Список форумов Загальна категорія Добавки та доплати Стягнення щорічної грошової допомоги учасникам бойових дій

Стягнення щорічної грошової допомоги учасникам бойових дій

Різні добавки та доплати, не передбачені законом 1058-IV
Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Вот это он и заявит в предварительном судебном заседании
Я же все время пытаюсь объяснить, что предварительного судебного заседания при скороченом провадженни нет! Есть только иск с одной стороны и возражения ответчика с другой, симпатии и антиатии, понедельник и среда, и т.д. И со всем этим судья разбирается сам, хорошо, если не в понедельник

Вы и судье пробовали это объяснить :?:
Каким образом? 1.10.2010 подал иск, 10.10. по почте получил ухвалу о скороченом с повесткой на 20.10, 20.10 судья зачитал решение безо всякого обсуждения и все. Судья решил, что материалов достаточно для вынесения решения без моего мнения. Естественно, можно подать апелляцию

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Вот это он и заявит в предварительном судебном заседании
Я же все время пытаюсь объяснить, что предварительного судебного заседания при скороченом провадженни нет! Есть только иск с одной стороны и возражения ответчика с другой, симпатии и антиатии, понедельник и среда, и т.д. И со всем этим судья разбирается сам, хорошо, если не в понедельник

Вы и судье пробовали это объяснить :?:
Каким образом? 1.10.2010 подал иск, 10.10. по почте получил ухвалу о скороченом с повесткой на 20.10, 20.10 судья зачитал решение безо всякого обсуждения и все. Судья решил, что материалов достаточно для вынесения решения без моего мнения. Естественно, можно подать апелляцию

Тогда,о каком предварительном заседании идет речь :?:
ст.183-2 КАСУ писал(а):
5. Справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження протягом таких строків:
2) не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача;
3) не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача;
4) не пізніше п'яти днів з дня подання відповідачем заперечення проти позову.
7. Постанова складається та підписується у день її прийняття, а її копії не пізніше наступного дня надсилаються сторонам рекомендованим листом із повідомленням
.

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Al418 писал(а):
Likvidator писал(а):
Вот это он и заявит в предварительном судебном заседании
Я же все время пытаюсь объяснить, что предварительного судебного заседания при скороченом провадженни нет! Есть только иск с одной стороны и возражения ответчика с другой, симпатии и антиатии, понедельник и среда, и т.д. И со всем этим судья разбирается сам, хорошо, если не в понедельник

Вы и судье пробовали это объяснить :?:
Каким образом? 1.10.2010 подал иск, 10.10. по почте получил ухвалу о скороченом с повесткой на 20.10, 20.10 судья зачитал решение безо всякого обсуждения и все. Судья решил, что материалов достаточно для вынесения решения без моего мнения. Естественно, можно подать апелляцию

Тогда,о каком предварительном заседании идет речь :?:
А это у Вас надо спросить

Ирида посетитель

Сообщения: 14
Вот состряпала иск, пожалуйста, почитайте, может что то неправильно

В...... міськрайонний суд ....... області

Позивач: ..............

Відповідач:Управління праці та
соціального захисту населення в м............

Адміністративний позов

Я, .......... маю статус учасника бойових дій і наділений державою пільгами, компенсаціями і гарантіями, визначеними ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", у зв'язку з чим перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Охтирськоїї міської ради.
Законом України « Про внесення змін до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" N 367-XIV від 25 грудня 1998 року встановлено "Щорічно до 5 травня учасникам бойових дій виплачується разова грошова допомога у розмірі п'яти мінімальних пенсій за віком", цей закон вступив в дію з 01.01.1999 р. та діє на сьогоднішній час.29.11.2010 р. я звернувся до Відповідача листом та попросив надати мені роз’яснення щодо проведення таких виплат.30.11.2010 р. мені надійшла відповідь від Відповідача( дод.№ 1), з якої я дізнався, що всупереч діючому законодавству Відповідач здійснив мені виплату грошової допомоги в значно меншому розмірі, недоплатив мені грошових коштів на загальну суму 9492,5 грн.(Дод.№ 2-Розрахунок) . Вважаю такі дії відповідача незаконними на підставі наступного:

Ст. 22 Конституції України закріплює принцип гарантованості конституційних прав і свобод, неможливість їх скасування, забороняє при прийнятті нових законів або внесення змін до чинних законів звужувати зміст та обсяг існуючих прав і свобод.
Відповідно до ст. 4 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» д о ветеранів війни належать: учасники бойових дій, інваліди війни, учасники війни.
Згідно зі ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в ред. від 25 грудня 1998 року ) щорічно до 5 травня учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірі п"яти мінімальних пенсій за віком.
Відповідно до ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в ред. від 28.12.2007 ) щ орічно до 5 травня учасникам війни, нагородженим орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю та бездоганну військову службу в тилу в роки Великої Вітчизняної війни, та іншим учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірах, які визначаються Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України.
Зміни внесені 28.12.2007 року до ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» визнані неконституційною згідно з рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008.
Вихідним критерієм розрахунку підвищення пенсій є мінімальна пенсія за віком, розмір якої згідно зі ст. 28 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» встановлюється в розмірі визначеного законом прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Згідно Постанови Верховного суду України від 13.06.2007 року №8 «Про незалежність судової влади» у відповідності до статей 8 та 22 Конституції України не підлягають застосуванню судами закони та інші нормативно-правові акти, якими скасовуються конституційні права і свободи людини та громадянина, а також нові закони, які звужують зміст та обсяг встановлених Конституцією України і чинними законами прав і свобод.
Я маю право на щорічну допомогу до 5 травня у розмірі п'яти мінімальних пенсій за віком , як це передбачено ст. 12 ЗУ „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” в редакції від 25 грудня 1998 року. Однак протягом 2000-2009 років отримував таку допомогу в значно меньших розмірах, ніж це передбачено вищевказаною нормою закону.
Така допомога була встановлена та виплачена в розмірах встановлених ЗУ «Про державний бюджет» на відповідний рік та постановою КМ України №211 від 18 березня 2009 року.
За обставин, коли звуження існуючих прав і свобод заборонено ст.ст.8, 22 Конституції України, які є нормами прямої дії, суд не може застосовувати в даному випадку норми закону, які зменшують розмір допомоги, на яку я маю право як учасник бойових дій.
Виходячи із загальних засад пріоритетності законів над підзаконними нормативними актами при вирішенні даного спору, застосуванню підлягає саме ст. 12 ЗУ „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” в редакції від 25 грудня 1998 року , а не Постанови КМУ.
Так як виплати до 5 травня є соціальними виплатами допомоги на оздоровлення, то позовна давність на такі вимоги згідно чинного законодавства не поширюється, тому я маю право вимагати відшкодування невиплачених мені сум за весь термін з 2000 р..
Про порушення своїх прав, щодо нарахування та виплат щорічної допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій, я дізнався з листа від Відповідача від 30.11.2010 р. то строк для звернення до суду, згідно КАС України, мною не пропущено.
Прошу суд:
1. Визнати дії Відповідача незаконними та протиправними.
2. Зобов'язати Відповідача нарахувати мені, як учаснику бойових дій, щорічну разову грошову допомогу до 5 травня в розмірі 5 мінімальних пенсій за віком, відповідно до ст.12 ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" виходячи з розміру мінімальної пенсії за віком, встановленої ЗУ "Про державний бюджет України" на відповідний рік за період з 2000-2009 роки.
3.Стягнути з Відповідача на мою користь щорічну разову грошову допомогу до 5 травня відповідно до ст.12 ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", виходячи з розміру мінімальної пенсії за віком, встановленої ЗУ "Про державний бюджет України" на відповідний рік за період з 2000-2009 роки в розмірі 9492,5 грн.

Додатки:
1. Другий єкз. позову на 1 арк.
2. Копія листа від Відповідача на 1 арк.
3. Розрахунок на 1 арк.
4. Копія паспорту на 1 арк.
5. Копія ІПН на 1 арк.
6. Копія свідоцтва учасника бойових дій на 1 арк.

РОЗРАХУНОК
Згідно зі ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в ред. від 25 грудня 1998 року ) щорічно до 5 травня учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірі п"яти мінімальних пенсій за віком.

1. Станом на 01.05.2000 р. розмір мін. пенсії за віком становив 24,90 грн.-Указ Президента України "Про підвищення мінімального розміру пенсії" від 28 червня 1999 року № 753/99 ( 753/99 ); Закон України "Про підвищення мінімального розміру пенсії" від 15.07.99 № 979-XIV ( 979-14 ).
Виплата , що повинна бути проведена в 2000 р.- 24,90 грн.х5= 124,5 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2000 р. = 40 грн.
Недоплачена сума складає 124,5 грн.-40 грн. = 84,5 грн.

1. Станом на 01.05.2001р. розмір мін. пенсії за віком становив 34 грн.-Постанова Кабінету Міністрів України "Про підвищення розмірів пенсій та інших соціальних виплат пенсіонерам" від 10 листопада 2000 року № 1686/2000; ( 1686-2000-п ) ; ( в редакції Постанови КМ № 37 ( 37-2001-п ) від 23.01.2001 ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2001р.- 34грн.х5= 170 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2001 р. = 40 грн.
Недоплачена сума складає 170 грн.-40 грн. = 130 грн.

2. Станом на 01.05.2002 р. розмір. мін. пенсії за віком становив 47,30 грн.-Постанова Кабінету Міністрів України "Про підвищення розмірів пенсій призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" від 13 березня 2002 року № 279/2002 ( 279-2002-п ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2002р.- 47,30грн.х5= 236,5 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2002 р. = 80 грн.
Недоплачена сума складає 236,5 грн.-80 грн. = 156,5 грн.

3. Станом на 01.05.2003 р. розмір. мін. пенсії за віком становив 47,30 грн.-Постанова Кабінету Міністрів України "Про підвищення розмірів пенсій призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" від 13 березня 2002 року № 279/2002 ( 279-2002-п ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2003р.- 47,30грн.х5= 236,5 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2003 р. = 90 грн.
Недоплачена сума складає 236,5 грн.-90 грн. = 146,5 грн.

4. Станом на 01.05.2004 р. розмір мін. пенсії за віком становив 50 грн.-Постанова Кабінету Міністрів України "Про підвищення розмірів трудових пенсій" від 15 квітня 2003 року № 544/2003 ( 544-2003-п ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2004р.- 50грн.х5= 250 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2004 р. = 120 грн.
Недоплачена сума складає 250 грн.-80 грн. = 170 грн.

5. Станом на 01.05.2005 р. розмір мін. пенсії за віком становив 332 грн.-Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 23 грудня 2004 р. № 2291-IV ( 2291-15 ) Закон України "Про затвердження прожиткового мінімуму на 2005 рік" від 19.10.2004 № 2089-IV ( 2089-15 ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2005р.- 332грн.х5= 1660 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2005 р. = 250 грн.
Недоплачена сума складає 1660 грн.-250 грн. = 1410 грн.

6. Станом на 01.05.2006 р. розмір мін. пенсії за віком становив 332 грн.-Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 23 грудня 2004 р. № 2291-IV ( 2291-15 ) Закон України "Про затвердження прожиткового мінімуму на 2005 рік" від 19.10.2004 № 2089-IV(2089-15 ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2006р.- 332грн.х5= 1660 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2006 р. = 250 грн.
Недоплачена сума складає 1660 грн.-250 грн. = 1410 грн.

7. Станом на 01.05.2007 р. розмір мін. пенсії за віком становив 410,06 грн.-Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" від 15.03.2007 № 749-v.
Виплата , що повинна була бути проведена в 2007р.- 410,06грн.х5= 2020 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2007 р. = 280грн.
Недоплачена сума складає 2020 грн.-280 грн. = 1740 грн.

8. Станом на 01.05.2008 р. розмір мін. пенсії за віком становив 481,00 грн.-Закон України "Про Державний бюджет України на 2008 рік" від 28.12.2008 N 107-17 ( 107-17 ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2008р.- 481грн.х5= 2405 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2008 р. = 310 грн.
Недоплачена сума складає 2405 грн.-310 грн. = 2095 грн.

10. Станом на 01.05.2009 р.розмір мін. пенсії за віком складав 498 грн.- ст. 54 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік" від 26.12.2008 № 835-VI
ст. 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 № 1058-IV.
Виплата , що повинна була бути проведена в 2009р.- 498грн.х5= 2490 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2009 р. = 340 грн.
Недоплачена сума складає 2490 грн.-340 грн. = 2150 грн.


Всього недоплачено грошових коштів за період 2000-2009 р. - 9492,5 грн.

:oops: :oops:

Nickolas Аватара пользователя
Site Admin

Сообщения: 3226
Откуда: Харьков

Ирида писал(а):
...
РОЗРАХУНОК
Згідно зі ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в ред. від 25 грудня 1998 року ) щорічно до 5 травня учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірі п"яти мінімальних пенсій за віком.

1. ...
1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
6. Станом на 01.05.2006 р. розмір мін. пенсії за віком становив 332 грн.-Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 23 грудня 2004 р. № 2291-IV ( 2291-15 ) Закон України "Про затвердження прожиткового мінімуму на 2005 рік" від 19.10.2004 № 2089-IV(2089-15 ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2006р.- 332грн.х5= 1660 грн.
Минимальная пенсия на апрель-сентябрь 2006 года составляла 359 грн. => пять минимальных составляли 1795 грн.

Ирида писал(а):
7. Станом на 01.05.2007 р. розмір мін. пенсії за віком становив 410,06 грн.-Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" від 15.03.2007 № 749-v.
Виплата , що повинна була бути проведена в 2007р.- 410,06грн.х5= 2020 грн.
410,06грн.х5= 2050,30 грн.

Ирида писал(а):
8. ...
10. Станом на 01.05.2009 р.розмір мін. пенсії за віком складав 498 грн.- ст. 54 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік" від 26.12.2008 № 835-VI
ст. 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 № 1058-IV.
Виплата , що повинна була бути проведена в 2009р.- 498грн.х5= 2490 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2009 р. = 340 грн.
Недоплачена сума складає 2490 грн.-340 грн. = 2150 грн.
544грн. x 5 = 2770 грн.
(в последней редакции ЗУ № 835-VI указано именно 544 грн.)
Ну, и нумерацию надо подправить ...

PS. Еще бы ко всем суммам добавить компенсации по Закону № 2050-III ...
Последний раз редактировалось Nickolas 14-12-2010, 14:38, всего редактировалось 1 раз.
-= Пенсионер - это профессия! =-

Al418 активист

Сообщения: 959
Откуда: Запорожская обл.
Ирида писал(а):
Вот состряпала иск, пожалуйста, почитайте, может что то неправильно
...
Згідно зі ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в ред. від 25 грудня 1998 року ) щорічно до 5 травня учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірі п"яти мінімальних пенсій за віком.
Відповідно до ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в ред. від 28.12.2007 ) щ орічно до 5 травня учасникам війни, нагородженим орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю та бездоганну військову службу в тилу в роки Великої Вітчизняної війни, та іншим учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірах, які визначаються Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України.
Зміни внесені 28.12.2007 року до ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» визнані неконституційною згідно з рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008.

Я написал бы следующим образом:
Зміни, внесені 28.12.2007 року до ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: "Щорічно до 5 травня учасникам війни, нагородженим орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю та бездоганну військову службу в тилу в роки Великої Вітчизняної війни, та іншим учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірах, які визначаються Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України" - визнані неконституційною згідно з рішенням Конституційного Суду N 10-рп/2008.
Згідно зі діючой ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в ред. від 25 грудня 1998 року ) щорічно до 5 травня учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірі п"яти мінімальних пенсій за віком.
В Вашей редакции не совсем понятно, какие же изменения признаны не конституционными
...
Ирида писал(а):
Так як виплати до 5 травня є соціальними виплатами допомоги на оздоровлення, то позовна давність на такі вимоги згідно чинного законодавства не поширюється, тому я маю право вимагати відшкодування невиплачених мені сум за весь термін з 2000 р.
Необходимо добавить обоснование: на основании п.2 ст.21 КАС вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної протиправними рішеннями, діями чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень або іншим порушенням прав, свобод та інтересів суб'єктів публічно-правових відносин, розглядаються адміністративним судом, якщо вони заявлені в одному провадженні з вимогою вирішити публічно-правовий спір. Таким образом, відшкодування шкоди, заподіяної протиправними рішеннями в соответствии с п.3 ст.268 ГКУ сроком давности не ограничивается. (Извините за суржик, переводчик на работе)
Ирида писал(а):
Про порушення своїх прав, щодо нарахування та виплат щорічної допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій, я дізнався з листа від Відповідача від 30.11.2010 р. то строк для звернення до суду, згідно КАС України, мною не пропущено.
Ну, это можно и не писать, разве что ради перестраховки.
Ирида писал(а):
РОЗРАХУНОК
Не знаю, нужен ли расчет (по крайней мере не помешает), но в соответствии с ЗУ2050 можно еще годовые суммы умножить на коэффициенты инфляции. Получится раза в два больше

Ирида посетитель

Сообщения: 14
Nickolas писал(а):
Ирида писал(а):
...
РОЗРАХУНОК
Згідно зі ст. 12 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (в ред. від 25 грудня 1998 року ) щорічно до 5 травня учасникам війни виплачується разова грошова допомога у розмірі п"яти мінімальних пенсій за віком.

1. ...
1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
6. Станом на 01.05.2006 р. розмір мін. пенсії за віком становив 332 грн.-Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 23 грудня 2004 р. № 2291-IV ( 2291-15 ) Закон України "Про затвердження прожиткового мінімуму на 2005 рік" від 19.10.2004 № 2089-IV(2089-15 ).
Виплата , що повинна була бути проведена в 2006р.- 332грн.х5= 1660 грн.
Минимальная пенсия на апрель-сентябрь 2006 года составляла 359 грн. => пять минимальных составляли 1795 грн.

Ирида писал(а):
7. Станом на 01.05.2007 р. розмір мін. пенсії за віком становив 410,06 грн.-Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" від 15.03.2007 № 749-v.
Виплата , що повинна була бути проведена в 2007р.- 410,06грн.х5= 2020 грн.
410,06грн.х5= 2050,30 грн.

Ирида писал(а):
8. ...
10. Станом на 01.05.2009 р.розмір мін. пенсії за віком складав 498 грн.- ст. 54 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік" від 26.12.2008 № 835-VI
ст. 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 № 1058-IV.
Виплата , що повинна була бути проведена в 2009р.- 498грн.х5= 2490 грн.
Виплата , що фактично була проведена в 2009 р. = 340 грн.
Недоплачена сума складає 2490 грн.-340 грн. = 2150 грн.
544грн. x 5 = 2770 грн.
(в последней редакции ЗУ № 835-VI указано именно 544 грн.)
Ну, и нумерацию надо подправить ...

PS. Еще бы ко всем суммам добавить компенсации по Закону № 2050-III ...


Исправила :yes: А по тексту думаете нормально? пройдет?

Может еще эту муть в иск добавить?
Відповідно до вимог ст. 64 Конституції України, конституційні права і свободи людини не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. З огляду на Конвенцію про захист прав людини та основоположних свобод і практику Європейського суду з прав людини, як джерел права, реалізація особою права, що пов’язане з отриманням бюджетних коштів, яке базується на спеціальних та чинних на час виникнення спірних правовідносин нормативно-правових актах національного законодавства, не може бути поставлена у залежність від бюджетних асигнувань.

Таким чином моє право на отримання щорічної одноразової грошової допомоги, як ветерану війни-учаснику бойових дій, не може бути поставлена у залежність від бюджетних асигнувань, і разом з тим потребує фінансування за рахунок коштів Державного бюджету України.

Асигнування для головних розпорядників коштів щорічно затверджуються Законом України "Про державний бюджет України". Згідно з п. 2 Указу Президента України "Про заходи щодо забезпечення наповнення Державного бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни" від 28 лютого 1997 року за № 187, та витрачання коштів органами виконавчої влади, їх структурними підрозділами, іншими організаціями, що фінансуються за рахунок державного бюджету України, змінюється на підставі їх кошторисів доходів і видатків, які затверджуються у встановленому порядку. Згідно з порядком касового видання державного бюджету за видатками, затвердженого наказом Державного казначейства України від 22 січня 2001 року за № 3, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 лютого 2001 року за № 104/5295 та Порядком обслуговування Державного бюджету за видатками, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25 квітня 2004 року за № 89, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 червня 2004 року за № 716/9315, виділення коштів з державного бюджету здійснюється шляхом їх перерахування органами Державного казначейства України на основі затверджених для нього кошторисів видатків бюджетних установ. Асигнування, що передбачаються кошторисами, надаються головними розпорядниками бюджетних коштів, які здійснюють безпосередній розподіл коштів між відповідними установами. Головним розпорядником виділених коштів для виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", є Міністерство праці та соціальної політики України.

Ирида посетитель

Сообщения: 14
Подала иск, рассмотрели в порядке сокращ. производства, по результату в удовл. иска отказали, ниже из постановления от 12.01.11 г.
"...Виплати були проведені позивачеві згідно із ЗУ" Про бюджет на 2007",ЗУ" Про бюджет на 2008",ЗУ" Про бюджет на 2009".
При визначенні правомірності дій відповідача щодо нарахування та виплати після 09.07.07 р. щорічної разової грошової допомоги , передбаченої ч. 5 ст 13 ЗУ" Про статус ветеранів...." суд бере до уваги, що ст. 29 п. 13 ст.71 ЗУ "Про ДБ на 2007 р." втратив чинність з дня ухвалення рішення КСУ , тобто з 09.07.2007 р., а виплата щорічної грошової допомоги здійснювалася до 05.05.2007 р. - в період , коли наведені норми закону були чинними , а їх виконання обов"язковим для Управління праці.
Таким чином , дії відповідача на час виплати позивачу одноразової грошової допомоги були правомірними і узгодженими з положеннями ч. 2 ст. 19 Конституции України .Відповідач здійснив виплату щорічної грошової допомоги до 5 травня у розмірах, встановлених законом про держ. бюджет на відповідний рік, правомірно, на підставі та умежах повноважень та у спосіб, що визначено законодавством .
Оскільки невиплата позивачу зазначеної допомоги в повному розмірі викликана не протиправними діямивідповідача, а прийняттям законодавцем конституційних положень до ЗУ" Про ДБ на 2007 р.", то захист його порушених прав щодо отримання недоплаченої суми може відбуватись лише в порядку , визначеному ч. 3 ст.152 КОНст. України, шляхом звернення з позовом про відшкодування шкоди.
Також нормативно-правові акти , згідно яких в 2008-2010 роках була проведена виплата відповідної щорічної разової грошової допомоги ,КСУ неконституційними не визнавались станом на 05 травня кожного року, тобто є чинними і обов"язковими для виконання.
Виплати разової допомоги до 5 травня здійснюються щороку та мають разовий характер.Таким чином, право позивача на їх отримання та обов"язок Управління праці здійснити такі виплати припиняються з моменту виплати певних сум, розмір яких визначається на час їх здійснення.В момент здійснення даних виплат позивач реалізував своє право на їх отримання,і як наслідок, у відповідача припинився обов"язок щодо їх виплати."

Помогите, пожалуйста, составить апеляционную жалобу :oops: , может у кого есть "шаблон"...

Vlad_mir участник

Сообщения: 165
Nickolas писал(а):
PS. Еще бы ко всем суммам добавить компенсации по Закону № 2050-III ...


Николай Иванович а как суды на практике присуживают ли эту компенсацию по даному закону ?

Vlad_mir участник

Сообщения: 165
Vlad_mir писал(а):
Nickolas писал(а):
PS. Еще бы ко всем суммам добавить компенсации по Закону № 2050-III ...


Николай Иванович а как суды на практике присуживают ли эту компенсацию по даному закону ?


У кого-нибудь есть инофрмация по судебной практике по эжтому вопросу ? стоит ли затевать судебную тяжбу с ПФУ или нет ?

Likvidator эксперт

Сообщения: 7606
Vlad_mir писал(а):
Vlad_mir писал(а):
Nickolas писал(а):
PS. Еще бы ко всем суммам добавить компенсации по Закону № 2050-III ...


Николай Иванович а как суды на практике присуживают ли эту компенсацию по даному закону ?


У кого-нибудь есть инфoрмация по судебной практике по этому вопросу ? стоит ли затевать судебную тяжбу с ПФУ или нет ?

А как же ,без положительной практики:
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 грудня 2006 року

було порушено строки перерахунку і виплати пенсії ОСОБА_1. повторно звернувся до суду.

Відповідно до частини 2 статті 87 Закону України «Про пенсійне забезпечення» суми пенсії, не одержані своєчасно з вини органу, що призначає або виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком.

Згідно частини 2 статті 46 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» нараховані суми пенсії, не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком з нарахуванням компенсації втрати частини доходів. Компенсація втрати частини пенсії у зв'язку з порушенням строків її виплати пенсіонерам здійснюється згідно із законом.

Відповідно до статті 2 Закону України „Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв'язку з порушенням строків їх виплати” та пункту 2 Порядку проведення компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв'язку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2001р. № 159 компенсація громадянам втрати частини грошових доходів у зв'язку з порушенням термінів їх виплати (далі - компенсація) проводиться у разі затримки на один і більше календарних місяців виплати грошових доходів, нарахованих громадянам за період, починаючи з 1 січня 2001 року.
Висновки суду апеляційної інстанції щодо безпідставності вимог позивача про компенсацію втрати частини доходів (пенсії) оскільки сума доплати у розмірі 14 820, 05грн. є оспорюваною, а не нарахованою сумою пенсії спростовується. Так, згідно з рішенням Суворовського районного суду м. Херсона від 16.02.2005р. на момент звернення за пенсією ОСОБА_1. були надані всі належні документи необхідні для призначення вірної пенсії і лише з вини відповідача було визначено невірний розмір пенсії ОСОБА_1. Ці обставини в повному обсязі були досліджені судом першої інстанції.
Таким чином, рішення суду першої інстанції ухвалене відповідно до закону і скасоване помилково, а тому касаційна скарга підлягає задоволенню, рішення суду апеляційної інстанції слід скасувати. Рішення суду першої інстанції - залишити в силі.
Керуючись ст.ст. 212, 220, 221, 223, 226, 230 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів -
ухвалила:
Касаційну скаргу ОСОБА_1 задовільнити.
Постанову апеляційного суду Херсонської області від 29.03.2006р. - скасувати.
Рішення Суворовського районного суду м. Херсона від 17.11.2005р. по справі за позовом ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в Суворовському районі м. Херсона про стягнення недорахованої пенсії та компенсації, пов'язаної з втратою частини доходів і річних залишити в силі.
Ухвала оскарженню не підлягає.
:good:

Пред.

Вернуться в Добавки та доплати