридичну силу, а тому не можуть бути застосовані до спірних правовідносин. Доводи Управління Пенсійного фонду в Тернівському районі щодо правильності перерахунку пенсії позивачу із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії, за 2007 рік не ґрунтуються на законі. Роз'яснення Міністерства праці та соціальної політики України і Пенсійного фонду України про застосування цього показника, які викладені у спільному листі від 11 березня 2009 року №20/0/18-09/039, №4096/02-01 не узгоджуються з вимогами Закону №1058-ІУ і не випливають із будь-якого іншого нормативно-правового акту.

Відповідно до ч.4 ст.45 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»перерахунок призначеної пенсії, передбаченої ч.3 ст. 42 цього Закону, проводиться з першого числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії, якщо відповідну заяву з усіма необхідними документами подано ним до 15 числа включно.

Відповідач не надав суду будь - які докази того, що позивач не має права на перерахунок пенсії, не має два роки страхового стажу, чи перерахунок пенсії якого проводився менш ніж два роки тому.
На підставі ст. ст.. 40, 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», керуючись ст. ст. 2, 10, 11, 49, 51, 69, 71, 183-2 КАС України, суд -



ПОСТАНОВИВ:

Позов ОСОБА_2 до управління Пенсійного фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області про визнання дій протиправними та зобов’язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправними дії управління Пенсійного фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, щодо застосування при проведенні перерахунку пенсії за 2011 р. ОСОБА_2 середнього заробітку по Україні за 2007 р. у розмірі 1197,91 грн..

Зобов’язати управління Пенсійного фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу Дніпропетровської області провести перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_2 із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні з якої сплачено страхові внески та яка враховується для обчислення пенсії за 2010 р. в розмірі 1982,63 грн. за період з 16.01.2011 року по 05.07.2011 року, дату відмови в перерахунку пенсії, включно.

Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України в Тернівському районі м. Кривого Рогу, здійснювати ОСОБА_2 перерахунок та проводити виплати пенсії відповідно до вимог ч.4 ст. 42, ч. 1 ст. 28 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», в подальшому з 06.07.2011 р. до настання у неї права на слідуючий перерахунок розміру пенсії
.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/17413633

Сообщение 10-08-2011, 09:14
Танча Аватара пользователя
гость

Сообщения: 4
Откуда: Бердянск
Likvidator писал(а):
Пример прошения и решения по аналогичному иску без перестраховки:

Спасибо большое.
Я с трудом нашла на сайте обсуждение этих показателей. Очень внимательно перечитала. Теперь более-менее понятно. Иск к ПФУ составила по материалам сайта.
Но все больше прихожу к выводу, что далее (апелляция) без профессионального юриста я навряд ли обойдусь.

Пред.След.

Вернуться в Перерахунки по доопрацюванню до стажу